Perin: "Nem lepett meg Ronaldo érkezése"

perin_mattia_bemutatkozas.jpgEmre Can után, az új igazolások közül ma bemutatkozott egy másik játékos, Mattia Perin is, aki a délutáni sajtótájékoztató során beszélt a klubváltásról, az eddigi élményekről és a jövőről. Tegnap óta minden Cristiano Ronaldóról szól, hiszen hivatalossá vált, hogy a portugál klasszis a Juventusnál folytatja pályafutását, így természetesen erről is szó esett.

"A hír csodálatos volt, ő a világ legjobbja." - mondta Perin a Real Madridtól érkező játékosról. "Ez azt jelenti, hogy együtt edzhetek egy rendkívüli profizmussal rendelkező játékossal, még ha itt sok van belőlük, kezdve Chiellinivel vagy Barzaglival.

Hogy tanulhatunk tőle, nagyszerű lesz nekünk, a játékosoknak, de a Serie A-nak is, amely ott lesz a világ két-három legerősebb bajnoksága közt.

Meglepett-e? Nem számítottam rá, de nem meglepetés, hogy egy ilyen klub egy ilyen nagy bajnokot igazol. Lehetségesnek tartottam, mert a Juventus egy szinten áll a Reallal,  a Barcelonával és a Bayernnel, s ha arra kellett volna válaszoltam, hogy közülük melyik a legvalószínűbb állomás, a Juventust mondtam volna, s így is lett. Tudjuk, hogy egy hatalmas bajnok érkezik, s boldogok vagyunk. 

Hosszú és kanyargós utat jártam be, hogy egy nagy csapathoz csatlakozzak. Európa négy-öt legjobb klubjának egyikénél vagyok, ezért dolgoztam, de nem érzem, hogy a végére értem volna.

Mindenki arra számított, hogy a könnyebb utat választom, de szeretem a kihívásokat, s azért érkeztem, hogy tanulhassak. A versenyhelyzet jó lesz számomra és Szczęsny számára is.

Tudom, hogy hátrányból indulok, de a versenyhelyzet javára válik majd mindkettőnknek. Szczęsnynek kiváló mérkőzései voltak, s rászolgált arra, hogy Gigi helyébe lépjen. Dolgozni fogok, s tudásom legjavát nyújtom majd, mikor játszom, ezen túl a döntés nem az én kezemben van. 

Három vagy négy klubbal is tárgyaltam, de azt gondolom, hogy a legjobb döntést hoztam, mert az életben csak egyszer adódik lehetőség arra, hogy valaki csatlakozzon a Juventushoz, így nem sokat töprengtem rajta."

Bárki is áll majd a Juventus kapujába, Gigi Buffon öröksége bizonyosan mázsás súlyként nehezedik majd a vállaira. 

"Utolérni azt, amit Gigi tett nehéz, ha nem lehetetlen volna. Ő az elmúlt harminc év legjobbja, ő a hivatkozási pont a kapusok számára szerte a világban, s megtiszteltetés volt, hogy vele edzhettem, s egyben lehetőség is arra, hogy ellessek néhány mesterfogást. 

Természetesen gondolok a válogatottra is, de ott nagy a verseny, s ott van Gigi is, aki egy olyan tekintélyes klubnál játszik majd, mint a Paris Saint-Germain. Ha bebizonyítja, hogy jó formában van, egy ilyen bajnok természetesen pályázhat a nemzeti csapatba is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9614106845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2018.07.11. 16:05:45

Basszus, ez hány X-es XL-mez? Nagyon remélem, hogy nem lesz nagy számára.

Cigarette Smoking Man 2018.07.11. 16:06:34

Nem sok esélyt látok arra, hogy lenyomja Szesznyit, vagy kit, de én teljes erőbedobással szurkolok neki! Nem tudom elképzelni azt, hogy nem egy olasz védi a kapunkat.

Juvetto 2018.07.11. 16:10:11

@venember83: Én inkább Zambrotta után azon a megbecstelenített mezszámon húztam fel a szemöldököm...

venember83 2018.07.11. 16:15:59

@Juvetto: Zambrotta után miért lenne megbecstelenítve? Épp Gianluca dobta le a porba ezt a mezt, amikor lelépett.

Juvetto 2018.07.11. 16:24:11

@venember83: Zambival elfogult vagyok, bocs. De nyilván van benne valami. Viszont "30 ezüst" rátett egy lapáttal, miután a porból ugyan felvette az elhajított mezt, de aztán kitörölte vele a valagát.

alexGicamo 2018.07.11. 16:28:41

Nekem is rögtön a mezszámon akadt meg a szemem ... Remélem, ő nem hoz rá szégyent !

Sok sikert a csapatunkban !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

venember83 2018.07.11. 16:34:58

@Juvetto: bocs, öreg vagyok már, ki volt 19-es Perin előtt legutóbb? Júdás nevű játékosa nemigen volt mostanában a Juventusnak.

Zambrottát imádtam, amíg a Juventusnál volt. Utána meg... hagyjuk.

Il Principino 2018.07.11. 19:25:27

Lao még most is veri a falba a fejét remélem :D
Nem szerepel többet európai kupában az fix :D

Fodorszki 2018.07.12. 08:37:52

@Il Principino: Pedig ha nem megy el valószínű hogy senkit nem kéne most oda igazolni. Na mindegy. Ez már erősen offolja a bejegyzést. :D
Sok sikert Perinnek, én azért örülök neki, tehetséges kapus.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása