Bentancur: "Megtiszteltetés a Juve mezét viselni"

bentancur_rodrigo_labdaval.jpgTegnap Torinóban hivatalosan bemutatták a Boca Juniorstól szerződtetett Rodrigo Bentancurt is, aki első nyilatkozatában elmondta, megtiszteltetésnek érzi, hogy a Bianconeri színeiben léphet majd pályára.

Az Öreg Hölgy még a Carlos Tévez-biznisz keretében szerzezz opciós jogot a középpályás megvásárlására, mellyel áprilisban éltek is, és Olaszországba hozták a uruguayi futballistát.

"Mindig is az volt az álmom, hogy Európában játszak." - kezdte Bentancur a JTV-nek adott nyilatkozatát.

"Amint lehetőségem nyílt, hogy az öreg kontinensre szerződjek, nagyon boldog lettem és most megtiszteltetésnek érzem, hogy a Juventusnál lehetek.

Már száz fellépésnél tartok a Boca színeiben, ezt pedig kamatoztatni szeretném itt is. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy kiskorom óta egy olyan csodálatos klubnál játszhattam mint a Boca, sok szurkoló előtt egy csodálatos stadionban, szenvedélyes légkörben.

Amikor meghallottam, hogy a Juventushoz jövök, az első dolgom volt megnézni az összes Juve-meccset, s mindenekelőtt a középpályásokat figyeltem. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy újfajta futball, gyorsabb mint Argentínában, de kész vagyok mindent megtanulni az olasz fociról.

Bármilyen szerepkörben képes vagyok játszani, szeretek a védelem előtt szerepelni, de a támadásoktól sem riadok vissza. A végső döntést a pályán betöltött pozíciómmal kapcsolatban azonban nyilvánvalóan az edző fogja meghozni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8612673537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero9 2017.07.19. 10:44:45

Azer 100 meccs nem keves :D szerintem be kene dobni a melyvizbe.

Bbenj 2017.07.19. 10:48:05

Nem arrol volt szó,hogy nincs is mèg regisztràlva?kivàncsi vagyok mi lesz a sorsa.

kismedvee 2017.07.19. 10:49:01

Azon röhögtem, hogy Tevezt elengedtük ingyen, hogy kapjunk opciós jogot Rodrigora, hogy megvehessük 10,5m-ért. Zseniális üzlet :D
Volt még talán Vitalet kaptuk Tevezért cserébe - de ebbe nem vagyok 100%-ig biztos.
Amikor meghallottam,hogy megvesszük,elkezdtem én is figyelni a srác játékát.Én a védelem előtt tudnám elképzelni,nagyon kíváncsi leszek hova kezdik el beépíteni, fejleszteni. Viszont nem hiszem,hogy túl sok játéklehetőséget kap majd.Ha csak Sturarora gondolok, kb annyit tippelek,mint amennyit ő kap. Mondjuk Rincón és Lemina távozását várom,és akkor több szerep hárulhat rá,de kérdés a pálya közepére igazolunk 1-nél több embert.

Dellar Zsolt 2017.07.19. 11:00:34

vitale saját nevelés, vadala volt akit kaptunk de vissza is ment,meg andres cubasra volt opciónk,de ő volt a pescaraba de nem sokat játszott múlt évbe,szó nem vált be,pedig bocába, meg a videók alapján kőkemény védekező középpályásnak tünt.boca kölcsön is adta idén is argentinoknál valahova.szó bentancurral kapcsolatba is vannak kételyeim, de reméljük ő beválik.

kismedvee 2017.07.19. 11:03:26

@Dellar Zsolt: tényleg guido vadala,köszi! :)

pedronegroo 2017.07.19. 11:14:23

Csóró gyerek még nem tudja hogy Khedira az ász....

Juvetto 2017.07.19. 11:16:20

A flop bárkiben benne van sajnos, de nyilván örülnénk, ha beválna és nagyot fogtunk volna Vele!

Viszont ezt a 100 meccset nem értem, hogy jött ki neki... Gondolom, az utánpótlásban eltöltött időszakkal együtt érthette, ami még persze így is szép, node nem az a lényegi, hanem az 55 felnőtt pályáralépése és, hogy már 18 éves kora óta nyomta.

Az alapok jók, plusz még egy kis upgrade-elés + megfelelő játékidő / bizalommal megspékelt türelem (éppen lehetne, ki helyett lehetőséget adni neki, a távozók-érkezők függvényében majd persze), aztán még akár egy masszív kis "eklektikus" középpályás is válhat belőle. Feltéve, ha marad, vagy regisztráljuk, és egyáltalán... Muszáj ilyenekben reménykednünk! :)

Sztovicska 2017.07.19. 11:39:07

Szerintem lehet belőle valaki de ahhoz játékidő kell. Ha ő is a cserepadon gubbaszt egész szezon alatt akkor mehet a süllyesztőbe. Igaz hasznosabb mint valami sereghajtóhoz adni kölcsönbe de szerintem a legjobb az lenne ha folyamatos cseréje lenne valami alapembernek hogy játékideje is legyen

Drughi Di Bianconeri 2017.07.19. 12:05:18

Tényleg nem tudok semmit róla, de eddig bárkit kérdeztem róla, csak dicsérte, hogy Ő nagy játékos lehet.
Bízom benne,hogy beválik, ezek szerint Ő leginkább regista ?

Az a transfer,amivel tkp. duplán megszopatta a Boca Marrottát,viszont egyáltalán nem tetszik.
Ha beválik és egyszer eladjuk 50 M-ért, akkor abból 25 a Boca-t illeti,pedig elvileg mi tettünk nekünk szívességet azzal,hogy ingyen átengedtük Tevezt cserébe a fiatalok elővásárlási jogáért...

Sok sikert neki !

Rikoo 2017.07.19. 13:00:55

@Drughi Di Bianconeri: Teljesen mind1. Szerződésbontással vagy szerződése lejártával ingyen fog távozni.
Erősen kétlem, hogy játékoscserével távozna.
Persze nem lenne rossz, ha beválna és 15 évig a klubnál lenne, de ez mese habbal.

Glivenko 2017.07.19. 13:06:06

Legalább nem azt mondta, hogy velünk álmodott minden éjjel. Jó kezdet.
Azért az nem semmi, ha az összes Juve-meccset megnézte. Szerintem van legalább 5-6000 meccs.

Juvetto 2017.07.19. 13:19:01

@Glivenko: Szerintem onnantól kezdve, hogy: "Amikor meghallottam, hogy a Juventushoz jövök...". :)

Drotkoszoru 2017.07.19. 21:50:48

@Drughi Di Bianconeri: Úgy tudom, hogy csak akkor kapja meg a Boca az átigazolási összeg 50%-át, ha 3 éven belül értékesítjük az uruguayi játékjogát. 3 év után ez érvényét veszti, addig pedig nem valószínű, hogy pénzért elpasszolnánk. Ettől függetlenül a Tevez biznisz valóban átbaszás volt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása