A Juventus 45 milliót ajánl Douglas Costáért

costa_douglas_kiabal.jpgA Juventus a hírek szerint kész 45 millió eurót fizetni a Bayern München csapatának Douglas Costa játékjogáért, miután a futballista beleegyezett a klub által kínált 6 millió eurós fizetésbe.

A tegnap beszámoltunk arról, hogy a brazil futballista ügynöke Torinóba látogatott egy találkozó ügyében, amelyen találkozott Giuseppe Marottával, és a Sky Sport Italia értesülései szerint Douglas Costa örömmel csatlakozna az Öreg Hölgy keretéhez.

Az egyetlen fennálló akadály a Bayern München jóváhagyása, mivel a bajorok az univerzális szélsőért 50 millió eurót kérnek.

A Juventus első ajánlata 40 millió euró lesz, amely akár 45 millió euróra is duzzadhat egyes teljesítménybónuszok teljesülése esetén.

Mindazonáltal a két klubot nagyon erős kapcsolat fűzi össze, hiszen az elmúlt pár évben számos átigazolást folytatott le a két klubvezetés, elég csak Arturo Vidal és Kingsley Coman klubváltására gondolni, de ellentétes irányú játékosmozgás is volt Medhi Benatia révén, így az olaszok reménykednek benne, hogy sikerül az álláspontokat félúton egyeztetni.

A napokban az Inter csapatával is hírbe hozták a brazil támadót, azonban jelenleg úgy tűnik, hogy a futballistát a szíve Torinóba húzza.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2512592081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2017.06.14. 10:33:27

Ennyiért nem biztos, hogy olyan jó üzlet. Én nem feltétlenül őt igazolnám le. Ennyiért nem. Sokkal inkább rámennék Bernardeschire. Habár ő még drágább lenne, de legalább olasz, és nem tartom rosszabbnak Costánál. De szerintem ő érkezni fog. M

Paris Hamilton 2017.06.14. 10:37:22

Való igaz hogy így már azért elég drága, de az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nála jobbat most nem igazán találni a piacon. De jó lenne, ha középpályás is érkezne mihamarabb, mert ott elég lyukasak vagyunk.

Hiribi27 2017.06.14. 10:37:41

Remèlem érkezni fog!

Juventino86 2017.06.14. 10:40:55

@babo0410: Bernardeschinél ez sokkal jobb igazolás. Costának jóval nagyobb nemzetközi tapasztalata van.

venember83 2017.06.14. 10:46:23

A valamire való futballisták egyre drágábban váltanak klubot, erről azért nem kellene megfeledkezzünk.

Tomy81 2017.06.14. 10:50:19

Megvilágosodtam!Costa megy Mandzukic helyére.Mandzu pedig Khediráéra.

Rivendell 2017.06.14. 10:52:57

Rohadjanaj meg a kapcsolatukkal.....meg 1x jatrkost nem adnek el nekik az tuti,vagy tularazottan.

jeneiPALI 2017.06.14. 10:53:33

Bernardeschi jókis játékos de semmi tapasztalata nincsen nemzetközi porondon, és csak azért mert olasz még nem jobb és akkor ott van a fior aki nemakarja nekünk eladni , Costának nagyon örülök személyszerint 45m is simán megér, ha belegondolok hogy ö és Sandro lesz a baloson kifogja megállitani? nemsokan a világon se, azonkivül sok oldalúsága is melette szól!még keita kéne kp és jók leszünk hoszú még amercato lehet meglepetés is simán!

Rikoo 2017.06.14. 10:55:09

@jeneiPALI: Inkább a jobbon fog játszani valószínűleg.
Mandzukichoz jobban ragaszkodik Allegri, mint Cuadradohoz.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 10:55:16

@venember83: Mi nem feledkezünk meg, de Marrottáék igen, amikor 37 M-ért odaadták a világ legjobb b-t-b középpályását , akkor mikor már szintén nem számított nagy összegnek az a pénz :3 :)

'Gentleman Agreement' = mi mindenkit túlárazottan veszünk tőlük, Ők meg mindenkit áron alul tőlünk,sőt még az egyik legfőbb kiszemeltünk is odamehet(Tolisso) ennek keretében, mert nagyobb maffiózók,mint Marrottáék :)

Apuleius 2017.06.14. 11:08:27

@Drughi Di Bianconeri: Azért az, hogy két klubnak jó a viszonya, nem jelenti, hogy bármilyen ügyben gentlemen's agreement lenne közöttük (ez a fogalom mást jelent).

A mai árak mellett sajnos teljesen reális Douglas Costa ára (azon lehet vitatkozni persze, hogy rá van-e szükségünk ennyiért). Amúgy szerintem engedni fog a Bayern abból az 50 millióból, s 40-hez közelít majd a vége.

faciesarticulariscarpea 2017.06.14. 11:08:34

@Drughi Di Bianconeri: túlárazottan? :D 30 millióért vette a Bayern pár éve szerinted most 30 ért adja el a német klub? Vagy szerinted most még annál is olcsóbbam 25-ért mozdítható? Az ilyen kommenteknek sosem értem a logikai hátterét.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 11:16:34

@faciesarticulariscarpea: A logikai háttere az,hogy :
- borzasztó szezonja volt (ez azért jócskán csökkent 1 játékos értékén,nemdebár ? :D )
- a Bayernnek nem kell
- Ancelottinak nem kell
@Apuleius:
Itt írták sokan,hogy G.A. van a 2 klub közt, én csak helyi forrásra hivatkozok ! :)

Nyilván minden viszonyítás kérdése,ha pl.: 30 M-t adunk egy 0 kms,19 éves,Sampdoria tehetségért, akkor persze,hogy D.Costa is megér 50 M-t.

Apuleius 2017.06.14. 11:20:11

@Drughi Di Bianconeri: Ok, akkor hibás a forrás :-) A gentlemen's agreement fogalma teljesen mást jelent (en.wikipedia.org/wiki/Gentlemen%27s_agreement), s attól, hogy a Bayern és a Juve között jó a viszony, nem feltételezi, hogy ilyesmi lenne közöttük.

Vidalt annak idején valóban jócskán a piaci ára alatt értékesíttettük, de Douglas Costa esetében szerintem ez a realitás.

harciretek 2017.06.14. 11:22:32

A mai árak mellett a 40-45 millió teljesen reális érte. Ha marad még minimum ennyi egy középső középpályásra, akkor jók vagyunk.

Apuleius 2017.06.14. 11:24:25

@Drughi Di Bianconeri: Schick 30 milliója tényleg elég mackós (főleg a 25 milliós kivásárlási ár ismeretében), de ugyanazt gondolom, mint annak idején Dybala ügyében: várjunk még az ítélettel, mert meggyőződésem, hogy egyelőre felmérni, megbecsülni sem igazán tudjuk, hogy kit és mit vettünk. Nekem jók a megérzéseim vele kapcsolatban, s ha valóban beválik, az a 30 millió már nem fog olyan nagy összegnek tűnni. Szerintem Marottáék tudják, hogy mit csinálnak, amikor lepecázzák ezt a cseh gyereket.

Szalnoki81 2017.06.14. 11:36:49

45 Misi egy partvonalra szorult padozo játékosért ...igazi kukabuvárok vagyunk.
A cseh gyerekről nem is beszélek mert a világ vicce

Rikoo 2017.06.14. 11:39:24

@Drughi Di Bianconeri: @Szalnoki81: Attól, hogy padozott tavaly a játékos értéke semmit nem esett vissza.
Ugyanúgy, mint James vagy Morata esetében.
Jó képességű játékos és jó korban is van.

Pavel1988 2017.06.14. 11:40:56

@Apuleius:
Én is ezen a véleményen vagyok, Nedved elég régóta követi a pályafutását és idén nagyon ragaszkodott hozzá. Én biztos vagyok abban, hogy a mentora lesz és a szárnyai alá fogja venni.
A képességei szerintem vitathatatlanok, izom az mondjuk kéne még rá bőven.
Emellett az sem rossz előjel, hogy a PSG és a Spurs is vitte volna. Ott sem vakok dolgoznak..

Egyébként meg első szezonban 127 min/gól átlag nagyon bivaly..

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 11:53:14

@Apuleius:

Nem szoktam wikipediáról "tájékozódni", de azért köszönöm :D

Ez a jó kapcsolat - egyelőre- inkább a Bayernnek volt kifizetődő megítélésem szerint.
HA ők is jófejek lennének,akkor ideadhatnák 50 M alatt, a náluk partvonalon kívülre került, az edzőjüknek sem kellő játékost.
Persze,önmagában,ha figyelmen kívül hagyjuk az idei teljesítményét,szerepét (amit szerintem nem lehet),akkor nyilván 50 M simán az értéke,a mai világban.

Schick-et nyilván később lehet majd teljes egészében kiértékelni,de jelen helyzetben, amikor kezdőszintű,komoly játékosokra van szükség,nem érzem azt,hogy egy 19 éves gyerekre kellene 30 M-t szánni,akkor sem,ha szeretett klubunk, szeretett legendájának a kedvence és honfitársa.

Nem úgy ismerjük a mercatoinkat, hogy,ha érkezik 1 támadó(tehetség) 30 M-ért, akkor érkezne egy TOP is 70-80ért,pusztán ezért nem értem és sokallom azt a transzfert.

Nathas 2017.06.14. 11:55:25

Nyilván az ára viszonyítás kérdése, de azért ő egy elég jó szélső, megkockáztatom, hogy az elérhető opciók közül a legjobb - persze majd az idő eldönti.
Vidal ára sem volt vészesen alacsony 2 éve, lehetett volna több is, de abban az időben kb 10 millióval. Azóta Kína persze felnyomta az árakat, de ekkor még kicsit másabb volt a helyzet. De összehasonlításképpen: tavaly Kanté 36-ért ment Londonba, aki fiatalabb, ellenben nem rosszabb.
Ezt a szegény csikket meg előre leírjátok páran, pedig egyáltalán nem tűnik rossznak, csak egy kicsit drágának.
@Szalnoki81: Morata 70-ért vált klubot, azért az is elég kemény egy padozó játékosért, mégsem gondolnám, hogy a MU ezzel "kukázott" volna.

JuveWinC 2017.06.14. 11:57:24

@Drughi Di Bianconeri: Borzasztó szezonja volt? Egy kivételével játszott minden BL-meccsen, a bajnokságban is csak sérülés miatt maradt ki. Többször volt csere, mint kezdő, de ígyis összehozott 7 gól, 9 gólpasszt. Ez olyan borzasztó?

harciretek 2017.06.14. 11:57:40

Hihetetlen mennyire ráugranak egyesek a hülyeségre. Az a "partvonalra szorult padozó" játékos azért idén is játszott 34 meccsen (ebből 9-et a BL-ben) meccsenként majd egy órát a világ TOP3-as csapatában, közben rúgott 7 gólt és adott 9 gólpasszt. Ezt mindezt úgy, hogy rajta kívül Robben és Ribery kaliberű szélsők vannak még a csapatában.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 12:00:58

@Rikoo:
Azért várjuk ki,mennyiért váltanak klubot az általad felhozott játékosok.
Morata úgy,hogy jobbára csereként lépett pályára (vagy a 'B-csapat" részeként olykor kezdőként) hozott meccs/gól mutatót,ami elég jó érv mellette,akárki is vegye meg,de azért 70-80ért (amennyit hallani vele kapcsolatban) elég nevetséges.

James-t még nem tudjuk mennyiért vált klubot,Ő igazából soha nem volt komoly tényező a Realnál,az utókor számára,mint 'marketing igazolás" fog megmaradni,legalábbis a Madridban töltött évei alapján,meglepne,ha a vételára (80M) közelében váltana klubot, persze a pénzt ész nélkül szóró MU-nél nem téma ilyesmi.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 12:09:06

@JuveWinC: A bajnokságban 1372 percet játszott, a BL-ben pedig 462 percet(kb 5 meccs) töltött a pályán.

A bajnokságban 4 gólt szerzett,ami azt jelenti,hogy 343 percenként lőtt 1 gólt.

Az előző idényéhez és a vele kapcsolatos elvárásokhoz képest ez borzasztó,más az olasz bajnokságban lőtt 4 gól (ott is kevés) , megint más a Bundesliga.

Én amikor láttam idén, rendre azt vettem észre,hogy nagyon buta,taktikailag képzetlen/fegyelmezetlen, kulcspontokban rendre rossz döntéseket hozott és a Bayern-drukker kommuna elég sokat szidta,majdnem annyira utálják,mint Rafinha-t :D

A klubja, az edzője (és a csapata szurkerei) nem tartanak rá igényt,ez biztos jelent valamit.

Apuleius 2017.06.14. 12:09:53

@Drughi Di Bianconeri: Ingadozó a minősége, de alapvetően hasznos (mármint a Wikipedia) :-)

Azért Coman ügyében nem csináltunk rossz boltot mi sem, s reálisan nem elvárható, hogy 10 millió eurókat engedjenek el haveri alapon egy átigazolás során, Douglas Costa piaci értéke ilyen magasságokban jár, s szerintem a mi 40 milliós elképzelésünk és a Bayern 50 milliós ára között lesz a végén az ár. Valóban lényegesen kevesebb játékpercet kapott, de azért azt nem mondanám, hogy olyan rossz szezonja volt (34 meccs/7 gól/9 gólpassz).

Schick nem 19, hanem 21 éves, s az elbukott BL-döntő egyik oka volt pl., hogy Higuaín a szezon talán legfontosabb meccsére totálisan ki lett facsarva, így abszolúte prioritás egy támadó igazolása. Ha ez a gyerek képes felnőni a feladathoz, nálunk is gyártja a gólokat, ez egy nagyon jó igazolásnak is bizonyulhat. Ráadásul szükségünk is van egy új támadóra, ahogyan azt írtam is. nekem személy szerint tetszett az a kevés,a mit Schick-ből láttam, s a hozzáállása is nagyon rendben van. 21 évesen, egy szezont töltve a Samp-nál, inkább meg akar harcolni a helyéért a világ egyik legjobb klubjánál, mintsem hogy kölcsönben Genovában maradjon. Mennyivel másabb ez, mint szerencsétlen Berardi hozzáállása.

Igen, ez jogos, a mercatóink rendszeres problémája, hogy a végén valahogy mindig maradnak lyukak a keretben, de hátha most nem így lesz. Én nem bánnám, ha nem Verrattira tapsolnánk el az anyagi forrásainkat.

2017.06.14. 12:09:58

@Apuleius: Costa ha hozza a tavalyelőtti formáját, akkor szerintem még 50-ért is elég jó üzlet. Főleg hogy elég nagy az ínség a "már bizonyított" alternatívákban. Fiatal még, azon nem múlhat a teljesítménye.

Viszont Vidal esete mindenkiben kib***** a biztosítékot.
Lelépett...váratlanul...miután örök hűséget vallott...kulcsemberként...p@r@szt stílusban...és a hab: akkori teljesítményéhez és ezáltal értékéhez mérten borzasztóan áron alul. Nem csodálom, ahogy mindenki azóta a Bayernről vélekedik.

Chainsmoker 2017.06.14. 12:16:59

Amikor beállt ellenünk azt sem tudtuk hogy merre hány méter...:D

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 12:22:49

@Apuleius:
Coman ügyét,ha magában vizsgáljuk, ügyes volt,mert ingyen érkezett és 20 M-ért távozott,DE:
mindjárt más a helyzet,hogy mi meg ugyanennyiért megvettük tőlük, a náluk is - nálunk is epizodista,padozó,-sajnos- kiégett ,sérülékeny 30 éves Benatiat.

Coman-t BÁRMIKOR el tudják adni 40-50 M összegért,mert még mindig szemtelenül fiatal,Benataival már aligha tudunk mit kezdeni,persze,ha még most nyáron eladjuk jó pénzért...

A Bl döntő elvesztésének sok oka volt,de azzal én messzemenőkig nem értek egyet,hogy "ki voltak facsarva a játékosok", február óta erre készült gyakorlatilag mindenki,a bajnokság utolsó 3 hónapjában nézhetetlenül,lötyögősen, sétálva játszottunk, 1-2 meccsen (köztük rangadón is) pedig egyenesen minősíthetetlenül, de engem ez nem érdekelt,gondoltam így spórolnak a srácok energiát a BL-re, élőpéldának ott volt az,hogy a kupa elődöntőn is elég meleg volt a pite,sőt a Napoli jobban is játszott, aztán a döntőre viszont 1 kiváló formában lévő Lazio-t fektettünk -simán,szép játékkal- 2 vállra.

Higuain a döntő előtti hetekben sem volt nagy formában, a döntőben pedig hozta a szokásos (döntőbeli) formáját: a nagy semmit,1-2 kihagyott/elbénázott ziccerrel,sz@r labdaátvétellel,sz@r megindulással.

Az nekem is szimpatikus,hogy a gyerek már most nálunk maradna, bizonyítana és harcolna a játékpercekért: ez igazi profi,tökös,sportemberi méltóságra vall.

Számomra - ideális esetben- a szélre érkezne kezdő játékos,így 9-es poszton lehetne megfelelően rotálni Pipitát és Mandzukicot, ha jól tudom, ez a gyerek elsősorban szintén 9-es, akkor marad a horvát szélsőnek , vagy lesz 2 cserénk 9es posztra ?

Apuleius 2017.06.14. 12:36:11

@Drughi Di Bianconeri: Coman összességében 28 millióért igazolt a végén a Bayernhez, nem 20-ért. Arról nem tehetnek a bajorok, hogy nekünk ennyit is megért Benatia. Az, hogy két klub között jó a viszony, nem azt jelenti, hogy az egyik félnek feltétlenül extra diszkontot kell biztosítania a másiknak. Mindig kettőn áll a vásár.

"A BL döntő elvesztésének sok oka volt,de azzal én messzemenőkig nem értek egyet,hogy "ki voltak facsarva a játékosok", "

Hát, pedig azzal szerintem gyakorlatilag nagyjából szinte mindenki egyetért, hogy ez az okok egyike. Ha megnézed, pont az imént említett Higuaín (akit Schick tehermentesíthetne) 55 meccset játszott a szezonban (az összes bajnokin, s egy kivételével az összes BL-meccsen pályára lépett!!!), míg a másik oldalon Ronaldo "csak" 46 meccset játszott. Szerintem vitán felül álló tény, hogy ez a problémák egyike volt.

"Higuain a döntő előtti hetekben sem volt nagy formában, "

Valóban, de ezzel megint ugyanoda utalunk vissza. Gyakorlatilag cserék nélkül játszotta végig a szezont a támadósor.

Spider81 2017.06.14. 12:38:44

Sracok!
A cseh jatekos kolcsonben jov 30.5 millio euros kotelezo kivasarlasi arral,amit 4-5 ev alatt fogunk torleszteni!
Tehat az idei evi atigazolasi budzsenket nem fogja megterhelni!
En bizok annyira Nedvedekben,hogy atgondolt es okos dontest hoztak....Secco "mester' ota nem volt tul sok olyan igazolas amivel befurodtunk volna,ellenben volt sok olyan ami nagyon jol bevalt!
Ne szidkozdjunk mar a mercato kezdete miatt!
Fo az optimizmus :D

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 12:46:09

@Apuleius:
2 évre adtuk kölcsön, opciós joggal, 7 M-t kaptunk a 2 év kölcsönért, tehát azt,hogy 2 évig fejlődhetett és nem is láttuk , az került 7 M a Bayern-nek.
A vételára 21 M volt.

Benatia nem tudom miért ért meg nekünk is ennyit, tovább adni - profittal- nem fogjuk tudni, nálunk nem váltotta meg a világot, kiégett, sérülékeny.

Az okok egyike, de nem a legfőbb; a Serie A lötyögése , pláne,ha szemmel láthatóan sz@rnak a játékosok a meccsekre teljesen más, nem gondolnám,hogy ugyanannyira kimerítő direkt sz@rul,lassan,kímélő üzemmódban játszani,mint mindig tempósan, akarattal,küzdve.
Egy Roma elleni rangadón csak a mezeket küldtük ki a pályára, Udinese,Torino,Atalanta,Inter ?
Jó lett volna,ha van támadócserénk előre,de Higany akkor sem lett volna használható a döntőben, Khedira akkor sem tudna futballozni stb.

A meglátásom továbbra is az,hogy - ha marad ez a felállás egyáltalán- szélső kell,kezdőszintű, akkor lehet rotálni Mandzu-t és Higany-t, de nekem az is mindegy,ha ül 2 darab center a padon, HA érkezik egy valódi, támadószélső,aki valószínű a brazil lesz.

Adok neki a szezon feléig időt - ha jön - remélem rám cáfol, és akkor ünnepelhetem Őt és beláthatom a tévedésem :D

Nathas 2017.06.14. 12:48:24

@Drughi Di Bianconeri: "Számomra - ideális esetben- a szélre érkezne kezdő játékos,így 9-es poszton lehetne megfelelően rotálni Pipitát és Mandzukicot, ha jól tudom, ez a gyerek elsősorban szintén 9-es, akkor marad a horvát szélsőnek , vagy lesz 2 cserénk 9es posztra" Nem akarlak elkeseríteni, de az az érzésem, hogy nem jön több szélső. Így az egyik oldalon Costa/Mandzu, a másikon Cuad/Alves.

MdewC 2017.06.14. 13:13:42

Szvsz jó vétel lenne, az árral sincs gond, kommenteket nem volt időm végigfutni, szóval függetlenül írom. :)

jeneiPALI 2017.06.14. 13:15:20

@Nathas: Pjaca is felépül reméljük akkor már oda is van csere a balosra!még Tolisso se lefutott most olvastam nemtudom mi az igaz de a Lyonnak kéne Benatia plusz egykis pénz és adná ki tudja?

Apuleius 2017.06.14. 13:15:45

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem az üzlet szempontjából teljesen mindegy, hogy az első 7 millió két év kölcsönért járt s utána fizettek 21 milliót. A lényeg, hogy 28 millióért vették meg, a többi csak csűrés-csavarás.

"Az okok egyike, de nem a legfőbb; a Serie A lötyögése , pláne,ha szemmel láthatóan sz@rnak a játékosok a meccsekre teljesen más, nem gondolnám,hogy ugyanannyira kimerítő direkt sz@rul,lassan,kímélő üzemmódban játszani,mint mindig tempósan, akarattal,küzdve.
Egy Roma elleni rangadón csak a mezeket küldtük ki a pályára, Udinese,Torino,Atalanta,Inter ?
Jó lett volna,ha van támadócserénk előre,de Higany akkor sem lett volna használható a döntőben, Khedira akkor sem tudna futballozni stb."

Ez nem gombfoci, itt emberek játszanak. Az elveszített BL-döntő egyik - és megkockáztatom, egyik legfőbb - oka, hogy a Juventusnak használhatatlan volt a kispadja, s a támadósor gyakorlatilag cserék nélkül játszotta végig a szezont. A mentális és fizikális csúcsforma fenntartása szerintem lényegesen bonyolultabb kérdés annál, mint gondolod, s lehet, hogy Te akaratgyenge lötyögésnek láttad csak a bajnoki produkciót, de a Roma azért elég jól tartotta a lépést, s ez a "lötyögés", cserék nélkül marha sokat kivett a csapatból.

"de Higany akkor sem lett volna használható a döntőben, "

Márpedig szerintem nagyon is így van. Higuaín totálisan kifacsarva ért a döntőig, ha a Juve fent tudta volna tartani a Barcelona ellen mutatott formát a döntőig, (némi túlzással) simán verte volna a Real Madridot.

Sokkal, de sokkal fontosabb tényező, hogy megfelelő minőségű cseréink legyenek, mint azt gondolod.

2017.06.14. 13:18:24

@Spider81: Felejtős a kölcsön, sima transzfer lesz 30.5M-ért és 3 év alatt fizetjük ki.

Juvegaspy 2017.06.14. 13:18:57

@Nathas: ha ez igy van (en nem banom) akkor lichti melle kell vki..ha a svajci megy akkor sztem meg 1szelso jon es alves melle DS

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 13:36:04

@Apuleius:
Az érvelésemre néhány meccs ad példaértékű alátámasztást:
Napoli - Juve (kupaelődöntő), a hazaiak sokkal jobban játszottak, meleg volt a pite,a mieink a minimumot nyújtották.

Kevesebb,mint 1 hétre rá, Juve-Barca , fantasztikus játékkal győztük le magabiztosan a Barca-t.

Atalanta-Juve, 2:2, Papu Gomez és Conti hülyét csináltak a csapatunkból.

Monaco-Juve (szintén kevesebb,mint 1 héttel később), magabiztos,fölényes,meggyőző,helyenként szórakoztató játékkal győztük le simán a Monaco-t.

Juve-Toro, 1:1, rá 3 napra szintén magabiztos győzelem a Monaco ellen.

Roma-Juve,3:1, sima földbedöngölt vereség,esélyünk sem volt győzelemre (pontszerzésre sem),néhányan aggódtunk a kupadöntő miatt,mert a Lazio kiváló formában volt,ehhez képest, magabiztosan, szép játékkal,simán levertük őket (szintén 3 nap különbséggel).

A klub háza táján hónapok óta egyértelmű célkitűzés volt a triplázás,a legfőbb egyértelműen a BL volt,hiszen 1-1 fontos BL meccs körül kifejezetten gyenge produktumot raktak le az asztalra a játékosok,ez védhető volt,hiszen a BL fontosabb,a riválisok pedig megszorítani sem tudtak,annak ellenére,hogy tavasszal hullajtottuk a pontokat szép számmal, továbbá elég sok nyilatkozat erre engedett következtetni, a döntő előtt néhányan már túlzottan is magabiztosak voltak (ami szvsz. nem baj).

Nyilván más így beosztani az energiát,mintha adott posztokra lenne minőségi csere, de nem gondolnám,hogy "annyira" megerőltető lett volna a bajnokság,hogy a szezon legfontosabb meccsén csak 45 percig legyünk pályán.

Ennyi elhullajtott pont, gyenge teljesítmény után is tkp. simán lettünk bajnokok,1 pillanatig sem volt rajtunk igazi nyomás,viszont a BL-ben nagyon jól teljesítettünk (Egészen a döntőig),tehát működött a mentális és fizikai felkészítés,erőbeosztás.

A döntőben nem tudom mi történt,mai napig,ilyen szintű összeomlást magyar csapatoktól és a válogatottól lehet látni.

A Modric-Kroos-Casemiro tandem kb. annyi játékperccel rendelkezik,mint a Pjanic-Khedira duó, mégsem tudtak labdát szerezni,megtartani,passzolni úgy,mint kollégáik.

Montero 2017.06.14. 13:48:42

Bizom a vezetosegben! Jo lesz ez a COSTA gyerek plussz SCHICK jok leszunk szerintem tamadasban! Mandzsu kozepre megy es valtsak egymast Higanyal Ha ez a 2 ember eljon akkor meg 1 kozepalyast varok erkezonek nemhiszem,h ezzen kivul meg valaki jonne! Ha csak nem adunk el valakit. Pletykak vannak---Lemina=WATFORD de STURARO-ert is bejelentkeztek! Remelem mennek es gyorsan!

Apuleius 2017.06.14. 13:53:42

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem semmiféle alátámasztást nem adnak ezek a példák az érvelésedre. Azt mutatják, hogy a csapat próbált mentális és fizikai energiákat spórolni, minderre azonban szerintem éppen amiatt a probléma miatt volt szükség, amit a vereség egyik legfőbb okának tartok (sokakkal együtt). nyilván nem véletlen, hogy Higuaínnál is elapadt a gólcsap a végére stb. Vagyis az, hogy próbáltak lötyögni, szerintem azt igazolja, hogy túl volt terhelve a csapat, s a lötyögős meccseket is le kellett játszani.

"de nem gondolnám,hogy "annyira" megerőltető lett volna a bajnokság,hogy a szezon legfontosabb meccsén csak 45 percig legyünk pályán."

Én továbbra is azt gondolom, hogy a bajnoki szezon, s a győzelmi kényszer sokkal több energiát vett ki még lötyögéssel együtt is. A második 45 perc pedig nem tudatos lépés volt, s kijött az is, hogy a Real Madridnak szinte két csapata van.

"1 pillanatig sem volt rajtunk igazi nyomás"

Ne vicceljünk azért. A Roma 87, a Napoli 86 pontot gyűjtött, ai egyáltalán nem kevés. Nagyon is ott volt az a nyomás. A 2014-15-ös szezonban 87 ponttal lettünk bajnokok, ahogyan 2012-13-ban is. 2011-12-ben 84 ponttal.

"A Modric-Kroos-Casemiro tandem kb. annyi játékperccel rendelkezik,mint a Pjanic-Khedira duó, mégsem tudtak labdát szerezni,megtartani,passzolni úgy,mint kollégáik."

Azért Khedira (3836 perc) mondjuk kb. 6 meccsnyi játékperccel többet játszott, mint Modric (3304 perc).

Drughi Di Bianconeri 2017.06.14. 14:05:10

@Apuleius:
Ebben úgy látszik nem fogunk egyetérteni, a Serie A nem a PL,hogy 1 kiesőjelölt ellen is vért kell pisilni, azokat félgőzzel is hozzuk, ha meg nincs szerencsénk,akkor leikszelünk velük is, a rangadókra már nem elég a félgőz (inter,Roma).

Nyomás számomra nem az,ha végig,kérdés nélkül vezetjük a tabellát, de ezt mindenki ízlésére bízom.

Higuain a döntőkben világéletében 1 lúzer volt, ezen az sem változtatna,ha a BL-döntő előtt 1 hónapig csak csere lett volna.

Az a játékpercnyi különbség a horvát világklasszis és a tuniszi herceg közt pont annyi,amennyit sérülése miatt kihagyott a horvát, a szezon elején.

Rikoo 2017.06.14. 15:00:03

@Apuleius: Szerintem a Real ellen sehogy nem lett volna esély.

Pavel1988 2017.06.14. 15:09:52

Én eléggé érthetetlenül állok az előtt, hogy a BL döntőt feszegetjük.
A álom az volt, hogy a BL-ben odaérjünk a legjobb 5 csapat közé, ez láthatóan sikerült is. Mióta Allegri kitalálta az új felállást 2 csúfos vereségünk volt, szerintem mindkettő fő oka a túl gyenge kispadunk.
Ezt kell erősíteni, nem a kezdő csapattal van a gond. Én személy szerint nem Verrattikról álmodom hanem arról, hogy Dybalának, Khedirának és Higanynak lesz méltó helyettese és az esetleges hajrára frissen érkezhetnek.
A Real magas esélyese volt a döntőnek, a Barcelona siker miatt úgy érzem picit túlértékeltük ezt a Juventust. Tagja vagyunk az elitnek, de idén ez a Real verhetetlen volt.

Nathas 2017.06.14. 16:07:54

@jeneiPALI: Ebben a Benatia + pénz dologban nagyon benne lennék, bár én igazából sokakkal ellentétben jó védőnek tartom.

@Juvegaspy: Hát szerintem DS-t nem fogjuk megúszni, már tavaly is rezgett a léc :D Ő alapvetően jhv volt, balon marad Asamoah és Sandro.

Gyurva 2017.06.14. 16:13:57

Vicc, hogy szarakodik az árán a München. Mi szinte bagóért adtuk nekik Vidalt, 50 millát nem ér... Alexis Sanchez megy hozzájuk és most olvasom, hogy állítólag Tolisso is orovosin vesz részt Münchenbe... mi meg majd kukázunk a maradékból :/

Apuleius 2017.06.14. 18:45:37

@Drughi Di Bianconeri: Ismétlem,a számok, az elért pontszámok nem azt mutatják, hogy ez annyira könnyed lett volna. Ahhoz, hogy valaki vezetni tudja a tabellát, hozni kell a meccseket, a Serie A nem Premier League (na nem mintha ott csak marha jó csapatok lennének), de azért messze nem olyan könnyű ez.

Higuaín nem csak a döntőben volt szar, ráadásul csak egy példa volt, más játékosokról is beszélhetnénk.

"Az a játékpercnyi különbség a horvát világklasszis és a tuniszi herceg közt pont annyi,amennyit sérülése miatt kihagyott a horvát, a szezon elején."

Teljesen indifferens miért hagyta ki, hat meccs különbség nem kevés.

Apuleius 2017.06.14. 18:46:17

@Rikoo: Abszolúte nem értek egyet veled ebben.

2017.06.14. 18:51:23

@Apuleius: @Rikoo: Én is úgy gondolom, hogy lett volna esély, hiszen Buffon is többször említette h minket tartottak esélyesebbnek, de nagyon sok tényező szólt ellenünk a 2. félidőben.

Drotkoszoru 2017.06.14. 19:13:14

@jeneiPALI: Tolissót leigazolta a Bayern, 35-40 millió €-s vételárat írnak róla mindenhol. Őszintén szólva egy kicsit elszomorít, hogy a bajorokat választotta, mi pedig (ha a hírek igazak) ugyanilyen összegért hozunk egy N'Zonzit... Nagyon szerettem volna, ha leigazoljuk a Lyonit. Douglas Costának örülnék, de itt megint az lesz, hogy mi elvisszük a Bayern "feleslegessé váló" játékosát 40-45 millió €-ért (ami egyébként szerintem tűrhető ár), amihez ők hozzácsapnak 15-20 milliót és megveszik Sánchezt az Arsenalból (persze tudom, hogy nekünk nem sok esélyünk lett volna rá a fizetése miatt, de akkor is). Jó üzleteket köt a Bayern sajnos, pedig rühellem őket.

Rikoo 2017.06.14. 19:22:45

@Apuleius: @hellan: Ez a a Real generáció győzelemre van születve. Elég, ha egyenként megnézzük a játékosokat és, hogy hány fontos meccset játszottak és azokon hogyan. Sokkal több tapasztalatuk és győzelmük van.
Tele vannak győztes mentalitású játékosokkal.
Nálunk volt jó indulattal 3-4 a kezdőben.
Max. egy kicsit szorosabb lehetett volna.
De én ezt már előre elmondtam a negyeddöntő és elődöntő sorsolásnál is.
Még a döntő előtt is.
A Real akárkivel játszik döntőt jó eséllyel nyerni fog.
Brutálisan motiváltak voltak a duplázás miatt.

Ha egy más sportág példájával kell éljek akkor ott az idei Roland Garros és Nadal esete és a motiváció a 10. miatt.

Apuleius 2017.06.14. 19:36:58

@Rikoo: Ez mind nagyon szép és jó, de ettől még azt írni, hogy "a Real ellen sehogy nem lett volna esély", szerintem elképesztően távol áll a valóságtól. A Barcelona elleni teljesítménnyel, vagy ha nem kapunk agyvérzést a szünetben, bőven megnyerhettük volna a BL-t ellenük.

"Ha egy más sportág példájával kell éljek akkor ott az idei Roland Garros és Nadal esete és a motiváció a 10. miatt."

Nem nézek Forma-1-et :-)

Rocky80 2017.06.14. 19:55:16

@Apuleius: +1

@Rikoo:

Egyszerűen pont a legrosszabb pillanatban jött ki a mentális és fizikai fáradtság a csapaton. Amikor a legnagyobb mentális terhelést kapták, összeomlott a csapat.

Valamint a formaidőzítés is a Barca ellen csúcsosodott ki, utána már csak lézengtünk (lásd bajnoki eredmények).

Egyszerűen ezen a szinten kulcsfontosságú a cserepad is. Ugyanez miatt kaptunk ki a Bayern ellen is, és az a szomorú, hogy most is ugyanebbe a folyóba léptünk... Csak most a döntőben.

Egyébként profi volt ahogy Cét "kihegyezték" a döntőre. Pont annyit játszott (illetve nem játszott) amennyit kellett, és ezért rettentően "éhes" és pontos és robbanékony volt. Mind fizikailag, mind mentálisan.

A szezon vége felé látott top Juventus viszont egyenrangú ellenfél lett volna,
erre a nyakamat teszem.

A második félidőben mintha nem is mi lettünk volna.

Rikoo 2017.06.14. 20:02:53

@Apuleius: Sarkítás volt nyilván, de érted a lényegét.
Ez nem szép és jó sajnos, hanem tények.
Bárcsak mást írhatnék...
De ez a taktika sem nagyon kedvezett.
Egy félidőt bírt a letámadásos stratégia, utána kipukkantak, mint a lufi.

Apuleius 2017.06.14. 20:10:52

@Rikoo: Értem én a lényegét, csak egyáltalán nem értek egyet vele.

"Ez nem szép és jó sajnos, hanem tények."

Tényeknek mondjuk semmi esetre sem nevezném ezeket a dolgokat, de azt kijelenthetjük, hogy van bennük igazság, azonban csak az érem egyik oldalát jelentik. A Real Madrid esetében azt írod: "Brutálisan motiváltak voltak a duplázás miatt.", ami minden bizonnyal igaz, azonban én azt gondolom, hogy a Juve is legalább annyira motivált volt pl. a két évvel ezelőtti vereség és az európai kudarcok miatt. Ez a történet egyáltalán nem arról szólt, hogy kikaptunk a Real Madridtól, mert egy verhetetlen ellenféllel kerültünk szembe a döntőben, aki ellen esélyünk sem volt.

Rikoo 2017.06.14. 20:21:39

@Apuleius: Pedig nekem nagyon ilyen érzésem volt végig, sajnos így alakult.
Reméljük egyben marad a mostani csapat és 2 új igazolással a kezdőben most a Juventus nyeri a BL-t.

Gabuero9 2017.06.14. 20:23:01

Kozben 40M ert Tolisso bayernben... gratulalok...

Apuleius 2017.06.14. 20:26:12

@Rikoo: Azzal semmi gond, csak az érzések és vélemények azok nem tények :-)

Nem tudom, én valamiért most nagyon pesszimista vagyok a BL ügyében, s nem érzem azt, hogy egyhamar újra döntőt játszunk. Remélem csak a sok csalódás miatt érzem így, s rám cáfol a csapat.

Gabuero9 2017.06.14. 20:28:38

@hellan: mind1 nagyon ideges vagyok. Mindenki orrba-szajba igazol, mi meg BL dontos csapat leven kivarunk addig amig az osszes potencias jeloltet elviszi valaki mas es marad megint a ZS megoldas...

Rikoo 2017.06.14. 20:28:53

@Apuleius: Utólag már lehet mondani, hogy tények? :-)

Amíg Allegri az edző minden évben ott lehet a csapat a 4 között.

Apuleius 2017.06.14. 20:39:33

@Rikoo: Amikor azon agyalunk, hogy mik lehettek a BL-döntő vereségének okai, szerintem nem igazán van értelme tényekről beszélni. Találgatunk, véleményt formálunk, Te így látod, én úgy, nem beszélnék tényekről :-)

"Amíg Allegri az edző minden évben ott lehet a csapat a 4 között."

Úgy legyen!

Flachs 2017.06.15. 16:51:23

Barca is beszàlt a costa fèle harcba katalànoknak megèri az 50 millat

alexGicamo 2017.06.16. 18:07:14

@Apuleius: Teljesen egyetértek ! Bár a Bárka nem egyenlő a Margittal ,én is úgy hiszem, hogy ha sikerült volna a döntőben úgy játszanunk, mint a Messi FC ellen, akkor győztünk volna .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1884) bajnokság (3500) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10225) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4293) mercato (4271) nyilatkozat (7642) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4288) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása