A Juve 25 milliót kinál Politanoért?

politano_sassuolo.jpgHa hinni lehet a pletykáknak, a Juventus kész 25 millió eurót felajánlani a Sassuolo csapatának Matteo Politano megszerzése érdekében.

Az a szóbeszéd már korábban felröppent, hogy a huszonnégy éves játékosra szemet vetett a Juventus legfőbb riválisa, a Napoli gárdája, de most az áll az újságok lapjain, hogy a Bianconeri szerzi meg a futballistát.

Ezzel kapcsolatban a Gazzetta dello Sport jegyzi meg, hogy Juan Cuadrado sérülésével a bajnoki címvédőnek szüksége van még egy szélsőre, ez pedig Politano lehet.

Bár a kolumbiai játékos sérülésének súlyossága még mindig nem ismert, a Juve a hírek szerint a legrosszabb forgatókönyvre készül.

A Sassuolo igazgatója, Giovanni Carnevali tegnap úgy nyilatkozott, hogy a játékos kifejezte távozási szándékát és aláírásáért a Napoli van pole pozícióban. Mindezek ellenére a torinóiak is figyelemmel követik a helyzetet, amennyiben abban változás következne be.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr513610259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2018.01.28. 18:18:39

Politano 25 millió? Bezzeg Pellegri nem kellett. Nem azt mondom, hogy ő nem jó, de azért nem ő a legtehetségesebb olasz, nem őt kéne leigazolni. Én télen nem hoznék játékost, viszont nyáron Chiesát igen.

babo0410 2018.01.28. 18:19:09

Az lemaradt, hogy Berna és Costa se kapnak lehetőséget, minek még egy szélső?

el.Flaco 2018.01.28. 18:36:56

Magát nevettetné ki Marotta, ha elengedi Pjacát és vesz helyette egy semmivel sem jobb játékost 25 millióért. Nonszensz.

The king of alibis 2018.01.28. 18:38:19

Tipikus Barmotta igazolás lenne. Olasz kiscsapat középszarja túlárazva.

Juventino86 2018.01.28. 18:42:25

Szerintem nem szabadna kapkodni most. Van elég kreatív emberünk. Ha nincs elég szélső, akkor változtatni kell a formáción, és azokból kell főzni ,akik vannak. Pl. mehetne egy 4-3-1-2 is, ahol Berna vagy Costa lehetne a csatárok mögött.

Gyori_Juventino 2018.01.28. 18:50:05

Kean-Pjaca következő szezonban visszajöhetnek a kölcsönből és mindkettő sokkal jobban hasznára lenne a csapatnak ,mint ez a gyerek.
Két játékosért kell küzdeni: Can és Bellerin.

TYUKI 2018.01.28. 19:40:48

@Gyori_Juventino: Igazad van! És meg is lenne csapat! Jön még az Atalantás különitmény vissza!

2018.01.28. 20:05:24

@Juventino86: Egyetértek Nem is hiszem, hogy nincs elég szélső, mert akkor Bernardescinek nem törte volna fel a pad. Marotta nyilatkozta is, hogy nem nagyon fog most jönni senki.

2018.01.28. 20:06:21

@Gyori_Juventino: Pontosan. De meglepődnék, ha mindkettő sikerülne.

Juvegaspy 2018.01.28. 21:00:29

@The king of alibis: fejezd mar be ezt az allando szidalmazast...menj es nyald ki Kloppek segget.
Kajak idegesito vagy mar..
Epp most ez nem epp okos huzasnak tunik a vezetoseg reszerol de neked tok mind1 ki mit csinal csak szidhass valakit.

Del Pybala 2018.01.28. 21:06:36

@The king of alibis: szerintem is inkább nyald a dolgokat máshol

Nathas 2018.01.28. 21:10:43

Ez tuti kamu, kell a fenének ez a gyerek.

2018.01.28. 21:17:12

Miért van szükségünk rá? Nem értem...

The king of alibis 2018.01.28. 22:47:57

@Del Pybala: a témával kapcsolatban valami?

m.martin91 2018.01.28. 23:12:27

Ez az egész Politano ügy egy szégyen a Juventusra nézve.

Drotkoszoru 2018.01.28. 23:14:42

Az olasz középszer/középszar tökéletes megtestesítője Politano, még a gyenge Sassuolóban is vannak nála jobb játékosok. Messziről kerülje el Torinót. Hál Istennek nem fogjuk leigazolni, főleg nem ennyiért.

pedronegroo 2018.01.29. 08:39:50

Én a másik középszart Verdit(is) venném meg! :) Kezd bennem is kialakulni valamiféle fétis ezek az olasz középszerek iránt. :) Egy színtiszta olasz juve bét akarok! :) Nem kéne parázni hogy elviszik a legjobbjainkat így lenne idő csapatot építeni. Edzőt nem írok az már most is olasz középszar :) és a sportigazgatónk se világklasszis :)

Perin
De Sciglio Rugani Caldara Darmian

Verdi Sturaro L.Pellegrini Spinazzola

Berna Politano

TYUKI 2018.01.29. 09:12:01

@pedronegroo: Ha jól olvastam Allegrit is fikázod öreg? Te milyen druker vagy meg a többi hozád hasonlo tag itt a blogon? A szerkeztök helyében az összes hozád hasonlot letiltanám! Hogy van pofátog Allegrit vagy a hőn szeretet csapatunkat szidni! QRVÁRA unom h ti mindennel elégedetlenek vagytok! A Juve nem 300 v 500 millákat költ mind egyesek azt még is világ top 4es csapatunk van még akor is ha az a QURVA BL nem sikerül vagy nem 4 v 5 nullára nyerünk! Ha valami nem tetszik menj legyél divat druker!

2018.01.29. 09:25:26

@pedronegroo: Komoly kezdő lehetne,de egy világklasszist azért hagyhatnál,aki megnyeri a meccseinket,legyen az mondjuk Balotelli vagy Paloschi,középpályáról meg ne hagyd ki Párolót,védelembe a jelenlegi formájában visszajöhetne Bonucci,kapuba meg inkább Mirante vagy Consigli,a többi nagyjából jó is lesz.
@TYUKI: Szurkolók vagyunk nagy pofával,sehol senki nem tiltja,a saját csapatunktól sokkal többet és jobbat várunk,abszolút nem alaptalanul,ennyi...így van pofánk,kurva BL?! Baszki,nem a BL tehet róla,hogy egy szájbatöltött döntőt se tudtunk megnyerni,sőt,mindkétszer nagyon simán kaptunk ki,kinek a felelőssége az,hogy 11 hulla rohangált a pályán,az agyonnyert olasz bajnokságot meg a kupát végignyomták és elfáradtak a kulcsemberek?! Az is a miénk?!

pedronegroo 2018.01.29. 09:33:16

@TYUKI: Tetszik a stílusod, fogat mostál ma reggel?? Köszi amúgy a tanácsaidat, ha érdekel majd kereslek, egyelőre tárgytalan.

@fire06: Igazad van! Balo-t hogy felejthettem el!

Del Pybala 2018.01.29. 09:44:28

@fire06: Itt sokan lehet, hogy nem látták a barca elleni döntőt. Az minden volt csak sima nem.

Juventino86 2018.01.29. 09:49:42

Sajnos az olasz játékosok közül most senki se jelentene erősítést. Berna se annyira nagy durranàs sajnos. Costa sokkal többet hozzá tud tenni. Ha meg kevés a széslő, akkor lehet egy picit változtatni a felálláson.

2018.01.29. 10:42:02

@Del Pybala: Én láttam azt is sajnos,nyilván egy BL-döntő sosem sima,de azt csak a legelfogultabbak állíthatják,hogy hajszálon múlt volna,ugyanúgy,mint tavaly...amíg bírtuk,addig egyenlő ellenfelek voltunk,utána elfogyott a kraft,ki is tömtek minket,mint a szart...

Del Pybala 2018.01.29. 10:49:02

@fire06:ki is tömtek minket,mint a szart..? :D:D :D hogyne..
Helyzeteink voltak az egyenlítéshez, tizi gyanús eset, és a 2. góljuk előtt szabálytalankodtak Pogbával szemben és abból jött a gól. Végig jól játszottunk.

TYUKI 2018.01.29. 11:19:25

@pedronegroo: Te csak nekem ne tarts elöadást öreg! Kevés vagy te ide! Divat druker vagy menj pihenj inkább!

pedronegroo 2018.01.29. 11:34:53

@TYUKI: Te kezdtél el fröcsögni rám, de remélem kiélted magad és megnyugodtál, mert nem ér annyit az egész ezt ugye azért érzed???

Pavel1988 2018.01.29. 11:37:48

Ne pánikoljunk gyerekek, alap, hogy érdeklődünk egy olyan játékos iránt akit a Napoli akar leigazolni.

TYUKI 2018.01.29. 11:49:05

@pedronegroo: Értek én mindent! Nyugi!

2018.01.29. 11:54:02

@Del Pybala: Mennyi lett a vége?! Úgy emlékszem a végén mindkétszer 4-et kapott a világ legjobban védekező csapata...ezek a száraz tények.

Del Pybala 2018.01.29. 11:57:58

@fire06: Te aztán nagyon képben vagy látom :D:D:D

Nathas 2018.01.29. 12:00:08

@fire06: 3-at kaptunk a Barcától.

2018.01.29. 13:15:35

Tavaly meg négyet a Realtól,abszolút lényegtelen,az igazán fontos pillanatokban kínlódtunk,ahogyan most is kínlódás az összes meccsünk,rossz nézni a csapatot,annyira szervezett már minden,hogy tapottat nem mer mozdulni senki azon kívül,amit Allegri megszab. A védelem ismét brutálisan jó lett a támadójáték rovására...aztán amikor kapunk megint egy hármast vagy egy négyest,akkor csak állunk mint fasz a lakodalomba,hogy ez hogy történhetett,hiszen mi jók vagyunk pedig...

Juvegaspy 2018.01.29. 13:40:33

@fire06: eleg erdekesek az emlekeid a barca elleni meccsrol pedig nem volt az olyan reg.
Vegig veszelyesek voltunk 1:1nel 2:1nel megingabb sot kicsit kinyultak s ez bosszulta megmagat. Nem fogyott el az ero.
A Real ellen mar igen..de ott mind a jatekosok mind mi szurkolok kicsit el is biztuk magunkat.

Rikoo 2018.01.29. 13:47:41

@fire06: Akkor mi lenne a megoldás?
Játszunk támadófocit is higyjük azt Douglas Costára és Dybalára, hogy ők Neymar és Messi?
A játék nekem sem tetszik mindig, de továbbra is tartom, hogy vannak kvalitásbeli problémák és nincs egy világklasszis játékos sem.(Buffonon kívül)
Más edzővel sem lenne sikeresebb a csapat, talán a játék szebb lenne, de ettől függetlenül is látszódna a komolyabb BL meccseken, hogy a keret nem a legszűkebb elitbe tartozik. Allegrivel legalább eredmény van, ha szép játék sokszor nincs is. Nekem ez jobban tetszik, mintha szép játék lenne és eredmény nem.

2018.01.29. 13:53:35

@fire06: A szervezettség egyáltalán nem lenne baj, tavaly is csak emiatt jutottunk el a döntőig. Más edzővel (akár szebb játékkal is) kétlem, hogy a negyeddöntőnél tovább mentünk volna. Inkább legyünk "túl" szervezettek és eredményesek. Valamivel kompenzálni kell, hogy nálunk nincs annyi egyéni klasszis akik bármikor tudnának villanni egyet. A 4-2-3-1-el láthatóan szebb a játékunk, de az idei szezontól már ez sem megoldás, mert a védekezés már egyáltalán nem úgy működik ebben a rendszerben mint tavaly.

2018.01.29. 13:55:29

@Rikoo: +1, én is kb ezt írtam más szavakkal.

.Bulldeo 2018.01.29. 14:07:52

@fire06: "Úgy emlékszem a végén mindkétszer 4-et kapott a világ legjobban védekező csapata" Te láttad is a 2015-ös BL döntőt, vagy anélkül is ér okosnak lenni?

2018.01.29. 15:37:08

@.Bulldeo: Láttam sajnos,elírtam,csak a Realtól kaptunk négyet,de végülis sikerült megfogni a lényeget,szép volt,legalább figyelsz!
@Rikoo: Van egy olyan utópisztikus gondolatom,hogy létezik olyan taktika,amely a masszív védekezést nem elhanyagolva a támadó játékosok egyéni kvalitásaira építkezve szépen felépíti a meccset...Dybala nem Messi,Douglas Costa se Neymar,ettől még egyáltalán nem rossz játékosok,sőt! Egyszerűen nem illenek bele a taktikába...ahogyan Bernardeschi se,mert egyikük se fog világot átcsúszva védekezni...
Egyébként ha már emlegeted őket,Messi és Neymar hányszor védekezik a saját kapujától 20 méterre,ahogyan mondjuk Dybalának muszáj,vagy Higuainnak?!

Juventino86 2018.01.29. 16:58:29

@fire06: Az valóban gond, hogy a csatárainknak is rengeteget kell védekezniük. Ezen szerintem most, hogy ennyi sérült van, az segítene, ha visszaállna a 4-3-1-2. Ez jellemzően az a felállás, ahol a trequartista és a két csatár egyéni kvalitásaira épül a támadójáték döntő része. Szerintem Mandzu és Higu is eredményesebb, ha közelebb vannak a kapuhoz. Costa meg tudna mögöttük játszani. Szóval amire te utaltál, az szerintem csak így működhet.

Rikoo 2018.01.29. 17:12:19

@fire06: Dybala sétálgatását hátul nem nevezném védekezésnek, ugyanúgy Douglas Costa se a védekezése művésze, de ő azért próbál szerelni is néha.
Azt se felejtsd el, hogy ez nem a La Liga ahol szinte egy támadó sem védekezik normálisan.
Higuaín esete mondjuk érdekes. 30 éves korára megtanult sokat futni és elfelejtett focizni. Borzasztó néha miket csinál.
Mondjuk én úgy vagyok vele, ha lenne értelmezhetőbb középpálya és a szélsőhátvédek is jobban támadnának akkor semmi probléma nem lenne a támadójátékkal a 4-3-2-1-ben.
@Juventino86: Vagy csak egyszerűen Bernardeschit kellene játszatni. 4 gól és 3 gólpassz 600 perc alatt az nem rossz, az utóbbi meccseken pedig már döntő szerepet is kezd játszani.

Rocky80 2018.01.29. 17:29:23

Egész érdekes eszmecsere kezd itt kibontakozni.

Bernardeschi lehet hogy játszhatna többet, de végülis az se rossz, ha be tud tölteni egy csere Jolly Joker szerepet, amilyenre például a Real elleni döntőben nagy szükség lett volna.

Egyébként tényleg lehet ebben valami, hogy a nagy taktikusság és védekezés mindenek felett; kiöli a játékosainkból az utolsó, döntő pillanatokban való koncentráltságot, főleg az említett dolgok miatti fáradtság miatt.

Juventino86 2018.01.29. 17:54:30

@Rikoo: Igen, Berna szépen fejlődik, de annyira azért nem nagy eresztés. A trequartista posztját nem merném rábízni. 4-4-2-ben lehetne jobbszélső, és akkor a másik szélen játszhatna Costa. Gólpasszokban valóban jeleskedik.

Rikoo 2018.01.29. 17:57:12

@Juventino86: Bernardeschi pontosan annyit tud, mint a keret 90%-a.

Drotkoszoru 2018.01.29. 17:58:18

A Facebookon olvastam, az Azzurri oldalán:
"Aurelio De Laurentiis az RMC Sport Matteo Politanóval kapcsolatos kérdésére annyit mondott: "kérdezzétek Marrottát".

Lehet hogy a Juventus beelőzte a Napolit a Sassuolo szélsőjéért folyó csatában?"

Erről tud valaki több infót? Nagyon remélem, hogy nem akarjuk leigazolni ezt a mozgássérültet.

2018.01.29. 18:41:01

@Rocky80: nem is csak a koncentráltságot. Szerintem a támadási-gólszerzési gyilkos ösztönt is, ha csak a "zombi" stílus van.

Juventino86 2018.01.29. 19:48:32

@Rikoo: Hááááát azért sok játékost fel tudnék sorolni, aki meggyőzőbb nekem. De ez talán nem is baj, Bernára úgy kell tekinteni, mint később megtérülő befektetésre. Benne van a tehetség, remélem, hogy ki is jön. :)

Nathas 2018.01.29. 20:03:04

@Rikoo: akkor a hitvány, nézhetetlen bunker foci a megoldás? Mindig ilyen beszarinak kell lenni, ezt jelenti a taktikusság? Ennyire szarok a játékosaink, azért viszik el a legjobbjainkat? Ha Dybala hátul csak sétálgat (és nem olyan gyönyörűen zárja a passzsávokat, mint a nála jobban dícsért fiaink), akkor miért nem teheti ezt meg a leshatáron? Én úgy hiszem nem, Allegri egyszerűen nem tudja kihozni ebből a keretből a legjobbját.
Abban viszont nagyon egyetértek, hogy Bernardeschi nagyon alul van értékelve. Alig kap lehetőséget, mégis sok remek dolgot láthattunk már tőle.

Rikoo 2018.01.29. 20:13:17

@Juventino86: Bőven játszhatna többet, főleg most, hogy nincs Dybala. Egyszerűen nem kell Mandzukicot és Higuaínt egyszerre játszatni mindig.
És a Douglas Costa-Bernardeschi összehasonlítás sem a brazilnak kedvez, ha a játékidőt és a kanadai táblázatot vesszük figyelembe. Bár normális esetben együtt kellenének, hogy a pályán legyenek most, hogy nincs Cuadrado és Dybala.
@Nathas: Ez az olasz foci. A többi olasz csapatnál is minden támadó védekezik és régen is így volt.
Egyetlen egy másik bajnokságban sincs ez csak a Serie A-ban.
A szezon elején átjáróház volt a csapat, fele ennyit sem védekeztek a játékosok, mint most és meg is látszódott ez a kapott gólok számában.
Miért ne tudná kihozni? 10 pontot vesztett a csapat a bajnokságban, BL-ben továbbjutott a csoportból és az holnap elődöntőt játszanak az Olasz Kupában.

Juventino86 2018.01.29. 20:20:24

@Rikoo: Én is úgy gondolom, hogy ha vannak igazi szélsőink, akkor ne Mandzu játsszon a bal oldalon. Higu és Mandzu egymás alternatívái kellene, hogy legyenek.

Nathas 2018.01.30. 10:29:51

@Rikoo: A taktikusság azért nem egyenlő a nézhetetlen játékkal. Azt, hogy nem tudja kihozni, szintén a játék képére értettem, nem pedig az eredményességre. Azért ez mégis egy olyan sportág, amit a játék képéért és az eredményért együttesen néz az ember.
Egyébként a BL-produkcióra túlságosan nem lehetünk büszkék, eddig az is nyögvenyelős volt, na de majd hátha az igazi meccsekre élesek leszünk.
A bajnokságban egyébként szintén úgy vagyunk 2. helyen, hogy nekünk van a legjobb keretünk.

Rikoo 2018.01.30. 13:01:49

@Nathas: Elhiheted, hogy az edzők nem azért dolgoznak, hogy Te vagy én jól szórakozzunk. Az eredményesség mindenek felett áll.

Nathas 2018.01.30. 15:20:59

@Rikoo: Hát, azért azt is tudjuk, hogy vannak olyan edzők, akiket menesztettek már annak ellenére, hogy az elvárt eredményeket hozták. A néző nem csak az eredményekért megy ki a stadionba, ül le a tv elé, szép játékot is szeretne látni. A több szurkoló több bevételt generál. Persze, vehetünk Hanokat is, várva, hogy betörünk velük az ázsiai piacra - ami akár még be is jöhetne. Nem azt mondom, hogy szemkápráztató játékot várok, de ennél a nézhetetlen f.snál azért többet. Néha 1-1 tudatos támadásvezetés beleférne, lehet akár catenacciót is szépen játszani.

Rikoo 2018.01.30. 15:31:05

@Nathas: A Real Madridnál szokás meneszteni edzőket azért, mert nem elég látványos a játék. Olasz fociban nem ez a módi, még a Milannál sem.
Nem feltétlen mindenki a szép játékért néz meccset. A topszintről van szó ahol a tempó és a technikai színvonal a csúcson van. Sokan csak ezt szeretnék látni, vagy csak egyszerűen élőben látni azokat akiket máskor csak TV-ben láthatna. Erre jó a marketing.
A jó eredményeknek köszönhetően is lehet több szurkolót szerezni. Lásd az elmúlt évek, ahol rengeteg fiatal kezdett el szurkolni világszerte a Juventusnak.

2018.01.30. 15:53:58

@Rikoo: Az olasz foci mellett elszaladt a topfutball már rég! Kb egy olyan olasz edzőt látok,aki észrevette ezt,az pedig Sarri. Ha a Napolinak volna olyan erős kerete,mint nekünk,esélyünk nem lenne ellenük. Egy igazi topcsapatnak tudnia kell szépen védekezni és szépen támadni...nézd a tavalyi Realt,az egész szezonban nagyon magabiztos védelmük volt,mellette sajnos mi is megtapasztalhattuk,hogy milyen is egy Real Madrid,mikor formában vannak...Modric és Kroos rommá passzoltak minket,gyakorlatilag nyomoztuk csak a labdát.
A mi védelmünk évek óta a világ legjobbjai közt van,ez egy olyan pont,amire lehet építkezni,viszont én nem látom azt,hogy Allegri a támadások felépítését is ugyanazzal a műgonddal tervezné,mint a védekezést. Igazából a fejlődés megrekedt,én így látom,ez a játék meg nekem nagyon kevés,hiába nyerjük a meccseket,örülök,meg minden,de már azt se tudom mikor néztem utoljára végig meccset,mindig elalszom rajta.

Rikoo 2018.01.30. 16:01:31

@fire06: Mit vett észre Sarri? 4-3-3-at játszik a csapat és semmit nem változtat rajta.
Lenne, lenne...Sarri sem véletlenül csak egy Napoli kispadján ül és nem a Real Madridén.

"Modric és Kroos rommá passzoltak minket,gyakorlatilag nyomoztuk csak a labdát."

Legkevésbé ez döntött, voltak sokkal fontosabb problémái is a Juventusnak azon a meccsen. Mondjuk az tény, hogy a Real Madrid döntőspecialista, mindig is az volt, elég megnézni a történelmét a két klubnak.
De ne felejtsük el azt sem, hogy Allegrivel sikerült kiverni őket a BL-elődöntőben, két nagyon jó meccsen.

A játékképet tekintve én 3 problémát érzek:
1. Nincs egy jobbhátvéd aki tud támadni is.
2. Khedira
3. Higuaín és Mandzukic együtt teljesen hatástalanok támadásban.

2018.01.30. 16:17:52

@Rikoo: Emlékszem a Real elleni elődöntőre,ott mi kontrolláltuk a játékot,nem adtuk át a területet és nem puffogtatuk előre a labdákat vaktában,mint most...egyébként az észrevételeiddel abszolút egyetértek,kivéve a Modric-Kroos dolgot,mert szerintem meg ott volt bántóan nagy a különbség a két csapat közt,na meg ugye Ronaldot egyszerűen nem tudta kikapcsolni Bonucci,ennyi.
A különbség annyi,hogy én más,máshonnan eredő problémákat is látok. De maradjunk az utolsó mondatodnál...a legnagyobb probléma ugyanis az,hogy ezt pont az nem látja,akinek elvileg muszáj volna.

Rikoo 2018.01.30. 16:24:16

@fire06: Vagy csak egyszerűen másképp látja. Nem véletlenül ő van ott és nem mi.:)

Nathas 2018.01.30. 20:52:09

@Rikoo: bevallom, nem teljesen értem a válaszodat. Viszont a rengeteg ifjú Juve drukkert a mi utánpótlás csapatainkban nem vélem felfedezni.

Nathas 2018.01.30. 21:18:31

@Rikoo: Nem feltétlen mindenki a szép játékért néz meccset. A topszintről van szó ahol a tempó és a technikai színvonal a csúcson van. Sokan csak ezt szeretnék látni, vagy csak egyszerűen élőben látni azokat akiket máskor csak TV-ben láthatna. Erre jó a marketing.

Ezt úgy érted, hogy lehet szar a játék, ha jön az eredmény, az lenyűgözi a széles tömegeket?

Rikoo 2018.01.30. 21:21:52

@Nathas: Szar játékkal azért nem lehet nyerni, de az eredményesség egyértelműen gyarapítja a szurkolók számát.

2018.01.31. 06:49:55

@Rikoo:

"A játékképet tekintve én 3 problémát érzek:
1. Nincs egy jobbhátvéd aki tud támadni is.
2. Khedira
3. Higuaín és Mandzukic együtt teljesen hatástalanok támadásban." - Pontosan így látom én is, ez a 3 fő probléma, nem kell ehhez sok mindent hozzáfűzni. A 3 dolog lehet, hogy nem egyformán súlyozottan okoz problémát a meccseken (ellenfélfüggő) és ráadásul néha még taktikai-hozzáállásbeli nem megfelelőségi problémák (az egész csapat esetében) adódnak még hozzá ehhez.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása