Benatia: „Allegri talán nem elég a BL-címhez”

benatia_medhi_csok.jpgMedhi Benatia a legutóbbi nyilatkozatában elmondta ismét, hogy nem volt már boldog a Juventusnál, illetve megkérdőjelezi az Öreg Hölgy aktuális mesterének a megfelelőségét az európai kupasikerhez.

„Amikor Dubajba utaztam decemberben pihenés céljából, eldöntöttem, hogy nem szeretnék a Juventusnál maradni.” - tolmácsolja a védő szavait a Sky Sport Italia.

„Nem voltam boldog, és beszéltem a családommal. Soha nem jutottam játéklehetőséghez, ez pedig emésztett belülről. Hozzá akartam én is járulni a pályán a csapat teljesítményéhez, mivel amúgy nagyon jól éreztem magam a keretben.

Amikor Leonardo Bonucci visszatért, Massimiliano Allegri azt mondta, hogy szeretne rám koncentrálni, de a dolgok hamar megváltoztak. Nem vagyok dühös a mesterre.

Utoljára az AC Milan ellen játszottam, és jó meccsem volt, azonban a következő meccsen ismét a padon találtam magam.”

A marokkói játékost ezt követően egykori csapatának továbbjutási esélyeiről kérdezték.

„Massimiliano Allegri jó teljesítményt mutatott Olaszországban és a Bajnokok Ligájában is. Olyan edzőről beszélünk, aki érti a futballt, de nem tudom, hogy ő-e a megfelelő személy az európai diadalhoz. Azonban remélem, hogy igen.

Ronaldót egy géphez tudom hasonlítani. Sokat beszélgettünk vele, és kiváló ember. Rendkívül alázatos, és mindig a maximumra törekszik.

Az Atlético Madrid nagyon kemény dió, mivel mindig az ellenfél hibáinak a kihasználására törekszenek a spanyolok. A Juventus játszhatott volna jobban a Wanda Metropolitano gyepén, figyelembe véve a keret minőségét, de most Juventus-szurkolónak tekintem magam, és nem gondolom, hogy tét nélküli lenne a visszavágó.

A bianconero csapatban megvan a minőség ahhoz, hogy felálljanak. Ha egykori csapattársaim döntőbe jutnak, a nézőtérről fogok szurkolni nekik.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7514667817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2019.03.04. 19:56:25

szerintem korrekt volt és valahol igaza is van....Bonurol minden mérkőzésen gólt kapunk kb...ennyi erővel ezt a szintet ő is hozhatta volna,ha fixen kezdő...ja és ingyen,nem + xmilkáért

Il Principino 2019.03.04. 20:01:28

Ha már ez a Bonucci kiszorítja akkor ő milyen szintet képvisel?
Benatia is kevés a bl-hez (Real Madrid)

FeriGjuve 2019.03.04. 20:04:06

A jelenlegi Bonuccinál mindenképpen megbízhatóbb,de legalábbis soha nem fetrengett,mint egy homokos.

Il Principino 2019.03.04. 20:28:29

@FeriGjuve: Honnan veszed,hogy most megbízhatóbb?Láttad játszani top csatárok ellen mostanában?Én nem..Ezek csak feltételezések

FeriGjuve 2019.03.04. 20:30:50

@Il Principino: Abban a nagyon kevés játékpercben is stabilabb volt,mint ez a szerencsétlen.
Bonuccinak meg mindegy,hogy top tämadó,vagy sem,a Bologna ellen ugyanúgy hozta a kötelező kapitális hibáját,vagy eladott labdáját,mint az Atletico ellen.

FeriGjuve 2019.03.04. 20:31:49

@FeriGjuve: Kizárólag a szerencsén múlt,hogy nem mentek el rajta meccsek.

Il Principino 2019.03.04. 20:35:02

Én azt mondom ne sírjunk már egy olyanért,akiért nem kár!
Benatia nem Juve szint az bebizonyosodott,de lehet Bonucci sem mostanság,bár tegnap Chiellini mellől lőttek gólt..

NagyonJuve 2019.03.04. 21:14:50

@FeriGjuve: Napolinak is majdnem adott egy gólpaszt. Szépen levette zsilinszkinek

FeriGjuve 2019.03.04. 21:18:26

@Il Principino: Sajnos Chielloban is ott van a hiba,mindig is ott volt,de benne inkább csak a Barca/Real szintű top támadók ellen inkább és ettől függetlenül ő a legnagyobb harcos,top védő.De már ő sem fiatalodik.

FeriGjuve 2019.03.04. 21:21:28

@Il Principino: Azért én azt mondom,hogy a védelmünk jelenlegi állapotában igenis kár Benatia-ért,mert egy kicsivel több játéklehetőséggel itt lehetett volna tartani és fáj kimondani,de nyugodtabbak lehettūnk,ha ő szerepelt Rugani helyett a védelem közepében.Ha nem is első emberként,de meg kellett volna tartanunk őt.

Il Principino 2019.03.04. 21:25:45

@FeriGjuve: Ebben egyetértünk,többet kellett volna rotálni,legalább a kicsik ellen..
Kiegészítő embernek tökéletes volt!

FeriGjuve 2019.03.04. 21:29:07

@Il Principino: Igen.Habár sérūlései sem segítették ebben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása