Allegri: "Keannek megvannak az adottságai ahhoz, hogy nagy játékossá váljon"

allegri_massimiliano_sajtotajekoztato_13.jpgA Juventus a Serie A 29. fordulójában, szombat este hazai pályán a csereként pályára lépő Moise Kean góljával 1:0-ra legyőzte az Empolit. Ezzel a csapat 18 pontos előnyre tett szert a második helyezett Napolival szemben, amely vasárnap idegenben, a Roma ellen faraghat tetemes hátrányából.

A torinóiak vezetőedzője a mérkőzést követően a Sky Sport Italiának beszélt a győztes gólt szerző 19 éves olasz csatárról: "Megvan benne a minőség, és megvannak az adottságai ahhoz, hogy nagy játékossá váljon, de sokan tértek már le a helyes útról az évek során." Massimiliano Allegri hozzátette, Keannek keményen kell dolgoznia, és napról napra fejlődnie, amire minden lehetősége adott a Juve bajnokai között.

Arra a kérdésre, hogy amikor Paulo Dybala meghúzódott a bemelegítésnél, gondolkozott-e azon, hogy Moise-t küldje pályára kezdőként, és ne Rodrigo Bentancurt, a mester kifejtette: "Nem, mert két gólt lőni az olasz nemzeti csapatnál, és a figyelem középpontjában lenni sok energiát emészt fel fizikailag, valamint szellemileg egyaránt. Visszatérve a válogatottól úgy tűnt, alig tudja, hol van.

Van néhány játékosunk, aki fáradt volt a nemzetközi teendők után, és ilyenkor meg kell osztani a terhelést.

Dybala kapott egy rúgást a nemzeti csapatnál, és azt érezte, hogy az izma megkeményedett a bemelegítés során, ezért úgy döntöttünk, nem kockáztatjuk meg a szerepeltetését."

A mérkőzésre áttérve az edző így összegzett: "Az első félidőben szenvedtünk, és nem tudtunk fogást találni az Empolin. Változtattunk azonban néhány dolgon, és tökéletes második félidőnk volt, nem engedtük, hogy gólt lőjenek.

Az ellenfél nagyon agresszíven kezdett, mi pedig türelmesek voltunk. Megvártuk, hogy visszaessenek és felgyorsítottuk a játék tempóját. Néha ezt meg kell tenni, hiszen csak azért, mert mi vagyunk a Juventus, még nem nyerünk meg automatikusan minden meccset.

Sohasem könnyű a válogatott mérkőzések miatti szünet után, és jó, hogy így nyertünk, 1:0-ra, megszenvedve a pontokért. Ez egy újabb lépés előre."

A mester a folytatásra is kitért: "Húsz nap alatt hét meccsünk lesz, ám szerencsére visszatérhetnek játékosok, akik nagy segítségünkre lehetnek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2314728933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGábr81 2019.03.31. 10:56:13

Ezt most szerintem jól csinálja a mester, talán egy-két meccsen még jöhetett volna csereként a kis csoki, de szépen lassan kell beépíteni. Így csereként vágott egy gólt, a csapat szépen a lábára dolgozott, ő a hős, de közel sem biztos, hogy kezdőként is meg lett volna a gól, lehet, hogy felőrlődött volna. 10 nap alatt 3 meccs 3 gól, nem rossz.

jeneiPALI 2019.03.31. 11:03:54

@GGábr81: Vagy lött volna hármat , ha kezdö ö még bir futni erös Mandzu nem bir futni már akkor jó ha afejére teszik alabdát vagy bemegy vagy nem , Kean ba megvan a tuz ami ahorvátba már nincs ,a bizonyitási vágy nem jóllakott még

bfeco 2019.03.31. 11:34:19

Hát minden tiszteletem a srác előtt, de eddig minden gólja valakin megpattant, más részről 1 az 1-ben nem lőtt még gólt, tegnap és real ellen is hibázott. Szépen fokozatosan játszatni kell és majd kiderül.

JuventusFanatikus 2019.03.31. 11:43:44

@GGábr81: Szerintem elég rosszul is alakulhatott volna a meccs, ha Kean kezd, és nem Mario. A horvát nagyszerű volt, folyamatosan megtalálták a beívelésekkel, legalább két védőt lekötött, sajnos neki nem jött össze a gól. Az ilyen keményen tömörülő csapatok ellen a Mi tankunk a legjobb választás. Keant megették volna, kihúzódott volna folyamatosan a szélre, hogy területhez jusson. Az Ő gólja nagyban Mario érdeme is, aki tökéletesen elhúzta a védőket, és tökéletesen visszafejelte a kölyöknek. A kevésbé jól védekező csapatok ellen, mint a Bologna, Udinese, stb... bátran kezdhet a kis tacskó, de az ilyen Empoli, Chievo, Frosinone típusú csapatok ellen még könnyen elveszik.

giorgio007 2019.03.31. 11:55:06

@bfeco: Trezeguet sem arról volt híres, hogy átcselezte magát a védelmen, mégsem kritizáltuk érte.

bfeco 2019.03.31. 12:03:03

@giorgio007: nem is kell átcseleznie magát, nem várom el tőle, de 1-1 ben a kapussal lője be.

rockitbaby 2019.03.31. 12:45:44

@JuventusFanatikus: Azt, hogy elveszik-e, nem tudhatod. Az Udinese ellen speciel komolyan játszott kezdőként, és akár le lettek fárasztva az ATMA védői, akár nem, ott is tökéletesen szállt be.

Nem tudhatni, mi történne egy ilyen meccsen, lévén egy kezemen meg tudom számolni, hányszor volt kezdő. De lehet egy ujjam is elég lenne. Kapnia kellene 2-3 meccset egymás utánban, ellenféltől függetlenül. No ekkor lehetne ilyet kijelenteni, hogy könnyen elveszne.

JuventusFanatikus 2019.03.31. 12:54:58

@rockitbaby: Miért ne gondolnám azt? Játszott már egy szezont a Hellas Veronában is:) Ott leginkább azt vettem észre, hogy nem tud még a kemény védőkkel mit kezdeni, inkább kihúzódik a szélre. De mit várjunk egy 19 éves fiútól? Sokat kell tanulnia, erősödni, jó úton halad.

Az Udinese ellen jól játszott de az udinei védelem minden volt, csak nem szervezett, de ezt világosan leírtam már fentebb. Ez nem vesz el semmit az érdemeiből, mert még CR is elveszik az ilyen csapatok ellen, ezért kell mellé Mario.
Egy ujjadon nem tudod megszámolni, mert kétszer kezdett... Bologna, Udinese, ami az idei szezont illeti.

2019.03.31. 13:16:41

Jó a gyerek,na! Ennyi,játszania kell,csinálni a dolgát,egyre jobb lesz!

NagyonJuve 2019.03.31. 13:20:32

@jeneiPALI: azért az erős kifejezés hogy mandzsuban nincs tűz! A belét kidolgozza a csapatért. Sokan lebecsülik az ilyen támadók szerepet de ebben a formában ilyen taktikával ezt várják el tőle. A vb n modriccsal vitték a hátukon a csapatot. Keant tennéd be mandzsu helyére ezzel a taktikával akkor ki birkozna a védőkkel? Naggya rászt úgy kapják a labdát hogy háttal áll a védőnek úgy kell továbbadni vagy megtartani még nem jön valaki. Kean valószínűleg elvesztené mire valakinek oda adhatná. Más lenne ha kiugratásokra játszanánk de ezzel a taktikával valószínű elveszne. Ronaldo is elveszik ha neki kell lekötni az embereket.

Rikoo 2019.03.31. 13:53:05

Klasszis matéria Kean, ez nem is lehet kérdéses.
És én úgy látom, most kivételesen Allegri tökéletesen kezeli a helyzetét illetve a vezetőség is jól döntött, hogy megtartotta és nem engedte el kölcsönbe, persze utólag könnyű okosnak lenni.
A fizikálig képességei kiemelkedőek, technikailag fejlődik a mentalitásának köszönhetően, ami szerintem nagyban Ronaldo érdeme is.
Több játéklehetőség kell neki illetve türelem, a legnagyobb fegyvere lehet az ahogyan az üres területeket támadja a kapu előtt. A vérbeli befejezők képessége ez.

rockitbaby 2019.03.31. 14:07:44

@JuventusFanatikus: Az egy meccsben tévedtem, de továbbra is tartom, hogy nem tudhatod. Másik csapatnál, korábbi szezonban mutatottak alapján speciel ha maradunk Keannél, itt se kellene lennie. Semmit nem mutatott a Hellas-nál, olyat meg pláne nem, amiért meg kellett volna tartani. Nem vonhatsz le egy ilyen fiatal játékosnál 100%-osan ilyen dolgokat. A Juventusnál van, és azok alapján, amit az ATMA ellen láttam, nem pont az jött le, hogy nem bírt Godínékkal. Ha kicsit pontosabb, akkor gálameccset csináltunk volna abból.

Folyamatosan fejlődik, így azt fixre kijelenteni, hogy nem bír a komoly védőkkel, főleg úgy hogy ezt a Juventusban nem tudta sem megerősíteni, sem megcáfolni; nem szabad.

JuventusFanatikus 2019.03.31. 14:24:15

@rockitbaby: Godínékkal egyáltalán nem bírt. 1 megnyert párharc, 4 elvesztett nem azt mutatja, hogy bírt volna velük. Egyszer beszaladt az üresbe, helyzetbe került. Ez a nagy erőssége.
Persze, hogy az egy más stílusú csapat, de azért nem elvetendő dolog figyelembe venni, hogy ott mit mutatott az ilyen típusú csapatok ellen. Aki ismeri egy kicsit Keant, annak megfordulhat a fejében, hogy nem feltétlen passzol neki az, ha nincs semmi területe, mert a labdákat is elég nehézkesen tudja még megtartani, ha nincs területe.

Miért ne írhatnám le a szubjektív véleményemet, ami azzal kezdődik, hogy "szerintem"? Nem alaptalan dolgokat vettem figyelembe, nem hinném, hogy a levegőbe beszélek. Az pedig, hogy igazam lesz, vagy sem, azt majd eldönti Kean.

rockitbaby 2019.03.31. 14:37:20

@JuventusFanatikus: Nem az a lényeg, hogy leírhatod-e a véleményed vagy sem. Persze, hogy leírhatod. Én azt mondtam, hogy más csapatnál mutatott teljesítményből nem szabad 100%os következtetést levonni a jelenlegi csapatban mutatottakra. Az, hogy mi volt másik csapatnál, az elmúlt. Ennyi erővel CR7-től is várhattunk volna jóval több gólt, jóval pontosabb befejezéseket, mert a RM-nál fosta a gólokat. Nem így lett. Vagy mert a ManU-ban a tizenhatoson kívülről életveszély volt, várhattuk volna, hogy itt is az lesz. Ezt kijelenthetjük, hogy kanyarban nem.

Azt most még fel sem nagyon akarom dobni, hogy nem-e lehet, hogy ezt kérte tőle a mindenkori edzője. Húzódjon ki szélre és nyisson területet, kösse le a védőket, netán vonjon el a falból párat.

Én csupán azt akartam kihangsúlyozni, hogy ilyen fiatal játékos esetében max feltételezhetünk, ki nem jelenthetünk semmit biztosra. De azt továbbra is tartom, hogy ahhoz, hogy eldönthessük, mi a stílusa, vagy mi az, ami fekszik neki, nem játszott még eleget nálunk.

2019.03.31. 15:08:10

"Sohasem könnyű a válogatott mérkőzések miatti szünet után" - Ez az egy egészen biztos. Az szinte mindig árt valamilyen szempontból. Sérülés, fáradtság, formaromlás, stb.

JuventusFanatikus 2019.03.31. 15:12:46

@rockitbaby: A példa szerintem nem megfelelő. CR egy teljesen más stílusú ligából érkezett ide, míg Kean játszhatott ugyanazon csapatok ellen, mint amik ellen SZERINTEM még nem képes ilyen kiemelkedően jó játékra.

Edzői kérés is lehet, ezt nem vitatom, sőt valószínűleg ilyen is lehet a háttérben. Az lehet úgy látja, mint én?:D Mondjuk ezen meglepődnék:D

Értem én, hogy neked mi a célod ezzel a vitával, fordított esetben valószínűleg én is hasonlóan tennék, a saját stílusommal. Ha úgy tetszik, akkor így fogalmazom meg: Feltételezem, hogy Kean a közeljövőben a kisebb, defenzív csapatok elleni játék még nem ízlik neki:)

rockitbaby 2019.03.31. 15:28:26

@JuventusFanatikus: Először is, szerintem mi nem vitatkozunk, csupán eszmecserét folytatunk :D

Akkor mondok olasz bajnokságból érkezőt, ha az jobb :) Pjanic. A Roma-nál kanyarban nem ezt játszotta, és érkezésekor még mindenki egy butított Pogba-t látott benne. Teszem hozzá jogosan, mert amit a fővárosban mutatott játék és mentalitás terén, hát az kicsit sem volt helyénvaló. De ez a dolog már a múlté.

Én amondó vagyok, hogy lévén a bajnokság már lefutott, nyugodtan játszhatna ő kezdőként, míg a BL-ben igenis kelleni fog Mandzu, egy friss és fitt Mandzu.

Más. Nem tudom, hogy csak én látom-e így, de Spinazzola és Kean beállása után a játékunk gyökeresen más lett. Addig ha kellett, ha nem beadás, amit igen magas százalékban hatástalanítottak. Beállásuk után mintha elkezdtünk volna játszani ténylegesen. Nem akarok károgni, de az, hogy egy 19 éves kis suhanc, meg egy komoly sérülésből visszatérő amúgy jobb lábas védő ekkorát dobjon a játékon, nincs rendben.

Grinta 2019.03.31. 15:39:55

@rockitbaby: Csapat kémiája másabb,a két új arccal.Ebben látom a megoldást.
Nem jelent semmi radikálisat szerintem.
Viszont ami megütötte a szemem az az,hogy Pjanic Romában a mutatott játéka,és a mentalitása tekintve nem volt megfelelő?Ez honnan?

Rikoo 2019.03.31. 15:43:00

@JuventusFanatikus: Mondjuk én azt sem látom, hogy Mandzukicnak nagyon ízlene. Totál motiválatlannak látom kb. az összes ilyen meccsen.

Alex8610 2019.03.31. 15:51:38

Megkövetem magam mert én is a kezdőbe vártam Kean-t tegnap de ezt olvasva Allegrinek volt igaza.A válogatott meccsek után 10 edzőből 9 lehet a kezdőbe rakta volna de Allegri nem engedett a hypenak. Egy 19eves sracrol beszélünk, mi lett volna ha tegnap kezdő és nem lő gólt aztán kezd mondjuk még 2-3meccsen és még mindig nem talál be.Mit okozott volna ez Kean-nek fejben? Mit tölt volna a média az újságok? Kb 1honap alatt jutott volna el oda a dolog hogy egy remekül bemutatkozo fiatalember hetek óta golkepten.. Jól látja Allegri és örülök hogy így megvedi a srácot és a fokozatosságot tartja szem előtt.

rockitbaby 2019.03.31. 16:28:11

@Grinta: Roma-ban sokat panaszkodtak a mentalitására, vagy van kedve játszani vagy nincs. Arra is rengeteget panaszkodtak, hogy több gyenge meccse vot, mint jó. Nem tudott huzamosabban jól játszani. Néha meccsek közben is képes volt eltűnni.

ZecH 2019.03.31. 16:33:50

"Az első félidőben szenvedtünk, és nem tudtunk fogást találni az Empolin. Változtattunk azonban néhány dolgon, és tökéletes második félidőnk volt, nem engedtük, hogy gólt lőjenek."
Amennyiben az a tokeletes jatek definicioja hogy nem kapunk golt igazad van Max. Amennyiben az hogy nezheto amit produkalunk van 4-5 szep passz elore(nemhatra), szemmel lathato osszjatek, elkepzeles, neadjisten taktika, akkor meg mindig nem egy nyelvet beszelunk... De ha szandekosan altatsz mindenkit es hozod a BL-t Isten vagy apa!

Matteo89 2019.03.31. 16:49:02

@Alex8610: Ez ok, csak Kean most cserekent beallva jott, es eldontotte a harom pont sorsat. Ezek utan milyen uruggyel lehet padoztatni? :) A formaja alapjan is a kezdoben a helye a sracnak. A tamadok kozul CR mellett most neki megy a lejobban.

venember83 2019.03.31. 19:55:22

Meccs előtt: "A válogatott szünet után az összes játékosunk felépült, és még maradt is egy napunk. Holnap mindannyian nagyon jó fizikai állapotban leszünk, azonban a meccsen a mentális állapotunk lesz a döntő."

Meccs után: "Nem, mert két gólt lőni az olasz nemzeti csapatnál, és a figyelem középpontjában lenni sok energiát emészt fel fizikailag, valamint szellemileg egyaránt. Visszatérve a válogatottól úgy tűnt, alig tudja, hol van.

Van néhány játékosunk, aki fáradt volt a nemzetközi teendők után, és ilyenkor meg kell osztani a terhelést."

Ilyenkor sajnos azt érzem, hogy a mester tudja alig, hogy hol van és mit mond.

JuventusFanatikus 2019.03.31. 20:09:48

@rockitbaby: A vitának nem kéne negatív szónak lennie, csak hát sokszor átmegy egymás ócsárolásába, ami már nálam nem vita. Igazad van, az eszmecsere egy sokkal szebb, és találóbb szó:)

Abban egyet értek, hogy többször kell ezután kezdenie.

Ami sokat mondó statisztika, hogy párharcainak csupán nagyjából 30 százalékát nyeri meg Kean, ennek a számnak 50 százalék környékén kellene, hogy legyen. A Juve mezében meccsenkébt nem egész 1 párhatcot nyer meg, míg a Hellas Veronánál nagyjából 2 ugyanez az adat, ha kicsit kerekített számokat veszünk figyelembe.

Az is megfordult a fejemben, higy lehetséges az, hogy nem véletlen nem kezdő a tömörülő csapatok ellen. A Genoa és az Empoli ellen simán kezdhetett volna, mert Mario is kifullad, de mégsem így történt. Erre a későbbiekben választ kaphatunk Allegritől.

@Rikoo: A szezon első felében ez az állítás nem igazán volt helytálló. Muszáj volt küzdenie, mert félt attól, hogy CR kiszorítja. Aztán kettén játszhattak együtt, így már a formájával együtt a küzdés is valamelyest eltűnt. Ez nagyon igaz Bentancurra is, aki a kiscsapatok ellen szinte bicskanyitogató módon lézeng, bár rossz formája óta, ez a nagyobb meccseken is megfigyelhető volt.Nála ez visszatérő probléma, tavaly is ez volt megfigyelhető nála.

Mariónak sincs ínyére ez a játék, de kérdem, kinek van kedve hely nélkül küzdeni nyakában három védővel. A csapatból csak Ő képes ezt a munkát elvégezni, van mikor sikeresen, van mikor motiváció hiányában kevésbé. Tegnap kiváló volt, tökéletesen fejelte vissza a labdákat, nyitotta a területeket.

Grinta 2019.03.31. 20:39:26

@rockitbaby: Aki figyeli a római klubot,az tudja mennyire speciális közeg.Olyan semmi se jó,akkor is,mikor minden rendben van.Jobban nem tudom írni

GGábr81 2019.03.31. 22:11:59

@venember83: nem is a fizikai állapottal volt gondja a miszter szerint. Azt a meccs előtt is elmondta, hogy inkább mentális problémák lesznek a 15 pont és zsebben érzett scudetto miatt. És meccs után is hasonlóan erről beszélt. Annyira nem üti egymást a két mondat, de valóban kicsit furcsa.

rockitbaby 2019.04.01. 05:50:35

@JuventusFanatikus: Valami olyasmi lehet vele kapcsolatban, hogy nem forrott még ki a játéka. Mintha keresné még az identitását.

2019.04.01. 10:44:46

@Rikoo: Sorry előre is, hogy megint Mandzukicot veszem elő, de a (jogos) kommentedre nem tudok nem reagálni. Nem szabadna hogy - egy ilyen célokért küzdő klubnál, mint a Juve - megengedhető legyen, hogy egy játékos bármikor, bármilyen meccsen, vagy bármilyen helyzetben motiválatlan legyen. Vagy akár csak annak tűnjön. (Nyilván a rossz forma, meg ha sérülten játszik, az más) Ez az edző sara. Ez azt jelenti, hogy behódol a játékosnak, akinek pedig nincs versenyhelyzet és azt gondolja (vagy biztos benne), hogy bármit megtehet. Állandóan játszik, tehát persze, hogy a számára "jelentéktelen meccseket" (vagy azokat, ahol valamivel nincs megelégedve) le fogja sz@rni. És ugye mivel állandóan játszik, nincs értéke számára a pályára lépésnek. Ha valaminek, akkor a lélektelen, lesz@rom játéknak következménye kellene, hogy legyen. És nem gyáva módon állandó játéklehetőséggel jutalmazni, meg kibérelt kezdőcsapati tagsággal.

Il Principino 2019.04.01. 12:54:08

Mivel a horvát tank pihent volt,egyértelmű,hogy neki kellett kezdenie!Muszáj volt megszerezni ezt a 3 pontot bárhogyan.
Eleinte csak 5-10 perceket kapott Kean,mostanra már 20-25,néha már kezdő,sztem nagyon jól kezeli az ő beépítését Allegri,ennek legfőbb jele az volt,hogy az Atleti ellen beküldte egy élet-halál meccsen!Idővel egyre több szerepet kap,csak ezt a béna gólörömöt felejtené el a kis csokink :)

JuventusFanatikus 2019.04.01. 13:38:50

@Dr. Grant: Érdekes, hogy pont mindig Mario esetében írod ezeket, miközven Sandro ÉVEK óta így játszik, pár meccs kivételével, de az nagyon ritka. De igazából nem csak Mario lustul bele ilyenkor, hanem több játékosnál is tapasztalható a motivátlanság. Csak tudod, azt a lovat ütik jobban, amelyik jobban húz, és mivel a horvát extra motivációval is szokott játszani, ha csöppet könnyelmű módon veszi a meccset, akkor egyből rajta csattan az ostor:)

2019.04.01. 15:39:11

@JuventusFanatikus: Nem igaz, mert Sandroval kapcsolatban is kismilliószor fogalmaztam már meg kritikát azóta, hogy volt a "hosszabbításos" balhéja. Pjaniccal kapcsolatban is említettem, hogy előbbre kellene játszania és Dybalánál is, hogy visszakerülhetne "csatárba", hogy jobb teljesítményt nyújtsanak. Valószínűleg azért gondolod, hogy csak Mandzuval kapcsolatban írok kritikát, mert kicsit részrehajló vagy vele.
De érdemes megjegyezni, hogy megint más, ha rossz formában van 1 játékos, meg megint más, ha lesz@rja a meccset. Továbbá Mandzukic azt csinál, amit akar, Dybala meg Pjanic pedig bele van kényszerítve egy nem túl hálás pozícióba. Ez sem mindegy.
Sandro és a horvát között az elmúlt 1 évben sokszor azt is különbségnek láttam, hogy Sandro hajt, védekezik, csúszik-mászik, csak egyszerűen borzasztó formában van, a horvát pedig sokszor lézeng. És sajnos jelenleg nem azt látom, amit említettél, hogy 1-1 meccs lenne, amin Mandzukic észre sem vehető, hanem néha van 1 meccs, amikor jó teljesítményt nyújt.

JuventusFanatikus 2019.04.01. 19:01:16

@Dr. Grant: Már megint ez a részrehajlással vádolás...:) Csak annyira vagyok részrehajló, amennyire Te Mario "ellenes" (jobb szót nem találtam), akit szerintem nem ugyanúgy kezelsz, mint a többi játékost. Mind a kritika minőségét, mind a mennyiségét illetően. Rendesen szúrja a szemem az ilyen kommentek, ezt elismerem. Fogalmaztál meg Sandróval kapcsolatban is kritikát, ezt tudom, de szerintem a lélektelen játék mintapéldája Ő, és nem a horvát. Mira és Dybala nem tudom, hogy került ide hirtelen.

"Dybala meg Pjanic pedig bele van kényszerítve egy nem túl hálás pozícióba."

Mintha ezelőtt nem Ő gürcölte volna végig a meccseket a szélen, egy számára teljesen idegen pozícióban. Ez a nem túl hálás poszt...

"Sandro hajt, védekezik, csúszik-mászik, csak egyszerűen borzasztó formában van"

Teljesen lélektelelen már két éve, alig van értékelhető meccse. Harcol, az rá biztosan nem igaz, támadásban már szinte semmit nem tesz hozzá, beadni nem tud, vagdalózik össze-vissza, buta szabálytalanságokat csinál. Mikor valaki két éve nem tud tudásához mérten teljesíteni, akkor ott nagy bajok vannak.

"És sajnos jelenleg nem azt látom, amit említettél, hogy 1-1 meccs lenne, amin Mandzukic észre sem vehető, hanem néha van 1 meccs, amikor jó teljesítményt nyújt."

Nagyon jó áprilisi tréfa, remélem annak szántad. Az szezon első felén brillírozott, a legjobb csatárunk volt, míg Sandro minden második meccsen képes elfogadható teljesítményt nyújtani. A tavalyi Marióra még rámondható, hogy néha van egy jó meccse, de az ideire még véletlenül sem szabad.

Érdekes, hogy mindig akkor jön szóba ez a téma, mikor jó teljesítményt nyújt, ami sokszor el van sunnyogva. Ha rossz meccse után írod, akkor általában békén hagylak, mert kiérdemli a kritikát, de jelenleg nem. Most az Empoli ellen jó volt, de az inter elleni meccsen, mikor "fejbe találta a labda", akkor Ő volt a téma, ami kettőnk között folyt. A jó moderátor mindent lát:D

2019.04.01. 19:41:25

@JuventusFanatikus: Persze, hogy megint. :-) Más játékos esetében nem mondanék ilyet. De mivel megválasztattad magad a Mario Fan Club elnökének így nem lehetsz teljesen reális a megítélésében. :-P Ez abból is látszik, hogy ha ő van kritizálva, akkor őt biztos, hogy próbálod megvédeni, míg másoknál nem mindig.
A jó moderátor akkor igazán jó moderátor, ha ezt is látja. ;-)
Mandzukic ellenes azért nem vagyok, ez túlzás lenne, de az biztos, hogy az olyan játékosokkal, akik közelebb vannak a a bot/bója kategóriához, mint a kreatív játékhoz, azoktól sokkal több hajtást várok el. Mandzukic nálam az első évbeli hozzáállásával és a "sokszor lesz@rom a kis meccseket" stílusával tette nehezebbé a meccset. Ezek miatt sem díjazom sokszor a lézengését, amire rátesz egy lapáttal, hogy Allegrinél átvette Khedira korábbi helyét a pixisben.
Viszont please ne ferdíts, Sandro két évvel ezelőtti, meg Mandzukic jelenlegi hozzáállásának összehasonlításával. Ősszel döntő góljai voltak, de azért meg nem szakadt akkor sem. Amúgy is akármi volt is ősszel, tavasszal eddig nem sokat tett hozzá a játékhoz, ráadásul eléggé csak lézeng. Sandro legalább hajt, még ha nem is játszik jól. A másik, hogy én nem Sandrot akarom megvédeni, hiába állítod be úgy. Ha rossz teljesítményt nyújtanak, mind a 2-nek a padon a helye. Mandzukic esetében eddig is lett volna, aki játsszon helyette. Nem lenne az egésszel baj, ha lekerülhetne egy pár meccs erejéig a padra, ahova Dybala, Berna és bárki kerülhet rajta kívül. Ott kicsit összeszedné az ambícióit és amúgy is ez lenne az egészséges versenyhelyzet. De még Ronaldot is előbb ültetik le, mint őt. Ugyanazt játssza Allegri, mint Khedirával volt korábban. Akármilyen bűnrossz teljesítményt nyújt, az úgy van jól. Ez az, ami zavar.

JuventusFanatikus 2019.04.01. 20:17:34

@Dr. Grant: Nem teljesen reálisan látom, ahogy Te sem, és senki sem. Nem vagyunk gépek, valamilyen érzést váltanak ki belőlünk ezek az emberek #kappapride. Én azon vagyok, hogy ugyanúgy kezeljem a játékosok, amennyire lehet.

"Ez abból is látszik, hogy ha ő van kritizálva, akkor őt biztos, hogy próbálod megvédeni, míg másoknál nem mindig."

Ez nem mindig van úgy, egyszerűen csak nagyon hasonlóan látjuk a játékosok teljesítményét, kivéve Marióét, ebben a témában pedig általában szinte csak téged talállak meg, mert veled lehet emberi módon, észérvekkel eszmecserét folytatni. Van még egy-két ember, aki nem kedveli a horvátot, de számuk elenyésző. Rengeteget védem Dybalát, többször, mint Mariót, csak neked nem lehet feltűnő, mert Te is kedveled az argentint, így nem üt annyira szemet, pedig szinte már mindenkivel leálltam vitázni:)
Akkor védek meg egy játékost, ha az tényleg megérdemli a védelmet. "Csak azért, mert" védelmet nem alkalmazok, az Babo Kolléga sara.:) Védem én Bonuccit is, Ronaldót is, Costát is, Khedirát is, ha megérdemlik ezt. Nem csak a kedvenceimért állok ki, hanem az egyenlő mércéért. A tisztánlátás kedvéért, a kedvenceim: Chiellini, Barzagli, Pjanić, Bernardeschi, Dybala, Mandžukić, míg Ronaldóval, Bonuccival, Khedirával és Costával kicsit kritikusabb vagyok. Egyébként, ha Barza mester, a kedvencem visszavonul, Bernardeschi képe lesz a Blogon a profilom, nem Marióé. Nagyon kedvelem a horvátot, de mégsem Ő a Numero Uno ezen a téren. Talán azért tűnhet annak, hogy a horváttal sokkal elfogadóbb vagyok, mert kevesen vagyunk, akiknél a kedvencek között van, és én már az érkezésekor is kedveltem.

Te a zseniket szereted, ez érthető. Én a harcosokért, és a zsenikért vagyok úgy oda.

Khedira játszatása érthetetlen, míg Mariónak jelenleg nincs pontos alternatívája. Kean még lehet az, de jelenleg sokat kell fejlődnie.

Nem a két évvel ezelőtti, vagy tavalyi Sandróról beszélek, mert a tavalyinak szinte egyetlen jó meccsére nem emlékszem. A jelenlegi sem sokkal jobb, Spinazzola jóval többet mutat.

"Ősszel döntő góljai voltak, de azért meg nem szakadt akkor sem."

A mondatban benne van a lényeg. A döntő gól és a harcosság nálam közel egy polcon van, úgyhogy ha csak az egyik van, az is megfelel.

"Sandro legalább hajt, még ha nem is játszik jól."

Ezt nem igazán szoktam látni, de lehet az én szememmel van a baj. Nekem továbbra is lelketlen a játéka.

"Mandzukic esetében eddig is lett volna, aki játsszon helyette"

Egy nevet kérek, aki területet tud nyitni CR-nek, és Dybalának. Ebben a csapatban nincs még egy ilyen ember, mint a horvát tank.

"De még Ronaldot is előbb ültetik le, mint őt. "

A portugál játéka nélkülözhetőbb, mert általában akadnak emberek, akik képesek meglőni az Ő góljait. Egyébként nagyjából ugyanannyit padozott a két játékos.

"Ugyanazt játssza Allegri, mint Khedirával volt korábban. Akármilyen bűnrossz teljesítményt nyújt, az úgy van jól. Ez az, ami zavar."

Ugyanazt tudom erre is írni, mint az előbbiekre. Nincs helyettese, máskülönben szerintem kevesebbet kezdene, mert azért Ő sem bír annyit mint régen. Szerintem ez lesz az utolsó szezonja, amikor képes teljes mértékűen harcolni. Kellene helyette egy másik bója, bár elég kevés ilyen játékos van, akit feltudnék kapásból sorolni. Talán Aleksandar Mitrović lehetne megfelelő utód, aki ilyen típus. Más nem igazán jut eszembe, talán Favilli, míg Džeko már elég koros.

satie · http://321.hu/sas 2019.04.01. 21:34:21

Kean már a XVII. században is legendásan nagy játékos volt :)

2019.04.01. 22:50:49

@JuventusFanatikus: Hjaj. :-(
Arra céloztam, hogy Mandzukicért extrán állsz ki, nem arra, hogy csak érte állsz ki.
Az nem igaz, hogy csak a zseniket respektálom, a harcosokat pedig nem. Pontosítok: az igazi, önzetlen harcosokat kedvelem, aki a többiekért harcol, nem magáért. Ez nem Mandzukic, az kiderült az első évében a Bayern ellen. Ha küzd, akkor nem a többiekért küzd. Elfogadom, mint Juventus játékost, ha hasznos, ha küzd. De Juventino sosem lesz a szemeben, esetleg egy láncszem lehet, amelyik azonnal lecserélhető, ha már nem hasznos, vagy nem harcol odaadással.

"Nem a két évvel ezelőtti, vagy tavalyi Sandróról beszélek, mert a tavalyinak szinte egyetlen jó meccsére nem emlékszem. A jelenlegi sem sokkal jobb, Spinazzola jóval többet mutat." - Még mindig nem értem, miért érdekes ez. Spinazzola most kezdett bizonyítani, talán hamarosan átveszi a helyét. De tavaly, tavalyelőtt cserének még egy olasz erős középszint sem mindig volt a posztra.

"A mondatban benne van a lényeg. A döntő gól és a harcosság nálam közel egy polcon van, úgyhogy ha csak az egyik van, az is megfelel." - Az elmélettel egyetértek, kár, az még mindig tartja magát, hogy Mandzu tavasszal eddig egyiket sem nagyon hozza. :-D

"Ezt nem igazán szoktam látni, de lehet az én szememmel van a baj. Nekem továbbra is lelketlen a játéka." - Védekezésben a hajtására nem lehet annyira panasz, fiygeld csak meg meccseken, mennyit sprintel becsúszik, nem félti magát. Inkább támadni felejtett el. De egyrészt ez nem túl meglepő, másrészt - ismétlem - én nem bánom, ha Spina kiszorítja és át tudja venni a helyét. Jobban el is tudom képzelni Juventinonak.

"Egy nevet kérek, aki területet tud nyitni CR-nek, és Dybalának. Ebben a csapatban nincs még egy ilyen ember, mint a horvát tank." - Nekik nem biztos, hogy "helyet kell nyitni". Dybalának valószínűleg a hátravont szerepkör nagyobb probléma, mint az, ha valaki nem "nyit" neki, Ronaldo meg szerintem többre menne egy gyorsan passzolni, cselezni, futni tudó társsal, mint egy Kamaz és egy toronydaru keverékével összejáték és helyzetkialakítás szempontjából.

"A portugál játéka nélkülözhetőbb, mert általában akadnak emberek, akik képesek meglőni az Ő góljait. Egyébként nagyjából ugyanannyit padozott a két játékos." - Ronaldo és a nélkülözhetőség?!? Gólt ki rúg. Mandzunak ősszel elfogyott, Dybalával pedig elfelejtették. :-P De a félig viccet félretéve, hogy lehet nélkülözhetetlen az, aki sokszor semmit nem csinál? (amikor éppen nem küzd) Ha az egyetlen taktikánk abból áll, hogy az előrevágott labdákat le kell fejelni és leosztani, akkor nagy a baj. Így nem szabad várni BL-győzelmet. Mást meg nem sok nélkülözhetetlent csinál mostanában.

De a nincs helyettes dolog is szerintem inkább Allegri tévképzete. Mert valahogy amióta Khedira nem játszik (állandóan), mégiscsak van élet.

JuventusFanatikus 2019.04.01. 23:23:56

@Dr. Grant: Nem kell a sóhaj, kifogásokból sosem fogyok ki:D

Szerintem semmi extra nincs abban, ahogy kiállok érte, egyszerűen több dolog szól mellette, amit fel tudok használni.

Nem mondtam azt, hogy csak a zseniket szereted, a harcosokat nem. Azt, hogy Marióról mit gondolsz, az a Te dolgod, ha reálisan tudod megítélni a teljesítményét, és elismered, ha jól játszik. A Bayern elleni lézengése nagyon csúnya dolog volt, de azóta sokat változott. Látszódik, hogy nem csak magáért játszik, hanem a mezért, a szurkolókért is. Gyönyörű látvány, ahogy kiszalad a szurkolókhoz, akik imádják. A nagy meccsek mindegyikén sem véletlenül küzd.

"Még mindig nem értem, miért érdekes ez. Spinazzola most kezdett bizonyítani, talán hamarosan átveszi a helyét. De tavaly, tavalyelőtt cserének még egy olasz erős középszint sem mindig volt a posztra."
Ezt picit kifejthetnéd:) Amire gondolok, az biztosan nem lenne igaz erre az állításra.

Ez pipa, bár az őszről volt szó, tavasszal tényleg gyenge:D

Spinazzola nagyon meglepne, ha Juve szint lenne, de ne csak Sandrótól legyen jobb. Sandro sajnos nem mindig üti meg a szintet... Azt, hogy becsúszik, elismerem, de nagy sprintekre pont nem emlékszem. Oda kell tennie, végülis védő.

"Ronaldo meg szerintem többre menne egy gyorsan passzolni, cselezni, futni tudó társsal, mint egy Kamaz és egy toronydaru keverékével összejáték és helyzetkialakítás szempontjából."

Ezzel sem én, sem Allegri nem ért egyet. A Realnál is kellett mellé egy Benzema. Kell aki megcsinálja helyette a kemény munkát. Láthattuk, hogy Mario nélkül nem tud jól teljesíteni a Juventusban, nem mellesleg jobban érzik egymást, mint Dybalával. Paulónak különösen kellene egy kemény társ, mert különben csak a védőfalba szaladgál.

CR szinte elvette az összes csatár gólját. Nélküle is bőven van élet a kiscsapatok ellen. Dybala a helyén tudna játszani, Marióból is kijön egy-két találat, Bernardeschi is egy gólerősebb játékos, de sorolhatnám még, előtte is volt Juve. Mario még a semmitcsinálásával is köt le védőket, nem ugyanaz a lötyögés, mint amit Khedira csinál, hiába hasonlítod össze Őket. Az Atleti ellen is szinte semmit nem csinált a horvát egyesek szerint, mégis nélküle nem jöhetett volna létre a CR tripla. Vagy kit küldtél volna be a darálóba?

Khedira és Mario csak abban hasonlít, hogy mind a kettő kulcsember. Egyébként ellentét a két ember. Én inkább hasonlítanám akkor Matuidihez.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása