Allegri: "Közel álltam a felmondáshoz"

allegri_massimiliano_bl_donto_zidane_hatterben.jpgA Juventus mestere, Massimiliano Allegri meglepő nyilatkozatot tett, melyben elismerte, a Real Madrid elleni döntőben elszenvedett vereséget követően közel állt ahhoz, hogy felálljon a csapat kispadjáról.

A Bianconeri három éven belül másodjára jutott be a legrangosabb európai kupasorozat fináléjába, ám ott ismételten vereséget szenvedett. Az edző most a Players’ Tribune-nek adott hosszabb nyilatkozatot.

"Amikor megláttam Mario Mandžukić ollózó mozdulatát és, hogy a labda a Real Madrid kapusa felé száll, azt gondoltam, hűha, talán gól lesz belőle. Majd a labda a hálóban kötött ki és úgy voltam vele, hogy oké, talán itt a mi lehetőségünk. Számomra az egy olyan gól volt, amelyet nem lehet megismételni.

Ez persze meg is mutatja a Bajnokok Ligájában mutatkozó különbségeket. Nem lehetsz csupán nagyszerű, különlegesnek kell lenned. Nekünk vannak különleges játékosaink, de sajnos a Real Madridnak rengeteg van belőlük. A második félidőben már tudtam, hogy nincsenek meg a megfelelő eszközeink ellenük. Két olyan játékosunk is volt, akik már alig álltak a lábukon sérüléseiknek köszönhetően, a Real Madrid pedig egy igen okos mérkőzést játszott. Nyugodtak voltak és kényelmesek.

Ahhoz, hogy bejuss a döntőbe szerencsésnek és tehetségesnek is kell lenned, ahhoz viszont, hogy meg is nyerd azt, neked kell lenni a jobb csapatnak, s bár furcsán hangzik, azon az estén úgy sétáltam le a pályáról, hogy nyugodt voltam. Tudtam, hogy nem mi voltunk a jobb csapat.

Cardiffot a csapattal együtt hagytam el és visszatértünk Olaszországba. A következő este, amikor hazaértem, feltettem magamnak azt a kérdést: Vajon ez az út vége? Ez az a végső pont ameddig el tudom vinni a csapatot? Arra gondoltam, hogy írjak-e egy utolsó fejezetet a Juventus történelmébe vagy sem. Az egyik felem úgy gondolta, hogy hétfőn besétálok a székházba és tisztelettel felmondok.

Amikor azonban a Juventus mostani csapatára gondoltam, döntésem személyes jellegűvé vált. Tudtam, van még mit bizonyítanom és tudom, sok mindent taníthatok még. Így amikor aznap lefeküdtem, eldöntöttem, hogy ha a klub is ugyanazt az álláspontot képviseli, amit én és tovább tudunk lépni, akkor maradok.

A következő reggel tiszta fejjel ébredtem. Hétre mentem be az irodába és megittam a kávémat. Új idény várt ránk új lehetőségekkel. Sok minden felmerült a médiában a csapattal és a játékosokkal kapcsolatban, arról, hogy mire vagyunk képesek és arról, hogy mire nem vagyunk képesek.

Ránéztem Paulo Dybalára és Gigi Buffonra. Számomra ők ketten a csapat szimbólumai. Dybala egy remek srác, aki most kezdi első évét az iskolában, míg Buffon a Világbajnoksággal már mesterképzésen vesz részt. Egyikük karrierje még csak most kezdődik, másikuk pedig pályafutásának végéhez közelít. Egyikük meg szeretné mutatni, hogy ő lehet Európa legjobbja, míg másikuk már most is az és szeretné a csúcson befejezni.

Tudom, hogy be tudjuk gyógyítani a Cardiffban keletkezett sebeket. Tudom, hogy remek szezonunk lehet, beleértve a Bajnokok Ligája-sorozatot is. Így most csak folytatnunk kell a munkát, megpróbáljuk újra megnyitni a La Scala-t. Az a jó az operában, hogy minden évben új show kezdődik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5012734364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2017.08.11. 08:30:41

Isten éltesse a Mestert! :)

Mitya10 2017.08.11. 08:37:43

Azért rettentően sajnálom őt ha mi így érzünk 3 év alatt 2 elveszített döntő miatt benne mi zajlott le :( Eszméletlen nehéz a döntőig eljutni így ott bukni a legfájdalmasabb. Erőnlétre rá kell menni nincs mese. Forza Juve!

Rocky80 2017.08.11. 08:45:45

Jó, hogy itt vagy nekünk Max!

Az az igazság, hogy reálisan szemlélve a dolgokat; valóban van még hová fejlődjünk.

Tavasszal már olyan hurráoptimizmus lett úrrá rajtunk, hogy onnan nagyon fájt ekkorát koppanni. Talán ezért is fájt ennyire...

De Maxnak igaza van: ez már a múlt és innentől csak előre tekintünk: idén megint oda kell basznunk!

És oda is fogunk!

Jamal Jamal 2017.08.11. 08:47:43

Nekem ettől a nyilatkozattól még nagyobb lett Allegri.
Ő egy nagyon jó edző és ahogy Dybalának is, Max-nak is sok lehetősége lesz és ebből remélem a legtöbb Juventus edzőként.

Köszönöm Mister hogy a Juve edzője vagy!

FORZA JUVE!

4D 2017.08.11. 08:48:41

Emlékszem, mikor Conte lemondott és jött Allegri. Teljesen ki voltam készülve, azt hittem vége a világnak. Azóta amit véghez vitt a csapatunkkal, valami szenzációs, meghajolok előtte, és elnézést kérek, hogy valaha is kételkedtem a képességeiben. Grande Mister csak így tovább, FORZA JUVE!

MdewC 2017.08.11. 08:49:50

Ezt a Max nyilatkozatot vártam. Gyerünk Max, képessek vagyunk rá!

GIGI utolsó éve, amit lehet, azt látni kell!!!

Fino Alla Fine

Györijuventino 2017.08.11. 08:59:35

Igazából eredményei magáért beszélnek. Két BL-döntő és bajnoki és kupa címek.
Tőbb teret kell adni neki a kiteljesedésez és jönni fognak az eredmények.

delpi0823 2017.08.11. 09:18:05

@Györijuventino: Az eredmenyek eddig is jottek

delpi0823 2017.08.11. 09:22:29

@delpi0823: Nem kotekedesbol irtam,gondolom legfokeppen itt a bl gyozelemre gondoltal

TYUKI 2017.08.11. 09:23:58

@4D: dettó igy voltam én is!
Mára meg a legnagyobb?
Remélem még vagy 20évig marad!

Bbenj 2017.08.11. 10:05:03

Szerencse,hogy nem mondott fel!nemtudok senkit se mondani aki jelenleg elörelèpès lehetne Allegrivel szemben.Remèlem mèg sokàig maradni fog ès kitalàl valamit idèn is!Egyszer talàn Carrerat megnèznèm a kispadon,de az mèg ràèr!

Hiribi27 2017.08.11. 10:09:08

@Györijuventino: szerintem meg inkább játékosok kellenének neki, nem tér.

venember83 2017.08.11. 10:12:03

@Hiribi27: lassacskán több a támadó, mint a védekező játékos, szóval ha így se fog menni a támadófutball, akkor nem tudom, hogyan lehetne megvalósítani. Főleg ha folytatódik a bizonytalankodás a hátsó fertályon, és a meccseket csak a „lőjünk többet, mint amennyit kapunk” taktikával lehet majd megnyerni.

FeriGjuve 2017.08.11. 10:20:00

Könnyem csordult,miközben olvastam.
FORZA JUVE PER SEMPRE GYEREKEK!!!!
Ez akkor is egy nagy csalàd!Mert ilyen emberek tartjàk össze!

2017.08.11. 10:40:43

Én sem hittem benne, hogy 3 év alatt 2 elveszített BL döntő után folytatni fogja nálunk. No de ez a különbség, hogy van aki vmi étteremmel példálózik ugye Conte és van aki vár és folytatja.

Grinta 2017.08.11. 10:43:49

Szintet is nehéz tartani,nem hogy még megugrani az utolsó lépcsőfokot.Bízom benne hogy sikerül Maxi!

Jamal Jamal 2017.08.11. 11:00:26

@hellan: Akkor fog elmenni ha megnyerte a BL-t, na akkor már nem lesz kihívás.
Addigra lesz zsinórban 8 bajnoki- és 4 kupagyőzelem.... remélem.
De ha az arab péezsé addigra megveszi az UEFA-t kilóra, akkor Allegri örökre nálunk marad :) .

Jack Bauer 24 2017.08.11. 11:04:50

Az erőnlétre lehet gyúrni, azt viszont látni kell, hogy kell egy minőségi cserepad is. Zidane megtehette, hogy úgy rotálta állandóan a keretet, hogy fittek maradtak a BL döntőre, s ez meg is látszott. Nem azért, de bele kellene nyúlni a zsebbe, mert enélkül csak vesztett döntők lesznek.

pott70 2017.08.11. 11:12:04

Hát,ez most nem egy,a sok semmitmondó Allegri nyilatkozatok közül.Kicsivel beljebb engedett minket most a gondolatai közé,mint a hivatalos álláspont.Nem tudok jobb edzőt a Juve számára jelenleg elképzelni,remélem még sokáig marad.Ettől jobban csak azt remélem,hogy Marrottáék nem szivatják,és hoznak Neki(nekünk)középpályást meg rendes jhv-t,aztán mindent bele,újra a bl-ben!

2017.08.11. 11:23:29

@Jamal Jamal: Ohh várjál csak PSG barátunkkal. :D
Most ugrik igazán a majom a vízbe, hogy Neymar barátunk mit tud, mert itt sokkal többször kell majd magán cipelnie a csapatot, nah és az már nem megy a színészpalántának. Mbappét is vegyék csak meg 5000. támadó játékosnak, volt 1 kiemelkedő szezonja költsenek csak az ostobák. Ettől a 2 igazolástól ugyanúgy képesek lehetnek csodás módon kizúgni a BL-ből, mint a huzat.

Jamal Jamal 2017.08.11. 11:29:32

@hellan: Én arra gondoltam hogy ha megveszik Mbappe-t azután már csak az expert level jöhet és ott az UEFA játszik. Ha az FFP szabályok kijátszása ennyire eccerű akkor mé ne vehetnék meg az egész világot (benne a szabályalkotókkal).
De az elmúlt évek is az általad leírtat támassza alá, röpködtek a millijók oszt mi lett.... semmi.

2017.08.11. 11:32:44

@Jamal Jamal: Ne számíts sajnos semmi olyan határozatra az UEFA-tól, ami egetrengető lenne, max süketelés h pénzügyileg így kell kihozni, vagy BL keretet csökkentik pár emberrel, de nagyban letérdelnek az összes arab és spanyol csapatnak és még mosolyognak is közben.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.11. 12:17:07

Grande Maximus !
Isten Èltesse sokáig, a Mester !

Jobb edzőt nem tudnék elképzelni jelenleg.
Remélem marad, jó ideig és egyszer összejön a BL is...bár az még soká lesz, ha egyáltalán.

@venember83:
Ő.... A támadójáték nem csak és kizárólag a támadósor mélységén,minőségén múlik.
Középpálya,dominancia,passzjáték,kretivitás, erő,tempo,széljáték..

Lásd a világ egykori legjobb támadótriója , az MSN SEMMIT nem nyert,mert nem volt minőségi középpálya, Iniesta formán kívül, a többieket hagyjuk...

Szóval,ha khedira meg de sciglio lesz a kezdő,igazából b@szhatjuk a támadósort.

MVPP 2017.08.11. 13:44:55

@Drughi Di Bianconeri: Azért egy BL-t csak nyertek.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.11. 13:46:56

@MVPP: Én az idei évről beszéltem, amikor a középpálya formán kívül volt, láthattuk az eredményét ;)
'15ben még Iniesta és Busquets ,na meg pláne Rakitic is qrva jó formában volt.

I love JU 2017.08.11. 21:59:48

mekkora ember! mekkora edzo! a higgadsag es az esz megtestesitoje! Forza Max! Forza Juve!

I love JU 2017.08.11. 22:04:25

"A második félidőben már tudtam, hogy nincsenek meg a megfelelő eszközeink ellenük." mondjuk itt jobban orultem volna, ha nem az eszet hasznalja, sem a szivet, hanem a Reményt! mostanában erősödött meg bennem, h nincs lehetetlen, sosem, sosem szabad feladni... a fiuk a szezon legfontosabb meccsének a végén feladták... talán mind, na ez kár!

MVPP 2017.08.11. 22:43:08

@Drughi Di Bianconeri: Én azt hittem az MSN egész fennállására gondolsz. Bocsánat.

Akkor valóban nagyban hozzájárult az a középpálya a sikerekhez, de a legtöbben csak odáig jutottak, hogy az MSN csinált mindent.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.11. 22:48:38

@MVPP:
Nem voltam egyértelmű, 2017re gondoltam :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása