Galeone: "Allegri el fogja hagyni a Juvét"

allegri_massimiliano_aggodalmas_sohaj.jpgMassimiliano Allegri mentora, Giovanni Galeone a Juventus vezetőedzőjének jövőjéről beszélt a Tutto Napoli számára.

"Allegri jövőre a Premier League-ben? Nem tudom. Olaszországban nincs másik klub, amelyhez csatlakozhat. Attól függetlenül, hogyan végződik majd a Bajnokok Ligája, úgy gondolom, Allegri és a Juve kalandja véget ér.

Tavaly csatlakozhatott volna az Arsenalhoz, a Chelsea-hez, a Man Unitedhez és a Real Madridhoz is. Elutasította ezeket az ajánlatokat, hogy megnyerje a BL-t a torinói klubbal. Ha nem, az sem nagy dolog. Nem muszáj győznie Ronaldo miatt.

Ha Allegri megnyeri a BL-t, akkor azt Sacchinak fogja címezni. A Juvénak el kell hinnie, hogy továbbjuthat a negyeddöntőbe.

Allegrinek is hinnie kell ebben, így bizonyíthatja képességeit a médiának és az úgynevezett tudoroknak. Arrigo Sacchira utalok. Nem támadhatsz meg egy olyan edzőt, aki 10 címet nyert már." - utalt Sacchinak az Atlético Madrid elleni vereség után megfogalmazott bírálatára.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1314653863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cd1 2019.02.25. 18:08:53

Eddig nagyon vedtem mindig, de az atletico ellen mutatott jatek betette nalam a kaput. Jojjon vki mas mar en is azt mondom, ettol fuggetlenul nem semmi amit itt veghez vitt.

Grinta 2019.02.25. 18:12:27

Nyilván nem itt fejezi a pályafutását,és tényleg valószínűnek tetszik jelenleg, hogy bármi is lesz Champions League tekintetben,elválnak a felek.

jeneiPALI 2019.02.25. 18:31:15

Menjen ö itt már nem tud ujjitani semmit se, kell a frissitás a csapatnak befásult edzö is csapat is ilyenkor váltani kell zizu készenlétbe van jönni fog!

giorgio007 2019.02.25. 18:41:36

Ezt a Sacchis nyilatkozatot nem is láttam. Vam vkinek linkje?

nortu30 2019.02.25. 18:56:55

Menjen, mert itt már csak kárt okoz, egy fék, ami behúzva maradt.

The king of alibis 2019.02.25. 19:04:05

Legkésőbb a nyáron mindenféleképpen távoznia kell

2019.02.25. 19:04:06

Új játékosokkal hozott új lendületet Conte megfáradt csapatába,mostanra fáradt ki az övé,végül visszaértünk oda ahonnan indultunk,mikor Conte befejezte. Eltűnt a spirito,gyengén muzsikáltak a játékosok,most is ugyanez van,túltolta a taktikát és gyorsan bele is fulladt a csapat.

sleepy8 2019.02.25. 19:20:41

Szerintem nem az Atleti elleni meccs itt a legnagyobb probléma. Az elso felidobe az tortent amit akartunk, a masodikba meg kaptunk ket vicc golt lecsorgokbol. Szarabb helyzetbol is alltunk mar fel, akar Allegrivel is.

A baj az, hogy honapok ota kilatastalan a jatek. Nem bírom megerteni, hogy olyan emberek akik ilyen penzeket keresnek a focibol, hogy az anyamba nem tudnak ketto pontosat passzolni, lekezelni egy labdat vagy barmint. Vagy hogy a nagy CR-t egy Bologna eltunteti a palyarol? 31 millioert?

Lehet ezt Allegri nyakaba varrni, de ez a tarsasag vagy teljesen jól van lakva, vagy szimplan elfelejtettek focizni.

2019.02.25. 20:01:14

"... hogy megnyerje a BL-t a torinói klubbal. Ha nem, az sem nagy dolog." - Már mindent értek. Szép kis mentor. :-D

"Nem muszáj győznie Ronaldo miatt." - Nem is Ronaldo miatt kellene...

TYUKI 2019.02.25. 20:09:26

Maradjon még vagy 20évig!!!!

Leram7 2019.02.25. 20:14:05

Én nem gondolom, hogy Allegri lenne a probléma, remélem marad és jönnek még minőségi játékosok. Tény, hogy nem cserélt időben az atletico ellen és az is, hogy kisett Khedira, Pjanic lázas volt. Valamint azt is nézhetjük, hogy 2 bekotort védő góllal nyertek.

Dybala a fő kérdés nálam, hogy 1 éve lassan miért ilyen rossz? Miért nem képes vezérré válni?

Utólag nézve a Pogba - Higuain csere óriási baklövés volt, nagyon kéne valaki a kp-re, aki tud gólt szerezni, szörnyűek a kp-saink támadásbeli statjai és ehhez még Dybala is hozzájön.

Ramsey jól fog jönni, de egy Pogba féle embert, aki magas, erős, technikás, kapu elé felér nagyon hiányolok.

bulldeo 2019.02.25. 20:25:23

@sleepy8: a csapat mozgásában nincsen semmi tudatosság. Lassan, óvatosan felérünk az ellenfél tizenhatosához, és elkezdünk körbepasszolgatni, vagy épp a szélen valamelyik meghúzza egy kicsit, és beíveli. Khedirát azért imádja Allegri, mert ő ha valamit, a beindulásokat nagyon érzi. Szerintem normális esetben az edzőnek kellene felkészíteni a csapatot a labda nélküli mozgásra, de Allegri ehhez egyáltalán nm ért. Ezért történik az, hogy a potens, klasszis játékosainkat megfojtja az ellenfél, mert a többi játékos helyezkedésétől függ az, hogy a top klasszisnak van-e területe, megnyílnak-e passzsávok, vagy megfogható-e egyszerű eszközökkel. Ennek a csapatnak a tengelyébe jöhet bármilyen nagy játékos, Allegri filozófiájával úgyis el fog szürkülni.
A jóllakottságról meg annyit, hogy a 3 támadónkat plusz Keant nagyon jól lehetne rotálni, máris nem lennénk olyan jóllakottak, ha állandó versenyben lennének a játékosok egymással is, és közben rá is pihennének a meccsekre. Ez a gyenge olasz bajnokság ha valamire, erre tökéletesen alkalmas lenne.

venember83 2019.02.25. 20:39:22

S akkor a Juventusszal mi lesz?

Il Principino 2019.02.25. 20:43:10

@nortu30: Azért ne legyünk hálátlanok!A cikkben felsorolt csapatok padján több fizetést is kapott volna,ha meg a Realt választja kicsivel jobb csapatot is..
Allegri is áldozatot hozott Agnelliék és a Juve számára erre az évre a maradásával,az más kérdés hogy nem jön össze a bl cím,de megpróbálták újból(persze még nem estünk ki)!
Nagy egymásra találás volt ez edző és klub között,mindkettőnek szüksége volt a másikra akkoriban :)
Én még nem ítélkezek,majd csak a visszavágó után...Ha kiesünk,ha nem, nyáron valószínűleg akkor is elválnak útjaik a két félnek!Agnelliék megkapják az újabb rekordjukat és Allegri is szépen búcsúzhat legalább!

Thuglife! 2019.02.25. 22:19:42

ha idő előtt kiesik a kupá(k)ból egy csapat óriási anyagi- és presztízsveszteséget okozva a klubnak,azt egy profi vezetésű klubnál egyből szankcionálják.ha önmagában a nézhetetlen játék nem számít...

Génmanipuláltházikecske 2019.02.25. 22:31:43

@Thuglife!: Nem tudom az utolsó mondatodat szarkasztikusan írtad le, de biztos kiváncsi az összes drukker a nézhetetlen játékra ha érted mire gondolok.

Cannavaro 2019.02.25. 23:35:13

Hogy a népszerű nótát idézzem, "egyszer minden véget ér"!!! Egy korszak lezárult, egy kapcsolat kifulladt! Itt nem segíthet más, csak a piócás ember, meg Allegri elküldése, vagy önként lemondása! Egy ilyen keretnek, nem így kéne játszania, egy ilyen keretnek felkészültnek kéne lennie, a BL iramára, de nem az! Páran már le írták, de ez a lényeg: Ez a keret alkalmatlan Allegrire, és Allegri alkalmatlan erre a keretre! Meg kell köszönni azt, amit elért, én személy szerint hálás is vagyok, a nagy győzelmekért, és a BL menetelésekért, de jelenleg már, több kárt okoz, mint ami hasznot hajt a mester!
FORZA JUVE!

Joseph Toser 2019.02.26. 00:40:52

Sziasztok!

HA nyer a csapat akkor Isten,MINDENKI!!
HA veszít,akkor meg takarodjon,majdnem mindenki!

Ez milyen gondolkodás,hozzáállás és csapat-szeretet?

Slevin8 2019.02.26. 07:17:32

Ezzel a taktikai repertoarral, amit nalunk is hetrol-hetro megcsillogtat, a Stoke City kispadjan tudom elkepzelni.

Bianconero 2019.02.26. 07:54:54

Valszeg jobb lenne más edzővel, de nehogy úgy járjunk mint a Veszprém kézicsapata, akik évente cserélik a jobbnál jobb edzőket és veszik a legjobb játékosokat és nemhogy jobb nem lett, de tavaly még a bajnokságot is elbukták, BL meg továbbra sincs.

Bianconero 2019.02.26. 07:58:24

@Joseph Toser: ha nyer és csúnya játékkal, akkor is takarodjon. :-) Én is a higgadtabb és optimistább fajta vagyok, de ha azt nézem, hogy hónapok alatt sincs változás / javulás, akkor lassan belátom, hogy ami nem megy, nem kell erőltetni. Az más kérdés, hogy nemcsak az edzővel lehet a baj, hanem néhány kulcs poszttal is.

Egyébként maradhat mindenki, lehet másodedző Allegri ingyen, lehet pultos Bonucci a jattért, stb. A lényeg, hogy jöjjenek jobbak.

del pipi 2019.02.26. 08:11:57

@Leram7: Hát barátom itt pedig edző hiba van! @.Bulldeo: Kolléga mondta jól a csatárokat (meg az egész csapatot) rotálni kéne , DE RONALDOT IS! Mi bajod Dybalával? Vasárnap eldöntötte azt a zorall meccset a Bologna ellen.@TYUKI: Nem! 50-évig!!!! Yeeeaaahhh!

del pipi 2019.02.26. 08:18:33

@Joseph Toser: Itt már tényleg változás kell! És én a türelmesebb optimistább fajta Juve-fan vagyok. Ennyi! ebben öt év volt! És hol van a szint lépés? Mutatott játékban biztos nem.....ja most jut eszembe, eladtunk egy zsák Ronaldo mezt! :)

Joseph Toser 2019.02.26. 08:25:29

@Bianconero: Értem!
Akkor jöhet jobb,de honnan tudjuk, hogy jobb lesz?
Nyilván a játékosokról jobban meghatározható, hogy jobb vagy minőségibb érkezik-érkezett. DE edzőről , hogy mérjük,nézzük,számoljuk,hasonlítjuk össze?

Hiszen szinte bárki odaülhetne a padra,és elmondhatja a taktikai utasításait,ha a jobban mérhető,vizsgálható,nézhető,számolható játékosok nem azt csinálják amit a " sztár,jobb,minőségibb" edző utasít,elmond,kér?
Ha lesarkítom, akkor edző bárki lehet! De azt amit az edző kitalál,azt a pályán meg kell tudni valósítani! Ez pedig a játékosok feladata. Az sokkal nehezebb, mint azt mondani, hogy fuss és adj be! DE a játékos előtt van egy másik játkos,aki ebben megakadályozni kívánja. Szóval.. szerintem nem az edző a legnagyobb probléma,hanem a játékos állomány! Sajnos ez az idény így fog lemenni. Ezzel a " nem tudom végrehajtani az edzői utasítást" játékosállomány-nyal. Ha nyúl húsod van, nem tudsz őzgerincet csinálni!!!! Remélem érthető volt amit írtam!!!??? amúgy meg én megtartanám az edzőt és amiről már hónapok óta vitatkoztok,vitatkozunk a különböző oldalakon , az edzőt kérdezném meg, hogy milyen típusú,stílusú,milyen pozícióba szeretne játékost!? Mert valszeg csak ennyi volna és akkor működhetne a nyavajás 4-3-3 vagy bármely taktikai formáció! Hisz odaillő játékosok tudnák végrehajtani az edzői utasítást! NYilván ez az én szemszögem!
Várom az ellenkezőjét!

adi88 2019.02.26. 08:32:44

Ilyen korai kiesessel hatalmas presztizs es penzkieses lesz a bevetelben. Szerintem Ronaldo is max egy evet marad meg a hihetetlen magas fizujaval. Illetve mi lesz chiellini bonucci potlasaval? Foleg chiello, judas eleg szar amugyis. De chiellinit pl hogy potoljuk? Meg ha penz is lenne nincs meg egy ilyen klasszis. Ahigy a barcs se fogja tudni messit potolni. Caldarat jol elherdaltak a semmiert.

del pipi 2019.02.26. 08:52:43

@Joseph Toser: Bocs hogy én válaszolok! Bár általában egyetértek amikor írsz de ezt most könnyű átfordítani. Ha ilyen kereted van akkor miért játszik a csapat egy minőségtelen, elképzelés nélküli, altató hányinger focit? Láthattad a hétvégén? Pedig én türelmesen vártam amit Allegri mondott hogy a bl-re kell jó formát időzíteni( még 90 perc van abból amit ígért) de ez a folyamatos koncepció nélküli foci ez edző hiba. Az igaz hogy egy két poszton a Juve cserére szorul de az a szintlépés Allegrivel nem tudom hogy megtud e történni.....még 90 perc...reménykedem.

pedronegroo 2019.02.26. 09:06:27

Először is jussunk tovább, az edzőkérdés másodlagos. Én már rég elküldtem volna mivel semmi ötlet, fantázia nincs a fasziban, nincs meg benne az a plusz ami a különbséget jelentené. A sok sérültről, a beszari játékról, a fiatalok beépítésétől való fóbiáiról nem i beszélve. Egyébként meg a vezetőség majd eldönti, eddig is buktunk meccseket és kaptunk nagy pofonokat a BL-ben és mégis kitartottak Allegri mellett így egy esetleges mostani BL kiesés sem kellene hogy változtasson ezen. Ha vezetőség meg CR-től várta a csodát az meg az Ő saruk nem Allegri-é ha ezt belátják akkor nem vehetik elő e miatt a Mestert. Sokkal inkább a többi hiányosságai miatt kell megválni tőle nem a BL miatt, nincs olyan edző aki garantálhatja a BL-ben a sikert mert az nem egy csapatos mint a serie a, továbbá edző legyen a talpán aki megoldja ezt a CR helyzetet mivel Őt még évekig játszatni kell mikor már most is csak fék a csapatban mert megbénítja az egész támadójátékot mivel minden támadás ráhegyezve kell felépíteni ami nonszensz mivel mindent csak elönzőz a szabadrúgásai meg egyenesen büntetés a saját csapatának.

Rocky80 2019.02.26. 09:57:01

@pedronegroo: ja, a Realban is mekkora fék volt, csak háromszor nyertek BL-t zsinórban.
Pedig minden támadás rá volt hegyezve, mindent elönzőzött és a szabadrúgásai büntetések voltak a saját csapatának.

Joseph Toser 2019.02.26. 10:02:05

@del pipi: Köszönöm! :-))

Igaz! Igazad van.. megforditva,ahogy írtad! Ezzel nem tudok szembe szállni! Én is vártam a BL formát.. de az nem nagyon jött el. Más nem marad, bízom, a BL-ben az utolsó 90perc szeretett csapatom győzelmét hozza! Aztán kíváncsian várom a nyári játékosmozgást és az esetleges új-régi edző személyét!

2019.02.26. 10:03:15

@Rocky80: Azért pontosítsunk annyit,hogy a háromból főként az utolsó két győzelemnél már abszolút nem önzőzött Ronaldo,Zidane személye alatt a világ valaha volt leghatékonyabb gólgépezete lett,az,hogy minden támadásnak ő volt a végpontja,nem azt jelenti,hogy elönzőzte őket,ugyanúgy megvolt benne a maga szerepe,mint mondjuk Modricnak vagy Marcelonak...

2019.02.26. 10:11:57

CR hatása a csapatra szerintem a visszájára sült el...ő egy rettenetesen hiú ember,az,hogy teljesen más szerepben focizik,mint amiben az utóbbi években a leghatékonyabb volt,az legalább annyira az ő hibája,mint Allegrié. Ő már rég nem szélső,rég nem a félpályán védekező harcos,nem a manchesteri kissrác,aki elindul a felezőtől és négy emberen át irány a kapu. Ezt valamiért Zidane-nak elfogadta,elhitte,itt valamiért mégis óriási területet próbál befocizni,szinte irányító szerepkörben van,ami viszont nem megy. Tudja ő húzni a csapatot,de ránk nagyon nem jellemző az,amit ő elvár,hogy fellépünk és letámadunk,ez nem a mi focink.

pedronegroo 2019.02.26. 11:00:13

@Rocky80: És ki mondta hogy a Reál-ban fék volt??? Ki??? Ha nem tetszik a véleményem akkor ugord át vagy olyanba köss bele amiket tényleg leírtam. A Reál meg a Juve egy teljesen más helyzet, a Reál-nál olyan taktika és játék volt ami feküdt CR-nek míg nálunk olyan mint egy teljesen idegen elem arról nem beszélve míg a Reálban összehoztak meccsenként két tucat helyzetet amiből CR ugyanúgy elbaszott egy fél tucatot viszont még akkor is maradt bőven annyi helyzete hogy abból eredményes legyen míg nálunk van hogy eltelik egy félidő kapura lövés nélkül...meg CR ott még a csúcson volt míg hozzánk már csak levezetni jött bármennyire is nem ez van lenyilatkozva, CR-en ugyanúgy fog az idő mint bárki máson ezt a Reál-nál tudták, na mindegy, nem megyek bele további elemzésébe mert aki kicsit is ért és nézz futballt az ismeri a Reál és a Juve közötti különbségeket meg azt is látja hogy ez már nem az a CR7...

2019.02.26. 11:02:11

@fire06: Biztos, hogy az ő hibája ez? Mert én rá sem ismerek a madridi pökhendi, kivagyi Ronaldora. Mintha nem is ugyanaz a játékos lenne. Alázatos, csapatjátékos, tud passzolni.
Dybala is azt játssza, amit kevésbé tud (a mostani góljai ellenére), Pjanic azt játssza, ami a világ legnehezebb feladata egy középpályásnak. Cancelo gyakran padozik, nehogy előrerohangáljon. Costa néha kap csak szerepet, akkor is csak egyedül rohangál segítség nélkül, stb.
Inkább annyi, hogy ő van olyan karakteres játékos, hogy bármilyen hátrányos helyzetben/játékban is megtalálja a góljait, vagy a játékát. Ez pedig nem soknak megy, akik pedig szintén tudnának jobb játékot hozni.
Sajnos amit Allegri mindig emlegetett, hogy "minél kevesebbet akar ártani a keretnek, vagy a játéknak", sajnos ez visszájára fordult...

Rocky80 2019.02.26. 11:04:00

@pedronegroo: jó-jó, csak ne húzd fel magad... :D

pedronegroo 2019.02.26. 11:05:29

@Rocky80: Attól még azért messze vagyok! :)

Bianconero 2019.02.26. 12:13:41

Én csak azt mondom, hogy Allegrinél nehéz jobb edzőt találni, nincs garancia arra, hogy pl. Zizou szebb focival BL-t nyer majd nekünk. Ez nem jelenti azt, hogy ne váltsunk, csak annyi, hogy nem kell csodát várni egy edzőváltástól. Új klasszis középső védők és egy irányító is kéne többek között. De én akkor is boldog juventino leszek ha így marad minden és jövőre is "csak" a bajnokságot nyerjük meg sok 1-0-s győzelemmel!

del pipi 2019.02.26. 12:24:53

@pedronegroo: Adom!@Joseph Toser: és még valami azért a bl-től független hogy valószínű meglesz a 8.scudetto (amit itt sokan már lebecsmérelnek pedig azt sem adják ingyen) így azért nonszensz lenne év közben elküldeni, mint ahogy sokan szeretnék. @fire06: Pontosan ezért kedveltem meg az utolsó két évében amit mondtál, de más edző, más társak.@Dr. Grant: Bocsi! Jól értettem? Tud passzolni?

2019.02.26. 12:41:35

@del pipi: Lehet, hogy neked nem ez jön le, de a gólpasszok is passzok pl. Amiből van neki jópár.

János Aradi 2019.02.26. 22:54:26

Nekem van egy olyan teóriám, hogy ha nem jutunk tovább le fog mondani. És mindkét fel számára észszerű lenne. Allegrinek lenne ideje kipihennie magát az új kihívás előtt , úgy mond egy kicsit “juvétlanodni” , és a mi új edzőnknek aki szerintem biztos, hogy Zidane lesz, lenne ideje összerakni a csapatot , hogy ne nyáron kelljen kapkodni.

Grinta 2019.02.26. 23:04:22

@János Aradi: Kizártnak tartom hogy Zidane átvegye ezt a csapatot márciusban.Bocs

János Aradi 2019.02.26. 23:32:33

Illetve szvsz azért ne szálljunk már el Allegritől.....bajnoki sikerekkel kapcsolatban na az baszott volna be ha ilyen stabil anyagi háttérrel illetve játékosállománnyal nem mi vagyunk folyamatosan a bajnokok. Jelen erő viszonyok mellett ha az Olasz bajnokságot pl egy Roma vagy egy Napoli meg tudta volna nyerni előlünk az botrány lett volna és szégyen.

2 BL döntő oké nagyon szép csak pont annyira jó , hogy semennyire. Jól hangzik ennyi . És akkor azt még nem említettem, hogy mindkét döntőben csúnyán leiskoláztak minket.

Tehát ha Allegri szerelem nélkül pusztán szakmailag nézzük az eredményeket akkor végül is nulla mert az olasz bajnoki cím az alapnak kell , hogy legyen mert egyszerűen nincs ellenfelünk .

Szerintem a második elbukott BL döntő után váltani kellett volna.

Nyilván nem az ő hibája minden, lehetne jobb a kp stb de már a világsajtó is arról beszél , hogy elképzeléstelen a játékunk ami még enyhe kifejezés mert inkább nézhetetlen. Egy olyan csapatba ahol jelen van Ronaldo, Dybala, Bernadeschi, Costa és nem tudunk legalább egy kicsit látványos támadójátékot produkálni ott igen is az edzővel van a baj. Én kimerem mondani , hogy Allegri egyáltalán nem klasszis edző Premier liga West Ham. Ez az ő szintje. Nem a Juventus köszönhet neki sokat hanem ő a Juventusnak. A Juventus tette elismert edzővé pedig valójában Spalletti szinten van. Bármilyen nagy csapathoz megy hatalmas bukás lesz belőle . Elképzelése nincs , motiválni nem tud , igazán komoly eredménye sem ami a legnagyobbak köze emelhetné. A 2 BL döntő jól hangzik de az is , hogy Conte veretlenül nyert bajnokságot .

Aki fél Zidane-tól Allegri után az nem nézett focit 5 évig.

János Aradi 2019.02.26. 23:34:36

@Grinta: Én sem hinném de elméleti síkon logikus lépés lenne .

2019.02.27. 00:19:23

@János Aradi: Logikus és előnyös lenne, én is gondoltam rá a meccs után. De valószínűtlen, mert látszatra még mindig nagyon meg vannak elégedve vele, így nyárig valószínűbb, hogy itt tartják.

@Grinta: Nem feltétlenül Zidane-nak kell lennie az edzőnek. Hátha Paraticiéknek van egy jobb ötletük is.

Rikoo 2019.02.27. 00:58:09

@János Aradi: Allegri- West Ham :D
Ne haragudj, de ez annyira komolytalan, hogy csak nevetni lehet rajta. Nyáron elutasította a Real Madrid ajánlatát, illetve még egy tucat másik topklubét az elmúlt években, nem is értem miről beszélsz.
Meg miért mondana le?
Van egy rohadt jó szerződése a világ egyik legjobb klubjánál. Nem hülye ő sem, hogy lemondjon egy olyan szezon közepén ahol a csapat 13 ponttal vezeti a bajnokságot. Én még abban sem vagyok biztos, hogy nem tölti ki a szerződését.

del pipi 2019.02.27. 08:23:40

@Dr. Grant: Lehet hogy én várok túl sokat a magáról azt állító játékostól hogy többet tegyen le az asztalra(már játékban), és a legjobban szarrá fizetett Juve játékostól. Azért neked is van szemed, nem igaz hogy nem látod hogy némely meccseken sír a labda CR7-NÉL!!! Tiszta gáz! PL:amikor múltkor kapura akart lőni és lemészárolta Khedirát.

Juvejuve 2019.02.27. 09:20:01

@del pipi: Akkor már rég fújt a bíró és dühében rúgta el a labdát, ami pont kebabot találta el :)

2019.02.27. 09:28:59

@del pipi: Biztos ő is látja, hogy Khedira csak árt a csapatjátéknak és tenni akart valamit. :-P :-D
De a viccet félretéve: a lényeget értsd meg! Minden játékosunk formán kívül van!!! (Ebből emelted ki most Ronaldot.) Ez Cé-nél úgy jelentkezik, hogy gólokat "rúgogat" néha, meg kioszt pár gólpasszt, de összességében árnyéka az igazi önmagának. Dybalánál számokban is jobban kijön, mert annyi gólnál jár, mint kb. én járnék februárban, Costa néha futkározik, néha sérült, Alex Sandro teljesen elfelejtett cselezni és így tovább.

2019.02.27. 09:35:55

@del pipi: Mert ugye többen kritizálják az egyes játékosokat (Ronaldot, Dybalát Sandrot, stb.), sokszor joggal Meg van, aki edzőbuktatásra gondol. De én azt mondanám, hogy az a valószínűbb, hogy egyszerűen jelenleg borzalmas formában van a csapat és egyénileg még sokkal inkább. Meglátjuk, hogy ez a kritikus helyzet kicsit ki tudja-e rántani őket belőle. Mert ha ez nem, akkor így hirtelen semmi.

del pipi 2019.02.27. 11:06:26

@Juvejuve: Igaz! De bedobásra rúgta a labdát Khedira fejével együtt! Full profi momentum! Az anyám kenyerit!

del pipi 2019.02.27. 11:13:08

@Dr. Grant: Nem is tudnék nagyon ezekkel vitatkozni. Na de ki a hibás hogy ilyen formában vannak? Csak azért játszanak ilyen ótvarul mert ez a garnitúra nem arra van kitalálva hogy fostosan focizzon! Dybala ügy pedig....csóri....mindennek megvannak a miértjei is!

Juvejuve 2019.02.27. 11:14:56

@del pipi: nagyot röhögtem rajta én is :D

del pipi 2019.02.27. 11:29:52

@Juvejuve: Igen nagyon funny volt! Nagy tréfa mester ez a Ronaldo!

sleepy8 2019.02.27. 13:07:16

@.Bulldeo: Valószínű hogy az eddigi eredményeit úgy érte el a Mister, hogy nem érti a labda nélküli játékot, meg hogy hogy helyezkedjenek a játékosok.. Ne komolytalankodjunk már.

Szerintem sokkal inkább az a szitu, hogy eddig Allegri tudott főzni abból amit kapott, a jelenlegi keretből meg egyszerűen nem lehet.

Ronaldo-Dybala együtt nem fog működni, ez 100%.
Pjanic képességei teljesen elvesznek amíg falábú Matuidik meg Bentancurok jatszanak mellette.
Cancelo amennyire jó előre, annyira fos hátul. (Ugye milyen jó, egy szélső védőtől?) Sandro meg konkretan 1,5 éve teljes homály.

Hiába van itt Roni, meg az anyám kínja.. Egy csapat resz sincs KÉSZ, mindehol van/vannak rés/rések.

Vissza fogjuk még sírni az öreg kancsalt.

2019.02.27. 14:42:03

@del pipi: Igen. Sajnos közhely, de igen. Ez az edző felelőssége.
Az egyszerűbb megoldás a valószínűbb: nincs kialakítva az irányultságnak megfelelő játék és ezáltal a lelkesedés + kohézió sem igazán jön, így a támadóbb szellemű játékosok kiesnek a ritmusból.
Nem lehet végigsorolni az egész keretet, mindenki esetében egyéni problémát keresve, de az sem jó, ha szimpátia alapján mindenki "választ magának" jobb és rosszabb formájú játékost. (Ronaldo már lassú, kiöregedett; Dybala nem jó játékos és csak "véletlenül" rúgott már lassan 50 gólt a klubnál, Alex Sandronak családi problémája van, Costa egy buta lázadó, stb. Eeeee.)

juve28adam 2019.02.27. 14:47:13

@sleepy8: "Egy csapat resz sincs KÉSZ, mindehol van/vannak rés/rések.

Vissza fogjuk még sírni az öreg kancsalt."

Mondjuk nem pont neki kellett volna betömnie azokat a hiányposztokat? Nem csak most a nyáron ,de minden évben hagyott lyukakat a keretben. Én pl. tuti nem fogom visszasírni. Olcsó specialista volt ez igaz, ez a legnagyobb erénye, más nem.

venember83 2019.02.27. 15:03:25

@juve28adam: neki kellett volna nem megengedni a rések kialakulását, vagy úgy elengedni a játékosokat, hogy azokat pótolja valahogy.

sleepy8 2019.02.27. 16:36:08

@juve28adam: @venember83: A kiszivárgott info morzsákból kiindulva, az idei nyárba már nem volt túl sok beleszólása. (Mert akkor Ronaldo nem lenne itt)

juve28adam 2019.02.27. 16:57:33

@sleepy8: Igen ,de attól még igaz amit írtunk, minden évben hagyott lyukat Marotta a keretben valamint amit itt felettünk venember83 is írt szintén igaz. Csak arra akartam rávilágítani ,hogy vissza én tuti nem sírom az öreget(ami nem jelenti azt ,hogy ne ismerném el egy két húzását).

sleepy8 2019.02.27. 17:00:41

@juve28adam: Hagyott lyukakat igen, de bárcsak most is egy lyuk lenne az egész csapatban. De sajnos most minden csapatrészben van egy minimum..

alexGicamo 2019.02.27. 18:53:17

@Bianconero: Hogy te milyen szerény vagy ! Beéred kevéssel is . :)

alexGicamo 2019.02.27. 19:00:12

@János Aradi: Jól összefoglaltad a lényeget ! Kedvelem a mestert, de a focija az utóbbi időben hiába eredményes -bizonyos szempontból - ,de felvállalhatatlan . Sajnos, nyáron én is meneszteném .

spaolo1981 2019.02.27. 20:32:25

Több összetevős ez a dolog. Én is úgy érzem, hogy elfáradt a kapcsolat, és leginkább emiatt váltanék edzőt. De jöhet ide akárki, ha a középpálya és a védelem nem frissül fel minőségi játékosokkal, akkor csodát ne várjunk. Meglátjuk mit hoz a nyár. Akárhogy is alakul, Allegrinek köszönettel tartozunk, igazán csattanós választ adott az őt ekézőknek mikor idekerült. Akik szerint meg nézhetetlen a játékunk, az ne nézze. Sztem jó pár millió szurkoló azért továbbra is leül majd a tévé elé, vagy kimegy a meccsekre.

del pipi 2019.02.28. 08:24:15

@alexGicamo: Én nem meneszteném , csak mondanám neki: semmi személyes csak ki vagy rúgva!!!

del pipi 2019.02.28. 08:32:28

@spaolo1981: Én is ezt mondom: hogy akinek nem tetszik az ne nézze! Mégis az utolsó két meccs már nekem is fájdalmakat okozott, az a kérlelhetetlen rámenősség , az a brutálisan körvonalazódó koncepció, és ez a zseniális passz játék....basszus most van először hogy nem várom a hétvégi meccset pedig ilyenkor már remegek egy Juve meccsért és vasárnap este 10-kor kezdek éjszakázni és nem biztos hogy szólok ...sorry ma később jövök!

2019.02.28. 10:58:45

@spaolo1981: @del pipi: Elfáradt. Egy éve legalább mondom. Már azok nagyon intő jelek voltak, amikor Allegri ilyeneket nyilatkozgatott, hogy akinek nem tetszik a játékunk, az ne nézze. Egy edző nem nyilatkozhat ilyeneket. És főleg ő??? Aki addig szinte mindig diplomatikus volt és a legrosszabb helyzetekben is tudott semmitmondókat nyilatkozni?!? Mintha eluralkodna néha rajta valami idegbetegség. Ráadásul amikor egy edzőnek ilyet mondanak, az már nagyon nyomós okkal van. Olyankor a játék nem egy meccsen sz@r és nem kicsit.

János Aradi 2019.03.02. 00:17:02

@Rikoo: Pontosan! Hülye lenne elmenni. Itt biztonságban van ellenben a Reálban 10 ilyen meccs után páros lábbal rúgnák ki...

Allegri szakmailag egy nulla. Erőnlétünk nincs mióta itt van, lendület/támadó játék 1-2 meccset kivéve szinten jelentéktelen, védelem szo-szo, össze vissza értelmetlenül rotálja a csapatot, tűz kb annyi van benne mint az Atlanti-Óceánba. Nem tudok pozitívumot említeni mellette , egyszerűen túl van hypolva mert a Juventus edzője. A bajnoki címekkel nem lehet érvelni mert a mi keretünk és anyagi hátterünk jelen pillanat 2 Olasz top csapatot tesz ki.

Allegri pályafutása most van a csúcson , hogy nálunk lehet amint elmegy innen csak lefelé mehet, ezt ő is tudja fél is ezért van még itt.

Annyira instabil a nem létező játékunk, hogy bármikor benne van , hogy átgázolhat rajtunk bárki ha nekünk esnek .

János Aradi 2019.03.02. 00:29:17

93 óta nézek Juve meccseket soha nem voltunk ennyire retkek. Eredménytelenek ugyan voltunk de ilyen kerettel ilyen moslékot még nem láttam. Mert ez egy moslék ez nem munka ez egy nagy rakás semmi. A kutyát nem érdekli ha kikapunk nem számít . Az se számítana ha kiesnénk az Atletico ellen amire azért elég nagy az esély . Csak nem mindegy hogy hogy . Egyszerűen nem tudatosan játszunk valamit hanem esetlegesen megyünk neki minden meccsnek. Játékot tekintve nincs szisztémánk, pedig volt rá egy pár éve kialakítani .

Egyszerűen nem értem, hogy emberek miért hitetik el magukkal valamiről , hogy jó amikor nem az. Allegri ékes példája annak , hogy jókor van jó helyen .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása