Modrić: „Nem számítottunk Zidane vagy Ronaldo távozására”

cristiano_ronaldo_es_luka_modric.jpgA Real Madrid középpályása, Luka Modrić elismerte, hogy nem számított Zinedine Zidane vagy Cristiano Ronaldo távozására, és amikor felmerült a portugál futballista távozásának a lehetősége, a játékosok elkezdtek fogadásokat kötni az öltözőben.

„Nem számítottam sem Zinedine Zidane, sem Cristiano Ronaldo távozására.” - idézi a France Football a horvát középpálya géniuszát.

„Tulajdonképpen amikor felmerültek az első pletykák Cristiano távozásáról, az öltözőben fogadásokat kötöttünk, azonban mindenki biztos volt abban, hogy maradni fog nálunk.

De mindenki saját maga hozza meg a döntéseit az életben.”

Luka Modrićot választotta nemrégiben a FIFA az év játékosának, és nem zárható ki, hogy a horvát játékos az Aranylabdát is megnyeri Cristiano Ronaldo és Leo Messi elől.

„Én tartózkodóbb, visszafogottabb személy vagyok, és tulajdonképpen őszintén mondhatom, hogy nem tetszik a média jelenlegi túlzott figyelme. A téma kapcsán nemigen szeretnék többet mondani, nekem megfelel a körülöttem lévő világ úgy, ahogy van.

Cristiano Ronaldo a futball más szintjét jelenti, és természetesnek tartom, hogy a médiafigyelem ennek megfelelő. Én az egyszerűséget részesítem előnyben.

Hat csodálatos évet töltöttünk a Madridnál, és itt barátságot és kölcsönös tiszteletet alakítottunk ki egymás felé.

Most már elhagyta a csapatot, azonban tartjuk a kapcsolatot, és küldünk üzeneteket egymásnak. Tisztában vagyok azzal, hogy egyesek azzal érvelnek, hogy ez a kapcsolat megszűnt, azonban azt megerősíthetem, hogy továbbra is megtartottuk a jó kapcsolatot.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8014306063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2018.10.17. 13:01:12

A nyilatkozat korrekt. Szimpatikus embernek tűnik ez alapján .

Drotkoszoru 2018.10.17. 13:19:12

@alexGicamo: Modric már csak ilyen. Kifejezetten szerény, sztárallűröktől mentes labdarúgó.

jeneiPALI 2018.10.17. 13:20:39

Cr tudta hova kell jönni itt jó neki a Juvéba, Modric is követhette volna hozzánk öt!!birom a csávot!!

Alex8610 2018.10.17. 19:02:10

Modricot kb Nedvedhez tudnám hasonlítani. Az aranylabdat amúgy tuti ő kapja, ez nemis lehet kérdés, mivel Real játékosnak kell megkapnia.Ha Ronaldo maradt volna ő nyerte volna de mivel elment plusz ugye ez a sardobalas ami mostanaban megy...Ő már több egyéni díjat nem valószínű hogy kapni fog.Max ha a vezetésével BLt nyerünk.

karesssz 2018.10.17. 20:19:27

@Alex8610:
Szerintem akkorse. Perez nemengedi

Barolo4 2018.10.18. 00:19:20

@Alex8610: Én nem látom ennyire borúsnak a helyzetet és örülök, hogy idén nem CR fogja kapni a díjat. Egyrészt minden zsenialitásuk ellenére irreálisnak tartom, hogy az elmúlt 10 évben csak ők kaptak aranylabdát (és ezen semmit sem változtat számomra, hogy hozzánk igazolt), másrészt szerintem ez plusz motivációt fog neki jelenteni a következő évekre. Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása