Allegri: „A csapatjátéknak köszönhető a jobb védekezési hatékonyság”

allegri_massimiliano_esoben.jpgMassimiliano Allegri a Bologna elleni győzelmet követően megindokolta, hogy miért hagyta ki Paulo Dybalát, és a csapat fontosságáról beszélt.

A bianconero csapat átugrotta az Inter együttesét a tabellában a Bologna elleni háromgólos győzelemmel, amelyben a csapat argentin sztárcsatára már másodjára szorult a cserepadra.

„A srácok jó teljesítményt nyújtottak, fizikai teljesítmény és szilárdság tekintetében egyaránt, és nem engedélyeztek semmilyen lehetőséget az ellenfélnek a kapu előtt.” - értékelt a mester a Mediaset Premium adásában.

„A Napoli és az Inter nagyszerűen teljesített a szezon ezen pontjáig, nekünk pedig az volt a feladatunk, hogy kiváló teljesítménnyel tartsuk velük a lépést. Boldog vagyok, most pedig nem állhatunk már le.

A jobb védekezési mutató annak köszönhető, hogy mindenki együttműködik. Paulo Dybala jól szállt ma be a játékba, de vannak olyan pillanatok egy játékos életében, amikor egyszerűen nem a legjobbját nyújtja, és amikor a szerencse is elpártol tőle.

Fontos játékosok állnak a rendelkezésemre, ez motiváló tényező, mivel így versenyhelyzet van a játéklehetőségért. Természetes, hogy senki nem elégedett, ha csak a padon kap helyet, a fontos dolog az, hogy a játékos reagáljon erre a helyzetre. A futball csapatsport, el kell feledni az egyéni célokat, és a közös célokra kell kocentrálni.

Paulo tehetsége megkérdőjelezhetetlen, azonban jó állapotban kell lennie fizikai és pszichológiai tekintetben is.”

A Sky Sport Italia számára adott interjúban a mester a médiát is okolta azért, hogy túl nagy nyomást helyez a fiatal argentin futballistára, mivel sokan már az új Leo Messit látják benne.

„Nem hiszem, hogy a média segített volna ezekkel az összehasonlításokkal, amelyek véleményem szerint károsak a játékosra. Gyakran járnak így el az újságírók fiatal játékosok esetében, Pár jó meccs után már a világ legjobb futballistáinak tekintik őket az újságírók, ez pedig nem egészséges.

Amikor azt mondtam, hogy nem valószínű, hogy Paulo Dybala képes szezon végéig tartani az első fordulókban mutatott gólszerzési mutatókat, akkor komolyan is gondoltam ezt a kijelentést. A csapat jelenleg szilárd formát mutat, egyes játékosok jobb formában vannak, mint mások, a jövőben tudunk változtatni, és különböző jellemzőket aknázhatunk ki.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4213507769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGábr81 2017.12.17. 20:19:18

6-dik meccs kapott gól nélkül? Na jooooó jó nem hagyom magam összezavarni, akkor is Allegri takaródj!

Nathas 2017.12.17. 20:36:48

@GGábr81: milyen volt a játék képe? Nem láttam a meccset, az előző cikk alatti hsz-ek meg csak az anyázásról szóltak.

The king of alibis 2017.12.17. 20:42:13

"Fontos játékosok állnak a rendelkezésemre, ez motiváló tényező, mivel így versenyhelyzet van a játéklehetőségért. "

Jajj Maxi. Ezt te sem hiszed el. Belső középpályára mindig 1 hellyel kevesebb kiadó a kezdőben, mert a szerelmed kihagyhatatlan, legyen is bármilyen xar. S ettől okádnom kell.

The king of alibis 2017.12.17. 20:43:05

@Nathas: félgőzzel sima győzelem. Bolognának esélye nem volt még a gólszerzésre sem

niccolo 2017.12.17. 20:45:22

@Nathas: csak a második félidőt láttam, esélye se volt a Bolognának, annyira voltunk jók amennyire kellett. Több góllal is nyerhettünk volna, A sok trágárkodás engem is zavart.

Lisandro 2017.12.17. 21:02:19

Ez mi ez az Allegri takarodj???
Vicc ez az egész oldal!Lassan nincs már itt egy normális komment sem,és ez elég elszomorító.
Tök mindegy hogy mennyivel nyerünk,vagy gólt sem kapunk már 6 meccse,csak a takaródó megy,meg az ócsárlás.
Tényleg sajnálom,mert úgy gondolom,hogy ez az oldal volt a legszerethetőbb,naponta több cikk is van szinte minte nap a szeretett csapatomról,és öröm volt olvasni a kommenteket is.
De ami már sajnos egy jó ideje itt megy,az szerintem nem normális.
Szépen lassan eljutottam arra a pontra,hogy a kommenteket nem is mindig olvasom,mert felesleges.
Nem mintha túl sok mindenkit érdekelne hogy mi a véleményem,vagy kommentelek-e,de azért gondoltam ezt leírom,mert egy igazi Juventino,az nem ilyen!
Lehet,hogy én pont a másik véglet vagyok,de az szerintem még mindig jobb,mint itt a szurkolótársak többsége.
Szóval,tényleg sajnálom,és remélem,hogy hamarosan csatlakozhatok egy remek közösséghez,egy igazi szurkolói oldalhoz,mert ehhez sajnos nincs kedvem.
De ettől függetlenül FINO ALLE FINE
FORZA JUVENTUS!

Génmanipuláltházikecske 2017.12.17. 21:06:25

@Lisandro: Nagyon szép protestálás volt .... De a kolléga aki azt kommentelte, hogy Allegri takarodj, az egy kis idővel ezelőtt irta, hogy viccből csinálja. :D

ejhaa 2017.12.17. 21:11:39

"Ez mi ez az Allegri takarodj???"

Ezt ne vedd komolyan, eredménytől függetlenül szokták írni(nem erről a blogról származik különben)de mondhatni mára, felér egy Forza Juve-val.:)

jeneiPALI 2017.12.17. 21:44:45

Allegri takarodj x.:D Forza Juve .:D

2017.12.17. 21:57:03

Régen láttam ennyire rossz kapusteljesítményt a Juve ellen, általában a kapusok életük meccsét játsszák. Destro, meg nem csoda, hogy ott tart, ahol. Gyenge ez a Bologna.
De a Juvéról inkább: a játék kicsit kusza és zavaros volt, de a hatalmas mezőnyfölény eredményre vezetett és talán kezd megszilárdulni ez a védelem. Benatia jó meccset hozott le. Matuidi a nagy mezőnymunkáját megfejelte egy irgalmatlan góllal kapáslövésből. Mandzu ma hajtott és a gól is jött. Bosszantó nála ez a "hangulat kérdése" játék. DS egész biztatóan játszott. Sandro és Costa nem nagyon találták a helyüket, de a veszélyes játékuk nagyon kellett a helyzetek kialakításához. Khedira...a mai nap után nincs kedvem a negatív dolgokhoz. Pozitívumot nem tudok róla írni. Elbírta a csapat. Ennyi.

niccolo 2017.12.17. 22:00:44

@Lisandro: ott volt mellette a mosolygós jel, a Gábr81 pozitív kommentelő, csak irónia volt amit írt.

2017.12.17. 22:03:44

@Dr. Grant: Pjanicot és Szczęsnyt, sem akarom kihagyni. Pjanic kezd formába lendülni, de még tovább kell mennie ezen az úton és Szczęsnynek volt 1-2 nagyon fontos védése.

Pavel1988 2017.12.17. 22:05:11

Benatiat ismét ki kell emelni, középpályásokat megszégyenítő módon fülel le átadásokat, baromira érzi hogy kell helyezkedni.

Rikoo 2017.12.17. 22:08:24

@Pavel1988: Benatiát tényleg érdemes kiemelni, a megelőző szerelései miatt az ellenfél alig tud támadást vezetni.

GGábr81 2017.12.17. 22:47:38

@Lisandro: elnézést, hogy nem jeleztem az iróniának szánt takarózást. De ez a szöveg a folyamatos fröcsögők görbetükre kíván lenni.

Juventino86 2017.12.17. 22:55:14

@GGábr81: +100. :) Szerintem a mester is megérdemli a dicséretet. A sok hiányzó ellenére jól meg volt szervezve a csapat.

Sztovicska 2017.12.17. 23:32:42

@Lisandro: attól függetlenül hogy ez valószínűleg nem volt komoly általánosságban teljesen egyetértek veled. Hangsúlyozom nem erre a kommentre ami ezek szerint csak poén volt de tényleg állandóan a fikázás megy. Egy milan rajongói oldalon nem kap ennyi savat a csapat mint az állitolagos szurkolóitól. Allegri zseniális edző és nagy taktikus. Remélem sokáig marad. Sokan elfelejtik hogy hány bajnoki címet nyert vele a csapat sorozatban és kétszer is döntőt játszott a Bajnokok Ligájaában. Khedirát Állandóan osztják. Folyamatosan nézem a meccseinket És tényleg keresem hogy hol van az a gyenge teljesítmény tőle. De őszintén szólva nem találom. Szerintem jól játszik bár nem vagyok szakértő. Lehet hogy sok szurkoló nem szenvedte át azt az évet amikor a csapatnak a másodosztályban kellett megszégyenítve játszania. És lehet ezért nem látják azt hogy honnan emelkedett fel ez a csapat oda ahol most van. De természetesen mindenkinek lehet véleménye de tény ami tény személy szerint én is egyre ritkábban látogatok fel ide Mert már sok ez az állandó ócsárolás.

Juventino86 2017.12.17. 23:50:17

@Sztovicska: Én ezt ma egy adminnak is leírtam. Ők is felelősek abban, h idáig jutott a dolog. Túl engedékenyek szerintem.

Fabio83 2017.12.17. 23:56:58

@Sztovicska: Kérlek mondd, hogy a Khedirás résznél csak ironizáltál!

Ámok 2017.12.18. 00:09:52

@Juventino86: Hagyd már abba a nyafogást!

Ámok 2017.12.18. 00:31:29

@Juventino86: Megint személyeskedsz, aztán sírsz az Adminoknak, hogy szegény 86-os hogy járt ......

Juventino86 2017.12.18. 00:37:13

@Ámok: Ezt még azelőtt írtam, hogy a másik posztnál visszavettem volna. Ezt most kivételsen tekintsd tárgytalannak.

MdewC 2017.12.18. 01:02:04

@Juventino86: az adminoknak ehhez semmi köze. Bakker.

Barolo4 2017.12.18. 01:03:12

@Lisandro: Ne add fel a reményt! Ezen az oldalon (mint az élet minden területén máshol is) mindig voltak/vannak kretének/trollok. Amúgy én azt el tudom fogadni, hogy valaki máshogy látja, vagy kevésbé pozitív mint én, ha ezt kulturáltan fogalmazza meg. Még így is sok a normális (csak nem mindegyik ír állandóan). Forza Juventus!

Alex8610 2017.12.18. 07:31:18

@Juventino86: Az Adminoknak nem az a dolga elsősorban hogy napi 24oraban azt nézze ki mit ír egy-egy cikk alá nemis várható el hogy család, munka,cikkiras és egyéb elfoglaltság mellett ezzel foglalkozzanak. A blog színvonalát alapból Mi alakítjuk a kommentjeinkel a szabályokkal mindenki tisztában van vagyis kellene hogy legyen.Emberek vagyunk nyilván benne van elofurdulhat néha egy-egy kivétel.A baj hogy mostanában elég sűrűn. Ebben a cikkben is számold meg hány komment kapcsolódik az irottakhoz.Kb a fele.Idovel azok a személyek akik generáljak a feszkot úgyis tiltva lesznek.Addig ezekkel nem kell foglalkozni át kell lépni a kommenteket én amúgy örülök hogy jön egy kis szünet talán sikerül egy kicsit lenyugodni.Forza Juve!

Mitya10 2017.12.18. 08:11:28

@Alex8610: Jelen esetben pont az akinek írtál terelte ismét a témát az egész tegnap történtekre. Számomra ez sokkal unalmasabb minthogy ki nevezi Allegrit pöcsnek.
1. Akármilyen alpári stílusban fogalmazhat valaki amennyiben ez nem egymás közti személyeskedés. Kinek mi de ha nem tetszik ne reagálj rá ugyanis ez 1 blog mindenki azt ír amit akar tisztelettel vagy anélkül. Éb 1000x leírtam h nem kedvelem Allegrit kiborít ahogy az új igazolásokkal szórakozik míg a kebabos (most nyilatkozta h mindenki helye megkérdőjelezhető) nos igen ez az 1 ember mindig kezdenie kell akármilyen fos. DS t nem szídom mert ha nem is 1 Alves eddig sokkal rosszabra számítottam tőle.
2. Amíg itt valaki nem admin ne szólítsa fel őket ne utasítgasson senkit semmire mit kéne tennie mert majd 1x csak megunják aztán marad az nso. Lenne itt visszasírás...
3. Nyert a Juve simán ez a legfontosabb és emiatt úgymond ilyenkor ha nincs is érteleme Allegrit szídni mert az eredmény őt igazolta igen mi szurkolók is leíehatjuk h miért nem játszott ISMÉT x y noha mi kis szaros kívűlállók vajmi beleszólásunk van a klub életébe. Ennyit azért csak le lehet írni akkor is ha győzünk.

Nincs egyensúly az látszik de sztem ez tartja a tűzet a blogon mert ha mindenki Sas Jóska vagy Ámok lenne sem lenne jó vagy ha mindenki babo vagy juventino86 az sem. Akkor reagálj más véleményére ha annak értelme is van nem csak háborút szítani. Ez leginkább a rózsaszín oldalra vonatkozik akik szerint mindig minden jó mint ahogy fentebb is vki Khediráról jókat ír. Nem állok bele mert ő így gondolja max annyit írnék ha akarnék hogy ezt miből szűrte mégis le mert sztem sokkal egyértelműbb az h 1 súlytalan szar akinél vannak sokkal jobb opcióink a mester mégis különcködik vele. Ennyi!

pedronegroo 2017.12.18. 09:26:29

"Semmi" gond nem volt ezzel a meccsel a fiúk nem álltak le és meg is lett az eredménye. Matuidi is végre jól játszott pont úgy ahogy kell neki. De a játékunk továbbra is esetlen és ötlettelen ezen úgy látszik Allegri nem tud változtatni egyszerűen alkalmatlan rá és ennek ugyanaz lesz a vége mint a tavalyi BL döntő, mert mikor focizni kellene megint csődöt mond majd a csapat, az hogy megyünk előre izomból vagy betoljuk a buszt valljuk be őszintén egy komoly csapatnál aki BL-re tör rohadt kevés.

Khedira, De Sciglio két minimalista alibista allegrib@szó szerencsétlen csak utálni lehet őket akkora szégyen mindkettő szidni őket nem alpári és nem színvonalon aluli hanem minden focit szerető kultúr-ember alapvető joga és igénye ha valakinek belesz@rnak a tányérjába és azt megeszi mert jófiú és így támogatja a szakácsot hát szíve joga én inkább belenyomom a szakács fejét és kinyalatom vele a tányért én nem ezt rendeltem!!! Szóval az ilyen megye 2-es focistáktól engem kíméljenek meg ha erre vágynék akkor kijárnék hazai meccsekre a Juventus elvileg egy világszínvonalú csapat több százmilliós bevételekkel így Marotta és a klub szégyene hogy olyanoknak is megengedik hogy felvegyék a Juve mezét akiket még egy haveri fociba se vennénk be. Szóval szidás van volt és lesz mert egyrészt van rá ok bőven másrészt a szurkoló nem egy betanított bólogató majom hanem egy adrenalinnal túlfűtött meccsközben magát kiélő szeretett csapatáért magából kikelő neki mindig igaza van individualista lény! :)

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2017.12.18. 09:29:34

@Lisandro: nem vágtad le, hogy ez poén volt, de pont azért, amiről beszélsz.
de én nem panaszkodok, most is csak a 3. komemntben volt egy teljesen random khedirázás, allegri szidás - mondjuk ez egy szerencsés eset volt, nemez az általános, egyébként max a 2. kommentben meg szokott ez történni.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2017.12.18. 09:31:18

@Alex8610: szerintme az adminokon múlik,mi az irány, mi az "etikett".

Knob 2017.12.18. 09:57:28

Tök jókat derültem a kommenteken. Köszönöm! :)

Komolyabbra fordítva a szót: Valakinél olvastam, hogy aki nem szenvedte végig a 2006-2007-es szezont a B-ben, mint szurkoló... szerintem az is szurkoló. Ő is hozzátesz annyit a klubhoz, mint aki már több, mint 20 éve imádja a Juvét. Mondom ezt én, aki 1996 óta szeretem ezt a klubbot és persze nem vagyok pártoló tag, nem tudok évi több százezret beletömni a klubba, de azzal, hogy nézzük a tv-ben, ha minimálisan is, de hozzájárulunk a klub gazdasági helyzetéhez és esetleg az a pár relikvia amit évente meg tudunk venni, vagy kapni, szintén hozzájárul. Viszont nincs beleszólásunk semmibe. Ez persze így van jól, de nekem például csak egy Reálos és egy MU-s szurkoló barátom van, akikkel ilyen mélyrehatóbban nem tudok beszélni a Juvés meccsekről, gondoltaimról. Ezért jók ezek a hozzászólások. Itt akik olvassák tudják és értik miről beszél az ember és jó esetben még reagálnak is rá, ki így, ki úgy.

A másik, hogy vannak olyanok, mint én is...ha valaki egyszer a bögyömbe kerül, az mindegy mit csinál. Nálam Mandzu ilyen (de ezt mondjuk szerintem tudjátok), de például DS-ről nem volt semmi előzetes véleményem, így nálam tiszta lappal indult, és én személy szerint elégedett vagyok a hozzáállásával, a tudása meg annyi, amennyi.
Mind máshogy látjuk a dolgokat és akár a játékot is. Szerintem Khedira és Matuidi kb. egy szinten vannak idén. Ezzel mondjuk itt egyedül vagyok, de én így látom.
Allegri szerintem nagyon jó edző, de Ő sem különb a többinél. Vannak kedvencek akik ha mankóval is, de játszanak, mint pl.: Mandzu és Khedira. Itt nem a tudásról és a tiszteletről szólnak ezek a dolgok, hiszen idén már többször is leültette Buffont a padra, pedig egészséges volt. Lichtit is sokáig erőltette, de Ő behisztizett és így már mindegy. Nem hiába beszélgetett el vele Nedved és Marotta is nemrég. Utána érdekes módon Mandzu is ült a padon, de csak 2 meccsig. Számomra rossz látni ezt a Mandzukicot Juve mezben, nagyon bántja a szemem, de felül kell kerekednem rajtam, már belátom, mert a szívem a Juventusért dobog.

Szabolcs Borbély 2017.12.18. 10:08:02

Most őszintén monjuk ki, hogy a kommentek másról sem szólnak, csakhogy Allegri ezt csinálja rosszul, meg azt csinálja rosszul, miközben az adott kommentező az éppen aktuális divat mondatokat szajkozza, mint például " Minden Marotta hibája; el lett cseszve a nyár; Higuain lusta; Mindenki utálja Allegrit az öltözőben"

Ámok nem is értem miért nem írta még ide, hogy Marotta elkúrta ezt a meccset is, mert ha máshogy igazol, akkor 12-0 lett volna.
Mulatságos is, hogy ő írja, hogy "Hagyd már abba a nyafogást!"

Egyszer leírtam a véleményemet, ki is bannoltak az oldalról, OKOSAN és ÜGYESEN :D de az Adminok hagyták hogy dőljön a szar a kommentek között.

Azt aki felhívta erre a figyelmet pedig ki lett vágva. :D De gondolom most is ki leszek csapva :D

De legalább itt marad a Sas, meg az Ámok meg Martin gyerek, akik ha másra nem is jók, de legalább feszültséget szítanak :D

Juventino86 2017.12.18. 10:18:19

@Szabolcs Borbély: Az adminok hallgatólagosan támogatják ezeket a negatív folyamatokat. +1

pedronegroo 2017.12.18. 10:20:49

@Szabolcs Borbély: Én például meg pont az olyan kommentelők miatt mint mmartin járok ide! Mert Ő mindig napra kész a csapattal kapcsolatban és mindig hasznos infokat oszt meg továbbá van véleménye és azt nem fél használni. Az hogy néha szarkasztikus semmit se von le abból a tényből hogy az egyik legjobban tájékozódott szurkoló ezen a blogon és szakmai meglátásai sem csak böfögésből állnak hanem megalapozott érvekből aztán ezekkel természetesen nem kell egyet érteni de nem szokott hülyeségeket beszélni és most ne vedd sértésnek vagy személyeskedésnek de tőled még nem olvastam egy olyan kommentet se amiért érdemes e oldalt felkeresni. És igen én se írok olyanokat amiket érdemes elolvasni de én elismerem azokat a hozzá szolokat akik tartalmat is közölnek és segítenek képben lenni szeretet csapatunk háza táján történt eseményekkel. Peace! :)

Ámok 2017.12.18. 10:27:03

@Juventino86: Megint túlmész egy határon!!!!

Juventino86 2017.12.18. 10:28:49

@Ámok: Megint te kötekszel. Én ezt most nem neked írtam.

Ámok 2017.12.18. 10:34:21

@Juventino86: Sértegetted az Adminokat! Csak jótanács lett volna, mielőtt repülsz....

Nem szeretném, hisz annyi építő jellegű, tartalmas hsz-t írsz.

Juventino86 2017.12.18. 10:37:14

@Ámok: Ha repülök, engem az se zavar, hidd el. :) Ha más hozzászólásaimat is olvasnád, nem ironizálnál. Persze ahhoz a szöveget értelmezni kéne. Az adminokat nem sértegettem, csak leírtam a véleményemet egy dologban.

Fabio83 2017.12.18. 10:39:31

Fel kell állítani a Gondolat Rendőrséget és legyen minden admin Gondolat Rendőr!

Juvegaspy 2017.12.18. 10:42:05

@Ámok: @Juventino86: Nem mondom hogy hagyjatok abba mert ez a vita talan felnyitja mind a 2 veglet szemet hogy valami nincs rendben itt. De talan a duhongobe kene folytatni

Juventino86 2017.12.18. 10:43:47

@Juvegaspy: Én egy másik poszt alatt jeleztem Ámok kollégának, hogy szerintem egyáltalán nem kéme folytatni.

krisszvector 2017.12.18. 11:25:55

@pedronegroo: kis szösszenet tegnapról a meccs kezdés után(0-0)

"pedronegroo 2017.12.17. 15:11:36
Tökéletes a stream-em ez a legnagyobb pozitívum. :)

pedronegroo 2017.12.17. 15:20:06
@Sas Jóska: Igazán nagyvonalú vagy hogy ezt taktikának nevezed. :)"

Már meg volt a hangulat keltés 0-0-nál, csak jött a gól, és ahogy az várható volt, Te jobbra el!és bekus/oltál.

Most is csak szidalmazol olyanokat, akik tesznek valamit a csapatért, veled marhára ellentétben. Hidd el nem olvassák a klubtól a szakmai mélyenszántó elemzéseidet...

"Khedira, De Sciglio két minimalista alibista allegrib@szó szerencsétlen csak utálni lehet őket akkora szégyen mindkettő szidni őket nem alpári és nem színvonalon aluli hanem minden focit szerető kultúr-ember alapvető joga és igénye ha valakinek belesz@rnak a tányérjába és azt megeszi mert jófiú és így támogatja a szakácsot hát szíve joga én inkább belenyomom a szakács fejét és kinyalatom vele a tányért én nem ezt rendeltem!!! Szóval az ilyen megye 2-es focistáktól engem kíméljenek meg ha erre vágynék akkor kijárnék hazai meccsekre a Juventus elvileg egy világszínvonalú csapat több százmilliós bevételekkel így Marotta és a klub szégyene hogy olyanoknak is megengedik hogy felvegyék a Juve mezét akiket még egy haveri fociba se vennénk be. Szóval szidás van volt és lesz mert egyrészt van rá ok bőven másrészt a szurkoló nem egy betanított bólogató majom hanem egy adrenalinnal túlfűtött meccsközben magát kiélő szeretett csapatáért magából kikelő neki mindig igaza van individualista lény! :) "

Egy ideg vagy b.zdmeg, mert nyertünk, és szerinted méghozzá -2 emberrel, mi ez ha nem diadal?:D

Nyeld le cimbora:- Allegri marad
- Khedira kezdő
- és DS is kezdő

Bognár Gy. féle titulusban szerepelsz esetleg megye 2-ben?

Azok az emberek ilyen meggondolatlanul megmondó emberek, majd felteszik a kezüket, hogy elnézést, de benéztem.

pedronegroo 2017.12.18. 12:14:14

@krisszvector: Mikor pont arról van szó hogy a kommentelések ne menjenek át személyeskedésbe elég szomorú a hozzá szólásodat olvasni. De én nem szeretnék az adminoknak plusz munkát adni csak sajnálom hogy neked és kollégáidnak ennyire nehéz felfogni hogy a csapatot a játékosokat az edzőt szidni, kritizálni mennyire nem ugyan az mint egymást fikázni...

2017.12.18. 12:20:53

@pedronegroo: Ennyi,abszolút egyetértek...antifocival nem lehet BL-t nyerni,ezt az Atlético már megmutatta,pedig amikor ők bejutottak a döntőbe,annál a csapatnál ezt a fajta erőfocit senki nem tudja és tudta jobban csinálni,mi sem tudjuk. Ha ők nem tudtak ezzel a taktikával nyerni,akkor mi se fogunk,erre mérget veszek!

Juventino86 2017.12.18. 12:22:08

@fire06: Annak idején a Chelsea megnyerte a BL-t antifocival. Mondjuk az borzalmas lenne, ha úgy játszanánk, mint annak idején a Chelsea. Ritka undorító focit játszottak.

krisszvector 2017.12.18. 13:10:13

@pedronegroo: Játékost, edzőt és más beosztású embereket lehet a klub környékéről"a tudtuk nélkül, még reagálni sem tudnak!"kritizálni, de téged és mások folyamatos picsogását(amúgy ezek persze berögződések, csak másképp van felvázolva a mondandó)az eredménytől függetlenül, kérdőre vonni...az bizony személyeskedés. Gratula, hogy emögé bújsz be.;)

A munkásságoddal lettél szembesítve, nem többel.

pedronegroo 2017.12.18. 13:35:21

@krisszvector: Igen jól tudod, amit Te csinálsz úgy hívják személyeskedés, amit én csinálok az csak kritika egy produktum utáni értékelés vagy hívjuk szabad vélemény nyilvánításnak. Ha adsz címet, telefonszámot elmondom nekik személyesen is nekem nem lenne probléma. Továbbra se tudom támogatni azt ami gagyi és gyenge produkció nem csak fociban hanem az élet minden területén.

Juvegaspy 2017.12.18. 13:57:10

@pedronegroo: nem a szemelyeskedesrol van szo. Az allando kritikarol...nem hiszem el semmi pozitivumot nem lattal tegnap. Ha annak is hangot adnal - nem csak te hanem a tobbiek is - gyakrabban talan nem lenne ilyen negativ a blog

pedronegroo 2017.12.18. 14:07:22

@Juvegaspy: Ok értem, Ti meg azt értsétek meg hogy azt írok amit akarok ezt nem Ti döntitek el, sajnálom ha nem tetszik, de nem Ti fogjátok megmondani hogy milyen véleményt formáljak és hogyan a legjobb ha egyszerűen csak átlépitek a hozzá szólásaimat.

2017.12.18. 15:37:00

@Juvegaspy: Én nem beszélek más nevében,de engem például az bosszant,hogy tudom,hogy a kiváló eredmény ellenére túl sok pozitívum marad benne a lábakban. Rúgtunk idén olyan parádés gólokat,hogy tényleg minden elismerésem,de a védekezés rendbehozatalával teljesen felborult az egyensúly,Allegri konkrétan belehülyült,hogy a világ legjobb védelme gyakorlatilag a BL-döntő napjára szétesett és azóta se állt vissza,nem is fog már,ezt el kell fogadni,tovább kell lépni. Olyan támadóegységet kapott a mester,ami világszintű,kreatív játékosok állnak rendelkezésre,fiatal,bizonyítási vágytól fűtött srácok,de ezek nem igáslovak,mint Mandzukic. Összefoglalva,én ezekkel a játékosokkal rohadtul nem ezt várom a csapattól,mert ehhez a taktikához feleslegesek a Dybalák meg Bernardeschik,de még Higuain is. A másik meg,ami rohadtul bosszantó,hogy semmi változásra utaló jel nem látható,szépen lassan az összes kreativitás megszűnik,nekem úgy tűnik,hogy a cél az,hogy ezt az erőfocit kell tökélyre fejleszteni,mindenkinek ehhez kell alkalmazkodni és kész,itt viszont nincs egyensúly,nem építünk a játékosok erősségeire,nem használjuk ki a potenciált.

Juvegaspy 2017.12.18. 16:36:03

@pedronegroo: irj amit akarsz agyadig nem jut el amit mas mondana neked. Mergelodj csak az a tuti

ejhaa 2017.12.18. 16:38:23

@fire06: Nem tehetek róla, de én helyén kezelem a brigádot. De az, hogy hemzsegnénk elől kreatív spílerekben...hát...:)

Én még Dybalara sem merném mondani, hogy kreatív. Pjanics talán.

Erőfoci->Ronaldo*>Real->Bayern nem olyan rossz az az erőfoci.

Mondjatok olyan évet amikor kreatív focit toltunk?

Juvegaspy 2017.12.18. 16:43:51

@fire06: rendben hogy idegesit en sem vagyok elvakult latom Khedira semmiteveset, az akadozo tamadojatekot csak te mar a jot eszre sem veszed. Figyeltem mar egy ideje a hsz-eidet azert is emlitelek meg neha mint orok negativ. Neked mindig sz@r a felallas, a cserek, meg minden. Nem mondom hogy ne ird ezeket nem is kell olvasnom tudom de h 6meccs ota nem kaptunk golt vagy a lengyel vedesei (volt 1-2ahol azert lehetett csettinteni) vagy Matuidi kapas lovese nem erdemelne nalad szot? Csak nem fer a fejembe hogy miert mindig a frocsogesnek kell jonnie. Biztos arra is kivancsiak sokan hogy milyen jo dolgot lattal egy-egy meccsen.

pedronegroo 2017.12.18. 17:08:39

@Juvegaspy: Sajnálom hogy kritikáim így megviselik a kis lelkedet és úgy kiborulsz tőle szerintem ennyit nem ér ez az egész de Te tudod...

Juvegaspy 2017.12.18. 17:17:33

@pedronegroo: csak probaltam megvalogatni a szavaimat..de mar ujjabb poszt ujjabb frocsoges..szarok en ratok..nem voltam annyira aktiv eddig se mert nem is erdemes.

Fabio83 2017.12.18. 17:57:12

@ejhaa: Dybala egy rendkívül kreatív játékos.

Rikoo 2017.12.18. 18:05:03

@Juvegaspy: Maradj csak nyugodtan aktív, vannak akiket érdekelnek a véleményeid.

Juventino86 2017.12.18. 18:07:38

@Juvegaspy: Nyugodtan írd meg a véleményedet! Nekem tetszik, amiket írsz.

babo0410 2017.12.18. 19:58:10

@fire06: Akkor szerinted az job volt, mikor még a tök utolsó nyeretlen is gólt lőtt nekünk, mikor senki ellen nem mehettünk biztosra? Allegri rendberakta a védelmet. Most az egész csapat kiveszi belőle a részét, így nem kapunk minden szembejövő útszéli fűszáltól gólt. Ez a gond? Kicsit visszább esett a támadó játék. Allegri megpróbálta, nem sikerült a támadóbb foci. A Barca simán kicsontozott minket úgy, hogy tavasszal még simán kicsaptuk őket. Szerintem fontos volt a védelem stabilizálása. És aki látta, és figyelte is a tegnapi meccsünket, az nem hiszem el, hogy azt mondja, hogy bunker focit játszottunk. Mert ez nem igaz, voltak azért szép támadásaink. Lehet nem annyi, mint a szezon elején, de valamit valamiért.
Vagy ti inkább azt várnátok, hogy a taktika a rúgjunk többet, mint amennyit kapunk legyen?

Ámok 2017.12.18. 20:50:05

@babo0410:
" Allegri rendberakta a védelmet"

Melyiket? Amelyiket Conta kovácsolt össze és Allegri elüldözte a legfontosabb elemét?

"Kicsit visszább esett a támadó játék "

Kicsit? Higuain a félpályánál kergeti a labdát a 16-os helyett!!

Babo inkább maradj csöndbe, minthogy ekkora faszságokat írj!

GGábr81 2017.12.18. 20:59:03

@pedronegroo: Persze, hogy azt írsz, de ha ide írod akkor azt más véleményezi, esetleg nemtetszést nyílvánít, ha ez nem tetszik akkor tartsd meg a véleményed, ha kiírod, akkor meg ne háborogj, ha valaki nem ért egyet akár a mondandóddal, akár a stílussal.
Amúgy aki véleményt nyílvánít, de mind ezt úgy, hogy közben senkit nem sért meg méltóságában még Khedirát sem, az miért bólogató majom? Az miért eszik sz@rt aki a kritikáit kultúráltan fogalmazza meg? A "szeretett csapatáért magából kikelő" mióta egyenlő a csapatot fröcsögve szidalmazóval?

Juvegaspy 2017.12.18. 21:08:11

@Ámok: nem tisztem babot megvedeni nem is akarom de
"
melyiket Conta kovácsolt össze és Allegri elüldözte a legfontosabb elemét?"
ez ez most komoly?
Elegge Pinyosre sikerult...tehat az eddigi 3 ev Contet igazolja.
Oke

Génmanipuláltházikecske 2017.12.18. 21:12:21

@Juvegaspy: Szóval azt mondod Conte felér egy Pintér Attila szintü mester edzővel?

GGábr81 2017.12.18. 21:18:58

@Génmanipuláltházikecske: Ha fel nem is ér hozzá, de lehet ellesett valamit.
Amúgy igen, ami itt jól működik az Contét dícséri, ami meg rosszul azért Allegri a felelős.
Allegri tudod mit kell tenned! Lásd fentebb

Génmanipuláltházikecske 2017.12.18. 21:28:48

@GGábr81: Velem ne folytasd ezt légyszives,egy kezemen megtudom számolni hányszor szídtam Allegrit. De ha akarod én is akadékoskodok hamár ez a bevett szokás.
És mi mit köszönhetünk Allegrinek a juvén belül?

epaska 2017.12.18. 21:40:11

Ami most kialakult a blogon, az sehová sem vezet. Én megtanultam, bár néha hibázom, hogy nem kell mindenre reagálni, amivel nem értek egyet. Vannak olyan emberek, akiknek nem fogom leírni a vélemenyem mert tudom, hogy picsogást kapok vossza. Babo agymenései az őrületbe tudnak kergetni pl., de inkább figyelmen kívül hagyom, el sem olvasom már-már. Ezt ajánlom mindenkinek, aki nem bírja a kritikát vagy az ellenérveket, esetleg a trágár kifejezéseket. Ugord át! ;) Attól még mindannyian egyért vagyunk itt. Forza Juve!

GGábr81 2017.12.18. 21:41:38

@Génmanipuláltházikecske: Bocs nem voltam egyértelmű. Én a poénodra reagáltam ami nagyon tetszett. Az utána lévő részt nem sikerült jól leválasztanom, az nem neked szólt. Az csak az általános véleményem arról, hogy még mindíg a Conte az ász.
Válaszolok a kérdésedre is. Mit kaptunk? Nem tudom, de nem tudok jobbat, aki eljön.
Szóval én jót derültem és nem akartalak bekóstilni, sőt...

Génmanipuláltházikecske 2017.12.18. 21:48:00

@GGábr81: Nincs gáz. Ez megesik gyakran velem is. :D
Akkor az előző kommentem túlfuserált volt ezügyben, és egy egyszerü iróniát nem észleltem. xD
Ami Allegrit illeti, az nézőpont kérdése, csak ami a fél blogot zavarja kedvenceinek eröltetése, amit már lassan mindenki belát.

Juvegaspy 2017.12.18. 21:55:34

@Génmanipuláltházikecske: en ilyet nem mernek allitani. Pinyohoz talan csak Veber nagyur er fel :)

Apuleius 2017.12.18. 22:07:41

@Juventino86: "Az adminok hallgatólagosan támogatják ezeket a negatív folyamatokat."

Szerintem eljutottunk arra a szintre, hogy ezt most abba kellene hagynod.

babo0410 2017.12.18. 23:37:29

@Ámok: Legfontosabb elemét? Allegri üldözte el Bonuccit? Ezt neked ki mesélte be? Vagy a nagy Allegri gyűlöletedtől nem látod a valóságot? Bonucci saját magát üldözte el innen. Feszült volt, mert a fia nagyon beteg. Ezt még meg is érteném, de ezt a feszültséget úgy vezette le, hogy többszörösen beszólt az edzőnek. Aztán le let ültetve teljesen jogosan egy meccsre a lelátóra. Többen mondják itt a blogon, hogy emiatt ment el.
Akkor viszont a renitens játékosokat nem lehet büntetni? Nekik mindent engedjünk meg?
Bonuccit senki nem üldözte el innen. Ő maga veszett össze Allegrivel, mert nem tudta elfogadni a taktikáját. Pedig eddig minden eredmény őt igazolja.
És tavaly a BL döntőben megint nagy nulla volt Bonu teljesítménye, ahogy már más döntőben uis becsődölt. Ő let volna a legfontosabb láncszeme a védelemnek? Én nem érzem ezt, sőt mostanra Benatia teljesen belelendült, és remekül pótolja Bonut.
És hagyjuk már azt a bullshitet is, hogy ez Conte csapata, Conte rakta össze a védelmet, stb. Mert már réges régen nincs itt Conte, és vele folyamatosan lebőgtünk a BL-ben, Allegri meg ott is igazolta a tudását. Elismerem Conte érdemeit, mert az alapokat ő rakta le, ő élesztette újjá a csapatot, de már nincs itt ezt a keretet Allegri csiszolta tovább, javította ki a hibákat, amiket Conte vétet (mert vétett, hiszen akkor a BL-ben nem esett volna ki egy Galata ellen a csoportban).

FAF 2017.12.18. 23:50:20

Azért vicces, hogy pont egy "pozitív jófiú" ironizálása indította az egész agymenést megint. Miért kell hergelni a többieket? Azt nem mondom, hogy trágár módon de igenis ki kell mondani a negatív dolgokat is és nem rózsaszín felhőben úszni egy Bologna elleni győztes meccs után. A "negatív rossz fiúk" általában ugyanazokat a játékosokat és vezetőségi tagokat találják meg talán nem véletlenül, de van aki indokot, tartalmat is tesz mögé nem csak beböfög valamit szóval nem érdemes összemosni őket. Én például már csak derülök egy egy szellemesebb Khedira szidalmazáson. Talán azért mert csak az elvakult ember nem látja, hogy semmi keresnivalója a kezdőben. DS-t nem szidom, felesleges mert jelenleg ő van, de ő se való ide, a kezdőbe semmiképpen, de mint írtam egyelőre ő van ezért is veszik elő Marottát hiszen ezért mást nem igen lehet. Allegri sajnos nagyon biztonsági játékos és ez sokat elvesz a sok pozitív tulajdonságából ebből következik, ami sokakat bosszant, nem szélsők játszanak azon a poszton, Berna, Rugani mellőzése csak mert fiatalok. Marci nem lehet kezdő még a kis csapatok ellen se 'nehogy már visszanyerje a formáját'. Jobb mint Khedira és a mi fiunk. Vannak problémák, nem szabad elsiklani felettük ezzel nem azt mondom, hogy szidni kell bárkit is de ne legyünk már mimózák, ha valaki ezt megteszi. Engem sokkal jobban felbosszantanak azok akiknek mindig minden jó és szajkózzák a saját elméleteiket, sőt megpróbálják azt ráerőltetni másokra, szerintem nem kell nevet írnom...
Szerintem mindenki legyen egy kicsit toleránsabb a másikkal vagy csak mindenki görgessen tovább a nem tetsző kommenteken. Meg kell találni a középutat.

babo0410 2017.12.18. 23:54:49

@babo0410: *lett, angol a Windowsom, és sajnos átjavít bizonyos szavakat.

pedronegroo 2017.12.19. 08:13:43

@GGábr81: Aham, tök jó... Még valaki???

venember83 2017.12.19. 09:34:07

@Juventino86: vagy csak marhára nincs időnk a blogon megjelenő hozzászólásokat szűrni és irányvonalba állítani (ha egyáltalán lenne ilyen). Személy szerint örülök, ha jut időm napi 1-2 cikket posztolni a munkaözönben, és utólagos engedelmeddel, éjszakára inkább az alvást választom a hozzászólások moderálása helyett.

Juventino86 2017.12.19. 10:05:10

@venember83: Utólag is elnézést kérek, hogy többesszámban írtam. Pont nem rád gondoltam az egyik fenti kitételemmel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása