Ronaldo: "Nagyon akartam ezeket a gólokat"

ronaldo_cristiano_elso_golorom.jpgA Sassuolo elleni mérkőzéssel megtört a jég, s Cristiano Ronaldo két alkalommal is bevette az ellenfél kapuját, így nagy teher került le a portugál klasszis vállairól.

"Nagyon boldog vagyok, jól kezdtünk. A Sassuolo jól védekezett, azonban nagy iramot diktáltunk, s rászolgáltunk a győzelemre." - mondta Ronaldo a mérkőzés lefújását követően a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Igazán nagyon meg akartam szerezni ezeket az első találatokat, s boldog vagyok, hogy betaláltam a kapuba. Ilyen a labdarúgás, a legfontosabb, hogy a csapat győz.

Nyilván feszült voltam amiatt, hogy állandóan a távozásomról beszéltek a Real Madridtól, s hogy nem lőttem még gólt, így magasak voltak az elvárások, de köszönettel tartozom a csapattársaimnak, akik mindvégig támogattak.

Tudtam, hogy jól dolgozom, s minden csak idő kérdése. Jól halad a beilleszkedésem az olasz labdarúgásba.

A Bajnokok Ligája a kedvenc sorozatom. A csoportunk nagyon nehéz, de tudjuk, hogy jó teljesítményre vagyunk képesek, s a Juvénak arra kell összpontosítania, hogy a legjobb legyen."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5614243575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2018.09.16. 18:13:17

Gratulálok Ronaldonak! A "nagy iram" gondolom udvariasság volt a részéről :) Nagyon kíváncsi vagyok hogyan alakul ez a szezon.Most idén érzem úgy először hogy Allegri terfelen pattog a labda, eddig minden évben szivatva volt mondjuk a tavalyi antifocira már nincs mentség iden már azért jó lenne játékot is látni, ilyen kerettel elvarhato lenne de olyan mintha visszalennenek fogva.Meglatjuk...

jeneiPALI 2018.09.16. 18:29:07

Második félidöre már valami kis foci is volt igaz nem sok , remélem nem ilyen gyenge játékunk lesz mindig föleg abl re ez édes kevés lenne, Cr löhetett volna négyet igyon még acélzó vizböl.x.:D

Juvetto 2018.09.16. 18:38:42

Akárhogy is, de nem jött rosszul lélektanilag (sem) ez a dupla így a BL előtt!

cd1 2018.09.16. 18:42:24

Costa mit muvelt te jo eg. Ez nem 2-3 meccs lesz sztem

Attila F 2018.09.16. 18:47:13

A kommentszekció mindig is homályzóna volt, de ma sikerült mélyebbre süllyedni. Folyamatos fikázás, Allegri a hibás, mert Costa köpött, stb.
12 pontunk van 4 meccs után, több mint a Romának meg az Internek összesen. A játék olyan, amilyen, még van 9 hónap a szezonból. Melyik európai csapatnak olyan káprázatos a játéka, amelyik mellett a mienk ilyen rossznak tűnik?
Tavaly a PSG meg a ManCity játszottak jól, pont kiestek vele a BL-ben ők is. Ha minden meccset 6-0-ra nyernénk, az öt darab zsigeri fikázó kommentelő akkor is találna valamit kivetnivalót a csapatban, az tuti.

Gabueroo 2018.09.16. 18:49:04

Costa kiirt vmit instara le tudjatok forditani?

Quentin_KR 2018.09.16. 18:53:22

@Attila F: Egyetlen magyarázat jöhet csak szóba, és az sem mentség, maximum részben... méghozzá ha rasszista megjegyzésekkel illették. Mondjuk el tudom képzelni mert más magyarázat erre nem jut eszembe. Costa soha nem volt ilyen, szóval reménykedem hogy kiderül valami enyhítő körülmény...

Apuleius 2018.09.16. 18:53:52

@Gabueroo: Töredelmesen elnézést kért a Juventus szurkolóitól és csapattársaktól, akik jóban és rosszban mellette állnak. Tisztában van vele, hogy csúnya dolgot művelt, ezért mindenkitől elnézést kér. Ez az elszigetelt eset nincsen összhangban azzal, amit eddigi pályafutása alatt mutatott.

Gabueroo 2018.09.16. 18:58:20

@Apuleius: Koszi. Amugy en is eltem mar at ilyet 1x a Dorog ellen jatszottam es a vedo ok nelkul ramszallt oltogatot engem a csaladom, en megvartam a meccs veget utana neki akartam menni de lefogtak es akkor lekoptem en is, pedig alapbol en se vagyok az a termeszetu de higyjetek el van ilyen lelkiallapot sajnos.

hurbiny3k 2018.09.16. 18:58:45

@Apuleius: Tudom, egy igazi ribanc vagyok, de én megbocsátok..

Apuleius 2018.09.16. 19:15:19

@Gabueroo: @hurbiny3k: Megmondom őszintén, hogy én is fogok azért tudni aludni éjjel, s nem ítélkeznék a körülmények pontos ismerete nélkül, de megdöbbentő volt a jelenet, főleg a könyöklés, köpködés így együtt. Egy profi játékosnak nagyon nem szabadna ilyesmiket művelnie.

Gabueroo 2018.09.16. 19:22:51

@Apuleius: Na igen itt ahol tizmillios nezosereg van nem fer bele a kopkodes inkabb adott volna neki egy maflast konnyeben felejtheto lenne.

De ez van remelem kap egy 5 meccset plusz penzbutit es akkor tanul belole.
Utana viszont szukseg lesz ra mert az egyik legjobbunk.

2018.09.16. 20:30:27

Nagyon kellett, hogy lekerüljön róla a teher.

2018.09.16. 20:32:22

@Gabueroo: Aki nem került még ilyen helyzetbe, az mindenki azt gondolja, hogy ővele nem történhet meg. Pedig de. Esendőek vagyunk. Ettől függetlenül nem szép, de bármelyikünk kerülhet szinte akaratán kívül borzalmas helyzetbe.

2018.09.16. 20:34:34

@hurbiny3k: @Apuleius: Nem volt sportszerű, nagyon helyesen bocsánatot kért, majd valahogy mindenki túllép rajta. Szerintem az utolsó mondat teljesen igaz:
"Ez az elszigetelt eset nincsen összhangban azzal, amit eddigi pályafutása alatt mutatott." Pedig Nainggolan-típusú is léteznek, ahol nem igazán elszigetelt esetek vannak.

niccolo 2018.09.16. 20:44:07

@Attila F: +1! Szánalmas a sok negatív kommentelő.

2018.09.16. 20:47:09

Kellett ez nagyon,én azt várom a csapattól,hogy építsünk arra amire lehet...ez az ember,lehet szeretni,nek szeretni,ő a gól,rá kell játszani,a kicseszett Realnál tudták,mi se legyünk ostobák!

GGábr81 2018.09.16. 21:55:02

@Gabueroo: én pedig voltam már a másik oldalon. Mondta az egyik új csapattárs, hogy az ellenfélnél van egy kissé zakkant csávó, ismeri, többet van eltíltva mint pályán. 12 perc után állították ki rólam. Kicsit kikezdtem, folyamatosan nyomtam neki a hülyeséget, de csak röhögött, aztán nem tudom mit találtam mondani, de totál elborult és jött nekem. Őt a spori fogta le és fölötte köpött át, el is talált. Kinyomták. Nyertünk. Nem örültem. Ez nem volt fair. Soha többé nem csináltam ilyent, hogy valakit szándékosan provokáljak. Nagyon utáltam magam az eset után. Gusztustalan dolog. Persze ez nem menti fel a köpködőt, lefejelőt, vagy a szándékos sérülést okozó törlesztőket sem.
Ilyen esetekben jó volna kideríteni, ha lehetne, hogy mi volt a kiváltó ok, mert lehet, hogy a másik is megérdemelne 1-2 meccset.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása