Zaza: „Örömmel tekintek vissza a torinói évre”

zaza_simone_golorom_valencia_mezben.jpgSimone Zaza nemrégiben az egyik újságcikkben mondott köszönetet a Sassuolónak és egykori edzőjének, Eusebio Di Francescónak, illetve elmondta, hogy nem bánta meg, hogy a Juventushoz igazolt.

A csatár a Juventustól a West Hamhez került, ám ott nemigen sikerült jól teljesítenie, viszont mostanra a Valenciánál jó teljesítményt nyújt.

„A Sassuolo az a csapat, amit mindig a szívemben őrzök, és amit mindig támogatni fogok, mivel ott kezdődött minden.” - idézi a csatár szavait a Fox Sports Italia.

„Ott lettem Serie A játékos, ott kezdtem megtanulni a góllövést, és azt, hogyan kell jól mozogni a pályán. Köszönetet kell mondanom Eusebio Di Francescónak, aki mindezeket megtanította nekem. Valamint nagyszerű kapcsolatom volt a szurkolókkal, és szerettem a várost.”

A Mapei stadion gyepéről Simone Zaza a Juventushoz igazolt, ahol azonban igencsak komoly versenyhelyzetbe került, sokszor pedig csak a padon kapott helyet.

„A Juventusnál töltött év legjobb emléke számomra a bajnoki cím és az Olasz Kupa megnyerése volt, mivel azok voltak a karrierem első trófeái. Továbbá örömmel gondolok vissza a gólra, amit a Napoli ellen lőttem, illetve a Torino elleni városi derbin szerzett két találatra.

Ugyan nem sok lehetőség jutott nekem, ennek ellenére jó dolgokat sikerült elérni, és mindent beleadtam, amit akkor tudtam. Természetesen hosszú út állt előttem, hogy jobb játékossá váljak, és még mindig ez a helyzet.

Nem akarok megbánással gondolni a Juventusra, inkább egy csodálatos tapasztalat volt nekem, ami nagyon sokat tanított nekem. Olyan keret részét képeztem, amely ma is kimagasló bajnokokkal rendelkezik.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1212960533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToTTy-Juve 2017.10.13. 09:59:42

Én nagyon szerettem a hozzáállását és legalább annyira sajnálom a távozását, mint Moratáét. Tudja valaki, mennyire megy most neki a spanyolban, én nem nagyon követem azt a bajnokságot?

Glivenko 2017.10.13. 10:33:16

@ToTTy-Juve: Nagy király még mindig. :D
Messi mögött második a góllövőlistán, 6 gólos, van egy triplája.

BigP86 2017.10.13. 12:11:16

Morata ill Zaza és nem lenne gond a csatársorral.. Zaza btw számomra a tökéletes cserecsatár.

JuventusFanatikus 2017.10.13. 12:51:29

Nagyon kedvelem. Ő tényleg mindent beleadott mikor pályára lépett.További sok sikert Simone!

Tomy81 2017.10.13. 14:18:52

@JuventusFanatikus: Sokan beleadnak mindent de az sokszor kevés az üdvösséghez.. :)

I love JU 2017.10.13. 16:13:07

@Tomy81: még jó, hogy az üdvösség kegyelemből van :) :P amúgy tényleg akaratos volt, hasonlít ebből a szempontból Mandzura. csereként valóban jó lendületet hozhatna akár ma is, de ő is több játéklehetőséget szeretett volna. sok sikert neki! Forza Juve!

Ámok 2017.10.13. 19:52:50

@BigP86: Morata és Mandzukic és Ámen

ToTTy-Juve 2017.10.14. 17:11:30

@Glivenko: köszi az infót. Meg mondom őszintén attól tartottam, hogy némi szarkazmust rejtettél el a válaszodban, ezért utánanéztem és jééé, tényleg. :D Ezt én sem gondoltam volna. Várom a következő válogatottban elől a Zaza-Immobile Ex-Juve csatárduót :DDD

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása