Alessio: „Conte lehülyézett, amiért nem az Intert választottam”

Alessio Angelo.jpgAngelo Alessio a következő szezonban bemutatkozhat a Kilmarnock padján.

Az olasz szakember átvette a csapatot Steve Clarke-tól, akinek az elmúlt 53 év legjobb eredményét sikerült elérni a klubbal, hiszen a csapat harmadik helyen zárt a bajnokságban, ezzel pedig 18 év után ismét európai porondra léphet az együttes.

Az 54 éves szakember azonban tisztában van a nehézségekkel és az előtte tornyosuló feladatokkal, és ennek ellenére választotta a Giuseppe Meazza padja helyett a Rugby Parkot otthonául tudó klubot.

„Nagy kihívásnak tekintem a csapat átvételét Steve Clarke után, azonban készen állok.” - mondta a mester a sajtónak a klub által rendezett sajtótájékoztatón.

„Antonio felkínálta a lehetőséget, hogy kövessem őt az Interhez, és amikor visszautasítottam, akkor bolondnak nevezett. Azonban miután az elmúlt nyolc évben együttműködtünk, úgy éreztem, hogy eljött a pillanat arra, hogy több feladatot vállaljak. Új kihívásra vágytam, és ezért elmondtam neki, hogy inkább a saját utamat szeretném járni.

Sokan gondolhatják, hogy furcsa döntés a Kilmarnock padját választani az Interrel szemben, de a Kilmarnock is komoly klub. Én magam Avellinóban születtem, a klub nagyon szenvedélyes szurkolókkal rendelkezik, és ugyanez érvényes erre a klubra is. Eközben pedig az Avellino egy szerény klub Olaszországon belül, amely jelenleg a Serie C-ben szerepel. Hasonlít a Kilmarnockhoz véleményem szerint. A Kilmarnocknál többet kell majd dolgoznom. Nem keményebben, de mindenképpen többet.

Véleményem szerint ez kiváló lehetőség egy új karrierbe kezdésre. A múltban négy évig edzettem egy csapatot a Serie C-ben, aztán Antonio Conte csapatába kerültem. Sok tapasztalatot gyűjtöttem, és szerintem most már készen állok erre a feladatra.” 

Angelo Alessio eltérő személyiség a lobbanékony Antonio Contéhoz képest, akivel a '90-es években a Juventusnál együtt is futballozott, de azért hasonlóságok is adódnak a két szakember között.

„Nem vagyok ugyanolyan, mint Antonio Conte, ám én sem vagyok hiányában a szenvedélyeknek. Antonio Conte mellett megtanultam, hogy ha az ember nyerni akar, akkor mindennap keményen kell dolgozni. A játékosokat és a csapatot illető minden egyes részleten dolgozni kell annak érdekében, hogy javítsuk a teljesítményt. Természetesen adott lehet a jó, tehetséges játékosokból alkotott keret, azonban a fejlődéshez minden egyes nap keményen kell dolgozni.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3414904618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.06.21. 11:29:20

Konte teljesen belebuzult ebbe a mocskos férges bandába. Remélem, eztuán a büdös életbe nem lesz köze a Juvéhoz!

biancineri101 2019.06.21. 11:36:26

Nem hallottam még erről a csapatról, de látatlanban én is inkább azt választottam volna :)

del pipi 2019.06.21. 12:45:40

Contenek sok sikert a Bronz éremhez!

Peruzzi 2019.06.21. 14:51:40

@MGB75: Üdv, ha meghalt is lesz köze.

alexGicamo 2019.06.21. 17:39:58

Nekem nagyon szimpatikus ez az ember . Érthető, hogy ennyi év után már önállóságra vágyott . Conte apánk ezek szerint meg egy önző pöcs ?

Grinta 2019.06.21. 19:17:42

Ez egy olyan ritka helyzet,ahol mindkettőjüknek igaza van.
Conténak azért mert egy interhez képest-már bocs-sehol sincs egy Kilmarnock.
Alessionak pedig azért,mert vezetőedzőként akarja kipróbálni magát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása