Capello: „A Juventus nem tűnik meggyőzőnek”

capello_fabio_feher_ingben.jpgA Juventus egykori sikeredzője, Fabio Capello szerint az Öreg Hölgynek vigyáznia kell, és Massimiliano Allegri aggályai korántsem alaptalanok.

A mestert Cristiano Ronaldo BL-debütálása kapcsán kérdezték a Juventusról.

„Úgy hallottam, hogy Massimiliano Allegri aggódik a védekezés miatt, és láttam, hogy dühös, mivel a csapat túl sok gólt kap.” - mondta a sokat látott mester a Juventus aktuális edzőjéről a Sky Sport stúdiójában.

„Figyelni kell, mert szerintem ez a Juventus kicsit gyenge a játék egyes részeiben, és korántsem olyan szilárd, mint amilyen a múltban volt.

A Juventus meccseket fog nyerni, mivel vannek erősségei, azonban meg kell találniuk a szükséges alázatot, amely mindig jellemezte a klubot.

Játszottam a Juventus mezében, és edzettem is a csapatot, a Juventusnál mindig a legjobbat kell nyújtani, és jelenleg nem mindenki nyújtja azt, amire képes.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1814249753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2018.09.19. 18:55:04

Mondjuk a te idodben meg a tamadasok nem mentek,bar egy depor eseten a vedekezes se nagyon,amugy igaza van.

Il Principino 2018.09.19. 20:13:35

Igaza van az öregnek most.
Reméljük ez változik idővel!

2018.09.20. 08:22:50

Attól eltekintve, hogy nála mi volt:

"Úgy hallottam, hogy Massimiliano Allegri aggódik a védekezés miatt..." - Ezt a csapatot nem lehet védekezésre kihegyezni, nem olyan a keret, már többször írtam. Még egy totális futballra is előbb lenne alkalmas...

"Figyelni kell, mert szerintem ez a Juventus kicsit gyenge a játék egyes részeiben, és korántsem olyan szilárd, mint amilyen a múltban volt." - Ez egy homályos szöveg, ettől függetlenül valahogy össze kellene állni a támadásnak és a középpályás védekezésnek, ha akarunk valamit. És szerintem nem tavaszra.

"A Juventus meccseket fog nyerni, mivel vannek erősségei, azonban meg kell találniuk a szükséges alázatot, amely mindig jellemezte a klubot." - Ez nekem úgy tűnik, azért jelenleg megvan. :-D Bár divatos szöveg ezt mondani. Lehet, hogy az egyes meggondolatlanságokra gondol. Az nem az alázat hiánya. Costáét már kitárgyaltuk, Ronaldo kiállítása meg nevetséges.

alexGicamo 2018.09.24. 14:54:39

Van benne valami ... de még csak az út elején járunk ,várd ki a végét, öreg !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása