HIVATALOS: Dybala kapta a legendás tízes mezt

dybala_paulo_tizes.jpgAz olasz sajtó este pletykaként röppentette fel, hogy a Juventus a következő szezonban Paulo Dybalának adhatja a legendás tízes mezt, ezzel is jelezve az argentin támadó felé, hogy hosszabb távon is számolnak szolgálataival. 

La Gazzetta dello Sport, a Sky Sport Italia és a Goal.com egybehangzóan állította, hogy mégsem a frissen igazolt Federico Bernardeschi lesz az Alessandro Del Piero második bőrének tekinthető mez legfőbb várományosa, s helyette inkább Dybala viseli majd a hamarosan rajtoló szezon során.

Néhány órával klésőbb a Juventus hivatalosan is bejelentette, hogy a következő szezontól Paulo Dybala viseli majd a  a tavaly nyáron a Manchester Unitedhez visszatérő Paul Pogba távozása óta gazdátlan mezt.

Dybala mindeddig a huszonegyes mezt viselte, amely korábban olyan legendák nevével forrt össze, mint Lilian Thuram, Zinédine Zidane vagy Andrea Pirlo.

A klub döntése fontos és határozott jelzés lehet Dybala felé, akit a közelmúlt pletykái rendre hírbe hoztak a Neymar utódját kereső FC Barcelonával, valamint a Real Madriddal. A tízes mezt korábban olyna legendák viselték, mint Omar Sívori, Michel Platini, Roberto Baggio és Alessandro Del Piero.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4812731748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 21:10:45

Ebben az a jó,hogy így legalább pontosan tudjuk,meddig lesz Dybala JUVE játékos.
xD
Remélem felnő La Joya a feladathoz, nem csak Torinoban fog gólt lőni és Vezér lesz minden sorozatban,minden helyszínen !

Forza !

U.I:
A 10es mezt olyan "legendák" is viselték,mint C Tevez és Táncoló Polip Pál ! XD

patrik1112 2017.08.09. 21:22:11

Hat ez meglepett. Remelem o nem ugy gondolkozik mint Pogba, biztos hogy a klub ajanlotta fel neki, o pedig elfogadta. Jo lenne ha sokaig itt lenne meg

Ámok 2017.08.09. 21:24:41

Felesleges volt! Jövőre ő is dobbant.....

jeneiPALI 2017.08.09. 21:28:06

Jó helyre került majd meglátjuk meddig ,de addigis sok sikert az ujj mezbe La joya

Drotkoszoru 2017.08.09. 21:36:46

Személy szerint örülök neki, hogy ő kapta meg a 10-es mezt. Képességeit, posztját, reklámértékét tekintve mindenképp ő a legalkalmasabb rá a jelenlegi keretből. Az emberi kvalitásait azért nem írom, mert az még változhat az elkövetkezendő években, de az EDDIG itt eltöltött 2 éve alapján ezen a téren sincs vele baj. Lényegesen intelligensebbnek, tisztelettudóbbnak, lojálisabbnak tűnik, mint Pogba. Persze a nyakamat én sem tenném rá, hogy innen vonul vissza, de szerintem ezek után még évekig Torinóban marad. Nem hiszem, hogy a vezetőség még egyszer eljátszaná ugyanazt, mint Pogbánál, biztos átbeszélték az argentinnal a jövőbeli terveit, kétlem, hogy megint 1 évre osztanák ki a 10-es mezt (bár a mai elüzletiesedett világban ezt sem lehet egyértelműen kizárni, marketing szempontból akár 1 évre is megérheti a klubnak piacra dobni a 10-es számú Dybala mezeket, 1 évvel a vb előtt). Ennek ellenére van egy olyan érzésem, hogy Paulo jobban átérzi ennek a számnak a súlyát, jelentőségét, aztán persze majd elválik. Sok sikert mindenesetre neki, reméljük nem hoz szégyent az elődjeire (nem Pogbára gondolok).

Barolo4 2017.08.09. 21:54:52

@Drotkoszoru: +1
Én is csak remélni merem, hogy nem egy évig marad, illetve, hogy a következő évben (években) kihozza magából amiben mindenki reménykedik, mert azért ha őszinte akarok lenne, akkor a folyamatos jó teljesítménnyel még bőven adós, és mivel most már a 3. éve jön, ezért pont itt lenne az ideje a csúcsra járatásnak. Idén ehhez szerintem komolyabb társakat/vetélytársakat is kap.... bár még egy kemény középpálya nagyon kellene mögé. Forza Juventus!

epaska 2017.08.09. 21:55:58

Ez annyit jelent hogy a vezetőség legalább még 1 évig szeretné itt tartani...
Ha ő is "leköpi" a tízest szvsz el kellene gondolkozni azon, hogy nem-e lett volna értelmesebb visszavonultatni ezt a dresszt Alessandro Del Piero után, mintsem bohócokra aggatni évről évre.

Rikoo 2017.08.09. 21:58:56

Megkockáztatom, hogy harmadjára nem játsza el azt a klub, hogy 2 éven belül eladja a 10-esét.
Pogba után nem is lett kiosztva a mez, ez nem véletlen.
Biztos, hogy hosszútávra tervez Dybalával a klub, nem véletlen a meghosszabbított szerződése sem.

BigP86 2017.08.09. 21:59:10

És egy év múlva lécel mint Pogba. Addig viszont a profitéhes vezetőség anyagilag kifacsarja a 10es mez es Dybala kombinaciojaban rejlő lehetoseget. Eloszor a címert gyalázzák meg "Brand" építesre hivatkozva, aztan a 10es mez Capitano utani nimbuszat romboljak le az euro varázsáért. Részemről elmehetnek a pi.ba.

sleepy8 2017.08.09. 21:59:51

Ez ennek a vezetőségnek az eddigi legostobább húzása mióta itt tevékenykednek...

Glivenko 2017.08.09. 22:00:00

Nem örülök, hogy megkapta a 10-es mezt. Del Piero óta átok ül ezen a mezen.
Az meg külön hülyeség, hogy valakinek így akarják kinyilvánítani, hogy fontos játékos. Vagy már most győzködni kell, hogy ő fontos, annak ellenére, hogy az egyik legjobban fizetett játékos?
Másrészt Dybala mondta, hogy ő szereti a 21-es mezt. Akkor meg minek basztatni? Különben is, a 21-es mezt sem kis nevek viselték, elég csak Grygerára gondolni.
A valódi ok az üzlet. Mindenki cserélheti le a 21-es Dybala mezét. Aztán jövőre megkapja Bernardeschi. Ne így legyen...

Glivenko 2017.08.09. 22:01:19

@BigP86: Minden szavaddal egyetértek.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 22:08:39

@BigP86:
+1
Pontosan erről van szó.

Totti olyan búcsút kapott,hogy még én is meghatódtam,pedig rühellem a Romat és Tottit is.Természetesen a 10es mezt is visszavonultatták.

A JUVE legnagyobb legendájának nem járt se szép búcsú, sem mez visszavonultatás, se bú, se bá, szinte a hátsó ajtón kellett kiszöknie,szégyenszemre.

SEMMIFÉLE "a Juve egy nagy család" érzés NINCS,nálunk kőkeményebb,üzletiesebben működő,ridegebb klub nem nagyonvan Európában.
Teljesen ugyanúgy működik,mint bármelyik tradíció nélküli újgazdag, bár a City,PsG nem merte szétb@szni teljesen a címerét...
Innen mindenkit el lehet adni,oda lehet adni 1 évre,marketing miatt a 10es mezt, meg lehet gyalázni a Címert, ez a cygames is mi a véres gci ?
A galléron még nincs szponzor, azt is el kéne adni ...!

Ha még egyszer meghallom ezt a szemen szedett hazugságot,hogy a Juve egy nagy család azt kiröhögöm,leköpöm,lehányom....

Tony. 2017.08.09. 22:12:38

Úgy van, pontosan tudjuk mennyi ideig lesz még Torino-ban. 1 évig. Én kb. ugyanazt gondolom, mint BigP.
Vajon miért nem egyből nyár elején adták oda? Miért éppen most? Dybala egész nyáron ezért rágta a vezetők fülét, akik végül engedtek a pici fiúnak?

Vagy Nejmi távozása után rárepült a Barca, ahova jövőre eladják majd jó pénzért, így még 1 év alatt megpróbálnak pénzügyileg annyit profitálni belőle, amennyit lehet...

Miután tény kérdés, és mindenki látja hogy a Juventus már évek óta csak üzleti vállalkozás, én a másodikra tippelnék.

Őszintén szólva én rohadtul nem ezt a klubot szerettem meg ~20 éve, és szégyen amit most látok.

JuventusFanatikus 2017.08.09. 22:15:56

@Drughi Di Bianconeri: A 10-es mezt Del Piero kérésére nem vonultatták vissza.

Én sem adtam volna oda Dybalának a 10-est, de ha vezetőség így döntött akkor remélem Dybala megbecsüli és jó ideig velünk marad.

Mitya10 2017.08.09. 22:25:53

Én Marcinak adtam volna... Dybala a mai üzleti világban kizárt h sokáig maradna bármennyire is hitegeti magát akárki sztem esélytelen. Amennyiben marad legalább 4-5 évet úgy megérné de...

GGábr81 2017.08.09. 22:31:02

Giovinco kimaradt a felsorolásból. Nem is értem. De örülök, ez talán jelent is valamit.
De annak még jobban örülnék, ha tartós jó formában végre kijönne belôle az, amit sokan látnak benne. Nekem még csak ígéret a srác, ha most a Juve akatná 80 misiért leigazolni, kockázatosnak érezném. Viszont ennyiért meg nem adnám el.

.Bulldeo 2017.08.09. 22:40:15

@Mitya10: Marchisionak nagyon jól áll az a 8-as, semmi értelme elvenni azt tőle.

Leram7 2017.08.09. 22:46:48

Felemás érzéseim vannak.

Dybala jó, de eddig nem volt vezéregyéniség és sok meccsen elszürkül.

Hogy a barca elleni Dybala megérdemli az tuti, de a real elleni már nem. Melyik az igazi arca?

BigP86 2017.08.09. 22:55:47

@Drughi Di Bianconeri: @Tony.: Ne is mondjátok.. 95ben lettem "szerelmes" Capitanoba (semmi buzulás, buzulás az nuku by Torrente:D) es a Juventusba. Ugy gondolom egy szurkolo ugy lesz azonosul es valik eggyé a csapataval hogy azonos elveket vall, a személyisége hasonulni tud a csapatban játszó legnagyobb sztarokkal, a vezetőség paradigmáival. Én igy váltam eggyé Del Pieroval, Lippivel, Davidssal, Bufonnal, Nedveddel és a többi igazi Juventinoval. Morbid, de a legőszintébb Juvét a Seria B-ban láttam. Aki ott volt, annak szíve volt. Büszke vagyok a sorozatban elnyert 6 bajnoki címre és a Bl döntőkre, de nem mindenaron. A Juve lelket es csaladot Agnelli és Elkann, a Juve büszkeseget es tekintelyt pedig Marotta törli ki lassan de biztosan. Szomoru de kimondom, ha kiöregszik jovore Gigi es Barza aztán Chiello Marci lassan, számomra a Juve utolsó igazi lelkének utolso darabjai hullanak szét.. :(

BigP86 2017.08.09. 22:59:08

Bocs telorol irtam, egy ket szoismetles meg eliras van benne igy visszaolvasva. Azert remelem a lenyeg atment..

m.martin91 2017.08.09. 23:04:56

Gratulálok Dybalának, megérdemelte!

Apuleius 2017.08.09. 23:11:06

@Drughi Di Bianconeri: "Természetesen a 10es mezt is visszavonultatták."

Nagyon nem tartottam volna jó döntésnek a tízes mez visszavonultatását a Juvénál, s szerencsére ez az ügy is megmutatta, hogy Del Piero intellektuálisan mennyivel fölötte áll Tottinak. Minden kornak, minden generációnak meg kell adni, hogy meglegyen a maga tízese. Mi lett volna, ha Platini vagy Baggio után visszavonultatták volna ezt a mezt? Del Piero később nem nőhetett volna össze ezzel a számmal. Egy Tévezre vagy egy Pogbára húsz év múlva alig emlékszik majd valaki Torinóban, Del Pieróra vagy Baggióra mindig is emlékezni fognak. Reménykedjünk, hogy Dybala méltó viselője lesz, ha nem, akkor őt is elnyeli a feledés köde. Nem gondolom, hogy a tízes mez legendája ezzel amortizálódna, aki méltatlan rá, arra a kutya sem emlékszik majd.

Rikoo 2017.08.09. 23:16:20

@Apuleius: +1
Ennél nagyobb baromságot el sem tudok képzelni, mint a 10-est visszavonultatni. Egyébként pár éven belül szerintem újra lesz 10-ese a Romának.

patrik1112 2017.08.09. 23:19:45

@Drughi Di Bianconeri: a Roma sem vonultatta vissza a 10-est, csak nem osztottak iden ki.

Ámok 2017.08.09. 23:23:13

@BigP86: @Drughi Di Bianconeri: @Tony.: Lóf@sz van itt "csikánó" nem nagy család!!!
Minden szavatokkal egyetértek!

Drughi Di Bianconeri 2017.08.09. 23:46:52

@Apuleius:
Azért ez így elég idealista,elbagatellizálása a 10es mez erkölcsi jelentőségének.
A mondandóm lényege nem is az volt,hogy vissza kellett volna vonultatni, hanem , hogy a klub legnagyobb legendáját úgy zavarták el,mint egy csövest,hálátlanul,megalázva.
Vmi olyat el tudtam volna képzelni,amit a Roma tett Aldair mezszáma esetén: jó évtizedre félrerakták,majd megkapta Strootman, Aldair áldásával.

A Te elved alapján akkor Dybala távozása után kapja meg nyugodtan khedira,sturaro vagy ilyesmi, mert,ha sz@r és hálátlan lesz,úgysem emlékszik majd rá senki..?

Nekem nem tetszik ez a modern,rideg,üzleti elven működő JUVE, nem ebbe a csapatba szerettem bele, abban még volt hagyomány tisztelet, családias légkör, Spirito, szeretet ,hősök tisztelete ilyesmi.

Most egy olyan játékos kapta meg , aki több,mint valószínű,hogy Messi 1.füttyszavára fog rohanni Barcelonaba, az is lehet,hogy 1 év múlva.
Megéri még pár M euróért még jobban sárba tiporni a Mezt,a Klubot, a legendás 10es számot, címer ugye már nincs is...?

Remélem senki nem merészeli köpködni a Realt,Cityt,PsGt meg ezeket, mert itt ugyanaz folyik, csak kevesebbet költenek,sőt bizonyos dolgokat azok nem mernek megengedni maguknak,amit itt igen...

Sztovicska 2017.08.09. 23:57:53

Azért fura hogy egy konkurens oldalon nem osztják ennyire a juvét és a vezetőségét mint itt. Na mindegy mindenki maga dolga. Én 96ban szerettem bele a juvéba. Még a ravanelli-vialli stb csapatba. Azóta kitartok legyen másodosztály vagy bármi. Tetszik az új címer és nem zavar hogy változik az idő. Egy valami biztos. A juve az számomra mindig is a legjobb csapat marad. A 10es mezt megérdemli. Bár a 21-ről már mindig ő ugrott be de amit jelképez azt megérdemli. Az hogy egy év múlva dobbant azt a sok médium tutira jobban tudja de az majd akkor kiderül. Egyenlőre itt van. Egy szó mint száz szomorú ezt olvasni ezen az oldalon milyen sok ember van rossz véleménnyel marottáról, cimerről, vezetőségről stb stb. De egyet nem szabad elfelejteni. Legyen akármilyen a cimerünk akármilyen mercato akármilyen keret. A JUVE AZ JUVE!!

Rikoo 2017.08.10. 00:23:22

Őszintén nem értem ezt az óriási Dybala ellenességet. Komolyan borzasztó olvasni, hogy a blog fele a Juventus saját játékosait szidja.
Azért ez a legalja...

MdewC 2017.08.10. 00:30:43

@Rikoo: sztem nem Dybalat szidják, hanem félnek, hogy 1 év múlva eladjuk és most lehúznak minden bőrt. Meg is értem, nekem is egyből az 1 év jutott eszembe.

De bízom benne, hogy ez inkább egy megfontolt döntés és hosszú távra akarjuk, hogy maradjon és nem adjuk el. (Korábban voltak találgatások, hogy Pogba / Dybala közül csak az egyiket adjuk el, a másikra pedig hosszú távon tervezünk. Hátha tovább marad.)

Rikoo 2017.08.10. 00:32:41

@MdewC: Én általánosságban gondoltam. Napok-hetek óta téma Dybala.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 00:35:33

@Rikoo:
Szelektív a memóriád nagyon, ha a játékosaink szidása a "legalja" akkor Te is is itt vagy az avarban,koma, vagy keressük vissza a pár héttel ezelőtti kommentjeidet ? ;)

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 00:36:09

@Rikoo:
Ja és amúgy én nem szidtam Dybalat,ha rám célzol,csak reálisan látom.Ennyi.

Mitya10 2017.08.10. 00:39:48

@.Bulldeo: Nem kell azt elvenni elég felajánlani neki ugyanis ő érdemelné meg a leginkább és tuti h nem kène 1-2 éven belül kb kidobnom.

@Rikoo: Nem értelek. Kik szídták Dybalát? Itt az egész a 10-es mez erejéről,súlyáról és megtiszteltetéséről van szó. Az elmúlt két "10"-esünk után joggal értetlenkedik a nép mert megint az egyik legfelkapottabb emberünkről van szó akiket Marotta nem igazán tud hosszabb távon marasztalni :/ Na mind1 remélem tévedek ettől persze mindenki szereti a kis szarost és reménykedjünk h nagy motivációt ad ez neki :)

Rikoo 2017.08.10. 00:43:19

@Drughi Di Bianconeri: De én legalább dícsérem is őket, illetve bármilyen fura tisztelem is őket, mert Juventus szinten képesek játszani.
Nem egy rakás sz@rral egyenlő senki se. Se Khedira, se Sturaro, se Lichti, senki.
Kritikát fogalmazok meg, de nem csak azért járok blogra, hogy mindenkit szidhassak.
Nem mellesleg minden Juventus sikeresebb nálunk a karrierjében, szóval elég fura, hogy pont mi szidjuk őket.:D

Rikoo 2017.08.10. 00:43:50

@Mitya10: Nem feltétlen erről a cikkről van szó.

MdewC 2017.08.10. 00:47:07

@Rikoo: akkor fogalmazz pontosabban Dybalával kapcsolatban kérlek!

És meg ne lássam többet, hogy a Professzort szarozod! ;))

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 00:47:57

@Rikoo:
Érdekes,pl: Stefit már vagy 2 éve védem veled szemben, mert nálad egy rakás szerencsétlenség, holott az egyik "szenátorunk",aki több tiszteletet érdemel,mert nem egy khedira vagy sturaro féle szerencsétlen ingyenélő...

Egyik nap szidod őket,ugyanúgy,mint bárki,másik nap értetlenkedsz azokon,akik megfogalmazzák kritikáikat.

Ne legyél skizo ! xD

Amúgy : Ki szidtaitt Dybalat ezalatt a poszt alatt ?
Sztem senki, csak a klubnál megjelenő "modern" folyamatok nem teszenek a publikumnak.
Dybala megkaphatja a 10es mezt,de nem 1 évre...

Rikoo 2017.08.10. 00:51:24

@Drughi Di Bianconeri: A svájci nem Juventus szintű játékos már. Ez tény.
Mindenki megöregszik, Te is, én is, Lichti is.

Engem leginkább az zavar, hogy vannak olyanok akik csak szidni járnak a blogra. És nem 1-2 ember.
Az összes kommentjük ilyen.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 00:53:10

@Rikoo:
Hát sajnálom,ha cca. 7 év ( vagy 8?) után én ilyennek számítok, bár őszintén nem érdekel ki mit gondol rólam,az érzéseimmel én tisztában vagyok.
Viszont nem váltogatom naponta a véleményemet.....,

Rikoo 2017.08.10. 00:54:33

@Drughi Di Bianconeri: Nem feltétlenül rólad van szó.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 00:56:24

@Rikoo:
Sejtem kiről/kikről lehet szó, odáig én nem szoktam menni.
Sztem ők csak trollkodó interesek. xD

Drotkoszoru 2017.08.10. 01:01:42

@Drughi Di Bianconeri: "csak reálisan látom" Már bocs, de pl. lassúnak és körülményesnek nevezni Dybalát az minden, csak nem reális (és most csak kiemeltem két példát, amit már sokszor elsütöttél, de mindig elképedve olvasom).

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 01:05:05

@Drotkoszoru:
Akkor nézd meg Bernardeschit pl:mennyivel gyorsabb és erősebb.
És akkor még direkt nem Hazardot,Sanchezt,Neymart,Di Mariat vagy Iscot mondtam.

Drotkoszoru 2017.08.10. 01:16:17

@Drughi Di Bianconeri: Láttam eleget Bernardeschit játszani a Fiorban, semmivel sem tartom gyorsabb játékosnak, jobbnak meg aztán pláne nem. Ez egyébként a másik röhejes dolog, hogy Bernardeschi még egy percet sem játszott Juve mezben, de kb. tényként kezeled, hogy simán pótolná Dybalát, meg mennyivel jobb játékos nála. Hagyjuk már.. Ez minden csak kurvára nem reális. Örülök én is Bernardeschinek, látom benne a potenciált, szimpatikus gyerek, de ha az argentin szemére veted, hogy még semmit sem bizonyított, akkor ez az olaszra hatványozottan igaz. Jelenleg Berna futott egy jó szezont a Fiorban (kb. mint Dybala a Palermóban), meg az El-ben voltak ígéretes meccsei ilyen Gladbach szintű csapatok ellen. Dybala azért lényegesen előrébb jár és ez tény (ettől még persze futhat be az olasz nagyobb karriert, de nem értem, hogy az egyiket mire fel kezeled megváltóként, miközben még 1 tétmeccset sem játszott Juve mezben, a másikról meg úgy beszélsz, mintha kb. egy reménytelen senki lenne).

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 02:17:17

@Drotkoszoru:
Szerintem gyorsabb és dinamimusabb,de,hogy konkrétabban fogalmazzak : az olasz vérbeli AM, Dybala pedig csatár,aki számára nem a legelőnyösebb poszton szerepelt az előző szezonban, erről persze nem ő tehet.
Dehogy tartom reménytelen senkinek, csak látom a skilljei korlátait meg,hogy nem irányítónak való.
Sajnálom,ha ez jött le, de ne offoljuk tovább a 10es mezszámról szóló topicot, max dühöngőben folytatom...

Bernat nem megváltónak tartom, De örülök neki és bízom benne,hogy hosszú évekre lehet egy tökös, valódi AMünk , aki ráadásul olasz.

4D 2017.08.10. 07:02:02

Remek. 3 hete vettem az unokaöcsémnek egy juve mezt természetesen dybaláét 21-es számmal..

FeriGjuve 2017.08.10. 07:25:19

@Drughi Di Bianconeri: Azèrt most egy kicsit szerintem kiborultàl ès úgy gobdom minden különösebb ok nèlkül.
Az is baj,hogy nem akarunk tovàbbi kulcsjàtèkosokat elengedni?Mièrt baj az,hogy ezzel a gesztussal is jelzi a klub,hogy Dybala-t meg szeretnè tartani?
Cìmer ide vagy oda,azèrt ne hasonlìtsuk màr a Juventust egy Cityhez,Psg-hez,Chelsea stb. olajmàgnàsok kezèben lèvő vàllakozàshoz.
Minden mai nagy klub egy üzleti vàllakozàs!MINDEGYIK!Real,Barca egytől egyig.Ez ma màr erről szól!Ha valaki nem követi ezt a trendet,leszakad az èlbolytól,de a Juve legalàbb úgy teszi ezt,hogy hazai mag körè èpíti ezt az egèszet ès ha egy mód van rà akkor próbàlja úgy kezelni ezt a tőkèt,hogy az olasz futball is profitàljon belőle ès nem külföldi alapból èpìti mindezt,hanem sajàt erőböl.

FeriGjuve 2017.08.10. 07:36:45

@Sztovicska: Na ez a lényeg.Kicsit ugyanígy vagyok,hogy èn szègyellem magamat,amikor végigolvasom a köpködèst,amit egy olyan cikknèl olvasok,ami arról szól,hogy a Juve új ikont akar az egyik legjelentősebb jàtèkosàból.Gyerekek,itt a Juventus èvek óta nem adott el senkit önszàntàból!!!
Ki tehet arról,hogy innen pàran el akarnak menni,mert nem lehet dekàzni tètmeccsen,nem lehet zenèt hallgatni az öltözőben,nem lehet ugatni a mesternek,vagy èppen màshol többet lehet keresni?
Ha nekem a jelenlegi munkahelyemnèl jobbat ajànlana valaki,pl.közelebb lenne a lakhelyemhez,többet kereshetnèk,jobb körülmènyek között, stb.akkor gondolkodàs nèlkül ràbólintok!El kell ezt fogadni,bele kell törődbi,hogy ilyen vilàgot èlünk.Vàltoznak az idők!Ha ezt valaki nem tudja megemèszteni,akkor szurkoljon màdik csapatnak.De az ilyen szintű köpködès nekem nagyon fura.Rossz ilyeneket olvasni...

Tomy81 2017.08.10. 07:41:39

Olvasva a kommenteket nekem valamiért meg se fordult a fejemben ez a pénzes dolog.Egyből arra gondoltam hogy a Bernardeschi ügy miatt egy válasz az újságíróknak.Aztan meg már a tavalyi év alapján is ő érdemli meg leginkább.Nem csak jatektudas de nyilatkozatok és pozíció szerint is.Az meg hogy egy év múlva elmegy mint Pogba.Persze meg az összes BL döntőn másodikok leszünk.Ha idén nyáron nem ment el akkor már nem is nagyon fog!Ez a hivatalos bejelentés lényege.Pont ez volt a para hogy még a mercato alatt elmegy Így hogy elfogadta hivatalosan már elég vicces lenne.Ikonok és Legendák pedig mindig lesznek ahogy voltak!NO PARA

2017.08.10. 08:19:52

Jó döntésnek tartom. Az eddigi akarásával, hozzáállásával kiérdemelte a kisgyerek, de ennek azt kellene eredményeznie, hogy még 3 évig itt tartják és Ö is itt akar maradni. Kíváncsi leszek. Sokakkal ellentétben és nem várok minden meccsen meccset eldöntő teljesítményt Tőle, mert az még Del Pieronak sem mindig sikerült. Hozza ki magából a maximumot.

2017.08.10. 08:23:42

Nem tudom eldönteni, hogy a klub vajon ugyanúgy értékeli-e a 10-es mez szerepét, mint mi szurkolók. Ha engem kérdeztek, ők csak a marketing értékét nézik semmi mást, azt meg főleg nem, hogy ki viselte előtte, főleg h az említett illető milyen búcsúztatást kapott a klubtól. Bízom benne, hogy Gigi esetleges jövő évi visszavonulásánál megadják neki a méltó búcsúzás lehetőségét.

Visszatérve Dybala és a 10-es mez esetére, sztem ez szimpla marketing és h mennyi mezt tudunk majd így eladni történet stb. Marci előbb érdemelné ki a mezt, mint Paolo, bár gondolom őt megkérdezték erről. Hát, ha Dybala kapja, legyen, de ismétlem: teljesítmény alapján még jegelni kellett volna a mez odaítélését neki.

Györijuventino 2017.08.10. 08:23:49

Szerintem a 10-es mez miatt legalább 2 szerzont fog itt maradni. Fizetése is elég jó emelett itt kiteljesedhet.
Optimistán látom az itteni jövőjét.

harciretek 2017.08.10. 08:28:14

Érdekes, hogy az emberek mennyire vágynak arra, hogy valakit kritizálhassanak. Gyakorlatilag olyan jövőbeli eligazolás miatt vagytok felháborodva a 10-es mez kiosztásán, amiről fogalmatok sem lehet. Nem mondom, hogy egyszer nem igazol el, de az ész érvek azt mondatják velem, hogy inkább hosszútávra tervez. Gondoljatok bele, a Barcelona jelenleg bármekkora összeget megadna érte, amit ha Dybala menni szeretne, a Juve el is fogadna. A világ jelenlegi legjobb játékosával játszhatna együtt, aki példaképe és honfitársa. Ha most nem ment el, akkor miért menne el egy év múlva?!?! Amikor (valószínűleg) már úgy is lesz egy hatalmas visszavonuló legendánk, aki mellett nem hiszem, hogy egy másik emblematikus játékosunkat értékesíteni szeretnénk.

Az meg, hogy a Juventus egy üzleti vállalkozás. Ha simán csak az lenne, idén nem jutottunk volna BL döntőbe. Ahogy Ti is tudjátok, nem a mi játékosaink a világ legjobbjai, sőt legtöbbjük "nem Juve szintű" :D Ennek ellenére az elmúlt évek eredményei ismertek és ezeket pont a Juve szellemiségének, szervezettségnek, nagyon magasfokú szakmaiságnak, csapatszellemnek köszönhetően értük el!

Szóval kritizáljatok csak, de jelenleg a Juventus a világ egyik legjobban felépített és sporteredmények tekintetében is egyik legjobban teljesítő fociklubja. Az, hogy ehhez, hogy erre a szintre juthassunk (eddig) néha el kell adni pár játékost, címert kell változtatni a mai viszonyok követelménye, de a lényegi dolgok szerintem nem változtak.

delpi0823 2017.08.10. 08:39:22

@Drughi Di Bianconeri: Sztem a roma nem vonultatta vissza a 10es mezt,totti kerte hogy ne vonultassak vissza mint anno Alex is ezt kerte,de javits ki ha rosszul tudom.

delpi0823 2017.08.10. 08:42:41

@harciretek: +1Teljesen egyetertek minden szavaddal.

harciretek 2017.08.10. 08:43:15

Igen, és akkor hagyj említsem még meg Del Piero búcsúztatását, mert ezen is folyton rugózik a kommentelők nagy része. A Capitanonak olyan búcsúztatása volt, amilyennél szebbet egy sportember nem kívánhat magának. Egy bajnoki (nem hakni) meccsen a csapattársak, ellenfél, bírók, Juve alkalmazottak, szurkolók maximális tisztelete mellett vonult le a pályáról és vonult körbe még kb. fél óráig a pálya körül, úgy hogy bár ment a játék, de mindenki őt éltette és mindenki rá figyelt. Tudom, ott voltam. Az meg, hogy még nem tért vissza?! Az egész világ imádja és ezt valszeg ő is élvezi. Többször elmondta, hogy még neki sem tiszta, milyen szerep áll neki legjobban, de a jövője Piemont.

pedronegroo 2017.08.10. 08:50:19

@harciretek: A klub nem adta meg a méltó búcsúztatást! Akik felállva tapsolták és könnyezték azok a szurkolók és kollégák!

FeriGjuve 2017.08.10. 08:55:35

@harciretek: Teljesen felesleges lett olna neki "búcsúgàlameccset"szervezni.Mit vàltoztatott volna?Mindenki sírva,felàllva tapsolta,nem is èrtem amikor ezen lovagolnak.Tèny,hogy a vezetősèggel nem olyan viszonyban vàltak el,ahogyan ő viszonyult a klubhoz,de ez kit érdekel? A Juve szurkolók mindig is imàdni fogjàk,ahogyan ő is a klubot.

harciretek 2017.08.10. 09:10:44

@pedronegroo: Nem adta meg?! A klubnak köszönhetően egy vadiúj és gyönyörű stadionban, a másodosztály után visszatérve, egy veretlen szezon után újra bajnokként vonulhatott vissza! Mit tudott volna még ennél többet a klub nyújtani? Totti szerintem irigykedve nézegeti a youtube-on :D

pedronegroo 2017.08.10. 09:23:21

@harciretek: ??? Az új stadionnal tisztelgett a klub Alex előtt? Nekem ez kimaradt...
A veretlen szezon is legkevésbé a klubbon múlott de mindegy...és amúgy se értem mi köze lenne Alex méltó búcsúztatásához...

harciretek 2017.08.10. 09:29:48

@pedronegroo: Ne bagatelizálj, semmi ilyesmit nem írtam. Arról beszéltem, hogy a klub megteremtette a tökéletes kulisszákat, hogy méltó módon búcsúzhasson.

Apuleius 2017.08.10. 09:32:10

@Drughi Di Bianconeri: "Azért ez így elég idealista,elbagatellizálása a 10es mez erkölcsi jelentőségének."

Szerintem akkor nem értetted, vagy nem akartad érteni a lényeget. Az égvilágon semmi elbagatellizálás vagy idealizmus nem volt abban, amit írtam. A kommenteket végigolvasva egyébként azt kell, hogy mondjam, Del Piero lényegesen okosabban látja ezt az egész kérdést, mint a kommentelők egy része. A tízes mez egy kitüntetés a klub részéről, a játékos pedig vele felelősséget vesz magára. Valaki vagy képes élni ezzel a bizalommal, vagy nem. Én személy szerint nem érzem, hogy Pogba esete mondjuk valóban olyan nagy mértékben rombolta volna a szám mítoszát. Pogba viszont beárazta magát ezzel az egésszel.
Egyébként nevetségesnek tartom, hogy hogy Pogba példájára mutogatva sokan itt úgy beszélnek, mintha rendszeres jelenség volna, hogy aki megkapja ezt a számot, utána következő szezonban távozik.

"A mondandóm lényege nem is az volt,hogy vissza kellett volna vonultatni, hanem , hogy a klub legnagyobb legendáját úgy zavarták el,mint egy csövest,hálátlanul,megalázva."

Ez OK, nekem sem tetszett az, ahogy Del Piero távozott, de ennek mi a bánat köze van ahhoz, hogy Dybala most megkapja-e a tízes mezt?

"A Te elved alapján akkor Dybala távozása után kapja meg nyugodtan khedira,sturaro vagy ilyesmi, mert,ha sz@r és hálátlan lesz,úgysem emlékszik majd rá senki..?"

Nyilvánvalóan nem ezt írtam, s csak kiforgatod és értelmetlenül sarkítod az egészet. Szerintem érted Te ezt, ha valóban akarod.

"Nekem nem tetszik ez a modern,rideg,üzleti elven működő JUVE, nem ebbe a csapatba szerettem bele, abban még volt hagyomány tisztelet, családias légkör, Spirito, szeretet ,hősök tisztelete ilyesmi."

És még én vagyok idealista... Kétségtelen, hogy egyben üzleti döntés is, hogy kiosztják-e a tízes mezt, de egyáltalán nem gondolom, hogy jelen esetben ez lett volna a legfontosabb tényező. Azt meg azért látni kell, hogy a labdarúgás elképesztően sokat változott akár csak az utolsó tíz évben, s a Juventus vagy képes üzleti sikeresség tekintetében is az élvonalban maradni, vagy megy a levesbe. Nagyon erősen túlmoralizálod ezt az egészet, én nem érzem, hogy ezek a klubra hagyományosan jellemző értékek kivesztek volna.

"Most egy olyan játékos kapta meg , aki több,mint valószínű,hogy Messi 1.füttyszavára fog rohanni Barcelonaba, az is lehet,hogy 1 év múlva.
Megéri még pár M euróért még jobban sárba tiporni a Mezt,a Klubot, a legendás 10es számot, címer ugye már nincs is...?"

Honnan a retekből veszi bárki olyan biztosra, hogy Dybala rögtön, már jövő nyáron megy lihegni Messi tarkójára? Miért kezelsz tényként olyan dolgokat, amelyek valójában nem többek, mint a személyes feltételezéseid? Lehet, hogy valóban így lesz, de nem kellene várni kicsit az ilyen kijelentésekkel?

"Remélem senki nem merészeli köpködni a Realt,Cityt,PsGt meg ezeket, mert itt ugyanaz folyik, csak kevesebbet költenek,sőt bizonyos dolgokat azok nem mernek megengedni maguknak,amit itt igen..."

Nem tudom, konkrétan mire gondolsz, mi az, amit itt megengednek maguknak, de ismét csak azt tudom mondani, hogy kicsit fonák, hogy mindeközben azért szeretnéd, hogy a Juventus a Real Madridhoz hasonlóan sikeres legyen a pályán és üzletileg is. A címer ügyére nincs magyarázatom, s azt én is felháborítónak tartom.

harciretek 2017.08.10. 09:32:51

Ha pedig szerinted a veretlen szezon "legkevésbé a klubon múlott", akkor nincs is értelme folytatni az eszmecserét :) Bár nem értek vele egyet, elfogadtam, hogy más a véleményed.

Apuleius 2017.08.10. 09:35:12

@hellan: "Marci előbb érdemelné ki a mezt, mint Paolo, bár gondolom őt megkérdezték erről."

Ez nem pusztán az érdemekről szól, mert ilyen alapon már régen Buffonnak kellene viselnie Del Piero mezét. A tízes mez hagyományosan összefonódik egy bizonyos poszttal. Nekem pl. éppen ez nem tetszett abban, hogy Pogbának adták annak idején.

pedronegroo 2017.08.10. 09:37:06

@harciretek: De milyen kulisszákat?? Hogy építettek egy stadiont amiben megtapsolhatták Alexet??? Vagy kapott saját névvel feliratozott mezt? Vagy volt külön öltözőszekrénye meg meleg-víz a zuhanyzóba? Tényleg nem vágom mire gondolsz.

2017.08.10. 09:38:10

@Apuleius: Nálam csak a játékossal mosódik össze, poszt sztem nem igazán számít ebben az esetben, persze ha csak azonnal nem jelennek meg lelki szemeid előtt a gólok sorozatai. Azonban, ahogy említettem is, sztem ez már csak marketing témáról szól, már mint h a mez kié.

Apuleius 2017.08.10. 09:53:31

@hellan: Persze, egy klubnál nyilván egy bizonyos játékoshoz kötődik leginkább a tízes mez, azonban tágabb értelemben nagyon is köthető bizonyos szerepkörhöz. A tízest általában nem kapusok, nem védők, nem középpályások, s nem is befejező csatárok szokták viselni. Biztos én vagyok konzervatív ebben a tekintetben, de nekem szimpatikusabb volt az a világ, amikor a mezszám alapján azért sejthető volt, hogy egy játékos milyen poszton játszik.

2017.08.10. 09:58:56

@Apuleius: Igen, sajnos az a világ elmúlt már, ahol a mezszám jelentett vmi a poszt viszonylatában is.

Watakuki 2017.08.10. 10:13:11

Alig tudok hozzászólni már, hisz a kommentek végigolvasása után már minden fajta vélemény ki lett fejtve, annyit én is megerősítenék, hogy várjunk e döntés megítélésével. Egyelőre semmi konkrétum nem utal Dybala távozására (BL döntő szünete szerintem nem rajta múlt) nincs balhé, motiválatlanság, semmi jel nem utal arra, hogy Pogba fejével gondolkozik. (Még csak nem is Raiola a menedzsere)

Persze ha eligazol, az én szememben is elásta magát - de a bizalmat ettől független megkaphatja.

MdewC 2017.08.10. 11:00:36

@pedronegroo: arra, hogy ami a klub feladata volt, azt megtették. Tűzijáték nem volt, azt esetleg lehet számonkérni.

Drughi Di Bianconeri 2017.08.10. 13:57:49

@Apuleius:
Nem csak Pogba, már C. Tevez sem "ugyanaz" a 10es volt,mint a korábbiak, bár nála védhető,hogy legalább a posztja 10es és a pályán nyújtott teljesítménye méltó volt,de összességében furcsa,hogy odaadtuk egy zsoldosnak 2 évre.
Ennél is furább volt,hogy Pogba,középpályásként megkapta 1 évre, sőt ugye akkoriban hallhattuk,hogy a maradása egyik feltétele (arra a kemény 1 szezonra) az volt,hogy megkapja a 10es mezt,quasi kikövetelte magának.

Nem az a szokás a JUVE háza táján,hogy 1 évre kiadja a 10es mezt,de az elmúlt 2 eset számomra azt jelzi,hogy a klub vezetése szempontjából nem létezik erkölcsi jelentése a meznek,csak egy szám,amivel újabb milliókat kereshetnek.
Ezt a szurkolók 99% szvsz. nem így gondolja.

Persze,hogy csak feltételezés, hogy Dybala akár már jövőre elmehet, semmi konkrétum nincs ezzel kapcsolatban, de azzal sem volt,hogy Vidal,Pogba,Bonucci távoznak és én nem szeretek utólag "na ugye megmondtamozni".
A kis argentin többször említette,hogy szeretne 1 napon a Barcaban játszani,Messi a példaképe, a Barca is akarja stb.
Ezért FELTÉTELEZEM,hogy előbb-utóbb oda fog menni, HA pedig jövőre, az ismételten méltatlan bánásmód a "varázslatos" 10es mezzel.

Del Piero távozásának körülményeihez természetesen nincs köze Dybalának, de erre hadd' reflektáljak a Te szavaiddal : " Ha akarod,megérted".
Az elmúlt években számos olyan folyamat és ebből következő intézkedés történt a klub háza táján, ami abszolút progresszív és szvsz. nem a "JUVE-család" stílusa volt, nem olyan intézkedések,amiért emberek milliói beleszerettek a Juventusba.

A JUVE egy család...ez mára nem több egy lózungnál, pontosan ugyanolyan,mint bármelyik újgazdag,vagy a Real Madrid.
A címer logóra cserélését még azok sem merték meglépni, egyetlen ilyen példa az Újpest,de ne az legyen már a mérce.

Innentől kezdve tehát teljesen komolytalan és jogtalan fikázni bármelyik újgazdagot vagy a gyűlölt Real Madridot: erkölcsi értelemben az égvilágon semmi különbség nincs, mi kevesebbet költünk.

Persze,hogy szeretném,ha egy szinten lennénk a legszűkebb elittel, de gondolod,hogy a logó , vagy a 10es mez 1 évre kiadása marketing célból majd hoz 2szeres bevételt,amivel elérjük a nagyok szintjét ?

A JUVE olyan klub VOLT,amit a tradíciók és annak tisztelete miatt is lehetett szeretni, a fenti intézkedések már abszolút nem ezt tükrözik, semmi család,semmi "Öreghölgy" hangulat nincs.
Celebkedő kőkemény üzlet - az van.

.Bulldeo 2017.08.10. 14:13:10

Kicsit offtopic, de elég érdekes, hogy tegnap óta csak egy gyűrött mezről készített, nem túl jó kép utal arra, hogy Dybala megkapta a 10es mezt.

Apuleius 2017.08.10. 14:15:22

@Drughi Di Bianconeri: Továbbra is azt gondolom, hogy hihetetlenül túlmoralizálod az egészet, tényekkel alá nem támasztott dolgokról, az érzelmeid alapján úgy beszélsz, mintha tények lennének.

Tévez ügye szerintem teljesen más, ő akkor hatalmas névnek számított a Juventusnál, az előző évek során csak álom volt, hogy egy ilyen játékost igazolunk. A pletykák szerint ő kérte ezt a mezt a klubtól, soha sem fogadkozott, hogy örökké a Juventusnál marad, ennyi a történet. Szerintem teljesen más történet, mint Pogba esetében. Pogba kapcsán utólagosan nagyon okosak vagyunk, s tényleg elmondhatjuk, hogy nem volt jó döntés, s nekem sem tetszett, hogy nem egy a klasszikus 10-es posztján játszó játékosnak osztottuk ki. Mindezekből én még mindig nem látom, hogy a Juventus hagyományosan egy évre adná oda a mezt.

"Del Piero távozásának körülményeihez természetesen nincs köze Dybalának, de erre hadd' reflektáljak a Te szavaiddal : " Ha akarod,megérted".
Az elmúlt években számos olyan folyamat és ebből következő intézkedés történt a klub háza táján, ami abszolút progresszív és szvsz. nem a "JUVE-család" stílusa volt, nem olyan intézkedések,amiért emberek milliói beleszerettek a Juventusba.

Valójában nem az a probléma, hogy nem értem, hanem az, hogy abszolúte nem értek egyet azzal, amit írtál. Del Pierót belekavarni, s családról meg családi értékekről moralizálni egy olyan hír kapcsán, ami pusztán arról szólt, hogy Dybala megkapta a tízes mezt, hát lelked rajta...

"A JUVE egy család...ez mára nem több egy lózungnál, pontosan ugyanolyan,mint bármelyik újgazdag,vagy a Real Madrid."

A Juventus egy gazdaságilag is sikeres klub, amely szerintem változatlanul szem előtt tart bizonyos alapelveket. Amiről beszélsz, az pedig egy másik labdarúgásban létezett, vagy talán még ott sem, s bizonyos tekintetben túlidelizálod az egészet.

"Innentől kezdve tehát teljesen komolytalan és jogtalan fikázni bármelyik újgazdagot vagy a gyűlölt Real Madridot: erkölcsi értelemben az égvilágon semmi különbség nincs, mi kevesebbet költünk."

Szerintem eddig is komolytalan és jogtalan volt fikázni ilyen alapokon a Real Madridot.

"Persze,hogy szeretném,ha egy szinten lennénk a legszűkebb elittel, de gondolod,hogy a logó , vagy a 10es mez 1 évre kiadása marketing célból majd hoz 2szeres bevételt,amivel elérjük a nagyok szintjét ?"

Az, hogy a tízes mezt egy évre adják ki, az a Te elméleted, amit a valóság egyelőre egyáltalán nem igazol, a logó ügyében meg maximálisan egyetértek veled, de ezeket szerintem már megbeszéltük.

"A JUVE olyan klub VOLT,amit a tradíciók és annak tisztelete miatt is lehetett szeretni, a fenti intézkedések már abszolút nem ezt tükrözik, semmi család,semmi "Öreghölgy" hangulat nincs.
Celebkedő kőkemény üzlet - az van."

Ebben egyáltalán nem értek egyet.

west30 2017.08.10. 16:47:28

Azert Tevezt elovenni mint aki nem erdemelte meg a 10est nem tartom igazsagosnak.A belet kihajtottam a Juventusert ameddig itt volt,sot a hatan vitte a csapatot sokszor.Azzal pedig mindenki tisztaban volt hogy o hamarosan haza szeretne menni.Mellesleg nehogy mar ez befolyasolja hogy ki erdemel meg egy bizonyos mezt vagy sem.Amit o a palyan mutatott azzal boven kierdemelte es megoszolgalta azt a szamot.

alexGicamo 2017.08.10. 17:58:25

Jó sok mindent megfogalmaztatok már előttem .

Engem ez a húzás most meglepett .Nekem is vegyesek az érzéseim ,amiért Dibcsi kapta meg ezt a bűvös számot . Számomra az én DRÁGA ALEXEM után szent ez a mezszám . Nagyon nem mindegy, hogy kinek osztják ki . Dybalát nagyon kedvelem, remek játékosnak tartom, mégis úgy érzem, MÉG nem szolgált rá. Remélem, idén megcáfol egy bitang jó teljesítménnyel és bebizonyítja, hogy megérdemli ezt a fajta bizalmat is . :)

Amennyiben a vezetőség marasztaló célzattal kínálta fel neki ezt a mezszámot, megértem.
Ám HA csupán ez tart itt egy játékost, akkor az már régen rossz ! Mindezek pusztán feltételezések a részemről, várom a Kisgyerek nyilatkozatát ebben a vonatkozásban !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

U.I.:Szerintem, irtó rondák az új mezeink ,ezzel a szponzori nyomattal a hátán, meg a harmadik számú libafos színű ... viszi a prímet ! :P

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása