Allegri: „Türelmesnek kell lennünk”

allegri_massimiliano_edzesen.JPGMassimiliano Allegri a Juventus 2-1-es győzelmét követően megpróbálta megvédeni a sípmestert, akinek nem volt könnyű mérkőzése, hiszen két embert is kiállított, és lényegében egyik fél sem lehetett elégedett a bíráskodással a megkérdőjelezhető ítéletek miatt.

Ilyen megkérdőjelezhető ítélet volt egyesek szerint Alex Meret kiállítása, mivel a kapus sem biztos benne, hogy hozzáért volna Cristiano Ronaldóhoz, de Alex Sandro kezezése sem ért büntetőt némelyek szerint.

A 2-1-es végeredmény révén a Juventus viszont már 16 pontos előnyt tudhat magáénak a tabellán.

„Belealudtam a meccsbe, mivel le kellett volna cserélnem Miralem Pjanićot már az első lap után. Kockázatot vállalt, de nem számítottam kezezésre tőle.” - mondta a mester a Sky Sport Italia számára.

„Kissé szervezetlenebbé váltunk, a Napoli felbátorodott, a nézősereg pedig nyomta őket előre. Megvolt a lehetőségünk egy újabb gól szerzésére, de aztán jól védekeztünk, a tizenegyest pedig Lorenzo Insigne kihagyta.

Az információim szerint a szabályok értelmében Alex Meret megmozdulása piros lapot ér, függetlenül a kontakt létezésétől. A bíró döntött, a VAR is döntött. A bíró jó meccset hozott, és jól olvasta az adott helyzeteket.

Mindazonáltal túl sokat hibáztunk a passzainkkal, túl mélyen visszahúzódtunk, és hagytuk, hogy a Napoli előre törhessen. A pozitívumok tekintetében azt mondhatom, hogy készek voltunk szenvedni a nyomás alatt.

A középpályásaik mögé küldtem Federico Bernardeschit, hogy segítse Mario Mandžukić és Cristiano Ronaldo helyzetbe kerülését, de nem tudtuk eljuttatni a labdát a sorok közé. A vezetés átvétele után, és miután emberelőnybe kerültünk, inkább átrendeztem a csapatot.”

A mestert természetesen a Juve talán legfontosabb idei meccséről is kérdezték, amelyen a Juventusnak 2-0-ról kell felállnia az Atlético Madrid ellen március 12-én.

„Türelmesnek kell lennünk, higgadt fejjel kell játszanunk, és a meccsre kell koncentrálnunk, mert előfordulhat, hogy a hetvenedik percig egyetlen gól sem születik. Ez nem jelentené még a kiesésünket.

Fontos, hogy lerázzuk ezt a nyomást, mivel egy futballmeccsről van szó, amelyet le kell játszani. Nyugodtabbnak kell lennünk, és ki kell használnunk a felmerülő lehetőségeket.”

Lényegében a sorozatban nyolcadik scudetto zsebben van, így felmerült, hogy mit tartogat a jövő a mester számára.

„Természetesen nem panaszkodhatunk, hiszen 16 pont az előnyünk, és a közvetlen meccsek eredményei is minket segítenek, ez jó előny, de nem jelenthetünk ki semmit, amíg matematikailag nem biztos a bajnoki cím.

Ami a jövőmet illeti, ahogy már mondtam, a szezon végén leülünk a vezetőséggel, és megtárgyaljuk a jövőmet, ahogyan minden évben történt. Én nagyon boldog vagyok a Juventusnál, de a legjobb utat illető megegyezéshez két fél szükséges.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8814666457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R1Chard 2019.03.04. 09:27:32

70.percig egy gól sem születik még nem jelenti a kiesesunket!!! Ennyit elég is volt elolvasnom..

szabo2323 2019.03.04. 09:27:46

Nem tudom mi lesz velünk az Atleti ellen. Egyszerüen nincs egy normális támadásunk 90 perc alatt. A csatárok kevés labdát kapnak, amit meg kapnak használhatatlanok. Semmi tűz nincs a fiúkba! De legalább senki sem sérült meg. Pjanic is pihenhetett és a gyözelemért nem kellet megszakadni! Legalább mostmár nyugodtan készülhetnek a bl visszavágóra!

FeriGjuve 2019.03.04. 09:30:14

El kell váljanak útjai a Juventussal!

Rocky80 2019.03.04. 09:39:56

Ha Pjanicot minden sárga után lecserélnénk, alig játszana...

Nem volt valami fényes meccs a tegnapi de a 3 pont zsebben.

Viszont valóban van évek óta az eredmények dacára egy olyan utóíz rengeteg meccs után hogy "gyorsan felejtsük el majd a következő jobb lesz"; illetve "tartalékoltak a srácok a szezon hátralévő szakaszára".

Szinte sosem érezni hogy ezek szétszakadtak a pályán, mindent kiadtak magukból. Valami hiányérzet mindig van...

Nyilván elhessegeti ezt az ember az eredmények hatására, hiszen ilyen eredménysor után ne legyünk elégedetlenek; viszont a gondolat csírája mindig megmarad és újra elő-elő jön.

Mintha sokkal inkább bennünk lenne a lustaságnak-pipiskedésnek-kivagyiságnak-kényelmességnek-"patópálságnak" az elegye, mint Mandzukic és Simeone tökösségének.

Nem valami szerethető tulajdonság ez, valljuk be. Lustaként nem lehet BL-t nyerni, ebben biztos vagyok. Olasz bajnokságot és kupákat sajnos igen.

Hogy ez az "elegy" Allegri hibája-e, na ez a nehéz kérdés. Nyilván részben igen.
Lehet-e viszont ezért edzőt ilyen eredménysorral elküldeni? Szerintem nem.

Valami változás viszont biztos kell. Elsősorban mentális téren.

Egyvalami viszont egészen biztos: mi, szurkolók is megváltoztunk az utóbbi évek hatására: teszünk a sokadik scudettóra és kupára és megszállottan vágyunk a nagyfülűre.
Pedig ebben azt hiszem tökéletesen igaza van Allegrinek: a győzelem sohasem magától értetődő. Mindig, újra és újra tenni kell érte.

Lefitymálunk olyan dolgokat ami más csapat szurkolójának élete nagy vágya. Ez sem helyes dolog, biztos vagyok benne...

A változást kezdjük először kezdjük saját magunkban, a mi szemléletünkben; és talán ez meghozzá a világban is.

Kellemes hetet mindenkinek!

Jamal Jamal 2019.03.04. 09:42:08

Az Athletico ellen nem lehetetlen a fordítás, de az ahogy a nyomást kezeli a csapat nagyon nem tetszik.
És ez nem Allegri hibája, a játékosok annyira zavarba jönnek hogy össze-vissza passzolgatnak, látszik hogy nem akarnak kijönni ebből a gödörből.
Pedig ha ezt sikerülne elhagyni akkor nagyon rendben lenne a csapat.
Lehet Csernus kellene nekik.

pedronegroo 2019.03.04. 09:42:10

Ilyen gyorsan se lettünk még bajnokok! 82 ponttal volt már bajnok pl. a Milan.

Gratula a srácoknak és a mesternek is még akkor is ha csak szigorúan a meccseken látottakra fókuszálok eredmények nélkül akkor én idén nem láttam a pályán a bajnokcsapatot....

venember83 2019.03.04. 09:45:48

@R1Chard: a lényeg, hogy a csapat ne kapjon gólt. Azt követően bármi megtörténhet!!!

Mitya10 2019.03.04. 09:57:32

"a tizenegyest pedig Lorenzo Insigne kihagyta." Na ezekből a mákokból jutott ki nem kevés számunkra idén Zielinski kapufájáról nem is beszélve és a többi... @Rocky80: Szép írás s sokmi denben igazad is van DE a mi változásunkhoz jó sok Khedira + DS meccs is kellett + a nyilatkozatok minden hulladék teljesítmènyünk után. Azonban igazad van nagyon szép ah a tabella kinéz úgyhogy most a BL meccsig kussolok is és várom a csodát :)

R1Chard 2019.03.04. 10:00:26

Ha ilyen kereted van természetesnek kell lennie a győzelemnek. 5szoros aranyladbas(Ronaldo) , a világ egyik legkeresettebb támadója(Dybala), a világ egyik legkeresettebb kozeppalyasa(Pjanic), a világ egyik legjobb középső védő párosa(Bonucci, Chiellini) és még sorolhatnánk. Itt nem a szurkolóval van a probléma.. Itt azzal hogy még mindig egy olyan ember irányítja a csapatot, aki ezt a keretet nem képes kihasználni és nem hajlandó támadó focit játszani úgy, hogy idén talán a Juventusnak van a legerősebb támadósora Európában.
Tegnapi meccsen is jól látható volt, hogy Ronaldo többször mutatta lépjenek feljebb tamadjanak le húzzák meg feljebb a védők a vonalat, de oldalról a 'MESTER' felül bírálta és inkább lejátszatott egy 50percet a saját tizenhatosunkon belül... És itt nem csak a tegnapi meccsel volt a baj, hanem már december óta látszódik, hogy ezzel a kerettel egyáltalán nem ezt kéne játszani.

niccolo 2019.03.04. 10:09:40

@Rocky80: +1! Nagyon jó gondolatok,sokan példát vehetnénék ebből! Mindig a csapat mellett kell állni!

R1Chard 2019.03.04. 10:20:52

@venember83: Az hogy nem kapunk gólt oké, nem is szabad, de mégis akkor hogy fogjuk ledolgozni a 2 0as hátrányt? Majd várunk hátha szerencsénk lesz és valakiről bepattan 2 az utolsó 20 percbe? Lehet velem van a baj, de én szerintem támadni kéne elejétől kezdve (persze nem ész nélkül, hogy ne kapjunk gólt) illetve támadó felfogású játékosainkat játszatni.
Szczesny
Bonucci Barzagli Chiellini
Can Matuidi
Cancelo Dybala Pjanic Costa
Ronaldo

Ezzel a kerettel látnék esélyt a tovabbjutasra. Illetve ha Pjanic végre a tamadasokat segíthetné és nem neki kéne mindig a védelembe belépni a labdákért majd továbbadni egy világéletében védekező szerepet betöltő középpályásnak(Matuidi/Khedira/...), hogy valahogy játssza meg a támadókat..

De igazából lényegtelen mit írok, mert semmi nem fog változni újra láthatjuk majd a 4 védős rendszert de sciglioval és spinazzolaval a széleken, amiben Bonuccinak sem megy egyáltalán a játék. És nem mellesleg a támadásban sem igazán tudnak besegíteni. Főleg a DS, aki a félpályát se méri átlépni..

venember83 2019.03.04. 10:34:30

@R1Chard: pl. kiállítják Oblakot 5 perc után. Nem tudod, mi történhet... Allegri is megmondta, hogy 70 perc utáni 0-0 esetén sincs semmi veszve! Majd csak 95 perc után.

Ui. Kapcsold be az iróniadetektorod.

Dante01 2019.03.04. 10:41:06

@Rocky80: Amit leírtál nagyon jó és igaz is. Amit R1 azzal is egyetértek.
Sajnos nincs olyan csapat az olasz bajnokságban akinek ilyen kerete van. olyanok vagyunk , mint a Bayern a németeknél ilyen kerettel egyszerűen győzni kell és kész. Az elmúlt két évben csak a szenvedést látom ebben a csapatban, nincs szenvedély nincs akarat csak a 'tudjuk le a meccset és kész' Ha valaki azt mondja ez nem Allegri hibája az nagyon nagyot téved. A nyilatkozataiból és a taktikánkból látszik igazán, hogy nem tudja motiválni a csapatot és olyan játékosokkal, mint Dybala, Ronaldo, Berna, Pjanic nem lehet folyton csak védekezni és kontrázni. Irányítani kellene a meccseket, mert mi vagyunk a JUVENTUS és nem egy középcsapat akinek elöl van két jó csatára akik jók a kontrában. És igen sok csapat ahogy írtad nagyon őrölne akár egy bajnoki címnek is, de mi nem minden más csapat vagyunk. Ahogy már írtam mi vagyunk a JUVENTUS és nem véletlen mondom, hogy MI, mert mi vagyunk akik végigszenvedik a meccseket, MI vagyunk akik évről évre megveszik a pólót, pulcsit mezt és a többit. MI vagyunk akik gyomorideggel vannak egész nap mi lesz a csapattal. És ők vannak azért, hogy tegyen azért, hogy ez a csapat megnyerje azt amire 1996 óta minden JUVENTUSOS álmodik.

Rocky80 2019.03.04. 11:13:47

@R1Chard: @Dante01:

Ezek is jó és helyénvaló gondolatok.

Viszont az, hogy mi "jár", mi az elvárás; illetve hogy mi kell hozzá, az két külön dolog.

Oké, hogy a múltunk és a nevünk az állandó győzelemre predesztinál bennünket; viszont ezért tenni kell újra és újra, nem is keveset.

Mintha ez hiányozna, a "nem élek meg a múltból, tennem kell" érzése a csapatból.

rockitbaby 2019.03.04. 11:40:01

@R1Chard: Azért most Ronaldo-t igen komolyan elő kell venni a meccs kapcsán. Hárman mentek egy kontra végén az afrikaiak védelmére úgy, hogy Berna a totál üres volt. És megtörtént az, amit mindenki előre látott, nem passzolt, önző volt. Ez már 2-1-nél volt, ha ott passzol, a meccs lezárva és pont.

Azt is órákig lehetne ecsetelni, hogy véletlen átengedett egy szabadot, és láss csodát, gól.

Ilyen nem fog beleférni az ATMA ellen. Elég erősen kétlem, hogy valag helyzetünk lesz, így azt a keveset kell könyörtelenül kihasználni, ami jut.

horvathimi2 2019.03.04. 11:48:19

@Dante01: Szerintem mindenkinek van egy kis igazsága ebben a dologban. Allegri hibás és kell a váltás meg minden, de azzal Ő nem tud mit kezdeni, hogy a pályán a csapat fejetlenül rohangál. Nincs vezér a csapatban, aki össze tudná fogni a fiúkat. Most már ez egyértelműen látszik. Ez nem Allegri hibája. Ő a partvonalról nem tudja a játékosokat összefogni. Lehet ha lenne igazi vezér, akkor most nem erről beszélnénk, ha nem arról, hogy Allegri milyen jól kitalálta megint a nyerő taktikát és maradjon nálunk pályafutása végéig. Az is lehet, hogy ha maradt volna Buffon(amíg itt volt, addig Ő volt a pályán és az öltözőben is a vezér), akkor is ilyen szar lenne a játék, de Én azt gondolom hogy az első verzió lenne inkább.
Amióta Allegri itt dolgozik, azóta szerintem nagyon kevés játékos érkezett az Ő kérésére. Mindig csak kapott valakiket, meg eladtak valakiket. Aztán nesze itt van old meg. Allegri eddig megoldotta, de úgy néz ki ezt már Ő sem tudja. Szerintem Ronaldora neki semmi szüksége nem volt. Soha nem olyan játékosokat kap, akik az Ő taktikájához igazíthatóak.
Száz szónak is egy a vége, Allegri sem tökéletes és bőven van sara biztos, de azt nem hiszem, hogy Ő kéri a játékosoktól, hogy szaladgáljanak össze vissza teli gatyával a pályán, mint egy kis csapat és ne legyen két értelmes előre passz, csak kétségbeesett védekezés és sok labdaeladás és semmi kratívitás. Szerintem Allegri nagy hibája a támadójátékosok lebutítása(kreatívitás kiírtása) és az első szándék kinevelése a játékosokból.
Az eredmények pedig tényleg nem maguktól jöttek/jönnek, csak mi gondoljuk természetesnek az állandó győzelmet. Azért keményen meg kell dolgozni a legjobbaknak is. Ronaldo sem lett volna soha senki, ha nem ennyire szorgalmas és karatos. Hiába a jó keret, önmagában ez nem ér semmit sem. Láttunk rá más nagycsapatnál is példát, hogy döntő pillanatokban semmit nem érnek vele(PSG, Man city, Bayern, az idei Real stb...).

Dante01 2019.03.04. 12:12:48

@horvathimi2: Igen igazad van, de ahogy te is írod kiöli a kreativitást a játékból. Az meg, hogy nem ő kérésére jönnek a játékosok abban is van igazság, de ha már ők vannak változtatok a játékomon, Nem az a megoldás, hogy itt van Ronald, Dybala, Pjanic nem baj majd védekeztek b+ támadás meg majd megoldódik. Eddig is jó volt az 1:0 ez után is jó lesz. Nem is gondolom, hogy ő mondja, hogy szaladgáljanak csak, de az biztos, hogy már nem tud motiválni az biztos.Az meg, hogy meg kell dolgozni érte az biztos, de nem is kell megszakadni érte az is tény. Már nagyon rég nem adunk ki magunkból 100%-ot, mert nem kellett. Rengeteg olyan meccsünk volt ahol sokkal jobban akart az ellenfél mégsem jött össze nekik a gól mi meg 3 kapura lövésből rúgtunk egyet és ennyi. Az Atletico ellen is látszott, hogy döntetlenért mentünk. Viszont ők nem így gondolták és ki is kaptunk.

rockitbaby 2019.03.04. 12:24:07

@horvathimi2: Allegri pont ugyanígy járt a Milannál is. Névre nem volt rossz csapata, de a kitűzött célokat azzal nem lehetett elérni. Meggyőződésem, hogy annó azért Allegri jött, mert ő nem kezd el hisztizni, nem kezd el nyafogni, meg beszólogatni, ha nem az jön, akit ő kér(t). Ő csendben teszi a dolgát. Ennyi.

A játék pedig, amit ő megálmodott sose volt szemkápráztató. Hiába a gyémánt középpálya, a csatárok mögé olyan játékost rak, aki védekezni is tud, amolyan b-t-b. Így került oda nálunk Vidal, a Milannál pedig Boateng. A Milan szurkolók szerintem azóta sem bocsátottak meg neki Pirlo miatt. Csinált ő sok hülyeséget, de mikor idekerült, úgy tűnt tanult belőle.

Annak ellenére azt érzem, hogy megfáradt a kapcsolat, hogy SAF bebizonyította, nem feltétlen igaz a három éves ciklus. Eleddig azt mondtam, hogy ne váltsunk, mert jobbat nem tudunk hozni, rosszabbat meg minek. Ehhez most is tartom magam, rosszabbat ne hozzunk. De a váltás igenis megérett. Talán Klopp mozdítható lesz, ha most sem nyer PL-t. És bár fogalmam sincs, mit kezdene CR7-tel, de nála olyan sose fordult elő, hogy a fiai csalják a labdarúgást. Neki valahogy jobban örülnék, mint Zizou-nak.

Dante01 2019.03.04. 12:38:32

@rockitbaby: Ezt adom, nem kell rosszabb. Sokat gondolkodtam kik jöhetnének, de sajnos nem sokat tudnék felsorolni aki olyan szintet képviselne, mint Allegri. A legjobb az lenne ha Allegribe csak fele annyi hév szorulna, mint Kloppba vagy Guardiolába.

pedronegroo 2019.03.04. 12:39:24

Bárki is legyen az új edző biztos nem lesz olyan könnyű dolga mint Allegrinek mikor átvette a csapatot Conte-tól. Most hiába vannak jobb játékosok viszont nincs csapat, se középpálya, se új BBC, se támadások nincsenek meg... A Milán-nál se hagyott maga után nagy örökséget, de ezek biztos csak véletlenek...

Rocky80 2019.03.04. 12:47:43

Nem tudom, úgy emlegetitek itt Zizout mint aki biztosan BL győzelemre vezetne minket, mint egy tutit akit csak ki kell nevezni és tádámm: minden probléma megoldódik egycsapásra.

Korántsem biztos ez. A BL-t többször megnyerte a világ legerősebb keretével, ez tény.

De az olasz bajnokság egész más egész más viszonyokkal.

Nemrég Guardiola volt az isten, előtte Mourinho, stb. stb. Aztán nézzük meg mi lett Guardiola-val Münchenben. Nem jött a BL...

Egy edző sem garancia a sikerre a BL-ben.

Csak nálunk olyan nagyok az elvárások, hogy valamiféle megváltót látunk már mindenkiben, csak legyen már meg a nagyfülű.

Viszont ha Zizouval égnénk 2-0-ra, akkor máris Klopp lenne az isten.

dobor norbert 2019.03.04. 12:55:00

Sajnos ilyen lett eza világ,minden felgyorsult,türelmetlnek lettek az emberek,mindent azonnal akarnak. Azzal,h jött Ronci,sokan azonnal a bl-t akarták már októberben..Ne feledjétek Ők is emberek,tanulniuk kell egymást és megismerni. Nem volt átmeneti időszak,a szurkerek rögtön eredményes csapatot szerettek volna,ami érthető. De! Ez nem megy varázsütésre. Szerintem reálisan csak a következő szezonban lenne cél a bl,ha nem változna az egység,de fog és megint marad a türelmetlen akarás. Minden meccs más nincs állandó taktika,különbözőek az ellenfelek. Nagyon rég imádom ezt a Csapatot,soha nem hagyom el akármi lesz! Testvéreim! Türelem,kitartás és feltétlen szeretet ez a mi dolgunk!

pedronegroo 2019.03.04. 12:57:53

@Rocky80: Zizu nyert 3 BL-t, Allegri O-t, mi a kérdés? Egyikben még van fantázia utóbbi viszont már elég lehetőséget kapott.

Garancia meg semmire nincs, Zizu se fogja ezt garantálni, de ha van egy edző ki játékosként és edzőként is megnyert mindent plusz exjuventino plusz szívesen is jönne akkor tényleg mi a problem? Ha Ő nem akkor mégis kivel kellene próbálkozni??

Dante01 2019.03.04. 13:06:49

Srácok én értem, hogy türelem meg minden, de már több, mint 20 éve várom.
Zizu, Klopp vagy Guardiola sem isten és nem biztos, hogy velük nyerünk, de én már akkor is boldog lennék ha úgy néznék meg egy Juve meccset, hogy azt mondhassam na ez már majdnem olyan volt, mint a régi szép időkben. Pedig akkor sem játszottuk a Barca féle játékot. De mégsem úgy álltam fel, hogy jó nyertünk, de azon kívül semmi nem történt.

horvathimi2 2019.03.04. 13:44:37

@Dante01: Maximálisan egyet értek veled mindenben. Annyi hogy Allegri szerintem soha nem tudott motíválni. Azt eddig megtették mások helyette(Szerintem Buffon, Marchisio,Pirlo, Alex vagy
Lichtsteiner), de most nincs ki megtegye. Ezért mondtam azt, hogy szépen lassan eladták alóla azokat a kulcsjátékosokat, akikre neki szüksége volt. Szépen kirúgták mindkét lábát és a legszebb az, hogy ezt Agnelliék tették vele. Én nem vagyok arról meggyőzve, hogy a jelenlegi vezetői felfogás mellett bármilyen edzővel is ennél jobbak tudnánk lenni vagy Bl-t nyerni.
Reménykedjünk a legjobbakban a jövőre nézve. Más lehetőségünk úgy sincsen. Forza Juve!!!

Rocky80 2019.03.04. 14:58:31

@pedronegroo: az, hogy itt is nyer-e legalább egy BL-t, vagy a járt utat járatlanra cseréljük. Lehet még scudetto sem lesz. Ez a kérdés.

A van benne fantázia ezen a szinten már kevés. Itt azonnali eredmények kellenek.

pedronegroo 2019.03.04. 15:09:10

@Rocky80: Kockázat nélkül nincs rizikó! :) Nem lesz scudetto? Ja, max ha nem indulunk el a bajnokságban. Ha meg Zizu nem jó akkor miért lenne jobb bárki más??

GGábr81 2019.03.04. 15:14:25

@rockitbaby: a "véletlenül átengedte a szabadrúgást" az azért nem így van. Tudomásom szerint az ilyen távolságokból és ebből a szögből Pjanics az elsőszámú. Bal lábas szőgböl Dybala. Távolabbról nyilván CR7, amiket egyébként jobban is csinál ő. Madridban volt egy egész pofás lövése neki is. Amikor legutóbb ilyen távolságról a falba lövöldözte, akkor nem volt pályán Pjankó csak Dyb, de neki a szög nem volt jó, tehát CR-ra maradt. Most viszont volt és egyértelmű volt, hogy ki lövi már eleve úgy álltak fel, hogy CR max a kipattanót durrantja el.

del pipi 2019.03.04. 15:31:37

@GGábr81: És mondta neki a Pjankó : Hey Cristoforo ! menj arrébb és hagyd a szakértőt érvényesülni! Kösz! Ja és ha majd lesz lehetőséged a jobb helyzetben lévő csapattársadnak letenni a labdát jobbra, akkor majd ne felejtsd el! Kösz! Az anyja kenyerit! Nem értem miért nem lehet lekapni a pályáról, vagy csak pihentetni vazze!

Grinta 2019.03.04. 15:34:09

Azonnali hatállyal ki kell rúgni azt az edzőt,aki sorozatban 26 idegenbeli bajnoki mérkőzésen veretlen marad,és 16 pontos előnyt kovácsol.Ez teljesen egyértelmű.

R1Chard 2019.03.04. 16:26:22

Ezzel a kerettel egy focit életében nem látott ember is bajnokságot nyerne. Nem is értem hogy tetszhet ez a játék bárkinek is. Egyébként mielőtt jön az hogy te nem vagy igazi szurkoló meg egyebek, de a klubbal semmi problémám, egy valamivel van az pedig a 'taktika'. Illetve az előző hozzászolásokra reagálva igen egy Buffon szintű vezér nagyon hiányzik a csapatból, de ez nem jelenti azt hogy a 90percbol 70et a 16oson belül 11emberrel kell le játszunk, úgy hogy közben van meccsenként 3, 4 lövésünk.. Érthetetlen!

2019.03.04. 16:39:39

Ha így állunk neki szerdán, hogy "az se baj, ha a 70. percig nem rúgunk gólt" akkor esélyünk sem lesz. Ami már így is elég vérszegény. Persze...a végén, amikor már mindenki fáradt, meg "sík ideg", akkor fogunk még 2, vagy 3 gólt rúgni. Ráadásul úgy, hogy egyet sem kapunk. Ennyire süt a nap már most Torinóban?!?

2019.03.04. 16:55:55

Láttuk, mire vezetett a türelem Madridban. Semmire.
Nagyon remélem, hogy csak altat és keményen nekik megyünk rögtön az elején én nem állunk le utána sem.

alexGicamo 2019.03.04. 17:40:17

@Rocky80: Tetszik az eszmefuttatás ! Jól összefoglaltad a lényeget !

Valaminek változnia kell rövid időn belül, mert ez nem vezet jóra . A mestert én se szívesen tenném lapátra, mert azért tett le az asztalra már annyit, hogy ennél több tiszteletet érdemel .
DE! Mindig a csapat érdeke a legfontosabb ! Nem egy játékosé, nem az edzőé, hanem a CSAPATÉ . minden másra ott a MasterCard !

alexGicamo 2019.03.04. 17:58:28

@rockitbaby: Olyan edző / motivátor kellene nekünk, mint amilyen Al Pacino a Minden héten háborúban ! Akkor nem lennének kérdések , csak JÓ játék ÉS eredmények .

Il Principino 2019.03.04. 20:04:33

Itt nem csak a motiválással van gond!
Szerencsétlen végig ordítja a meccseket torka szakadtából,ha egyszer basznak a taktikára/utasításokra a játékosok,vagy egyszerűen képtelenek végrehajtani..
Sokra nem mentünk Conte motiválásával a bl-ben...

del pipi 2019.03.04. 21:04:06

@Grinta: igen ezt én sem tudom hova tenni pontosan, hogy azért az eléggé elképzelhetetlen hogy egy edző 16 ponttal vezeti a bajnokságot és akkor menesztik mert ki esett a kupából meg a bl-ből még nem! A DR GRANT beszélt a brandről nekem, egyet is tudok érteni azzal hogy a Juve maga a brand, de a brand akkor amikor Ronaldot megvette a juve akkor át lényegült szerintem. És most behozok egy más megközelítést amivel lehet vitatkozni! Azt állítom hogy az ami maga a Juve, a csapat egység azt Ronaldo széttöri,(és most számomra a számok, a statisztikák teljesen mindegy mit mondanak Roni mellet), azt állítom hogy Agnelli kiadta a Misternek hogy old meg öreg Ronaldot és ő egy szent tehén. És azt állítom hogy Allegri Ronaldoba fog bele bukni( szar játék ide vagy oda) ezt Allegri védelmében. De a másik hogy lehet hogy itt a limitjének a vége, ez is lehet. Utoljára azért azt mondom hogy remélem Allegri kitalál valamit jövőhétre és Ronaldo is bajnokhoz méltóan fog viselkedni a pályán! Amit írtam azok az én teóriáim és kitalációim. és véleményem.

2019.03.04. 23:21:33

@del pipi: Igen, elég abszurdan hangzik, de pl. Di Matteot (ha jól emlékszem) nem akkor nyáron rúgták ki a Chelseatől, miután az első (történelmi) BL-címüket szerezték? Ha így volt, akkor az még rosszabb. A Reallal nem akarok példálózni, az snassz. :-)
A Ronaldos témával kapcsolatban, én tartok tőle, hogy ha ne adj Isten hónapokra kiesne, akkor sem javulna sem a játék, sem Allegri problémái. Sőt, talán inkább romlana.

GGábr81 2019.03.05. 05:47:53

@del pipi: azt én sem értem, hogy miért nem lehetett pihentetni. Azt csak Zizunak tűrte, hogy lecserélje. Allegrinél még Dybala is hisztizik csere esetén. Mi lenne, ha CR-t hozná le. Akkora csorbát nem szenvedhet a népszerűsége.

del pipi 2019.03.05. 08:20:50

@Dr. Grant: Pedig az egyik állításom pont az hogy annyira a Ronaldora van kihegyezve a nem létező támadó játékunk hogy az nem igaz és annyira kiszámítható hogy már az ellenfél wc-s nénije is tudja mi fog jönni. Úgyhogy megkockáztatom hogy jobb lenne, na persze a másik fele a story-nak az edző.@GGábr81: Simán túl is van tolva ez a bicaj! Az ember most pedig nem gödörben van hanem árokban, csak meg kell nézni a búráját meccs közben. Kurva jó előjelek az ATM meccs előtt!

2019.03.05. 12:58:57

@del pipi: Hát épp ez az. Amit írsz. Ami nincs, az nem is lehet semmire sem kihegyezve.

2019.03.05. 12:59:28

@del pipi: Pontosabban senkire....

del pipi 2019.03.05. 13:13:37

@Dr. Grant: Te edzenek ezek egyáltalán?

2019.03.05. 16:07:09

@del pipi: Vettem. Egész biztosan megvan a profizmus edzésen. Éppen ezért én részemről semmit sem értek. pl. azt, hogy akkor miért nem megy a támadás és látszatra miért csak kínlódnak, meg ívelgetnek mindenféle begyakorolt figura nélkül.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3522) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4329) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása