Marotta: "Ha Dybala távozni akar, lehetetlen lesz itt tartani"

marotta_beppe_kedves_mosoly.jpgA Juventus igazgatója, Giuseppe Marotta a Fiorentina elleni mérkőzést megelőzően beszélt az átigazolási piacról, valamint az ihletett formában teljesítő Paulo Dybaláról és a góllövő cipőjét egyre kétségbeesettebben kereső Gonzalo Higuaínról.

"90 millió Higuaínért? A stratégiánk Pogba eladása után alakult ki, s elégedettek vagyunk Higuaínnal." - nyilatkozta Marotta a Premium Sport munkatársának.

"Mindezeken túl ő fontos a játékstílusunk szempontjából. Az előny a Serie A-ban? Túl korai még a pontokról beszélni. Sok csapat jó munkát végzett az átigazolási piacon. Úgy gondolom, hogy a bajnokság a címért versenyben levő csapatok közötti mérkőzéseken dől majd el. 

Kivásárlási ár a Juve játékosainak esetében? Ez Spanyolországban meghatározó a játékosok és a klubok közötti kapcsolatokban, de csak Higuaín és Pjanić esetében volt Olaszországban. Ellenzem, hogy ilyen záradékok legyenek a játékosaink szerződésében.

Neymar átigazolása? Az ilyen veszteségekre nem olyan könnyű felkészülni, s ez számomra túlmutat a bezsebelt 220 millión. Azt is figyelembe kell venni, hogy az átigazolási időszak végén veszítettek el egy ilyen játékost.

Dybala? A játékos dönt a sorsáról, s ha távozni akar, lehetetlen lesz itt tartani. 

Pellegri? Már két éve nyomon követjük a srácot. Felfedeztük, de az összegek akkoriban jóval alacsonyabbak voltak, mint jelenleg. A korosztálya legjobb játékosai közé tartozik, de még bajnokká kell válnia."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5112882796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rikoo 2017.09.21. 13:10:46

Komolyan mondom nem értem mi értelme ilyeneket nyilatkozni.
Nyáron még azt gondoltam, hogy Bernardeschi méltő utódja lehetne Dybalának, de az argentín azóta olyan szintre jutott ahova kétlem, hogy Berna valaha is eljut majd.
Mindenesetre én bízom abban, hogy Dybala is érzi, hogy ő 100%-ban Serie A kompatibilis játékos.

Apuleius 2017.09.21. 13:12:48

Valaki szólhatna már végre Marottának az elnökségből, hogy ilyeneket nem szokás nyilatkozni egy komoly európai élklubnál. Felfoghatatlan, hogy miért kell ezt elmondania minden második nyilatkozatában.

patrik1112 2017.09.21. 13:26:17

Kezd elegem lenni már Marottabol. Minek kell ilyeneket nyilatkozni? Nemhogy kussolna, még szinte sarkalja rá, hogy ha akar nyugodtan mehet bármikor..

Glivenko 2017.09.21. 13:45:19

"Dybala? A játékos dönt a sorsáról, s ha távozni akar, lehetetlen lesz itt tartani."
:D
Én még ennyiszer soha nem hallottam egy topklub fejesétől, hogy képtelen megtartani valakit. :D
A Juvénak továbbra is nagyon komolyan erősödnie kell megbecsültség, eredmények és pénzügyi helyzet tekintetében, mert egyetlen egy (minden évben) komoly BL-esélyes klub sem hagyja a legnagyobb sztárja döntésére a klub sorsát...

epaska 2017.09.21. 13:46:48

Te szerencsétlen félnótás!
Amíg ő itt van, addig mi nem leszünk top3-as klub...Ő a legnagyobb fék a Juventus háza táján. Egyszerűen hányingerem van az ilyen és ehhez hasonló nyilatkozataitól. Mehetne mondjuk a Laziohoz. Akkor talán tudnánk onnan igazolni.

GGábr81 2017.09.21. 13:48:13

Ő amúgy hallotta Dybala múltkori nyilatkozatát, hogy addig marad, amíg azt a vezetőség akarja. Ezek után, ha eladják, akkor azt ők akarták és nem Dybala. A legjobb igazolás az lenne ha jövőre a lehető legnagyobb fizuval tovább hosszabbítanák a szerződését.

Glivenko 2017.09.21. 13:49:54

@epaska: Szerintem Marotta viszonylag jó munkát végez, csak nem kellene megszólalnia. :D Mert arra valahogy mindig kitér, hogy akárki leléphet, ha tud.
A szerződések mire vannak? A juvénál szinte csak arra, hogy ne ingyen vigyék el a játékoskat...ja mégsem...Alves. :D

steven.h 2017.09.21. 13:52:21

Eddig nem zavart ez a játékos akarata dönt dolog, mert nem kell a feszkó csapaton belül (Coutinho, Dembele esetek pl), de azért ez már kiveri a biztosítékot, hogy minden interjúban kihangsúlyozza ezt a szart.

az ilyen Dybala kérdéseket olyan könnyen el lehetne intézni:
"Dybala? Jól érzi magát nálunk, mindent megteszünk hogy így is maradjon, ragaszkodunk az értékeinkhez."

Drughi Di Bianconeri 2017.09.21. 13:56:25

@Apuleius: @Glivenko: +1
Ez teljesen szokatlan és egyedülálló,hogy egy TOP-klub vezetője eképpen nyilvánuljon meg, sokadszorra,folytatólagosan és _szerintem_ kifejezetten hátrányos helyzetbe hozza a klubot, a játékost.

A kivásárlási árral kapcsolatban nem értek egyet vele: a számunkra fontos játékosok szerződésébe igenis kötelező lenne rakni egy magas, kivásárlási árat,persze az sem garancia ma már semmire,hiszen egy újgazdag klub lazán kiperkál 200 M-t is,ha arról van szó, de ott van példának a Real Madrid,akik -a bohóc FFP értelmezése alapján is-kifizethetetlen kivásárlási árakat rögzítettek a kulcsjátékosok szerződésében.

Ezt a kommunikációt sürgősen be kéne fejeznie Marottának, mert így frankón elviszik minden évben a legjobb játékosainkat.
Tavaly és 2 éve a középpályáról, idén a védelemből távoztak kulcsjátékosok, jövőre jön megint a támadósor ?

Tony. 2017.09.21. 14:00:16

Marotta szerintem már alig várja, hogy eladhassa.

pott70 2017.09.21. 14:00:43

@Rikoo:Pontosan ugyanezt gondoltam én is Bernardeschiről,sőt én még most is ezt gondolom.Továbbmegyek,szerintem Berna nem fog majd megremegni a döntő pillanatban,mert született vagány!
Ez persze csak egy megérzés,de nagyon erősen így érzem!

Knob 2017.09.21. 14:12:15

Az igazság az, hogy nekem sem tetszik Marotta megnyilvánulása az "elengedések" kapcsán, de a helyzet az, hogy ez sajnos mindenhol így volt, van és lesz is. Ha egy játékos menni akar, akkor el kell engedni, mert ha nem akar már ott játszani akkor úgy jár vele a klub, mint most a Liverpool. Annak semmi értelme. Illetve számos példa van arra a régmúltból és a közelmúltból is, hogy ha menni akar valaki akkor megy is. Persze a teljesség igénye nélkül, de ott volt Figo, C. Ronaldo, Bale, Neymar. És egyik sem szar klubból ment el (persze a Tottenham nem BL szintű, de nem is alacsonyan jegyzett).

Bertalan Sanya 2017.09.21. 14:46:58

"90 millió Higuaínért? A stratégiánk Pogba eladása után alakult ki, s elégedettek vagyunk Higuaínnal."
Akkor csak nem volt meg a pènz Pogba előtt?

Rikoo 2017.09.21. 14:57:00

@pott70: Inkább játszanak együtt, szerintem jól kiegészítik egymást.
A játékstílusuk nagyon különböző ezért is gondolom, hogy nem lenne jó pótlása.
Mondjuk abban pl. biztos vagyok, hogy Bernardeschi nem fog ennyi gólt lőni, mint Dybala.
Ha jól tudom már 10 gólnál jár a szezonban és még október sincs.

Quentin_KR 2017.09.21. 15:01:44

nagy újságot mondott megint ez a gyökér. Bonucciból kiindulva, ha eljön az idő, mivel menni akar odaadjuk 40 millióért majd kb.

venember83 2017.09.21. 15:05:14

@Bertalan Sanya: igen, ebbôl a szempontból is érdekes a nyilatkozat. Eddig ugye arról volt szó, hogy Pogba értékesítésétôl függetlenül érkezett Pipita.

The king of alibis 2017.09.21. 15:06:19

Kancsal tetű. Elhúzhatnál már a vérb.....

2017.09.21. 15:18:54

Bezzeg Asamoah-t sikerült itt tartani :D

Szintet léphetnénk végre és megpróbálhatnánk hatást gyakorolni a kulcsemberekre is. Csak nem éppen így ahogy ez a nyilatkozat is teszi

Shyr Kahn 2017.09.21. 15:41:52

Az meg csak-csak ok, hogy elmondja Dybala ha tavozni akar nem lehet megtartani, de legalabb tenne ra szepsegtapaszt es hangsulyozna ki, hogy remeli ez soha nem fog megtortenni, mert a csapatot ra epitjuk. Mennyivel jobban hangzott volna ez a jatekosnak is, hiszen kifejezi, hogy bar a velemenye szamit, de ikonnak, kulcsfiguranak tekintjuk. Igy szimplan kifejezte, hogy felaldozhato, ami HATALMAS NAGY AMATOR KOMMUNIKACIOS HIBA. Tenyleg seggbe kellene rugni neha ezt az embert.

Shyr Kahn 2017.09.21. 15:44:04

Arrol nem is beszelve, hogy total felesleges folyamatosan kihangsulyozni, hogy a jatekos akarata dont. Elsore is elhittuk (sajnos), nem kell ezt mindig ismetelgetni.

Juventino73 2017.09.21. 15:46:56

@Tony.: egyetértek. Ennek az elmebajnak CSAK AKKOR VAN ÉRTELME, ha a menedzsment mar meghozta a döntést arról, hogy jövő nyáron eladja Dybalát. Kísérteties a hasonlóság a Pogba esettel:
- megkapja a 10- es mezt, ezzel felpörög a merchandising bevétel
- játékos örök hűséget fogad a sajtóban, de a színfalak mögött megvan már a megállapodás, amiben vastagon a játékos is benne van (Dybala ügynökcseréje is erre utal, valszeg a régi nem akarta adni a nevét ehhez az egész színjátékhoz)
- következő nyár végén horror összegért (sztem 150-200M eur között ebben az esetben) elkel a játékos
- de előtte egész nyáron megy az eligazol vs marad színjáték
- addig a kancsal "bezsákol" 2-3 komoly játékost az ellenértékért (ld. Pjanic, Higuain): szerintem már a Bernardeschi üzlet is ennek a folyománya, Berna nyugodtan ül a seggén, mert tudja a forgatókönyvet, csak technikai okokból 1 évvel korábban el kellett hozni a Fior-ból, nehogy a sárga tőke elhappolja...

Sztem Dybi is ezért annyira felszabadult, szórja a gólokat, mert elrendeződött a jövője, ahogy ő akarta.
Marrotta meg előre felkészíti a szurkolókat a médián keresztül ezzel a dumával, hogy ne legyen forradalom jövő nyáron.
De ez akármilyen jó üzletileg, MÉGSEM VEZET HOSSZÚ TÁVON SEHOVÁ:
- csak erősíti a Juve átjáróház imidzsét
- minden évben újraépítteti a csapatot az edzővel
- degradálja a 10-es mez értékét
- elidegeníti a szurkolókat.

Ez rövid távú, kapzsi szemléletet tükröz és ÍGY SOSEM NYERÜNK BL-t... :-(

biancineri101 2017.09.21. 15:57:24

ÉSZREVÉTELEK:
1. Ha ma nem egyeztetünk a játékosokkal a jövőjükről stb. akkor úgy járhatunk mint a Barca ideén akik ráadásul nem is tudtak felkészül Neymar pótlására. Persze lehet keménykedni is, de nem hiszem hogy az Arsenal olyan jól járt volna A sanches-zel, vagy a Liverpool Coutinho-val.
2. Mi amikor előre lebeszéltük (mert nyilvánvalóan így volt) Pogbáékkal a távozásukat, akkor kerestünk egy csomó pénzt és más érkezett helyette (nem feltétlen az ő posztjára).
3. Senki nem mondta h Dybalának mennie kell, ő maga sem. (manapság úgysi minden játékosnak az az álma, hogy egy erős csapat csillaga lehessen.)
4. Marotta nem önszántából beszél folyton a sajtónak, hanem csak válaszol a neki feltett kérdésekre. Haa a sajtó folyton ugyanazt kérdezi arról nem ő tehet.
5. Sokan szidják hogy eladunk mindenkit, de azt azért vegyük észre, hogy elment már innen, Tevez,Pirlo,Pogba,Bonucci,D Alves, Vidal stb és jöttek helyettük mások(pl Khedira ingyen akit mindenki csak szid), de a csapat eredményessége azért nem lett rosszabb! Ráadásul nincs olyan aki csak rontja a levegőt. emellett szép summát is kasszírozott a klub...

gomorra21 2017.09.21. 16:01:37

@Juventino73: azt kihagytad, hogy Dybala direkt rosszul játszott a BL döntőben, mert Pereztől akkor már rég megkapta az utasításokat (ürgebőrbe varrva).

Rikoo 2017.09.21. 16:03:27

@biancineri101: Persze, csak elég nehéz úgy szurkolni egy klubnak, hogy minden évben más játékosok játszanak benne.
Az meg kifejezetten megalázó, hogy a legjobbak mindig eligazolnak.

west30 2017.09.21. 16:06:11

Nagyon nagyon szomoru leszek ha szerzodest hosszabbitunk ezzel az emberrel.

Knob 2017.09.21. 16:14:29

@Rikoo: Értem mire gondolsz, de azért túlzás. Nem az összes játékos cserélődik le évről-évre. Azt meg már el kell felejtenünk, hogy lehetnek még olyanok, mint Trezegól, Del Piero, Nedved, Camoranesi, Buffon, stb. Illetve szerintem manapság kell a szezononkénti 2-3 új játékos a kezdőbe, mert így talán fennmarad a motiváció a trófeákra (itt a bajnokságra gondolok, ahol azért 4-5-6 cím után már némelyiknél nagy a mellény és ezt meg is értem). Emellett pedig ki akar úgy járni, mint az Inter 2010 után? Mivel mindent megnyertek senkit nem vettek, mert hát a jón ne változtass...na ez pont nem így megy a fociban.

Juventino73 2017.09.21. 16:14:59

@gomorra21: értem a célzást, valóban, amit leírtam, az egy komplett összeesküvés-elmélet, de le kellett írjam, mert nem látok más értelmet a dolognak, azon kívül, hogy Marotta ennyre debil. De ezt már sokan leírták az előző kommentekben, így nem volt értelme megismételni...

gomorra21 2017.09.21. 16:18:00

@Juventino73: jó, hát az egy dolog hogy Marotta f*szságokat nyilatkozik, de Dybalából ne csináljunk már közellenséget, aki álnok módon szervezkedik a háttérben. Ha Dybala eligazol, akkor az egy helyzet lesz, de jelenleg semmi nem utal arra, hogy ne szívvel-lélekkel játszana.

+Sparta 2017.09.21. 16:21:14

@Knob: Pipa!!Körvonalakban ennyi.El kell tudni fogadni,hogy van a Juvénál jelenleg magasabb szint is.

Barolo4 2017.09.21. 16:28:56

Egyet értek azzal, hogy eaz ilyen jellegű nyilatkozatok teljesen feleslegesek és ilyen formában ártalmasak is. Ettől függetlenül egyáltalán nem gondolom, hogy el kellene húznia és még kevésbé, hogy nála jobb embert találnánk egyhamar.
A megtartás jelenleg szerintem nem nagy csapat/kis csapat kérdése (lásd Neymar, korábban Özil stb.), sokkal inkább az újgazdagok szerepe a modern fociban. Ilyen szempontból az alap gondolattal egyetértek.... ha valakinek nem elég a nagyon jól kiszámítható, gazdaságilag stabil, folyamatosan trófeákat gyűjtő, állandóan megújuló Juventus, akkor nincs értelme irreálisan nagy összegekért itt tartani, hanem húzzon amerre lát. Ezt persze nem kell hangsúlyozni, ez egyértelmű, nem is értem,hogy mi a fa@ért nyomja az öreg. Az esetleges bl győzelmünk nem azon fog múlni, hogy Dybala marad e vagy sem (nyilván fontosak a hasonló sztárok, de ő sem játszik így folyamatosan), szerintem az ő estleges eladását igen is kell gazdasági szempontból is értékelni (ahogy a Pogba üzlet is zseniális volt ilyen szempontból). Forza Juventus!

rockitbaby 2017.09.21. 16:33:59

@Apuleius: Nem hiszem el, hogy a vezetőség tudta nélkül nyilatkozna ilyet. Kizártnak tartom, hogy - főleg nem először - hasonlóan elhangzó beszéd előzetesen ne lett volna leegyeztetve. Ez persze további igen komoly kérdéseket vet fel.

Én még akkár azt is el tudom képzelni, pont a sorozatos jellege miatt, hogy ezeket Marotta csak elmondja, de nem ő az értelmi szerző ezek mögött. Kirakják a sajtó elé, hogy nesztek, itt van valaki akire lehet fújni, így például az emberekben fel sem merül, hogy ez akár a mi egekbe magasztalt vezetőségünk álláspontja.

Nem Marotta-t akarom védeni, de olyan a világon nincs, hogy ilyen dolgokat ha folyamatosan saját kútfőből böfögi a világba, ne szólna neki valaki, hogy pajtás nem kéne, mert különben igencsak mellébaszunk a cimbalomnak.

Rikoo 2017.09.21. 16:40:37

@Knob: Az Inter példája nem a legjobb, mert ők Moratti hozzáállása miatt buktak a BL cím után.
Ő mindent feltett a jelenre, de nem gondolt a jövőre.
Gyakorlatilag majdnem csődbe vezette a klubot és gazdaságilag teljesen érthetetlen döntéseket hozott kezdve a 30-hoz közeli vagy talán még idősebb játékosok totális túlfizetésével.

Egyébként a két gigász vagyis a Real Madrid és a Barcelona a két legjobb példa arra, hogy akár egy évtizeden keresztül is képes együtt játszani egy csapat.
Persze érkeztek új játékosok, de a csapat magja együtt játszik/játszott már nagyon régóta.
(mondjuk a Barca vezetősége és átigazolási politikája röhejes)
Talán még a Bayern Münchent is ide lehet venni.
Jó lenne, ha a Juventusnál is összeállna egy ilyen brigád Dybalaval, Alex Sandroval, Pjaniccsal, Ruganival, Caldarával, Lirolaval, Bernardeschivel, Bentancurral stb.
Ha a csapat 70-80%-a egyben maradna 7-8 évig az lenne az igazi. Melléjük érkezzenek új igazolások, erősítések, de sokkal könnyebb úgy szurkolni egy csapatnak, ha a játékosok is kötődnek a klubhoz és nem azon gondolkozik az ember, hogy Dybala mikor igazol a spanyolokhoz vagy Alex Sandro az angolokhoz.

biancineri101 2017.09.21. 16:48:40

@Rikoo: Igen az tisztán látszik, hogy nekem nem okoz akkora gondot szurkolni a Juventusnak, mint neked!
Nekem csak akkor okozna gondot egy ilyen csapatnak szurkolni, ha azt látnám, hogy a csapat üdvöskéje(A Sanches, Coutinho, Abumeyang, Neymar, Müller...) rohadtul nem akar itt játszani és a motiválatlansága az egész csapatot visszahúzza. Szerintem itt szép környezet van, eredményben csak a Real van előttünk az egész világon!! Ha ez sem elég valakinek, akkor az menjen máshova.
Amúgy én ezt a csapatot Buffon, Chiellini, Marchisio, Barzagli miatt szeretem egyenlőre és nem azok miatt akik még csak most bontogatják a szárnyaikat, (nem mintha Dyabala valaki is elégedetlen lett volna a helyzetével). Amúgy a te nagy sztárjaid (akik folyton csak távoznak innen) melyik klubok életét tették tökéletessé? Vagy említs csak egy sztárt aki miután inne távozott jobb eredményeket ért el mint a Juve?

peti78 2017.09.21. 16:49:32

Nyugdíjba nem mész máààà

Pavel1988 2017.09.21. 16:59:30

Nekem meg kezd olyan érzésem lenni, hogy egyszerűen el akarja adni Dybalát. Fogalmam sincs, hogy miért, ha így mennek fel az árak. Ami jövőre kb 140 milliót fog érni az 2 év múlva könnyen lehet, hogy 200 fölött. Arról nem is beszélve, hogy addig is nálunk játszik.

keshudioo 2017.09.21. 17:19:02

hülye majom baszd meg, nem tudod legalább azt nyilatkozni, hogy Dybala fontos a csapatnak, és szeretnénk megtartani, ameddig csak lehetséges?

Rikoo 2017.09.21. 17:26:50

@biancineri101: Szerintem inkább olvasd el még 1x a kommentem és utána érdemben reagálj. Köszi

2017.09.21. 17:38:49

Gratulálok és ilyen ember lehet a Juventus sportigazgatója...Pinyő szinteket ér el a pali, csak őőőő nélkül, gratulálok, mentsd csak a hátsódat. Ez undorító.

babo0410 2017.09.21. 17:40:46

Egyrészt nyílván nem magától mondja ezt, gondolom kérdezik Marottát, másrészt meg semmi kivetnivaló nincs abban, amit mond. Maximum hozzá kéne tegye, hogy de minden erőnkkel azon leszünk, hogy minél tovább itt akarjon maradni. De ha nem is teszi hozzá, ez attól még nekem evidens.
Egyébként annyira vicces, hogy ti konkrétan hülyének tartjátok a vezetőséget, pedig sokkal többet tettek le az asztalra, mint itt bármelyikünk is fog valaha.

Ámok 2017.09.21. 17:53:20

Kellene egy erőskezű, határozott ember a csapat élére ehelyett a puhapöcs helyett különben elad mindenkit fillérekért!!!

Glivenko 2017.09.21. 17:59:39

@babo0410: De, van kivetnivaló abban, amit mond, ilyet ugyanis komoly topcsapat fejese nem mond. Ha így gondolja, az is szomorú, de ha még hangoztatja is, az már kifejezetten kellemetlen.
Neked evidens, hogy elvileg minden erejével megtartaná a klub a sztárjait. Ez oké. És az nem evidens, amit mondott a játékos akaratáról? Mármint ennyi idő után már mindenki tudja. Ehhez képest továbbra is erőlteti a dolgot. Mintha kötelező lenne mondania.
Az utolsó gondolatod pedig eleve hibás. Mi köze van az itteniek életben elért eredményeinek Marottához és a vezetőséghez? Semmi. Azon kívül, hogy nem is tudod, hogy ki mit ért el, abszolút nem releváns, hogy az itteniek mennyivel tettek le többet az asztalra, vagy éppen kevesebbet.
Ez olyan, mint amikor azt mondod egy filmre, hogy szar, de aztán jön valaki, aki azt mondja, hogy te ezt nem tudod megítélni, mert nem vagy filmesztéta vagy kritikus.
Én nem gondolom, hogy Marottáék hülyék lennének, de ez az állandó, negatív csengésű szöveg a játékos akaratáról bizony nem elfogadható egy Juventus fejestől.
Egy Porto vagy egy Dortmund igazgatójától még oké lenne, de tudtommal a Juve nem az a szint.

Mitya10 2017.09.21. 18:03:45

@babo0410: Sztem az sokkal viccesebb h itt mindenki hülye csak te nem. Tehát a blognak hullahoppoznia kène a 10.-ik aki menne akar mehet nyilatkozat után? Igen biztos Agnelli v Nedved v Elkann mondja meg neki h ezt ismételgesd apukám... Amennyiben meg igazad lenne akkor majd Buffon Allegri stb... nyilatkozatokat sem szabad komolyan venni mert lehet a mamájuk mondta az esti vacsinál mit nyilatkozzanak. Mesélj mèg :)

Génmanipuláltházikecske 2017.09.21. 18:17:06

@biancineri101: Van der Sar-ról hallotál már? :D Csak, hogy válaszoljak az ideillő kérdésedre.

babo0410 2017.09.21. 18:35:47

@Ámok: Menj vállald el, te biztosan jobb lennél!
@Mitya10: Én ezt nem mondta, de ti konkrétan azt sugalljátpk a hsz-eitekkel.
Miért inkább nyilatkozza azt, hogy mi senkit nem vagyunk hajlandóak eladni? Látjuk ez mennyit ér! Pl. most a Liverpool Cutinho megtartásával is milyen jól járt.

Génmanipuláltházikecske 2017.09.21. 18:55:49

@babo0410: Verratit tudtommal nem bánta a PSG, pedig ő se akart ott maradni. Szal felesleges a Coutinho üggyel jönni.

babo0410 2017.09.21. 19:06:10

@Gémanipuláltházikecske: Hogy mennyire akart eljönni Verratti azt nem tudhatjuk, mert az ügynöke mindig azt mondta, hogy el akar menni a Barcába, aztán erre Verratti mindig cáfolt. Szerintem Verratti nem mondott volna nemet a Barca ajánlatára, de azért mindenáron távozni se akart.

Forza Juve !!! 2017.09.21. 19:09:08

@babo0410:
Senki nem vár olyan nyilatkozatokat,hogy nem vagyunk hajlandóak eladni meg stb... de könyörgöm ne hangoztassa minden egyes nyilatkozatában, hogy a játékos akarata a döntő, ha menni akar akkor nem állunk az útjába. Miért nem lehet azt nyilatkozni, hogy minden erőnkel a játékos megtartásán vagyunk, szeretnénk ha hosszú távon velünk maradna vagy valami hasonlót...

Glivenko 2017.09.21. 19:43:01

@Forza Juve !!!: Mert az "evidens" babo szerint. :) Vidal, Bonucci, Pogba, Tevez, Alves esete után pedig még nem eléggé evidens, hogy akárkit elad a klub, ha kéri. Ezért kell annyit hangoztatni, hogy aki esetleg még nem jegyezte meg (Dybala), annak is eszébe juttassák, hogy nem kötelező ám itt játszani. :D
De ha nagyon maradni akar Dybala, akkor még havonta emlékeztetik, hogy nem baj, ha nem akar maradni. :D

Mitya10 2017.09.21. 19:52:26

@babo0410: És te mit sugallsz a hsz-eiddel? Amit meg utána írtál már önmagadat is felülmúltad. Mintha nem értenéd azt amit 99-en leírtunk. Komoly..

Génmanipuláltházikecske 2017.09.21. 20:08:44

@babo0410: Tudtommal annyit mondott, hogy azonnal engedjetek a Barcába. Ne a kérdés mi voltját cáfold meg ha megkérhetlek hanem maga a kérdést.

Nathas 2017.09.21. 20:43:15

Mi mindnyájan azt szeretnénk, ha a Juve végre újra felülhetne Európa trónjára. Ezt úgy tűnik Beppével sajnos nem közölte senki.

BigP86 2017.09.22. 03:36:18

Jelenleg ez az ember a Juve legnagyobb féke. A BL győzelem vele nem lesz meg, mert ő egy vesztes. Egy lúzer, egy hunyászkodó lepattanókirály. Minden elnyert cím, bajnokság ellenére utálom mert ellentétes mindazzal amiért 20 éve megszerettem a Juvét.

Ámok 2017.09.22. 09:17:46

@BigP86: +1
Marotta sosem fogja tudni levetkőzni, hogy ő egy proli...!

Jamal Jamal 2017.09.22. 09:54:25

@Rikoo: Azért a Real és Barca mélypontjai is megvannak. A Barca az előző szezonban sem a BL-ben sem a bajnokságban nem azt hozta mint korábban, hiába voltak húzóembereik.
A Real most kezd betlizni, a Betis ellen is szoptak, jön egy meccs idegenben a Deportivo ellen és így a 8. hely sem biztos
Ez azért elég csúnyán fest a tavalyi szezonkezdethez képest.
Mindezt amellett amit írtál hogy a "kemény magot" sikerült megtartaniuk, ott is a fiatalokkal próbálkoznak. Egyszer mindenki lekerül a trónról...előbb vagy utóbb, de azt a szintet nehéz tartani.
Minden csapatnak van hullámvölgy, ehhez a szurkereknek hozzá kell szokni.
Nekünk is, nekem már sikerült.
Bár Cardiff azért engem is mélyen megérintett!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása