Bentancur: "A Juventus egy hatalmas lehetőség"

bentancur_rodrigo_orvosi.jpgMiközben a csapat szurkolói még az FC Barcelona elleni gyönyörű továbbjutást ünneplik, a klub igazgatói már a jövő szezon Juventusát építik, ma hivatalossá vált, hogy a Boca Juniors uruguayi tehetsége, Rodrigo Bentancur 2022-ig elkötelezte magát Torinóban.

"Nagyon boldog vagyok, s örömmel tölt el, hogy egy olyan klub, mint a Juventus érdeklődött irántam. Nagy megtiszteltetés, hogy ide jöhettem, ezért nagyon örülök ennek a lehetőségnek." - kezdte első nyilatkozatát a Juventusnál Bentancur.

Ugyan nagyon fiatal játékos vagy, de már felhívtad magadra a figyelmet a Bocánál. Ez egy új kaland kezdete az olasz bajnokságban, amely nagyon különböző. Úgy gondolod, hogy készen állsz rá?

"Igen. Gyakran nézem az olasz bajnokságot, s tudom, hogy nagyon más, mint az argentin. A játék fizikálisabb itt, de ez egy nagy lehetőség. Még fiatal vagyok, s sokat kell még tanulnom, ezért próbálom a maximális előnyt kovácsolni ebből a lehetőségből."

Mit tudsz Olaszországról és az olasz labdarúgásról?

"Nem igazán ismerem Olaszországot, első alkalommal járok itt. Sok olasz focit nézek, mert gyakran közvetítik arrafelé. Ahogy mondtam, ez egy új lehetőség, én pedig élni akarok vele."

Mit tudsz a Juventusról? Beszéltél Tévezzel arról, hogy milyen volt a klub, amikor itt volt?

"Igen, amint felmerült a lehetőség, hogy ide jöhetek, ő volt az első ember, akit megkérdeztem róla. Elmondta, hogy milyen nagy klub a Juventus, s én magam is kutakodtam."

A Juventusnak számos uruguayi játékosa volt az évek során, mint Montero, Cáceres, Fonseca és Zalayeta. Milyen érzés hozzátenni a nevedet ehhez a listához?

"Így van, számos nagyszerű uruguayi játékos van, aki a Juventusnál játszott. Nagy megtiszteltetés, hogy most már én is ott lehetek a listán, s próbálok megfelelni a honfitársaimnak.

Hello minden Juventus-szurkolónak! Bízom benne, hogy adhatok valamit a csapatnak, s segíthetem a Juventus abban, hogy olyan sikeres legyen, amennyire csak lehetséges."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1412444529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2017.04.22. 08:38:21

Hajrá igen meg egy kis izmot pakoljanak magadra!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása