Benatia: "A bajnoki verseny teljesen nyitott"

benatia_medhi_hazai_mezben_tapsol.jpgMedhi Benatia úgy véli, a Juventus ismét nyitottá tette a Scudettóért folytatott harcot, azáltal, hogy tegnap este 1-0-ra legyőzte a listavezető Napolit a kékek otthonában.

A mérkőzés embere egyértelműen a gólszerző, Gonzalo Higuaín volt, aki véget vetett a dél-olasz csapat kilenc hónapja tartó veretlenségi sorozatának.

"Küldtünk egy jelet. Megtaláltuk a megfelelő hozzáállást, mely az elmúlt időben néha hiányzott belőlünk." - nyilatkozta a védő a Mediaset Premium-nak.

"Nyílttá tettük a bajnoki címért folyó versenyt. Ezt a jelzést el kellett küldenünk, hogy tudják, itt vagyunk és itt is leszünk a végéig.

Egységes védőmunka volt, támadásban pedig kihasználtuk a lehetőségeinket, hogy gólt szerezzünk."

Győzelmével a Juventus feljött a második helyre, egy ponttal a Napoli mögé, ám amennyiben az Inter vasárnap megveri a Chievo együttesét, új listavezetője lesz a bajnokságnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6113410785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero9 2017.12.02. 16:04:29

Benatianak nagyon jot tett a VB kijutas, paradesan jatszik azota.

pott70 2017.12.02. 16:30:01

Ha Benatia ebben a formájában folytatja tovább a játékot,akkor előbb-utóbb még Rikoonak is meg kell majd dicsérnie...
Már várom!!

Rikoo 2017.12.03. 12:51:47

@pott70: Hidd el vannak akik sokkal rosszabb véleménnyel vannak róla, mint én.
Én csak nem tartom megbízhatónak, de a kvalitásait nem szóltam le soha.
Jól játszik most ez tény, de nem fogadnék arra, hogy a következő három meccsen is így fog játszani.
Jót tett neki mentálisan a válogatott siker, szerintem most ezért is van jó formában.

pott70 2017.12.04. 19:06:48

@Rikoo: Egyáltalán nem megbízható szerintem se,de mostanság úgy játszik,amire én már nem számítottam Tőle.Hála Istennek egyébként,ráfért a javulás a védelmünkre,reméljük marad a jó formája még sokáig!
Az előző hozzászólásomnál a dicsérettel kapcsolatban remélem,kiérezted a mérhetetlen komolyságot!:)))))

Rikoo 2017.12.05. 00:25:23

@pott70: Erre én sem számítottam, de szkeptikus vagyok vele kapcsolatban, mert a képességei alapján sokkal komolyabb karriert kellett volna befutnia és láthatjuk, hogy nem sikerült.
Mindenesetre nem bánnám, ha sikerülne neki összekapnia magát huzamosabb ideig.
Csak kérdés megint, hogy meddig tart ez a forma illetve, hogy meddig lesz egészséges..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása