A Lazio 25 milliót plusz bónuszokat kér Keitáért

keita_balde_mutogat.JPGFriss hírek szerint a Lazio megelégedne 25 millió euró plusz bónuszok konstrukcióval Keita Baldé Diao játékjogáért.

A bianconero klub vezetője, Beppe Marotta a minap megerősítette, hogy klubja ajánlatot tett a szenegáli futballistáért, amely a pletykák szerint körülbelül 20 millió eurót tett ki.

A calciomercato.com értesülései szerint Keita Baldé Diao kész a torinói csapathoz igazolni annak ellenére, hogy az Inter is érdeklődik a szolgálatai iránt.

A játékos eltökéltsége nyomán a római sasok már nem kérnek 30 millió eurót a futballistáért, mostanra már megelédnének 25 millió euróval, amelyet egyes bónuszok egészítenének ki.

Ugyan ez az ár is kissé magas a Juventus vezetőségének, amely körülbelül 20 millió euróban plusz bónuszokban gondolkodik, mindez azt mutatja, hogy a felek lassan akár megállapodásra is juthatnak az egyezkedés során.

A nyár elején a Lazio vezetője, Igli Tare még arról beszélt, hogy a Juventus a szabályokkal szembemenve vette fel a kapcsolatot a támadóval, és így próbálta elcsábítani a játékost, de mostanra a jelek szerint normalizálódott a klubok közötti kommunikáció.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1112694887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismedvee 2017.07.27. 18:04:53

20+5m bónusz és Rincón. Kész

peti78 2017.07.27. 18:13:44

Ha marottanak sikerülne ide hozni mindent elfelejteni neki

Pavel1988 2017.07.27. 18:16:54

@peti78: Azért nem kell nagy bravúr ide hozni egy olyan játékost akinek jövőre jár le a szerződése és mindenképp ide akar igazolni.
Jó igazolás, de ez akárkinek rutin feladatnak kéne lennie.
Ha idehozza 20 millióért vagy elcseréli Sturarora na akkor megemelem a kalapom.

MaRcika 2017.07.27. 18:28:18

Ki kell fizetni oszt cső

Shyr Kahn 2017.07.27. 18:28:38

Az az igazsag, hogy Bonucci elmenetelet alaposan elhomalyositana, ha Keitat + Matuidi-t is sikerulne elhozni. Sot... nem csak elhomalyositana. Szvsz a verfrissites uj ehseget kolcsonozhet a csapatnak, ami alapvetoen pozitiv lehet. A folyamatos Scudetto-kkal gazdagodo jatekosok talan mar nem lesznek annyira motivaltak a bajnoksagban, igy sztem ez a huzas (venni 4-5 uj kezdot) nagyon jo. Ebben az ertelemben talan orulhetunk Alves es Bonu tavozasanak.

epaska 2017.07.27. 18:28:46

Csomagban küldeném Rincont és Sturarot! Meg Pjacat kölcsönbe...

venember83 2017.07.27. 18:35:06

@Shyr Kahn: plusz Marci is visszatérőben van, ami nagyon jó hír. Erről sem kellene megfeledkeznünk.

.Bulldeo 2017.07.27. 18:35:11

@Pavel1988: nem mission impossible, de nem is rutin feladat. Ismerjük Lotitót, nem százas az ember, ha nem megy le 20ra, akkor kár kötni az ebet a karóhoz. Inkább legyen 25, mint hogy kihagyjuk Keitát. A végén még sikerül ezt is elwitselni.

Shyr Kahn 2017.07.27. 18:41:44

@venember83: ++
Ha Juve mezt vennek, Marchisio nevevel vennem. Ez azt hiszem mindent elmondd arrol, hogy milyen szinten becsulom Ot. Sokat latom, hogy Buffon utan mar nem lesz igazi Osjuventino a csapatban... igazabol Marchisio az egyetlen osjuventino az elmult 30-40 evben. Felbecsulhetetlen es remenyeim szerint visszater arra a szintre amelyen volt a serulese elott. Hatalmas uj igazolas lenne.

TYUKI 2017.07.27. 18:55:28

20+Rincon azt meg is van az üzlet!

jeneiPALI 2017.07.27. 19:10:52

Játékos nem kell nekik nem számolják be csak apénz kellaz elme roggyant embernek!

TYUKI 2017.07.27. 19:16:48

@jeneiPALI: akor adni kell neki 22misit azt csá!

Leram7 2017.07.27. 19:44:10

Ő nagyon kell nekünk, de majd jövőre, amikor Dybalát vagy Cuadradot eladjuk.

De addig is meg kell venni, vagy ha ide akar jönni, akkor maradjon 1 évet még a lazioban és jöjjön ingyen.

Rikoo 2017.07.27. 19:45:31

Lotito egyik játékosunkat sem szeretné csak színtiszta casht.

Juve82 2017.07.27. 19:49:04

@Shyr Kahn: Pontosan!!!Marchisio oszt kalap kabát ⚽

karesssz 2017.07.27. 20:08:25

@Leram7: lehet mėg egy szezont nemakar vėgigpadozni. Valószínű nemtul jo ott a viszonya, nemvárna ránk addig ės elmegy az interbe

molnart3 2017.07.27. 20:18:07

@Shyr Kahn: Teljesen igazad van! Ugyanígy gondolom!
Pár éve vettem is egy Marchisio mezt, mert úgy gondoltam, hogy Ő nem fog itt hagyni minket...

peti78 2017.07.27. 20:36:10

@Pavel1988: igazad van elragadtattam magam beppével kapcsoltban de egész nyáron őt vártam nagyon nagy szükségünk lenne egy ilyen játékosra ha Max kicsit merész lesz és felnyomja csatárba télre kiszorítja higanyt a kezdőből sztem legalábbis remélem aztán mehet tavasszal 100meuroért ahová akar

GGábr81 2017.07.27. 21:10:46

@Shyr Kahn: Marcinál ősebb juventino nincsen. Bocs, de még Buffon sem. Nekem már örökös kedvenc. Alex DP, Nedved, Buffon akikért így rajongtam.

Juventino73 2017.07.27. 21:19:39

Halkan jegyzem meg, hogy Keitának szinte jobban tudnék örülni, mint Bernának, bár neki is úgy örültem, mint majom a farkának...

Grinta 2017.07.27. 21:25:47

Kell ebbe a keretbe még Keita?Ha nem távozik senki sem!

Rikoo 2017.07.27. 21:26:50

Egyetértek mindenkivel, nálam is Marci a favorit a csapatban már hosszú évek óta.

78juve 2017.07.27. 21:48:13

Nem maci a kérdés ,hanem keita kell a friss vér

Forza Juve !!! 2017.07.27. 21:48:41

Én is Marci nevével ellátott új mez megvétele mellett döntöttem.

Ámok 2017.07.27. 22:38:41

@Grinta: Inkább távozzon Pjaca - Cuadrado és jöjjön a feka

Tony. 2017.07.27. 22:43:24

Mégis hova tesszük ezt a rengeteg támadót?

Higuain, Dybala, Mandzukic, Cuadrado, Pjaca, D.Costa, Bernardesci, Keita???? Elindulunk egy másik bajnokságban is az olasszal párhuzamosan?

Ámok 2017.07.27. 23:11:11

@Tony.: Cuadrado - Pjaca mehet, Costa "csak" kölcsönben van. Jövőre Dybala 1000% hogy lelép. Nagyvonalakban....

Barolo4 2017.07.27. 23:27:11

@Shyr Kahn:+1
Szerintem őt meg kell venni, mert pár év múlva sokkal drágább is lehet. Nem örülnék, ha Cuadrado elmenne, de Keitára őt is elcserélném. Forza Juventus!

Drotkoszoru 2017.07.28. 00:09:34

@Tony.: "Mégis hova tesszük ezt a rengeteg támadót?" Miért baj az, ha minden posztra van két minőségi játékosunk? A 4-2-3-1-es felállásban 4 támadó/támadó középpályás kell a kezdőbe, ergo ha azt akarjuk, hogy mindenkinek meglegyen az alternatívája, akkor a 8 támadó optimális egy keretben. Ennyi erővel a Realnak minek kellett az előző szezonban a Bale, Benzema, CR hármas mögé Asensio, Morata, Lucas Vázquez, James, Isco (utóbbi kettő a középpályán is bevethető természetesen) ötös, akik sokszor csak a padra fértek oda? Zidane jól rotálta/forgatta őket, mindenki kapott játéklehetőséget (nyilván 1-2 elégedetlenebb ember minden csapatban van, de azért csak lehúzták így az előző szezont). Minden játékosa hozzátett valamit a sikerekhez és hozzájárult, hogy a bajnokság mellett a BL-t is behúzzák (köszönhetően annak is, hogy a megfelelő pihentetésnek köszönhetően sokkal frissebbek voltak a döntőben, mint mi). Ez legyen Allegri legkellemesebb problémája. Nem kell Higanyt, Dybalát, Mandzut minden meccsen játszatni, egy kemény BL meccs után cserélje le a teljes támadószekciót a bajnokira és meg van oldva a dolog (szezononkénti 60 tétmeccsnél simán kivitelezhető). A másik: Pjaca októberig nem nagyon játszhat, ha jól tudom, ki tudja mikor tér vissza normálisan. Felőlem ő minden további nélkül mehet is kölcsönbe. Akkor már "csak" 7 ember marad 4 posztra. Ezt bőven lehet úgy rotálni, hogy mindenki megkapja a lehetőséget, ne legyenek nagy sértődések (amúgy se duzzogjanak, profi labdarúgók. Ha egy Iscónak nem derogált sokszor a padról beállni, úgy egy Bernardeschinek, Keitának sem kell feltétlenül). A másik: ha pénzügyileg nem férne bele, akkor talán Cuadradót is beáldoznám Pjaca mellett Keitáért, akkor mindjárt csak hatan lennének 4 posztra. Hozzáteszem: örülnék, ha maradna a kolumbiai is a keretben, maximum Pjacát, esetleg Keant adnám kölcsön (bár utóbbi is nagyon ígéretes, szóval azt sem bánom, ha marad).

Drughi Di Bianconeri 2017.07.28. 00:22:08

@Drotkoszoru: +1 mindenre !
Annyi,hogy Cuadrado kell,maradjon ,viszont új perisic mehet amerre lát xD

MdewC 2017.07.28. 01:12:25

@Drotkoszoru: @Drughi Di Bianconeri: ennyi! ;)

Remélem jön Keita és Pjaca megy. Kár azért a sérülésért. :/

Szabi85 2017.07.28. 09:03:03

@Shyr Kahn: Én Chiellinis mezt vennék. Szerintem ő is Marci kategória.

2017.07.28. 09:11:50

Még ne nagyon reménykedjetek, mert a 20M-es ajánlatunkat úgy visszadobja Lotito, mint a szél. A pali ha azt mondja h 25, annál olcsóbban nem adja, még ha ingyen el is veszíti Keitát.
Keitát feltolni Higany helyére nettó hülyeség, nem középcsatár ő.

b.tom 2017.07.28. 09:37:39

Szerintem is hozzuk el, és max pjaca lépjen le. Azért mert jött Costa és berna, a padról továbbra is csak sturaro vagy lemina tudna beugrani szélsőnek. Mennyiségileg és minőségileg is szükség van rá!

Nathas 2017.07.28. 09:42:09

Azt mindenki döntse el maga, hogy szükség van-e rá (szerintem egyértelműen igen), de egy ilyen gyerekért a mai árak mellett 50 körül kérnek. Ez az 5 milliós huzavona teljesen érthetetlen (az eladásaink tükrében pláne), még befektetésnek is megéri.

Juventino86 2017.07.28. 09:50:43

Nagyon jó játékos, de kérdem én, valóban szükség van rá? Nagyon túl vagyunk telítve támadóposztokon, és ez még akkor is igaz, ha rotálunk. Ha jön, akkor valakit el kell engedni, és az legyen Pjaca! Cuadradóra azért van inkább szükség, mert ha esetleg nem érkezne még egy jobboldali védő, akkor ő tud ott is játszani szükség esetén. Inkább egy minőségi vkp kéne. Berna, Cuadrado, Pjaca, Costa, Higany, Mandzu, Dybala... Ha nem távozik senki, ez a névsor nagyon erős, és simán alkalmas a rotálásra.

2017.07.28. 09:55:14

@Juventino86: Igen, valóban telítettek vagyunk, de lássuk be h Pjaca és Cuadrado azok akik távozása felmerülhet Keita érkezése esetén. Cuad kapcsán pénzt is kaphatunk szépen, míg Pjaca max kölcsön.

Juventino86 2017.07.28. 10:03:02

@hellan: Igen, ez így van. Az lenne még a fontos, hogy Cuadrado mondjuk ne olasz csapathoz, főleg ne a Milánhoz menjen! LEgjobb lenne Pjacát kölcsönadni a Lazionak oly módon, hogy a kékek szerezzenek rá egy opciós jogot.

Ámok 2017.07.28. 10:03:31

@Juventino86: @hellan: Már fentebb írtam, de lehet rosszul fogalmaztam.
Részemről Pjaca - Cuadrado mehet véglegesen és remélem Costa is csak egy évet marad.
Balra: Keita, Mandzu
Jobbra: Bernardeschi, Orsolini
Középcsatár: Higuain, Keita ( Mandzu)

Juventino86 2017.07.28. 10:08:12

@Ámok: Hosszabb távon valóban fontos Orsolini beépítése. Abban is egy véleményen vagyok Veled, hogy Pjaca és Cuadrado végül is mehet. De mi a gond Costával? Lehet, hogy olyan jó formát fog mutatni a következő idényben, hogy végül örülünk majd neki, ha esetleg tovább marad. Nagyon jó játékos, ha formában lesz, szerintem nagy hasznára lehet a csapatnak.

2017.07.28. 10:09:46

@Ámok: Orsolini évekre van attól még h Juve szint legyen, vele ne számoljatok még mert amúgy is 2 évre ment kölcsöne az Atalantához.

biancineri101 2017.07.28. 10:10:58

@Pavel1988: Ha ez valóban rutin feladat, akkor érdeklődve várom, hogy a további érdeklődő csapatok, hogyan fogják őt leigazolni...

biancineri101 2017.07.28. 10:17:02

@Tony.: hát pont ennyi támadó kell egy 4-2-3-1 hez:
Higuain/Mandzu
DC/Keita Dybala/Bernardeschi Cuadrado/Pjaca

persze sok játékos több poszton is játszatható, de a létszám pont jó

Ádám.84 2017.07.28. 10:52:40

@biancineri101: főleg hogy Cuadrado, Pjaca (és Dybala) jövője is erősen kérdéses

Ámok 2017.07.28. 10:55:08

@Juventino86: Legyen Neked igazad, bár szerintem Costa egy felturbózott Krasic/Elia

Juventino86 2017.07.28. 10:59:05

@Ámok: Én inkább attól félek, hogy mi lesz Dybalával. A vezetőség elismerte, hogy ajánlatot tett ugye Keita játékjogáért. Megszereztük továbbá Bernardeschit, aki amelettt, hogy szélső, nagyon jól tud azon a poszton játszani, amin most Dybala. Félek, hogy tényleg megy Barcelonába, bár szerintem Bernardeschi kb tudja azt, mint Dybala, legalábbis a statisztika alapján.

Juventino86 2017.07.28. 11:05:22

@Juventino86: Csak mondjuk a gond az, hogy Bernardeschi még nem rendelkezik BL-tapasztalattal. @Ámok: Visszatérve Costára, az előző éve tényleg elég rosszul sikerült. Szerintem ezért is vettük inkább kölcsön, meg ugye az anyagiak miatt.

Del Pybala 2017.07.28. 11:08:39

@Ámok: "felturbózott Krasic/Elia" :D:D hogyne...

Ámok 2017.07.28. 11:26:48

@Juventino86: Dybalától nem félek. Tisztában vagyok vele, hogy 2 év múlva nem Juve mezben fog rohangálni.
Costa kölcsönvétele csupán formalitás... Tuti megvesszük.

MdewC 2017.07.28. 11:29:52

@Ámok: akkor elég nagy lehetett az a turbó!! ;))

Tony. 2017.07.28. 12:13:16

Persze, mert az úgy működik, hogy Higuain/Mandzu
DC/Keita Dybala/Bernardeschi Cuadrado/Pjaca. Ez nem a FIFA.

Nyilván a 40 milliós játékosok nem akarnak majd játszani, a tehetségek inkább a padon ülnek majd, a bizonyítottak átadják a helyüket... 1ik meccsen az 1ik játszik, másik meccsen a másik... hát hogyne.
Ezek nem Borriello meg Q szintű, és árú kiegészítő játékosok. Különböző okokból, de ezeknek kb. mind állandó lehetőség kellene.

Különben is, vegyenek belső középpályást, védőt, vagy egy értelmes jobbekket.

molnart3 2017.07.28. 12:51:56

Szerintem 25M-ért alap tétel, hogy el kell hozni! A mai árak mellett ez ajándék.

Ádám.84 2017.07.28. 13:13:28

@Tony.:
- Pjaca flop
- Mandzsu nem szélső
- Cuadrado már egy ideje nincs formában és az sem lehetetlen, hogy még idén távozik
- Dybalát bármikor elvihetik

Magyarán nem lennék meglepődve, ha jövő nyár végén csak Higu, Dybi, DC, Berna,(Keita) maradna a támadósorban.

Rikoo 2017.07.28. 13:27:37

@Tony.: +1
Ebből semmi más nem lesz csak vita.

biancineri101 2017.07.28. 13:31:03

@Tony.: A felállással arra céloztam, hogy a létszám az annyi amennyinek lennie kell, avgy szerinted 4 posztra elég 5-6 ember?
Igaz,a Real ugyanezen felállásban a következő paddal játszik egy ideje: Morata, Isco James Rodrigez, lucas Vazquez,Marco Asensio de biztos ők tök hülyék...
mindenki állandó lehetőséget akar még CR is,aki amúgy kevesebbet játszott mint pl Mandzkic. Ha szerinted nem kell midne posztra 2 jó játékos akkor te leragadtál a 80as években

Rikoo 2017.07.28. 13:40:24

@biancineri101: És ebből mi lett?
Morata egész szezonban hisztizett. Isco ugyanez, nem volt hajlandó aláírni a szerződéshosszabbítást, amit egyébként még mindig nem írt alá és 2018-ban lejár. Remélem Marotta figyeli.
James Rodriguez távozásáról szóltak a hírek egész évben, mert alig játszott.
Morata, James ment is.
Lucas Vazquez teljesen átlagos játékos, köze nincs a kezdő Real szinthez. Kb. Getafe színvonal.
Asensio meg még nagyon fiatal, neki megtiszteltetés a Real mez.

De szerinted Mandzukic hogyan fog reagálni, ha egymás után 2-3 meccsen padon lesz?

Drotkoszoru 2017.07.28. 13:54:59

@Tony.: A Realnak és Zidane-nak elég jól működött ez a "FIFA manager mód". :) Isco sem volt fix kezdő, mégis összehozott 12 gólt és 8 gólpasszt. James 11 gólt és 8 gólpasszt. Morata 20 gól, 5 gólpassz; Asensio 10 gól, 3 gólpassz; Vázquez 4 gól, 8 gólpassz. Továbbmegyek: még CR-t is pihentette 9 bajnokin a 38-ból, de Benzema is csak 23-szor kezdett a 38 bajnokiból. Ha ezeknek a játékosoknak nem derogált, ha nem játszhatnak minden meccsen, akkor egy Mandzukicnak, Higanynak, Dybalának, Bernardeschinek, Costának, stb. miért kellene? "1ik meccsen az 1ik játszik, másik meccsen a másik... hát hogyne." Akár hiszed, akár nem, pontosan ezt csinálta Zidane egész szezonban a Reallal. Egy hétközi BL, vagy egy kemény bajnoki rangadó után lecserélte a KOMPLETT (igen, mind a 11 játékost) csapatát, mikor egy papíron könnyebb bajnoki következett. Ezt nem egyszer eljátszotta, az eredményt pedig láthattuk (és ez nem egy FIFA játék, hanem a valóság). Az persze természetes, hogy egy játékos minél többet szeretne játszani, de értelmes ember felméri, hogyha egy topcsapatban van 22-25 hasonló kaliberű topjátékos, és abból egyszerre csak 11 lehet a pályán, akkor nem játszhat végig 60 tétmeccset az elejétől a végéig. Ezt bevállalja a magasabb fizetésért és azért cserébe, hogy egy ekkora klubban játszhat, a legmagasabb szinteken küzdhet, bármelyik trófeát elhódíthatja (ne feledjük, első a csapat, nekünk a csapat sikereit kell szem előtt tartani, nem az adott játékos boldogságát, egyéni díjait. Én például leszarom, hogy Higany gólkirály lesz-e, vagy bármelyik Juve játékos, a lényeg, hogy a csapat nyerjen meg mindent). Persze előfordulhat, hogy valamelyik játékos egy idő után elégedetlen lesz a kevesebb játékidő miatt (pl. James és Morata is távozott a Realból, de ne legyen illúziója senkinek, pótolni fogják vagy már pótolták is őket és marad a Zidane féle rotáció), nem is kell feltétlen, hogy évekig a felsorolt 7-8 játékos alkossa a keretet. Jövő nyáron legfeljebb távozik valaki, ha elégedetlen a helyzetével és érkezik helyette olyan, aki bevállalja a rotációt és a harcot a kezdőbe kerülésért (hidd el, lesz bőven ilyen játékos a piacon). Egyébként, ha Pjaca távozna kölcsönbe, akkor a 7 játékost bőven lehetne forgatni a 4 kezdő posztra, főleg hogy nem egy játékosunk univerzális, több poszton is bevethető. A másik: azt nem értem, hogy aki sokallja a 7-8 embert a 4 támadó posztra, akkor minek kell ennyi erővel 2 jobb-, balhátvéd a keretbe, 4-5 középső védő, 5 belső középpályás (a 2 posztra), 2 kapus? Ennyi erővel ott is csak az egyik lehet éppen a pályán. Egyébként Allegri is kiválóan rotálta az Evra - Sandro, majd Sandro - Asamoah, illetve a Lichti - Cuadrado, majd Alves - Lichti párost a széleken. De a védelem tengelyében is nem egyszer pihentette Chiellinit, Barzaglit, de lehetne még sorolni. Szóval, ahol neki is megvolt a megfelelő minőség és mennyiség, ott ő is forgatta a csapatát (szemben pl. a Napolival, akik emiatt ki is purcantak mindig a szezon végére). Miért ne lehetne a támadósorban is ugyanúgy variálgatni, ha a keret végre alkalmas rá? Eddig az volt a baj, hogy a 4 támadónknak egyáltalán nem volt cseréje, most lesz bőven. Ez kellemes gond, ennek örülni kell, nem aggódni.

biancineri101 2017.07.28. 14:16:47

@Rikoo: Könnyű megmondani hogy Mandzu hogy fog reagálni:úgy mint idén decemberig (alázattal).
Isco ott fog maradni, ebben biztos lehetsz.
Az meg hogy van akik eligazolnának onnan az nem igazán meglepő,sőt tőlünk pl minden évben eligazol 1 olyan játékos aki fix kezdő(Bonuccinál többet sztem senki nem játszott)

2017.07.28. 14:37:18

@Drotkoszoru: Am marha egyszerű a téma: Mandzut visszapattintjuk Higany cseréjének, Keita meg a bal oldalon szépen vitézkedhet, többit Allegri leosztja, akinek nem tetszik meg kell mutatni h hol a B közép és mehet a nézők közé, nem ám VIP szektor.

Rikoo 2017.07.28. 14:37:31

@biancineri101: Abban biztos lehetsz, hogy lesznek olyanok a keretben akik hisztizni fognak a kevés lehetőség miatt, ha 8 támadó + Kean itt lesz ősszel. Maximum 7 támadó kell.

2017.07.28. 14:41:09

Mondjuk engem az jobban izgat h BL-re ugye 25 fős keretet lehet nevezni, abból 2 kapus, ergo 23 mezőnyjátékosból 8 lenne támadó? :/
No meg a padra is alig lehet leültetni pár embert.

Rikoo 2017.07.28. 14:43:29

@hellan: Benatncur és Kean 21 év alatti szóval könnyen megoldható ez.

2017.07.28. 14:57:41

@Rikoo: De 21 év alattiakra nem vmi spéci szabályok vannak h saját nevelésnek kell lennie vagy vmennyi időt kellett nálunk töltenie? :/

.Bulldeo 2017.07.28. 15:10:02

@Rikoo: +1 szerintem is a 7 támadó lenne az ideális, főleg azért, mert a támadóink fele nem csak egy posztra jó, így sokkal egészségesebben oszlanának le a játékpercek.

Mandzu, Bernardeschi, Keita, Costa több poszton is bevethetőek, Pjaca szintén két oldalas, bár ő jelenleg alacsonyabb szint, Higu és Dybala fix. Cuadradót kellene Keitáért beáldozni, nagyon elszürkült tavaly, tízből kilencszer csak a szabadrúgás kiharcolásán jár az esze, hasznos, ha valaki az ellenfél 16osánál fel tudja rúgatni magát, de Cuadrado szinte csak erre játszik (félpályánál is). Kiégett benne a tűz, jöjjön helyette a szenegáli antilop.
(Kean meg mehet kölcsön az Ajaxba, jót fog tenni neki).

m.martin91 2017.07.28. 15:11:28

@hellan: 25 fős keret lehetséges, 2 kapust kötelező nevezni. 8 játékosnak kell hazainak lenni, azaz 4 játékos saját nevelésű, 4 játékos az országban nevelkedett. Akik 1996 január 1. után születtek, ők kerülhetnek a B listára, de minimum két éve igazolt játékosának kell lenniük az adott klubnak. Tehát Bentancur nem számít ebbe a kategóriába.

Rikoo 2017.07.28. 16:05:48

@.Bulldeo: Keant elvileg szeretnénk ősszel itt tartani, mert még nem tud profi szerződést aláírni csak februárban.

biancineri101 2017.07.28. 16:07:31

@Rikoo: 4 posztra 8 játékos kell, erről nem tudsz meggyőzni. Max azt lehet mondani hogy nagyobb névből ne legyen annyi, hanem padoinokkal töltsük fel a keretet. De akkor meg az lesz a baj...

Rikoo 2017.07.28. 16:13:29

@biancineri101: 4 támadóposztra minek kéne 8 játékos?
Bernardeschi tud balon/középen/jobbon játszani.
Douglas Costa tud balon-jobbon játszani, de még középen is játszott Münchenben és Donyeckben is.
Mandzukic tud balon és a csatársorban is játszani.
Pjaca tud balon-jobbon játszani.
Bőven elég 7 játékos és még így is lesz ebből vki aki alig fog játszani.
Higanyt pl. nem azért vettük 90 millióért, hogy 2 meccsenként játszon.

RuidaRobert 2017.07.28. 16:15:36

Én remélem nem érkezik Keita. Jó játékos, de nem rá van szükségünk.

Ezt a pénzt forgassuk egy valóban jó középpályás, illetve védő megszerzésére.

.Bulldeo 2017.07.28. 17:15:34

@Rikoo: "Higanyt pl. nem azért vettük 90 millióért, hogy 2 meccsenként játszon"

Ez igaz, ugyanakkor jót tenne neki is. Én örülnék, ha Mandzuval felváltva kezdene, biztos menne a rivalizálás, ami csak jót tesz a csapatnak.

@RuidaRobert: Cuadardo helyett kellene jönnie, nem egy esetleges középpályás/védő helyett. Ha ügyesen sakkozunk, ez a csere még plusz pénzt is hozna a konyhára. Keita pedig nem csak a szélen jelentene erősítést, de Higuaint is cserélheti, amely posztra most nincsen igazi cserénk, mert Mandzukic vesztett helyzetben csatár cserének alkalmatlan.

Shyr Kahn 2017.07.28. 18:07:02

@Szabi85: Chiellini is osoreg juventusos es termeszetesen ikon, de nincs Marci szintjen a kovetkezo szempontbol: Marchisio 86-ban szuletett es 93 ota Juventus jatekos, valamint igen nagy valoszinuseggel itt fejezi majd be a palyafutasat is. Egyedulallo dolog ez azt hiszem nem vitas. Csak osszeveteskent: Totti 76-ban szuletett, de "csak" 8-tol As Roma jatekos. O is egyeduallo volt, de ha Marchisio eletere nezunk, O a legfiatalabb koratol fogva ebben a klubban jatszik. Sosem jatszott mashol. Meg kimondani is fura ezt a mai vilagban.

Kaniel Outis 2017.07.28. 19:04:40

@.Bulldeo: Nem hinném, hogy jót tenne ha 1x Higany 1x meg Mandzukic kezdene. José a Realban eljátszotta ezt Higannyal és Benzemaval, nem lehet azt mondani, hogy eredményes lett volna.

Rocky80 2017.07.28. 19:33:12

@Rikoo: Kell a 8 játékos szerintem is.

Egyrészt a @Drotkoszoru: által említett dolgok miatt, másrészt amiről nem esett még szó: MINDIG közbejöhet egy-két szerencsétlen mozdulat amiből sérülés lesz (hosszabb-rövidebb) ideig és akkor is kell cserelehetőség a csapatnak, vagy ugyanaz lesz a vége mint most volt a BL döntőben...
Márpedig látjuk, hogy nálunk közbe is jönnek a sérülések.

Egyáltalán nem baj, hogy ilyen kellemesek lesznek a gondjaink a támadósorban. :-)

Rikoo 2017.07.28. 21:33:47

@Rocky80: Ez nem kellemes probléma, hanem felesleges veszélyforrás.
Amikor több "eklektikus" játékos van a támadósorban akkor nem kell 8 támadó.
Ha Higany, Cuadrado, Schick és hasonló játékosok lennének akik csak 1 poszton tudnak játszani akkor kellene 8.

Ámok 2017.07.28. 21:44:03

@Drotkoszoru: @hellan: @Rocky80: +1
Meg kell nézni, hogy a Top csapatok kispadján kik ülnek...
Cuadrado, Keita, Pjaca, Kean, Costa nem akkora sztárok, hogy a kispad kárt tegyen a popójukban!

Grinta 2017.07.28. 21:49:10

@Rikoo: Csak feszültséget okoz(na) a csapaton belül.

.Bulldeo 2017.07.28. 22:09:44

@Ámok: a gond akkor van, ha a sok mellőzés miatt esik a színvonaluk. Costa sem játszott túl sokat az elmúlt szezonban, és meg is látszott a játékán. Keant meg simán lehet, hogy nem padoztatni kellene ebben a korban, hanem egy jó, fiatalos, kisebb csapatba kölcsönadni.

Drotkoszoru 2017.07.28. 22:23:12

@Rikoo: Igazából nincs nagy eltérés a véleményünk között. Elég persze a 7 játékos is 4 posztra, főleg hogy valóban szinte mindegyik képes több szerepkörben is játszani. Azért is mondtam, hogy Pjacát kölcsön kell adni, akkor meg is van a 7 játékos, ha Keita érkezik. Ezt a hetest bőven lehetne megfelelően forgatni, "végszükség" esetén meg ott lenne Kean is, aki meg ingázhatna a primavera és a nagycsapat között, amíg nem tud profi szerződést aláírni. Én tudnám díjazni, ha összejönne a szenegáli.

Rikoo 2017.07.28. 23:50:52

@.Bulldeo: Amíg nincs aláírva az első profi szerződése addig ne nagyon menjen sehova. Jó lenne, ha nem járnánk úgy, mint az MU Pogbával vagy a PSG Comannal. Utóbbi biztosan feni a fogát Keanre.
@Drotkoszoru: Nyilván a körülményektől is függ, hogy hány támadó szükséges. Olyan játékosaink vannak akik több poszton bevethetőek és így bőven elég 7 támadó.
A helyzet a védelemben hasonló. Alaphelyzetben elég lenne 4 belsővédő, viszont nem a mostani összetételben. Oda, viszont lehetséges, hogy kell még1.

Drotkoszoru 2017.07.29. 00:02:51

@Rikoo: Ebben sincs vita. Nem a 4 középső védő számával van a baj, nem is a nevükkel (fénykorában mindegyik kiváló játékos volt). A koruk, formájuk, sérüléseik, gyorsaságuk miatt viszont valóban szükség lehet még egy középső védőre. Emlékszem tavaly is sokan hurrogtak, hogy minek 5 középső védő a keretbe, rá pár hónapra meg előfordult olyan, hogy hetekig össz-vissz kettő volt közülök egészséges (abból is az egyik az éppen távozó Bonucci). :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása