Matuidi kiesett egy hónapra?

matuidi_blaise_csikos_jeep_mezben.jpgBlaise Matuidi combizomsérülése súlyosabbnak tűnik, mint arra előzetesen számítottak, így a Juventus középpályása akár egy hónapot is kihagyhat.

A francia középpályás sérülten kényszerült elhagyni a pályát a 7-0-ra megnyert meccsen vasárnap, Massimiliano Allegri pedig a mérkőzés után arról beszélt, hogy a játékosnak valószínűleg ki kell hagynia a Fiorentina és a Tottenham Hotspur elleni meccset.

Mindazonáltal a Corriere della Sera beszámolója szerint a harmincéves futballista hosszabb kihagyásra kényszerül.

Tehát a francia középpályás nem játszhat a Torino elleni bajnokin, illetve ki kell hagynia az Atalanta elleni bajnokit és Olasz Kupa-elődöntő visszavágót, továbbá nem számíthat rá Massimiliano Allegri a Lazio elleni meccsen és a Tottenham elleni visszavágón.

Blaise Matuidi az érkezése óta húsz bajnokin és hat BL-meccsen lépett pályára, két gól és egy gólpassz fűződik a nevéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8113635534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2018.02.05. 11:25:16

Akkor ide is beírom: Matuidi rendre az egyik leggyengébb volt minden BL meccsünkön, ezért nem gondolom hogy annyira hiányozni fog. De milyen jól jönne most ha már sikerült volna beépíteni Bentancurt... de végülis Allegrinek igaza lett mert Khedira megállíthatatlan nem kel ide senki!

Nathas 2018.02.05. 11:27:37

Ha így halad, Allegrinek egyszerű dolga lesz a kezdők kijelölését illetően: felküldi a 11 egészséges játékost a pályára.

Tomy81 2018.02.05. 11:28:51

@pedronegroo: Ha Allegri folyamatosan Bentancur beépítésén dolgozott volna akkor nem biztos hogy most itt tartanánk nem gondolod?

venember83 2018.02.05. 11:37:43

A Juve valóban kezd visszatérni a megszokott kerékvágásba.

pedronegroo 2018.02.05. 11:58:00

@Tomy81: Nem tudom máshol hogy csinálják de valahogy megszokták oldani. Egyébként hol tartunk hogy ennyire ne fért volna bele Rugani és Bentancur játszatása?

Alex8610 2018.02.05. 12:31:45

@pedronegroo: Jogos! Ráadásul érthetetlen is Bentancur mellozese szezon elején megkapta a lehetőséget és rendre jól játszott agilis volt kérte a labdát fizikai kontaktot sem kerülte szóval nem értem.Azóta meg csak ül a padon.

Rocky80 2018.02.05. 12:50:15

Szezon elején sorra kaptuk a gólokat. Nem lehet, hogy ez a középpályás sornak is volt köszönhető?
Az meg hogy itt tartunk, annak is köszönhető, hogy stabilizálódott a játék.
Látjátok, hogy Dybala elbalfaszkodott büntetői is mennyit számítottak; nem biztos, hogy az esetlegesen elvesztett pár pont az uru kölyök miatt nem esett volna még nagyobb súllyal latba.
Allegri a tutira ment. Megértem.

pedronegroo 2018.02.05. 13:03:47

@Rocky80: Ha Khedira nulla labdaszerzései beleférnek egész szezonban akkor az Uru kölyök nem hiszem hogy nagy károkat okozott volna ha pár meccsel többet játszik.

Rocky80 2018.02.05. 13:34:01

@pedronegroo: Allegri így döntött és úgy tűnik, hogy jól.
Nyilván lehet, hogy ugyanígy állnánk, de ez csak feltételezés.
Természetesen ugyanúgy szeretném többet látni őt én is.

pedronegroo 2018.02.05. 13:37:25

@Rocky80: Ha csak a jelent nézzük akkor igen, jó döntés. Én csak sajnálom azt a sok fiatalt aki elvérzik nálunk bizalom híján.

2018.02.05. 14:21:11

Ezzel eléggé javultak a Tottenham esélyei a továbbjutást illetően. Szerintem nagyon fontos a csapatnak Matuidi és nem hiszem, hogy akár Marchisio tudná majd teljesen pótolni. Bentancur vagy Sturaro meg pláne. Igaz utóbbi a kevés jó meccsei közül kettőt a Real és a Bayern ellen játszott... :)

Rikoo 2018.02.05. 14:46:11

@Alex8610: Aztán volt 2-3 vállalhatatlan meccse Juventus szinten. Azóta nem játszik.

.Bulldeo 2018.02.05. 14:57:59

@Rikoo: kíváncsivá tettél: melyik volt az a 2-3 vállalhatatlan meccse? Voltak hibái, furcsa lenne, ha ne lennének, de Lichtsteiner meg Sturaro esetében vannak előttem olyan képek, hogy vállalhatatlanul játszanak, nekem Bentancurról ilyen emlékem nincsen. Gyengén játszott már, de most olyan játékos sem jut az eszembe, aki ne játszott volna gyengén a szezonban. Talán Höwedest leszámítva..

Szili072 2018.02.05. 15:17:44

Kell egy "rohamnéger" a csapatba, az angolok ellen jó lett volna.Betancur az utolsó két meccsén nagyon rosszul játszott.

Rikoo 2018.02.05. 15:24:48

@.Bulldeo: Nem tudok most csapatneveket nézni, hogy ki ellen volt, de ami rögtön beugrik aze gy Coppa Italia meccs amit végigjátszott. Ott többször is felhördültek a nézők a rossz megoldásain.
Aztán volt még kiscsapat elleni meccse, egyiken egy félidőt játszott, na az volt a legrosszabb meccse. Azt hiszem azóta nem játszik, szinte normális megmozdulása sem volt.
A Spal elleni meccs még beugrik. 2-0 vagy 2-1 volt mikor lecserélték és 4-1 lett a vége. Ott látszódott igazán, hogy sokkal stabilabb a csapat, ha ő nem játszik.
A következő szezont nem Juventus mezben kezdi meg ebben biztos vagyok. Szerintem helyette jön majd valamelyik olasz fiatal(Pellegrini, Barella, Cristante), ő pedig kölcsönözve lesz.

pedronegroo 2018.02.05. 15:34:14

Tény, hogy az uru-kölyök a legutóbbi meccsein mikor lehetőséget kapott akkor nagyon gyengén teljesített. A kérdés már csak az hogy a szezon elején akkor miért játszott olyan biztatóan és fél év alatt miért visszafele fejlődik??

Rikoo 2018.02.05. 15:40:05

@pedronegroo: Hát azért akkor sem volt egy megváltó.:)
Inkább a korához képest játszott jól, de valamiért egyik poszt sem az igazán neki való. Semmi kiemelkedő nincs benne.
(Amúgy pont illik ilyen téren a Juventus középpályára.:D)

pedronegroo 2018.02.05. 15:55:16

@Rikoo: Olyan nincs, hogy nekünk soha egy fiatal se elég jó!

Rikoo 2018.02.05. 15:59:19

@pedronegroo: Pogba, Dybala, Morata elég jók voltak.

pedronegroo 2018.02.05. 16:17:47

@Rikoo: Ebből csak Pogba volt igazából fiatal, pontosabban tapasztalatlan. Dybala a serie a legjobb fiatal játékosaként csatlakozott hozzánk, Morata meg a Reálból jött ahol már BL meccseken "rúgdosta" a gólokat. Szóval én az ifikre gondolok, mint amilyen Pogba is volt mikor elkezdte a Juvéban. De nem akarok ezen problémázni, Allegri egyszerűen képtelen a fiatalok beépítésére nem bízik bennük, előbb állítja be Sturaro, Barzalgi, De Sciglio-t, szóval bárkit aki már tapasztalt, független attól milyen minőséget képvisel.

Rikoo 2018.02.05. 16:33:22

@pedronegroo: Pogba is úgy érkezett már, hogy Buffon és Pirlo is mondta nem hiszi el, hogy az MU egy ilyen képességű játékost elengedett.
Allegri azokat a fiatalokat játszatja akik már a jelenben is magas minőséget képviselnek.
De ez a tendencia van jelenleg más nagyoknál is. Kivéve a totál káosz PL. Botrány az a liga, minden tekintetben. A bírók a hab a tortán.
Bayern München, Barcelona, PSG és Real Madrid akikre gondolok. Főleg utóbbi. Ott sokkal komolyabb szintű fiatalok nem játszanak.

Vergilius1897 2018.02.05. 17:04:13

@pedronegroo: Veled is csak többen vagyunk... ;) Ha aktuálisan szépen játszott a csapat, akkor találsz mást, most éppen azt, hogy Allegri képtelen fiatalokat beépíteni, ez pedig kizárólag az ő hibája. Szerintem nem, egyszerűen Allegri eleve az újonnan érkezett kész játékosokat is lassan teszi a csapatba, nemhogy az olyanokat, mint Benta vagy Rugani. Kövezzetek meg, de Rugani soha nem lesz Juventus szint és ez nem csupán a bizalom, sokkal inkább a képességek hiánya. Benta meg új, egészen más stílusú, színvonalú bajnokságból jött, az a kijelentés pedig, hogy "Nem volt rossz amikor játszott" pontosan jellemzi a jelenlegi szintjét.

Ágálhatsz Allegri ellen amennyire csak szeretnél, az a baj, hogy az érveid üresek. Egyik kommentedben jelezted, hogy "olasz középszar az edzőnk" - a nálunk elért eredményei és az, hogy a futballvilág TOP edzőnek tarja úgy gondolom, kellő cáfolat az általad írt badarságra. A sokat emlegetett "nézhetetlen" játék meg sajnos/nem sajnos a Juve sajátja. Nem volt szebb Conte, Ferrara, Del Neri, Ranieri vagy Capello (BL, Juve-Liverpool 0-0 össz.: 1-2) idején se. Jogos a kérdés felvetése ezek után, hogy-mikor-miért lettél Juventus szurkoló? Soha nem jellemzett minket sziporkázó támadójáték, soha nem is fog. Azok az idők pedig elmúltak, hogy nálunk játszik kora Zidane-ja vagy Del Piero-ja, ha azt sírod vissza, van egy rossz hírem...

Ádám.84 2018.02.05. 17:04:14

@Rikoo: akkor már csak egy kérdés maradt, miért nem adják kölcsön ezeket a játékosokat, hogy rutint szerezzenek.

.Bulldeo 2018.02.05. 17:05:07

@Rikoo: ebben az esetben viszont jogos a kérdés, hogy van-e bármi értelme az Orsolini féle igazolásoknak, vagy épp Barella, Pellegrini, és a többi hasonló fiatal figyelésének. (Bentancurból még csak rendesen pénzt sem lehet csinálni a szerződésében foglaltak miatt.)

Ádám.84 2018.02.05. 17:06:29

@.Bulldeo: abban az esetben van, ha kölcsön adják őket és kész játékosként térnek vissza Torinóba.

.Bulldeo 2018.02.05. 17:13:51

@Vergilius1897: "Benta meg új, egészen más stílusú, színvonalú bajnokságból jött, az a kijelentés pedig, hogy "Nem volt rossz amikor játszott" pontosan jellemzi a jelenlegi szintjét." Szerintem senki nem állítja, hogy Bentancur kiforrott klasszis, viszont a jelenlegi középpályánk éppen elég szürke tud lenni esetenként ahhoz, hogy ne annyira legyen érthető, hogy Bentancurral nem próbálkozunk. Érdemes azt is látni, hogy az idősebb játékosok bármelyik pillanatban kieshetnek, és akkor rá vagyunk szorulva a meccshiányos fiatalokra, akik néha véletlen folytán, hosszabb kihagyás után kapnak helyet a kezdőben egy-egy igazi tétmeccsen. Aztán meg ott törvényszerűen hibáznak. Ezt lehetett megfigyelni Ruganinál - aki igenis egy jó képességű játékos, vagy épp Leminánál az utóbbi szezonban.

.Bulldeo 2018.02.05. 17:18:40

@Ádám.84: nem lennék meglepve, ha Orsolini Atalanta nevelésként jóval többet játszott volna az Atalantában, mint így, kölcsönnel. Ilicic bevált a posztján, Orsoliniért extra pénzt nem kaptak volna, ha türelmesen próbálkoznak vele, így maradt neki a pad.

pedronegroo 2018.02.05. 17:19:52

@Rikoo: Szerintem máshol azért nem játszatják a fiatalokat, pl az általad említett nagy csapatoknál mert van egy nagyon jó kezdő játékosuk ara a posztra, nem Sturao, De Sciglio-féléket játszatnak helyettük, szóval nagyon nem mindegy miért nem játszanak.

@Vergilius1897: Rugani a liga legjobb fiatal olasz védőjeként érkezett hozzánk, nem értem milyen képességbeli hiányosságai lehetnek. Persze azóta már lement 1-2 szezon, nem kell szakértőnek lenni ahhoz hogy megállapítsuk hogy a padon csak visszafelé "fejlődhetett".

Allegri top-edző?? Hol és ki mondja? Nyert esetleg nemzetközi trófeát? Vagy nyert valamit az ellenfelek nélküli olasz bajnokságon kívül?

Rikoo 2018.02.05. 17:27:14

@pedronegroo: Sturaro játszotta a legkevesebbet az egész csapatból, Höwedesen kívül. Szerinted ő jó példa?
Vagy De Sciglio? Van még a 34 éves Lichtsteiner és a 36 éves Barzagli akik tudnak ezen a poszton játszani.

GGábr81 2018.02.05. 17:31:49

@pedronegroo: "De milyen jól jönne most ha már sikerült volna beépíteni Bentancurt... "
Én tovább megyek. De milyen jól jönne most, ha már sikerült volna beépíteni SMS-t, vagy Tolissot. :)
Vagy az is jól jönne, ha nem ba..k szét a védelmet (bár ez inkább Bonucsicskának köszönhető) és maradhatott volna a 2 tagú kp és most nem lenne ekkora érvágás Matyi kiesése.
De ez mind csak, ha. A Bekúr gyerek beépítése viszont úgy gondolom, hogy nem csak a mester hibája. Annyira nem vagyok elszállva tőle.
De nem sok olyan fiatal van akit a Juve eltékozolt és utána másik nagy csapatnál bebizonyította, hogy nagy hiba volt elengedni. Kivétel talán Coman.

pedronegroo 2018.02.05. 17:34:44

@Rikoo: Ha csak 5 percet játszott azért is kár.

Ádám.84 2018.02.05. 17:39:55

@.Bulldeo: "Érdemes azt is látni, hogy az idősebb játékosok bármelyik pillanatban kieshetnek, és akkor rá vagyunk szorulva a meccshiányos fiatalokra, akik néha véletlen folytán, hosszabb kihagyás után kapnak helyet a kezdőben egy-egy igazi tétmeccsen. Aztán meg ott törvényszerűen hibáznak. Ezt lehetett megfigyelni Ruganinál - aki igenis egy jó képességű játékos."
Na ezzel tökéletesen egyetértek.

Orsolini Ascoli nevelés, az Atalantában pedig nem volt posztja, mivel szélsők nélkül játszanak.

Vergilius1897 2018.02.05. 17:45:47

@pedronegroo: Igazad van, a BL győzelem a fokmérő! Roberto di Matteo kéne nekünk, lehet, hogy csak a mi hívásunkra vár és azért nem valamelyik PL vagy la liga csapat padján ül?!

.Bulldeo 2018.02.05. 17:53:36

@Ádám.84: tudom, hogy Orsolini Ascoli nevelés, arra próbáltam utalni, hogy ha atalantás lett volna, valószínűleg máshogy állnak hozzá, mint ahogy egy kölcsön játékoshoz. Egy fiatal beépítésénél van a klubnak valami motivációja: 1, pénzt akar látni belőle, és az Atalanta tud is szép pénzeket leakasztani a fiataljaiért. 2, hosszabb távon terveznek vele. Ha a játékos csak kölcsönben van, és kicsit is jobb a csapat, van a posztján más lehetőség is, akkor már nem annyira megérős a beépítése. Én emiatt kicsit szkeptikus vagyok ezzel a vonallal. Főleg az olasz bajnokságot nézve, ahol mindenki szívesebben játszat rutinosabb játékosokat.

Amúgy Orsolini az Atalanta szokásos 3-4-2-1es felállásában nyugodtan játszhatott volna Ilicic helyén, jobb oldali támadóközéppályásként.

pedronegroo 2018.02.05. 17:56:58

@Vergilius1897: Te is nagyon jól tudod hogy Di Matteo csak átvette azt a cselskít és nem Ő rakta össze, szóval ez egy nagyon rossz példa volt amit kiragadtál.
A scudetto-nak nagyon kicsi az értéke ezt jól megmutatta a két legutóbb elbukott BL-döntő és annak eredménye.

pedronegroo 2018.02.05. 18:00:06

@GGábr81: SMS, Tolisso? Hát ja, legalább most róluk "vitatkoznánk" hogy miért nem játszanak meg hogy nincs meg bennük az elegendő minőség a Juvéhoz :)

Rikoo 2018.02.05. 18:10:01

@pedronegroo: A Premier Leaguenek akkor mekkora értéke lehet?:D

Vergilius1897 2018.02.05. 18:59:22

@pedronegroo: "Allegri top-edző?? Hol és ki mondja? Nyert esetleg nemzetközi trófeát? Vagy nyert valamit az ellenfelek nélküli olasz bajnokságon kívül?" Nyert esetleg nemzetközi trófeát volt a kérdés, se több se kevesebb, ezek szerint ennyi a lényeg, hogy ott van-e a neve a győztesek mellett valamelyik nemzetközi kupában. Di Matteonak ott van, a kérdésedből adódóan akkor Ő TOP edző. A döntőket elbukta Allegri, ez tény, ahogy az is, hogy hatalmas élmény volt látni, amikor leoktatta a Barcát a csapat, ahogy kiverte a Real-t vagy ahogy fél perc híján sérültektől tizedelt csapatunk a hatalmas Guardiola féle Bayern-t is megfogta. Mindez évről évre változó (romló) játékosállománnyal sikerült. Elvesztettük a döntőket? Igen. Lehet ettől még kiváló edző?Szintén igen (jó, a Te általad elfogadott értékrendben nem). A szakma elismeri a munkáját? - Ennek hagyom, hogy utána olvass, nincs szükséged rá és nem is szeretnélek az általad ültetett erdőből kivezetni.

babo0410 2018.02.05. 19:30:33

@.Bulldeo: Szerintem erre lenne megoldás, hogy bizonyos játékpercért cserébe fizetnénk adott klubnak egy kisebb (mondjuk 2-3 milliós) összeget. Esetleg meg lehetne abban állapodni, hogy X játékperc alatt adott klub fizet büntetést nekünk. Ki lehetne találni a kölcsönre vmit.
És most ki is találtak. Pl. a játékosokat eladjuk, és opciót szerzünk a visszavételükre. Azaz a kölcsön helyett eladjuk a játékosokat, akiket nem sokkal magasabb áron visszavehetünk. Mint ahogyan a Real Morata esetében tette. Szerintem ez nem rossz. Más nem tudja megvenni, mert nekünk van elsőbbségünk, viszont, ha a klub fizet adott játékosért, akkor már érdekelté vállik, hogy játszassa, mert neki költenie kellett rá. Ráadásul ha megveszik, akkor a fizetése is őket terheli, míg kölcsönnél nem biztos. Tehát nagyobb az esély a játszatásra. Pláne, ha szeretnék, ha mi visszavennénk, ezáltal a befektetett tőkét, és némi hasznot kapnának adott játékos után.

.Bulldeo 2018.02.05. 19:51:33

@babo0410: eladás visszavásárlási opcióval. Szerintem is ennek van a legtöbb értelme.

babo0410 2018.02.05. 19:54:56

@pedronegroo: Két elbukott BL döntő? Dortmund, Real, Monaco, Barca, ezeket vertük ki a két döntőhöz vezető úton. Nyilván ezek is gyenge sz@r bajnokságokból jött csapatok, hiszen egy igen sz@r bajnokságból jövő Juve, egy sz@r bunkerfocista edzővel, meg Sturaro, Khedira féle senkikkel kiverte őket.
Oké, hogy Allegrit, néhány játékost, a taktikánkat, stb. nem kedveled, csak ezt az utálatot nem kéne mindenáron megmagyarázni. Ha legalább logikus érveket hoznál föl, és nem két elbukott döntőt. Lippi három döntőt is elbukott. Pedig neki erősebb volt a kerete, akkoriban a Juve volt az egyik legerősebb csapat a mezőnyben, most meg próbálunk oda visszakapaszkodni (szerintem már nem vagyunk messze tőle). És nem mellesleg akkoriban egy sokak által nagyon sokra értékelt Moggi volt felelős az igazolásokért, nem a folyton csak kritizált Marotta. Közben meg a Marotta-Agnelli korszak kezdi trófeákban beérni, sőt lehagyni a Moggi-Bettega-Giraudo érát.
És még Allegri is nyerhet BL-t bőven. Szerintem fog is. Marotta, Agnelli és Allegri emelik még magasba a BL serleget.

Juventino86 2018.02.05. 20:32:51

@Vergilius1897: +1. Örülök, hogy ezt rajtam kívül más is îgy látja.

GGábr81 2018.02.05. 22:16:17

@Vergilius1897: ez igaz amit írsz. Lehet ettől még jó edző? Igen, lehet. Elismeri a szakma is, valóban. De vajon lehet e az, hogy még ennek ellenére is van olyan aki szerint nem jó. Bizony lehet és ez az ő véleménye, amivel én bár nem értem egyet, de tiszteletben tartok.
Sőt még el is filózok rajta kicsit, hogy miben van igaza, miért látja ő másként. És olyankor rádöbbenek, hogy bizony Maxnak is vannak hiányosságai (kinek nincsen), de ha még egy döntőt elveszít, úgy, hogy nem nyár közben egyet sem, akkor komolyan el kell ezen gondolkodni.

GGábr81 2018.02.05. 22:26:02

@babo0410: azért sokan mondják ám, hogy mindkét döntőig vezető úton csak egy-egy igazán nehéz ellenfél volt, akik nem épp csúcsformában vártak minket. De aztán mindkét döntőben rendesen "beáraztak" minket. Jobban meg lennék győzve, ha csak az egyik döntőn szorosabb küzdelmet látók. Szóval én azt mondom amit te is, hogy ezek az eredmények magukért beszélnek, de közben ezzel sem tudok nagyon vitázni.

Rikoo 2018.02.05. 23:04:10

Min. 1 hónapos kihagyás várható a hivatalos jelentés alapján, részletesebben is kivizsgálják majd a játékost.

CsJuve 2018.02.06. 00:00:59

@GGábr81: @pedronegroo: Ezek szerint a top edző akkor Matteo aki kapott egy cselszkit, vagy Zizou aki mindent megnyert a reállal, vagy Guardiola? Esetleg Enrique?Bennük az a közös, hogy mind egy jó csapatot kapott első szezonra. Aztán látjuk mi történt a következő idényben velük. Talán Guardiola az, akinek most kijön a lépés. Allegri igen is egy top edző, de legalábbis az látszik, hogy egy nem túl acélos kerettel is tud döntőzni...

GGábr81 2018.02.06. 21:04:28

@CsJuve: szerintem is nagyon jó edző. Top edző. Csak a kérdés az, hogy a végső győzelem elérésének képessége is meg van- e benne. Bár az igaz, hogy ez nem csak rajta múlik.
Ha csak a tavalyi döntőt nézem, azért volt néhány hibája amit elkövetett.
Nem megfelelő rotáció, formaidőzítés, motiváció, fegyelmezés. Ha az mind klappol akkor sem biztos, hogy nyerünk, de ezt már nem tudjuk meg. Szóval egy döntőben kb ovis szint. Egy elődöntőben még császár. De hiszem, hogy most már tapasztalt, okult annyit, hogy megnyerhetjük vele a bl-t is. Akkor tipp lesz, aki nem csak jó, hanem nyerni is tud.
Focistában is van olyan, aki vágja a gólokat. 30-at 40-et, de az igazán fontos meccseken nem lő gólt. Az is jó csatár, csak egy kis + hiányzik még belőle. Jó az nem annyira jó példa.

Rikoo 2018.02.06. 21:11:28

@GGábr81: Azt se felejtsd el, hogy mind2 döntőben sokkal jobb képességű csapat ellen szenvedett vereséget a Juventus.

CsJuve 2018.02.07. 10:47:42

@GGábr81: @Rikoo: Valóban jobb csapatok ellen kaptunk ki a döntőben, ott a pont! Ez nem szégyen. Rotáció hiánya igaz lehetne, ha lett volna kivel rotálni... mindkét döntő apróságon ment el; a barcás Pogba 11es helyett kontra, gól. Ha ott megkapjuk a 11est belőjük, szerintem miénk a bl. A reál ellen az első félidőben jobbak voltunk. A szünetbeli balhé és a friss ember hiánya miatt buktunk ott. Ha nem Cuad az egyedüli előre csere, hanem lett volna Costa, Berna, Pjaca ott is behúzzuk. Szerintem. Ezek nem Max hibái. Aztán ez már a múlt, lehet csak én látom így, az is lehet, hogy túl elfogult vagyok...

2018.02.07. 12:52:11

@GGábr81: bizony-bizony. 2 összevásárolt divatmajom csapat volt pont ellenünk a döntőkben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása