Pirlo: „A Juve továbbra is halmozni fogja a trófeákat”

pirlo_andrea_nycfc_mezben.jpgAndrea Pirlo véleménye szerint a Juventus a jövőben sem fog letérni a győztes útról, illetve a PSG meglepetésszerű kiesése kapcsán is együttérzését fejezte ki az olasz futball legendája.

A középpályás 2015-ben váltott Torinóból az MLS-ben szereplő New York City FC együtteséhez, a La Gazzetta dello Sport munkatársai pedig arról kérdezték, hogy megbánta-e döntését.

„Nagyon hiányoznak az olyan meccsek, amilyen például a Juventus-Milan találkozó. Valamint a BL-meccsek, mivel ezekben életkortól függetlenül nagyszerű szerepelni. Azonban 2015 júliusában döntést hoztam, és azóta sem bántam meg.

Az idő előrehaladtával az embernek meg kell éreznie, hogy mikor jön el a váltás pillanata. Jobb akkor távozni, amikor az ember még jónak érzi magát, nem javasolt megvárni azt, hogy mások mutassák meg, merre lehet távozni.

A Juventus még számos évig győztes utakon fog járni, mivel ők a legjobban felszerelt klub ehhez.”

Andrea Pirlo kapcsán felmerült a PSG legutóbbi csúfos bukása, hiszen a párizsi 4-0 után a Barcelona hazai pályán 6-1-gyel ejtette ki a franciákat a BL-ből.

„Szakértő vagyok ebben a témában. Azonnal a Deportivo de La Coruña és az AC Milan párharca ugrott be, hiszen a San Siro gyepén 4-1-re nyertünk, de aztán Spanyolországban 4-0-ra veszítettünk. Óriási csapás volt ez.

Azonban emlékszem az isztambuli, 2005-ös döntőre is. 3-0 volt az első félidőben, aztán a Liverpool megfordította a meccset. Borzasztó megrázkódtatásként éltük meg.

Ezek után azonban a PSG által elszenvedett vereség talán még komolyabb volt. Az isztambuli események megragadtak bennem, és biztos vagyok benne, hogy amikor majd a PSG ismét a BL-ben játszik majd, nem fogják ennyire biztonságban érezni magukat. Nehéz elfelejteni a történteket. Nehéz, ezért kezeskedek.”

A játékos természetesen beszélt a Major League Soccer bajnokságban megélt tapasztalatairól is.

„Ez a harmadik szezonunk, és szeretnénk előrelépni. Például szeretnénk megnyerni a keleti csoportot, és tovább menetelni a rájátszásban. A csapat fejlődött, megfiatalodtunk, és emeltük a szintet.

Az MLS? Már vettem észre szintjavulást. Amit láttam a barátságos mérkőzéseken és az eddigi két első meccsen, a színvonal sokat emelkedett.

Azonban meg kellene szabadulni az átigazolási piacot illető megszorításoktól, például nem elég, hogy a szabály csak három kiemelt játékost engedélyez, és csak az ő esetükben lehet eltérni a fizetési sapka korlátozásaitól, mivel a sztárokat így nem tudjuk az MLS-be csábítani.

Szabad rendszerre van szükség, hogy korlátozások nélküli vásárolhassanak és adhassanak el játékjogokat a klubok.

A jövőm? Még nem döntöttem, csak a feladatomra koncentrálok, és nem töprengek a jövőn.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7212337253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya10 2017.03.14. 14:22:46

Minden tiszteletem az öregé de a szabálymódosítással abszolút nem értek vele 1et. Elég 1 Kína sőt sok is...

Watakuki 2017.03.14. 14:31:21

Szóval most már az MLS is pénzes játékoscsábító lesz? Remek.

Juvegaspy 2017.03.14. 16:26:07

@Watakuki: ezt mibol szurted le?
Mert 1jatekosnak nem tetszik...sztem ott komolyan veszik ezt es jol is csinaljak.

alexGicamo 2017.03.14. 17:00:25

@MdewC: Belőle csak egy van . Minden másra ott a MasterCard .

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

MdewC 2017.03.14. 18:23:50

@alexGicamo: nagyon nagy király.

Ale és Gigi szint. Szvsz.

Hajrá!

Leram7 2017.03.14. 18:47:26

Én Pirlot annyira nem értékeltem, azt gondoltam túlhájpolták. Aztán, amikor hozzánk igazolt nagyon megszerettem és megértettem, miért maestro. Hiányzik!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása