Az Atalanta elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventusra igencsak nehéz fordulók várnak az olasz bajnokságban, a torinóiak ma este az Atalanta otthonába látogatnak, majd hétvégén az AC Milan együttesét fogadják, de a január még két Bajnokok Ligája-mérkőzést, valamint a bajnoki címért is versenyben lévő Napoli elleni rangadót is tartogatja számukra. 

Thiago Motta keretéből sérülés miatt változatlanul hiányzik majd Gleison Bremer, Juan Cabal, Arkadiusz Milik, Dušan Vlahović, Francisco Conceição, azonban Manuel Locatelli letöltötte eltiltását a torinói városi rangadón, így ismét bevetésre kész.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a hazai adók nem közvetíti majd élőben.

A Juventus 19 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Gatti, Kalulu, Cambiaso, Savona, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram, Fagioli, Douglas Luiz.

Csatárok: Yıldız, González, Adžić, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1618774420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2025.01.14. 22:01:54

Na ez szép volt végre. :)

Kalulu egy kincs.

west30 2025.01.14. 22:01:58

Jo lenne megtartani az elonyt vegre.

Shaky79 2025.01.14. 22:02:18

@NewJuve1986: Itt hozzászokhattál volna, hogy mindenki sír...

Wizzurah 2025.01.14. 22:03:22

A vedoink csinalnak meg mindent. Inkabb elore is vennek 4-5 vedot, akik meg tamado cimen vannak itt elzavarnam a fenebe. Vicc, hogy a vedoknek kell felmenni es megmutatni megis hogy kell ezt. Gyonyoru volt, Remelem Koop nezte, hogy mit is kellene es hogy.

rabsic02 2025.01.14. 22:04:31

@west30: ezekből lesznek az X meccsek. Támadni kell, amíg van egy kis lendület.

west30 2025.01.14. 22:05:48

@Wizzurah: Mckennie elegge bearazta a golnal Koopot most pedig o sem egy techikailag magasan kepzett jatekos.

MdewC 2025.01.14. 22:07:02

@Shaky79: oszt akkor mivan? ;)

Juve gólok kellenek. Ha tetszik, ha nem.

Direct_01 2025.01.14. 22:07:37

Amennyiben Vlahovic megy, Lookman vagy Castro a Bolognàból jò Lenne! Mindketten robbanékonyak,gyorsak!

bulldeo 2025.01.14. 22:14:11

Kalulu kib.szott nagy igazolás volt

west30 2025.01.14. 22:16:43

A vezetes ota megint szet van esve a csapat.

nortu30 2025.01.14. 22:20:29

Az hogyan lehetséges, hogy egyik tv adó sem közvetíti?

Juventino86 2025.01.14. 22:20:38

Miért Thuram jön le???? Jól mozgott. Koopmeinerst kellene lekapni.

bulldeo 2025.01.14. 22:20:58

na, lássuk, mit tud a sárga fejű

Juventino86 2025.01.14. 22:24:07

Csak a szokásos.... Nem bírjuk ki.

kidelpiero 2025.01.14. 22:24:41

Mottat kib*sztak mar? Bocs nem tudom nezni a meccset

Direct_01 2025.01.14. 22:24:55

Bekkelni Kell mit egy Como-nak! Bravo!!!Zseniàlis Taktik!!!!!!!!!!

SuperTrezi 2025.01.14. 22:25:45

Ez a Cambiaso óriási játékos. De tényleg...

Wizzurah 2025.01.14. 22:25:57

Errol Savona jol lemaradt most. Vezetes utan rendre jol beleszarunk a meccsbe es mindig megbosszulja magat...

MdewC 2025.01.14. 22:26:17

No komment. Inkább. :D

Vicc.

Wizzurah 2025.01.14. 22:29:03

Az a Retegui amugy 22 millioba fajt az Atalantanak. Csatart venni tudni kell.

KINGovHELL 2025.01.14. 22:30:41

Nekem ehhez már kevés az idegrendszerem.

Direct_01 2025.01.14. 22:31:04

Vlahovic kamu sérülését is megértem! De mehet is mert semmit nem tud hozzàtenni. Yildiz helyében is lelépnék , itt csak búcsút inthet a karrierjének, ha egy Bayernbe vagy Angliàban focizna màr sokkal elöbbre tartana!

Sajnos Torinoban nincs szakmai hozzáértés, egy vicc az egész, ami itt megy, nem hivnàm épitkezésnek.

KokoSRB 2025.01.14. 22:31:09

Nem értem Koop hogy lehet még a pályán. Egyszerűen nem tudom, hogy nem látja Motta? Pedig most magasabbrol is nézi a meccset. Cabiasso pedig ismét jól védekezett a gólnàl.

Juventino86 2025.01.14. 22:32:12

Szerintem kellene egy szobrot csinálni Mottáról emberi ürülékből. Tökéletesen szimbolizálná az eddigi munkáját.

west30 2025.01.14. 22:36:15

Yildizre rende 3-4 vedo jut,ez aztan tamado foci.

MdewC 2025.01.14. 22:38:15

Itt már rég nem Bremer sérülése a baj… vagy a többi sérült és a fáradtság.

Legjobb példa ami itt is volt, Yildiz egyedül hozza ki a labdát 5 védővel szemben…

Nincs támadó focink. Nulla.

KINGovHELL 2025.01.14. 22:40:48

Jobbak voltunk szerintem, de ez semmit nem jelent. Döntetlen ismét...

Direct_01 2025.01.14. 22:40:59

Ez megint egy kalapszar volt! Gratulàlok! A fejlõdés megkérdöjelezhetetlen!

Rodri13 2025.01.14. 22:42:18

Yildiz ha be passzolja nyerünk...

Juventino86 2025.01.14. 22:42:34

Mikor növeszt tököt a vezetőség? Mottát azonnal el kell zavarni, mert szerintem a fizikai és a mentális felkészítés is nulla.

Juventino86 2025.01.14. 22:43:23

@Rodri13: Így igaz. Mbangula totál üresen érkezett.

Attilio79 2025.01.14. 22:43:56

Yildiz nagyobb hőse lett volna, ha a végén bepasszolja Mbangulának, mint most.
A gól után magunkra húztuk őket, azzal úgy néz ki nem tudunk mit kezdeni. Gatti kifejelhette volna, zéróban állt. :(

Wizzurah 2025.01.14. 22:44:10

A masodik felido pofasabb volt, kar hogy Yildiz nem passzolt azert.... Egy pillanatra ott voltunk a negyedik helyen, csodalom, hogy ennyi lepasszolt pont utan is meg viszonylag ott vagyunk a kozeleben. Jo lenne mar egy csatar elore.

FeriGjuve 2025.01.14. 22:44:51

Védjegyünk lett az X. :)
Le kéne cserélni a logót egy X-re.

SuperTrezi 2025.01.14. 22:45:15

Döbbenetes ez a döntetlentenger...

SpiritoJuve 2025.01.14. 22:45:40

Hát ez ide is meg oda is eldőlhetett volna. Nem akarom bántani Yildizt de elkapkodta a végén a helyzetét. Középre gurítja Mbangulának ajtó-ablak. Ehelyett mellé b*ssza. Ez van...Bangula nevetett is egyet kínjában...

Victory7 2025.01.14. 22:45:41

Nem rossz eredmény ez az X Bergamoban,ha a milán ellen is meglesz az 1 pont én elégedett leszek. Az előző meccsekért kár igazán...

babo0410 2025.01.14. 22:46:59

@Juventino86: És majd jön egy új edző, és akkor akik eddig képtelenek voltak gólt lőni, majd ezután belövik?
Jól játszottunk ma. Csak azt nem értem, hogy a végén miért estünk ennyire vissza. Teljesen elfáradtunk. Nagyon kéne már az igazolás, hogy lehessen pihentetni. Nem hiszem el, hogy képtelenek vagyunk azt a kib.szott 2. gólt belőni. Itt már nem csak fizikális probléma van. Itt ez mélyebb már. Pedig a keret nagyon jó, és Motta taktikája is jó. Ma tetszett amit láttam, csak a végén estünk vissza. Hihetetlen, hogy képtelenek vagyunk gólokat szerezni. Már nagyon bosszantó.

juve28adam 2025.01.14. 22:48:51

Kalulu arcára minden oda volt írva... Ezt már senki se hiszi el ami itt megy...

kidelpiero 2025.01.14. 22:48:53

@Juventino86: ne legyel elegedetlen, a csapat veretlen es csak 13 pontra van az elso helyezettol!

Juventino86 2025.01.14. 22:49:02

@babo0410: Voltak helyzeteink, de Mottának semmilyen normális taktikája nincs. Támadásban semmiképpen. Te is azt írtad, hogy ez már mélyebb probléma. Ilyenkor egy edzőcsere sok esetben fel tud rázni egy keretet. Mottának itt már régen lefőtt a kávé.

Leram7 2025.01.14. 22:49:25

20 meccsből 7 tudtunk megnyerni eddig a bajnokságban, ami 35% win rate.

Őszintén nem tudom mi a megoldás.
Attól, hogy határozottan nyerjünk meccseket nagyon messze vagyunk, mert egyáltalán egy meccset nem tudunk megnyerni.

Ami engem elkeserít, nem látom kinek mi a szerepe a pályán, nem értem mit akarunk támadásban. Össze vissza, random játék van.

SpiritoJuve 2025.01.14. 22:49:40

@babo0410: Nekem is tetszett. Nem volt ez rossz. Csak hát a focihoz néha egy kis szerencse is kell. Vagy hogy Yildiz észre vegye a ziccerre futó társat...

SuperTrezi 2025.01.14. 22:50:01

@SpiritoJuve: Jah, ezen nézem évek óta, amit nem ad a tévé. A mai ruszki stream is kitűnő volt.

Juventino86 2025.01.14. 22:50:10

@kidelpiero: :D :D :D De látom abban egy véleményen vagyunk, hogy kell az a szobor Mottáról humán eredetű fekáliából. :)

DelPiero2 2025.01.14. 22:50:37

Koop méltó megfelelően helyettesítette Vlahot.

Leram7 2025.01.14. 22:51:12

@babo0410: Mi volt Motta taktikája? Én nem láttam semmi taktikát, mindenki össze vissza volt a pályán. Mi a támadójátékunk?

gomorra21 2025.01.14. 22:51:53

A sok döntetlen után egy döntetlen, ami nem ciki.
Kár, hogy Thuramot le kellett cserélni, az ő megindulásait nem tudták a többiek pótolni. Végre voltak karakteres változtatások a kezdőben, és ez meg is látszott. Kennie munkabírása jól működött középen.

A kapott gólnál amit nem értek, hogy az Atalanta centerét egy ilyen szituban miért Savona fogja? Neki pont az ilyen légi csaták szoktak gyengén menni, ha jól emlékszem.

Shyr Kahn 2025.01.14. 22:52:39

Az eredmenytol fuggetlenul (ami nyilvan nem testzik a helyzeteink szamat nezve), ezert szeretem a Serie A-t jobban, mint barmely mas bajnoksagot. Ez egy igen magas minosegu, taktikai/strategia harc volt, amit mas bajnoksagban kevesbe latunk es azt kell mondjam mi voltunk jobbak. Szuk teruletek, folyamatos lezarasok es folyoso nyitasok mind a negy fazisban. Kivalo kombinaciok a csapattol. Sajnos ez az eredmenyen nem latszik, mert megint benyeltunk egy golt. Le kellett volna valamelyik kontrabol zarni a merkozest, de sajnos ennek hianya beleillik a sormintaba.
Ez az elso merkozes hosszu ido ota, amikor is nem tudom igazan hibaztatni a vedelmet. A gol Cambiaso-n bukott, bar azt a beadast sem kellett volna megengedni. Kozelebb kell fogni a jatekosokat, akik beadnak, hogy ha nem is tudunk beleerni a labdaba, de megzavarjuk es pontatlanabb lesz.
Nalam Yildiz a meccs legjobbja attol fuggetlenul, hogy az utolso helyzetet elpuskazta.
Az Atalanta orulhet az egy pontnak.

Attilio79 2025.01.14. 22:52:53

@Leram7: csatár nélkül mi lenne?

delpi0823 2025.01.14. 22:53:44

@babo0410: Dehogy nem van fizikalis problema,nem is kicsi.Konkretan szerencsetlen Kalulu lepni nem birt a vegere.Yildiznek meg egyertelmuen be kellett volna passzolnia kozepre Mbangulank,ajto ablak helyzet lett volna.........

Rodri13 2025.01.14. 22:55:15

Bergamoban mindegyik csapatnak jó az x, a toro és a fior ellen nyerni kellett volna és akkor ez az x bele fért volna... koopmeinersbe óriásit csalódtam sajnos de kb mindenki:(

Shyr Kahn 2025.01.14. 22:56:37

@gomorra21: Savona ott volt... sztem Cambiaso kitamasztasa a hiba abban a helyzetben, amikor a labda a levegoben szal feled. Cambiaso igy a foldhoz lett covekelve es a hatarol fejeltek kozepre a labdat ekleg tisztan. De ahogy irtam sztem a gond a beadasnak hagyott tul nagy terulet volt inkabb.
Amugy egy ilyen kisebb rovidzarlat benne van. A gond most inkabb az akciok be nem fejezesevel volt. Nagyon szep kombinativ helyzetkialakitasaink voltak.

delpi0823 2025.01.14. 22:57:02

@Shyr Kahn: Yildiz oriasit hibazott ott a vegen hogy nem passzolta be.Nalam Mckennie volt a meccs embere,de Kalulu is nagyot jatszott.

SpiritoJuve 2025.01.14. 22:57:16

@Leram7: Az volt a támadójáték amit csatár/center nélkül abszolválni lehetett idegenben az Atalanta ellen. Nagyon ügyesen oldották meg az ütemeket és a váltásokat is előrefele játékban. Plusz végig fegyelmezetten. És végül Kalululra jött ki a játék.

Sajnos azonban ez megint csak egy 3 esélyes meccs volt mert mindkét csapat megnyerhette volna. Azon kell dolgozni hogy le tudjuk zárni a meccseket. Sajnos ehhez még nincs egy gólerős centerünk, de ami késik nem múlik. Reméljük.

Leram7 2025.01.14. 22:57:22

@Attilio79: Oké, nem volt támadó, de ott van Yildiz, Gonzalez, akik inkább támadók, mint Koop. Koop már sokszor 9-es volt.

A másik bajom pedig Cambiaso, akiről sorozatosan kapjuk a gólokat. Ennek semmi értelme így, vagy legyen kp vagy szélső, de a hátvédsorban nem kéne játszania. Ennél Danilo és McK is jobb balhátvéd.

FJuve 2025.01.14. 22:57:47

Sok a sérült.
Kell a türelem!
Építkezünk!
Kihagytam valamit?

Egy két életjelen kívül ugyan az volt mint a többi meccs szokott.
Ott van a csapatban az X faktor (pozitív èrtelemben) , folyton azt érzi az ember, hogy na, még valami is lehet az akármiből. Aztán nem történik mégse semmi és marad az X (negatív értelemben)

Lehozza Thuramot, lehozza Locat, lehozza Gonzalezt, de a féket fenn hagyja.
10 emberrel hozták le ezt a meccset. Vlahoval együtt 9 emberrel szoktak játszani. Ha így nézzük akkor nem is rosszak az eredmények.
Amikor tényleg éphogy ki volt a kezdő akkor megértettem, ez van, ők játszanak. De egy ideje ezen már lehetne változtatni...
Itt a legnagyobb baj Motta, ami ku*vára szomorú, mert ezt kell néznünk még minimum 1,5 évig.
Mert itt lesz türelem...

JuveMI 2025.01.14. 22:59:07

Vezettünk... majd hagytuk az ellenfelet játszani a labdával... kevés ez... qrva kevés Thiago!
Alapvetően nem lenne ez rossz játékstílus... de ehhez b@szott jó játékosok kellenének... így van ezzel sok edző... kivéve a (leg)jobbakat.
Summázva az eddigieket... kevés ez edzői oldalról... qrva kevés... számomra csalódás a Motta-ball!

Shyr Kahn 2025.01.14. 22:59:40

@delpi0823: Mbangula lassitott miutan Yildiz megkapta a labdat, nem ugy, mint Kalulu, pedig volt helye es ideje nem lesre futni... nezzetek vissza. Egy olyan helyzetben szamitani kell kozepen a vissapasszra es nem szabad lassitani. Igy nyilvan nehezen is volt lathato a belga a torok szamara. A merkozes heveben dontest hozott a tizesunk es sztem nem hozott rossz dontest. A kivitelezes volt inkabb rossz. Mbangula pedig nem szabad, hogy lassitson ilyen helyzetben, hanem tartania kell a temport, mert hatrebb allt Yildiznel es vedojenel, szoval a lesre futas ki volt csukva.

gomorra21 2025.01.14. 23:01:54

@Leram7: "Mi volt Motta taktikája? Én nem láttam semmi taktikát, mindenki össze vissza volt a pályán. "

Az az érdekes, hogy a kezdőben a játékosok sokat változatták a pozíciójukat, de szerintem ők ezt többnyire értették. Most nem alakult ki a felállt védelem elleni körbepasszolgatást, mert mozgattuk a pályán folyamatosan a játékosokat, de közben nem alakultak ki ordítóan nagy lyukak, amiken keresztül meg lehetett volna minket kontrázni.
Ehhez jön az, hogy eleinte a hosszú vertikális passzokat is jobban erőltették a játékosok, mint általában.
A cseréknek ez már nem ment, Thuram lecserélésével az Atalanta lenyomta a focinkat. Addig amúgy nem, ami meglepő.

Attilio79 2025.01.14. 23:03:39

@Leram7: A felsorolt játékosok nem befejezők, nem várható el tőlük az a minőségi játék, ami kell. Yildiz májusig 19 éves, nagyon ügyes gyerek(!).
Apropó, hol van a decemberi Milik? Jah, hogy ő már nem lesz a pályán soha?

Cambiasonak sokkal jobban ment a játék, gödörben van, ahogyan Gatti is tétlenül nézte végig a gólunkat a colosságával és a rossz helyezkedésével.
Kalulu brutálisan jó vétel, belőle kellene még egy.

Rodri13 2025.01.14. 23:05:38

Egyébként ez k@rva jó meccs volt én élveztem nagyon, volt iram, taktika minden ,de sajnos egy újabb 1 pont
Guintoli remélem kezd intézkedni edzők terén is

Shyr Kahn 2025.01.14. 23:07:59

@gomorra21: Thuram valoban kozponti szereplo volt a merkozesen. Kozepen elegge dominans jatekot mutat merkozesrol merkozesre. Sztem nem a lecserelesen ment el a merkozes. Elotte is voltak helyzetei az Atalanta-nak. Az az egy kijott nekik. Es nem Thuram helyerol jott a beadas. Nekunk meg sok ujabb helyzet nem jott be, ami a sorminta resze sajnos.

Shyr Kahn 2025.01.14. 23:09:44

@Rodri13: ++ ezert jok a Serie A rangadok.

SpiritoJuve 2025.01.14. 23:10:04

Lényegében anno Conte is veretlenül lett bajnok a Juvéval. 13pontra van most a nápoly kicsivel a féltáv után. Megrázzuk magunkat még összejöhet a Scudetto. Ne legyetek ilyen vészmadarak :P :DDD

Rikoo 2025.01.14. 23:15:44

Ez a meccs egyébként nem volt rossz és az eredmény sem lenne vészes, ha az elmúlt 19 forduló miatt nem lenne eredménykényszer. Így sajnos ez már kevés, mert gyakorlatilag minden meccsen kötelező a győzelem jelenleg.

Shyr Kahn 2025.01.14. 23:17:43

@Leram7: "Ami engem elkeserít, nem látom kinek mi a szerepe a pályán, nem értem mit akarunk támadásban. Össze vissza, random játék van" - milyen random jatek? Pontosan ezzel alakitottunk ki helyzeteket, hogy a jatekosok a pozicioktol fuggetlenul valtanak es elore futnak. A pozicionalis jatek halott. Senkinek nem szabadna bemereviteni a jetkosokat egy-egy teruletre, mert azzal korlatozzuk le a lehetoseget, amire a masik csapat konnyeden felkeszul. Igy zavartuk meg az Atalanta vedelmet szinte minden egyes alkalommal. Pl. ki szamit Kalulu felftasra? Csupan nyomoztak miutan latta, hogy ott van elotte a res es lehet sprintelni elore. Ahogy a szakkommentator mondta a golunknal a FuboTV-n, ez igazi Mottaball volt. Ezeket a felfutasokat csinalta rendszerint a bologna-ban is sok vedo. Pl Calafiori is es ezen a merkzoesen sok ilyen valtasunk volt, amivel egyik csapat sem tud mit kezdeni.

Rodri13 2025.01.14. 23:18:00

@Shyr Kahn: megmerem kockáztatni, hogy az 5 topliga közül a miénk a legjobb ugyanis itt minden van :)

Attilio79 2025.01.14. 23:18:24

Azt hol olvastátok, hogy Motta első évében a Scudetto az elvárás? (A kérdés költői)
A BL indulás kiharcolása kötelező lenne a kerettel viszont.

gomorra21 2025.01.14. 23:18:38

@Shyr Kahn: nem erre gondoltam, nem érzem, hogy Thuram lecserélésével ment el a mérkőzés, hanem azt, hogy a kezdő jól érezte ezt az állandó mozgást: csapatként izgalmas volt, amit csináltak (még akkor is, ha sok hibával). De ebben volt ötlet.
Luiz viszont már nem értette ezt a játékot, így a végére kicsit olyanok lettünk, mint akik ellőtték a puskaporukat.

Szerintem alapból Thuramot nem tudja helyettesíteni Luiz, mert Thuram nagyon jól tud megindulni, és kell egy ilyen játékos a középpályára. Őt talán a leginkább pont Wes tudja kiváltani, mert benne is van grinta.

Juvino 2025.01.14. 23:21:17

5-10 perccel a vege elott meg Koop pontszama volt a leggyengebb az egesz palyan! Miert nem lehet ot lecserelni?? Fagio johetett volna helyette, Luiz meg a Loca-Thuram kozul vmelyik helyett. Es barmit mond barki, Yldiznek azt be kellett volna adni.

SpiritoJuve 2025.01.14. 23:23:50

@Shyr Kahn: így van. Ez egy vállalható X volt, miközben a másik oldalon meg Lookman-ok meg Retegik rohangáltak elől(Csatárok)

A Milan ellen is kiegyeznék egy döntetlennel jó játékkal, de a "kicsiket" most már el kell kapni majd kegyetlenül mert kell a BL.

Calcioregista 2025.01.14. 23:24:08

Most emészthető volt a játék, persze az igazság része, hogy az Atalanta nem egy olyan csapat, amelyik tíz emberrel a labda mögött van. A játékuk kedvező számunkra mert sokszor maradnak egy az egyben. Szerintem ma vállalható volt a Juve, az más kérdés, hogy megint sikerült furcsán belecserélni. Thuram meghatározó volt az egész mezőnyben, bár nem onnan jött az egyenlítő gól, de megint sikerült megbontani azt, ami működött.

bulldeo 2025.01.14. 23:24:57

@Juvino: Fagioli centerbe? Az nagy ötlet!

Khedira 2025.01.14. 23:26:38

@Attilio79: azért ott nem Gatti vétette a legnagyobbat. Kanb@szó nem tudom mi a szart csinált.
Anulu nem sárga tetü, hatalmas vétel, de Ő viszont hibázott ma egy óriásit, Zaniolóval szemben, amit talán pont Gatti mentett taccsra.

Shyr Kahn 2025.01.14. 23:27:40

@gomorra21: D Luiz valoszinu azert jott be, hogy kipasszoljuk az ellenfelet, ezzel lassitsuk a tamadasaikat es gyorsitsuk a mienket. Thuram es kozte eleg sok kulonbseg van. D Luiz lassit es tobb labdat fordit at a masik oldalra. Probaltunk hagyatkozni a brazil technikas labdatartasara/latasara es az oldalforditasokra. Sajnos nem jott ossze, bar azert helyzeteink voltak a brazil bejovetele utan is. Ezek kihasznalasa nem jott ossze.

Az meg, hogy 1 centin mult Kalulu fejese egy vicc. Ne mondja nekem senki, hogy a golvonal technologia olyan jo, hogy centire meg tudja alapitani mikor van bent egy labda. Az az egy centi siman a hibakuszob resze, ami a rendszer konfiguralasa miatt lehet egy masik nap mar gol lenne.

Attilio79 2025.01.14. 23:29:25

@Khedira: Nem Gatti a középhátvéd, akinek takarítania kellene? Ezt egy Chiellini nem csodálta volna végig az 5ös környékéről.
A minőségi különbség sajnos ott van.

Khedira 2025.01.14. 23:30:10

@gomorra21: azért a meccslabda, amit Ildi kahagyott, az csak Lajostól indult...

SpiritoJuve 2025.01.14. 23:30:46

@Calcioregista: Én azt vettem észre Luiz beállása után hogy egyből őt keresték a labdával hátha el tud futni mint "friss erő". Gondolom taktikai húzás volt ez is mert ha bejön és a Brazil közelebb jut a kapuhoz akkor abból bármi lehet. Meg az is lehet h Thuram már a seggén szedte a levegőt(bár nekem nem tűnt fáradtnak)

Shyr Kahn 2025.01.14. 23:31:33

@Khedira: Azt DiGreg vedte... jol jatszott ma a kapusunk. Koop-ot is odebb tette egy szabadrugasnal, ami mutatja, hogy Koop olasz tudasa es tekintelye sem lehet tul magas, hiszen elotte mar ordibalt vele DiGreg par masodpercig es utana nezett vissza ertetlenkedve a holland.

Khedira 2025.01.14. 23:35:25

@Attilio79: igen de a Kielló mellett nem Kanbi és Szavóna volt. Mindkettő elvesztette a párharcot. Megvoltunk bőven létszámban, de minőségben... Pont Gatti tehetett a legkevésbé erről. Kanb@szót még most sem értem, vajon mire gondolt a költő.

Attilio79 2025.01.14. 23:38:23

@Khedira: Szerintem Gatti helyezkedése az 5ösön belül nem középhátvédhoz méltó, maradjunk talán ebben.

Khedira 2025.01.14. 23:40:23

@Shyr Kahn: igen, nem voltam biztos. A kommentátor DG-t mondta, de a visszajátszáson Gatti bal lábáról láttam szögletre csapódni. De telefonról, spiccesen... Legyen a kapusé. A lényegen nem változtat. Ott Kalu veszített 2 meghatározó párharcot és óriási szerencsénk volt.

Khedira 2025.01.14. 23:44:52

@Attilio79: értem, Canbiassónak nem kell párharcot nyerni az 5-ös szélén, mert az Gatti dolga. Amúgy a másik belső védőnk hol volt. Mert Ő extra. Biztos nem hibás, csak úgy kérdem.

gomorra21 2025.01.14. 23:45:49

@Khedira: Luiznak vannak szép labdái, de a labda nélküli mozgása olyan, mintha a másodosztályból jönne.
Egy ilyen kaliberű (és árcédulájú) játékosnak már régen értenie kellene a játékot. Thuram adottságaival abszolút Juve- és calcio kompatibilis. DL kevésbé.

gomorra21 2025.01.14. 23:54:10

@Attilio79: @Khedira: Azt ne felejtsétek el, hogy Bellanova verte Cambiasót, Retegui verte Savonát. Mind a kettő csere volt.
Szerintem egyik védőnk sem csinált elfogadhatatlan hibát. Valószínűleg egy ideális keret mellett Cambiasót le kellett volna cserélni, mert az benne volt a pakliban, hogy őt fogják megfutni. De ugye Cambiasonak nincsen igazi cseréje.

Khedira 2025.01.14. 23:54:11

@gomorra21: Szerintem Duglasznál más problémák vannak sajnos.

Del Pybala 2025.01.14. 23:57:24

Yildiz lababan volt a gyozelem...ezt onnan raloni borzalmas dontes pbs.twimg.com/media/GhScKVgXgAAoxrT?format=jpg&name=medium

Khedira 2025.01.14. 23:59:08

@gomorra21: ez igaz. Bár Canbiaso nem egy széthajtott játékos, az elmúlt 1,5 hónapban még nem játszott talán összesen 90 percet. Igen most már egy friss emberrel szemben 70 percel a lábában, de ugyan annyi volt Gattiéban is, aki viszont korábban sem sokat pihent.

Khedira 2025.01.15. 00:00:42

@Del Pybala: ez így van. Ez sajnos egy rossz döntés volt.

gomorra21 2025.01.15. 00:16:27

@Khedira: egyesek abnormálisan sokat játszottak, és Cambiaso most nincsen köztük, ebben igazad van.
De ettől még egy gyors, pihent szélsővel nyomni kell a rohamokat, mert előbb utóbb kifingik a fullback. Feltételezem, hogy ez nem véletlenül alakult így, hanem ez volt a terv odaát.

Calcioregista 2025.01.15. 00:48:35

@SpiritoJuve:
Mai élsportban, főleg ezen a szinten szerintem ha egy edző nem jól indul, akkor az öltözőben sem fogadják el igazából. Nyilván profi játékosokról beszélünk, akik megteszik, amit meg kell, de pontosan érzik ők is, hogy diszkomfortos a csapat helyzete, már-már börleszkbe hajlik ez a döntetlen áradat és idő kérdése, hogy ne kezdjenek majd az edző ellen játszani.
Az is benne van a pakliban, hogy Conceição meg fog bukni a Milan-nál, de nála kiváló volt a belépő és függetlenül attól, hogy milyen lesz a tavaszi szezon, ez egy olyan indulás volt, ami tekintélyt ad az öltözőben, a szurkolók előtt és természetesen az edző önbizalmát is tupírozza a későbbi bátrabb döntésekhez.

Motta jelenleg egy csődtömegnek tűnik és nem kizárt, hogy zseniális gondolatok vannak a fejében, de az eredménytelenség hiteltelenné teszi. Csak képzeljük magunkat jelen helyzetben egy profi játékos helyébe. Mondjuk Koopmeiners-ébe, aki egy ízig-vérig felépített taktikai rendszerből, egy finomrahangolt mechanizmusból érkezett ide. Jelenleg egy meg nem értett zseni meglehetősen furcsa szisztémában küldi pályára, nem mellesleg számára idegen poszton kell játszani. Amikor ez futószalagon eredménnyel sem párosul az rendkívül frusztráció lehet, egyúttal bizalomvesztés is. Gasperini után olyan lehet neki Motta, mint amikor egy nápolyi pizzéria után a sarki pékségbe mész.

A cserékkel is ugyanez a helyzet, egy ilyen ad-hoc kísérletezésnek tűnik. Nem kizárt, hogy világklasszis taktikai ötletei vannak, de a gyakorlatban egyszerűen nem jönnek be a cseréi. Idő kérdése, hogy ezt a játékosok is nehezen tolerálják majd.

Juvino 2025.01.15. 03:13:53

@bulldeo: Jogos, ugy gondoltam,h Nikoval csere, csak nem irtam ki

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3541) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (976) elemzés (40) előzetes (894) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10291) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2505) meccsek (4351) mercato (4292) nyilatkozat (7701) Olasz Kupa (335) összefoglaló (439) pletyka (4305) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (230) Címkefelhő
süti beállítások módosítása