A Monaco lesz a befutó, a Juventus lecsúszott Pellegriről

pellegri_pietro_golorom_1.jpgHiába tűnt úgy, hogy a Juventus lehet a befutó az olasz labdarúgás egyik legnagyobb ígérete, a mindössze 16 esztendős Pietro Pellegri ügyében, az AS Monaco is versenybe szállt, s mikor a hercegség csapata túllicitálta a Juventus ajánlatát, a torinói klub visszavonulót fújt.

Az olasz sajtó egymással egybecsengő állításai szerint a Genoa végül az AS Monaco 20 millió euróról és további 10 millió euro bónuszról szóló ajánlatát fogadta el, s így Pietro Pellegri hamarosan országot és bajnokságot válthat.

"Már csak a részleteken dolgozunk Pellegri eladása ügyében a Monacóval." - erősítette meg a pletykákat a Genoa igazgatója, Giorgio Perinetti a Sportitalia munkatársának nyilatkozva.

A hírforrás úgy tudja, hogy a Genoa 23 millió eurót és további bónuszokat könyvelhet el az ifjú támadó után, s tíz százalékos részesedést kap majd egy esetleges jövőbeli továbbértékesítés során, amennyiben a vételár meghaladja a 40 millió eurós összeget.

Pellegri még ma reggel áteshet a klubváltást megelőző orvosi vizsgálatokon, s várhatóan öt esztendőre szóló, évi egymillió eurós bérezést biztosító szerződést ír majd alá a Monacóval.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9813606637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2018.01.27. 10:17:02

Én nem ismerem ezt a csávót vannak itt szakértők a blogon engem csupán aza tény idegesít hogy hogyan juthatott el idáig az olasz futball hogy egy ilyen fiatal elvileg tehetséges hazai játékos külföldre pláne a franciakhoz igazol fejlődni tapasztalatot szerezni és egy olasz klub is +10 millióért nem hogy otthon tartana hanem egy jött ment klubnak adja tovább. A Juvet se értem jön egy másik licit aztán behuzza mindenki fülét farkát. Egy Monacoval szemben???? Verrattibol nem tanultunk? Keita esete? Milyen jól jönne most hogy Cuadrado kidolt amúgy Marotta helyében befejeznem a olasz kis és közép csapatok támogatását kb eddig mindegyik csak kib*szott vele

babo0410 2018.01.27. 10:50:53

Szomorú, hogy megint jött más, mi már is kiszálltunk. Ez nagyon bosszantó Marotta részéről, hogy nem hajlunk csak kicsit se küzdeni. 20+10 milliós ajánlatot nem vagyunk hajlandóak túllicitálni, az olasz labdarúgás egyik legnagyobb tehetségéért? Ugyanezt játszottuk el Verrattival is. Hagytuk, hogy a PSG elvigye.
Nagyon bosszantó. Most nagyon csalódott vagyok. Remélem akkor legalább Barella jöhet.

.Bulldeo 2018.01.27. 10:53:38

Pellegri jól jár a Monacóval. Nálunk évekig rohadhatna a padon, a Monacóban viszonylag rövid időn belül komolyabb szerephez is juthat.
20 évesen meg majd mehet egy top csapatba.

2018.01.27. 11:03:55

@Alex8610: a kisebb olasz csapatok (akiket Marotta bőszen hangoztatva támogat), ott b@sznak velünk ki, ahol tudnak és utána örülnek maguknak...
Ettől függetlenül, most jobb, hogy nem igazoljuk le, a PADOT KOPTATJA: Rugani, Bentancur, Bernardeschi is csak.

Juvegaspy 2018.01.27. 11:05:35

Nem kell itt izgulni...ha tenyleg akkora asz a gyerek akkor majd Higu utan megvesszuk. Ha 150milla akkor 150milla, nem a ti penzetek nem az enyem..kesz annyira ez nem volt fontos

Mitya10 2018.01.27. 11:05:47

Úgy látom full egyedül vagyok azzal h közel 30 misit kidobni egy szaros 16 éves kölyökre a legnagyobb baromság lett volna.

rockitbaby 2018.01.27. 11:24:51

@Mitya10: Nem az a baj, hogy kiszálltunk, hanem az ahogy. Jön egy kis nehézség és fülünk-farkunk behúzva hátrálink ki.

2018.01.27. 11:25:12

@Mitya10: nem vagy egyedül, ezt én is így gondolom. Mindössze annyi a probléma, hogy az így fennmaradó összeget Marotta nem fogja a jobb (és a bal?) oldali védő hiányposztjaira fordítani, mert "30 millióért már túl drága nekünk" egyik játékos. (Másik nem? Mindegy.)

a Zamboni nem egy tészta 2018.01.27. 11:32:16

@Alex8610: nem azért megy oda, mert ott fejlődik. A csávó leszarja a fejlődést.

.Bulldeo 2018.01.27. 11:42:24

@a Zamboni nem egy tészta: Te ilyen jól ismered a "csávót"?

Attila F 2018.01.27. 11:47:56

@rockitbaby: miből gondolod, hogy "fülünk-farkunk behúzva hátráltunk ki"? Most komolyan. Nem az lehetett inkább, hogy a menedzsment szerint nem ért meg ennyit ez a játékos? Azért 30 millió még manapság is elég sok egy 16 éves játékosért.
A Juve rengeteg fiatal tehetséget vesz, de az összeset nem fogja tudni megvenni. És hát minden elszalasztott Verrattira jut 10 olyan fiatal, tehetségesen mondott játékos, akit jogosan nem igazoltunk le, mert később nem lett belőlük semmi. Berardiért is ment a hiszti, aztán mennyit vesztettünk, hogy nem igazoltuk le...

rockitbaby 2018.01.27. 12:23:39

@Attila F: Nem veazünk sok fiatalt cserébe azokat rendre elpocsékoljuk. A mai árak mellett 30 millió aprópénz. Az évek alatt össze se lehet számolni mennyi játékost buktunk, mert 1-2 millióval kevesebbet ajánlottunk mert szerintünk nem érte meg. Lásd Verratti. Nála 2 millión bukott a dolog.

Amúgy a 20+10 milliót mi is megadhattuk volna lazán, nem borult volna be a kassza.

Alex8610 2018.01.27. 12:26:17

@Attila F: Az hogy kiert mennyi összeg sok én ma már nem tudom eldonteni egy 18eves tehetségét kiadnak 180milliot meg úgy globálisan ami manapság a fociban megy itt már nincsenek határok.Engem nemis ez zavar és tok igazad van gondolom ha a Juve adott volna 30at akkor a Monaco 40et.Én azt nem értem illetve az nem tetszik hogy egy 16eves olasznak miért nem elég a SerieA és hogy egy olasz klub hogy nem mondja azt jelen esetben egy francia csapatnak hogy "te figyelj ne akarjal te itt semmit te csigazabalo otthon keresgelj majd mi itt kineveljuk a fiataljaink biztosítunk nekik mindent a fejlődéshez te meg majd ha x év múlva akarod meg távozni szeretne megveheted majd többszörös áron" aztán valószínűleg én vagyok naiv meg elfogult az olasz focival szemben meg nem arról van szó hogy minden fiatal menekül külföldre/még/

Juventino86 2018.01.27. 12:26:43

Nincs rá szükség ilyen drágán.

Attila F 2018.01.27. 12:32:18

@rockitbaby: nem tudom, mennyire látod át a klub pénzügyeit, de 30 egy milliós kiadás a klub bevételeinek közel 10%-át jelenti. Mindezt egy 16 éves játékosért, akinek kb. 5 élvonalbeli meccse volt eddig. De ezt az üzletet tuti nem annak tükrében értékelték, hogy van-e 30 milliója a klubnak, hanem úgy, hogy megéri ezért a játékosért 30 milliót adni.
Csak pár fiatal, akit megvettünk: Pogba, Bentancur, Orsolini, Rugani, Spinazzola, Caldara, Mandragora. Pjaca sem volt éppen öreg. Itt van még Lirola és Kean is.

m.martin91 2018.01.27. 12:37:29

Én gratulálok Pellegrinek, szerintem jó döntést hozott.

Rikoo 2018.01.27. 12:45:30

@Alex8610: Fejldés szempontjából nem is kérdéses, hogy a Monaco jobb döntés Pellegrinek, mint bármelyik Serie A klub.
Nem mellesleg évi 1 millió eurót keres majd 18 éves koráig és onnantól kezdve további évi 1 millió euróval nő majd a fizetése, ha maradni fog.
Lehet ő még Juventus játékos csak nem most.

The king of alibis 2018.01.27. 12:53:19

Hányadik beégése már ez a Kancsalnak?

cd1 2018.01.27. 12:54:14

@Mitya10: en is egyetertek. Meg fiatal. Lehet egy kozepszar felnott jatekos lesz.

Juvegaspy 2018.01.27. 13:00:38

@The king of alibis: ez csak szted beeges...de mind1

Forza Juve !!! 2018.01.27. 13:01:02

Ha jól tudom 16 évesen még nem lehet profi szerződése (legalábbis Olaszországban)
Akkor, hogy a francba kérhet érte ennyi pénzt a Genoa ?

Attila F 2018.01.27. 13:12:38

@The king of alibis: ez miért lenne beégés? Szerinted nem tudta volna azt mondani, hogy “50 millió”, ha akarja?
Egyébként azt is számolod, hány jó üzletet kötött? Mert én eddig csak fikázást láttam tőled, de valószínűleg nem olvastam az összes hozzászólásod.

venember83 2018.01.27. 13:58:21

@babo0410: nem lehet minden (nagyobb vagy éppen felkapottabb) olasz tehetségért licitháborút vállalni. Az, mondjuk, más dolog, hogy Beppe kb. senkiért sem meri megmérettetni a Juve gazdasági erejét. Amúgy az aktuális támadórészleg bőven elégséges, főleg ha pl. Pjacával komolyan tervez a klub.

Amúgy egyetértek a felháborodásoddal, olykor tényleg bicepszet kellene villantani. És nem Higuaín-féle üzletek során, ahol nincs ellenfél, hanem versenyhelyzetben.

Il Principino 2018.01.27. 15:18:00

Berardi-Iturbe-Sneijder-Calhanoglu-Conti...pár név anno akiket jó hogy nem sikerült megszerezni,mivel vagy árnyékuk önmaguknak,vagy sokszor sérültek..
Verratti-Alexis viszont minden pénzt megért volna,de utólag könnyű okosnak lenni!
Pellegri meg nemtom mennyi sót eszik meg Falcao-Keita-Jovetic trió mellett,de nyilván többet mint nálunk és ez volt döntő számára érzésem szerint,plusz figyelembe véve a franciák mennyire korán dobják be a fiatalokat.
Genoa meg hülye lett volna nem eladni ennyiért egy neve sincs kölyköt,aki lehet tavasszal már sehol sem lett volna..majd kiderül:)
Licitháborút pedig én is baromságnak tartottam volna,Marotta korrekt ajánlatot tett le elsőre,de ha nem hát nem!

babo0410 2018.01.27. 16:09:59

@venember83: Nem mindenkiért kéne, de itt van Pellegri és Barella, akik nagyon tehetségesek. Őket jó lenne/lett volna megszerezni.
De remélem, hogy akkor legalább Barellára nem fogjuk azt mondani, hogy drága. Mellé még Chiesa lenne jó az olaszok közül, habár a támadó részleg az jelenleg fullon van.

Mitya10 2018.01.27. 16:34:03

@babo0410: Chiesat én is támogatom. Na érte kapóból a 30 at nem sajnálnám. Csak remélem ő is jól tűri a padozást :D

Rivendell 2018.01.27. 17:06:34

minek ide Chiesa? kb Berna is azon a poszton játszik,ide 1 atom stabil befejező kéne a szélsők mellett

Rivendell 2018.01.27. 17:09:19

jelenleg az olasz foci olyan gyenge,hogy az sem érdekel ha 1 olaszt se veszünk,pedig ha eb vagy vb akkor csak olaszok

Rikoo 2018.01.27. 17:33:24

@Mitya10: 30-ért esélytelen lenne leigazolni.
@Rivendell: Amíg Higany Juventus játékos esélytelen, hogy másik komoly csatárt igazoljanak Marottáék.

Mitya10 2018.01.27. 17:36:59

@Rikoo: Nem is arra gondoltam h ennyiért lehetne csak érzékeltetni akartam h ink merre vegye a pénz az irányt ha már ekkora nagyságrendekről van itt szó

Apuleius 2018.01.27. 20:02:59

Közben hivatalos, Pellegri aláírt a Monacóhoz.

rockitbaby 2018.01.27. 20:43:29

@Attila F: Pogba már nincs itt, Bentancur nem játszik, Orsolini sem játszik az Atalanta-ban el akarjuk onnan vinni, Rugani padozik, Pjaca sérülésből Schalke-zik és kinéz ebből egy áron eladás. Spinazzola jó játékos, de nem vagyok benne biztos, hogy valaha is lesz-e Juventus szint. Caldara még nincs itt, előre ne igyál a medve bőrére. Lirola valószínűleg visszavásárlási opcióval 10 millióért marad a Sassuolo-nál, míg Kean-nak kinéz még min. 2 év kölcsön. Mandragora ígéretesen fejlődik, egyelőre úgy tűnik ő és Caldara lehet az, aki szerephez juthat még.

Sovány amúgy ez a névsor is, és közel sem teljes. Vettünk valag Buffon utódot, akik különböző kis/középcsapatoknál kallódnak. A listádról Pogba-t rögtön levehetjük, mert ő már múltidő, a többiek közül Mandragora és Caldara lehet az, akik akár még szép jövőt is befuthatnak itt.

Az a 30 millió pedig kapásból 20+10 lehetett volna, ami már kapásból kevesebb, és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy nem egyösszegben fizetnénk, mint ahogy általában ez szokás. 20 millió alap összeget 3-4 évre lebontva ez jelen pillanatban 5-6 milliót jelentene, ami nem kellene, hogy földhözvágja a klubot. Ellenben cserecsatár kell. Komoly név - ahogy már korábban más is leírta -, nem fog jönni padra, de egy ilyen fiatal suhanc a 30 éves Higuain után is még bőven itt lehetne.

Attila F 2018.01.27. 21:03:18

@rockitbaby: a transzfereket tipikusan nem egy részletben fizetik ki. Más források potenciálisan 40 milliós vételárról írnak, úgyhogy a 20+10-re ne vegyél mérget.

A lista még európai viszonylatban is tekintélyes egyébként, hatalmas hálózatunk van fiatal játékosokból. Nem mindegyik válik be, ez igaz, de ez már nem a klubon múlik. Épp ezért kockázatos egy 16 éves srácot 30-40 millióért megvenni. És biztos nem fogjuk tudni megvenni az összes ilyen fiatalt, akármennyire is hype-olják őket. Berardi, Giovinco, Immobile csak néhány példa, akik miatt hápogtak a szurkolók, de aztán nem váltották be a reményeket. Most sem kell a kardunkba dőlni.

babo0410 2018.01.28. 02:14:05

@Attila F: Berardi? Szerintem, ha eligazol a Sassuoloból, akkor ma egy igen korrekt játékos lehetne, de ott nem sikerül neki tovább fejlődnie, megrekedt egy szinten. Pedig legalább egy inter-Roma szinten korrekt játékos lehetett volna.
Govinco? Szerintem ő sem rossz játékos, és anno, mikor itt volt, hasznos lehetett volna, szerintem abban az időben nagyon jól jött volna, ha Conte szélsőként alkalmazza, ahol igazán él ő. De sajnos Conte középen erőltette mindig, ahol nagyon könnyen elnyomták a termete miatt.
Immobile az egyetlen, aki igazán nagyobb csapatban nem igazán működött. Ő egy olyan játékos, akinek rengeteg labdát kell adni, hogy szórja a gólokat. Viszont a nagy csapatok játéka manapság már nem arról szól, hogy egy embert tömnek labdákkal. Immobile a Lazioban remek kiszolgálást kap, ontja is a gólokat. Pont a lehető legjobb helyen van. Ilyen csapatokban jó.
Emlékszem a Toroban milyen labdákkal találták meg. Azon bosszankodtam, hogy az hogy van, hogy egy Toronál akár 30-40 méterről is simán odateszik a lábára a lasztit Immobilének, nálunk meg ilyen lasztikat senki nem osztogat?
@rockitbaby: Ezzel egyetértek tejes mértékben.

rockitbaby 2018.01.28. 07:20:58

@Attila F: Hiába a hatalmas hálózat, a tekintélyes lista, és még ragozhatnánk, ha nem használjuk a fiatalokat. Utoljára tényleg ifjonc vagy saját nevelés, aki a csapatba be tudta verekedni magát és meghatározó játékos lett az Marchisio.

Pocsékul használjuk ki ezt a hálózatot. Berardi kapcsán egyetértek, de Immobile igencsak repíti a Lazio- t.

A 20+20millió ár is csupán annyit változtat a részleten, hogy a bónuszok többek, jelenleg akkor is kb.5-6 millió lett volna. A bónusztól meg nem kellene félni, mert nem teljesülnének a feltételek-úgysem.

Továbbra is kellene egy cserecsatár. A kölcsönben lévőkkel ne számolj, Pjaca most ment el, míg Keant tuti nem engednék vissza szezon közben. Ugyan ott tatuk, 5-6 millióért lehetett volna egy olyan cserecsatárunk, akiben ott a potenciál a későbbi fix kezdőre is. Ez az, ami miatt problémázuk sokan.

Attila F 2018.01.28. 13:20:15

@babo0410: Giovinco is milyen szép karriert futott be európai top csapatoknál, miután megszabadult Contétól.
Ja, nem.
A lényeg, hogy egyik sem Juve-szintű játékos, de egy csomó szurkoló hisztizett, hogy igazoljuk le/tartsuk meg őket.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása