Szczęsny: "Buffon jobb mint De Gea és Neuer"

szczesny_wojciech_debutalas.jpgA Juventus lengyel hálóőre, Wojciech Szczęsny a La Repubblica-nak adott interjújában beszélt Juventushoz szerződéséről, Buffonról és Dybaláról is. Véleménye szerint Gianluigi Buffon jobb kapus mint kollégái, De Gea és Neuer.

"Furcsa szezonnak néztem elébe. Sosem csatlakoztam még olyan klubhoz, amelynél tudtam, nem leszek állandó kezdő, így hát hoztam egy döntést a jövőt is figyelembe véve, s úgy tűnik, jól döntöttem, meg vagyok győződve erről. Ez arról szól, hogy elfogadj valami új dolgot.

Egy olyan csapatnak, mint a Juventus muszáj, hogy a világ egyik legjobb kapusa álljon a gólvonalon. Nem mondom azt, hogy én nem vagyok az, de még fejlődnöm kell.

De Geát és Neuert tartják a legjobbaknak, de Buffon előttük végzett az Aranylabda-szavazáson, ami azt jelenti, még mindig ő a legjobb."

A lengyel kapus másik csapattársáról, a mostanában sokat kritizált Paulo Dybaláról is szót ejtett.

"Dybala koncentráltnak tűnik, mint ahogy a többi bajnok. Jól táplálkoznak, gyorsan felépülnek, s tisztában vannak vele, miért is nyerték meg a Világbajnokságot és egyéb címeket. A szememben ők sosem tűnnek elégedettnek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8213505201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsakÚjváros 2017.12.17. 02:05:38

Most mi a gond a makival????? Hozza amit kell!!! oblak,courtois ugyanmár ilyen a Lengyel is van :D) De Gea de megéri??? A legjobb választás Donnarumma(18 éves BAZDMEG!!!Buffival haverok) Aki ezt nem látja azt sajnálom...nem ért a kapusokhoz!!!

Spider81 2017.12.17. 06:47:07

@CsakÚjváros: Amit kellett eddig megoldotta...kivalo helyettese Buffon-nak..
Azt is be kell latni,hogy nem fogunk tudni igazolni egy uj Buffon-t mert ilyen nem letezik!
Nem vagyok benne biztos,hogy a 100 milllios Oblak jobb lenne mint a lengyel...
Aki szintben elorelepes lenne az De Gea...talan a kis hisztis milan kapus!

MaRcika 2017.12.17. 08:45:50

Ha Oblak megy a PSG-be, akkor Areola létszám felettivé válhat ( vagy ha elfogadja a cserekapus szerepet akkor Trapp válhat létszám felettivé ..)
De ha Areolát elhoznánk a lengyellel karöltve meglennénk kapus poszton
Legalábbis szerintem..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása