Buffon: „Én lehettem volna a City első nagy igazolása”

buffon_gigi_integet.jpgGianluigi Buffon nemrégiben arról beszélt, hogy a Manchester United többször megfigyelőket küldött a meccseire, illetve az Öreg Hölgy kedvéért elutasította a Manchester City nagyon komoly ajánlatát.

Szerdán a Paris Saint-Germain a Uniteddel ütközik meg, miután a párizsiak az első meccset 2-0-ra hozták, így komoly előnnyel várják a visszavágót.

„Amikor srácként a Parmánál játszottam, Sir Alex Ferguson közelről követte a teljesítményemet két vagy három évig, és mindig megfigyelőket küldött, hogy figyeljék a meccseimet.” - tolmácsolja a BT Sport a lejáró szerződését követően a Paris Saint-Germain klubjához csatlakozó kapus szavait.

„Akkoriban a Parma volt az én világom, és nem éreztem úgy, hogy távozni szeretnék. Később nagyon komoly ajánlat érkezett a Manchester City részéről, amikor megkezdték a csapatépítést, és Európa legjelentősebb klubjává emelkedtek.

Azt akarták, hogy én legyek az első igazolásuk, de én inkább a Juventusnál maradtam.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6014668841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2019.03.05. 09:56:17

Egyszer volt egy ká nagy kapusunk az nagyon emlékeztet erre a PSG-s faszira. :)

venember83 2019.03.05. 10:04:16

@pedronegroo: ő még anno képes volt nemet mondani az olajosok hívó szavára is. Rég volt, változnak az idők és az emberek.

10Delpiero10 2019.03.05. 10:18:06

ahogy elbántunk vele, simán mehetett volna a citybe is. kíváncsi vagyok 1,5 év múlva chiellot hova küldjük.

ForzaJuve12 2019.03.05. 11:14:57

@10Delpiero10: én em érzem azt hogy nagyon elbántunk volna vele. Évekig mondogatta, hogy a '18-as vb után visszavonul. Miután nem jutottak ki meggondolta magát, csakhogy ekkora már megvette a csapat a lengyelt akinek megígérték hogy a második szezonjától ő lesz az első számú kapus. Buffonnak pedig ha jól emlékszem pozíciót ajánlottak a vezetőségben. Agnelliék amennyire a helyzet engedte nagyvonalúak voltak, de a mások felé tett ígéreteiket is figyelembe kellett venniük, Buffon pedig ezek után úgy döntött megy a PSG-hez.

Leram7 2019.03.05. 11:21:02

Én azt gondoltam jobban fog hiányozni, de Szczesny kiválóan véd és hozza az elvártat.

A személyisége hiányzik Giginek, de elment felette az idő és jelenleg a lenygel jobb.

DelPiero2 2019.03.05. 11:44:15

@ForzaJuve12: nem vagyok benne biztos, hogy a vezetőség ilyen gesztusokat tett, bár nem ismerem a pontos részleteket. Anno Nedvednek, Alexnek sem akarták teljesen visszaadni a bérét, mikor felkerültek a B ligából. Pedig Ők önként vállalták a felezést a B ligára. Marcival sem biztos hogy olyan nagy gesztussal bántak volna. Camoranesit is rábírták a B ligaára hosszú alkudozás után, aztán később simán eladták.

rockitbaby 2019.03.05. 12:02:49

@DelPiero2: Alex, Nedved és Camoranesi esetét a fizetéssel és a serie b-vel hagyd ki, már idők, más vezetés. Secco, Gigli és Blanc nyakába kellene varrnod. Ehhez Agnelli-nek fikarcnyi köze nem volt.

Marci esete meg kicsit más. Szezon elején úgy tűnt nem fog beférni még csereként se nagyon, annál pedig többet érdemel. Feltételezem ez volt a gondolatuk. Az már a sors fintora, hogy időközben kiderült bőven lett volna helye. Megkockáztatom Ő lehetett volna az a vezér a pályán, aki jelenleg hiányzik. De ezt már sose tudjuk meg.

A lényeg, hogy akiket felsoroltál, egyik ember helyzete sem hozható még csak halvány párhuzamba Gigi-ével.

DelPiero2 2019.03.05. 12:10:36

@rockitbaby: Alex esete nem serie B-vel? Persze az is magyarázható valahogy.

ForzaJuve12 2019.03.05. 12:30:33

@DelPiero2: ha jól emlekszem még itt is volt hír róla hogy Buffonnak poziciót ajanlott a vezetőség. Illetve a válogatotthoz is hívták. Ő a PSG ajánlatát fogadta el. A többi esetet meg kár idehozni, ahogy az előttem szóló mondta más idők és vezetőség.

DelPiero2 2019.03.05. 12:44:42

@ForzaJuve12: Nyilván minden eset egyedi, ezért minden más, nem is szabad példákat hozni, hiszen mindenkinek van különbség a szerződésében. Én viszont úgy látom, hogy némelyek igenis jobb sorsot érdemeltek volna a klubtól. Persze abban igazatok van, hogy a gazdasági érdek bőven felülírja az egyéb szempontokat, különösen a mai világban.

2019.03.05. 13:10:09

@pedronegroo: Egy kicsit engem is. Nagyon bírtam.

Jamal Jamal 2019.03.05. 14:04:59

@10Delpiero10: attól tartok Chiellini itt fog még bocázni pár évig. Mostanában nagyon könnyen zavarba lehet hozni őt is, tény hogy amikor oda kell tenni magát akkor bika, de ő az aki önmagáról vallotta hogy sosem tudott focizni.
Szerintem a szíve akkora hogy ettől megy előre és kiteszi a tüdőt, de Buffon esetében én megértem hogy nem maradt, hiszen több a zsózsó 40+-osan a csigazabálóknál. És a Juve vezetőség sem volt benne biztos hogy tudja hozni még pár évig azt a szintet amit eddig és részben igazuk is lett, ott sem tud játszani minden meccsen, eddig összesen mindent figyelembe véve 19x lépett pályára értéke 1M EUR...
www.transfermarkt.com/gianluigi-buffon/leistungsdaten/spieler/5023

Szcsesny szvsz hozza azt amit Buffon és láthatóan Perin is alakulgat.
Elfelejteni viszont sose fogom az biztos, a legnagyobb kapus minden értelemben, aki Dino Zoff óta létezett a Juventus-ban.
De a történelem már csak előre haladgat és nem hátra.Ez van...

rockitbaby 2019.03.05. 14:32:13

@DelPiero2: Értetted, amit írtam? ADP, Camoranesi és Nedved fizetése és a másodosztály utána dolgok nem e vezetőség hibája. Ne akarj párhuzamot vonni két külön vezetés cselekedetei között. Kölün kell értékelni.

DelPiero2 2019.03.05. 14:36:05

@rockitbaby: Te is érted amit írok? ADP utolsó évében milyen vezetés volt?

rockitbaby 2019.03.05. 16:07:28

@DelPiero2: Idézek tőled : "Anno Nedvednek, Alexnek sem akarták teljesen visszaadni a bérét, mikor felkerültek a B ligából. Pedig Ők önként vállalták a felezést a B ligára." Itt sehol nincs ADP utolsó éve.

DelPiero2 2019.03.05. 16:15:16

@rockitbaby: Ott valóban nincs. Én egy általános tendenciát próbáltam érzékeltetni, hogy korábban sem, most sem becsülik meg a legendákat. Joggal felvetetted a példáimra, hogy az más vezetés volt. Ezért mondtam, hogy minden esetben lehet különbségeket felhozni a példákra, ADP-t régen sem értékelték érdemei szerint, meg távozásakor sem. Marcit is írtam, erre előjött egy másik különbség. (Marcinál nem a vezetés a különbség) Akár Higut is lehet említeni, más érdekek döntöttek. Persze itt lehet mondani, hogy Higu micsoda fizetést kapott, és ezért csöndben kell lennie. Nem láttam a pontos részletét Buffon ajánlatának, de valahol úgy érzem, pár legenda távozása másképp is alakulhatott volna, és itt nem a legendákban látom a hibát.

babo0410 2019.03.05. 16:16:39

@rockitbaby: Marcival a legnagyobb gond az volt, hogy alig játszott egy szezonban, mert folyton sérült volt. Aztán a múlt szezon végén meg látszott rajta, hogy a sérülés nagyon hazavágta. Sajnos ezen a szinten már csak tartalék tudott volna lenni, pedig nekem is kedvenceim egyike. El kellett engedni őt. És jelenleg is sérüléssel bajlódik, de eddig is, az orosz bajnokságban is csak két meccset játszott végig és kettőn kapott egy félidőnél több időt. Legtöbbszor csak csere volt, és nagyon keveset játszott. Összesen 15 meccsen van 743 lejátszott perce. Szerintem Marci hamarosan visszavonul. Sajnos a sérülések teljesen tönkretették.

2019.03.05. 18:23:32

@babo0410: Akkor már a korrektség kedvéért, Khedirának még annyi szerephez sem szabadott volna jutni, mint Marcinak. Mert abba a néhány meccsbe, amin Marchisio játszott, többet tett bele...

horvathimi2 2019.03.06. 09:31:45

Én már leírtam ezt másik cikkhez is, de szerintem Buffon elengedése volt a legnagyobb hiba. Az meg hogy a Lengyelnek mit ígértek egy dolog. Ezt be lehetett volna úgy is tartani, ha Gigi marad. Mert mint itt írták már előttem Párizsban sem állandó kezdő. Valószínüleg ezt itt is elfogadta volna és Szczesny sem raklamált volna az osztozkodás miatt. A helyzet az , hogy játékosként a Juve már nem számított Buffonra, de ez nagy hiba volt. Lehet ajánlottak neki állást a vezetőségben, de rá nem ott, ha nem a pályán és az öltözőben lenne nagy szükség. Ahogy Marcira is, mert Chiellini egyedül nem képes összetartani a csapatot. Más meg nincs a keretben akire hallgatnának most. Ronaldo bálványozását ne vegyük ide, mert az nem összetartó erő. Szerintem ez amúgy sem egy emberes feladat, mert egy kb 25 fős társasághoz kevés egy ember.

2019.03.06. 10:49:34

@horvathimi2: Az. De nem az első. És nyilván nem is az utolsó...

GGábr81 2019.03.07. 05:45:28

DZ óta a legnagyobb kapus volt. Elfogad egy pozíciót és szögre akaszt. Ő lenne a legnagyobb király. A Juve non plusz ultrája. De a PSG? Azzal most miért? Ez így az egésznek ad egy csúnya véget. Egy rossz érzést kelt bennem, nem tudom megmagyarázni miért, de akkor is. Az ex csajomat látom az új pasiával kb. Ez így fáj, nem kéne, de mégis.

venember83 2019.03.07. 06:52:39

@GGábr81: lassan talán ő is megbánja, bár elvileg új szerződésről pletykálnak a lapok.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása