Szczęsny: "Győzni akarok a Juventusszal"

szczeszny_wojciech_mezzel.jpgA Juventus ma négy évre szóló szerződést kötött a lengyel válogatott kapusával, Wojciech Szczęsnyvel, aki az elmúlt két szezont kölcsönben az AS Roma kötelékében töltötte, így nem lesz számára ismeretlen az olasz légkör.

"Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, két vagy három hónapja várom már, hogy elérkezzen ez a nap." - kezdte a lengyel hálóőr a bemutatására szervezett sajtótájékoztató alkalmával.

"Beszéltem-e Buffonnal? Igen, ő egy nagyon kedves fickó. Boldog vagyok, hogy vele edzhetek, ő nagyon fontos ember lesz számomra. Készen állok arra, hogy játsszak, amikor szükség lesz rám. Bevethető leszek, nem foglalkoztat, hogy jászom-e vagy sem.

Annak a nyomása, hogy Buffon helyettese leszek? Nagyon szerencsés vagyok, s nem érzek nyomást. Úgy gondolom, hogy magas színvonalon tudok teljesíteni, s nem aggódom.

Két fantasztikus évet töltöttem Rómában, s hálás vagyok a klubnak, de csak annyit mondhatok, boldog vagyok, hogy most itt lehetek.

Mit tanulhatok Buffontól? Ő egy igazi vezér az öltözőben. A labdarúgásban nincsenek korlátok, csupán határok a fejlődésre. A Románál megtanultam, hogy itt mennyire más az edzésmunka, mint Angliában. Bízom benne, hogy sokat tanulhatok a Juventusról egy olyan játékos segítségével, mint Buffon.

A Juve engem választott, s én teljességgel készen állok erre a kihívásra. A Juventus pedig a megfelelő választást jelenti.

Allegri? Ma reggel csak köszöntöttük egymást, de lesz időm arra, hogy rendesen megismerjem. Győzni akarok, s azért vagyok itt, hogy azt tegyem. Ez egy előrelépés a pályafutásomban, huszonhét éves vagyok, s győzni akarok. A Juve mentalitása megfelelő a komoly célok eléréséhez.

A Juve megérdemli, hogy megnyerje a Bajnokok Ligáját, s egy olyan játékos, mint Buffon is megérdemli, hogy megnyerje. A Juventus mindig a trófeák elhódítására tör, s megvan a megfelelő mentalitásuk ahhoz, hogy trófeákat nyerjenek.

Manolasz a Juvénál? Ez az én bemutatásom, nem azért vagyok itt, hogy bármi másról beszéljek. Glik? Csodálatos dolgokat mesélt nekem a városról. Roma? Tudtak az érdeklődésről és az esetleges klubváltásról. Időben fel tudtak készülni rá. 

Azért is vagyok itt, mert az idők során azt láttam, hogy számos játékos fejlődött a Juventusnál. Az én célom is az lesz, hogy fejlődjek. 

Beszéltem-e Boniekkel? Nem, nem beszéltem vele. Teljességgel bizonyos voltam ebben a döntésben, s senki sem volt befolyással rám. A Juventus játékosa vagyok, s nincsenek gyengeségeim."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7212674669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glivenko 2017.07.19. 18:00:06

Na ja, mondhatta volna azt is h:
"Nincsenek gyengeségeim. Buffon nagyon sokat tanulhat majd tőlem, fejlődhet mellettem. Nagyon kedves fickó vagyok, és könnyű tőlem ellesni a szakma mesterfogásait, mert szerény is vagyok. Az is csak pletyka, hogy láncdohányos vagyok. Ez nem igaz, csak az öltözőben cigizek. Néha sodrok magamnak a pályán lévő fűből is egy adagot, de csak a stressz miatt."

bianconeri83 2017.07.19. 18:07:33

"Győzni akarok" - az Arsenal és a Roma után akkor a legjobb helyen vagy :)

Hiribi27 2017.07.19. 18:19:45

Legalább megtudtuk, h ez nem egy pánikmegoldás volt. Sok sikert nálunk! De a nevedet ne kérd, h valaha is leírjam helyesen, úgyse menne. :)

Apuleius 2017.07.19. 18:24:17

@Hiribi27: Ne is mondd, totális kibaszás a szerkesztőkkel, hogy ilyen nevű embereket igazolunk :-)

Rocky80 2017.07.19. 18:27:23

Kapusposzt 10 évre megoldva. Várjuk a következő lépést. :-)

Remélem sok lehetőséget kap majd és él is vele.

Hiribi27 2017.07.19. 18:43:45

@Apuleius: Együttérzek veletek! :)

Grinta 2017.07.19. 19:59:59

Egyáltalán nem kedvelem,de itt a lehetőség hogy megmutassa mennyi is van benne!

Apuleius 2017.07.19. 21:10:13

@Hiribi27: Köszi :-)
@Ádám.84: Igen, pontosan ezt a módszert alkalmaztam ennek a cikknek a megírásakor is :-)

steven.h 2017.07.19. 23:07:22

@Glivenko: Néztem az interjút es az angol felirat szerint kicsit más kontextusú ez a mondata, megkérdezték tőle, hogy romában hyenge volt beadásoknál amire mosolyogva ennyit mondott: I am a Juventus player... I have no weaknesses. (Mosolyog) From today I have no weaknesses (Juventus játékos vagyok, nincs gyengeségem...mától kezdve nincs) ergo a Juve játékosoknak nincs gyengeségük, kicsit nyájas de ez van :D

Type-R 2017.07.19. 23:11:08

@Apuleius: rosszabb, mint Vucinic :)

Glivenko 2017.07.19. 23:23:36

@steven.h: :D Én azt azért gyengeségnek nevezném, ha valaki azt hiszi, hogy nincs gyengesége. Szóval viccnek kicsit szar volt ez tőle. :D

steven.h 2017.07.20. 10:34:38

@Glivenko: egy kapustól mit vársz? :D (ezzel nem akarok senkit megbántani :D )

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása