Montero: "Buffon nem hús-vér ember"

montero_paolo_zidane.jpgAz FC Barcelona legutóbb a Bajnokok Ligája 2002-2003-as kiírásának negyeddöntőjében látogatott a Juventushoz, s az 1:1-es végeredménnyel záruló mérkőzés, amely akkor is a párharc első felvonása volt, zebramezes találatát Paolo Montero szerezte, aki most felidézte emlékeit.

"Olyannyira kevés gólt szereztem, hogy pontosan emlékszem a Barcelona elleni találatra." - idézte fel a szinte napra pontosan tizennégy esztendeje lejátszott mérkőzést Montero a La Gazzetta dello Sport munkatárásnak nyilatkozva.

"Nehéz mérkőzés volt egy holland Barcelona ellen, amely nem olyan volt, mint a mostani szupercsapat. Saviola egyenlített, s végül is igazságos eredmény született.

Elképesztően szenvedtünk a visszavágón, ám szerencsére Pavel a pályán volt, majd jött Zalayeta mozdulata, s 2:1 lett. Egy csoda, de az a csapat kemény volt és soha sem adta fel.

A mai Juve ugyanilyen erős, de talán egy kicsit másként. Higuaín és Dybala top játékosok, bármikor képesek gólt szerezni. Buffon most is ugyanolyan, mint akkor, ő nem egy hús-vér ember. Úgy fogunk rá emlékezni, mint a valaha volt legjobb kapusra.

Amikor Bonuccit és Chiellinit látom, Ferrarára és rám emlékeztetnek, egy biccentés, s már értettük is egymást.

Egyénileg a Barcelona talán erősebb, de mi – azt mondom, hogy »mi«, mert mindig is juventino maradok – szilárdabbak és egységesebbek vagyunk, s készek vagyunk áldozatot hozni egymásért. A továbbjutás esélyei kiegyensúlyozottak.

A Bajnokok Ligája? Nagyon sajnálom, egy olyan dolog, ami kimaradt a pályafutásomból, s ezt cipelem magammal. Azt mondhatnám, hogy a csapattársaimnak, akik még mindig a klubnál vannak – Buffon, Trezeguet és Nedvěd – meg kell nyerniük ezt a trófeát nekem is, de hiba lenne így gondolkodni. Megvolt a magam lehetősége, s nem jártam sikerrel. Ők azonban maradtak, hogy harcoljanak saját magukért és a szurkolókért, mert a Juve megérdemli ezt."

A Juventus jelenlegi elnöke, Andrea Agnelli az nyilatkozta, hogy Paolo Montero volt a kedvenc játékosa.

"Köszönöm neki, hiszen választhatta volna Zidane-t, Del Pierót vagy valamelyik másik sztárjátékost, de ő egy hétköznapi játékost választott, mint én. Talán ez azért van, mert – minden szerénység mellett – én a Juve érzést testesítem meg. Úgy értem, megtestesítem az elszántságot a küzdelemre és a győzelemre ezzel a klubbal.

Amikor Torinóban vagyok, eláraszt az emberek szeretete. Mi több, amikor a Juve játszik, minden megáll és a házam egy stadionná válik, az apámtól kezdve egészen a gyerekekig, mindenki szurkol."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1012416991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Montero 2017.04.11. 14:23:41

örök kedvenc marad!!!!!!!! 4EVER MONTERO!!!! Ahogy elkaszalta Totti-t! A konnyem kicsordul :)

mr_smile 2017.04.11. 14:26:15

Vagyunk még úgy jó páran szerintem akik szívesen látnák még a gyepen... eszem a zuzáját :) Bufi lehet hogy nem husi de a gerince úgy áll mint egy kandeláber, ha szőrősebb tököm lenne, még rá is varratnám a hátamra :)

Rikoo 2017.04.11. 14:43:52

A legkeményebb védő akit valaha láttam játszani. A megfélemlítés összes eszközét használta. Nem volt a legszabályosabb játékos, de ő tényleg mindig nyerni akart. Egyetlen egy meccsre sem emlékszem, hogy alibizni láttam volna.

Chiellini 2017.04.11. 15:15:39

Monti hentes :D De azt nyilatkozta, hogy az apjához viszonyítva még így is kezes bárány volt de valahogy neki is összejött 20 Piros lap :D

GabeTR 2017.04.11. 15:25:38

@mr_smile: Jesszusom ember! Miért akarod a töködet a hátadra varratni? :)

mr_smile 2017.04.11. 15:37:09

valahogy éreztem hogy félreérthető lesz ez :D

Nathas 2017.04.11. 15:51:34

Zalayeta... a múltkor negyed órán át gondolkodtam, mire eszembe jutott a neve :) egyébként én bírtam a csávót, amolyan örök cserének elfért.

Montero viszont egy eszeveszett vadállat volt :D Azt már el sem akarom képzelni, hogy milyen elehetett az apja :D

GGábr81 2017.04.11. 16:25:54

A csávó egy vadállat. Bakker nem lettem volna a csatárok közt, ha ő játszik. Bakker rettegnék tőle. Ha ma játszana, akkor arra fogadnék, hogy Neymart agyonrúgja, de biztos nem kezdene mellette trükközgetni, vagy kezdene, csak nem sok jó sűlne ki belőle

GabeTR 2017.04.11. 16:53:06

Montero tipikusan az a védő volt, akit csak akkor szeretsz, ha a te csapatodban játszik. Az biztos, hogy már a nézése is bordarepedést eredményezett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása