Az Empoli elleni keret

serie_a_2018-19_logo.jpgKedd este a Juventus rendkívül fontos győzelmet aratott az Old Traffordon, s ezzel hatalmas lépést tett a továbbjutás felé a Bajnokok Ligája csoportköréből.

Egy ilyen fontos fegyvertény után a zebramezeseknek hazájuk bajnokságában, az újonc Empoli otthonában kell folytatniuk a menetelést, s papíron ugyan nem jelenthet problémát, hagyományosan az ilyen mérkőzések képesek igazán feladni a leckét a nemzetközi siker után kissé félgőzös és önelégült hozzáállást mutató rekordbajnok számára.

Bízzunk benne, hogy ezúttal kitart a lendület, s a Juve tetszetős játékkal, gólokkal és három ponttal örvendezteti meg a szurkolókat szombat kora este.

A Juventus továbbra is nélkülözni kényszeról Mario Mandžukić és Sami Khedira játékát, míg, ahogyan azt a mérkőzés előtti sajtótájékoztató során Massimiliano Allegri elmondta, Emre Canra alighanem műtét vár majd. A keret újonca a nyáron érkező Leonardo Spinazzola lesz, aki első alkalommal készülődhet csapattársaival.

Az Empoli a Serie B bajnokaként kvalifikálta magát az első vonalba, ahol eddig nem alkotott igazán maradandót, egyetlen győzelemmel, három döntetlennel és öt vereséggel, a tabella tizennyolcadik, kiesést jelentő pozíciójából, az esélytelenek nyugalmával készülődik a bajnoki címvédő fogadására. 

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: De Sciglio. Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Bonucci, Cancelo, Rugani, Spinazzola

Középpályások: Pjanić, Matuidi, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Kean, Bernardeschi

A 18:00-kor kezdődő mérkőzést a DIGI Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9814321457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2018.10.27. 19:22:32

1 igazi fax Dsc...1 x nem nezett fel, hogy.mi van középen

danimester1 2018.10.27. 19:24:37

@Rivendell: a beadásai valóban élmény számba mennek mintha Lichtit látnám utolsó évében peesze nem akarom bántani mert nem egy szint.

Rivendell 2018.10.27. 19:26:44

Ha nem valtozik a mentalitása a csapatnak,akkor a bajnoksagnak leves lesz,leszarjak a kicsik elleni jatekot

danimester1 2018.10.27. 19:29:31

Roni sem tudja milyen rendezvényen van mert csak rossz megoldásai vannak.Eladott labdák rossz passzok rossz lövések tömkelege.

Rivendell 2018.10.27. 19:30:24

Vegre bazdmeg...nagy gol

Mitya10 2018.10.27. 19:30:44

Aztabudoskurva Ronaldo :OOO

danimester1 2018.10.27. 19:30:49

Mire leírom bombáz egy kurva nagy gólt!

Juventino86 2018.10.27. 19:31:17

Ott vaaaan!!!! Ezt kell CR, ezt várjuk!!!!

Rivendell 2018.10.27. 19:31:22

Valahogy gólkirályt kell csinalni belole

Sztricski (törölt) 2018.10.27. 19:32:43

Na akkor jöhet is Barza

Tony. 2018.10.27. 19:33:08

Na ilyet nem tudnak a többiek.

Watakuki 2018.10.27. 19:36:07

Mikor máskor megyek ki mosdóba... :D
Várhatom az ismétlést :D

nortu30 2018.10.27. 19:37:33

Rónyó beb@szta rendesen. Viszont ma tényleg csak ennyi a különbség a két csapat között.

Rivendell 2018.10.27. 19:38:52

Dybala...erdekes Sandro egesz szezonban egymaga jatsza be a teljes balszelt...dybala meg baxik futni uresbe

danimester1 2018.10.27. 19:39:02

Costa kellene!Dybal le Cr a helyére!

danimester1 2018.10.27. 19:40:48

Ezt a cserét ért valaki!!!!!??????

babo0410 2018.10.27. 19:46:32

Gyerekek a büntető teljesen adható volt. A védő letarolta Dybalát. Mondjuk ezen sz oldalon még a tiziket is úgy ítélitek meg, mintha ellendrukker oldal lenne. Teljesen adható bünti volt.
A csapat gyengén muzsikál. Már érződik, h fogy a motiváció a bajnokságban.
Viszont ki kell emeljem Ronaldot. Ronaldo is ronaldo, ahogy az angol mondaná.
És csak a Bonu fanok miatt, elismerés illeti, ma nem bénázott, sőt fontos mentései voltak. Habár ezt ideális esetben nem kéne kiemelni. De jár a keksz ma neki.

Rivendell 2018.10.27. 19:47:10

Beta mai passzait en is tudnam kivitelezni...pff

BellaDona 2018.10.27. 19:49:35

Mi lett volna itt, ha Roni nem lenne. Rossz belegondolni is.

Rivendell 2018.10.27. 19:51:02

En meg mindig nem ertem, hogy milyen duo....dybala es cr total nem.passzolnak össze,jobb lenne Costaval osszehozni Cr-t,jol cselez,gyors is

Rivendell 2018.10.27. 19:51:58

@BellaDona: Higu tripla

Mitya10 2018.10.27. 19:58:50

Kritikàn aluli amit ma nyújtottunk. Ez az Empoli bőven rászolgált volna az x re. Ronaldo pedig be.zarás hogy lő :)

Zed1983 2018.10.27. 20:00:59

Gratulálok a fiúknak!

Viszont néhány dolog, ami aggodalomra ad okot, amit nem értek:
1 gólos előnynél mért állunk vissza?
Ideje lenne a támadás befejezést is gyakorolni!!! Hiába ennyi támadás helyzet, nem tud kiszakadni a gólzsák!
70.-és80.-ik percben mondjuk Cuadrado is miért hátra passzol, miért támadunk tovább?
Ez egy annyira idegesítő hozzáállás, amit ha magam maradok sem értem!
Ki kell ütni a fejükből ezt az olaszos szarságot!
Tudom nyertünk, hoztuk amit kellett, de ilyen csapat ellen minimum a 3 gól!
Aki nem így gondolja nyugodtan írjon!

Ja, ha nincs Roni, akkor max 1-1?? Vicc!!!

del pipi 2018.10.27. 20:01:04

ok! második félidőre hál isten másik juve jött 2-1 is három pont, de nehéz meccs volt nem is értem ez az empoli ilyen jó kis focival hogy tud 18-dik lenni,

Apuleius 2018.10.27. 20:01:23

@babo0410: "Gyerekek a büntető teljesen adható volt. A védő letarolta Dybalát. Mondjuk ezen sz oldalon még a tiziket is úgy ítélitek meg, mintha ellendrukker oldal lenne."

Kurva nagy ajándék volt ez a büntető. Marhára kíváncsi lennék, ki mit szólt volna, ha ugyanezt a másik oldalon fújják be. Nem hiszem, hogy attól ellendrukker valaki, ha nem szemellenzővel nézi a meccseket.

Nathas 2018.10.27. 20:01:40

@Rivendell: Hugi tripla" igen :-D

Szerintem ez adható bünti volt, a védő volt a hülye, minek löki fel?
Felejtsük el gyorsan ezt a meccset, nagyon fáradtan (vagy motiválatlanul?) játszott a brigád.

Zed1983 2018.10.27. 20:09:03

@del pipi:

Szvsz nem az Empoli volt jó, hanem mi voltak szarok magunkhoz mérten!!!
Nyertünk, ez jó! Ha nincs Roni bukunk...kész!

babo0410 2018.10.27. 20:11:45

@Apuleius: Én pl. semmit. Dybalát ledózerólta a védő.

Apuleius 2018.10.27. 20:14:23

@babo0410: Persze, persze. Ezt nyilván Te sem gondolod komolyan. Elképesztően messze volt ez a "ledózerolástól". Ajándék büntető volt. Előfordul ilyesmi, ez van, de azért ne bohóckodjunk.

MdewC 2018.10.27. 20:34:28

Sztem se volt tizi.

Legalább meglett.

GGábr81 2018.10.27. 20:46:14

@Apuleius: nem volt szándékos "dózerolás", csak beállt neki, a védő meg már nem nagyon tudott mit csinálni, fellökte. Mezőnyben is szabálytalanság, akkor 16-on belül is.
Ha ellenünk fújnak ilyet bosszantana, mert szerencsétlen szitu, de nem mondanám, hogy nem volt adható.
Kontakt volt.
Biztos van olyan spori aki nem fújná be, de maradjunk annyiban Dybala jól csinálta, a bíró meg ha esetleg hibázott is nem nagyot, azaz védhető az ítélet. Végül is a videósok se szóltak a fülére.

GGábr81 2018.10.27. 20:49:29

@danimester1: ma nem sok mindent értettem a mester meccseléséből.
Van 3 belső kp összesen. Fáradtak is, de akkor miért rakja fel mind a hármat egyszerre?

Apuleius 2018.10.27. 20:50:44

@GGábr81: Mindent meg lehet magyarázni, de szerintem nem történt semmi, s nehezen tudom elképzelni, hogy egy kisebb csapatnak befújnának egy ilyet. Ha ez büntető, meccsenként 5 büntetőt ki lehetne osztani. Az, hogy volt kontakt, önmagában semmit sem jelent. Szerintem irtózatosan túlzó ítélet volt, de nem akarom ragozni. Nyertünk, felejtsük el, az viszont egészen nevetséges, mikor valaki előáll az ellenszurkoló dumával, egy minimum vitatható bírói döntés megítélése során.

Szili072 2018.10.27. 20:54:14

Próbálgatja Allegri a csatárokat , de legjobban akkor játszunk(a kis csapatok ellen is),ha masszív a kp és csak két csatár van a pályán. A tizi nevetséges volt de a győzelem megérdemelt.

del pipi 2018.10.27. 21:01:04

@Apuleius: nem kell megmagyarázni felesleges mert dyba belépett a védő elé és buta modon nagy rössel lebombázta büntető területen belül mi a kérdés!? buta volt a védő

Apuleius 2018.10.27. 21:05:34

@del pipi: Kérdés? Az égvilágon semmit sem kérdeztem, mindazonáltal továbbra sem gondolom, hogy ez jogos büntető lett volna.

asvééd 2018.10.27. 21:08:00

Azért nem szerencsés ha ilyen tiziket kapunk mert akkor megint jön a Moggi-éra felemlegetése amire legyünk őszinték semmi szükségünk. Ez ha ellenünk fújják be habzó szájjal hívjuk Bede Ferit...
Ronaldot az isten áldja h nálunk játszik, Bonucci ma szerintem jól játszott, míg egyesek mélyen a tudásuk alatt amit lehet a fáratságra fogni de akkor Allegri miért nem pihentet inkább? Pl. Pjanic, a seggén vette a levegőt, Bentancour azt se tudta hol van.

Quentin_KR 2018.10.27. 21:44:27

@babo0410: nem, nem úgy ítéljük meg. Mindenem a Juve, de nem vagyok vak. Nem volt tizenegyes. Belépett a védő elé és elhasalt. Mondom, ha mi kapjuk kivágom a tv-t. Viszont más is szokott kapni ilyeneket, szóval belefért.

Rikoo 2018.10.27. 21:49:08

Egymás után legalább 10x megnéztem az esetet és számomra teljesen egyértelmű szabálytalanság. Ha Juventus védő csinálna ilyet ez akkor is óriási hiba.
Egyetértek azokkal akik szerint ez büntető, szerintem is az.

Rikoo 2018.10.27. 21:52:51

@Rikoo: www.youtube.com/watch?v=Cprqeevb18E
Szerintem ez egy egyéni hiba és ügyesség Dybalától, mikor az ellenfél kap ilyen büntetőt a Juventus ellen akkor azt ne mondja már senki, hogy ez nem védő hiba..

Apuleius 2018.10.27. 22:01:14

@Rikoo: Legalább annyira volt büntető, mint tavaly a Real Madrid elleni meccs hosszabbításában Benatia megmozdulása.

Rikoo 2018.10.27. 22:09:52

@Apuleius: Dybala beállt a védő elé és befedezte a labdát vagyis az ő birtokában volt.
Mit csinált a védekező játékos?
Érkezett hátulról lendületből és kontakt volt a két játékos között, én személy szerint nem is értem miért kell ennyire vitatni ezt az esetet.
Elvárjuk azt, hogy csak olyan büntetőket fújjanak be a tizenhatoson belül ami az átlagosnál durvább szabálytalanság, de ezzel mélységesen nem értek egyet.
Ami a mezőnyben kisebb falt/fault az a büntetőterületen belül is szabálytalanság. Számomra ez a mai egyértelműen egy ilyen példa erre.

GGábr81 2018.10.27. 22:12:46

@Apuleius: rendben, látom nem lehet meggyőzni a tizit illetően, oké ígérem nem is próbállak.
Ezért is szép a foci...
A lényeg, hogy a spori megadta.
A 3 pontnak meg azt gondolom mindannyian örülünk.
Amúgy volt annyi erő még a csapatban, meg a kispadon, hogy ha ez nincs, talán akkor is jött volna a gól, érett már. Nem hiszem, hogy csak a tizinek köszönhetően győztünk.

Apuleius 2018.10.27. 22:17:06

@Rikoo: Értem, s akkor a Benatia elleni büntető is jogos volt?

"és kontakt volt a két játékos között"

A kontakt önmagában szabálytalanság volna? Ez valami új dolog lehet.

"Elvárjuk azt, hogy csak olyan büntetőket fújjanak be a tizenhatoson belül ami az átlagosnál durvább szabálytalanság, de ezzel mélységesen nem értek egyet.
Ami a mezőnyben kisebb falt/fault az a büntetőterületen belül is szabálytalanság."

Szerintem sokan elég nagy tévedésben vannak. Büntető olyan szabálytalanságra jár, amiért a mezőnyben KÖZVETLEN szabadrúgás járna.

"Büntetőrúgást kell ítélni, ha egy játékos a saját büntetőterületén belül követ el közvetlen szabadrúgással járó szabálytalanságot"

Juvegaspy 2018.10.27. 22:17:10

De megvagytok ezzel a tizivel.
Legyunk oszintek a nagycsapatokat neha neha megtoljak ha nem megy a jatek. egy-egy konnyu tizi piroslap az ellennek, szabik stb. Real Barca Bayern Juve mindnel igyvan. Nincs ezzel baj ilyen a foci.

Apuleius 2018.10.27. 22:18:56

@GGábr81: Nem, tényleg nem fogsz tudni meggyőzni, de azt hiszem ezzel tényleg semmi gond. Te úgy látod, én így. A lényeg, hogy győztünk, s szerintem meg is érdemeltük. Nem szeretnék sok ilyen meccset látni a jövőben.

Apuleius 2018.10.27. 22:19:49

@Juvegaspy: "Nincs ezzel baj ilyen a foci."

Ezt gondoltad a Real Madrid elleni meccsen is?

GGábr81 2018.10.27. 22:22:10

@asvééd: "egyesek mélyen a tudásuk alatt amit lehet a fáratságra fogni de akkor Allegri miért nem pihentet inkább? Pl. Pjanic, a seggén vette a levegőt..."
Tudom, hogy a statisztika nem minden, de több focis oldal szerint Pjanic messze a csapat legjobbja volt SofsScore értékelése 8,4. Ezt mondjuk én se vettem észre, de a legjobbak között volt az tuti.

GGábr81 2018.10.27. 22:26:32

@Apuleius: így is van rendben, a kétharmad részét egyetértünk.

Apuleius 2018.10.27. 22:27:51

@GGábr81: Az nem kevés :-) Teljesen jók vagyunk :-)

Juvegaspy 2018.10.27. 23:12:06

@Apuleius: A real elleni meccsen en azt hangoztattam a haveroknak h az a szemetseg hogy oke a bajnoksagban megvannak ezek a fineszes segitsegek de ha ket nagycsapat talalkozik mondjuk epp a BL ben akkor azt hagyni kene h eldontsek egymas kozott.

Drotkoszoru 2018.10.27. 23:33:45

Borzalmas meccs volt, pocsékul játszottunk (főleg az első félidőben). Az egyetlen pozitívum, hogy a 3 pont zsebben, a többit meg inkább felejtsük el.

asvééd 2018.10.28. 06:56:55

@GGábr81: Ragozhatjuk de ez ugyanaz a sz@r volt mint Genoa ellen, nem értem hogy miért nem pihentet pláne ha Ő maga elismerte hogy a MU elleni meccs rengeteget kivett néhány emberből pl. Pjanic aki ott kiemelkedőt nyújtott de felőrölte az a "kocsmai válogatott".Ahogy mondtad nem vehető észre, a stat sok esetben szerintem csak egy szám.

GGábr81 2018.10.28. 07:30:21

@asvééd: egyszerű a válasz, ahhoz, hogy kp-t tudjon pihentetni felállást kellett volna változtatni. Ő ragaszkodott a 3 kphez így nem nagyon tudott válogatni. Van 3 helyre 5 ember, abból 2 sérült. Marci bezzeg nem kellett...
Nem kívánom, de ha valaki hónapokra kiesne...
Vészmegoldásnak játszhat középen Csoki, Berna, vagy DC, de ezek csak foltozgatások lennének.
Pihentetés is volt Cancel és Killer pihent, a következő meccsen szerintem már Sanyi is tud pihenni. Azt mondta Max, hogy CR-t is kiértékeli, ha kell akkor ő is pihen, Bonu is kaphat pihenőt. Addigra lesz Khedira egyik kp is pihenhet.
Szóval 2 meccs alatt 6-7 ember is pihenhet, a többiek meg úgyis rotálva voltak.

del pipi 2018.10.28. 08:17:27

@Apuleius: mire gondolsz? amikor a Benatia amatőr módon hátulról oldalba rúgta lukas vaskezet a szitu ugyanaz igen akkor is azt mondtam ez egy butaság a védőktől és sok csinálja nem értem miért, arról már inkább lehet vitatkozni hogy az első meccsen a török sz láda miért felejtett legalább 1 büntit adni a háromból és pontosan mire állította ki dybát ott szúrta el a juve rossz játékkal és egy igazi kecsege bíró-val egyébként az angol alig várta hogy befújhasson valamit. de én nagyon büszke voltam aznap a csapatra. nem érdemelték meg hogy kiestek csak hát az a fránya első meccs......!

asvééd 2018.10.28. 08:30:15

Hát Marcival sem lettünk volna kint a vízből, jelenleg amennyit játszik... Néha olyan érzésem van mintha a bajnokságot picit lesz@rnánk hiszen "unalmas" állandóan bajnoknak lenni, összpontosítsunk inkább a BL-re amivel semmi bajom ha így van csak akkor azokra az emberekre -akár szerkezet váltással megoldva- több pihenőt kellene szánni. Azt gondolom hogy ezt az EMPOLI-t a Juve B-nek is vernie kellene, a fiataloknak remek bizonyítási lehetőség volna. Kean-t miért nem lehet betenni, akár egy félidőre?

Il Principino 2018.10.28. 08:40:17

Piszok szarul,lassan,körülményesen játszottunk,de ennek talán a bl meccs volt az oka...A tizi adható volt sztem,pl mezőnyben szabadrúgás egyértelműen,kicsit Benatia véleményes esete ugrott be a Madrid ellen..A 2.gól pedig klasszis megoldás volt:) Nekem pont az ilyen átlövések miatt hiányzik Pogba kp.-ról,azóta ritka az ilyen gól..Nyertünk és kész,hajrá tovább

Il Principino 2018.10.28. 08:48:58

Kevés a kp. Lassan vissza kell rendelni Sturarot :D

Juventino86 2018.10.28. 09:15:51

Aludva egyet a tegnapi meccsre sok dolog megfogalmazódott bennem. Az tény, hogy nem játszottunk jól, szerencsére CR most kihúzott rendesen minket a sz@rból. Ezért hoztuk, ezért kell ő nagyon!!! A tizi szerintem adható volt, Dybala belépett a védő elé, ő pedig nekiment hátulról.
Véleményem szerint nem rossz a 4-4-2, amivel tegnap próbálkoztunk a meccs bizonyos szakaszaiban támadásban, de jobb lenne vonalszélsőkkel. Tudom, hogy az nem modern annyira, mint a tükörszélsős változat, de valahogy úgy éreztem, hogy Cuadradóval a jobbszélen lendületesebbek voltunk. Onnan lehetne tolni a labdákat középre. Persze utána Cuadrado be lett rendelve a pálya közepe felé, így el is ment a lendület. Nagyon nehezen lehetett megállapítani a meccs utolsó 10 percében, hogy milyen felállásban játszunk. :D :D
Én úgy dobnám fel a 4-4-2-t, hogy a két szélen Costa és Cuadrado kezdene a vonal mellett, elöl pedig Ronaldo és Mandzukic, ha utóbbi felépül. Dybalával továbbra is az a gondom, hogy nincs meg a kellő sebessége és fizikai ereje.

Apuleius 2018.10.28. 09:26:51

@del pipi: Ok, nem igazán értek egyet veled a két eset megítélése kapcsán (szerintem mindkettő nagyon erős ítélet volt), viszont a véleményed maximálisan korrekt és teljes mértékben tiszteletben tartom. Azokat viszont nehezen tudom komolyan venni, akik akkor sírtak, most meg egy sok tekintetben nagyon hasonló esetben jogos büntetőről beszélnek.

Én alapvetően el tudnám fogadni, ha az ilyen megmozdulásokra következetesen mindig és mindenhol büntetőt ítélnének, csak pont ezek azok az esetek, amelyek után bizonyos csapatoknak fújnak, másoknak nem. A kettős mérce pedig elfogadhatatlan, s megöli a sport lényegét. Egyetlen egy szabálykönyv létezik, amelynek mindenkire egyformán kellene vonatkoznia.

delpi0823 2018.10.28. 09:35:40

@Apuleius: Ez tipikus olyan szabalytalansag volt amit a mezonyben 90%ban lefujnak,de tizenegyest meg 90%ban nem adnak erte.Sztem se ert buntetot az eset.Banki ezt jol mondta ha ez a Juventus 16osanal tortenik az empoli tuti nem kap erte buntetot.De ez kb minden nagy bajnoksagban igy van a nagy csapatoknak sokkal konnyebb szivvel fujnak be tizenegyeseket mint a kiscsapatoknak.

rockitbaby 2018.10.28. 09:50:10

@Apuleius: Azért azt még szerintem Te sem vitatod, ha még a büntető erősen vitatott is, de maga a megmozdulás Dybala-tól nagyon okos volt. Ügyesen csinálta a kis CSK helyettesünk. Tény, hogy ezt egy angol bíró sose fújta volna be, de ez semmit nem von le az argentín árdemein az egyenlítő gólból.

Más. Nem tudom, hogy miért, vagy milyen sorrend révén, de Chiellini után Dybala jön vajon a sorban a karszalagnál? Mert mikor Bonu volt a csk a Genoa ellen, ha jól emlékszek, akkor Dybala csak csere volt.

Apuleius 2018.10.28. 09:52:50

@rockitbaby: Nem, persze, ez vitán felül áll. Dybala nagyon okosan, ügyesen és rutinosan mozgott az esetnél.

venember83 2018.10.28. 10:16:50

Én csak azt nem értem, hogy lehetett Dybala CSK. Amikor ott volt egy De Sciglio is a pályán...

JuventusFanatikus 2018.10.28. 10:17:56

@rockitbaby: Chiellini-Barzagli-Khedira-Dybala-Bonucci

Ez a sorrend a Kapitányoknál.

venember83 2018.10.28. 10:27:19

@JuventusFanatikus: felettébb szomorú, hogy Mattia semmilyen kombinációban akkor sem lehet kapitány, amikor éppen egészséges és játékra alkalmas.

Rikoo 2018.10.28. 10:34:51

@Apuleius: Hát nem volt a legszabályosabb az az eset sem.
www.youtube.com/watch?v=5igE1qm7hBk
Egy kicsit azért elfogultak vagyunk még mindig azzal az esettel kapcsolatban. Ha Dybalát Ramos így ellökné és mellberúgná az utolsó percben mi nem reklamálnánk?:)
Vagy ott van a Pogba eset a 2015-ös döntőből. Az is kétséges eset.
Mindenesetre egy ilyen párharc során nem kellene az utolsó percben befújni egy ilyen büntetőt. Mondjuk, ha van VAR valószínűleg akkor is büntető lett volna végül és nem 100%-ig jogtalanul.

"Szerintem sokan elég nagy tévedésben vannak. Büntető olyan szabálytalanságra jár, amiért a mezőnyben KÖZVETLEN szabadrúgás járna."
"Büntetőrúgást kell ítélni, ha egy játékos a saját büntetőterületén belül követ el közvetlen szabadrúgással járó szabálytalanságot"

Na látod, pontosan ezért kellett befújni a büntetőt. Itt is egy szabály az esetre:
"A labdáért való küzdelemben történő szerelésnél előbb érinti az ellenfelet, mint a labdát"

rockitbaby 2018.10.28. 10:35:15

@JuventusFanatikus: Akkor gyakorlatilag Barza ki is vehető, mert ő már csak maximum időhúzó, stabilizáló csere. Azt hiszem barátkozom kell még azzal, hogy ha mindenki egészséges, de Chiello pihen, Khedira lesz a csk...

Apuleius 2018.10.28. 10:44:36

@Rikoo: "Ennek az egész sorozatnak így nincs értelme.
Évről évre ez a csalás megy. Korrupt szar, hulladék az egész."

"Nem is akart gólt lőni a tag. Nálam ez tizedjére sem büntető, akárhogy nézem. Utolsó percben ilyet befújni...
50 kilós gyerek dobta magát, vicc."

Kitalálod, hogy ki írta ezeket annak idején, a Real Madrid elleni meccs után?

Elfogultak vagyunk, de attól még nem muszáj szemellenzővel nézni az ilyen eseteket. Szerintem, sem az, sem ez nem volt büntető. Ennyi.

"Na látod, pontosan ezért kellett befújni a büntetőt. Itt is egy szabály az esetre:
"A labdáért való küzdelemben történő szerelésnél előbb érinti az ellenfelet, mint a labdát""

Én általánosságban idéztem a szabályt, pontosítván a kommentedet, amely azt sejtette, hogy minden szabálytalanság automatikusan büntetőt vonna maga után a tizenhatoson belül. Amúgy szép ez az idézet, de nyilván SZABÁLYTALAN kontaktokra, s nem önmagában a kontaktokra vonatkozik, máskülönben minden szögletrúgás után büntetőt lehetne ítélni. Lehet érinteni az ellenfelet, a kulcskérdés az, hogy az eset szabálytalan volt-e.

Rikoo 2018.10.28. 10:46:26

@Apuleius: Mindannyiunk ír ilyen kommenteket mikor bennünk van az adrenalin. Megkockáztatom Neked sem 1 ilyen volt amit később másképp gondoltál, mint a meccs hevében.

Rikoo 2018.10.28. 10:49:09

@Apuleius: Ha megnézem ezt az esetet még 100x akkor sem tudom úgy nézni, hogy ez nem büntető és ehhez nem kell szemellenző.
De hagyjuk is ezt már bőven túltoljuk.
Inkább szurkoljunk a két római csapatnak ma és holnap.

Apuleius 2018.10.28. 10:50:45

@Rikoo: Köszönöm, nincs több kérdésem.

JuventusFanatikus 2018.10.28. 11:07:01

@rockitbaby: Azért nem feltétlen kell kivenni a sorrendből a Tanár Úrat. Idén is nem egy eset volt, hogy Ő viselte a karszalagot. Kisebb csapatok ellen bőven van keresni valója.

rockitbaby 2018.10.28. 12:35:38

@JuventusFanatikus: 87 percet játszott idén eddig Barza, ebből egyszer lett csk a Bologna ellen. Ez szerintem nem meríti ki a nem egy eset fogalmát. Eddig a Chievo-Parma-Sassuolo-Frosinone-Bologna-Udinese-Genoa-Empoli nyolcas ellen játszottunk már, mint kis és középcsapat. Kettőn sérült volt, hármon be sem állt, a Bologna ellen volt 86 perce, a többin kb 1-1 percek.

Nem vitatom el az érdemeit, de ennél sokkal többre nem alkalmas már jelenleg, hiába Marotta egyik legnagyobb üzlete volt ő. Véleményem szerint ekkora epizódszerepre a közvetlen csk helyettesi rangot maximum a múltban itt elért sikerei miatt kaphatta meg. Még mielőtt egyébként azzal lennék megvádolva, hogy nem tisztelem a legendáinkat, Buffon mint csk is rossz ötlet volt szerintem, mert a kapuból nem lehet eredményesen a csapat érdekeit képviselni adott szituációban a bíró előtt.

2018.10.28. 12:50:32

@Apuleius: A legjobb lenne, ha eltörölnék a büntetőt, úgy, ahogy van. :-D Margit kis túlzással nem nyerne több BL-t...

Apuleius 2018.10.28. 13:11:52

@Dr. Grant: Elég radikális megközelítés, de nem rossz :-D A Real Madrid tényleg gondban lenne.

hurbiny3k 2018.10.28. 13:21:05

@Apuleius: Mondjuk lényeges különbség, hogy a Real meccsen nem volt vissza 40 perc..

Apuleius 2018.10.28. 13:46:09

@hurbiny3k: Ez tényleg így van, de ennek valójában, normális körülmények között indifferensnek kellene lennie. A szabályok ugyanazok az első percben és a hosszabbítás perceiben is. Persze értem, amit írsz, s én is azt gondolom, hogy azon a meccsen, olyan tét és forgatókönyv mellett, sokkal jobban meg kellett volna fontolnia a döntést a játékvezetőnek (persze lehet, hogy megfontolta, s ő már a pénzre gondolt, amit kapott érte).

2018.10.28. 14:05:43

@Apuleius: Nem is gondolom, hogy egyáltalán felmerülne a megvalósíthatósága, de azért poén belegondolni. :-)

del pipi 2018.10.28. 14:12:26

@Apuleius: nyugi idén a r madrid lószart sem nyer ez a probléma kipipálva!

2018.10.28. 14:13:01

@Apuleius: @hurbiny3k: "persze lehet, hogy megfontolta, s ő már a pénzre gondolt, amit kapott érte"- Szerintem is ez tűnik a legreálisabb forgatókönyvnek. Főleg annak tükrében, hogy túl sokszor történik meg ez velük és szinte kizárólagosan az ő javukra. Tegnap Dybala nagyon rutinosan belépett a labda és a védő közé, aki pedig ostoba módon "befújható" szabálytalanságot követett el. Nem gondolom, hogy a bíró részrehajló akart volna lenni, mert a mezőnyben szinte egyik meccsen sem védik igazán Dybalát az apróbb, színészkedés-jellegű eséseikor. De abban az egyben vagyok biztos, hogy ha komoly európai (BL) meccsről van szó (netán egyenes kieséskor), ami Euromilliók sorsáról dönt, ott könnyű szívvel a Realon kívül nem sok csapatnak fújnak be büntetőt.

2018.10.28. 14:14:20

@del pipi: Nagyon helyes, ha így lesz. De ez sajnos azon akkor sem segít, hogy az elmúlt bő 5 évben (sokszor érdemtelenül) túlnyerték magukat.

del pipi 2018.10.28. 14:14:50

@Dr. Grant: a nagy poen a video bíró bevezetése a bl-ben

del pipi 2018.10.28. 14:17:30

@Dr. Grant: szar mert ha az europa ligában játszanak nem biztos hogy neymar feltudja vállalni a real! bár neymar-nál van az a pénz!

2018.10.28. 14:56:04

@del pipi: Videobíró használata mellett is ugyanúgy lehet véleményes (csaló) ítéleteket hozni és akkor még meg is lehet magyarázni...

JuventusFanatikus 2018.10.28. 15:07:35

@rockitbaby: Már pedig kimeríti a nem egy eset fogalmát, mivel a Young Boys ellen is Ő volt a Capitano. Én nem értek egyet ezzel a fajta nézeteddel, bőven megérdemli a karszalagot. Nem csak múltban elért eredményei miatt, hanem a karizmája, vezetői képessége, az őt övező tisztelés végett is. Ő olyan személy, akinek a jelleme tökéletes arra, hogy kapitánya legyen ennek a csapatnak. Akkor Marchisio sem érdemelte meg?
A karszalagnak nem csak a pályán, az öltözőben is óriási szerepe van. A kapitány az a személy, aki összefogja a csapatot, mindenki hallgat rá és az egyik legintelligensebb ember. Buffon megkérdőjelezhetetlenül kitűnő Capitano volt. Az pedig, hogy mennyiben hátráltathatja a csapatot, hogy kapus a CSK, azt én nem tudom, nem én vagyok ott a pályán. Nem mellesleg kinek adnád oda a karszalagot, ha Giorgio nem játszik? Vagy ki lett volna Buffon helyett? Érdekel a véleményed ebben a témában, mert teljesen más nézeteink vannak ezen ügy kapcsán.

del pipi 2018.10.28. 15:11:46

@Dr. Grant: van benne igazság de de akkor mi van a bírók presztizsével ? és utána meglehet magyarázni igaz de utána el is lehet tiltani vagy megbüntetni,

rockitbaby 2018.10.28. 15:42:17

@JuventusFanatikus: Buffon helyett én Pirlo-nak adtam volna. Teljes mértékben kimerítette azt típust, amit leírtál. Pont nem azt írtam, hogy nem érdemli meg. Csupán azt, hogy ne olyan kapja, akinek epizódszerep fog jutni idén. Mert lássuk be, neki Rugani mellett ez jut. Amúgy ha már a tegnap pályán lévők közül kellene választanom, akkor azt mondom, hogy Dybala sem az a tipikus vezéralkat. Kifogytunk az igazi vezérekből, de ha a Te definíciódat vesszük figyelembe, akkor ebbe még akár a friss igazolás CR7 is beleférne. Kétséget kizáróan inkább őt nézném a karszalagban, mint Khedira-t. Marchisio nem tudom, hogy jött ide, nálam ő lett volna a legideálisabb. Senki nem volt akkora Juventino, mint ő. És sanszosan senki nem is lesz soha - főleg ha nem változik gyökeresen az akadémiánk. ÉS a legfontosabb: nem azzal van a bajom, hogy csk Barza, hanem azzal, hogy ő a közvetlen csk helyettes. Olyan valakinek kellene lennie, aki nála biztosan több játékperccel fog rendelkezni.

Az olyan egyéniségek, mint Buffon, vagy ADP nem azért voltak olyan hatással az öltözőre, mert csk-k voltak. Ők maguk ilyenek. De egy kapus, akárki is legyen az, nem tudja a pályán képviselni a csapatát, mert ő nem rohangálhat oda a bíróhoz büntetlenül. Valamint a nyakam tenném rá, hogy annak ellenére, hogy Buffon volt a csk, első évben Pirlo, de még az epizodista ADP is legalább akkora hatással volt a csapatra.

rockitbaby 2018.10.28. 15:45:25

@JuventusFanatikus: Hopp a jelenleg kinek adnán kérdésre a válasz kimaradt. Lehet érte ekézni, nem érdekel, vállalom; de ha olyan egyéniságet keresünk a keretben, akire felnézhetnek a srácok, tett is le valamit az asztalra és tanulhatnak is tőle, én azt mondom CR7. Erős, nem is kicsit, de már most, ennyi idő alatt is komolyabb vezér, mint akár Khedira, akár Dybala. Utána jöhet Barza egészen nyugodtan, de ne a jó öreg Mackó legyen a második opció, tekintve, hogy Allegrinél is eléggé hátraszorult.

2018.10.28. 16:41:28

@del pipi: A bírók presztizsét így is-úgy is megvédik, mert ugyanazon oldalról fúj a szél. És ha eltiltanák őket, akkor beismernék, hogy nem úgy kellett volna fújni.

del pipi 2018.10.28. 21:29:59

@Dr. Grant: mire gondolsz? cosa nostra uefa?

Drotkoszoru 2018.10.29. 16:34:53

@rockitbaby: "Valamint a nyakam tenném rá, hogy annak ellenére, hogy Buffon volt a csk, első évben Pirlo, de még az epizodista ADP is legalább akkora hatással volt a csapatra."

A 2011-2012-es szezonban még Del Piero volt az első számú csapatkapitány hivatalosan. Az megint más kérdés, hogy többnyire már csak csere volt akkoriban, ennek ellenére a Scudettót például ő emelhette először magasra, amikor pályára lépett, akkor pedig mindig rajta virított a csk.-i karszalag. Szerintem semmi gond nincs azzal, hogy Barzagli a második számú csapatkapitányunk, még ha nem is játszik sokat. De szerintem azzal sincs baj, ha egy kapus viseli a szalagot.
@GGábr81: "egyszerű a válasz, ahhoz, hogy kp-t tudjon pihentetni felállást kellett volna változtatni. Ő ragaszkodott a 3 kphez így nem nagyon tudott válogatni. Van 3 helyre 5 ember, abból 2 sérült. Marci bezzeg nem kellett..."

Igazság szerint Marci Oroszországban is folyamatosan sérült, nálunk is az volt 2016 óta, így minden bizonnyal vele se mennénk most sokra. Valószínűleg ugyanúgy nem lenne bevethető, mint most éppen Khedira vagy Can. Mondom mindezt annak ellenére, hogy én is örültem volna, ha marad.

GGábr81 2018.10.30. 17:51:14

@Drotkoszoru: Marci tegnap is 90 percet játszott, de ha csak 30 percre jön be minden második meccsen, esetleg a kiesők ellen néha kezd már terhet vesz le. Oroszországban többször is játszott, s ha jól tudom nem sérült volt, hanem beteg amikor hiányzott.
Megfordítom amit írtál, Khedira most ugyan úgy nem bevethető, mint Ő. Akkor most jobb nekünk Khedira?

Drotkoszoru 2018.10.30. 19:36:46

@GGábr81: Okés, lehet hogy tegnap éppen bevethető volt, ettől függetlenül a megállapítás még igaz: a szezon nagy részében -valószínűleg- Marchisio nálunk sem állna rendelkezésre, ahogy eddig a Zenitnél sem. 6 tétmeccset játszott a Zenitben, 3-szor kezdőként, 3-szor meg csereként beállva, összesen 314 percet a pályán töltve, miközben a szentpéterváriak már túl vannak 21 tétmeccsen (ebből 12-n, mióta Marcival szerződést bontottunk). Félre ne érts, én is szívesebben látnám Juve mezben, mint Khedirát, ettől még az elmúlt 2 és fél évben gyakorlatilag mindig sérült volt, éppen lábadozott vagy súlyos erőnléti problémákkal küszködött. Fájó kimondani, de igen: Khedira "megbízhatóbb" ebből a szempontból, MÁR kevésbé sérülékeny, mint Marci és többször lehet rá "számítani" (abból a szempontból, hogy pályára tud-e lépni). És ezen az sem változtat, hogy a tuniszi herceg éppen most nem bevethető (bár hétvégén már várhatóan az lesz).

GGábr81 2018.10.30. 20:37:14

@Drotkoszoru: igazából nem is Khedirára akartam kihelyezni a dolgot, hogy helyette kellett volna Marcinak maradnia. (Mondjuk részemről ha választani kéne, még mankóval is Marcit választom, de elfogult vagyok, mert nekem Marci a kedvencem.)
Inkább az volt az igazi kérdésem, hogy ha 3 belső kp-vel játszunk, akkor az 5 az kevés, igazán maradhatott volna hatodiknak, most jól jött volna pl. De persze így is megoldjuk, csak nehogy tavasszal megint elfogyjunk.
Értem amit mondasz, de elfogultságom miatt soha nem fogom elfogadni.

Drotkoszoru 2018.10.30. 21:39:53

@GGábr81: A szezont a 4-2-3-1-es felállással kezdtük el, utána váltott Allegri 4-3-3-ra. Előbbi felálláshoz bőven elég az 5 középső középpályás, de a 4-3-3-hoz is normál helyzetben (az most pech, hogy egyszerre dőlt ki a két német). Én se bántam volna, ha marad Marchisio, más kérdés, hogy ő mennyire díjazta volna, hogy csak a 6. a középpályások rangsorában, miközben rajta kívül még öten pályáznak 2, maximum 3 helyre. Can érkezésével még annyi lehetőséget sem kapott volna, mint az előző szezonban, annál pedig mindenképp többet érdemel. Szerintem egyébként nem kevés az 5 középpályás. Bernardeschi, de akár Cuadrado is tud ott játszani, illetve a formációváltás is ott van még Allegri kezében. Nem muszáj minden találkozón 3 belső középpályással kezdeni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása