Az Inter tulajdonosai Contét akarják?

conte_antonio_melegitoben_chelsea.jpgAz Inter új tulajdonosai, a Suning Holdings vállalat kész Antonio Contét megbízni a milánói klub szakmai vezetésével, amiért busásan megjutalmaznák, így az olasz mester évi fizetése 15 millió euró lenne, a 400 millió eurós átigazolási összegből pedig alaposan megerősíthetné a keretet.

A Tuttosport vasárnapi címlapja szerint a nerazzurro klub nagyon komoly anyagi áldozatra készül a jelenleg a Chelsea csapatával sikereket elérő Antonio Conte visszacsábítása érdekében.

A napilap úgy tudja, hogy négyéves szerződést kínálnának a kínaiak a mesternek, összesen 60 millió eurós bérrel, illetve a keret megújítását 400 millió eurós költségvetés tenné lehetővé.

Ez rendkívüli fordulat lenne Antonio Conte sorsában és a Juventus szurkolóinak a szemében, hiszen a leccei születésű szakember játékosként és mesterként is számos sikert ért el a Juventusnál.

Mielőtt a Chelsea együtteséhez csatlakozott volna, két évig olasz szövetségi kapitány volt, most pedig London kék részének a csapatával magabiztosan vezeti a bajnoki tabellát.

A kínai Suning Group csak nemrégiben vette át az Inter együttesét Erick Thohirtól és Massimo Morattitól, és azóta a képviselők többször elmondták, hogy komoly nevekkel kívánják megerősíteni a klubot.

Mindazonáltal a szezon elején a vezetés már elkövette az első hibát Frank de Boer kinevezésével, akit három hónapon belül el is bocsátott a klubvezetés.

Az őt követő Stefano Pioli sorozatban kilenc bajnoki mérkőzésen győzött csapatával, ma pedig a Juventusszal mérkőzik meg Torinóban, ennek ellenére folyamatosan a lehetséges utódairól ír a sajtó, így rendkívül kérdéses a szakember hosszú távú jövője a klubnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6112183606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rikoo 2017.02.05. 08:38:05

Ha ez igaz akkor egészen nevetséges az Inter részéről, hogy egy Juventinot szeretnének edzőjüknek...
Szánalmas brigád. Azt hiszik a kínaiak pénzzel mindent meg lehet oldani. 400 milliós átigazolási összeg.:DD
Remélem nem jutnak be a BL-be és akkor nem is tudnak majd normális játékosokat igazolni. Nagyon nekik kell menni ma este.

Juvegaspy 2017.02.05. 08:41:53

Ha Simeone nem lenne az edzonk az Interes multja akkor Conte szituja meg durvabb. Nem fog odamenni!

karesssz 2017.02.05. 08:42:19

Minden nagy klubbnál ezek a nagy befektetők ės ezek az óriási összegek. Unalmas már.

Rivendell 2017.02.05. 08:46:08

400....aham..éves koltsegvetesiknek kb duplaja....bebaszna ha ezt engednek nekik

Apuleius 2017.02.05. 08:46:35

@Rikoo: Az Inter mindig is ilyen volt, a dögkeselyűség az identitásuk talán leginkább karakteres vonása. Amúgy, ha a kínaiak talicskázzák a pénzt ebbe a pöcegödörbe, akkor lesz pénzük és lehetőségük normális játékosokat igazolni, függetlenül a BL-től.

Rivendell 2017.02.05. 08:46:37

Psg+city egyutt nem kolt ennyit

TYUKI 2017.02.05. 09:11:19

Lehet bármenyi lóvé ott! A Juvét soha nem érik utól! Nekik meg a többi csapatnak csak a morzsa marad!

Hiribi27 2017.02.05. 09:12:43

Ugyan már! Most mikor a Chelsea jó eséllyel bajnok lesz és jövőre a Bl-ben mehet, akkor fog lelépni Conte. És pont az Interhez. Ez elképzelhetetlen.

Rikoo 2017.02.05. 09:13:56

@Apuleius: Sanchez és hasonló képességű játékosok nem fognak az Interbe menni úgy, hogy nincs BL.

NagyonJuve 2017.02.05. 09:17:08

Szerintem ebből simeone lesz. Conte most ment a chelsibe, BL ben még be sem mutatkozott velük + milyen lenne már egy ősi rivális padján ülni és a szeretett csapatod ellen játszani.

Apuleius 2017.02.05. 09:18:07

@Rikoo: Szerintem egy kicsit túlértékeled a sorozat szerepét, a pénz sokkal fontosabb, létezik az az összeg, amiért oda igazolnak annak tudatában, hogy az adott szezonban nem szerepelnek a BL-ben (egy szezonról beszélünk, nem arról, hogy valaki az Emirátusokba igazol). A MU sincs ott a BL-ben idén.

Hiribi27 2017.02.05. 09:21:32

@Apuleius: te is tudod, hogy egy "normális" játékosnak a Bl-ben való szereplés a legfontosabb. És ismerjük be, hogy az olasz liga sem vonzó a top játékosoknak.Mi sem tudunk évek óta világsztárt szerződtetni a ligán kivülről, majd pont az Inter fog.

Rikoo 2017.02.05. 09:22:52

@Apuleius: Én biztos vagyok benne, hogy topjátékosokat nem tudnak majd igazolni. Szerintem a BL nagyon fontos a legjobb játékosok számára. Berardi, Darmian, R.Rodriguez és hasonló játékosokat tudnak majd igazolni, de erősen kétlem, hogy Agüero, A.Sanchez, J. Rodriguez szintű játékosokat is fognak tudni igazolni.

NagyonJuve 2017.02.05. 09:30:59

@Apuleius: @Hiribi27: mindkettőtök szavába van igazság. Útálom az intert de valljuk be kell a ligának a vérfrissítés. Így talán az olasz liga is visszanyerheti régi dicsőségét. Vannak erős csapatok Olaszországban, ma sem értem miért sorolták le a fos német liga mögé ahol bajern, még a dortmundon kívül tényleg nincs mérvadó csapat, de még csak hírnévre sem.

Apuleius 2017.02.05. 09:31:58

@Hiribi27: @Rikoo: Értem, amit írtok, s teljesen egyetértek abban, hogy a BL nélkülözhetetlen egy top játékos számára, azonban itt arról van szó, hogy EGYETLEN SZEZON erejéig nem szerepel a csapat a sorozatban. A MU példája is megmutatja, hogy a játékosok azért ennél hosszabb távú jövőképpel rendelkeznek, hiszen ők is tudtak elég komoly játékosokat igazolni.

NagyonJuve 2017.02.05. 09:33:45

@Apuleius: csak mert mindenki a premier ligában akár játszani

Apuleius 2017.02.05. 09:34:48

@NagyonJuve: Nem gondolnám, hogy ez lenne a magyarázat.

Grinta 2017.02.05. 09:38:52

Mindenkinek igaza van kicsit..de itt a leglényegesebb hogy azinter mindig papíron,és mindig a következő szezonban akar valamit :D az idők végezetéig

Rikoo 2017.02.05. 09:38:54

@Apuleius: Én nem nagyon látom, hogy annyira komoly játékosokat tudtak volna igazolni.
Ibrahimovic mindig kiakarta próbálni magát a PL-ben. Bailly számomra totál átlagos játékos akit 5x annyiért vettek meg, mint amennyit ér.
Mkhitaryan számára előrelépés az MU. Rá se mondanám, hogy topjátékos lenne. Jó képességű, de azért sok ilyen van.
Egyes egyedül Pogba az akire azt lehet mondani, hogy a szűk élvonalhoz tartozik, de az ő történetét pedig ismerjük...

venember83 2017.02.05. 09:43:49

@Apuleius: a hosszabb távú tervekről annyit, hogy simán előfordulhat, hogy a MU nem lesz ott jövőre sem a BL-ben.

Grinta 2017.02.05. 09:44:34

@Rikoo: Kevés ManU meccset nézek,de Bailly-n szerintem megfogsz még lepődni,évek múltán!Vagy Én :D

Grinta 2017.02.05. 09:45:24

@venember83: Most kapják vissza a Fergie fiókák..azt sok mákot

babo0410 2017.02.05. 09:50:04

Conte-t évi 15 millióval, és 400 milliós átigazolási kerettel csábítják? Meg az összes kiszemeltünkre fáj a foguk? Ezek a kínaiak gusztustalanabbak, mint Moratyi volt. Hánynom kell ezektől. Komolyan azt hiszik, hogy a pénznél csak a még több pénz a jobb? És pénzzel mindent? Kezdenek gusztustalanabbak
Sánchez egyébként nem lesz az interé, ha az MU leigazolja Griezmannt, mert az ATMA állítólag Sánchezt szeretné a helyére. És nagyon remélem, hogy az FFP közbelép, és a 150 milliós hiány, meg a max 200 milliós bevételek mellé nem enged 400 milliós mercatot. Egyébként is a 400 milliót csak a tulaj zsebéből tudnák betenni, azt meg az FFP szabályai szigorúan tiltják. Jó lenne, ha valaki az orrukra koppintana. A kínaiak kezdenek kissé undorítóbbak lenni, mint az arabok. Egyébként érdemes megnézni a fiztéseket és az igazolásokat az arabok csapatainál. Meglepő lesz. Sem a PSG-nél, sem a City-nél nem hemzsegnek a 10+ milliós fizetéssel bíró játékosok.

Rikoo 2017.02.05. 09:57:58

@babo0410: Te is tudod, hogy az FFP-t ki tudják majd kerülni. Majd felvarrnak még vmit a mezre 200 millióért azt annyi. Télen is így oldották meg.

Apuleius 2017.02.05. 10:05:15

@Rikoo: Ok, ha Nálad a top játékos fogalmába Ronaldo, Messi, Pogba és Sánchez fér csak bele, akkor talán igazad van, de azért a valóságban ez a fogalom ennél tágabb szerintem. Számomra nem kérdés, hogy Mkhitaryan például top játékos, s nem pontosan értem, hogy most miért lett fontos az is, hogy az átigazolás vélt vagy valós előrelépést jelent-e az illető számára. A Dortmund egyébként rendszeres BL-résztvevő, a MU az utóbbi években nem volt az. Ha a BL annyira fontos, akkor most mitől előrelépés ez? Azt hiszem ebben nem fogunk egyetérteni. Aláírom, hogy egy csúcson levő, a legszűkebb elitbe tartozó játékos jó eséllyel nemet mond nekik, de bőven el tudom képzelni, hogy top játékosok, vastag fizetés mellett kibírnak egy szezont BL nélkül. Egy Agüero esetében például én abszolúte nem lepődnék meg (ez csak egy példa, minden valóságtartalom nélkül).

@venember83: Ez szerintem nem igazán fontos az ügy szempontjából, mert a BL-részvételre nincsen garancia. Az is előfordulhat, hogy valaki egy BL-csapatba igazol, aztán következő szezonban nem szerepelnek a sorozatban. Tervekről és realitásokról beszéltem, nem arról, hogy garantáltan úgy is lesz. Egyébként a MU és az Inter is könnyedén ott lehet a BL-mezőnyben. A MU 4 pontra, az Inter 5 pontra van a BL-helytől.

2017.02.05. 10:08:56

1. Tuttosport egyik kollégája megint sok cuccot tolt
2. Mit akarna az Inter Conte-val, aki 1. évét tölti a Chelsea-nél, élete vágya volt h PL csapatot irányíthasson, vezetik a tabellát, anyagi lehetőség terén a csillagos ég a határ
3. Miért süllyedne szinteket egy középcsapathoz?

Leram7 2017.02.05. 10:15:58

Én azt látom Conten, hogy imád a chelseanél dolgozni, nagyon elemében van, szeretik a szurkolók és a játékosok is.

Szerintem Abra simán emel majd a fizetésén év végén. Viszont a családja olaszban van, ezt többször említette.

Tény, hogy Conte most a legjobb motívátor edző. Szerintem pont ez kell az internek, hogy egy ilyen "őrült" rendbe tegye a fejeket és győzelembe hajszolja őket.

A pénz már sokmindenre rácáfolt, de nem tudom elképzelni Contét, ahogyan az inter kispadján örjöng.

Simeone szerintem biztosan lesz inter edző és ő komolyat fog lendíteni rajtuk, de kérdés, hogy mikor...

Aminél szerintem nem tudjuk az igazságot az Conte tőlünk való távozása.

Szerintem, ha a jövképet nézzük Conte most a legjobb edző, lassan a neve képbe fog a Real, Barca, Bayern, City csapatoknál is. De szerintem lesz ő még Juve edző is, csak a tűz ne vesszen el belőle.

Rikoo 2017.02.05. 10:33:13

@Apuleius: Majd nyáron kiderül. Én nem tudom elképzelni. Az örmény nálam nem topjátékos. Szerintem van egy 30-35 játékos aki a legszűkebb elithez tartozik, és ő nem tartozik oda.

Apuleius 2017.02.05. 10:46:41

@Rikoo: OK, nálam valamivel tágabb ez a halmaz, s a top számomra még a legeslegszűkebb elit alatt is van, valószínűleg ezért nem értünk egyet a kérdésben.

danimester1 2017.02.05. 11:03:47

Ez igen!Ez számomra nem több annál,mint,hogy reklámozzák magukat.Semmit nem tudnak felmutatni már évek óta (elfogyott a calciopoli előny) és valami úton-módon képben akarnak maradni.Elsősorban Mi,majd Róma,Nápoly,Milán és a Fiorentina is előrébb tart náluk,annak ellenére,hogy egyik klub sem rendelkezik őrült összegekkel.Nem utolsósorban velük ami megemlíthető minden évben az a derby.Nekik ez az év meccse,de mint látthatuk ezen kívül semmi.Én nem látok semmi extrát ebben a hírben és még csak el sem gondolkodtat,mert ez csak fikció.Ma majd bosszúra szomjasan helyretesszük őket,hogy megint a földön járjanak és lássák mi is a valóság.Conte pedig kiválóan végzi a munkáját és sok sikert kívánok neki ami idén valószínűleg egy bajnoki cím lesz.Inkább ad okot elgondolkodásra Allegri,akit már többször megemlítettek a távozásával a PL felé,ha már elmélkedni kell valamin ez inkább az.

En7ex 2017.02.05. 12:00:27

Ahogy mi se ugy az inter sem tud igazan komoly jatekost igazolni az inter azert nem mert nincs bl eselye mi meg nem tudunk 4 millanal tobbet fizetni evente csak 1-2 jatekosnak sajnos amig ezen nem valtoztatunk soha nem fog jonni olaszorszagon kivulrol mas kb csak aki nem kell a realnak manchesternek es sorohatnam

En7ex 2017.02.05. 12:09:22

Nem tudom mi a velemenyetek den en pl khedira helyett pjanic melle kopogtatnek egy rafinha ert aki ha jol tudom most kolcsonbe van vagy kimmich ert mind 2 fiatalok verattibol ugy se lesz semmi

real juve 2017.02.05. 12:34:12

Kacsa az egèsz, ha valaki akor simone fog oda meni .Conte nem az biztos főleg most .Orosz nem engedi el az tutti ...

real juve 2017.02.05. 12:36:45

De ez a Pioli elèg jo öszeràzta őket

Grinta 2017.02.05. 12:55:57

@Apuleius: Most esküszöm nem kötekedésből írom..de Miki topjátékos,Verretti nem...ezek a dolgok hogyan dőlnek el Nálad?Nyilvánvalóan szubjektív a dolog megítélése.Nálam amúgy mind2az

Apuleius 2017.02.05. 13:02:34

@Grinta: Nyugodtan keresd vissza, soha nem írtam olyat, hogy Verratti nem top játékos. Te azt írtad róla, hogy "klasszis", erre írtam, hogy szerintem abszolúte nem az. Ezt változatlanul így gondolom. A top játékos és a klasszis két teljesen eltérő fogalom (legalábbis szerintem).

Grinta 2017.02.05. 13:05:58

@Apuleius: Véleményem szerint ez csak szőrszálhasogatás,de akkor még visszakérdeznék annyit amit Te is kérdeztél Rikootól...abba csak a Messi,Ronaldo,Pogba,Sanchez fér bele? :)

Il Principino 2017.02.05. 13:10:02

Láttuk,hogy Thohir mennyi pénzt ölt a sinterbe :)
Sztem ezzel csak hitegetik a szurkolóikat,hogy ez meg az lesz stb...
Talán,ha arab tulajról lenne szó,még el is hinném!

Apuleius 2017.02.05. 13:11:05

@Grinta: Szerintem ez abszolúte nem szőrszálhasogatás. Igen, a "klasszis" fogalmába az adott időszak legszűkebb elitje fér bele, s nagyjából olyan játékosok, akiket Te vagy Rikoo említettetek. Egyébként ebben a tekintetben Mkhitaryan pontosan ugyanúgy nem klasszis, ahogyan Verratti sem az.

2017.02.05. 13:21:36

@Apuleius: Már csak tényleg az adott skála függvénye, de igen különbséget lehet tenni akár klasszis és top között. :D
Bár a top kategória sok játékost nem nagyon foglal magában manapság.

Apuleius 2017.02.05. 13:24:07

@hellan: Igen, habár azt el kell ismerni, hogy (ahogy ez az eset is mutatja) ezek tényleg szubjektív és pontosan nehezen definiálható fogalmak :-)

2017.02.05. 13:25:54

@Apuleius: Egy dolog tuti: Padoin top kategória volt, nem vitás. :D

Roli984 2017.02.05. 13:36:08

Végre lesz egy komoly ellenfél a ligában. Már elég unalmas volt a Roma vergődése. Én Örülök hogy végre az olasz liga is talán előrébb lép. Abban hiszek, hogy fejlődni csak éles versenyben lehet.
FFPt szerintem simán kijátszák. City is megoldotta, meg egy csomó csapat. Szerinem FFP sokkal inkább a kis csapatokat sújtja, és el kellene törölni.
BL semi számít annyit, mint itt egyesek gondolják. MU úgy lett a legtöbb bevételt generáló klubb, hogy az utolsó 5 évben 2x volt bl ben és akkor is csak égtek.
A lényeg a vízió, a klubb csodás jövőjéről kialakított kép, és az hogy ezt minél többen bevegyék.
Szerintem nagy pénzszórás lesz Milánó sötét oldalán, ami nem szimpatikus, de azért az olasz focinak jó.

babo0410 2017.02.05. 13:39:31

@Roli984: De a komoly ellenfél ne ez ilyen hányinger legyen már! Ha rágondolok már rosszul vagyok.

Grinta 2017.02.05. 14:18:28

@Apuleius: Ahogy Barney is mondta..Elfogadom a kihívást!! :D

Il Principino 2017.02.05. 15:27:30

@hellan: Arany szívem..hogy tud hiányozni :( :( :D :D

biancineri101 2017.02.06. 10:00:53

Az inter már csak ilyen. Ahelyett, hogy tudatosan építkeznének (azaz kiegyensúlyozottan), néha beleölnek egy rakat pénzt a csapatba nyernek 1-2 bajnoki címet, aztán újra eltűnnek 10 évre. Conte szereinetm a chelsea-nél is kap majd egy szerződés hosszabbítást egy ilyen szezon után, a pénzel ott sincs gondja a tulajnak. Meg szerintem egy felépített Chelsea-vel a BL-ben is szívesen kipróbálná magát. Az internek az egyetlen esélye, hogy ha a Juve elfárad fejben és amiatt nem lesz bajnok. Aki most a Juve után elősször szerez scudettot, annak a játékosai majd elhiszik magukról, hogy tudnak és az nagy fegyver lehet majd a jövőre nézve...

biancineri101 2017.02.06. 10:06:35

Még egy gondolat: Én rühellem az intert, de örülök hogy a kínaiak (az új arabok/oroszok lásd: Premier league) most az Olasz bajnokságba öntik a pénzt. Az intert amúgy se tartottam soha olasznak, a neve és a játékos állománya is ezt sugalja, szóval náluk nem zavarnak a Kínaiak. A bajnokságnak most pont ijen tőkeinjekcióra van szüksége, hogy újra versenyképesek legyünk. 2018-ban lezs egy Bitang Juve, egy pénzes és erősödő inter, még hozzájuk kell 2 jó csapat és a tuti 4 BL-hellyel végre van esélye a SerieA-nak szintet lépni.

babo0410 2017.02.06. 14:56:25

@biancineri101: Csak ne az interbe öntenék. Vették volna meg, és mentették volna meg a csődtől a Parma-t.:D
Habár történelmileg nehezen lenne elképzelhető egy kínaiak által sztárokkal teéeraoktt kirakat Parma. Ott a fiatalokról szólt mindig is a foci. Igaz aztán egy idő után már csak üzleti célra használták őket. De a lényeg, hogy az inter ne feltámasszák, hanem süllyesszék már el! Helyettük lehetne más csapatokba invesztálni. Pl. Milan, vagy a Roma stadionját kéne végre engedélyezni, és minél előbb felhúzni, és szerintem az onnan befolyó pénzzel nagyon meg tudnának erősödni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3528) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (974) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10271) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4333) mercato (4283) nyilatkozat (7685) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4299) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása