Vieri szerint a Juve-Atlético döntőbe illő párosítás

vieri_christian.jpgChristian Vieri a La Gazzetta dello Sportnak kommentálta az olasz foci aktualitásait. A korábbi kiváló csatár egyebek mellett elmondta a véleményét a Bajnokok Ligájának nyolcaddöntős párosításáról, a Juventus-Atléticóról.

Az egykori válogatott olasz labdarúgó pályafutása során mindkét csapatban játszott, előbb Torinóban, aztán Madridban. A két klub összecsapásával kapcsolatban kifejtette: "Olyan ez, mint egy előrehozott BL-döntő.

Karrierem első éveit töltöttem ott. Az igazi Vieri a Juventusban született meg, aztán csatlakoztam az Atléticóhoz.

34 millió olasz lírát (kb. 17-18 millió euró) fizettek értem, ami sok pénz volt abban az időben.

Ma a Juve és az Atlético Európa legjobb öt csapata közé tartozik, mindkettő kétszer is játszott BL-döntőt az elmúlt néhány évben."

Vieri a 1996-97-es szezonban a „zebrákkal” bajnoki címet, szuperkupa- és világkupa-győzelmet is szerzett.

Az egész pályafutása során vándormadárnak számító csatár egy szezon után az Atlético Madridba igazolt. Itt is csak egy évet töltött el, ám ezalatt elhódította a spanyol gólkirályi címet.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3014613370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grinta 2019.02.07. 17:17:34

Kölyökként anno nem értettem hogy adhattuk el egy jó! szezon után?!Ma sem értem

JuventusFanatikus 2019.02.07. 17:43:50

A szezon előtt, a Szuperkupa döntő után én is ezt a párosítást mondtam volna, hogy lesz a döntőben.

Grinta 2019.02.07. 17:48:13

Számunkra a legkellemetlenebb ellenfél az Atletico.Ahogy Nekik is a Juventus!

Drotkoszoru 2019.02.07. 18:48:17

@Grinta: Imádtam Vierit és én is sajnáltam, mikor eladtuk, de 1997-ben az a 17-18 millió € (természetesen átszámolva, mert akkoriban a Líra volt forgalomban) óriási pénznek számított (főleg, hogy előtte 1 évvel 2,5 millió €-ért vettük meg Bobót). Az érte kapott pénzt pedig remekül befektette a vezetőség. 11,88 millió €-ért megvettük Inzaghit, aki bár nem volt feltétlen jobb képességű, mint Vieri, de eredményesebb volt nálunk és évekig remek párost alkotott Del Pieróval.

Grinta 2019.02.07. 19:07:57

@Drotkoszoru: Inzaghit sem adtam volna el!! : )

alexGicamo 2019.02.07. 19:14:05

@Grinta: Én is nagyon kedveltem mindkét játékost . :-)

Drotkoszoru 2019.02.07. 22:00:37

@Grinta: Én sem, de az ő pótlására már 2000-ben érkezett Trezeguet, 23 millió €-ért, Pippo pedig 36-40 millió € közötti összegért távozott a Milanba, 2001-ben. Az idő itt is a vezetőséget igazolta, mert a Trezeguet, Del Piero támadó duó az egyik legjobb volt, amit valaha láttam.

Tony. 2019.02.07. 23:03:09

A futballszerető közönséget jobb megkímélni egy ilyentől...

JuventusFanatikus 2019.02.07. 23:07:49

@Drotkoszoru: @Grinta: @alexGicamo: Hihetetlen, hogy akkoriban milyen jó érzékkel igazgatták a csapatot, mintha tudták volna biztosra, hogy beválik az a bizonyos személy (persze bizonyosan voltak nagy bukták is), de elképesztő már ez a három klasszis csatár esete. Jól játszott az egyik, de mégis eladták azért, hogy leigazoljanak egy kissé bizonytalanabb, majd mégnagyobb haszonnal azt is eladták, hogy hozzanak egy megint kicsit lutri szerű csatárt, akiből az egyik legjobb lett, hosszú évekig az egy húzóember. Pedig akkor nem állt az emberek rendelkezésére az, hogy megnézzen egy játékosról nyolcvan videót. Már az is csodálatos, mikor Agnelli találkozott kávézás közben Platinivel, vagy Del Piero helyett majdnem Zola érkezett.
Vannak mostan is hasonló igazolások, csak el kell múlnia egy adott időnek, hogy teljesen át lehessen látni, és felértékelődjön egy játékos, vagy egy sportigazgató szerepe.

Joseph Toser 2019.02.07. 23:40:57

Sziasztok!

HA, nem jön CR7 akkor Mandszu-Dybala vagy Higu-Dybala lehetett volna a Trezegól-DP reinkarnációja.
Szerintem!

alexGicamo 2019.02.08. 03:24:36

@JuventusFanatikus: Igen, nagyon érdekes a történelmünk ! Mogginak meg ritka jó érzéke volt ahhoz, hogy kell piszok jó játékosokat igazolni ! :-)

del pipi 2019.02.08. 08:02:36

@JuventusFanatikus: @alexGicamo: @Drotkoszoru: Abban az időben egy picivel másabb volt az üzlet politika ,az igazi tehetségek felkutatása és utána jó haszonnal tovább adni , és megint új tehetség stb...de ahogy telik az idő egyre kevesebb az igazi talentum. Egy pl : tudjátok miért kevesebb az igazi olasz super talent? Pont azért amiért Németországban sincs, egyszerűen változnak a generációk, én az utóbbi 5 évben egy tehetséget láttam itt az ellenfelek között és ez a srác úgy focizik mint a nagyok borzasztó intelligensen teszi a zs-t , sok gólt rúg , de mégis valószínűleg nem lesz belőle focista mert majd azt mondják hogy túl kicsi. Azok a tehetségkutatók is lassan kihalnak akiknek igazán van orruk hozzá, sajnos.@Grinta: Figyu! Van három Carlos kollégám az egyik Atletico szurkoló , de ő jobban be van fosva a Juvétól mint én az ATM-TŐL. De szoros lesz, 0-0,1-0 nekünk! jól agyonverjük őket!

pedronegroo 2019.02.08. 08:36:00

@JuventusFanatikus: Régi szép idők! :) Moggi azért sokkal könnyebb helyzetbe volt mivel akkor még voltak olasz tehetségek volt kit felfedezni nem úgy mint manapság, továbbá nem véletlenül hívták keresztapának, az egész olasz játékospiacot uralta, kézben tartotta, mondjuk úgy elővásárlási joga volt mindenkire. :)

del pipi 2019.02.08. 11:24:45

@pedronegroo: Ja! Kicsit Ganxta volt az öreg, de a kulcsa az egésznek amit mondtál, kevés a tehetség , és kevesebb gyereket érdekel a foci. Sajnos látom az én edzett gyerekeimnél hogy a Fortnite menőbb , az összes hülye táncot ismerik de a labda meg sír náluk, mert nem olyan fontos nekik. Ja és én is sírok!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása