De Ligt: "Mindig is a Juventus szurkolója voltam"

de_ligt_matthijs_mezzel_pozol.jpgTegnap hivatalosan is a Juventushoz igazolt az Ajax tehetsége, Matthijs de Ligt, aki a ma délelőtti sajtótájékoztatón mutatkozott be Torinóban.

"A fénykép, amelyen a Juventus mezét viselem öt-hat éves koromban készült. Akkoriban Cannavaro volt az a védő, akit csodáltam. Mindig is kedveltem a Juventust, mindig a szurkolójuk voltam." - mondta de Ligt, amikor a napokban közreadott gyerekkori kép történetéről kérdezték.

"Tizenkilenc éves vagyok, még képes vagyok fejlődni, s így is akarok tenni. Fontos minden nap keményen dolgozni és tanulni, s bízom benne, hogy még jobb játékossá válhatok. Mindent meg akarunk nyerni, ez a Juventus felfogása.

Még fiatal vagyok, de úgy érzem, hogy egy 19 éveshez képest már rengeteg tapasztalattal rendelkezem. Ezért tettem meg ezt a lépést, hogy még több tapasztalatra tegyek szert, s tanuljak az itteni játékosoktól. Ez egy nagy lépést, az első számomra a hazámból. Igazán megtisztelve éreztem magam mindazért, ahogyan a Juventus szurkolói fogadtak, s bízom abban, hogy viszonozhatom. Hozzá kell itt szoknom egy új sportkultúrához és egy új sportlétesítményhez, s bízom benne, hogy tudásom legjavát nyújtom majd.

Azért jöttem ide, mert védők tekintetében Olaszország rendelkezik a legnagyobb hagyományokkal. A Juventus egy hatalmas előrelépés számomra. Hollandiában sokat építkeznek hátulról, s védekeznek előretolva a pályán. Olaszországban inkább területet védenek, s közösen védekeznek. Úgy gondolom, hogy a Juve segíteni tud nekem, s én is segíthetem őket. Az Ajaxnál fiatalabb volt a közeg, de reménykedem abban, hogy itt tanulhatok a nagy bajnokoktól, mint Chiellini, Gianluigi Buffon, Cristiano és a többiek.

A Nemzetek Ligája döntője után már biztos voltam abban, hogy a Juventushoz akarok igazolni, de így is megtiszteltetés volt, hogy Cristiano Ronaldo arra kért, jöjjek ide, azonban nem ez volt a döntő. Érkezésem előtt beszéltem telefonon Sarrival, hogy megismerjük egymást. Ő volt az egyik ok arra, hogy ide akartam jönni. Sok jót hallottam róla, szeretem a labdarúgásról alkotott filozófiáját, s azt, ahogyan a védelmet állítja fel.

A négyes számú mez mindig is különleges volt számomra, az Ajaxnál már az ifjúsági csapatokban is ezt viseltem. Komoly örökséget jelent itt a Juventusnál is, ezért bízom benne, hogy méltó leszek erre a mezszámra."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8114970576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2019.07.19. 14:37:41

Korrekt nyilatkozat és nem akarok rosszmaju lenni de a fizetese meg mindig szúrja a szemem.Nagyok lesznek az elvarasok vele szemben. Csak annyit mondanék neki hogy remelem tanult Pogba esetebol.

DegerFaCan 2019.07.19. 14:46:38

Gyerekkora óta. Ami jovo hónapban ér véget :D

GGábr81 2019.07.19. 14:47:50

Jajjjjj igen. Juve szurkoló, akár fele ennyiért is jött volna. Sőt itt még ingyen is játszana. Rendben. Kissé elcsépelt már. Van egy ismerősöm Milán mezben fényképezte a gyerekét 5 évesen. Most 10 és szereti a RMadridot és Messi fan.

The king of alibis 2019.07.19. 14:55:59

Kisgyerek kora óta Juventino

jeneiPALI 2019.07.19. 15:00:20

Jól van na nézzük el neki mert egyszer Juve mezbe volt tényleg amásik meg hogy itt van , minket választott remélem ö lesz a kövi évtized legbagyobb védöje nálunk mint Chiello pl hamár azt a szintet hozná én boldog leszek nekem az idol Chiello és Barza,Forza Juve.

gomorra21 2019.07.19. 15:07:14

@GGábr81: élelmes apuka a focista kisfiát minden nagycsapat mezében lefotózza, aztán később lehet miből válogatni;)

JuventusFanatikus 2019.07.19. 15:09:09

Ez bátrabb kijelentés, mint az, hogy az álmom volt a Juventus, és sorolhatnám. Figyelj Matthijs, hiszek neked! Most, meg el nem játszod a bizalmat. Ha lelépsz nagyobb fizuért, vagy elsütöd másik csapatnál is ezt a szöveget, akkor elástad magad a szememben. Juventinóhoz méltó hozzáállást és játékot várok tőled, és bízom benne, hogy igazat szóltak és nem azért nyilatkoztál ilyet, mert ez az érdekes. Erős szavak, amelyek még hasznodra válnak, de

Ádám.84 2019.07.19. 15:47:43

Érdekes, mert pár napja megosztott egy videót az instáján (amelyben a mezes kép is látható), ami alatt a Juve himnusza hallható, az ilyesmi pedig elég ritka a játékosoktól. Lehet, hogy tényleg érez némi szimpátiát a Juve iránt?

west30 2019.07.19. 16:38:40

@Ádám.84: Attol fuggetlenul,hogy lehet nem a Juventus volt almai csapata miert ne erezhetne.Az eg vilagon semmi problema ezzel a nyilatkozattal.

Sztovicska 2019.07.19. 17:14:38

Jaj gyerekek ne mááár. Komolyan még nem hánynak ettől? Akárki érkezik ide kiderül hogy gyerek kora óta a juvénak szurkol. Ezek annyira átlátszó marketingdumák. Minek kell ez?

Watakuki 2019.07.19. 17:23:38

@Sztovicska: Hidd el, a botegyszerű szurkolók igenis az ilyen nyilatkozatokat kajálják be, és ezekkel veszi meg őket a játékos. Én már nem is igazán szoktam komolyan venni őket. Majd bizonyítsa a pályán.

Rikoo 2019.07.19. 17:31:32

@Watakuki: Nálam az még nem is elég, ha bizonyítja a pályán. Maradjon pályafutása végéig aki ilyet nyilatkozik.

del pipi 2019.07.19. 19:15:14

Nagyon nagyok vagytok srácok! Egy pár napja még a fél blog felsírt hogy mikor jön már , vagy ide jön -e egyáltalán. Most meg egy alap nyilatkozatot amolyan magyar módra fikáztok, egyébként nekem hiteles, hiszen minket választott nem igaz? Gyerünk Matyikém!

JuveWinC 2019.07.19. 19:59:05

Nem akarok beszólni, de elég hatásvadász cím és fordítás lett. A "mindig is szurkolt nekünk", nem jelenti azt h Juve drukker v álmai csapata lennénk. Egyszerűen szimpatizált velünk, ennyi. A 2006-os VB idején meg 7 éves volt... egy védő lett az Aranylabdás, aki nálunk játszott. Kapott is egy juvés mezt, ennyi a történet. Szerintem teljesen korrekten és szimpatikusan nyilatkozott, nem csak a pályán érettebb a koránál.

Apuleius 2019.07.19. 20:54:26

@JuveWinC: "Nem akarok beszólni, de... " Akkor ne tedd (Rejtő Jenő után szabadon...) :-) Az eredeti nyilatkozat egyébként itt fellelhető (www.juventus.com/en/news/news/2019/de-ligt-always-been-a-fan-of-juve.php), s ebben még véletlenül sem azt mondja, hogy "egyszerűen csak szimpatizált a Juvéval". Szerintem, amúgy teljesen értelemszerű, hogy hollandként mást jelent, ha valaki a "Juventus szurkolójának" nevezi magát, mintha olaszként mondaná mindezt. Félre ne értsd, nem vettem támadásnak a dolgot, de szerintem egy kicsit túlliheged a szurkoló kifejezést a szövegben.

Grinta 2019.07.19. 21:27:28

Nedved kedvenc gyümölcse kétségtelenül a citrom : /

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása