Rabiot: "A Juventus magasabb szintet képvisel a PSG-nél"

rabiot_adrien_bemutatkozas.jpgA mai sajtótájékoztatón bemutatkozott a Juventus legújabb igazolása, a Paris Saint-Germain csapatától ingyen érkező Adrien Rabiot.

"Azt kell mondanom, hogy az elmúlt hat hónap meglehetősen nehéz volt. Sport tekintetében előfordulhat ilyesmi, ezért fel voltam készülve. Az a fejezet lezárult, ez pedig egy új és nagyon szép kaland. Igazán remélem, hogy a legjobbamat nyújtom majd, s a hátam mögött akarom hagyni a múltat." - kezdte Rabiot első torinói nyilatkozatát.

"Szerettem volna szebben zárni az előző fejezetet, de ez nem csak rajtam múlott, s a dolog végül így alakult. Leonardo kapcsolatba lépett az ügynökömmel.

Bemutatkozott, s meg akarta tudni, hogyan állnak a dolgok, de nem kaptam semmiféle ajánlatot. A PSG részéről nem történt kísérlet arra, hogy marasztaljanak, én pedig felismertem, hogy vége.

Azt kell mondanom, hogy csak az elmúlt időszakban vált kézzelfoghatóvá, hogy ide igazolok. Meg kell vallanom, hogy nagyon gyorsan történt, mert rövid idő alatt megegyezésre jutottunk, s semmiféle probléma nem adódott.

Ami a nagy franciákat illeti, akik itt játszottak, ennek a klubnak összességében tekintélyes történelme van, s így kiváló francia játékosok is megfordultak itt. Bízom benne, hogy én is leteszem majd a névjegyemet. Blaise hosszú éveken keresztül játszott velem, így természetes, hogy jól kijövünk. Igaz, hogy én új játékos vagyok, s vannak más játékosok is, akik az én szerepkörömben játszanak.

Ez olyan dolog, ami természetes, legyen szó Blaiseről, vagy valaki másról. Ez nem változtat a kapcsolatunkon és a barátságunkon. Egyértelmű, hogy ez egy nagy és tekintélyes klub. Ez azt jelenti, hogy nagy nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, még akkor is, ha az elmúlt években akadtak gondjaik a Bajnokok Ligájában.

Ennek ellenére mindig az utolsó szakaszokig jutottak. Úgy gondolom, hogy egy szinttel a PSG előtt állnak, s ezért hoztam ezt a döntést. Sokat szerepeltem a PSG-vel, s azt kell mondanom, hogy a Bajnokok Ligája nem olyasvalami, ami egy pillanat alatt összejön. Rengeteg tapasztalatot kell gyűjteni hozzá, szezonról szezonra haladva.

Ami a Juvét illeti, itt vagyok, s a legjobbamat akarom nyújtani, hogy segítsem a klubot céljai elérésében, amelyek közül a Bajnokok Ligája megnyerése az egyik legfontosabb.

Erősen kell összpontosítanunk, de nem csupán erre. Lépésről lépésre kell haladnunk a szezonban. Azzal a szándékkal jöttem ide, hogy én is kivegyem a részemet."

A 24 esztendős játékos azóta nem kapott meghívót a francia válogatottba, hogy a világbajnokság előtt megtagadta, hogy a neve készenléti listára kerüljön.

"Továbbra is francia játékos vagyok, s ha a teljesítményem elég jó lesz, remélhetőleg ismét opciót jelenthetek, s boldogan játszanék a nemzeti csapatban."

A nem éppen problémamentes játékos hírében álló Rabiot képviseletét az édesanyja, Veronique Rabiot látja el.

"Azt kell mondanom, hogy a sport tekintetében ő az ügynököm, így egyértelmű, hogy fontos szerepet játszik. Jól tudunk együtt dolgozni, s segítségemre van, ahogyan normál esetben az ügynökök segítik a játékosaikat.  Az anya és fia közti kapcsolat más. A labdarúgás terén mindig közel áll hozzám, s nagyon jól tudunk közösen dolgozni."

Könnyen előfordulhat, hogy Rabiot Torinóban ismét csapattársaként köszönheti a Juventus legendáját, Gigi Buffont, aki egy Párizsban töltött szezont követően térhet vissza.

"A múltban sokszor kerültünk kapcsolatba a Juvéval, de az az időszak más volt az életemben, más időszak volt számomra. Most jött el a megfelelő pillanat számomra, hogy ide igazoljak, s ezért vagyok itt. El kell árulnom, hogy az előző szezonban sokat beszéltem Gigivel.

Lehetőségünk volt beszélni, s ő rengeteg javaslatot és tanácsot adott. Természetesen sokat beszéltünk a Juventusról, hiszen nagyon jól ismeri a csapatot és a klubot. Egyértelműen ő volt a legmegfelelőbb ember, akivel erről beszélhettem. A véleménye sokat számít nekem, mert Gigi olyan ember, akivel nagyszerű szezont tölthettem együtt emberi szempontból is, s aki a barátom, így bizonyos, hogy neki is szerepe volt ebben.

Rengeteg érdekes dolgot mesélt a Juventusról, s azt is, hogy ha további fejlődést szeretnék a pályafutásomban, ők a legjobbak arra, hogy ezt elérjem.

Más klubokhoz képest természetesen sok plusz értékkel rendelkeznek, így nagyon komolyan vettem ezt a tanácsot. Gyakran hallgattam rá, mert kiváló tanácsokkal segített. Miatta sokat gondoltam a Juventusra, s csábító volt a lehetőség. 

Profiként hét évet töltöttem Párizsban, s ez az első alkalom, hogy úgy döntöttem, egy másik bajnokságban játszom majd. Az elszántságom mindig ugyanolyan, így most a Serie A-ban játszom a Juvénál, habár semmi sem változik.

Mindig tudásom legjavát nyújtom majd, s ugyanolyan elszánt és elkötelezett leszek, mint korábban. Keményen dolgozom, hogy a klubot segítsem, s így együtt haladhatunk előre. Még nem találkoztam Sarrival, s nem volt lehetőségem, beszélni vele, de azok az emberek, akikkel eddig találkoztam a Juvénál, pozitív benyomást tettek rám, ezért úgy gondolom, hogy edzőként összhangban van a csapat arculatával és hírnevével.

Természetesen kész vagyok hallgatni rá, s teljességgel bizonyos vagyok abban, hogy a klub nagyszerű döntést hozott a csapat jövőjével kapcsolatosan. Ami a kedvenc pozíciómat illeti, nagyon jól tudják, hogy melyik az. A középső középpálya bal oldalán szeretek játszani. Világos, hogy mindig három középpályással álltunk fel, de képes vagyok két középpályást igénylő felállásban is játszani. 

Ahogyan azt korábban mondtam, nagyon sokoldalú vagyok, s alkalmazkodni tudok ahhoz, hogy a csapatnak mire van szüksége, de ez a kedvenc szerepköröm. Ami a mezszámomat illeti, a 25-öst viselem majd. Biztosan lehetőségem nyílik a fejlődésre azzal, hogy top játékosokkal játszhatok."

Természetesen nem maradhatott el, hogy az újságírók emlékeztessék a francia középpályást  arra, hogy a Juventusnál lehetősége nyílik majd együtt játszani Cristiano Ronaldóval.

"Ronaldo egy hatalmas bajnok, ahogyan mások is azok, így természetes, hogy szerepet játszott a döntésemben. Teljességgel tudatában vagyok, hogy ez egy nagy klub. A légkör nagyon pozitív az öltözőben, mert itt minden játékos profi, s jól kijönnek egymással."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5014922478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2019.07.02. 14:10:12

Teljesen jó nyilatkozat, külön öröm, hogy nem nyálaskodott az ilyen: "a Juventus egy álom számomra", meg a "kiskoromban is a Juventus közel áll hozzám" meg ilyen dumákkal. Teljesen reális dolgokat mondott, korrekt volt, nálam ez piros pont.

Köszi, GIGI!:D

venember83 2019.07.02. 14:23:56

Gondoltam én, hogy csak CR miatt érkezett.

Grinta 2019.07.02. 14:25:05

@JuventusFanatikus: Többek között ezért fontos hogy jó hírét vigyék a klubnak.Segíthet akár egy átigazolásban is,akár csak kis százalékban is.
Jó lenne ilyen srácokra építeni a Juventust,mint mondjuk Ő,vagy Cancelo-csak most úgy hirtelen.5 év múlva is itt lehetnek még,ami a mai fociban lassan óriási dolognak számít.

Csak Csucsu 2019.07.02. 14:35:27

@venember83: Buffon tanácsait megfontolva, CR miatt :D
Alapvetően egész szimpatikus nyilatkozat, de azért van benne kötelező :) Forza Rabiot

Alex8610 2019.07.02. 14:49:33

@JuventusFanatikus: Egyetértek. Meglepően érett és korrekt nyilatkozatot írt össze a mama :) - ez már a srácon fog maradni - :). Amit Gigiről mondott külön tetszett valószínűleg itt is sokat fog majd neki segíteni.

alexGicamo 2019.07.02. 15:12:53

Jó bő lére eresztette !
Isten hozta nálunk ! Sok sikert !

2019.07.02. 18:09:55

Támadásban azért van még hova fejlődnie,de hatalmas potenciál van ebben a srácban,remélem beválik! Nem tudom Sarri mit tervez vele és mit tervez Pjaniccsal például...egyikük sem tipik védekező középpályás,mindkettejükben több a támadó potenciál mint a védekező,EGYIKÜK SEM REGISTA! Szerintem eléggé ütik egymást...Ramsey és Rabiot,ha egészségesek,nálam kihagyhatatlanok,de egy Pjaniccsal az azért védekezésben nem túl acélos,mennyire kéne egy Kanté még...édes álmok...mindegy!
Sok sikert Adrien!

Sztovicska 2019.07.02. 20:01:29

@JuventusFanatikus: igen már hiányoltam a “ mindig is arról álmodtam hogy egyszer majd a Juventusban futballozok” dumát :D

venember83 2019.07.02. 21:09:29

@Csak Csucsu: szóval Gigi lényegében már a Juve vezetőségének a képviseletében, de a PSG által fizetve töltött egy évet Párizsban azzal, hogy meggyőzze a srácot, a Juventust válassza? Micsoda húzás! :)

Csak Csucsu 2019.07.02. 21:23:00

@venember83: Nem mondom, hogy nincs benne ráció! De nyílván maga a játékos és a klub is tagadná az ilyen megközelítéseket :)

Il Principino 2019.07.02. 22:20:35

@Csak Csucsu: ez egy régóta kibontakozó szerelem beteljesülése :)
Anno ha jók az emlékeim Conte idején is próbálkoztunk a Rabbijó srácnál szerződése lejárta körül,csak akkor hosszabbított :)
Marottának nem volt akkora kisugárzása,mint Paraticinek :)

del pipi 2019.07.03. 05:05:41

Én azok közé tartozok akik most tapsikolnak örömükben, jól elintézte a random haknis PSG sztár hogy egy másik random PSG sztár hozzánk jöjjön, majd együtt hakniznak a Juvéban. Viccet félre, szuper igazolás ! Még csak kéne egy jó kp!

Matteo89 2019.07.03. 07:31:34

Az ures oltozonkben is pozitiv a hangulat? Az mar valami :P

rockitbaby 2019.07.03. 09:44:10

Az érkező kp sorból szerintem Sarri olyan középpályás hármast akar, mint a Napolinál a Hamsík-Jorginho-Allan. Csak nálunk ez Rabiot-Pjanic-Ramsey lesz.

Én a magam részéről inkább

rockitbaby 2019.07.03. 09:45:20

Hanyagolnám a regista-s felállásokat, mert Pjanic nem az, és nem is hoznak minket szóba ilyen játékosokkal. De Sarri csak jobban tudja.

Csak Csucsu 2019.07.03. 13:09:05

@rockitbaby: De ott nem registaval játszott...vagy nem tudom Jorginho milyen szerepet töltött b annyira nem figyelteme... De ott Allan volt hátul aki labdaszerző vkp... Bízom benne, hogy Can lesz nálunk az. Majd meglátjuk :) a vak is azt mondta!

rockitbaby 2019.07.03. 14:02:24

@Csak Csucsu: Én bepróbálnám a 4-1-4-1-et. Cancelo,de Ligt,Chiellini,Sandro-Rabiot-Berna,Ramsey,Pjanic,D.Costa-CR7. Talán ez illene a legjobban most, vagy a 3-4-3.

Csak Csucsu 2019.07.03. 14:11:38

@rockitbaby: Nem rossz, de nálam Bernardeschi nem kezdő és Rabiot mint egyedüli védekezni tudó kp sztem kevés, pláne hogy neki még szoknia kell a légkört. De remélem Sarri nem úgy építi be az új Igazolásokat mint Allegri.
Nekem inkább 4-3-1-2 tetszene
Cancelo,DeLigt,Chiellini,Sandro
Can
Pjanic,Rabiot
Ramsey
Dybala,Ronaldo
de valószínű Sarri marad a 4-3-3 nál mint mindig

steven.h 2019.07.03. 14:39:50

@Csak Csucsu: Empolinál játszatott 4-3-1-2-t szóval nem elképzelhetetlen, hogy az lesz az alap felállás.

Csak Csucsu 2019.07.03. 15:24:39

@steven.h: Erre nem is emlékeztem. Köszönöm :) akkor van remény, hogy lássam ezt ^^

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása