Az Udinese elleni keret

Serie A logo.jpgA Napoli elleni keddi sikeres és egyben számos vitát generáló mérkőzést követően a Juventus vasárnap kora délután Luigi Delneri együttesével hivatott felvenni a versenyt idegenben.

A két csapat szezonja rendkívül különböző, hiszen az Udinese a nehézkes kezdés után stabilizálódni látszik, és lényegében a szezon további részében várhatóan kevés téttel bíró mérkőzést fog játszani, hiszen bennmaradása nemigen lehet kérdéses, míg a Juventus számára a tabella tizennegyedik helyét elfoglaló együttessel szemben csak a győzelem lehet reális cél.

A forduló rangadóján a Napoli legyőzte az AS Roma csapatát, így az Öreg Hölgy egy győzelemmel tízpontosra növelheti az előnyét a fővárosi csapattal szemben, amelytől az idegenbeli diadal nyomán már csak két pontra van lemaradva a dél-olaszországi együttes.

Az udinei csapat elleni első mérkőzésen a Juventus 2-1-re nyert Paulo Dybala két, rögzített helyzetekből lőtt góljával, és valószínűleg a címvédő csapat minél hamarabb megpróbálja lezárni ezúttal a mérkőzést, mivel a Juventus a következő bajnokin az AC Milan csapatát fogadja március tizedikén, majd tizennegyedikén a Juventus a szezon eddigi egyik legfontosabb mérkőzését kell megvívnia a Porto ellen a Bajnokok Ligájában.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Neto, Audero

Védők: Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Bonucci, Dani Alves, Rugani, Lichtsteiner

Középpályások: Pjanić, Khedira, Cuadrado, Marchisio, Pjaca, Asamoah, Rincón

Csatárok: Higuaín, Mandžukić, Dybala,

A 15.00-kor kezdődő mérkőzést a DigiSport 1 élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4712312621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FreggerBá 2017.03.05. 14:10:16

#Juventus XI: Buffon; Dani Alves, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Pjanic; Cuadrado, Dybala, Mandzukic; Higuain

GGábr81 2017.03.05. 14:15:26

@FreggerBá: Akkor itt most ami a csövön kifér. Ez a legjobb 11 ebben az alakzatban. Szóval nincs pihentetés

patrik1112 2017.03.05. 14:17:59

Ez a legjobb felallasunk valoszinuleg. Max Khedira/Marci a kerdeses, de ugylatszik Pjanic-Marci parost nem szeretne alkalmazni Max. Forza!

Leram7 2017.03.05. 14:18:26

@GGábr81: Ja csak Khedira helyére Marchisio.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 14:21:15

Ezzel a kezdővel gálát várok, de arra számítok, h. Az 1. Félidőt megint átalusszuk

Grinta 2017.03.05. 14:31:09

@Drughi Di Bianconeri: Ő nem lesz olyan gyáva nyúl.Megharcol majd a helyéért idővel..nem csak egy szezonra vettük,ha csak jövőre robban be,akkor sincs baj.

Il Principino 2017.03.05. 14:32:17

Maxi ezzel a kezdővel reagál a Roma buktájára és igaza is van..Növelni kell az előnyünket,a Porto ellen egy itthoni x is belefér már:)

Grinta 2017.03.05. 14:32:50

Kíváncsi vagyok a mai meccsre,mert minden adott a sikerhez..riválisok egymást vágják,nekünk csak be kell(ene) húzni a kötelezőt.Éppen ezért lesz nehéz.

Rikoo 2017.03.05. 14:53:25

Igaza van Sallóinak a stúdióban, tényleg gazdasági okai is lehetnek annak, hogy idén ennyi fiatalt dobnak be a Serie A-ban. Most úgy változott a piac, hogy a legnagyobb pénzt a fiatal játékosokért fizetik a klubok. Jó lenne, ha a jövőben is folytatódna ez.

danimester1 2017.03.05. 14:57:36

Forza Juve!Szerintem egy lötyögős 0:2 lesz.

Bbenj 2017.03.05. 14:57:39

Nyerni kell mindenkèpp,a 10 pontos előny az màr igen megnyugtató lenne!Forza!!!

Bbenj 2017.03.05. 15:02:49

Az azèrt kemèny,hogy az Udine keretèben 1 olasz mezőnyjàtèkos van összesen...

Juve82 2017.03.05. 15:03:12

Gyerünk Fiúk!Forza Juve!

karesssz 2017.03.05. 15:07:32

Udinese bekezdett. Bekell darálni oket

2017.03.05. 15:07:42

Örülök h 7 perc után Dybala is feltűnt a képernyőn végre. :D

Grinta 2017.03.05. 15:07:44

@Rikoo: Ez azért vice versa is igaz..azért "nevelnek" mert nincs annyi pénz(ük).Kényszerből

Grinta 2017.03.05. 15:08:25

@hellan: És még mindig nem vezetünk,meg nincs egy értelmes támadásunk se!! :::::::::::D

2017.03.05. 15:09:18

@Grinta: Ennyi, megvettük Higanyt 90 misiért, de labdához sem ért 10 perc alatt, vezetőség monnyon le. :D

Rikoo 2017.03.05. 15:12:22

@Grinta: Persze ez nem a Premier League. De az Atalanta példája mutatja mennyit lehet kaszálni a fiatalokkal.
Nagyon más lehetősége nincs a kiscsapatoknak pénzszerzésre csak ezzel.

Juve82 2017.03.05. 15:14:16

De nem tetszik ez a mez.Olyan idegen:)

MeGmOnDtaM 2017.03.05. 15:16:03

Higanyt nagyon elszigetelték eddig az Udine védői. De elég egyet villannia és gólt lőnie :)

2017.03.05. 15:16:05

Mondjuk még azt nem értem h Marchisiora miért vigyázunk ennyire?
Khedira helyén nyugodtan tolhatná, mert a németet terheljük rendesen az idei évben.

Bbenj 2017.03.05. 15:17:07

@Juve82: alapbol nincs bajom a kèk szinnel,de messziről ez a mez nekem full Cselszi mez :D

Grinta 2017.03.05. 15:17:51

@hellan: És elhiheted hogy van olyan HHH aki ezt komolyan gondolja a hagymázas fejében

Juve82 2017.03.05. 15:18:31

@Bbenj: Igen sztem is!Hirtelen oda nézek es azt sem tudom melyik csapat vunk:)

Grinta 2017.03.05. 15:19:49

@Rikoo: Igen,de az Atalanta fiataljai sem két év alatt értek be,rendkívül tudatos munka eredményeként..nem pedig a semmiből nőttek ki

Rikoo 2017.03.05. 15:20:23

@hellan: Pjanic, Marci kombó nagyon nem jó együtt. Bár egy Marci Rincónt megnéznék. Szegény venezuelai semmit nem játszik, pedig egyáltalán nem volt rossz mikor pályán volt.

2017.03.05. 15:22:35

Pjanicnak bűnrossz eddig, sokadik labdát szórja el és köszönhetjük h Zapata vaksi volt.
Rohadtul nincs lendület támadásokban, meg sem próbálunk gyorsaítani, az Udinese kényelmesen visszazár és sem Cuadnak, sem Dybalának nincs területe játszani.

2017.03.05. 15:24:21

@Rikoo: Az az igazság h emlékeim szerint olyat még nem próbáltunk ki h mikor Marci és Pjanic egysuerre játszik akkor mondjuk Khedira vagy Rincón a védelem előtt és box-to-boxnak Marci+Pjanic, robotoljanak csak, előbbi már bizonyított ebben, utóbbinak meg ez a lassú tötymörgés rosszat tesz.

Rikoo 2017.03.05. 15:26:43

@hellan: De, Empoli ellen. Szörnyű volt.

Bbenj 2017.03.05. 15:28:06

Valami törtènjen màr mert lassan elalszom!

2017.03.05. 15:29:01

Ejj Cuadrado is de vakon van, már a 2. visszagurítás mikor nem néz fel.

2017.03.05. 15:30:23

@Rikoo: Azt a meccset pont nem láttam, csak olavstam h 2. félidőben volt szerkezetváltás.

2017.03.05. 15:34:37

Higanyt b+ 2 kézzel tüntették el és semmi.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 15:35:58

Értem én h. Vasárnap delután van,az idő is álmosító, meg a 2. Félidőben úgyis bedaráljuk őket, de miért kell lealacsonyodni 1 sz@r formában levő kiscsapat szintjérea játékban ?
Teljesen partiban vannak velünk..

Rikoo 2017.03.05. 15:36:09

@hellan: Hát ketten együtt nagyon nem jó párosítás az biztos. Még akkor inkább Khedira játszon.

KennethJames 2017.03.05. 15:37:09

A Vasárnapi paradicsomos húsgombóc az oka mindennek.

Rikoo 2017.03.05. 15:37:26

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem egyszerűen 0 motivációja van a csapatnak most. Kb. ez látszódik rajtuk.

Bbenj 2017.03.05. 15:37:55

Na bazz...nem igaz,hogy nem lehet tartani Zapatat...

Alex8610 2017.03.05. 15:38:13

Mi potya volt ez na akkor kezdődhet a mérkőzés!

Juve82 2017.03.05. 15:38:24

El kéne kezdeni focizni....

2017.03.05. 15:38:26

Hölgyeim és Uraim, Leonardo Bonucci, talán nem az edzővel kellene üvöltözni édesfiam hanem komolyan venni az egyetlen támadót.

MeGmOnDtaM 2017.03.05. 15:39:21

Ez Gigi góolja volt... védhető lett volna. Amúgy meg Bonucci is lemaradt mint a borravaló.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 15:39:45

Megérdemeljük...
Ideje elkezdeni focizni!!

Rikoo 2017.03.05. 15:42:12

Remélem Allegri most nem azt mondja majd a szünetben, hogy nyugi srácok úgyis jön a gól...
Semmi közünk a meccshez. Ez a hozzáállás még edzésen is gáz lenne.

MeGmOnDtaM 2017.03.05. 15:44:07

Le kell hozni Pjanicsot, nagyon nem találja ma a helyét és Khedira sem hasznos sajna. Csak széleken nyomulunk, átlovések kellenének.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 15:45:02

@Rikoo: Akkor nem értem a "csak a következő meccsre koncentrálunk, 100%ot kell nyújtani" stb. Bullshiteket..
Az ilyen meccseken a barca-real-bayern egy 5öst szokott gurítani,szórakpztatva a szurkolókat
A Mieink sz@rnak ameccsre,meg a mi szánkba is, ezzel a játékkal..

Rikoo 2017.03.05. 15:47:22

@Drughi Di Bianconeri: Látszik is, hogy egyedül Dani Alves veszi komolyan a meccset aki a Barcatól jött.:D
Vagy ahogy Allegri mondja róla gyermeki lelkesedéssel játszik.

2017.03.05. 15:48:24

Sokan nem érdemelnének fizetést az 1. félidő alapján.

Bbenj 2017.03.05. 15:49:21

Hu,ez nagyon nagy nulla volt,semmi elkèpzelès nem volt eddig.nagyon nagy fordulatnak kell törtènnie mert különben bukta lesz ma JOGOSAN!Allegri remèlem kitalàl valamit!

Hoods. 2017.03.05. 15:50:02

Kozunk nincs a meccshez, nem is ertem miert nem lehet megszorni egy kiscsapatot.

danimester1 2017.03.05. 15:50:41

Most picsogjanak a nápolyiak meg a romák!Elmaradt egy tizi a Juvénak!Ettől függetlenül enerváltan játszottunk.A szünetbe rendet kell rakni a fejekben és elkezdeni focizni!

Juvegaspy 2017.03.05. 15:53:39

Hat o ize csak egy kicsit kene komlyan venni meccset....

2017.03.05. 15:53:47

@danimester1: Nem kell itt tizit megadni, még ha rászolgálnánk rendben, fussák csak ki a belüket a fordításért és szálljon mindenki magába szépen.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 15:54:07

@Rikoo: igen, mert abba szocializálódott h. Ez 1 Játék,amivel lehet/kell szórakoztatni,pláne ha osztálynyi a különbség...

Azt nem értem, ha már Max nem tud motiválni (mert azt sajnos nem) akkor ilyen meccsekre miért a gála kezdőt rakja fel ?
Ilyenkor játszhatna pjaca, benatia,rugani stb
Legalább lenne meccs a lábukban, ha meg ne adj Isten be kell ugraniuk mert vki lesérül vagy vmi, akkor azt se tudják majd mi van...

Rikoo 2017.03.05. 15:57:04

@Drughi Di Bianconeri: Teljesen egyetértek. Főleg most, hogy a következő 4 meccsen megint ugyanezek a játékosok fognak játszani, mert komoly meccsek jönnek majd.

The king of alibis 2017.03.05. 15:57:06

Semmi köze nem volt Buffonnak a gólhoz. Bonucci gólja. Nálam lassan kikerül a kezdőből. Rugani idén jobb nála.

Juve82 2017.03.05. 16:02:44

@Jóska gyerek: Egyetértek hogy Bonu gólja de azert az erős h lassan kiszorul a kezdőből...

Juventino86 2017.03.05. 16:05:47

A gól sajnos Bonu lelkén szárad:( Nem az ő idénye eddig:(

Juventino86 2017.03.05. 16:08:16

És sajna én is azt érzem, h Bonu jobb lenne most a padon:(

Juve82 2017.03.05. 16:10:49

Nagyon pontatlan szarok vunk.

Alex8610 2017.03.05. 16:15:04

Nemam eza szerencsétlen Delneri szivat meg minket tegyünk már úgy mintha nyerni akarnánk.

2017.03.05. 16:16:03

Mi a fasz van Chiellini megint megsérült? Ha igen kezd unalmas lenni már részemről.

Bbenj 2017.03.05. 16:17:03

Nem tűnt sèrültnek Chiellini,kivàncsi vagyok miért lett ez a csere

Juve82 2017.03.05. 16:18:17

@Bbenj: Túl sok értelme nincs ha nem sérült.

2017.03.05. 16:19:38

Ajánlottam is h javítson.

Juve82 2017.03.05. 16:20:00

Ez az Bonu!Kezdjük az elejéről!:)

Bbenj 2017.03.05. 16:20:00

Na vègre!!!Bonu!!!ideje felpörögni!!!

Juventino86 2017.03.05. 16:20:23

Részben visszavonom, amit Bonuról írtam:) javította a hibáját:)

2017.03.05. 16:20:42

Mit reklamál ez a bohóc Lújdzsi? Semmi nem volt középen, sem les.

Alex8610 2017.03.05. 16:20:58

Naaa veeegreee!! Tessék most már Neki állni focizni és behuzni a meccset Delneri meg mit reklamal? Igyis megúsztak egy büntetőt

epaska 2017.03.05. 16:21:13

@Bbenj: Talán egy kis sebességet akar hátulra a Mister.

giorgio007 2017.03.05. 16:22:06

Del Neri mit reklamált?

2017.03.05. 16:22:36

Buffon b+ ha ebből gólt kaptunk volna...

Grinta 2017.03.05. 16:23:31

@Juventino86: Azért szárad az Ő lelkén,mert abban a szituációban Ő volt ott?Duvan egy dúvad,fizikai erejével megnyerte a párharcot,az egyedül lévő belső védővel szemben...Ha másik belső védőnk van ott..akkor azt nem lökte volna el??

2017.03.05. 16:23:52

Benatia üresen ember a túloldalon bassza meg, hihetetlen Pjanic komolyan...

Rikoo 2017.03.05. 16:25:50

Igaza volt Del Nerinek,ez nagyon kamu szabadrúgás volt. Egyébként is szarul fújja a meccset.

Juventino86 2017.03.05. 16:26:57

@Grinta: Határozatlan volt, lassú, és nem úgy állt be Zapatának, ahogy kellett volna:(

Grinta 2017.03.05. 16:27:27

Cuadrado,és Dani Alves befejezhetné a meccsek óta tartó primadonnázást,folyamatos műesést és szimulálást..mert konkrétan mikor könyékkel pofán verték Dani-t a 16os sarkánál,akkor az teljesen jogos fault lett volna..ha nem lenne ez az állandó bírók megvezetése

2017.03.05. 16:27:44

@Rikoo: Igen, visszanézve sima szabályos szerelés.

danimester1 2017.03.05. 16:28:03

Stílust váltanak a kis zebrák?Kezdenek átmenni favágóba,de mi sem akarunk adóssak maradni.Be kell húzni a meccset nincs mese!

Grinta 2017.03.05. 16:28:38

@Juventino86: Szerintem mindegyikkel szemben bevezette volna..talán Barzagli az egyetlen akinek lett volna esélye

Bbenj 2017.03.05. 16:31:22

Csoda,hogy Pjaca kap majd 20percet.Ez nem Cuad meccse volt...

Juve82 2017.03.05. 16:32:02

@Bbenj: Szerintem bárkit le lehetett vna hozni...

Bbenj 2017.03.05. 16:33:39

@Juve82: jogos,mind a nègy tàmadót le lehetett volna kapni,de a fociban sajnos nincs sor csere.

Alex8610 2017.03.05. 16:36:34

Baszki Dybala a pályán van

hurbiny3k 2017.03.05. 16:36:51

Az mondjuk minimum elgondolkodtató, hogy ha nem kell pihentetni semmilyen következő eseményre a mi szótakoztatásunk akkor sem elég motiváció csapatunknak.

Juve82 2017.03.05. 16:38:37

Fű de gyengék vunk....

2017.03.05. 16:42:55

Belotti egymaga intézi el közben a Palermot nálunk meg a 4 támadó semmit nem csinál a meccsen.

nortu30 2017.03.05. 16:43:06

Nekem bejön ez a kék mez, de a játékosoknak úgy tűnik nem annyira. Örülhetünk ha meglesz az egy pont.

Juve82 2017.03.05. 16:43:58

@hellan: Bizony csúnyán meglóg a góllövőlistán.

2017.03.05. 16:46:24

Dybala-Rincón WTF?

Alex8610 2017.03.05. 16:46:44

Nem tudom szidni Dybalat mert ma mindenki kuka

Juve82 2017.03.05. 16:46:52

Az 1pontnak is örülhetünk kb.

Bbenj 2017.03.05. 16:47:21

Ez a csere azt jelenti,hogy jò lesz az 1 pont?

2017.03.05. 16:47:44

@Alex8610: Gólpassz az övé, de azonkívül büdös nagy nulla.

hurbiny3k 2017.03.05. 16:50:17

Nehéz szavakat találni. BORZALMAS.

hurbiny3k 2017.03.05. 16:51:02

Azzal, hogy a roma bukott, úgy gondolták z urak, hogy kaptak egy bónusz szabadnapot.

Grinta 2017.03.05. 16:51:29

@hellan: Ezt most pont olyan volt,amiről a meccs elején beszéltünk...

Grinta 2017.03.05. 16:52:08

@hellan: Mármint a Belottis összehasonlítás

Grinta 2017.03.05. 16:52:33

Ebben ma ennyi volt.

hurbiny3k 2017.03.05. 16:54:24

Lélektelen rakás szar

Watakuki 2017.03.05. 16:55:57

Kiváncsi vagyok, lesz-e valaki aki lát ebben pozitívumot.

epaska 2017.03.05. 16:56:16

Hányingerem van ettől a hozzáállástól. Mi a francnak ekkor a legjobb kezdő?

Alex8610 2017.03.05. 16:56:23

Igyis nyerjük a bajnokságot ezt a csapat is tudja de ez akkor is elfogadhatatlan ilyen nevekkel a pályán kíváncsi leszek Allegrire ilyen kezdővel gondolom nem az x volt a cél

James Zabiela 2017.03.05. 16:58:15

Siralmas meccs volt!De menni kell tovább,nem döl össze a világ! Gyorsan felejtsük el!

Bbenj 2017.03.05. 16:58:27

Fu hàt nehèz mit irni.borzalmas volt ez a meccs,egy nagy nulla!ilyen ötlettelenül,motivàlatlanul règ nem jàtszottak.senkit se tudnèk emliteni aki mutatott volna bàrmi jót/èrtelmeset.nagy baja ennek a felàllàsnak,hogy nincs tàmadó csere Pjacan kivül.ezt orvosolni kell nyàron,mert nem jàtszhat mindig ez a nègyes,mert ma nullàk voltak.annak lehet örülni,hogy egy ponttal nagyobb az előny,hurrà...

KennethJames 2017.03.05. 16:58:35

Én ennek is örülök.
Mai produkcióban inkább a vereség volt benne.
3 játékosunk nyújtott jó teljesítményt Bonu (hibáival együtt), Sandro, Alves

Bbenj 2017.03.05. 16:59:29

@Watakuki: lesz,mindenki tudja kire gondolok :D

Hoods. 2017.03.05. 17:00:08

Nevetseges kiscsapat szinten voltunk. Szomoru ez a delutan, egy Udine lefocizta a csapatunkat.

MdewC 2017.03.05. 17:00:24

Mutatott játékhoz képest jó az 1 pont.

Juve!

Juvegaspy 2017.03.05. 17:00:55

Ejej! A Milan rab@szott mondjuk botlas utan gondolom foci is lesz a kovetkezo meccsen.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 17:02:21

@hurbiny3k: +1

Az ember azt gondolná,hogy a profi focisták szeretik magát a játékot, szeretnek szórakozni és a közönséget szórakoztatni,de ez sajnos hiú ábránd: a mai foci már nem erről szól. Kőkemény üzlet, nem csak vezetőségi szinten, hanem a játékosok számára is.
Néhány évvel ezelőtt, a Tottenham akkori - egyébként elég jó - balhátvédje, Assou-Ekotto valami olyasmit mondott,hogy utálja a focit, beszélgetni sem szeret róla,elmegy edzeni,a meccsen maximális tudását nyújtja, de nem élvezi, ez csak egy meló számára, amivel sok pénzt keres és segíthet a családjának, de legalább beismeri,ellentétben a csili-vili sztárokkal :D

Ma már - sajnos - teljesen marginális a szurkolók szórakoztatása (pedig végülis ezért alakult ki ez a játék...), 1-2 kivétel akad, de a mieinken azt látom,ha nem muszáj,nem szakadnak meg,a lé úgyis dől,nem is kevés...

#Régen_Minden_jobb_volt xD :D

A mai teljesítményünk 0 pontot érdemelt,ehhez képest az 1 pont hízelgő,de remélem mélyen magukba szállnak a játékosok - vagy Ők is az újabban oly' divatos edzőbuktatósdi nevű társasjátékot játsszák ?!

Egyébként az is eszembe jutott,hogy ez egy "tipszmiksz" meccs, idén még nem volt döntetlenünk a bajnokságban, a szenvedélyesebb sportfogadók már hetek óta Juve : döntetlen-t raknak, ezzel az X-el meg néhány tehetős olasz "üzletember" (na meg Buffon :D ) keresett 1 pár milliót...

Grinta 2017.03.05. 17:02:35

@Juve82: Ez így van,de felesleges itt tragédiáról beszélni,meg arról hogy a csapat cserben hagyott minket..az a csapat amelyik hozza a pontokat folyamatosan minden fronton.Udinese megérdemelte az egy pontot.Mellesleg a "Nagy Juvéknak" is voltak ilyen meccseik egy bajnokság során..csak azt nem feltétlenül láttuk.Nincs itt gond,ebből is építkezünk.Ezt írtam akkor is,mikor kikaptunk Firenzében,vagy a zintertől..és amikor itt ment a csapat folyamatos ekézése..és eltelik x hónap és nem azoknak lett igazuk akik apokalipszist emlegettek ilyenkor.Lássuk már meg a nagy egészet is,ne csak egy pillanatot/meccset a nagy egészből.Forza Juventus

Leram7 2017.03.05. 17:02:45

Hát ez egy rossz meccs volt egy nehéz pályán, egy a kelleténél agresszívabb ellenféllel szemben. Valamint mi rossz napot fogtunk ki, a fél csapatot nyugopdtan le lehetett volna cserélni.

BellaDona 2017.03.05. 17:05:22

Mindenesetre nagy csalódás volt!

Grinta 2017.03.05. 17:05:37

@Drughi Di Bianconeri: Való igaz hogy sokat változott a dolog,de ami a kiragadott példát illeti(Assue) hát Nekem Ő sokkal inkább tűnik egy amolyan antiszociális figurának

hurbiny3k 2017.03.05. 17:06:23

@Drughi Di Bianconeri: Láttad a pénz szine c.filmet? Még elbaszni is lehet elegánsan, közönségszótakoztatóan.. Felhördül a közönség, éppghogy mellé megy.. :) Legyen tippmix meccs bassza meg, de attól még hitesse el velem, hogy szereti felvenni ezt a mezt.. :-)

niccolo 2017.03.05. 17:07:11

@Hoods.: Azért annyira nem fociztak le minket, csak amennyire engedtük őket.

Grinta 2017.03.05. 17:16:38

@hurbiny3k: @Drughi Di Bianconeri: Ezt most komolyan gondoljátok,hogy a Juventus azért játszott ikszet mert fogadás??

hurbiny3k 2017.03.05. 17:18:26

@Grinta: Őszintén? Eszembe se jutott.. De ha választani kéne, hogy a játékosok saját elhatározásból köptek szemen minket, vagy felsőbb utasításra. Melyik lenne szimpatikusabb?

Juve82 2017.03.05. 17:27:50

@Grinta: Igen igazad van sok mindenben es nem csak egy meccset kell nézni.De én mint szurkoló csak így tudok szurkolni es igen is bánt ha így latom játszani a csapatot.Szívtelenül,lelketlenül. Es igen is ez bántott, a nem akarás. Ettől természetesen még ugyan úgy a kedvenc csapatom de ilyenkor igen is csalódott vagyok es tudom nem nyerhetünk mindig.

Grinta 2017.03.05. 17:29:00

@hurbiny3k: De miért mondtok ilyet?Azért mert nem nyertünk,és mert nem játszottunk jól sem?Valóban gyengék voltunk ma..na de olyat hogy szembeköpték a szurkolókat/akár saját akaratukból?,akár felsőbb utasításra?/..ezt nem tudom elfogadni még Tőled sem!Pedig általában egyetértünk.Őszintén,ha ez az Én gondolatom lenne,akkor nem néznék Juventus meccset többé.És itt most nem arról van szó hogy Te se nézz,ne értsd félre!,de ha Bennem csak egy kis szikrája is lenne annak,hogy a dolgok így működnek..hát akkor számomra vége lenne mindennek.Van ilyen meccs.Halkan jegyzem meg hogy ott volt a pályán az Udinese is,akik megharcoltak ezért az egy pontért.Lehet azzal jönni hogy könnyedebben vettük a meccset esetleg..és aztán benne is ragadtunk,de mint mondtam előfordul az ilyen..Del Pieroék-nál is volt rá precedens.Vagy Náluk nem volt olyan meccs..amikor így jártak volna?Kötve hiszem,hiszen emberek Ők is,mégha Mi néha Istenként tekintünk is reájuk.FinoallaFine

hurbiny3k 2017.03.05. 17:31:16

@Grinta: Nézd , engem elég könnyű kielégteni.. Juve szurkoló vagyok 96 óta, és az esetek 99%-ában a Juve meg is akarja nyerni a meccset.Ma valamiért nem akarta

Grinta 2017.03.05. 17:31:23

@Juve82: Semmi gond azzal,hogy gyermeki őszinteséggel várod hogy a csapat(od) győzzön! :) Elhiszem hogy bántott hogy nem tették oda magukat a srácok..de véleményem szerint okoztak eddig Neked kellemes perceket,és még fognak is ; )

hurbiny3k 2017.03.05. 17:32:01

És ezért ma fenntartoü magamnak a jogot, hogy utáljam Őket, holnap majd tiszta lappal indulhatunk.

Grinta 2017.03.05. 17:32:30

@Grinta: Az első mondatod :D fantasztikus

Grinta 2017.03.05. 17:34:00

@Grinta: Nem magamnak írtam természetesen,ezzel ellentétben :) hanem @hurbiny3k: nak hogy az első mondatod : D fantasztikus (elég könnyű Téged kielégíteni)

Grinta 2017.03.05. 17:35:02

@hurbiny3k: Inkább csak haragudj rájuk ; )

Juventino86 2017.03.05. 17:43:09

Sajnos nekem már kezd összeállni a kép. :( A csapat nehezen motiválható néhány meccsen, ez az egész szezonban látszik. Egy mai interjúban már Marrota sem cáfolta meg kategorikusan, hogy Allegri távozhat a szezon végén. Maga a mester sem. Tegnap azt nyilatkozta, hogy koncentráljunk a szezon legfontosabb szakaszára, és hogy az ő jövője jelenleg senkit sem érdekel. Nem, az sz@rt nem....
Kezdek attól félni, hogy a játékosok már tudják, hogy a mester távozik. Ilyen esetben nagyon nehéz azt elérni, hogy egy csapat minden meccsen összeszedetten nyomja, mert a játékosok fejében önkéntelenül is ott motoszkál egy bizonytalanságérzés. Ez a sok balhé, ami idén volt a csapaton belül, ugyanerre enged következtetni.
De természetesen nem szabad most pálcát törni a csapat felett. Így is növeltük az előnyünket, illetve most 8 nap alatt 3 meccset is játszottunk, ez pedig nagyon fárasztó. A 4-2-3-1 nagyon jól működik, de sajnos minőségi támadót nem nagyon lehet behozni a padról. Én emiatt írtam már többször is, hogy meg lehetett volna régebben fontolni egy 4-3-2-1-es karácsonyfa-alakzatot is. Ez utóbbi formációban talán többet lehet a támadóinkat pihentetni.
De nagyon félek attól, hogy ez már egy másik edző feladata lesz a nyártól. :(

bulldeo 2017.03.05. 17:57:13

Meccsek óta adná magát, hogy pihentessük az egyik centerünket, és Pjaca kezdjen az egyik szélen - az Empoli ellen is, ma is érthető lett volna. Alapvetően szépen összeállt a 4-2-3-1, de mivel az a legerősebb támadó négyesre épül, ezért ha azok a meccs elején elhiszik, hogy úgyis lesz egy talált gól, és felveszik ezt a nyugger tempót, akkor már nagyon nehéz cserével gyorsítani a meccsen. Lehet, hogy az Udinese kemény játékot játszott, de alapvetően magunkat fosztottuk meg a +2 ponttól, meg egy top csapathoz méltó játéktól.
Nem tudom, hogy Rinconról mennyire egyeztetett Marotta és Allegri a télen, de semmi értelme nincsen, ha egy Napoli és egy Milan meccs között, az Udinese ellen sem lehet a kezdőben, miközben az ilyen küzdős, de látszólag tét nélküli meccseken sok haszna lehetne (főleg Khedira helyett).
Ezt a gyenge meccset pontokban mérve elég olcsón megúsztuk, én a leginkább azt sajnálom, hogy nem látszik, hogy Allegri építené a B tervet, hogy ha majd a BL-ben hátrányba kerülünk, akkor hogyan lehet változtatni. Pjaca legutóbbi szerencsés góljára nem építenék. Sokkal többet kellene neki játszania ahhoz, hogy lehessen rá számítani.

Juve82 2017.03.05. 18:07:02

@Grinta: Ez így van, igy lesz:)

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 18:17:51

@Grinta: A futballt irányító szervezetek valójában a szervezett bűnözés legmagasabb foka.
Maga a futball,mint sport is melegágya a csalásnak,manipulációknak, mert bizonyos köröknek millárdos érdekeltségük van, megannyi példát feltudnék hozni az elmúlt 5 évből is égbekiáltó csalásokra (fogadási csalások,ázsiában/magyarországon stb. - és az még csak az,ami kiderült), nem vagyok naiv, a csalás,bundázás,manipuláció kéz-a-kézben jár a focival.
Ez nem csak Olaszországra igaz, ez a TOP foci.

Nem állítom biztosra,hogy a mai 1 kamu volt, de érdekes,hogy :
- NEM VOLT még döntetlenünk az idei bajnokságban
- milyen "érdekes",hogy mikor eldönthetnénk a bajnokságot (10 pont előny...),hirtelen megszületik az 1. döntetlenünk, méghozzá a bajnokság egyik legsz@rabb formájú,legsz@rabb csapata ellen...
- vannak gyengébb meccseink, de olyankor legalább látni 1-2 játékoson,hogy akarna Ő,csak nem megy...de ma senki nem akart semmit

Ez csak 1 teória,a másik még rosszabb:
A játékosaink edzőt akarnak buktatni,ezért játszanak sz@rul, ezért a - szokatlanul sok- balhé a vezetőség-edző-játékosok triumvirátusában, MINDEN játékosunk pofázik , fintorog Allegrinek a lecserélése után...ez nem sok jót sejtet...

Vagy csak nekem furcsa,hogy egy 200+ M-s támadószekció nem tud 1 labdát átvenni/passzolni/kapura lőni a bajnokság 1ik leggyengébb csapata ellen ?!

Higany egymaga többet ér,mint a komplett Udinese, Del Neri-t meg ismerjük jól mekkora fogalmatlan bohóc...

Hogy jót is mondjak: a mezőny legjobbja - addig amíg le nem sérült - ez a Fofana gyerek volt, Őt nem figyeljük véletlenül ? :D

Juve82 2017.03.05. 18:28:40

@Drughi Di Bianconeri: Hm érdekes amit leírtál...es elgondolkodtató.De bízom benne hogy talan nem igazak es nem Ennyire romlott a vilag.Illetve tudom hogy az csak talan mi nem vagyunk benne...m

Il Principino 2017.03.05. 18:49:55

Az sokat elmond,hogy nálam még így is Bonucci lett a meccse embere,mivel a 2. félidőben nagyot játszott!Rincon igazolása rejtély eddig,vagy csak Hernyót akartuk eladni jobb pénzért és így egy kis plusz zsetont szerezni:)Nem tudom mire vélni ezt a mai produkciót,ennyire megnyugodtunk,hogy bukott a Roma?Akkor szarjunk bele mi is,lazázzunk?Ma örültem volna,ha kikapunk,az elmúlt szezonokban is kaptunk egy kijózanító pofont még időben,hogy ne lankadjon a figyelem...
Porto ellen más csapat lesz a pályán remélem,mert azok ha vezetést szereznek,akkor meleg lesz,de előtte árazzuk be Donnarummát egy 5-0-val :D

Watakuki 2017.03.05. 18:53:09

Szerintem egyébként túlságosan nagyképűek lettünk, de nem csak most hanem az egész évben, mintha olyan érzésünk lenne az 5 scudetto-tól, hogy mindenki ennyire alánkrendelt, hogy elég ez a semmilyen foci a győzelemhez. Jelentem, nem elég.

Azért a világ sem omlott össze, de hamar tenni kéne valamit. Ha a B csapatunk játszott volna így, egy szavam se lenne...

Az összeesküvés elméletek margójára pedig annyit hogy kár belelátni ennyit. A legjobbak is bukhatnak - pár hete például a Hertha sz*patta a Bayern-t, ahol ugyanennyi, ha nem nagyobb a különbség, mint köztünk és az Udinese között.

Nathas 2017.03.05. 18:58:24

Húúú, felvettem a meccset, de ezek után félve nézem meg.

Il Principino 2017.03.05. 19:01:42

@Nathas: Sztem csak az összefoglalót nézd meg :D

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 19:06:26

@Juve82: Nem mondom, h. Bármi is igaz, csak hangosan gondolkodok,mert meccs közbe eszembe jutottak ezek a dolgok. Remélem csak pusztán sz@r volt mindenki, Buffon nem tipmixelt, edző-vezetőség-játékosok közt minden rendben és mindenki marad a helyén!

@Watakuki: A párhuzam azért nem igazán jó, mert a Hertha év elején még dobogó közelében volt, most is 5. Helyen állnak , Dárdai 1 pragmatikus, jól motiváló edző.
Az udinese meg csak azért nem áll kieső helyen mert van 4 seria A tagságra méltatlan csapat.
Ja, és Udineben nem edző, hanem 1 fogalmatlan, félamatőr bohóc ül a padon.

Ha nem volt semmi a mutatott "játék " mögött, akkor csak szimplán elkeserítő, h. Ilyen hozzáállású játékosaink vannak...

Ilyenkor vmi best of Ronaldo/Del Piero/Ronaldinho/Maradona/Zidane videoval szoktam vigasztalódni xD most is azt teszem.

Grinta 2017.03.05. 19:08:25

@Drughi Di Bianconeri: Nézd,az teljesen világos,hogy nem dughatjuk a fejünket a homokba,ha a fogadási csalásról van szó!Globálisan,és nem csak a futballról beszélek..sőt!És messze az egyik legtutibb biznisz a dolog,még Nekem is,immár kívülállóként.Viszont Én ebben az esetben nem gondolnám azt,hogy jelen esetben erről lenne szó,vagy akár edzőbuktatásról,vagy bármilyen más összeesküvés elméletről is,Dan Brown után szabadon.Ilyenformán akár a Real Madrid-Las Palmas 3-3 as meccset is elő lehetne venni..hogy miként nem tudott nyerni a Madrid otthon!,és tartani/növelni az előnyét.És még nagyon sok meccset,ha csak a topbajnokságokat vesszük figyelembe,akkor is.És aztán ott is játszik pár értékes játékos..aki annyit ér mint az egész ellenfél.Ebből még (hál Istennek!) nem következik az hogy a gyengébb csapat ne okozhatna meglepetést..tiszta úton.Ezért is! a foci a legnépszerűbb sportág..mert itt a gyengébb..sőt a gyengébben játszó! is legyőzheti erősebb ellenfelét,akit magasabban jegyeznek.Vagy most eszembe jutott így hírtelen ahogy írok a Brazil-Német "egyhét" hát azt amíg élek nem felejtem el.Másik dologra visszatérve,ha esetleg Allegri valóban távozik is ebből a "projectből"..valaki azt komolyan elhiszi,hogy megrenget ez minket klubszinten??/És minden tiszteletem a Misteré,tudjátok jól!/Mi vagyunk a Juventus!!Elmehet a legnagyobb sztárunk is,aki aranylabdát nyert abban a szezonban/naptári évben vagy akárhogy nézzük-Zizou-és olyan szinten előre lett gondolkodva hogy erősebben jöttünk ki belőle.Nagyon jól csinálgatjuk mostanában-az új kor szellemének megfelelően,talán-a nagy jövő előtt álló fiatalok megszerzését is,erre talán a legjobb példa Caldara leigazolása..aki ha minden jól alakul a Mi Ruganink "párja" lehet hosszú évekig,akár az Olasz válogatottban is.

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 19:28:09

@Grinta:
Igazad van, persze előfordulhat h. Dávid legyőzi Goliátot, ez egy külön pikantériát ad a focinak, a laikusok kifejezetten szeretik a szimpatikus kiscsapatokat.
De ma 2 szarul játszó csapatot láttunk, Fofana játszott egyedül jól, de őt szét is rúgtuk xD
Plusz azért statisztikailag se véletlen, h.: minden top bajnokságból kb 2 csapat verseng a bajnoki címért, nálunk még annyi se, a BLben is ugyanazok a csapatok vannak minden rostán kiszűrve, a végső 4 meg valahogy mindig ugyanaz...
Nem hiszek a gyìkemberekben, sem a szíriuszi magyarok típusú elméletekben, de fogadási csalás igenis van, nem csak olaszban, hanem a többi bajnokságban is.
Az olimpia egy dopping expo, a foci meg kőkemény üzlet, nyakkendős maffiózók közreműködésével.
Az Istenért , hát 20 évig volt FIFA elnök a köztörvényes, korrupt, maffiózó gazember Blatter...2022 VB Quatar...

Lehet, h. A korral jár, de kezdek kiábrándulni kicsit a focibol, annak "eluzletiesedese " miatt.
1 komplett szezonban, ha látni 5 igAzán komoly,küzdős, hangulatos, szórakoztató meccset, nincs meg a varázs,nem szögez a tv elé, nincsenek egyéniségek, klasszisok, egyforma szürke, közepes játékosok kelnek el 40-60 M , a kicsit ügyesebbek 80nál kezdődnek...

#szarmaifoci

Drughi Di Bianconeri 2017.03.05. 19:36:36

@Grinta: bocs a dupláért , de:
Igen, természetesen akkor se dőlne össze a világ, ha Allegri , vagy bármelyik játékosunk nyáron tovább áll,a régi, legendás Agnelli -Moggi időket sem a szentimentalizmus vitte csúcsra, lazán eladtak csapatkapitányokat BL döntök, győzelem után, ha azt látták jónak.
De ez a mód, h. Minden egyes játékosunk felesel, grimaszol, netán üvöltözik Allegrivel, na nekem ez nagyon nem tetszik, nem Juventushoz, nem úriemberekhez méltó viselkedés ez, a vezetőség meg homályosan fogalmaz, vagy kussol...
A halvérű, buzerans Mancinivel szoktak így viselkedni a játékosai...

Bárhogy is, ha az edzőnkkel úgy bánnak a játékosok mintvmi csicskaval /qrvavL, az nem sok jót sejtet...

Rikoo 2017.03.05. 20:36:10

@Drughi Di Bianconeri: Húha, szerintem borzasztóan sokat gondolsz egy totál jelentéktelen meccs köré.
Egyszerűen a Napoli, Milan, Porto sorozat között ez egy olyan meccs volt ahol nem volt motivált a csapat. Illetve a Roma előttünk botlott. Ha nyert volna a Roma szerintem teljesen más meccs lett volna ez is, mert legalább egy nagyon kicsi nyomás helyeződik a csapatra. Meg ugye jó olasz csapat révén ilyenkor kienged a brigád.:D
Allegri, viszont hibázott a kezdővel. Azt tudjuk, hogy ő sokkal inkább taktikus és nem motivátor. Pontosan ezért is kellett volna azoknak lehetőséget adni akik nagyon keveset játszottak az utóbbi időben, ők biztosan sokkal motiváltabbak lettek volna.

pott70 2017.03.05. 20:46:36

@Rikoo: Én Rincón ennyire mellőzését képtelen vagyok megérteni.Motivált,harcos és amikor játszott,nem is volt rossz.Egy ilyen meccsen mint a mai,hogy miért nem kezdhet??Fel nem foghatom.Pjaca kb ugyan ez,bár én Benne nem látom a világmegváltást,bár remélem tévedek.

Rikoo 2017.03.05. 21:00:52

@pott70: Ezt én sem értem. Pjaca a Milan ellen bizonyíthat majd, mert Cuadrado kisárgázta magát. Remélem Rincón is játszik majd.
Nekem azért vannak problémáim Allegri kezdőivel és a játékosainknak adott játékpercekkel.

MdewC 2017.03.05. 21:15:13

@Drughi Di Bianconeri: biztos van ilyen, amit írsz, de, hogy ennyire fújnának Maxre, az túlzás. Az van csak igazán felfújva.

Lehet, hogy a mai x ki volt adva, de az edző buktatástól nagyon messze vagyunk. ;)

Vagy csak simán lefostuk az egészet. Nem tudjuk, hogy mi van a háttérben.

Grinta 2017.03.05. 21:18:03

@Drughi Di Bianconeri: Az első részére az írásodnak,reagálnék egy Öcsi bácsi által mondott szállóigével,miszerint "Kis pénz,kis foci,nagy pénz nagy foci" ez a mai világban hatványozottan igaz véleményem szerint.Hogy unalmas-e?Igen,néha borzasztóan.Fogadási csalást kitárgyaltuk,létező dolog,adom..Blatter úr? nem is kérdés,Olimpiában Én már nem hiszek,de ugyanide vehetjük az ezzel összefüggő doppingot is!bár abban közrejátszik hogy mikor mi számít annak..így hát ezt kéretik ennyire szigorúan venni,a politikai szálakba meg már nem is mennék bele..messze is vezetne,másrészt nem erről szól az oldal.Még a végén Én is csatlakozok az El összeesküvés elméletezőkhöz..na akkor kanyarodjunk vissza :D El kell keserítselek..Öregszel,ezért is látod másként a dolgokat.Azért mondom ezt ilyen biztosan,mert rajtam is észrevehetőek a jelek,amiket magadon diagnosztizálsz : D a pénz által szállt el az egész véleményem szerint..amikor egy kis tehetségecskének már a seggét is kinyalják,és a harmadik sportautóját veszi meg,úgy hogy nem is vezetheti.A tiszteletlenségről pedig amit a játékosaink mutatnak..arról akár tehetne is a pénz,de Én itt a média felelősségét jóval nagyobbnak látom.Mindenből ügyet csinálnak,mindenre rákérdeznek..magyarán felnagyítódik az egész.Régen is voltak ilyen dolgok,a helyén kell őket kezelni.Ebből a szempontból a Juventus szerintem etalon még mindig.Forza Juve

Ádám.84 2017.03.05. 22:56:09

@Rikoo: nagyon remélem, hogy nem Mandzu és Pjaca lesz a két szélső a Milán ellen, mert akkor... nem is mondom.
Sokkal inkább vissza lehetne térni a 4-3-1-2-re, mindenesetre nagyon kíváncsi leszek.

Grinta 2017.03.05. 23:04:11

@Ádám.84: Rúgunk Nekik egy 3ast,nem lesz gond.

babo0410 2017.03.05. 23:59:33

@Grinta: Egyetértek veled maximálisan.
A meccset most nem láttam teljesen, csak az összefoglalót. Az alapján meg nem értem ezt a nagy hisztit, lázadást. Ma az Udinese kihasználta a hibáinkat, meg jól felkészültek belőlünk, és ki tudtak kényszeriteni hibákat.
Nem lehet minden meccset megnyerni. Ma nem volt topon a csapat, majd lesz jobb is. Szerintem nincs veszve semmi, rosszabbak nem lettünk ettől a döntetlentől. És így is 1 ponttal nőt az előny. Ha most a Roma nyert volna, és ezzel megelőznek minket, én is dühös lennék, hogy ilyen helyzetben nem koncentrál, nem teszi oda magát a csapat. De nem ez a helyzet, így is kényelmesen vezetjük a bajnokságot. Majd a következő meccs jobban sikerül. Ez van. Lesz még ilyen meccsünk. Nem nyerhetünk minden évben 30+ meccset. Azért annyira nem gyenge az olasz bajnokság. Sőt kíváncsi leszek akkor mennyire lesztek felháborodva, és hány játékos esetleg az edző, vagy a vezetőség leváltását is követelni fogjátok? Sajnos örökké még mi se nyerhetünk.

babo0410 2017.03.06. 00:03:32

Még annyi, hogy nem értettem Allegri miért küldi ki a legerősebb kezdőt. Pont ma kellett volna pár peremembernek lehetőséget adni, vagy esetleg Marchisio is kezdhetett volna. Pár peremember talán motiváltabb lett volna, mert be akar kerülni a kezdőbe. Én most rotáltam volna egy kicsit, de Allegri tudja mit miért tesz.

Shankin 2017.03.06. 00:22:31

@babo0410: Nem láttad a meccset és így véleményt alkotsz? Így nem lehet téged komolyan venni. Nem azzal van baja itt senkinek, hogy Bonucci 1x nem tudta megállítani a tankot, hanem a védősoron kívül lévő 6 játékos végig sétálta a kib*szott meccset és 1!!! kidolgozott helyzetünk nem volt. Szégyenteljes volt a mai meccs, nézd meg előbb és aztán megérted miért van hiszti és lázadás.

babo0410 2017.03.06. 02:26:22

@Shankin: Mondom egy hosszabb összefoglalót láttam. És igen, ennek alapján alkotok véleményt, mert nem ez az első olyam meccs, amikor nem nyertünk, nem játszottunk a legjobban, és már mindenki hülye, béna, takarodjon. Sajnos néha azt érzem, mintha egyesek 1 bites logikával gondolkoznának a csapatról. Ha nyerünk, akkor milyen jók vagyunk, minden fasza, ha meg nem, akkor meg mindenki hülye, és ők meg bezzeg! De a legrosszabb az, amikor egyesek ha nyerünk, ha vesztünk, mindig megtalálnak valakiket, akibe bele tudnak kötni a csapatból.
Szerintem nem kell ennyire felhúzni magunkat a meccsen. Olyan vészes nem volt az alapján amit láttam. Majd legközelebb jobb lesz. Pláne, hogy az ilyen meccsek után tudja magát nagyon felszívni a csapat. Pl. a Real vagy a Barca is sok pontot hullajt mostanában. Egyszerűen néha becsúszik 1-1 ilyen mérkőzés. Hosszú a szezon, nem tud mindig mindenki 100%-osan koncentrálni. Majd lesz ez jobb is. Szerintem a bajnoki cím még így sincs veszélyben.

hurbiny3k 2017.03.06. 04:39:21

Vajon milyen hosszabb összefoglalót lehetett készíteni a meccsről? 3 perc? Egyszerűen büntetés volt végignézni. Bocsánat a Holdfény c.film alkotóitól és rajongóitól, az is borzalmas volt, de ez a tegnapi simán alulmulta. Csak a Simon Tibi idézetet tudnám puffogtatni. Miért nrm küldjük fel a fakót, ha sztárocskáinknak büdös a munka? És persze, a real is hullajt pontokat, de azok, ahogy én láttam, a belüket is kidolgozták egy kurva Xért.. Pfej.

Grinta 2017.03.06. 07:29:28

27 22 1 4 Nincs miről beszélni.

Shankin 2017.03.06. 14:35:07

@babo0410: Ha nem érted mi a probléma, akkor az 1 bites logikával gondolkozás nálad felfedezhető. De hogy is érthetnéd, ha a mérkőzést se láttad. Komolytalan vagy. Engem nem zavarna ha Higuain 3x üres kapura mellé rúgta volna és úgy lett volna 1-1, mert ez benne van. De amit műveltek egyes játékosok szégyellhetik magukat. @hurbiny3k: tökéletesen leírta mi a probléma. Ha így se fogod fel, akkor vedd le a rózsaszín szemüveget, amin minden Juventushoz köthető dolgot pozitívan látsz, mert kib*szottul nincs így.

Dybala11 2017.03.06. 17:45:59

@Grinta: Ezekkel a számokkal nincsen baj, az alibivel van, amit tegnap játszottunk. Nem is tudom mikor volt utoljára ennyire látványos, hogy a játékosokat nem nagyon érdekli a meccs.

babo0410 2017.03.07. 00:25:24

@Shankin: Tényleg nem értem mi a gond. Mert ha beleolvasok a kommentekbe, csak a hisztit látom, hogy mindenki sz.r, minden rossz, nézhetetlen a meccs, stb. Folyton ugyanazt írjátok, ha nyerünk, ha vesztünk.
Már nem tudom komolyan venni a kommenteket. Nagyon sokan mindig azt keresik éppen ki volt rossz, mibe lehet belekötni. És éppen olyankor van pánikroham, mikor még egy gyengébb meccsen is növeltük az előnyt 1 ponttal, és már 8 ponttal vezetünk. De egyesek úgy elégedetlenkednek, mintha a Roma megelőzött volna minket.
Nehogy azt higgyük, hogy minden meccset meg fogunk nyerni mostantól, ráadásul sziporkázó játékkal. Ilyen sajnos nincsen. Még a Real vagy a Barcelona is játszik néha rosszul. Sőt a Barca nem, hogy rosszul játszik néha, de a PSG kicakkozta képletesen. Szerintem nem kell pánikolni, mert néha nem játszunk olyan jól. Ezelőtt meg nagyon jó meccseket játszottunk. Majd a következő megint jó lesz. Addig nincs ok pánikra, amíg sorozatban nem jönnek a gyenge meccsek, az elhullajtott pontok.

Watakuki 2017.03.07. 08:31:35

@babo0410: ha 3-4 negatív kritikát nem vagy képes elfogadni, vagy legalább figyelmen kívűl hagyni egy bűnszar meccs után, hanem "hisztisnek" titulálod a tulajdonosát, akkor csakis téged nem lehet komolyan venni. Egy hosszabb összefoglalóban meg nem tudom milyen olyan pozizívumot láttál, amit a többi száz, egész meccset végignéző blogtárs nem, de kérlek oszd meg ha van ilyen.

UI: ilyen takarodjon kommenteket most hol láttál...? Nem kell mindenhova odaképzelni.

2017.03.07. 08:38:05

@babo0410: Eléggé belehergeled magad ebbe. Senki nem pánikolt, senki nem írta (ahogy olvastam a hozzászólásokat), hogy emiatt most elúszott a bajnokság és a BL-ről meg ne is álmodozzunk, mert gyengék vagyunk. Én csak azt látom, hogy aki nézte a meccset leírta, hogy sz@rok voltunk. Ez tény. Nem küzdött senki a csapatból. Ez is tény(a legtöbben ezt kifogásolták). Ha te is láttad a meccset, akkor ezeket meg tudod erősíteni. De az, hogy "pánikroham van" az vicc.

Persze ha az összefoglaló alapján mondod, hogy nem voltunk rosszak akkor nincs miről beszélni. Egy fos filmnek is lehet jó az előzetese. Az összefoglaló készítőjének meg jár a pacsi, mert erről a meccsről komolyan 1 perc videót nem tudnék összeállítani, amiről az derülne ki, hogy nem voltunk rosszak.

Shankin 2017.03.07. 14:21:28

@babo0410: Úgy látom neked felesleges bármit is írni, mert nem érted vagy nem akarod megérteni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása