Conte: "Úgy érzem, hogy adósa vagyok Agnellinek"

conte_antonio_potre.jpgA Juventusszal zsinórban három bajnoki címet is gyűjtő Antonio Conte nevét egyre gyakrabban emlegeti az olasz sajtó, s borítékolható, hogy a Chelsea-től elköszönő szakember hamarosan szülőhazájában vállalhat majd újra munkát. A szakember hosszabb interjúban vallott torinói kinevezéséről és váratlan távozásáról.

"Miért hagytam el a Juventust? Három intenzív év volt, amely során tovább hajtottuk a gépet annál, amire képes. " - idézte fel a Juventusnál töltött három esztendőt Conte a La Gazzetta dello Sport-nak nyilatkozva.

"Minden szempontból nagyon kimerítő évek voltak. Aztán nézeteltérések előfordulhatnak még a legjobb családokban is, de abban a három évben minden tőlem telhetőt beleadtam minden tekintetben.

Úgy érzem, hogy adósa vagyok Agnellinek. Ígéretet tettem neki, s azt mondtam, hogy ugyan időre lesz hozzá szükség, de az a cél, hogy a Juventust visszavezessem a világ csúcsára. Azonban ezt nem tudtam beteljesíteni.

Visszatérni a Juventushoz, hogy beváltsam az ígéretemet? Egy házassághoz mindkét fél belegyezése szükséges. Úgy gondolom, hogy a Juventus elindult egy úton, s szerintem nagyon elégedettek Allegrivel, aki kétségkívül folytatta a munkámat, s nagyon jó teljesítményt nyújt. Az ember soha sem tudhatja, hogy mit hoz a holnap.

Mi az oka annak, hogy a Juve nem nyerte meg a Bajnokok Ligáját sem velem, sem Allegrivel? Két teljesen eltérő ciklusról van szó. Én egy olyan Juvét vettem át, amely nem volt meghatározó, s amely eltűnt a Bajnokok Ligájából.

Voltak jó játékosaink, de elhanyagolható tapasztalattal rendelkeztünk a Bajnokok Ligájában. Ma a Juve struktúrája a világ legjobb három-négy csapata közé helyezte őket. A Chelsea-nél is az volt a helyzet, hogy tizedikek voltak, s még az Európa Ligában sem szerepeltek. A rákövetkező évben aztán megnyertük a Premier League-t, s bejutottunk a Bajnokok Ligájába. Még soha sem fordult elő, hogy egy top csapat élére kerültem, mindig nehéz helyzetben levő csapatokkal indultam. A mai Juve ott van a világ legjobbjai között.

2011? Az volt az egyetlen alkalom, hogy egy csapatnak ajánlottam magam. Egy kollégám, Silvio Baldini azt kérdezte tőlem, hogy akarok-e a Juve edzője lenni? Tegyek úgy, mint Guardiola a Barcával, hívjam fel az elnököt, s beszéljek Agnellivel. Azt gondoltam, hogy megőrült, de az ötlet befészkelte magát az agyamba. 

Felvettem a kapcsolatot Andreával, s volt egy hosszú beszélgetésünk. Elmondtam neki, hogy a mai labdarúgást intenzitással játsszák, s képesek vagyunk azonnal kvalifikálni magunkat a Bajnokok Ligájába, de bizonyos értékekre van szükségünk. Számomra az első az összetartozás érzése, a játékosok soha sem érezhetik úgy, hogy csak jönnek és mennek. 

Ez volt a mondandóm Andrea Agnelli számára, aki a bátor nézetek embere. Esély nélkül léptem be, de azzal az eséllyel távoztam, hogy megtörténhet. Aztán pedig kineveztek. 

A Juve nehéz időszak után volt, s nagy sikerre volt szükség. Fabio Paratici sokat segített a munkájával. A keret jó volt, de Fabio figyelmeztetett, hogy vannak kérdések, különösen az összetartozás érzésével kapcsolatosan, amely fontos számomra. És igaza volt.

Pirlo? Andrea egy példakép volt. Az edzés eleinte nehéz volt, mert üzenetet akartam küldeni a csapatnak az elkötelezettségről és az áldozatról. Andrea pedig soha sem szólt egyetlen szót sem, s ezzel olyan helyzetbe hozott mindenkit, aki panaszkodni szeretett volna, hogy erre nem volt lehetősége.

A taktikai felállás? Először a 4-2-4 elképzelésével kezdtem, Pirlóval és Marchisióval a középpályán. Azután egy lassú átalakulás következett, s 3-5-2-re álltunk át, ami a Juve védjegye lett. Egy edzőnek rugalmasnak kell lennie, soha sem lehet csak elméleti. Amikor azt mondjuk, hogy a formációk csak számok, valami nincs rendben. Minden szisztéma mögött ott van egy elképzelés: begyakorolt mozgások, támadás, védekezés, nyomásgyakorlás elöl vagy hátul. Aztán mindenekelőtt a Juventusnál megvan egy egyedülálló kémia. 

Ha ma hív valaki, tudom, hogy ragaszkodnom kell a labdarúgásról alkotott elképzeléseimhez és a módszereimhez, mert nagyon szigorú vagyok magammal szemben. Nem végzek mikromenedzselést, ahogyan nem gondolom azt sem, hogy az edzőnek az a dolga, hogy a lehető legkevesebb kárt okozza. Amennyiben egy klub így gondolkodik, nem érdemes engem hívniuk. Ezen túl van egy problémám: a győzelem. Ez a munkám célja. Ez vonatkozik bármelyik csapatra, nem csak az Interre és a Milanra. Roma? A feltételek nem adottak."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6314812908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rikoo 2019.05.07. 14:56:59

Szerintem a legnagyobb szükség rá jelenleg a Manchester Unitednak lenne. Ha nem megy a Romahoz, akkor a milánói csapatokhoz se menjen.

Milito20 2019.05.07. 14:59:24

Egyértelműen Allegrinek célzott több mondatot is... kicsit sárdobálozásnak tűnik.

JuventusFanatikus 2019.05.07. 14:59:55

Azért vannak benne odaszólások Allegrinek.

@Rikoo: Azt hiszem azt mondta 60%, hogy Olaszországban akar dolgozni. Nekem ez a nyilatkozat kicsit azt is sugallja, hogy Ő lesz az új edzőnk. De lehet csak beleképzelem.

Sztovicska 2019.05.07. 15:01:39

Egyre erősödik az az érzésem hogy újra nálunk köt ki

Jack Bauer 24 2019.05.07. 15:15:43

Nem rossz edző Conte, viszont Allegri taktikai repertoárja szerintem jobb. Persze motivációból még lehetne fejlődni.

kovta23 2019.05.07. 15:17:29

Nagy eséllyel Ő lesz az edző ha Allegri megy.

Rikoo 2019.05.07. 15:31:09

@JuventusFanatikus: Egyértelmű, hogy a Juventusnál szeretne dolgozni, ez a nyilatkozat is mutatja ezt. Az más kérdés, hogy Agnelli annyira nem biztos, hogy ezt szeretné.
Mondjuk ez az odaszólogatás Allegrinek rohadtul nem szimpatikus.

venember83 2019.05.07. 15:41:05

Lehet, hogy nem szimpatikus a beszólogatás, de:

"Minden szisztéma mögött ott van egy elképzelés: begyakorolt mozgások, támadás, védekezés, nyomásgyakorlás elöl vagy hátul."

Ezt mikor láttátok utoljára?

Rivendell 2019.05.07. 15:43:34

@venember83: szerintem ez kene a mostani juvenak,ero foci(technikai tudas melle) nem feltetlenul extra taktikaval. Ajax is erofocit nyom,megfeleloen kepzett egyenekkel. Real se taktikazta tul a dolgokat Zizuval

jeneiPALI 2019.05.07. 15:49:18

Ö lesz a kövi edzönk szerintem vagy is nagy esély van rá allegri meg psg be megy ott majd megmutahatja mit tud egycsapatos bajnokságba mint olaszba

Rikoo 2019.05.07. 15:54:50

@Rivendell: Az Ajax nagyon-nagyon nem erőfocit nyom. Gyakorlatilag mindent a technikára és a mozgásokra épít.

Rivendell 2019.05.07. 15:59:57

@Rikoo: miert a sok mozgas nem erofoci? Fizikum nelkul nem.megy es irtam a technikai tudast is

Rikoo 2019.05.07. 16:03:47

@Rivendell: Az erőfoci nagyon nem ilyen, az a fizikai dolgokra épül. Párharcok, ütközések stb.
Klopp és a Liverpool játéka nagyon jó példa erre.

Rivendell 2019.05.07. 16:04:25

@Rivendell: folyamatos letamadas es elore jateknal meg direktbe csak a kapu,nem mint a barca fele tikitaka,ezek feleslegesen keveset passzolnak,szinte mindig csak a leheto legkonnyebben helyzetet kialakitani a cel,minimalizalva a hatrapasszokat

pedronegroo 2019.05.07. 16:04:28

Szerintem ez egy nagyon őszinte beszéd még ha sok sejtelmes is van benne. Most én is úgy érzem van esély a visszatérésre de úgy vettem ki hogy a Milan meg az Inter is képben lehet a Misternél.

Rivendell 2019.05.07. 16:05:32

@Rikoo: pool-nal tobb az utkozes,de ez koszonheto 1-2 vakfoltnak is,ott azert nem mindenki top.

Van azert az ajaxnal is boven utkozes

Shyr Kahn 2019.05.07. 16:06:28

"nem gondolom azt sem, hogy az edzőnek az a dolga, hogy a lehető legkevesebb kárt okozza" :D
Sztem Allegri jo taktikus, de ha elfarad a kapcsolat kozte es a csapat kozott, valamint a vezetoseg sem tud kiallni mellette teljes mertekben, akkor van ertelme Conte visszahozatalanak. Hatalmas orom volt latni, amikor az elso eveben Allegri Milan-jat szivatta es a hetedik helyek utan vegre volt egy bajnok csapatunk. Most is hasonlo csodara lenne szukseg. Amit a EB-n lattam tetszett. Sztem fejlodott sok tekintetben es ha mar edzokerdes, mindenkeppen jo lenne ujra a csapatnal latni. Foleg, ha Pirlo szivesen jonne melle masodedzonek (amit mar pedzegetett is).

pedronegroo 2019.05.07. 16:06:42

"Minden szisztéma mögött ott van egy elképzelés: begyakorolt mozgások, támadás, védekezés, nyomásgyakorlás elöl vagy hátul. Aztán mindenekelőtt a Juventusnál megvan egy egyedülálló kémia." - na ez az ami a "nagy taktikus" Allegrinél teljes mértékben hiányoznak!

Rikoo 2019.05.07. 16:15:36

@Rivendell: Azért ez nagyon nem igaz az Ajax játékára. Alapvetően a holland iskola játékát játszák, labdabirtoklással, elmozgásokkal és letámadással. Nagyon hasonló a Barcelona játéka is. Alapvető erőnlét pedig kell ezen a szinten, de kétségkívül a technikára épül a hollandok játéka. Talán még a lazaság, ami meglepően igaz a játékukra, nagyon rég nem volt látható ennyire lazán játszó csapat a BL kieséses rendszerben.

Il Principino 2019.05.07. 16:18:42

Köszönjük Antonio amit a klubért tettél,de nem kell a puncs!
"Úgy érzem, hogy adósa vagyok Agnellinek" sértődött fiúként,viharosan távoztál 1 csúfos Bl(Galatasaray) és EL(Benfica) kudarccal teli év után,mert nem azt kaptad amit akartál..
Most már visszajönne :)
Nálam Contét Allegri beárazta az első évében,amikor ugyanazzal a kerettel Bl döntőig mentünk!A Chelseanél elért sikere az nagyban annak is köszönhető,hogy a kékek nem voltak érdekeltek abban az évben európai kupaküzdelmekben ha jól emlékszem..
Nálam az az ember nem számít motivátornak,aki végig fröcsög habzó szájjal az oldalvonal mellett és ordít mindenkivel mint a kutyával..Nem véletlenül buktatták meg a kékeknél sem,majd pont Ronaldo lesz az aki ezt elviseli :D Allegri is szokott kiabálni,sőt a zakó is csattant már a földön nála is..1-2 játékosnak fejben rendbe kéne tennie magát,mert elég elkeserítő volt a SPAL és az Ajax ellen is,hogy vezettünk majd vereség lett a vége :( 1-2,1-2!!!
A keretet kell frissíteni,1-2 jól lakott embert eladni,pláne aki menni akar menjen..
Edzői szinten visszalépés lenne,de ez csak az én véleményem :)

Szili072 2019.05.07. 16:29:49

Tuti Milánóban köt ki.(Szerintem Marottával már megegyezett.

Juventino86 2019.05.07. 16:32:05

Ez a nyilatkozat is megmutatja, hogy nem kell nekün Conte. Túlzottan sok mindig körülötte a konfliktus.

JuventusFanatikus 2019.05.07. 16:33:53

@Rikoo: Meg játsza a sértődöttet is, ez is lejön a nyilatkozatból. Én visszalépésnek tartom, hiába mondja azt, hogy nem volt még erős csapat edzője, mert ez nem igaz. Ő egy olyan edző, aki a bajnokságra koncentrál (mondjuk a Juventus történelmét ismerve ilyen kellene), de egy olyan Mister kéne, aki a kupasorozatokban erős.

del pipi 2019.05.07. 16:38:35

@pedronegroo: +1@venember83: +1 Én speciel nem ő rá gondoltam, de nálam 1000-szer jobb mint Allegri, hátha véget ér ez a búbánatos szenvedés!

GGábr81 2019.05.07. 16:42:10

@venember83: mert Allegri szerint ezek csak számok

venember83 2019.05.07. 16:45:21

@GGábr81: a szerződés érvényessége és a fizetés is csak számok, azok már jobban izgatják bezzeg, de mindegy. :)

GGábr81 2019.05.07. 16:52:04

@pedronegroo: az elötte lévő rész, higy ezek csak számok, azt Max többször lenyilatkozts.
A másik "kedvenc" Maxi idézetem, hogy az a jó edző, aki a legkevesebb kárt okozza.

steven.h 2019.05.07. 16:57:40

@del pipi: Hát búbánat fociért Conténál se kell messzire menni, elég csak az utolsó éve. Fura dolog hogy szépülnek az emlékek az idők elteltével.

Bár jelenleg Allegrinél, pont hogy az emlékek csak torzulnak sok ember szemében.

Apropó arra emlékszik valaki, hogy Chiellini a 2015-s döntőben miért nem játszott?

venember83 2019.05.07. 17:06:49

@GGábr81: hidd el, ismerem a nyilatkozatait.

@steven.h: igen, Conte utolsó évében is búbánat foci volt, ez is tény. Meg hogy leszerepelt EL-ben és BL-ben egyaránt.

steven.h 2019.05.07. 17:29:49

@HiemannMoc: Köszi.

@venember83: Igen és a nyilatkozatának a felét se lehetett látni a pályán: "begyakorolt mozgások, támadás, védekezés, nyomásgyakorlás elöl vagy hátul, kémia."

Egyébként nekem nincs bajom a visszatérésével, ha jön, szépen alázatosan bizonyítsa be, hogy ő is képes arra amire Allegri képes volt, valamint tuti lenne balhé (pl Ronaldo kíváncsi lennék mit szólna hozzá, az hogy Zidane-t elfogadta az más téma, mert ő világsztár játékos volt, Conte csak egy vízhordó)

Apuleius 2019.05.07. 18:31:24

@steven.h: Abszolúte egyetértek, az utolsó két évben Conte csapata is pontosan olyan szarul játszott, mint most Allegri alatt, s érdekes, hogy sokan nagyvonalúan elfelejtik ezt.

Összességében rendben van ez a nyilatkozat, de mulatságos, hogy Conte pont egy olyan kijelentésen okoskodik, amit Allegri szerintem öniróniának szánt

hurbiny3k 2019.05.07. 18:43:17

Én inkább úgy vagyok vele, hogy azt hittük akkor, az a szar foci.. Az idei összehasonlíthatatlan - perem alá fosás.

Juvegaspy 2019.05.07. 19:04:12

No tehat nincs bajom Allegrivel de nem feltetlen bannam ha Conte jönne. Azert van most 1 olyan eros keretunk hogy nem kell majd tul taktikazni a dolgokat.
Kepzeljuk csak el ha mindenki ugyhajtana minden meccsen mint Can meg CR. Az Ajax most sehol nem lenne szvsz.
Igaz h Conte uccso eveben is zsengebb játékot produkáltunk de most uj lendulet kell a csapatnak arra pedig Conte a legalkalmasabb.
Ha Allegri marad sem kotom fel magam de o mar tul taktikazza ezt a jatekot. Ha megujul az is jo

hurbiny3k 2019.05.07. 19:08:02

" Még soha sem fordult elő, hogy egy top csapat élére kerültem, mindig nehéz helyzetben levő csapatokkal indultam. A mai Juve ott van a világ legjobbjai között." Ezzel tulajdonképpen lenyilatkozta, hogy nevezzék ki újra és esélyesek leszünk a blre.

Juvegaspy 2019.05.07. 19:28:53

@hurbiny3k: igen
S benne van hogy igaza van

hurbiny3k 2019.05.07. 19:36:32

@Juvegaspy: A nejem azt mondja, figyeljem meg, Contevl behúzzuk.. Pedig nem beszel a levegőbe-általában.. :D

Fabio83 2019.05.07. 19:43:56

Nálam Conte a sokkal jobb edző, nem pedig Allegri. Ez az én véleményem.

alexGicamo 2019.05.07. 20:31:15

Alapvetően a szigorúsága és a motivátori képességei, a karizmája miatt nagyon jót tenne ő a csapatunknak, ugyanakkor nem szívesen látnám őt viszont a padunkon a cserbenhagyásos típusú váratlan távozása meg az azt követő nyilatkozatai után .

Shyr Kahn 2019.05.07. 20:35:49

@Juventino86: Allegri korul nincs konfliktus? Persze konkretan nem tudunk erre valaszolni (mint ahogyan arra sem, hogy Conte eseteben van-e), de azert latjuk, hogy Dybala es Cancelo se veletlenul tervez lelepni (mar ha igazak a pletykak)... valamint Bonucci sem a semmiert lepett le ket eve. Szvsz Allegri sem feltetlenul szende ember. Csak nala a konfliktusok kielezese nem tunik latvanyos dolognak es nem igazan ertesulunk rola.

Bianconero 2019.05.07. 20:37:55

Amekkora rajongója voltam, annyira nem örülnék. Nem több ő edzőként mint Dybala támadóként: egy befuccsolt ígéret. Maxi mellett labdába se rúghat, az eredményeik is ezt bizonyítják.

JuventusFanatikus 2019.05.07. 20:43:15

@Juventino86: @Shyr Kahn: Volt már olyan, hogy nem pacsizott volna le bárki is Contéval? Nem hinném, mert egy üveget biztos utána vágott volna. Annyi a különbség a két edző alatt játszó játékosok között, hogy Allegri alatt nyilvánosan elégedtlenkednek a focisták, mert közeli a játékos-edző kapcsolat, míg Conte alatt mintha nem mernének, hanem együttes erővel megbukatják. Mondjuk CR biztos a szemébe mondaná még Antoniónak is, hogy "nem úgy van az ám"

Juvegaspy 2019.05.07. 20:45:52

@hurbiny3k: bizzunk az asszonyban :D
@Shyr Kahn: apropo Bonucci.
Contenal lehet magahoz terne s ha o jonne ugyis 3 vedos rendszer lenne ott meg egy jo Chiello Bonucci + egy nagy nev erkezik az jo lenne

Shyr Kahn 2019.05.07. 21:09:37

@JuventusFanatikus: A problemam csak az, hogy tenykent irod: Conte-t a jatekosok buktattak meg. Latjuk Sarri mire volt kepes egy ev alatt... Diego Costa meg szora sem erdemes. Az az ember - ha elinditotta a mergezo gondolatait a csapatban - egy katasztrofaval er fel. Conte olasz es joval egyszerubben fejezi ki magat az anyanyelven, raadasul nalunk nincs Diego Costa. En nem jelentenem ki ilyen nagy magabiztossaggal, hogy Conte-t a jatekosok bukatattak meg. Valamint szvsz Allegrivel nem kozeli a jatekos-edzo kapcsolat, hanem feluletes. Azt amit olvasunk, nagyjabol a felszinnek (alszent profi szovegnek) konyvelhetjuk el, ami ebben a vilagban ertheto. Conte legalabb neha "emberi" modon kirohan (Allegrinek egyszer sikerult ez mostanaban) es igy tisztaban vagyunk vele, hogy mi is jatszodik le a fejeben. Tisztabbnak tunik a kapcsolata a jatekosokkal is. Ha valami nem tetszik neki, az azert lathato. Nem erzem, hogy amit irtal volna az lenne a lenyegi kulonbseg.

steven.h 2019.05.07. 21:27:08

@Shyr Kahn: azért azt tegyük hozzá, hogy Sarri áll még a Chelseavel az EL-ben is, plusz talán mikor Conte első éve volt, az volt talán Guardiola első éve is

steven.h 2019.05.07. 21:27:58

@steven.h: na a lényeg meg lemaradt: Conténak csak a bajnokságban kellett teljesíteni

del pipi 2019.05.07. 21:33:30

@steven.h: mint mondtamnbem feltétlen rá gondoltam!

JuventusFanatikus 2019.05.07. 22:03:25

@Shyr Kahn: Én nem néztem azt a Chelseat, nem tudom, hogy ténylegesen megbuktatták-e az edzőt, de mindenhol egyöntetűen erről hallottam, ami azért nem meglepő, mert az a gárda csinált már ilyet, nem mellesleg Angliában nagy divatja van ennek, undorító dögök...
Contéval könnyebb összeveszni, mert csakugyan őszinte ember, egy tökös gyerek, akiben kissé híjján a tisztelet, az egyből beleáll. Akkor viszont nincs maradás, jó eséllyel.
Allegri és a játékosok közötti közeli kapcsolatot nem a nyilatkozatokra alapozom. Elég megnézni egy videót. Versenyzik a srácokkal, ünnepléskor belevágják a medencébe, de lehetne még sorolni.
A mai világban nagyon kevés olyan edző van, akit minden játékos tisztel. Amíg nem lett a Bayern edzője Ancelotti, Ő ebbe a kategóriába tartozott.

steven.h 2019.05.07. 22:24:41

@del pipi: értem, csak akkor mondj valakit aki elérhető és alkalmas a feladatra

Shyr Kahn 2019.05.08. 03:41:16

@JuventusFanatikus: Lehet, hogy igy van. Szamomra Allegri is a legjobbak koze tartozik es Conte is. Csupan probaltam szemleltetni, hogy a jatekosbuktatas es az edzo jatekos kapcsolat nem feltetlenul az, aminek latszik. Conte eseten Pirlo nyilatkozatat ismet kiemelnem. Azert adok az O velemenyere annyit, mert O dolgozott mar jo nehany edzovel (koztuk Allegrivel es Conte-val is), de megis Conte-t emelte ki. Lehet csak szemelyes ellentet, ami Allegri es kozte volt, de nem feltetlenul csak ez van benne. En hiszek neki.

alexGicamo 2019.05.08. 04:07:04

@JuventusFanatikus: A nagy különbség még a két Mister között, hogy Conte mesternek " katonái " voltak ( senki nem mert szembeszállni vele, legalábbis nyilvánosan biztos nem ), Maxinak meg játékosai vannak .

alexGicamo 2019.05.08. 04:13:56

@JuventusFanatikus: Ha szabad emlékeztetnem, a medencébe való dobálózás nem mérvadó, mert anno Antoniót is ugyanúgy belevágták . Ez amolyan hagyomány, így ünnelik a bajnoki címet a mindenkori edzővel .

Bianconero 2019.05.08. 05:36:17

Ha már Agnellit emlegeti: ő se hülye, tudja, hogy a következő szint és a cél a BL serleg, és ha ehhez edzőben is szintet kell lépni az nem Conte. Aki az lenne, az meg nem jön, pl. Klopp v. Pep.

Szóval aranyos Conte, és kínjában, unalmában nagy mellénnyel reklámozza most magát a munkaerőpiacon, de Agnelliék profibbak annál, hogy bedőljenek neki és megkockáztassák.

Szerintem el is mondták párszor, hogy nincs edzőkérdés. Inkább védőt és tkp-t keresnek most gőzerővel.

del pipi 2019.05.08. 07:10:15

@steven.h: Hogy ki lesz elérhető vagy aki új motivációt keres az majd a nyáron kiderül , hogy én kiket szeretnék sorrendben: Klopp Guardola az Ajax edzője Sarri Gasperini.

steven.h 2019.05.08. 08:32:18

@del pipi: Klopp szerintem jó helyen van Liverpoolban, mivel az a foci amit ő játszat az pont az angol bajnokságba való, szerintem Olaszhonban nem tudná ezt hozni, ha meg a bajnokságban nem tudod megvalósítani amit játszani akarsz, akkor a BL-re se lesz csúcsrajáratva sajnos (plusz a Dortmundját jól el is p*csáztuk '15-ben, pedig emlékszem mindenki azt mondta hogy simán kizúgunk).

Guardiola még be is válhatna, de nincs 3-400 milliónk neki igazolni, eddig meg egyik csapatánál se igazán abból főzött ami volt... ez alól a Barca a kivétel, de ott igazából még egy "senki" volt.

Sarrit nem hoznám, szép futballt játszat de semmi eredménnyel (szerintem nem jutnak be az EL döntőbe) plusz baromira nem szimpatikus figura.

Gasperinit pedig nem értem, most nagy lett a hype, de ő nálam az az edző aki egy Atalanta-szintű csapatból ki tud hozni egy extrát, de ennyi, annó az Internél csúnyán megbukott (jó hozzáteszem hogy nem vagyok itt teljesen igazságos, mert 8 éve volt, de azóta ugyanúgy nem kereste meg nagy csapat munkával, pedig voltak bőven edzőgondok)

JuventusFanatikus 2019.05.08. 08:34:31

@Shyr Kahn: Igaz, Pirlo nagyon kedveli Antonio mestert, de azért Ő is elmondta, hogy rendesen félt, mikor félidőben, vagy meccs után a vizes üvegeket vagdosta feléje a falhoz:D

@alexGicamo: Mentségemre szóljon, akkoriban még annyira nem nézegettem az ünnplős videókat.:)

Rivendell 2019.05.08. 10:11:18

En lehet az ajax edzojet hoznam,hat ha jonne vele van der beek:-) de inkabb a stilus miatt amit jatszat

rockitbaby 2019.05.08. 11:39:17

@steven.h: Az Atalanta közel hasonló játékot játszik, mint a 'pool. Csupán gyengébb kerettel és rosszabb edzővel. Szerintem igenis meg lehetne lepni a bajnokságot egy hasonló agresszív játékkal. Arról nem is beszélve, hogy Klopp tegnapig pont ugyanannyi BL döntővel rendelkezett, mint Allegri. 3-0 után tudott felállni a csapata, mitoválni is tud. Tökéletes lenne nekünk. A csapatai pont azt tudják és csinálják, amit mi hiányolunk .

del pipi 2019.05.08. 13:04:07

@steven.h: Majd nyáron kiderül hogy lesz, annak örülök hogy mindenkit leírtál , és mindenkire van egy magyarázatod hogy miért nem. Könyörgöm akkor az Ajax trénerébe bele egyeznél ? légyszí!!!!

steven.h 2019.05.08. 13:36:06

@del pipi: Én csak a saját véleményemet és tapasztalataimat írtam le az edzőkkel kapcsolatban, hogy mik az esetleges fenntartásaim és hogy az eddigi pályafutásuk alapján, mi várható.
Nem hinném hogy bármelyikbe igazán bele tudnál kötni, mivel egyikről se írtam semmi rosszat. Klopp nem fogja otthagyni a poolt, az a neki való csapat és a játékának való bajnokság, ezt pontosan tudja ő is.

Plusz a Juventus elmúlt 40 évében egyetlen francia tréner fordult meg DD, többi mind olasz, valószínűleg nem véletlenül, én ezt folytatnám, de Gasperini és Sarri nálam nem kategória, akkor már sokkal inkább Di Francesco, Conte, Inzaghi, Carrera vonal, ha mindenáron váltani kell. Vagy all-in Guardiola, de gyanús hogy őt leginkább ki kellene vásárolni a szerződéséből, hacsak nem bukja el a bajnokságot is végül és le nem mond. Arra meg nincs pénzünk, vagy ha van, akkor igazolások nem lesznek nyáron és ott vagyunk ahol a part szakad.

alexGicamo 2019.05.08. 17:41:02

@JuventusFanatikus: Rendben ! Senki sem tökéletes ! :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása