Cristiano Ronaldo megszerezte a vezetést az Ajax elleni visszavágón, azonban még a félidő előtt sikerült egyenlíteni Donny van de Beek révén, majd Matthijs de Ligt megszerezte a győztes találatot is az Ajax számára, amivel megpecsételődött a Juventus idei BL-menetelése.
„Jól teljesítettünk az első félidőben, bár kicsit idegesek voltunk, amikor visszaszereztük a labdát.
A futball gonosz tud lenni, kap az ember egy szerencsés vagy peches gólt, ettől félelem hatja át a csapatot, a második félidőben széthúztak minket, miközben másfajta hozzáállást kellett volna tanúsítanunk.
Az Ajax teljesen megérdemelten jutott tovább az elődöntőbe.” - mondta ki a keserű igazságot a mester a Sky Sport Italia mikrofonja előtt.
A Juventus több fontos játékost is kénytelen volt nélkülözni, így sérült volt Mario Mandžukić, Giorgio Chiellini, Douglas Costa, Mattia Perin és Martin Cáceres, Paulo Dybala pedig elhagyni kényszerült a pályát az első félidő után.
„Amikor egy csapat elődöntőbe jut, annál jobb, minél több opció közül tud választani, mert ezeket a párharcokat az apró részletek döntik el, a cserék és a padról beállítható opciók.
Sok játékosunk erőnléti problémával küzdött, és a két meccs között csak egy hét telt el. A második félidőben beállt egy fiatal játékos Moise Kean személyében, ami láncreakcióként azt eredményezte, hogy Frenkie de Jong időt nyert játékszervezésre, így az Ajax átvette az irányítást.
A keretben számos fiatal játékos van, akiknek játszani kell, és tapasztalatot kell gyűjteniük. Egyesek nagy árat fizettek azért, mert egy hét alatt két ilyen jelentős meccsen is pályára léptek.
Az első félidőben jól játszottunk, aztán a szünet után kevésbé. Az első mérkőzés kiegyensúlyozott volt, mint a ma esti mérkőzés, így van. Meggyőződésem volt, hogy másfajta második félidőnk lesz, de nem így történt. Meg kell emelnünk a kalapunk az Ajax előtt, és el kell ismernünk a kiváló második félidei teljesítményüket.
Ne feledjük, hogy pár éve ez a csapat EL-döntőt játszott. A problémánk az volt, hogy kinyíltunk, és nem voltunk elég türelmesek, hogy a saját meccsünket játsszuk, figyelembe véve, hogy még voltak opciók a padon, amivel élhettünk volna.”
A mérkőzésen az egyenlítő találat volt talán a fordulópont.
„A védősornak vonalban kellett volna elhelyezkednie. Még ha Federico Bernardeschi hátrasprintelt volna, akkor sem lett volna ideje a lesre állításhoz.”
A mestert arról kérdezték, hogy esetleg a játékosok arra számítottak-e, hogy Cristiano Ronaldo mindenre megoldást jelent?
„Nem, egyáltalán nem. Cristiano Ronaldo nagyon sokat segített az év során, de egy negyeddöntőben már az összes játékosra szükség van. Mindig azt mondtam, hogy a BL-győzelemhez az adott szakaszt jó formában és jó erőnléti szinttel kell elérni. Nálunk egy ideig vészüzem volt, és ez csak eddig volt fenntartható.
Ma este négy vagy öt játékosunk hiányzott. Daniele Rugani és Leonardo Bonucci jó meccset játszott 50 percig, de aztán elveszett az egység és a szervezettség, így előnybe került az Ajax.”
A mérkőzés győztes gólját de Ligt szerezte, aki elég szabadon tudott felugrani a fejeshez.
„Matthijs de Ligt esetében elmaradt az emberfogás. A részletek jelentik a különbséget. Az Ajax ellen elszenvedett három gólból kettő és fél a mi ajándékunk volt.
Az Ajax teljes mértékben megérdemelte a győzelmet és a továbbjutást a második félidőben. A Juventus nem engedhet meg ilyen gólokat egy idegenben játszó csapattól egy negyeddöntőben. Figyelmesebbnek és óvatosabbnak kellett volna lennünk.
Túl elhamarkodottan akartuk előre játszani a labdát a visszaszerzést követően, miközben az Ajax játékosait kellett volna megmozgatnunk. Jó első félidő volt, de az Ajax nagy pusztító potenciállal bír, amikor területek nyílnak a holland csapat előtt, mi pedig megbontottuk a formációnkat.”
A mestert természetesen megkérdezték a jövőjéről, ő pedig elmondta, hogy már született döntés a közös folytatásról.
„Pár napja beszéltem az elnök úrral, és elmondtam neki, hogy maradok a Juventusnál. Majd leülünk a klubvezetőkkel, és elgondolkodunk a jövőről.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2019.04.17. 08:35:40
hurbiny3k 2019.04.17. 08:40:17
Alex8610 2019.04.17. 08:44:45
Kukszi 2019.04.17. 08:51:04
Mint amikor felelnie kellett egy anyagból az embernek a suliba, és egy másikról dumál!
Ajax focit játszott, méghozzá nem hogy egy semleges néznőnek de szerintem ha nem kapunk agyvérzést meccs közbe mi is csettintettünk volna arra a játékra.
Nem volt türelem, meg elhamarkodottan akarták a srácok előre vinni a labdát? :D
Össze keveri az öreg fiúk meccsel Mister, hagyjon màr a türelemmel àllandóan ezzel jön. Én nálunk se volt a labda , nyomozó irodásat jàtszottunk végig...
Nagyon elvagyok keseredve az egész idény miatt, és jöhet bárki hogy hány pontunk van meg stb.. kb 15% volt nézhető és jó meccse a csapatnak. A többi az nem méltó hozzánk. Persze olasz foci stb. De aki látta régebben például: Nedved Del Piero Baggio Davids Zidane Pirlo alatt a Juvét, (szép focit játszottunk).
Forza Juve!
Jack Bauer 24 2019.04.17. 08:58:16
Áh, nagy kár érte! A keret nem lesz fiatalabb, a nem idevalók meg nem hiszem, hogy alkalmasabbak lesznek jövőre a JUVE mezre :(
venember83 2019.04.17. 09:07:08
Engem ennyi lepett meg. Ő tájékoztatta az elnököt, hogy marad. Érdekes mellé-/alá-/fölérendeltségi viszonyok vannak Torinóban.
Szili072 2019.04.17. 09:09:46
steven.h 2019.04.17. 09:13:25
"akarodj innen el,látni se akarlak többet se téged,se ezt a bűnszar focit játszó kotvány szar csapatodat! Allegrivel nincs Juve,Allegrivel nincs spirito,Allegrivel nincs foci! TAKARODJON!!!"
El kell kezdeni az átalakítást az alapoktól kezdve és a lelketlen semmirekellőktől meg kell szabadulni, amíg pénzt látunk belőlük (Dybala, Pjanic, Khedira, Bonucci, Sandro, DS, Matuidi)
Akármennyire is fáj, valahogy ez benne volt, én változatlanul tartom, hogy a 2015-s BL döntős csapat kezdője a mainál sokkal erősebb volt Ronaldo ide vagy oda és ezt a vezetőségen kell számon kérni. Aki meg még mindig azt írja, hogy az Conte csapata volt az vak (már bocsánat). Ha az Conte csapata volt akkor előtte miért zúgtunk ki a csoportkörben? Miért nem tudtunk egy Benficának gólt lőni egy európa ligaban?
Valamint a folyamatos edzőhibáztatásból valamilyen oknál fogva az alábbi gyöngyszem jutott eszembe:
"Persze, hogy az edző a hülye a fogalmatlan a hozzá nem értő.....a Harsányit meginterjúvoljátok, hogy hova a p*csába rugdalja a labdákat, hetene"
2019.04.17. 09:14:57
De visszatérve Allegrire. Ennél még anno Klopp is hitelesebb volt a bukott döntője után: "A stadion csodálatos volt, az idő jó volt, a fűre sem lehetett panasz, csak mi voltunk sz@rok." A tegnapi csapatnak egy lúzer, egy szerencsétlen vesztes identitása volt. (Ahogy 80%-ban szokott lenni a BL-ben) Amilyen Allegri is.
A Real elleni döntős megaláztatás után - ami után úgy kellett volna kirúgni Allegrit, mint macskát sz@rni - napokig mérhetetlen dühöt éreztem. Tegnap is nagyon mérges voltam, de most már a meccs másnapján is (5 óra alvás után) csak 1 dogot érzek a meccsel, a csapattal kapcsolatban: ürességet. A szokásos keserű tapasztalat, hogy egy Juventusnak a BL-ben lehet szurkolni, de BL-győzelmet felesleges várni, mert úgysem lesz.
Apuleius 2019.04.17. 09:15:51
cd1 2019.04.17. 09:18:27
Nathas 2019.04.17. 09:22:45
Watakuki 2019.04.17. 09:23:13
@steven.h: +1
Abban a csapatban volt tűz, küzdöttek egymásért, igazi spirito Juve volt. A mostani csapatban egy játékoson látni ezt, őt pedig Cristiano Ronaldonak hívják. Hol marad az irányító 10 - es kapitányunk? Hol marad az olasz játékosok küzdőszelleme? Egyszerűen érthetetlen.
Nathas 2019.04.17. 09:24:11
venember83 2019.04.17. 09:25:12
Az olasz is maradásról beszél. Pedig szerintem max. maradási szándékról tájékoztathatod a munkaadódat. De ez biztos az én maradi, kelet-európai felfogásom.
Spider81 2019.04.17. 09:28:34
Pjanic ismet bizonyitotta,hogy ebben a szerepkorben amit Allegri jatszat vele evek ota nem tud kiemelkedot alkotni. Nem erdemes tovabb folytatni ezt es el kell engedni vagy engedni szabadabban/tamadobban focizni,mert meg mindig nem hiszem hogy csak ennyire kepes!
Nalam Dybalaval kapcsolatban is elfogyott a turelem,mennie kell!
Sandro szinten zenesz!
Rugani meg lehuzza a fejet a beadasnal a masodik gol elott???Siman odafejeli a vele szemben allo csatarnak a labdat??Ki ez es mi a francert enegedik a keret kozelebe?
Kell a verfrissites es tenyleg szeretnek tamadobb kretivabb focit latni...latszott az ajaxos fiatalokon,hogy mennyire elvezik a jatekot!
Igenis kell ide Ramsey es kell a portugal kolyok is!Kozepso vedo top prioritas kell,hogy legyen!
Lenduletes es sikerehes jatekosok kellenek...
Az edzore kiterve...nem hiszem hogy az Ajax keret jobb lenne,mint a mienk, megis valahogy latszik a jatekosok kepzettsege...tovabba gyorsak es tisztan latszik mit is kara jatszani veluk az edzo...nalunk nem lattam semmit..Allegri kepes a varatlan huzasokra?Lehet,de miert kell mindig ugyanazt a szart jatszani es varni a varatlan huzast?Miert nem lehett lerendezni ezeket a kolyokote az elso 45 percben minden beleadva es tamadva?Miert adtuk ata teruletet?Rengeteg kerdes amire sosem kapunk valaszt.
Fabio83 2019.04.17. 09:33:23
Leram7 2019.04.17. 09:35:31
Sajnos az első BL döntőn volt egy zseniális védősorunk és egy jó középpályánk. De csatárunk nem igazán.
Most voltak klasszis támadóink, de a középpálya nem az igazi és a védelem meg gyenge. Jól jött volna most egy Benatia.
A másik oldalon meg Ligt, Jong, Tadic és még 1-2 srác hihetelten nyugodtsággal játszott a mi és a saját 16-osuk területén is.
steven.h 2019.04.17. 09:35:35
2019.04.17. 09:36:22
ez látszott is a 2. félidő elején, mikor a 3 belső kp-nk konkrétan az ember után nem tudott futni. Viszont: hétvégi bajnokin tartalékoltunk erre a foshalmazra, amit focinak akartunk hívni tegnap.
Kérdezem én: 4-5-6 millió eurót kapnak a játékosok, ezért a tegnapiért és ilyen mentalitással kell tolni? Seggén veszi a levegőt Matuidi és Can is? Pjanic leg vissza tudott érni mikor lekontráztak minket.
Allegri jövőjén meg nincs mit gondolkodni: semmi taktika, elképzelés nincs a játékunkban. Ezt a szarhatárt senkinek nincs kedve nézni még egy évet.
Nagytakarítást meg nyugodtan el lehet kezdeni a Dybala, Khedira duóval, Ruganival meg közölni h max 5. védő lesz jövőre.
steven.h 2019.04.17. 09:37:41
pedronegroo 2019.04.17. 09:45:48
Quentin_KR 2019.04.17. 09:46:21
steven.h 2019.04.17. 09:48:06
Szili072 2019.04.17. 09:48:39
Direct_01 2019.04.17. 09:55:43
De Sciglio,A.Sandro,Bonucci,Caceres,(Rugani????)/(Barzagli) mehetnének mind a védelembõl.Ez nem az õ szintjük.
Kp-ról max Emre Can akit ITT tartanék.
Direct_01 2019.04.17. 09:57:12
Mitya10 2019.04.17. 10:01:00
pedronegroo 2019.04.17. 10:01:36
steven.h 2019.04.17. 10:11:23
Másrészről azért Allegri csak fel tud mutatni 2 BL menetelést (tudom, csak a győzteseket jegyzik) amit nem szabad csak úgy figyelmen kívül hagyni a megítélésénél, meg más okokra visszavezetni (kényszer váltott csak formációt; az még Conte csapata volt; a döntőben mindig beárazták stb) mivel ott is leiskoláztunk többek között egy Barcelonát, kiejtettünk Real Madridot, egy Evra hibán múlott hogy egy sérülésekkel tüzdelt felforgatott csapat nem ejtette ki a Bayernt.
Egyszerűen fent kellene változtatni és például azokat a játékosokat idehozni akit mondjuk az edző szeretne függetlenül attól, hogy most Allegrinek hívják vagy épp Deschampnak, Guardiolának.
Pl itt van a Pogbáért kapott pénz, ha megkérdezik Allegrit kit hozzanak nem hiszem hogy Pjanic-ot és Higuaint mondta volna, sokkal inkább mondott volt egy tipikus labdaszerzőt + egy Iscot.
Csak Csucsu 2019.04.17. 10:17:11
el.Flaco 2019.04.17. 10:20:16
Allegrivel soha nem fogunk BL-t nyerni.
2019.04.17. 10:22:35
A csapatnak szüksége van a váltásra és nekünk, szurkolóknak is, hogy előbb-utóbb ne a (virtuális) sportújságban kezdjük el megnézni az eredményt utólag. Mert biztosan sokan közel kerülnek hozzá, ha ezután a szégyen után Allegri marad. És még csak nem is lehet őket bírálni érte, mert a szurkolók sem hülyék. Nagyrészt. A csapat eredményességének szurkolnak, de ekkora sz@rt már kevés ember torkán lehet lenyomni.
Bár a tegnapi meccs után tegyük a szívünkre a kezünket: melyik edző nem hozott volna ki tegnap ennyit a csapatból?!? Bármelyik edző képes lett volna rá.
b.tom 2019.04.17. 10:24:20
meg komolyan, a fiatal kean? az ajax ellen?
az a gond, hogy ha allegri nem látja reálisan, hogy mi volt a gond, vele nem lesz előrelépés.
desijjo, rugani, can, matuidi egyik top3as csapatba sem férne be. a jelenlegi dybala, mario szintén nem...
2019.04.17. 10:24:37
Nekem eddig is ez volt az érzésem, de ez tegnap biztossá vált. Ha Allegrit marasztalják az szinte biztosan kizárja a BL esélyt. Vagy kiesünk a döntő előtt, vagy a játékstílusa miatt esélyünk sincs a döntőben.
pedronegroo 2019.04.17. 10:26:13
steven.h 2019.04.17. 10:30:18
Egyébként ennél jobb keretekből is hoztak már ki nagyobb sz*rt edzők, pl nevek alapján egy Ramos nélküli Madridnak sem kellett volna 4-et kapnia egy Ajaxtól.
De akár a rá egy évre BL döntős Juventusból is Conte a Benfica ellen két meccsen kb ugyanezt a szart hozta, pedig ott ereje teljében lévő BBC volt előtte egy Pirlo, Vidal,Pogba, Tevez négyessel.
NagyonJuve 2019.04.17. 10:30:56
Gabueroo 2019.04.17. 10:33:42
NagyonJuve 2019.04.17. 10:34:32
Csak Csucsu 2019.04.17. 10:42:33
2019.04.17. 10:48:39
Én befejeztem. Nekem ennyi elég volt.
JuventusFanatikus 2019.04.17. 10:54:22
steven.h 2019.04.17. 10:58:05
A tied is egy szélsőséges vélemény és nem is tudok vele egyetérteni, mivel csak azt tudom mondani, hogy Tevezből védőt csinált? Pirlot, Marchisiot, Pogbát korlátozta? Dani Alvest korlátozta? Dybalat az első két évben korlátozta?
Igen, ez az év, meg az ezt megelőző eléggé így tűnhet hogy ez történik, de szerintem ez nem CSAK rajta múlik, ez abból adódik, hogy abból kell főznie amit a keze alá kap. Zidane nem pont emiatt állt fel a Real padjáról, majd úgy tért vissza, hogy ő mondja meg kiket igazoljanak?
Lehet eljárt felette az idő, de ezt addig nem állapíthatod meg, amíg folyamatosan abból főz amit aláraknak, és nem abból amit kér. Az a csapat amit átvett Contétól az kb neki lett kitalálva (4 a játék minden elemében erős középpályás, stabil védelem, két mozgékony kreatív csatár). Azóta sem volt ilyen kerete. Ez a nagy különbség mondjuk Mourinho és közte.
steven.h 2019.04.17. 10:59:08
juve28adam 2019.04.17. 11:12:54
Mindig is mondtam ,hogy Allegri önszántából a büdös életbe nem fog lelépni, pont ezt tette a Milannal is, bőven lépnie kellett volna magától, végül úgy kellett kipaterolni.
Nem bánnám ha a szezon végeztével megköszönnénk neki a munkáját ,viszont ha mégis marad akkor baromira meg kell újulnia! (A keretnek is ,de az nyilvánvaló volt eddig is)
Apuleius 2019.04.17. 11:13:00
venember83 2019.04.17. 11:21:39
JuventusFanatikus 2019.04.17. 11:25:39
Sztovicska 2019.04.17. 11:45:11
Jamal Jamal 2019.04.17. 11:47:25
El lehet küldeni az edzőt, de addig amíg a játékosok nem ébrednek fel arra hogy kaptak egy gólt és szinte a nulláról folyhat tovább a meccs addig mindegy ki az edző.
Tegnap én azt láttam hogy Allegri hiába ordibált hogy mit kellene tenni egyszerűen minden játékos kereste a labdát.
Pjanic bűn rossz volt, egész szezonban nem adott el ennyi labdát mint tegnap.
A védelem egy katasztrófa volt Ruganival, nem is értem hogyan kaphatott új szerződést???.
Az egyetlen kimagasló teljesítményt nyújtó ember Szcsesny volt, esetleg még CR7.
A többiek messze képességük alatt játszottak, lehet a Spal ellen nem kellett volna pihentetni szinte mindenkit.
Nedvednek is észhez kellene térnie, amikor arról van szó hogy kit kell igazolni akkor igenis fejezze ki az elvárásait. Úgy érzem mindenki alá van rendelve a tulajdonosi elvárásoknak és nem azzal foglalkoznak hogy csapatot építsenek, hanem hogy bevételt generáljanak. De a foci manapság nem a fociról szól...
jeneiPALI 2019.04.17. 11:49:38
pedronegroo 2019.04.17. 11:52:52
Juvegaspy 2019.04.17. 11:56:01
venember83 2019.04.17. 12:02:57
Jamal Jamal 2019.04.17. 12:05:22
Emre Can fejjel ment a falnak...
Pjanic labdáinak nem volt címzettje..
Bernardeschi mintha meccs előtt maratont futott volna annyira nem volt fizikálisan rendben,..
Alex Sandro-t 5-en támadták ha hozzá került a labda...
Lehet még sorolni, de értem a kérdés mögött rejlő iróniát.
A második gól előtt egy amolyan "most fogunk gólt kapni" gondolat suhant át az agyamon. Lehet én vagyok a felelős a vereségért? :)))
Bár a meccs előtt szinte biztos voltam benne hogy tovább tud menni a csapat, de ez a meccs 20. percében köddé vált, szinte éreztem hogy nagy lesz a baj.Sajnos....
pedronegroo 2019.04.17. 12:16:49
del pipi 2019.04.17. 12:19:37
Rikoo 2019.04.17. 12:24:48
Csak ugye, hogy ki legyen a helyettese..
Talán pont ez az Ajaxos koma.
del pipi 2019.04.17. 12:25:21
Hullámvölgy van! Ilyen szintű leépülések nem léteznek jó edzőknél! Hagyjuk már ezt a kamut! Itt ennek a történetnek véget kell érnie, ha marad akkor szerintem a Juvénél sokan meghülyültek!
Rikoo 2019.04.17. 12:29:42
Jöjjenek a fiatalok, de drasztikusan.
CR + Chiello marad a többieknek lehet új klubot keresni.
pedronegroo 2019.04.17. 12:34:40
Rikoo 2019.04.17. 12:42:22
Conte lenne egyedül elérhető, ha Allegri végül tényleg távozna nyáron.
pedronegroo 2019.04.17. 12:44:31
patrik1112 2019.04.17. 12:51:27
En nagyon jo edzonek tartom Allegrit, de lehet hogy itt kene hogy legyen a valtas ideje, kell az uj impulzus ennek a csapatnak.
2019.04.17. 12:56:36
Jamal Jamal 2019.04.17. 12:56:56
Múlbéli átigazolási hibáról nem akarok beszélni, mert mindent elmond hogy CR7-ben látták a BL sikert, ez nem jött be.
Cancelo meg érzésem szerint azért kellett hogy CR7 jöjjön. Na jó csak egy picit...
A jövőt meg majd eldönti a büdzsé.
Én a szezon elején sem gondoltam hogy BL-t nyer a csapat majd eldöntik azt az események, a sérüléseken most is nagyon sok múlt idén.
Természetesen a mentális felkészültség mellett a fizikai állapot is kell, de a sokat hangoztatott "minőségi játékosok ülnek a cserepadon" szöveggel nem értek egyet.
Ha Chiellini és Douglas Costa játszott volna, szerintem akkor más lett volna a játék, de egyénileg a kapuson kívúl senki nem alkotott maradandót.
Valami olyan kellett volna mint az ATM elllen, de nem jött sehogy.
Van még kérdés? :)
Rikoo 2019.04.17. 13:02:00
Jamal Jamal 2019.04.17. 13:04:02
Klopp-ot én nem csípem, lehet hogy többet tudna a fene tudja.
Zidane hozzáállását jól mutatja hogy az első komolyabb fizetési ajánlatra visszacsüccsent a Real edzői posztra.
Akkor jön ide egy Zidane ha nem 80-as években született született játékos kerettel kell dolgoznia...
steven.h 2019.04.17. 13:10:57
Bár azt azért nem hinném hogy csak 3-4 nevet tudtak a kalapba tenni, főleg mivel DD és Guardiola alapból az esélytelen kategória volt, egyedül Zidane volt elérhető mivel csapat nélkül volt,de ha ennyire gondolkodtak a váltáson akkor pl Pocchettino neve nem tudom hogy nem tudott előkerülni.
Apuleius 2019.04.17. 13:16:33
Az mondjuk számomra is kérdés, hogy élő szerződéssel rendelkező edzők és játékosok esetében miért kell minden szezon végén egyeztetni sok esetben, de ez valami új divat lett.
pedronegroo 2019.04.17. 13:26:41
venember83 2019.04.17. 13:27:19
pedronegroo 2019.04.17. 13:28:55
Apuleius 2019.04.17. 13:54:32
Apuleius 2019.04.17. 13:55:08
Alex8610 2019.04.17. 14:40:51
2019.04.17. 14:53:33
Génmanipuláltházikecske 2019.04.17. 14:55:45
2019.04.17. 14:57:30
steven.h 2019.04.17. 15:10:26
Én idén sem tartottam magunkat esélyesnek, reméltem jön a Ronaldo faktor (jött is de egy Atletico elleni csodához volt csak elég, mondjuk már az eggyel több mint a tavalyi csodák száma), de egyszerűen ennek a keretnek a Marotta éra alatt mindig voltak hiányosságai amit kezelni kellett az edzőnek, aminek egy két játékos itta meg a levét. Talán egyedül az első Allegri év volt az amikor lyukmentes 11-ünk volt, de akkor meg nem voltak olyan emberek a padon akik változtathattak volna a játékon. Szerintem tavaly vérzett a legtöbb sebből a keret, amit idén se sikerült megfelelően foltozni.
Shyr Kahn 2019.04.17. 15:11:30
Cannavaro 2019.04.17. 15:22:04
Milito20 2019.04.17. 15:26:50
juve28adam 2019.04.17. 15:32:12
Rikoo 2019.04.17. 15:32:21
west30 2019.04.17. 15:35:34
@Milito20: Szerintem Felixre gondolt.
Shyr Kahn 2019.04.17. 15:38:06
Milito20 2019.04.17. 15:44:42
Shyr Kahn 2019.04.17. 15:54:34
Rikoo 2019.04.17. 15:57:12
Shyr Kahn 2019.04.17. 16:07:11
Jamal Jamal 2019.04.17. 16:08:47
Rikoo 2019.04.17. 16:12:28
Shyr Kahn 2019.04.17. 16:15:06
Grinta 2019.04.17. 16:18:27
Milito20 2019.04.17. 16:18:40
peti78 2019.04.17. 16:31:59
Bianconero 2019.04.17. 18:28:13
2019.04.17. 18:55:20
delpi0823 2019.04.17. 19:13:06
delpi0823 2019.04.17. 19:21:45
Grinta 2019.04.17. 19:27:19
Itt a Juventusnál ezt hol tehetnéd meg?
Hogy most lehet hogy nem..de építkezünk,meg fejlődgetünk,meg majd aztán..hát öt rossz meccs után itt úgy vágnák át a torkát az edzőnek egyesek mint a sicc.
pedronegroo 2019.04.17. 19:42:00
Barolo4 2019.04.17. 19:58:22
Szerintem is érdemes sokkal komplexebben nézni a dolgokat, mint itt sokan teszik.
Én is érzem, hogy Allegri elfáradt egy kicsit (a csapat nagy része meg nagyon), de ettől még jelenleg nincs jobb opció. Vannak tehetségesnek tűnő fiatal edzők, de mindegyik hatalmas kockázat lenne. Allegrit meg 5 év, 5 bajnokság és igen jó bl mutatók alapján felállítani (holtversenyben másodikak vagyunk a Barcával az elmúlt 5 évben) azért elég furcsa és bizonyos szempontból inkorrekt dolog lenne (inkább érkezzen mellé egy fiatal segédedző).Az a baj, hogy sok szempontból elkényelmesedtünk mi szurkolók is és elhittük, hogy idén mi vagyunk a fő esélyesek. Ez egy f...ság. Az elmúlt években hatalmas szintet léptünk és ott vagyunk aközött a 6-8 csapat között, akiknek szinte tökéletes a kerete (hol vannak már a Padoinok) és jó esélye van a bl-ben minél tovább érni..... viszont nem vagyunk jobban ezeknél a csapatoknál (ebben az elit klubban ilyen nem is nagyon lehet, egyszerűen az ő szintünkön vagyunk, de mindannyian bl győzelemre vágyunk (és akkor néha még a 6-8 felett jönnek olyan sötét lovak mint az Ajax vagy a Monaco korábban). Szerintem még egy szint van (és Agnelli vezetésével már ez is meg van félig), azok a klubok (kb. Barca+Real), akik mindig top játékost vesznek (vagy top potenciál fiatalt), általában áron felül, és tőlük csak 'elmennek', elvágyódnak, de gyakorlatilag nincs feljebb. Szerintem ettől a szinttől sem vagyunk messze, hiszen Cr,Emre C. és Ramsey azt bizonyítják, hogy már top szinten is tudunk versenyezni bárkivel. Szóval itt már csak tényleg egy picit kellene csak erősödni. Allegri szidása helyett én az utánpótlást venném elő nagyon komolyan, mert a top klubok szintjén egy hatalmas szégyen (és ennyi költés mellett érthetetlen is), hogy az elmúlt 10 évben egyetlen egy ember sem érkezett a jelenlegi kezdőnkbe (eddig a keretünkbe se nagyon). Ez amellett, hogy igen kellemetlen (és drága mulatság), a csapat 'játékstílus' hiányát is erősen befolyásolja. Rengeteg dolog van amit az idei év alapján érdemes lesz kielemezni (csatáraink gyenge formája, max 2-3 ember aki egész évben hozta az extrát, kp impotenciája, szélső védőink forma ingadozása stb.), de az utánpótlás helyzete egy kulcs kérdés közép távon amin változtatni kell. Forza Juventus!
Grinta 2019.04.17. 20:33:08
Itt most behoznék egy most olvasott hírt.Luka Jovic-ot végleg kivásárolta/érvényesítette opciós jogát az Eintract.7 millió euróért?Mennyiért fog vajon távozni,ergo mennyit bukik rajta a Benfica?Jadon Sancho esete majdnem ugyanez.Két ilyen srác a mai árakon összesen olyan 150 millió euró folyik be majd értük(példának okáért Pulisic a padról akkor/jelenleg olyan 65 millió euró).Százból húztunk fel egy stadiont! : / Józan ésszel felfoghatatlan dolog
Grinta 2019.04.17. 21:05:55
Grinta 2019.04.17. 21:06:44
2019.04.17. 22:07:34
A gyenge olasz bajnokság jó apropója lenne az építkezésnek, csakhogy Allegrivel ez sem megy, mert kényszeresen ragaszkodik a bajnokikon az alapembereihez, hátha még az olasz kiscsapatokat sem vernénk meg. Az előző meccsen ez ki is derült, hogy tényleg így lenne. Ez a Juventusos utánpótlásképzés csődje, a klub csődje és Allegri csődje is.
Grinta 2019.04.17. 22:16:55
Rincon,Lemina,Sturaro,Hernanes
Bentancour,Matuidi,Emre Can
Ha ez nem minőségi emelkedés,akkor Én nem tudom mi az : /
Nathas 2019.04.17. 22:20:34
Nathas 2019.04.17. 22:23:25
Nathas 2019.04.17. 22:30:20
2019.04.18. 00:18:30
steven.h 2019.04.18. 08:55:47
Serie B-ben elkezdeni abba a pénzt nyomni idehozni külföldi szakembereket. Ez nem edzőkérdés, ez klubstratégia. Annó Blanc-ék nem ezt az utat választották, pedig DD meg a Serie B-ben ottmaradó nagyok ezt tudták volna segíteni, de ott is a feljutás után Seccoék inkább idehoztak többtízmillióért itt megbukó sztárokat (Almiron, Tiago) az olasz fiatalokat meg egy hiba után tovább is adták (Criscito esete Tottival). Nyilván ez már 13 éve volt, tehát legjobb esetben is már 30 évesek lennének azok a játékosok is, de ha egy jól működő utánpótlást akkor fel tudtunk volna építeni, akkor nem egy szem Marchisio lett volna a termés.
Mondjuk ez talán jobb is hogy így történt, mert nekem Agnelli szimpatikusabb elnök mint amilyen Gigli volt, és ahhoz hogy ő üljön a "székbe" nekik bukniuk kellett.
Utána a másik ilyen időszak pont az Agnelli éra kezdete lehetett volna a két 7. hely után, de Agnelliék sem az utánpótláshoz nyúltak, hanem Marotta "idekukázott" 10 játékost második Conte kérésére és itt jön be, hogy most 8.-szor leszünk bajnokok, mi Juventus szurkolók el tudtunk volna viselni, hogy mondjuk a két 7. hely után esetleg jöjjön egy harmadik, de 20 éves játékosokkal?
Allegrit én a fiatalításnál nem venném elő (azért beépített egy Dybalat, Bentancurt, Bernardeschit), mert ő már úgy jött ide, hogy itt eredményeket kell felmutatni és már nem csak a Serie A-ban. Plusz ha nézted a SPAL elleni meccset a Kastanos srác, aki hatalmas tehetségnek volt kikiáltva hogy viszonyul egy De Jong-hoz alapvető technikai tudásban? Csak a legalapvetőbb dolgokban, amit az utánpótlásban el kellett volna sajátítania? Vagy a Gozzi a De Ligt-hez? Szegénynél egy SPAL ellen dadogott a labda, attól függetlenül hogy annyira szarul nem játszott, de ezek alapvető hiányosságok, amik az utánpótlás képzésbeli gondokat mutatják.
steven.h 2019.04.18. 08:59:08
2019.04.18. 13:06:55
steven.h 2019.04.18. 13:19:31
Egyébként arról vitatkozhatnánk, hogy mitől is nevezünk valakit BL megnyerésére alkalmatlannak. Szerintem Luis Enrique elég sok mindenkinél alkalmatlanabb, mégis BL győztes vagy ott van Di Matteo, szintén BL győztes, gyakorlatilag ugyanannyi BL serlegük van mint mondjuk Lippinek........
2019.04.18. 14:38:03
Az edzőkkel kapcsolatban, hogy alkalmas lehet-e rá sok szempont, jellemzők alapján szokták megállapítani. Nekem személy szerint 2 dolog elég: a játék, amit játszat és a mentalitása. A 3. dolog pedig, ami számomra elég bizonyossá teszi, hogy alkalmatlan rá: az elmúlt évek tapasztalata, amit látok a BL-ben, a pályán. Ha az nem lenne, talán meggyőzhető lennék, de ez kizárja. Hogy most (is) megszégyenülve és reménytelen játékkal estünk ki (amikor kiváló támadók vannak a csapatban), az csak hab a tortán. Szintén hab a tortán, hogy ilyenekre építi fel egy JUVENTUS taktikáját TORINÓBAN, hogy Dybala, levédekezzel egy senkiházi, félig sérült De Jongot. És még sok az egyéb hab.
steven.h 2019.04.18. 15:05:51
Kiváló támadóink vannak, de ez még midnig csapatsport, és hozzájuk el kell juttatni a labdát illetve nem ártana az sem, ha ők vissza tudnák játszani is, de jelenleg a komplett középpályánk alkalmatlan arra, hogy támadást segítse úgy, hogy az nem jár azzal, hogy átrohannak rajtunk. Mind Pjanic, mind Bentancur, mind Matuidi is baromi lassúnak tűnt az Ajax középpályájához képest. És még akartgyengék is voltak.
2019.04.18. 17:37:42
100%-ban nem is volt nálunk, de 50-ben sem, mg az első félidőben sem. Alárendelt szerepet játszottunk, nem volt az egészben semmi jó és ez csúcsosodott ki a 2. félidőben teljesen, amikor még Allegri szánalmas kis taktikai húzása is kiesett. Akkor már teljesen szégyenteljes benyomást keltett az egész csapat, mint egy munka után összeverődött amatőr társaság.
Amúgy beszélgethetünk még belekapaszkodva minden szalmaszálba, de ebben a témában felesleges. Amit nem szeretnék, az az, hogy 1 év múlva megint ugyanitt tartsunk és ugyanúgy csak a szomorúság/düh, vagy a kifogáskeresés legyen a 2 opció.
Pedig ha Allegri marad, akkor ez garantált.