Allegri: „Az egész keretnek köszönhető ez a győzelem”

allegri_massimiliano_coppa_italia_2017.jpgMassimiliano Allegri a teljes keretnek köszönetet mondott a sorozatban harmadik Olasz Kupa győzelmet követően, amelyet a Lazio 2-0 arányú legyőzésével ért el a csapat.

A római csapatot Dani Alves és Leonardo Bonucci góljaival fektette két vállra az Öreg Hölgy, a végeredmény pedig már az első félidőben megszületett.

„Gratulálnunk kell a srácoknak a nagyszerű mérkőzésért, kiváló első félidő volt, a Lazio pedig elismerést érdemel ezért az idei szezonért.” - kezdte pozitívan a Rai Sport számára adott értékelést a torinóiak mestere.

A bianconero együttes vasárnap a másik római csapattól 3-1-es vereséget szenvedett, így a bajnoki címet nem sikerült a hétvégén bebiztosítani.

„A Juventus jóvá tette a vasárnapi figyelmetlen teljesítmény okozta hibákat. Most egy fontos mérkőzésünk következik a Crotone ellen, hogy lezárjuk a scudetto ügyét.

Az első félidőben nagyon magas volt a tempó, és a maximumot hoztuk ki a lehetőségeinkből, míg a második félidőben védekezésben nyújtottunk jó teljesítményt.”

A szerdai döntőben Dani Alves ismét megvillant, az elmúlt öt meccsen már a harmadik gólját szerzi, azonban a mester nem kíván egyes játékosokra koncentrálni.

„Szerintem tisztelettelen magatartás egyetlen játékosról beszélni egy ilyen este után. Amennyiben megnyertük az Olasz Kupát, az a keret összes játékosának köszönhető, akik segítettek idáig eljutni.

A Crotone ellen kemény meccsre számítok, egy győzelemre van szükségünk, és vasárnap a szezon tekintetében döntő fontosságú meccs lesz, ezért az összes szurkolónkra szükségünk lesz. Ugyanazzal az eltökéltséggel kell játszanunk, amit ma mutattunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5412512811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvetto 2017.05.18. 09:12:12

MAXIMUS! MAXIMUS!

Óriási gratula a Csapatunknak, köszönjük!!!

A tegnapi mérkőzés margójára:

Neto: Rendben volt.
Barzagli: Tanár. Professzor. Ytong.
Bonucci: A BBC fal malterja dekoncentrált volt az elején, de feljavult, a gólja finom volt.
Chiellini: A BBC fal sóderja, de a falon belül is még egy réteg dupla falú betonretesz. Elképesztően nagy meccset hozott!
Alex Sandro: A világon jelenleg egyetlen játékos van Vele egy szinten a posztján.
Marchisio: Talán picit kevés volt, de megoldotta a Principino.
Rincón: Legfeljebb a Pescara-Empoli-Palermo-féle csapatok ellen lenne helye a kezdőben (többet vártam a Generálistól).
Dani Alves: Aranylabda kandidált.
Dybala: Valahogy nem az igazi, Tőle többet várok. Viszont továbbra is remekül megértik egymást Danival, öröm nézni.
Mandzukic: Brutál mezőnymunkás, szép volt, Mandzu!
Higuaín: Ismerjük a kvalitásait, de ez kritikán aluli volt az én szememben. Szerencsére nem rajta múlt (nem ment el rajta) a tegnapi siker...nyugodtan kiengesztelhet június 3-án! ;)
Lemina: Nemtom.
Allegri: Zseni. Érdekes, hogy csak egyet cserélt.

FINO ALLA FINE!!!

www.juventus.com/en/news/galleries/2017/party-time-in-rome.php

4Evorg 2017.05.18. 09:19:40

Milanos múltja ellenére ez az ember a szememben egy igazi Juventino, s szerintem már ő is annak érzi magát.

Leram7 2017.05.18. 09:39:18

@4Evorg: Egyetértek, és játékosként játszott napoliban is, de ő Juventino!

Csak nyerjük meg a BL-t!

Tony. 2017.05.18. 09:42:50

Vicces, hogy 20 évet kellett kiböjtölni, hogy megnyerjük a 10. olasz kupát, most meg zsinórban behúzzuk a 3.-at is.

Egymás utáni 3 szezonban behúzni a bajnokságot, és a kupát is... Azt hiszem egyértelmű, hogy az olasz futball történetében nem volt még ekkora hegemónia, mint ami most van. Hogy ez jó e vagy sem, az nagy kérdés, de mi nyilván élvezzük.

A 0 eurós Dani Alves meg úgy néz ki, lassan a szezon embere lesz. Lehet, hogy végül nem is Higuain lesz az a plusz, aki hozzásegít minket a BL-győzelemhez. A döntőkben továbbra sem tud érvényesülni, ennyi helyzetet egy Real ellen nem lehet majd elpuskázni.

4Evorg 2017.05.18. 09:45:19

@Tony.: Egyetértek. Dani kétszer is ajtó-ablak helyzetbe hozta.

Juveboy92 2017.05.18. 10:00:19

@Tony.: És mind3 olasz kupát az eleinte kiutált Allegrivel , lehet Conte rakta le az alapokat , de hogy Allegri nagyobb kupaspecialista nála az fix! Úgy hogy közbe a Contenál brillirozó Vidal Pogba Pirlo triot kivették alóla szép lassan

muzzzy a.k.a. etil alakulat 2017.05.18. 10:19:12

Off: nincs olyan szó, hogy tisztelettelen :)

2017.05.18. 11:14:41

@Juvetto: Pont ugyanígy láttam én is, és a negatívumokra rátérve én is Higuantól és Dybalától hiányolok sokszor valamit, legalábbis ami a befejezéseket, támadásokat illeti.

Higuaín mentális állapota az ilyen meccseken számomra már aggasztó, amint helyzetbe hozzák látszik hogy teljesen meg van zavarodva. Pedig a képességei vitathatatlanok, de pszichés okok miatt ezek nem tudnak érvényesülni ilyenkor. Sajnos 29 évesen ezt már sem a Juve mez nem szünteti meg, sem pszichológus.

Dybala ilyen szempontból jobb, bár érdekes módon a tavalyi szezonban én szerintem még felszabadultabb volt és szinte minden beakadt neki fontos és nem fontos meccseken is, pedig az volt az első éve nálunk. Most hogy kicsit visszavontabb szerepkörben van inkább és a megindulásoknál láthatjuk, hogy hiányzik valami, őt inkább fizikálisan kéne fejleszteni mert ha 1-2 ember körbeállja biztos hogy a földre kerül.

Juventus1103 2017.05.18. 11:28:40

Sziasztok! először is Forza Juve és grat a csapatnak!
Szerintem elsősorban most örülnünk kellene és nem azt kivesézni hogy Higuain milyen mentális állapotban van. Lehet hogy nem lő annyi gólt, viszont ha megfigyelitek, az első gól előtt lekötötte a Lazio védők figyelmét. Ismerik Olaszországban és nem csak olasz honban hogy mennyire gólérzékeny, így jobban figyelnek rá, ezáltal teret engedve akár Dani Alves-nek a jobb szélen. Van az a mondás hogy a csatárt a gólok minősítik. Én nem feltétlenül értek ezzel egyet. Leköti a védők figyelmét ezáltal több teret engedve a többieknek. Nekem kifejezetten szimpatikus ahogy küzd és hajt a csapatért. Az a + ami esetleg a BL győzelemhez vezethet akár lehet ez is, illetve Dani Alves klasszis befejezései. A befejezései tényleg aggasztóak néha, de egy valami még nem történt meg, és remélem nem is fog:
Még nem vesztettünk döntőt illetve semmilyen sorozatot sem buktunk el az ő kihagyott helyzetei miatt.

Drughi Di Bianconeri 2017.05.18. 11:53:07

Grande JUVE, Grande Allegri !
Hölgyeim és Uraim, a történelem a szemünk láttára íródik ! :)

Fölényesen,igazából simán nyertünk, ami azért nem kis dolog,tekintve,hogy Rincón kezdő volt,illetve Pipita kihagyta a kihagyhatatlan(oka)t is.

Az elmúlt hónapokban tényleg tökélyre fejlesztette Allegri azt,hogy miképp' váltogatja a csapat a 4-2-3-1,4-3-2-1, 3-4-2-1 rendszereket,ilyet csak a legnagyobbak tudnak.

Kifejezetten szimpatikus,ahogy Allegri még a magabiztos vezetés birtokában is üvölt,elégedetlenkedik,űzi-hajtja-vezényli a csapatot; valamint az is,hogy még most sem dicsérte meg Dani Alvest,pedig ugye hosszú hetek óta,a szezon legfontosabb meccsein egyszerűen világklasszisként,meccseket eldöntő zseniként tündököl,méghozzá a barcás allűrjei NÉLKÜL.

Természetesen nincs tökéletes csapat,mindenben lehet hiba-/gyengepontot találni és nem lehet minden meccsen mindenki 100%os formában,de most szvsz. felesleges erről beszélni.

A hétvégén - reményeim szerint - bebiztosítjuk a szezonbeli 2. trófeát is,aztán pedig gőzerővel lehet testben és lélekben készülni a BL-döntőre.

Pipita -sajnos- ilyen volt és most mát valószínű ilyen is marad: ezt tudta mindenki akkor is,mikor leigazoltuk.
Ő nem az a csatár,aki 1 fontos/nehéz párharcban továbblő minket,sem az,aki 1 döntőben a különbséget jelenti a góljával.
Ezzel együtt rengeteget fejlődött nálunk,elsősorban emberileg és ez a játékára is pozitív hatással van.
Amíg ilyen védőink vannak,akik egymásnak adnak forintos gólpasszokat és fejezik be csatárokat megszégyenítő módon,addig nincs gond, reméljük,hogy a BL-döntő sem Higany "kulcsmeccs-fóbiáján" fog múlni.

Fino alla Fine, Forza JUVENTUS !

Juvetto 2017.05.18. 11:57:16

@ovaentat besök: @fzoli990: :) ;)

@Juventus1103: Szia! Elsősorban most örülünk, hidd el. :) És természetesen Mi is tovább látunk annál, mintsem, hogy a mai futballban a csatárt csakis a góljainak száma és éppen azok minősége alapján kellene megítélni, főleg a Juvénál. :) De azt hiszem, ez azért még nem lázadás vagy népharag, csak a 90 millió eurót érő pakkal talán úgy véljük, hogy ennél jobb helyzetkihasználást is vásároltunk a védők figyelmének lekötésén és mondjuk a védekezésben való, szerves részvételen kívül. :)

"A befejezései tényleg aggasztóak néha, de egy valami még nem történt meg, és remélem nem is fog:
Még nem vesztettünk döntőt illetve semmilyen sorozatot sem buktunk el az ő kihagyott helyzetei miatt."

Ez mindenképp legyen így! ;)

@Drughi Di Bianconeri: Úgy is van! FORZA!!!

"Ő nem az a csatár,aki 1 fontos/nehéz párharcban továbblő minket,sem az,aki 1 döntőben a különbséget jelenti a góljával."

Oké, azért a Monacóban szerzett duplája elég jól jött, na. :) De jogos, végül is nem csak konkrétan azokkal mentünk tovább... :D

Zoltan Hervay 2017.05.18. 12:12:21

Strakohsarol azèrt nefelejtcsük el h pàr pontot ö szerzet a lazionak nagyon jo kapus.higuan bàrhonnan megrugja a kaput és nagyrèszt elis talàlja èn megvagyok vele elègedve.morattàt kène visszahozni.

Trieszt120506 2017.05.18. 12:28:01

Higuaínon nincs semmi meglepő szerintem, egyszerűen csak neki 3-4 helyzet kell a gólhoz. A kicsik ellen is többnyire, csak ott annyi a különbség, hogy oda is kerül ennyiszer. A döntőkbe meg már egy fokkal komolyabb ellenfelek vannak.
Lőjön akármennyi gólt is, nekem ő a gyenge láncszem a csapatban. Ekkora hibaszázalékkal (mezőnyben is) nem játszhat egy Juventus csatár..

Alves pedig szerencsére a legszebb Sevillás, Barcás éveit hozza támadásban. Hátul azért már meglátszik a kezdősebesség hiánya..

Trieszt120506 2017.05.18. 12:31:51

Amúgy igen, Morata még jobban illene ebbe a rendszerbe, mint tavalyi/tavalyelőttibe. Nála nem is kellene jobb igazolás előre.

Rikoo 2017.05.18. 12:45:22

Azért azt mindenki elfelejti Higuaínnal és Dybalával kapcsolatban, hogy mennyire fontosak még így is.
Higuaín olyan %-ban tartja meg a labdát amilyenre az elmúlt 20 évben nem volt példa. De még visszamenőlegesen sem biztos volt ilyen. Azért ez nagyon fontos, mert enélkül teljesen beszorulnánk és csak így tudunk támadni. 10-15 lehetőséggel több van így meccsenként, mintha más csatár lenne ott a helyén.
Amíg más lő gólokat és a csapat nyer nem is igazán értem miért éri őt kritika. Kihagyta. És? A lényeg a győzelem vagy nem?
Inkább nyerjünk Higany gól nélkül, minthogy lőjön 3-at és kikapjunk 4-3-ra.

Dybala pedig nekem fáradtnak tűnik kicsit, de így is zseniális amit csinál a pályán. Legfontosabb emberünk támadások szempontjából. Nem véletlen, hogy amikor pályán van szinte csak akkor lő gólt a csapat. Pótolhatatlan játékos a mostani csapatunknak. Teljesen ráépíti Allegri a támadójátékunkat. Dybala Allegri kreaálmánya mondhatni. Zseniális képességekkel rendelkezik, de Maxi építette fel erre a posztra. Egy palermói fiatalból egy fenomén lett.

Drughi Di Bianconeri 2017.05.18. 12:47:21

@Trieszt120506:
Azért ezzel messzemenőkig nem értek egyet,hogy Higuain lenne "A" gyengepont,ha most Mandzukic lenne 9-es poszton,kb. fele ennyit se lőtt volt,mint Pipita,láthattuk tavaly,idén nagy király a horvát,mert olyan védekező/mezőnymunkát pakol le,hogy az csak na és tényleg le a kalappal,de:
1: én bennem még mindig élénken él,amint a Bayern elleni meccset -csereként- lesétálja úgy,hogy simán lett volna esélyünk továbbjutni
2: a gólszáma 1 jobb CM-ét idézi

Higany mezőnyben kifejezetten hasznos,területet csinál,összjátékban hasznos,megvan a technikája is, mi több még kontrázni is lehet vele,pedig nem éppen gyors,de jókor van jó helyen.

Morata amúgy egy inverse Higany: SOHA nem fog 30 gólos szezont tolni (mondjuk szerencsétlennek esélye sincs rá,ha még csereként sem kap lehetőséget...),viszont örökre hálás leszek neki,amiért 2015-ben elrugdosott minket a döntőig (azzal együtt,hogy a Monaco elleni 2 meccsen,kb. 1 szezon Higuain-nyi ziccert b@szott el),de a lényeg,hogy nem hiszem,hogy a 90 kilós...akarom mondani milliós csatárunkat visszacserélnénk Morata-ra.

Szerintem jó Higany, csak kell olyan szélső,aki ontja a gólokat/assistokat és nem csak rakkolni tud, meg 1 Khediránál dinamikusabb btb középpályás.

Ha meg 1 Mario Gomez/Luca Toni/van Nistelrooy stb. féle 1 dimenziós bójacenter lenne,akinek bepattan a farkáról/térdkalácsáról is a labda,akkor az lenne a baj, legalábbis nekem biztosan,mert az olyan 9eseket nem kedveltem igazán sose,másrészt meg az olyan centerek ideje lejárt.

Kaniel Outis 2017.05.18. 14:28:53

@Rikoo: Nem először esel túlzásokba Higannyal. Azért volt itt egy fiatal Zlatan, aki keveset volt itt, de nála nem sokan tartották meg jobban a labdát és még most is a legjobb ebben. Trezeguet a másik ha csak az elmúlt 20 évet nézzük. Na meg volt egy Llorente is. Nem tartottam sokra, de amikor odarúgtak neki akár laposan, akár magasan, akkor az nála is maradt.

Drotkoszoru 2017.05.18. 14:46:23

Nem akarom védeni Higuaínt, mert tegnap engem is felbaszott kissé a 3-4 kihagyott ajtó-ablak helyzetével. Lassú volt, körülményes, görcsös, dekoncentrált. Felsejlett bennem is, amitől az érkezése során is a legjobban tartottam: azaz, hogy a sorsdöntő meccseken rendszerint csődöt mond. Azonban, mint minden éremnek, ennek is két oldala van. Nézzük a száraz tényeket: a mi 'Piggynk' 32 gólnál tart Juve mezben ebben a szezonban, minden sorozatot figyelembe véve. Ennyi gólt utoljára egy bizonyos David Trezeguet szerzett még a 2001-2002-es szezonban, előtte pedig Del Piero az 1997-1998-as szezonban. Mivel még van 3 tétmeccsünk, ezért jó eséllyel túl is szárnyalja góltermésben az említett kettőst, ami azért nem kis teljesítmény első évében (most a valós képességekbe ne menjünk bele, mert én is jobb játékosnak tartom az olasz és a francia legendát). Túllátva a rengeteg gólon: jelentős változás a korábbi állomásaihoz (Napoli, Real) viszonyítva, hogy nálunk már fontos gólokat is szerzett, kiélezett meccseken, rangadókat eldöntve, nem csak a kiscsapatokat megszórva. A tegnapi döntőben elbalfaszkodta a helyzeteit, de a Napoli elleni elődöntő során 2 gólt szerzett a visszavágón, egyet pedig az első találkozón, oroszlánrészt vállalva abban, hogy egyáltalán döntőt játszhattunk. A BL egyenes kieséses szakaszában sokáig el volt átkozva, de a Monaco elleni duplája az elődöntő odavágóján szintén nélkülözhetetlen volt a döntőbe jutás szempontjából. A bajnokságban győztes gólt szerzett a Fiorentina, a Napoli, a Torino, a Roma elleni rangadókon, amik szintén kellettek a Scudetto elnyeréséhez. Voltak fenntartásaim vele kapcsolatban, de azért változott a megítélése a szememben ebből a szempontból is, nem lehet már rá azt mondani, hogy az összes sorsdöntő meccsén csődöt mondana. Emellett a hozzáállásával, mentalitásával, mezőnymunkájával megint csak + pontot szerzett, kezdi megkedveltetni magát. Sose láttam még ennyit rohangálni, védekezni, visszatámadni, küzdeni. Látszik rajta, hogy hajlandó feláldozni magát a csapat érdekében, ami korábban nem volt nála ennyire evidens. Ezek után racionálisan végiggondolva: én még nem venném le róla a keresztet. Ráérek/ráérünk majd szidni, ha a döntőben kikapunk, mert kihagy 3 100%-os ziccert, meg egy 11-est, de amíg behúzunk minden trófeát, addig pont nem érdekel, hogy kinek a góljával/góljaival, illetve a kihagyott helyzetei sem fognak zavarni, mert a csapatérdek mindig az első. Mindenesetre nagy elégtétel lenne számára is, ha ő döntené el a BL döntőt, kívánom neki, hogy sikerüljön és húzzuk be végre azt a serleget is.

Rikoo 2017.05.18. 14:47:25

@Kaniel Outis: Higuaín mindegyiknél nagyobb %-ban tartja meg a labdát. Llorentét pedig vicc idesorolni. Összes sem lehet hasonlítani. Tévez azt mondta életében nem játszott még együtt ilyen képzetlen játékossal.
Trezegol pedig nagy kedvenc volt, de ő inkább a befejezésekben jeleskedett.
Zlatan nálunk még nem éppen ilyen stílusban játszott, mint a későbbiekben.
Nem esek túlzásokba Higannyal, egyszerűen örülök, hogy a világ 3 legjobb kilencesének egyike itt játszik.

Kaniel Outis 2017.05.18. 15:39:54

@Rikoo: Persze, hogy képzetlen ezért is írtam, hogy nem tartom sokra. De a labdát megtartotta. Azzal esel túlzásokba, hogy azt írod, hogy nem volt olyan csatárunk az elmúlt 20 évbe, aki ennyire jó volt a labda megtartásában, pedig legalább 3 volt vele egy szintén. Meg, hogy 90%ban megtartja a labdát. Az olasz bajnokságban a párharcokat 56%ban nyeri, a BL-ben 38%ban. Persze ebbe benne van más is, de messze van attól a számtól amit te írtál.

Shyr Kahn 2017.05.18. 15:52:42

@fzoli990: Az ember fejlodese bar lassul, de szvsz eleg nagy tulzas azt allitani, hogy Higuain-on semmi sem segit mar, hogy az ilyen merkozeseken kihozza a maximumot magabol. Ha pszichologia dologra vezetheto vissza, akkor csak kognitiv semakkal tud segiteni ezeken, amit barki meg tud csinalni, barmilyen eletkorban, ha igazan akarja.

En bizok Higuban. Sztem nincs itt semmi nagy problema, maximum az, ha valaki azt hajtogattja neki, hogy mar nem tud megvaltozni es O ezt el is hiszi :)

Il Principino 2017.05.18. 15:53:17

Látom sokan elfelejtették,hogy Higany(de rühelltem,most meg én védem)rengeteg fontos gólt szerzett,döntőnek is nevezhető meccseken..
Az ő góljával vertük a Napolit és a Romat is ha jól emlékszem ősszel és bizony döntőnek bizonyult,hogy még mindig van előnyünk a bajnokság végén..A Monaco ellen gyakorlatilag belőtt minket a döntőbe,a Napoli ellen az olasz kupa elődöntőben,pláne a visszavágón ő volt a nyerőemberünk a 2 góljával!Bajnokságban is 24 gólos már...leszarom,ha nem az ő góljával nyerünk,amíg van helyett más aki megrúgja azt/azokat..A Juve nem Napoli,nem rá van kihegyezve a játékunk,hanem mint csapat mindenki precízen teszi a dolgát ebben a jó kis gépezetben :)

MEGÉRTE AZ ÁRÁT NAGYON IS!!!

Shyr Kahn 2017.05.18. 15:56:42

@Rikoo: Nem kisebbitve Higuain erdemeit, azert Tevez eleg jo volt labdatartasban... Del Piero papa-t nem is emlitve.

Rikoo 2017.05.18. 16:03:32

@Shyr Kahn: Őket inkább Dybalával kell összehasonlítani. Más poszt, mint Higuaín.

Ámok 2017.05.18. 17:05:58

Ha már ennyire Higuain a téma akkor én is elmondanám a véleményemet.
Az ára engem nem érdekel, mert nem az én pénzem. Ez eldöntik nálam sokkal kompetensebb emberek.
DE. Tegnapi meccse gyalázat volt. Ezt kár és nem is lehet szépíteni.
3-4 ajtó ablak helyzetből talán még Padoin is rúgott volna egyet.
Mindemelett azért köszönhetünk neki sok fontos gólt is ami 3 pontot hozott.
Tudta mindenki, hogy amennyiben rá épül a támadó szekció, akkor termeli a gólokat rendesen. A problémám csupán annyi, hogy Dybala - Mandzukic góljai visszacsökkentek majd' a felére.
Lehet azzal jönni, hogy ameddig jönnek a gólok addig mindegy ki rúgja, de az én olvasatomban azért hoztunk 90 milliós támadót, hogy plusszban tegyen hozzá az eddigi gólokhoz és nem azért hogy elvegye előlük.
Én személy szerint szép és eredményes focit vártam tőle, hogy a "vékony" egy gólos győzelmeket felváltják a magabiztos sikerek. Ehhez képest semmivel sincs több gólunk vagy pontunk mint tavaly.
Rengeteget fejlődött emberileg ez kétségtelen. Ha ez az ára a triplázásnak ( BL-nek ) akkor oké, de jövőre hoznék valakit helyette - nem tudom kit - hisz annyi kreatív emberünk van akik játszanák a focit és csak egy Inzagi - Trezeguet ( Mbappe ) féle befejező hiányozna.

Juveboy92 2017.05.18. 18:16:48

Huhuuuu mivan itt egyeseknél látom az idő megszépít egyes dolgokat ..
Trezeguet már hirtelen mozgékonyabb csatár és neki nem kell ennyi helyzet, huuuu mennyit hagyott ki az öreg Trezegól is de mellette verdeste is rendesen pont mint Higuain.
Lomha Higuain , hát nézzük vhogy szezon elején nem volt olyan lomha hogy lehet ez legtöbb lejátszott meccs : 1. Gonzalo Higuain 52 meccs 4216 játékperc , 2. Mandzukic ...még szép hogy ennyi játékperccel a lábában fárad, meccsek óta mostis Dybalat lecserélik Higuain marad pl tegnap is pedig pár percet Kean is eljátszadozott volna.
Ekkora hiba %al Juve csatár nem játszhat : pontszerzés gyakorisága összes meccset figyelembe véve : 1.Gonzalo Higuain 132 perc, 2. Paulo Dybala 184 perc(hagyjuk ezt a Higuain elvesz a többitől gólokat , mert szezon elején még lehet de jó fél éve Dybala rendre elis önzőz helyzeteket )
Gólhelyzetek száma :1. Paulo Dybala 16, Gonzalo Higuain 9 (ezis arról árulkodik hogy Higuain elveszi a többiek elöl a helyzeteket és aztis hogyha majd fele annyi helyzettel jóval kevesebb percenként lő gólt akkor tényleg kritikán aluli a helyzet kihasználása)
Kaput eltaláló lövések meccsenként 1. Gonzalo Higuain 2,8 2. Paulo Dybala 2,1
Fontos meccsek : Fior, Toro , Roma ,Napoli, Monaco elleni dupla
És zárszóként amit @Rikoo: ismondott 32 gól első szezonban legutoljára Trezeguet lőtt ennyit úgy hogy itt nem Higuainra épül a játék , főleg a szezon első felében nem és még megis döntheti azt
Na további jó Higuain ekézést, az nyugtat hogy majd 10 év múlva szimplán a statisztikák tudatában őis egy mozgékony csatár lesz mint most állítólag Trezeguet aki minden helyzetét belőtte és sose volt kutyaütő még szerencse hogy Trezeguetvel a döntőben 2003ban BLt nyertünk és nem ő hagyta ki a Juventus első tizenegyesét

Juveboy92 2017.05.18. 18:18:37

@Juveboy92: 22. Mandzukic 3668 játékperc

MdewC 2017.05.18. 18:21:37

Higu világsztár, egy gyilkológép, örülhetünk, hogy itt van velünk.

Juve!

Ámok 2017.05.18. 18:44:18

@Juveboy92:
"hagyjuk ezt a Higuain elvesz a többitől gólokat"

Tavaly 75 rúgott góllal zártuk a tabellát. Idén 72 tartunk.
Mennyivel rúgtunk többet?
Maradjunk a tényeknél!

Juveboy92 2017.05.18. 18:49:10

@Ámok: okké maradjunk , Dybala 2x több gólhelyzet

Juveboy92 2017.05.18. 19:19:00

@Juveboy92: vagy folytassuk a száraz tényeket tovább úgy hogy még mindig szemelött van az a tény hogy Dybala többszor van helyzetbe mint Higuain .
16/17 szezon legjobb góllövője :32 gól Higuain 17 Dybala 9 Mandzukic= 58 gól össz=
15/16 szezon 23 gól Dybala 13 Mandzukic 12 Morata = 48 gól
14/15 szezon 29 Tevez 15 Morata 9 Llorente = 53 gól
13/14 szezon 21 Tevez 18 Llronte 4 Quagliarella = 43gól
12/13 szezon 14 Vucinic 13 Quagliarella 11 Giovinco = 38 gól
11/12 szezon 10 Matri 9 Vucinic 6 Pepe = 27 gól

Shankin 2017.05.18. 19:29:00

@Juveboy92: Higuain, Dybala és Mario is végig játszik majdnem minden meccset. Az előző évekbeli leírt triók valamely tagja folyamatosan padozott. Szerintem így nem releváns ez az összehasonlítás.

Juveboy92 2017.05.18. 20:03:24

@Shankin: max Higuain és pont ezért fáradt el szezon végére 4216 perc van a lábába, míg Mandzukicéba 3668 (ne felejtsük 3-5-2be fél évig Higuain cseréje volt , míg Dybala 3118 perc szóval nem játszotta végig egyeltalán a trio a szezont szóval teljesen releváns az összehasonlítás , az elmúlt évek triója szerezte a legtöbb gólt és a fő dolog az volt hogy összességében a vége ami nemis tudom hogy jött ki mint tény hogy Higuain miatt kevesebb a gól , minden szezonba volt egy csatár aki végig tolta meg mellette más csatárok kb annyi perccel mint Dybala v Mandzukic

Shankin 2017.05.18. 20:16:46

@Juveboy92: Tavaly Dybala 3100, Mandzukic 2700 míg Morata 2300 percet játszott. Ezért nem releváns. Ha szerinted így érdemes összehasonlítani, akkor rád hagyom. Mandzukic meg nem volt fél évig csere, 8x kezdett a padon egész szezonban.

Juveboy92 2017.05.18. 20:17:01

15/16: Dybala 3079 perc Mandzukic 2677perc, 2377 perc Morata itt ugye a játékperchez hozzájárul h a nyolcaddöntőben már kiestünk
14/15: Tevez 4039, Morata 2302, Llorente 2712
13/14: Tevez 3709, 3097, Giovinco 1009
12/13: Vucinic 2843 , Quagliarella 1551, Matri 1786
11/12: Vucinic 2440, Pepe 2289, Matri 1947

Ha figyelembe vesszük hol meddig jutottunk akk elmondható hogy ittis 3 ember nagyjából mindig kezdett

Juveboy92 2017.05.18. 20:18:33

@Shankin: ha szerinted nem releváns úgy hogy tavaly nyolcaddöntöig jutottunk csak akkor énis inkább hagyom

Shankin 2017.05.18. 20:26:12

@Juveboy92: Igen hiányzik 4 meccs. Ha mind a hárman végig nyomták volna, akkor is hiányzik több, mint 1500 perc. Én nem látom még mindig miért lenne releváns az összehasonlítás.

Juveboy92 2017.05.18. 20:47:54

@Shankin: na mindegy summa summarum hogy témánál maradjunk mivel itt a száraz tény állások nem elegek ...így maradt Higuain egy kritikán alul teljesítő játékos ziccerbe aki elveszi mások elöl a gólszerzés lehetőségét és csökkenti a gólok számát ami az elmúlt 6 évbe max 80 volt a bajnokságba és mivel ittvan ezért az ő 25 gólja akadályozza Dybalat abba hogy a 2x annyi helyzetéből csak 9-et lőjjön ...természetesen azis Higuain hibája hogy a 72ből 24et ő lött és a többi 15 mellett amit Dybala és Mandzu hozott össze mellette a többiek csak 33at , természetesen Higuain parancsolta meg Khediranak is hogy Vidallal ellentétben ő hagyja ki a ziccerei 90%át és Pjanicnak is ő parancsolta meg hogy Pogbával ellentétben ő a kaputól távol játszon így kevesebb esélyt adva a gólszerzés lehetőségére

Ámok 2017.05.18. 20:49:00

@Juveboy92: Félre értessz. Nem a statisztikával akarok vitatkozni, csupán ennyi pénzért olyat várnék, ami eddig nem volt. Az elmúlt 6 évben bajnokok voltunk ( Quagriella - Matri - Gio - Amauri- Bendner - Osvaldo...) . Az elmúlt 3 évben dupláztunk ( bajnokság - kupa ). Eljutottunk Bl döntőig a "kiégett" Tevezzel. Most többet várok/remélek

Juvetto 2017.05.18. 21:27:01

@Ámok: Szerintem csak az nem érti a mondanivalód lényegét, aki nem akarja. ;)

Juveboy92 2017.05.18. 22:27:39

@Ámok: és ez még nem lehet meg? Ott állunk a kapujába és még egyszer ismétlen a Juventusnak Trezeguet óta nem volt ilyen gólerős csatára...amúgy azt a BL döntőt még maguk a játékosok is egy túltolt szezonnak tekintik egy meglepetésnek , azóta rengeteget fejlődött a csapat ...szóval simán elvárható egy győzelem ,de hozzáteszem a BLbe bőven kell szerencse is nem varrhatsz mindent egy játékos nyakába csak mert 90 millióba került ...azt a pluszt meg igenis hozza amiért ennyibe került mert egy világklasszis 9-es, nem véletlenül annyi a piaci értéke amennyi évek óta

Shankin 2017.05.18. 22:31:33

@Juveboy92: Nem kell átmenni komolytalanba ha valaki nincs veled egy véleményen. Sokan csalódottak és nehezményezik, hogy jött egy csatár kurva drágán és a góljaink száma nem növekedett és a döntőben már sokadjára összecsinálta magát. De lassan itt a következő döntő, mindenkit megcáfolhat, reméljük, hogy meg is csinálja.

2017.05.19. 10:48:59

Most komplett összefoglalóba nem mennék bele Higannyal kapcsolatban. Őszintén szólva az ára nem érdekel, rohadtul nem 1 év alatt kell megítélni egy támadó összteljesítményét ár viszonylatában. 32 gólt hozzátett eddig részemről ez bőven elég, mivel triplázás kapujában állunk.
Lassult? Igen, nem úgy teker, mint 1 éve a Napoliban. Van h elpattannak tőle a labdák, van h kihagy 3-4 ziccert, Dybala is van h stadionba lövöldözi ki a labdát egész meccsen.
Allergi is túljátszatta Higuaint ez nem vitás.
Összképet nézve Higany-Dybala-Mandzukic trió majdnem 60 gólt szerzett, nekem ez elég bőven, mellette Cuadrado, Khedira, Alves és Pjanic + védelem is hozzátette a magáét, erre való a csapat.

2017.05.19. 10:49:52

Valaki említette Pjacát, hát jövőre küzdenie kelle, mert idén nem nagyon élt a lehetőségekkel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása