Dybala lemaradt a Parma egyenlítő találatáról

dybala_paulo_kispadon.jpgA Juventus gólzáporos, 3:3-as döntetlennel zárta a Parma elleni mérkőzést, azonban a vendégcsapat egyenlítő találatát már nem láthatta Paulo Dybala, aki a záró sípszó előtt beviharzott az öltözőbe.

Massimiliano Allegri a 87. percben használta ki utolsó cserelehetőségét, s ekkor Emre Can váltotta Federico Bernardeschit, így biztossá vált, hogy az argentin támadó nem jut játéklehetőséghez.

Dybala nehezen viselte mestere döntését, ezért nem maradt a cserejátékosokkal a kispadon, s inkább még a mérkőzés vége előtt az öltözőbe sietett. A jelenetnek biztosan lesznek következményei a klubon belül, de a La Stampa szerint a Juventus nem kívánja pénzbírsággal sújtani a játékost, s inkább szóban tisztázza majd Dybalával a kínos jelenetet.

A mérkőzés lefújását követően Massimiliano Allegrit is megkérdezték az ügyről, azonban a szakember tréfával ütötte el a kérdést.

"Nem láttam, de biztosan fázott." - kommentálta Dybala legújabb kifakadását Allegri.

Cristiano Ronaldo érkezése óta az argentin támadó gólínségben szenved, s ugyan 19 alkalommal is pályára lépett az olasz élvonalban, nevéhez mindössze két találat fűződik hat gólpassz mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4914607414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adi88 2019.02.04. 14:05:27

Mehet a fenébe nincs szükség ilyen kis sírós primadonnákra! Nulla teljesítmény az örök tehetségtől. Külseje alátamasztja a 12 éves színvonalat

Génmanipuláltházikecske 2019.02.04. 14:29:14

Nem bírom a hisztizést, de ezt így felfújni.....

Kukszi 2019.02.04. 14:30:39

Sokkal több van benne mint amit most látunk! Nincs meg a szerepköre vagy nem illik bele a mostani koncepcióba, de fàjó látni hogy elvesztegetjük miközben pl: Khedira kapja a bizalmat az àltalaban gyenge produkciójára...
Ha elmegy esetleg egy spanyol csapathoz kifog újra virágozni (ebben az esetben előtte jól megkell kérni az àrát) azt gondolom.
De kár érte

venember83 2019.02.04. 14:40:30

@Kukszi: én a koncepció nélküli támadójátékban látom a hibát, így nehéz beilleszkedni, egy CR és Mandzu társaságában, Pjaniccsal mögötted nem valószínű, hogy Dybala képes kulcsfigurává lenni, ha a mester a támadásépítést az egyéni kvalitásokra és villanásokra alapozza. Amúgy meg tényleg nincs helye jelenleg a csapatban.

kovta23 2019.02.04. 14:50:32

Megint jönnek persze tiszta szív Juve szurkolók akik elzavarnának mindenkit kezdve Allegrivel,Pjaniccal,Dyabalával... Gratulálok nektek! Tudjátok egyáltalán mi történt valójában?? Miért ment ki? Nem tudom mi lett itt az utóbbi időben...

Jamal Jamal 2019.02.04. 15:06:06

El a kezekkel Dybala-tól.
Nem eladó, kölcsönbe sem megy, opciót sem adunk rá, alkudni meg kifejezetten tilos!
Majd megemberesedik, van ideje és szerintem sokkal jobb mint aminek sokan látni akarják.

JuventusFanatikus 2019.02.04. 15:09:12

Ezt de kár ennyire felnagyítani, főleg, hogy nem egy hiteles forrás hozta le (én úgy tudom, hogy nem megbízható forrás). Lehet, hogy sok volt meccs előtt a málnaszörp, és kikellett mennie pisálni.

Rivendell 2019.02.04. 15:11:11

@kovta23: 1-t tudok,Dybalat zavarja a laszti....szinte az egész szezon során. Kipróbálták Pjanic szerepkörében,de ott is elvérzett,egész egyszerűen fejben lassú + a labda átvételek is,képtelen 1 mozdulattal átvenni és egyben megindulni,neki ehhez 2 mozdulat kell minimum,amivel meg is akasztja a támadásokat. Mi lesz vele,ha öregszik 4-5 évet,mint 1 teknős...anno Baggio idősen (Brescia ha nem tévedek) mikor levezetett 2-3 emberrel a nyakán se jött zavarba,lassú volt,de kicsiben megoldotta,na ebben Dybala nagyon gyenge. Cr mivel itt van,így mint utolsó lehetőséget(cr pad és Dybala kezdő szabad szerepkörben) nem fogják tudni kipróbálni,pedig én már mást nem tudnék elképzelni neki.

alexGicamo 2019.02.04. 15:13:51

Ha a saját posztján játszatná a Mister, biztosan jobban ki tudna bontakozni a drága ...

alexGicamo 2019.02.04. 15:15:28

@JuventusFanatikus: Én is erre gondoltam ! Túl sok Gatorade -et ivott a meccs előtt ... :-)

Watakuki 2019.02.04. 15:16:28

Kicsit kezd már sok lenni ezekből a Dybala hisztikből. Egyáltalán nem úgy viselkedik, mint ahogy egy 10 es mez tulajdonosának kéne. A játéka más kérdés, szerintem egy éve nem azt szolgáltatja, amit elvárunk tőle. Mintha megakadt volna ugyanazon a szinten, ahol volt.

pedronegroo 2019.02.04. 15:24:04

Szerintem csak látta hogy nem lesz meg a meccs felment a pumpája és kiment elszívni egy cigit. Amúgy előfordul az ilyen, múlt szerdán Allegri se várta meg míg lefújják a meccset és korábban lelépett. :) Nem azt mondom hogy tőle tanulta de biztos benne maradhatott ez az eset. :)

10Delpiero10 2019.02.04. 15:27:08

@adi88: Ha lesz rá esélye Marrottának, úgyis viszi az Interbe, hogy rohadna meg

kovta23 2019.02.04. 15:50:36

@Rivendell: Mert ki van csúcs formában mióta Cr itt van? Szétesett a csapatjáték teljesen. Dyabala jó játékos nem felejtett el focizni. És remélem arra azért emlékszel hogy nem volt mindig ilyen gyenge. Szeretem Cr játékát a Realnál is követtem,de ha szívemre teszem a kezem a régebbi Juve jobban tetszett. Kezdeni kell vmit az összjátékkal mert ez kevés lesz hosszú távon

10Delpiero10 2019.02.04. 15:58:44

@kovta23: Teljesen egyetértünk. De Cr még 2 évig legalább itt lesz..

Il Principino 2019.02.04. 16:09:34

Korábban mondtam már,hogy elég széles skálán tudja variálni a támadószekciót Allegri!
Ezúttal Paulo nem kellett,jöttek a gólok szépen(igaz hátul is),de lesz majd olyan ellenfél aki ellen épp az ő kvalitásaira lesz szükség,vagy esetleg egy más formációban ő lesz a főszereplő..A BL-ben hiába CR,ő lőtte tovább a Juvét..Allegri is hangoztatta új szerepkörben van Di Caprio ami inkább mezőnymunkával jár sem mint gólokkal..De amíg van aki gólt szerez addig nincs gáz és ha a csapat érdeke azt kívánja hogy a padon legyen akkor ott lesz és kész!Akár lehetett benne egy kis pihentető szándék is,ezt senki nem tudja.

Rivendell 2019.02.04. 16:13:35

@kovta23: jó játékos,de nem 1 Hazard stb aki hátára veszi a csapatot,ettől még mindig vannak technikai hiányosságai stb

komolyan mondom még a Vucsi féle csapatot is jobban kedveltem

kovta23 2019.02.04. 16:28:00

@Rivendell: Azért az érdekes hogy pont Hazardhoz méred Dyabalát. És őt tartod a követendő példának. Ezek szerint követed a pályafutását. Képzeld én is. Emlékszem olyan szezonra ahol igen csak kereste önmagát a Chelseaben. Volt neki több mint harminc meccse szezononként és mégis akadt 4 illetve 8-9 gólos éve is... Ne gondold hogy egy világsztár minden szezonja átlagon felüli. Kivéve talán a két űrlény Messi és Cristiano. De például Alexnek is volt gyengebb szezonja

Vergilius1897 2019.02.04. 17:05:24

@alexGicamo: Nekem ezzel a saját posztos védelemmel az a bajom, hogy ha tényleg 150 misis játékosról beszélünk akkor ne legyen olyan, hogy "saját poszt". Amennyiben tényleg bír a belé látott kvalitásokkal akkor a támadó harmadban igen is látni akarom, hogy villan egyet, akár egy passzal, csellel, góllal. Ne azzal legyen mentegetve, hogy magabiztosan passzolgatja ki a labdákat a szélre

alexGicamo 2019.02.04. 17:12:07

@Vergilius1897: Értem amit mondasz és igazad van , de én azért nem egészen vagyok egy véleményen veled e tekintetben . A szakács is el tud készíteni egy süteményt, de azért nem olyan szinten, mint egy cukrász ... Gondolom .

kovta23 2019.02.04. 17:12:11

@Vergilius1897: Persze persze. De ugye Cr ragaszkodhat ahhoz hogy a jobb oldalról indul. Itt az a nagyobb gond hogy kevesebbet van játékban. Meg ugye hiányoznak Dybalátol a Cr által elpuskázott szabadrúgások.

Rivendell 2019.02.04. 17:18:52

@kovta23: nem a gólokat nezem Hazardnal,hanem a jatekat, dinamika stb... belga valogatottbol is kilog felfelé,mindenki ot keresi,pedig nem kis nevek vannak mellette. Csapatra gyakorolt hatasa az ami megsüvegelendő. Nalam Pirlo volt az etalon a Vidal-Pirlo-Pogba-Tevez femjelezte keretnel is,pedig nem o volt a golzsak.

kovta23 2019.02.04. 17:27:22

@Rivendell: Igazad van. De itt a válasz is abban mi akasztotta meg Dyabala fejlődését. Már nem őt keresik elsődlegesen a labdával. És ha meg is kapja már nem neki kell befejezni egy támadást vagy elrugni egy szabadot. Cr-t keresi mindenki,de kb 5 százalékban passzol vissza. Dyabala helyzete nagyon nehéz lett . Szívesen látnék stasztikát hogy mennyit van ,volt nála a labda. Visszatérve Hazardra nem csak a gólok maradtak el tőle abban az időben,játéka is csapnivaló volt

delpi0823 2019.02.04. 18:24:23

@alexGicamo: Mi az o eredeti posztja tulajdonkeppen?

alexGicamo 2019.02.04. 18:33:28

@delpi0823: Én nem értek a lovakhoz, mondja meg olyasvalaki, aki nálam jobban keni - vágja a focit . Én csak tippelni tudok : szerintem amolyan 9 és feles pozíció vagy előkészítő csatár ill. egy szabadabb szerepkör két befejező csatár mögött . Én így képzelném el, de kérem , javítson ki valaki, aki ért is hozzá ! Én csak egy lelkes mezei fotelszurker vagyok . :-)

Juventino86 2019.02.04. 18:40:57

A helyzet az, hogy az ilyen viselkedés nem megengedett profi focisták esetében. Nem kevés pénzt kapnak a klubtól, ráadásul nekik nagyjából mindig példamutatóan kell/kellene viselkedni. Dybalának ez nem az első hisztije, a teljesítménye pedig eközben a nullához közelít.
Persze nem látunk a színfalak mögé, így nehéz megítélni, hogy mi történt valójában.

delpi0823 2019.02.04. 18:55:38

@alexGicamo: En azthittem hogy Cr erkezese felfogja dobni de nem igy lett sajnos.Amit most mi latunk dybalabol az egy sertodott,durcas,jatszani nem akaro gyetrk sztem.Tudom sokan nem ertenek majd velem egyutt de a legjobb az lenne a csapatnak meg neki is ha nyaron tavozna,mert hogy Cr nem fog tavozni az is biztos.

alexGicamo 2019.02.04. 19:07:20

@delpi0823: Én is azt reméltem, hogy ők ketten remekül kiegészítik majd egymás játékát, de sajna, nem így fest a dolog ! Szerinted - és ezt most úgy a többi szurkesz társamtól is kérdezem - , ők semmilyen formációban nem tudnának jól összejátszani ? Erre kéne valamit kitalálnia Maxinak . Erre is ... Én nem szeretnék Paulótól megválni . Inkább megoldást kéne keresni erre a problémára, nem elküldeni adott esetben, ha ez az opció esetleg felmerülne , nem ? Az tök király, hogy CR és Mario érzik egymást a pályán , de Mario sem játszhat mindig ...

Quentin_KR 2019.02.04. 19:17:48

@Rivendell: eggyetértek. A mi Del Pieronk is ugyanilyen volt. Viszonylag lassan, komótosan vitte a labdát és mindig olyan ütemben tolta meg hogy 2-3 ember is legtöbbször csak szabálytalanul tudta szerelni. Sajnálom hogy többen, sokkal többet látnak bele Dybalába mint amennyit valójában ér...

JuventusFanatikus 2019.02.04. 19:36:26

@delpi0823: @alexGicamo: Dybala leginkább secunda punta szerepkörben játszik a legjobban, ami nem működik, ha CR is a pályán van. A portugálnak kell, hogy legyen egy társa, aki megcsinálja helyette a kemény munkát, megnyitja a területeket, leköti a védőket, kiszolgálja szükség esetén. Erre a célra Mario a megfelelő ember a csapatból. Az érdekes dolog, hogy Dybalának is kell egy ilyen ember. Ha együtt játszana a portugál és az argentin is, akkor annyira egyik sem tud jól játszani, talán Paulónak még aránylag feküdne valamennyire, de CR-nek nem. Mario nélkül egyik sem él meg, csak az a baj, hogy nincs még egy hozzá hasonló ember, aki elvégzi ezt a munkát, meg is látszik a hiánya, ha nem játszik. CR-Mario-Paulo hármas megtud valamilyen szinten harmóniában élni, csak Dybala trequartistaként nem tud úgy csillogni, mint secunda puntaként. Így van két "fullos" ember, meg egy 85%-os. Rendkívül hasznos az argentin ebben a szerepkörben is, míg Ronaldónak nem sok haszna van, ha egyedül marad.

alexGicamo 2019.02.04. 19:45:21

@JuventusFanatikus: Köszi a magyarázatot ! Kár, hogy így áll a dolog ! Én idealista vagyok . Szeretném, ha ha ők együtt hárman is jók lennének, meg ha CR és Dybcsi is királyok lennének együtt ! A tetejébe még telhetetlen is vagyok, mert szép ÉS eredményes játékot is szeretnék ! Szerintem, a kettő nem zárja ki egymást . :-)

10Delpiero10 2019.02.04. 19:50:53

A tuttosport nevű vicclap leis hozta hogy marrotta megvenné ha eladjuk. Érdekes lenne ott látni.

Il Principino 2019.02.04. 20:00:51

Ez a szabadrúgás téma is kezd kínos lenni számunkra!CR az utolsó meccseken 3 ígéretes szabiból csak 1-et lőtt(Pjanko akkor nem játszott Bergamoban),ugyan azon meccsen Dybala is elpuskázott egyet,a Parma ellen Pjanic rontott ígéretes helyről..
Ami a lényeg,hogy mind a 3 a sorfalba ment!!!
Nem ártana azt is gyakorolni,lassan ott tartunk mindegy ki rúgja,gólt abból nem látunk...

Ádám.84 2019.02.04. 20:18:40

@JuventusFanatikus: tehát ha jól értem, akkor az argentin-portugál-horvát hármas csak egy négy támadós játékrendszerben (4-2-3-1) tud(na) igazán jól együtt játszani, vagy ha a Dybala-CR7 kettősből valamelyik padozik.

2019.02.04. 20:34:20

Értem én, hogy nem a posztján játszik Dybala és ez nem annyira fekszik neki.... de 2 gól bármilyen támadóposzton szánalmasan kevés, ennyi meccs alatt egy védő bekotorja ezt a mennyiséget. Attól meg pláne rettentő kevés, aki akkora sztárnak hiszi magát, hogy a társai felé minden tiszteletet nélkülözve, inkább bemegy az öltözőbe, mert Ő már úgysem kap szerepet a meccsen. Lehet itt bármi a háttérsztori, ez szerintem szánalmas.

(Egyébként mintha rémlene valami pár évvel ezelőttről, hogy egy kisebb sérülés miatt le kellett cserélni valakit tőlünk, és Ő az öltözőbe ment. Még ebből is lett egy kisebb ügy kerekítve, mert ezután el lett mondva, hogy csak piros lap, vagy komoly sérülés esetén indokolt elhagyni a pályát. Egyszerűen a társak iránti tisztelet miatt, akik még a pályán vannak.)

JuventusFanatikus 2019.02.04. 20:41:36

@Ádám.84: Úgy gondolom, hogy 4-2-3-1-ben lennének a legjobbak. CR ugyan szélsőként megint nem tudna teljesen tökéletesen játszani, de több haszna lenne, mint egyedüli centerként.

hurbiny3k 2019.02.04. 21:39:59

@JuventusFanatikus: Védekezésben Mandzu menne ki a szélre, támadásban meg váltogatnák.. Egyetértek, szerintem is ez a leghatekonyabb..

babo0410 2019.02.05. 01:11:24

@Génmanipuláltházikecske: egyetértek. Hasonlót akartam írni.

2019.02.05. 06:43:30

Allegrinél,ha támadó vagy,valamiért alapból feleződik a teljesítményed,kivéve Mandzut,mert benne sosem volt több. Szerintem Dybala sokkal jobb játékos,mint amilyen jó edző Allegri,akinél érdekes módon senki nem tud kiteljesedni,már persze továbbra azon a körön belül,ahol az átlagosnál jobb kvalitású játékosok vannak.

del pipi 2019.02.05. 07:37:06

Mivel már mindenki tudja hogy én vagyok Paulo ügyvédje , így túl sok hozzá fűzni valóm nincs, mert már röhejes ez a sok verkaufer akik eladnák Dybalát. Most egy kérdés: ha te kulcs játékos vagy egy csapatnál az még hagyján hogy nem kezdesz de be sem állítanak te nem sértődsz meg? És mint volt focista mondom a futball íratlan szabályait: tehát az hogy a Berna megsérül és Maxibá inkább óvatosságból egy védekezőt cserél, na ilyenkor történnek meg a meglepetések. És ez azért szar mert igazából nálam a Mandzukic jól játszott de kb a gólpassz után le kellet volna cserélni mert a seggén vette a levegőt, és akkor esélye sincs a kapunknál bűvészkedni.@fire06: Ezzel teljesen egyet kell értsek.@Il Pjanista: Kevés gólt lőtt? Szólj a spanodnak hogy kulcs helyzetekben passzolja át a ZS-t!@10Delpiero10: A mostani csapatból Dybala a kedvencem de ha véletlenül az Interben kötne ki, valószínűleg megutálnám!@Juventino86: @Quentin_KR: @Rivendell: @Watakuki: @venember83: Még akartam volt mondani: nem kell berittyenteni a gatyába, még fél év aztán sajnos el lesz adva ( remélem neki megfelelő csapatba és neki megfelelő edzőt kap) de utána mi lesz veletek ? Ki lesz megtalálva? Amúgy tisztelettel és szeretettel írtam, nem kötekedés! Még a végén megint megkapom hogy egyszerű vagyok.

Zombijuve 2019.02.05. 07:43:04

Azt észre kell venni,hogy CR első meccsein lőtt minden honnan. Mára odáig jutottunk,hogy minden valamirevaló csapat kiismerte ezt, és a ha nem lendületből viszi rájuk a labdát kikényszerítik tőle az oldal paszt. Ilyenkor kapja Dybala első vagy második szándékból a labdát és egy felállt védelemmel találkozik. Esélytelen ebben a helyzetben bármilyen kreativitásra. Arról nem is beszélve,hogy nézzétek meg CR-nek hány csele sikerül mostanában ,az eladott labdáit nem is említem. Azokon a meccseken, ahol a szélsőink gyengébb napot fognak ki, +Pjanic halványabb megszünt a kreativitás.

del pipi 2019.02.05. 07:50:55

@Zombijuve: Nahát végre valaki látja! Azt hittem már mindenkinek valami lila köd van a szeme előtt ha Ronaldoról van szó. Igen én is néznék egy statisztikát, biztos nagyon beszédes volna.

delpi0823 2019.02.05. 07:53:00

@del pipi: A bl eselyes csapatokban egyikben se lenne elsoszamu jatekos mint ahogy itt sem az,ezt kene megertenie ,es kemenyen dolgozni,es akkor talan jobb jatekra lenne kepes.

Zombijuve 2019.02.05. 07:54:23

@del pipi: Nem Dybalával van baj. A csapat összetétel az itt a gond. Allegri még mindig keresi a legjobb formációt,és meg fogja találni. De ha nem akkor agyő BL és agyő Allegri is ,amit azért sajnálnék. A következő mester (Zidane) majd megtalálja csak legyen Dagályának türelme.

Zombijuve 2019.02.05. 07:56:16

Természetesen Dybalának.

Zombijuve 2019.02.05. 08:03:27

@del pipi: Az az egyetlen mákja CR-nek na meg nekünk,hogy jönnek az ilyen-olyan gólok, ha nem lennének rajtunk röhögne mindenki,hogy mindent alárendeltünk neki és nincs eredménye. Nem számít semmi, játszhatunk jól vagy rosszul mindig FORZA JUVE!

del pipi 2019.02.05. 08:28:47

@Zombijuve: Hát remélem hogy megtalálja, itt már sokan el is temették a JUVÉT pedig még le sem játszottuk az első bl meccset.Hogy lehetnek ilyen rohadtul pesszimisták a juve szurkolók? Mint amikor megy a nyuszika a vakondhoz kölcsön kérni az ásóját. Abban nem vagyok biztos hogy maradni fog főleg ha Allegri marad. Hát igen a hétvégén az első gólnál ha nem csúszik el talán nem is gól az anyámkenyerit! De a második az már Ronaldos volt! Mint mondtam ha mindig mindenki neked passzol és te rúgod az összes tizit úgy tudsz sok gólt rúgni, na most ha néznénk egy statisztikát hogy ennyi gól mellé mennyi próbálkozás párosul akkor viccesen szar lenne a kapott eredmény Ronaldora nézve. Igen igen FORZA JUVE!

del pipi 2019.02.05. 08:35:47

@delpi0823: Azért arra amit írtál ne vegyél mérget. Már írtam a Dybala kritikusoknak hogy ha nyáron elmegy pl a Real-hoz és újra a régi kreatív, gólerős Dybalát látjuk akkor majd nem mondja senki hogy a kis szemét nálunk miért nem így játszott? Jó társakkal jó poszton bárhol bármire képes, és ha érzi a bizalmat, ez egyszerű pedagógia.

del pipi 2019.02.05. 08:45:47

@Rivendell: Atyaúristen! Erre még akartam válaszolni! Kit zavar a labda? Magasan a legtechnikásabb játékosról beszélünk a Juvéban. Javaslom figyeld CR7-ET esetleg csóri Matuidit na ott rendesen dadog a laszti.

10Delpiero10 2019.02.05. 09:41:07

@del pipi: és ez mekkora szar már.. dehát sajnos igaz

2019.02.05. 10:28:39

@del pipi: Matuidinek, Bentancurnak és Ruganinak ugyanannyi gólja van mint Dybalának. Igen, kevés gólt lő, ez nem is kérdés.
Ha ekkora a pofája, akkor legalább legyen mire, de sajnos az idei teljesítménye (is) egy nulla. Aki akkora sztár, mint amekkorának ő hiszi magát, az -Ronaldo meg Allegri ide vagy oda- nem 2 gólnál járna a bajnokságban 1470 perc után.

del pipi 2019.02.05. 10:51:12

@Il Pjanista: De most megint el akarsz mellettem beszélni! Csak egyszerűen arra válaszolj amit írtam neked címezve, vagy nem értetted mire hajazok?

del pipi 2019.02.05. 11:02:39

@10Delpiero10: Szerintem a Real-ba megy. Az Interbe csak nem megy már... Marotta miatt? A Spanyol kollégáim szerint nyáron akarja a Real Dybalát mivel Neymar nem jön, akarja Hazzard-ot, és Icardi-t. De túl sok a pletyka az év közben, a találgatások, így akármikor akármi megtörténhet. Olvastam te Torinoban élsz, ott is ilyen megosztó Dybala vagy csak itt a blogon ? Itt ahol én élek nagyon sok az Olasz és jól kijövök velük. A fele Juve, a másik fele Napoli szurkoló de érdekes itt még a Napoli drukkerek is elismerik Dybalát. Ja és egy hülye Interes de ő is rendes csak mostanában nagyon szomorú szegény.

2019.02.05. 11:13:54

@del pipi: ezt írtad: "Kevés gólt lőtt? Szólj a spanodnak hogy kulcs helyzetekben passzolja át a ZS-t"

Én erre válszoltam. Ronaldo ide vagy Ronaldo oda (ha jól értelmezem Ő a spanom :)), ez szánalmasan kevés egy támadótól.
Nem csak Ronaldo passzaiból lehetne gólt szerezni. Egy TOP játékos 10-es posztról több gólt lőne, még akkor is ha Ronaldo játszik mellette.

Egyébként csupán a viselkedését és a kettő rúgott gólját szerettem volna szembeállítni egymással. Ha a szezonban képes lett volna meccseket eldönteni, akkor sem picsoghatna jogosan, ha nem cseréli be őt az edző. Így meg pláne nem. Ennyi.

10Delpiero10 2019.02.05. 11:18:30

@del pipi: Egyáltalán nincs rossz megítélése, amikor csak melegít is látja mindenki, képességekben mennyire a társak felett áll. Vagyis állt, amíg nem jött Ronaldo. Frusztrált biztos, de így is top 3-ban tudtommal mez eladások tekintetében pl. Egyébként én az intert azért emlegettem , mert a reallal szemben valószínűleg megkapná magának azt a titulust, ami miatt itt hisztizik. Vagyis ő lehetne az abszolút playmaker, egy hagyományosan több argentint foglalkoztató klubnál. Szóval ő lehetne A játékos ott, míg a Realban csak egy lenne a sok jó közül mint nálunk. Mi simán meghúzzuk szerintem azt , hogy eladjuk valahol 90-130 között, és abból a pénzből építjük tovább pl a védelmet.

del pipi 2019.02.05. 11:58:56

@Il Pjanista: Igen! Ő spanod. végül is viccnek szántam , remélem átment? Figyu! Sok évig játszottam, tehát láttam-látom mi történik a pályán. Mondok egy pl : ha mi egy csatár párost alkotnánk és te tízszer tarkón rúgsz a labdával és tízszer torkon ha mázlim van már tíznél járok. Én meg beadom neked tízszer hajra plusz tízszer sípcsontra ( majd úgy rúgom hogy befelé pattanjon) és te is tíznél jársz. Amúgy rúghatná TIZIKET Dybcsi és már megint több mint kettő. Ja és ne aggódj majd lesz meccs amit eldönt valahogy , lehet csak egy fineszes passz lehet egy jó lövés ... majd Madridban!

Rivendell 2019.02.05. 12:02:24

@del pipi: nézd meg Cr 7 mit művelt a lasztival Dybala korában.... én tartom a véleményem,hogy technikailag és fejben nem elég képzett az elithez mérten

del pipi 2019.02.05. 12:06:36

@10Delpiero10:Láttad a Bronxi mese című filmet? Abban volt Trutymó Eddy , na ez a Trutymó Roni jól szét trutymózta Dybalát.

2019.02.05. 12:53:37

Szerintem Dybalának semmi baja azzal,hogy Ronaldo az ász,inkább az a baja,ami a csapatnak is,hogy ő sem játszótárs,ő elpüföli,elcselezi,hiszen tőle azt várja mindenki. A gondja Paulonak az,hogy érzi ő is azt,hogy ebben a felállásban,a jelenlegi mentalitással többnyire ő a feláldozható láncszem,ami sose esik jól. Ha sose lett volna benne több,akkor oké,de ő is tudja és én is tudom,hogy benne sokkal több van,volt ő a legeredményesebb játékosunk is,igazi szupertehetség és én nem várom el tőle,hogy beáldozzon mindent...nem CR miatt,Allegri miatt.

del pipi 2019.02.05. 13:14:39

@Rivendell: Értem főnök ! azért olvass egy pár kommentel feljebb, kíváncsi voltam a Torinoi Olaszoknál is ilyen megosztó-e vagy csak az itt véleményezők egyik fele ennyire kifinomult. De azzal nem vádolhatjuk hogy zavarja a labda. Ronaldo? Nem lenne vele semmi bajom ha merne passzolni, de ő is azt hiszi hogy mindig rá jön ki a játék. Mondja is a félpályánál: basszus megint rám jött ki...akkor befejezem!@fire06: Már megint egyet vagyok értve! yeaahh!

JuventusFanatikus 2019.02.05. 13:24:48

@Il Pjanista: Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy csak Mario és CR lőtt többet kettőnél, és azt se felejtsd el, hogy a BL-ben mennyit lőtt Paulo.

Rivendell 2019.02.05. 13:26:07

@del pipi: Őszinte leszek,engem nem érdekelnek az olasz stb szurkerek, ez a saját vélemény,azért nem változtatok rajta,mert az ottani lakosok mást gondolnak. Nem oldalt választok,hogy valakit nem kedvelek,vagy fordítva. Cr-t se tartom túl sokra a jelenlegi szezonban. Nekem Cr játéka az MU-ban tetszett,de sose volt kedvencem

2019.02.05. 13:43:12

@JuventusFanatikus: Ez valóban így van. De más nem is kap annyi lehetőséget elöl, mint Dybala (több mint 2-szer annyi lejátszott perccel rendelkezik, mint Costa és Bernardeschi).

A BL-ben pedig legalább a számai rendben vannak. Azért a Young Boys elleni 4 gólja sokat szépít ezen, a komolyabb csapatok ellen hozta azt amit a Serie A-ban láthatunk tőle. Persze nem akarok mindent elvitatni tőle. :) Remélem folytatja a jó szokását és legalább a BL-ben rúgdossa majd továbbra is gólokat.

JuventusFanatikus 2019.02.05. 13:56:28

@Il Pjanista: Meg említhetném a 4 gólpasszt is, ami szintén nem elhanyagolható. CR-nek van 6, Marionak szintén 4. Belekeverném a nagy kedvenc Costát, akinek 0 gólpassza van, rengeteg balhé, kevés teljesítmény.

2019.02.05. 14:16:42

@JuventusFanatikus:

A rengeteg balhé azért inkább Dybalára jellemző, most is éppen egy ilyen cikk alá kommentelünk. :) Ráadásul ő ezekkel általában a csapatot bomlasztja. Costának egyszer eldurrant az agya a pályán, nem jellemző rá amúgy. A kevés teljesítmény meg a kevés lehetőséggel állítható párhuzamba, míg Dybalánál a kevés teljesítmény a rengeteg kapott lehetőség ellenére van.

Egyébként ha pontosak akarunk lenni, akkor Costának is van 1 gólpassz szerűsége, mert talán a Cagliari ellen az Ő bedaásából született egy öngól.
Amúgy a te nagy kedvenced (bár őt mondjuk én is szeretem) Bernardeschi szintén csak 1 gólpasszal rendelkezik.

JuventusFanatikus 2019.02.05. 14:45:11

@Il Pjanista: Lóf@sz ez, nem balhé. Én semelyik hitelesebb helyen nem olvastam. Igen, Dybalának is vannak kis "balhéi", de ezek szinte semmi komoly. Nem kezel le az edzővel, meg ilyesmi. Ezt megcsinálta már Lichti és Mira is, meg a sokak által szeretett Isco. A balhé ott kezdődik, mikor Bonu leordítja az edző fejét és kioktatja Cuadradót. Costa pedig akkor dolgot csinált, mint Dybala szinte összes rossz cselekedete. Szégyent hozott erre a mezre, mikor leköpte a Di Francescót. Egy Juve játékos nem engedhet meg ilyet magának, ez nem Roma. Akkor itt van még az autóbaleste is, ahol állítólag Ő volt a bűnös. Ez már több balhé, mint ahány gólja és gólpassza van. Nem elfogatható Dybala hisztijei se, de ne hasonlítgassuk már egy köpködéshez, meg ütéshez.
Bernardeschi kevesebb idő alatt szerzett két gólt és egy asszisztot, ami háromszorosa Costa számainak, mert a majdnem gólpassz az nem gólpassz. Osztályzatban is a brazil a leggyengébb 6,88-al, míg Fede 7,03. Dybala pedig szidva van 7,37-el. Marionak a Sofascore szerinti osztályzata 7,31, míg CR 7,73.
Volt szó róla, hogy milyen hatással van Costa játékra. Na, választ megkaphattad a januári teljesítményével.

2019.02.05. 17:40:59

@JuventusFanatikus: Nem értem milyen forrásnak kéne megerősítenie? Egész olasz sajtó egybehangzóan lehozta, Allegri is meg lett róla kérdezve. Biztosan szombaton is meg fogják róla kérdezni a meccs előtti sajtótájékoztatón, akkor majd minden kiderül. :)

"A balhé ott kezdődik, mikor Bonu leordítja az edző fejét és kioktatja Cuadradót. Costa pedig akkor dolgot csinált, mint Dybala szinte összes rossz cselekedete."
Mindegy, hogy hogy hívjuk, balhé vagy sem, mindenestre a profizmus teljes hiánya valamint a nagyképűség süt Pauloról tulajdonképpen mióta megérkezett. Ezt az elején betudtam a fiatalságának és a bizonyítási vágyának, de már lassan öt éve nem telik el egy félszezon sem Dybala-zűr nélkül.
Szerintem bőven lehet egylapon említeni azt, hogy Dybala már évek óta nem tanul a "kisebb" (a csapatot meg nem éppen "kisebb" módon bomlasztó) ügyeiből és folyamatosan, újra és újra megcsinálja ezeket valamint azt, hogy Costa egyszer nem bírt magával. Gusztustalan dolgot csinált Costa ez tény, de meg is lett büntetve és ő kifejezetten nem az a balhés játékos, hogy ezt ne lehessen neki megbocsájtani. Volt egy autóbalesete is, na bumm. Nem hajnalban részegen autókázott Vidal módjára. Előfordul az ilyen, még ha Ő is volt figyelmetlen.
Dybalával is elnéző voltam az elején, mert fiatal volt, nyilván játszani szeretett volna mindig, de mióta itt van már kb. 10. hasonló eseténél tart, kezdhet lassan betelni a pohár szerintem a vezetőségnél is.

Majdnem gólpassz nem gólpassz... Teljesen mindegy hogy behúzzuk-e a nevéhez, ha Ő nincs ott akkor a csapat nem szerez gólt az akcióból. A lényegen nem változtat, hogy a statisztikusok mit hívnak gólpassznak és mit nem. (A transfermarkton pedig meg is adták gólpassznak, de tényleg mellékes) Dybala gólpassza -amikor a félpályánál odaadta a labdát Costának, ő meg végig vitte- még kevésbé gólpassz nálam.

A januári teljesítményről meg: Attól, hogy Costa nem játszott jól, még nem javítja fel Dybala teljesítményét. Az bajnokság utolsó csapata, ellen hazai pályán lejátszott meccs után az egekig volt magasztalva Dybala is, aztán jött két felejthető meccs. a Parma ellen meg nem is igazán érződött a hiánya. Körülbelül ennyit számít, hogy Ő a pályán van-e.
Costának nem ez a legjobb szezonja az tény, a sérülésekkel sincs szerencséje. De ha Ő nem lett volna tavaly, akkor egészen biztos vagyok benne, hogy a Napoli be is húzta volna a bajnokságot. Egész tavasszal rá voltunk szorulva az egyéni villanásokra, és ezek folyamatosan Douglas Costától jöttek. Ő tudta a hátán cipelni a csapatot huzamosabb ideig, és ezt várnám el Dybalától is, hogy végre passzoljon a teljesítménye az arca méretéhez.

Bianconero 2019.02.05. 18:13:01

Allegri is hibás ha egy játékos mentálisan visszaesik, de Dybala sem ma kezdte és magától is rátalálhatna a jó útra, újra. Tavasszal eldől, hogy sikerül-e gólokat lőnie, de ha nem, akkor nem ide való többé, sajna. Szurkolok neki, hogy ne így legyen!

JuventusFanatikus 2019.02.05. 19:17:12

@Il Pjanista: Akkor elnézést kérek, én csak a La Stampa verzióját olvastam:)
Közel 10 balhé? Alaposan utána néztem, és nem találtam "csak" 4-et, és nem félévente történtek. A mostani eset, az Udinese elleni 6-2 ellen mikor lecserélték, akkor állítólag spanyol káromkodásokat mormogott, egyszer nem pacsizott le Allegrivel és egyszer sérülten kosarazott. Várom a maradék 6-ot:)
Ugyan eddig úgy olvastam, hogy délelőtt történt a baleset, most egy megbízhatóbb helyt azt írják, hogy hajnalban történt a baleset és Costa éppen Neymar születésnapjáról tartott hazafelé, szóval előfordulhat, hogy ittasan hajtott.
index.hu/sport/futball/2018/juventus/2019/02/04/douglas_costa_autobaleset_juventus_terepjaro_autopalya/
A szülinapról van képes bizonyítok, most ha nem bánod nem keresem elő.:)
Costa egyetlen gólpassza pedig, tényleg nagyon jó szívvel lehet annak nevezni. A világon semmi nem indokolta, hogy oda berúgja, mert a láthatáron nem volt egy zebramezes sem, de jól sült el, ez a lényeg. Dybala gólpassza pedig nem volt olyan kis passz, mint tűnik, ezt Juhár Tamás is nagyon jól elmondta a stúdióban. De tényleg lényegtelen az az egy gólpassz, mert a teljesítménye attól még siralmas marad.
Persze, hogy a következő két meccsen "felejthető volt" (ami egyébként nem teljesen igaz), mert hamis kilencesként játszott. A Lazio ellen ha Ő sincs, akkor csúnyán elver a Lazio, mert a Douglas Costával a támadás egy kerek 0 volt. Visszatért trequartistába, és egyből lettek valamire hasonlító támadások. Az Atalanta ellen szintén hamis kilencesként tevékenykedett, ki is kaptunk becsületesen. A Parma ellen megvoltunk az argentin nélkül is, mert Mira közelebb tudott helyezkedni az ellenfél kapujához, tudott irányítani, mert Costa akkor sem játszott olyan nagyon jól.
Teljesen felesleges belekeverni a tavalyi évet, mert az akkor volt, most meg most van. Akkor Costa még tudott beadni is, mert az, hogy mindössze 7 pontos beadása volt az egész szezonban, és mindössze 15% pontossággal, az valami katasztrófális egy szélsőtől. Dybalával meg már kár összemérni, mert annyival jobb számokkal rendelkezik, hiába játszott többet Paulo. Itt egyébként tudsz egy kicsit játszani a számokkal, a lap alján lehet hasonlítgatni:)
www.sofascore.com/hu/bajnoksag/foci/italy/serie-a/23
Szóval Dybala hiányát jóval-jóval jobban megérezzük, mert Costa sajnálatos módon nagyon ritkán hasznos. Csak hát engem is borzasztóan feltud idegelni, hogy a brazilnak el lehet nézni, míg Dybalát már el kell adni egyből. Én például nem szeretném, hogy távozzon a brazil, de próbálom reálisan értékelni a játékosokat, nem áll szándékomban Costát feleslegesen szidni.
Egyébként elnézést, ha kicsit hevesen reagáltam ebben a hozzászólásban, mert már nagyon idegesít ez a nagy Dybalázás, meg Costa gyenge játéka is, meg hát dübörög a fülemben a balkáni zene, ami kihozza az emberből az állatot:)

2019.02.05. 20:09:24

@JuventusFanatikus: Semmi baj, engem is idegesít, hogy állandóan ez a téma, de valahogy csak megint itt lyukadtunk ki. :)

Akkor Costa balesetéről még nincs elég infó, hogy védeni lehessen, vagy hogy pálcát törjünk a feje felett. Én délelőtt 11 óráról olvastam eddig.

Egyébként én se vagyok megelégedve az idei Douglas Costával, csak az a baj, hogy Dybalával már lassan 2 éve nem...

Ádám.84 2019.02.05. 20:37:13

@JuventusFanatikus: Costa tavasszal a csapat egyik legjobbja volt, mostanra azonban kiesett a ritmusból,részben a sérülés/eltiltás miatt, részben CR7 érkezésével nyilván ő is hátrébb szorult a sorban és az egy félidőnyi játékkal nem tud újra formába lendülni. Szerintem csupán ennyi a baj vele.

JuventusFanatikus 2019.02.05. 20:45:58

@Ádám.84: Nem tudom, nem igazán látok javulást rajta, hiába kap lehetőséget. Leginkább az zavar, hogy szinte Lichti nagyságokban van, ami a beadásokat illeti.

Ádám.84 2019.02.05. 20:57:00

@JuventusFanatikus: nem tudom elképzelni, hogy fél év alatt elfelejtett focizni (persze ez is lehet), azért én még bízok benne.

del pipi 2019.02.06. 07:41:23

@Rivendell: Bocs csak akartam még válaszolni. Nem is akartam a véleményedet elvenni, az a tiéd, még szerencse hogy van saját véleményed. Csak azért kérdeztem meg a @10Delpiero10: -tól hogy mit mondanak az Olasz szurkolók Dybaláról mert itt ahol élek még a Napoli szurkolók is szeretik nem csak a Juve fanok, csak azt mondják hogy Ronaldo érkezésével megváltozott a helyzete. Na de azt ne írd már hogy zavarja a labda.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása