Ronaldo megsérült a portugál válogatottnál

ronaldo_cristioano_serules_portugalia.jpgTávolról sem alakult ideálisan a Juventus számára a válogatott szünet, hiszen Portugália Szerbia elleni EB-selejtező mérkőzésén Cristiano Ronaldo combizom-sérülést szenvedett, s idő előtt kényszerült elhagyni a pályát.

Ez volt a visszatérés a világklasszis számára, aki a világbajnokság óta nem képviselte hazáját, azonban a Szerbia elleni találkozón fél óra elteltével befejeződött számára a játék, s a Sky Sport Italia értesülései szerint a támadó fájdalmat érzett a jobb combjában.

Mindez azt jelentheti, hogy a Juventust a Bajnokok Ligája negyeddöntőjébe vezető Cristiano Ronaldo játéka kérdésessé vált az Ajax Amszterdam elleni párharcra, amelynek első felvonása április 10-én kerül megrendezésre.

A Marca azt is megjegyzi, hogy ez Ronaldo első izomsérülése az 2015-16-as szezon óta, amikor még a Real Madrid színeiben tündökölt.

Az amszterdami vendégjáték előtt a Juventus a bajnokságban előbb az Empoli csapatát fogadja, majd a Cagliari otthonába látogat, míg a nemzetközi összecsapás főpróbájaként az AC Milan érkezik majd az Allianz Stadiumba.

Az 1:1-es végeredménnyel záruló mérkőzést követően a Juventus klasszisa rögtönzött öndiagnózissal igyekezett megnyugtatni az aggódó szurkolókat.

"Nem aggódom a sérülés miatt. Ismerem a testemet. Úgy hiszem, hogy kevesebb, mint két héten belül rendben leszek." - mondta bizakodva Ronaldo.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414716831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2019.03.26. 09:41:13

Utalom ilyenkor ezeket a válogatott meccseket. Minden klub retteg kb hogy ki hogyan tér vissza. Lehetne ezen változtatni.

Rocky80 2019.03.26. 09:45:24

Legalább Dybala bizonyíthat.

Gyerünk Kicsi!

jeneiPALI 2019.03.26. 09:51:56

Cr nem hiányzik neked már a válogatott a klubbodért tegyél meg inkább mindent , mint eddig aválogatottat hagy ott , addát a helyed a fiataloknak csak a Juvéra koncentrálj, .:D

pedronegroo 2019.03.26. 10:48:32

Újabb rekord CR7 neve mellett: a világ legdrágább táppénze...

babo0410 2019.03.26. 11:59:57

@Rocky80: Legyen úgy, én is annak örülnék, ha CR hiányában megint Dybala robbantana egy nagyot.

Csak Csucsu 2019.03.26. 12:12:58

@pedronegroo: de most a portugál szövetség fizeti legalább :D

venember83 2019.03.26. 12:38:13

@Csak Csucsu: nagyon meglepne, ha fizetnék CR 2 heti fizetését.

Csak Csucsu 2019.03.26. 12:44:15

@venember83: anno Piaca fizetését nem akarta fizetni a horvát válogatott mert, hogy sérülten küldtük el. Hivatalosan a válogatottban összeszedett sérülések után a szövetség állja a fizetését tudtommal de annyira nem vagyok azért jártas benne

venember83 2019.03.26. 12:58:06

@Csak Csucsu: tudtommal csak valami kártérítéssel szolgálnak, nem állják a játékos fizetését (2 hétre 1,25 millió euró nettó), de remélhetőleg valaki tisztában van ezzel, és megosztja velünk.

Matteo89 2019.03.26. 13:01:40

Az a lenyeg, hogy a BL-re egeszseges legyen, mert ott van ra szukseg. Addig pihen egyet legalabb.

2019.03.26. 13:03:53

@Alex8610: +1 Fos az egész. Szezon közben nem is engedném, hogy legyenek. A játékosok a klubtól kapott fizetésből élnek, a klubok pedig ezen játékosok segítségével nyerik a jövedelmüket. A játékosok ezáltal a munkaadójuk bőrét viszik ezzel a vásárra. Intézzenek el inkább minden válogatott kínlódást nyaranta. Nem csak a konkrét világeseményeket, hanem az összes többit is. Pl. selejtezőket, barátságos meccseket.

@Csak Csucsu: Engem is meglepne, ha fizetnék a portugálok. És én még hozzátenném, hogy ha véletlenül nem épülne fel az Ajax elleni meccsre és kiesnénk, akkor a BL-bevételkiesésünk "x" százalékát is jogosan lehetne a nyakukba varrni. Nem beszélve a kupa elvesztéséről.
Pedig a portugálok anyagilag valószínűleg tartanák magukat így is úgy is a "0/jelképes" kárpótláshoz...

Rikoo 2019.03.26. 13:38:29

@Dr. Grant: Érdekes felvetés, talán tényleg jobb lenne így.
5-6 héttel hamarabb érne véget a szezon és a válogatottal kapcsolatos dolgokat lerendeznék nyáron ebben a 1,5 hónapban.

Csak Csucsu 2019.03.26. 13:39:37

@Dr. Grant: ha nem értesz hozzá inkább ne szólj bele. Amit én mondok legalább van alapja ;)

Sztovicska 2019.03.26. 13:59:02

Komolyan ennek az egész válogatott baromságnak semmi értelme nincsen. Nem összeszokott színvonalatlan szar az egész. Másra nem jó csak erre hogy le sérüljön a játékos

2019.03.26. 15:19:41

@Csak Csucsu: Még szerencse, hogy nem egy kocsmában vagyunk, így nem törhetsz szét egy sörösüveget a fejemen. A feltételezések közül ennek van legnagyobb alapja, ennek is csak a stílusod alapján. ;-)

Csak Csucsu 2019.03.26. 15:25:49

@Dr. Grant: már megint személyeskedsz ész érvek helyett. Ilyen lenne egy doktor? ^^
Azért mert nem szimpatizálsz velem és nem innál velem egy jó korsó sert még elmondhatod a véleményed amit a témában hozzátudsz fűzni. Képzeld nem 8 általánosom van úgy hogy 5 első és három második. Mások már elismerték, hogyha nem is az egészet de egy hányadát szinte biztos. Tehát nem a hasamra ütöttem és kitaláltam hogy így van sőt Juventusos példát is hoztam fel nem is olyan régit ami igaz. Te biztos csak Ronaldo óta szurkolsz a juvenak vagy nem tudom ha erről lemaradtál :)

2019.03.26. 16:20:48

@Csak Csucsu: Pont hogy érveltem előtte. Azzal, hogy a portugálok nem nagyon fizetnének, ahogy a horvátok sem akartak Pjacánál. Szerintem keresnének ők is kibúvót. Erre Te reagáltál egy oda nem illő "ha nem értesz hozzá, ne szólj bele!" személyeskedéssel. Nem adtam okot rá, emiatt nem is értettem a dolgot. Így inkább az a kérdés merülhetett volna fel, hogy "Te nem kedvelsz engem?" A sörért nem vagyok oda túlságosan, pedig részemről más akadálya nem lett volna.

Csak Csucsu 2019.03.26. 16:30:19

@Dr. Grant: ott lehetett vitázni mert tényleg elég sérülékeny időszaka volt vagy van is sajnos azóta is, de Ronaldo ténylegesen a meccsen sérült meg. Elég lekezelően adtad elő a tuti infót így sajnos nem tudtalak komolyan venni :)

2019.03.26. 16:56:52

@Csak Csucsu: Kapaszkodót mindig lehet találni, ha valaki ki akar bújni valami fizetési kötelezettség alól. Ezt magyaráztam. Bosszantó mindkét eset (értelmetlen válogatott meccsen) és ezek miatti bosszússágomat fordítottad le valószínűleg "lekezelő előadásnak". Sajnálatos, hogy ezt beleláttad, de ez nem jogosít fel személyeskedésre, amivel válaszoltál az érvelésemre. Mindezek után meg még nevetséges módon Te vádoltál meg személyeskedéssel, meg hogy nem érvelek. Nem tudtam, hogy őrizgetsz valami megbántást részemről belül, mert ez az egész jogosan nem következhetett a beszélgetésből.

Csak Csucsu 2019.03.26. 17:05:27

@Dr. Grant: te látsz olyan összefüggéseket amiket nem értesz s csak vagdalkozol itt a sörös üvegekkel :D én szimplán észleltem, hogy hivatalosan nem nekünk kéne fizetni te pedig beleböfögsz és semmilyen értékelhető kommentet nem olvastam tőled csak próbáltál belém kötni. :) s én itt befejeztem. Van a családban olyan aki nem a ctr+c ctrl+ v vel szerezte a doktori disszertációjához az alapanyagot :)

Rikoo 2019.03.26. 17:10:23

@Csak Csucsu: Én speciel egészen biztos vagyok, hog egy centet sem lát a Juventus Ronaldo sérülése után. Nem is súlyos, szóval nincs ezzel semmi probléma.

Csak Csucsu 2019.03.26. 17:28:05

@Rikoo: ez most nem arról szól, hogy akarnak vagy sem vagy hogy szerinted...hanem arról, hogy mekkora fizetési kötelezettsége van. Mert, hogy van azt tudjuk vagyis nem mindenki ahogy olvasom.. :) s ha nem is fizetnek azt Agnellinek köszönhető maximum mert egy jó ügyvéddel perre lehet vinni ha nem fizetnének.

Rikoo 2019.03.26. 17:41:18

@Csak Csucsu: A válogatottak legtöbbje nem fizet sérülések után és ez tény. Ezért is van a legtöbb vita.

2019.03.26. 17:58:44

@Csak Csucsu: Befejezed? Nagyszerű. Úgyis téged minősít az egész. A személyeskedéssel egyetemben, amit te kezdtél primitív módon és stílusban. Aztán még hamarjában kiegészítetted vádaskodással (alaptalanul), rágalmazással, becsületsértéssel, hazudozással. Részemről nem érdekel, de a kannás bor után lehet, hogy nem kellene erőltetned a fórumozást.

Bianconero 2019.03.26. 18:08:54

Az Empoli fizet mindenkinek. Sőt, ők intézték, hogy több esélyük legyen ellenünk vasárnap.

Watakuki 2019.03.26. 18:08:58

Ismerve Ronaldo testfelépítését, szerintem egy hét múlva már futballozni fog, mindenesetre kulcsfontosságú lenne, hogy szerepet kapjon az Ajax ellen.

GGábr81 2019.03.26. 18:59:30

@Csak Csucsu: "Hivatalosan a válogatottban összeszedett sérülések után a szövetség állja a fizetését tudtommal de annyira nem vagyok azért jártas benne"
Erre Dr.G írt egy hsz-t amiben semmi sértő nem volt. Amire te reagáltál úgy, hogy ne szóljon bele, ha nem ért hozzá.
Egy ilyen válaszon akkor nem lepődök meg, ha ez poén és 1000 éves cimbik vagytok.
Ő ne szóljon bele, mert nem ért hozzá, de te nyugodtan írhatod, pedig állításod szerint nem vagy jártas? No nem vagyok én a fogadatlan prókátor, de valahogy nem értettem a reakciót. Főleg, hogy venember is kételkedett abban amit te állítasz és neki nem így reagáltál.
Én úgy olvastam egyébként (pár éve), hogy a szövetség kap pénzt a FIFA-tól a meccsért ebből ők fizetnek egy meghatározott összeget a klubboknak a játékosok után. Pl a nyáron Mandzsu a döntőig jutott ez szép pénzt jelentett a Juvénak is. Ezen felül ilyenkor kötnek egy biztosítást a játékosokra, a biztosítást a szövetség fizeti, de sérülés esetén a klubb a kedvezményezett. De én sem tudom tutira, s főleg az összegeket nem tudom pontosan.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4137) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása