Cuadrado: „Mosolygósnak születtem”

cuadrado_juan_orom.jpgA Juventus szélsője, Juan Cuadrado elmondta, miért nem lehet letörölni arcáról a mosolyt, ami sok esetben kisegítette nehezebb helyzetekben.

A kolumbiai futballistának gyerekkorában komoly traumát kellett elszenvednie, hiszen édesapja gyilkosság áldozata lett, amikor Juan négyéves volt, azonban a jelenleg huszonnyolc éves futballista ennek ellenére pozitívan tekint az életre.

„Hogy miért mosolygok mindig? Ilyennek születtem.” - fogalmazta meg egyszerűen válaszát Juan Cuadrado a La Repubblica munkatársának. „Az pedig, hogy kolumbiai vagyok, csak még inkább segít, mivel a dél-amerikaiak általában természetüknél fogva vidámak, a kolumbiaiak pedig élen járnak ebben.

Azt is elmondhatom, hogy olyan időket is megéltem, amik arra tanítottak, hogy kemény időszakokban is bízzak a mosolygásban. A vidámság gazdagság, bár nem mindig mutatkozik ez meg, vagy sokszor összekeverik az emberek.

Nagyon komoly vagyok, de amióta csak Olaszországba érkeztem, azt mondják nekem, hogy egyáltalán nem tűnök annak. De a komolyság eltűnik, amint zenét hallgatok, viccelődök vagy mosolygok, amikor nem a futballról van szó.

Az olaszok eltérő kulturális beállítottsággal rendelkeznek, tény, hogy rendkívül koncentrálnak, de a brazilok öt világbajnokságot tudhatnak magukénak, és ők táncolnak, nem igaz?

Hála Istennek én az öröm révén dolgozom fel az élet komolyságát, és ezt hívom segítségemre nehéz időkben.”

A szélső első csapata az Udinese volt Olaszországban még 2009-ben, és minden bizonnyal otthonától rendkívül különböző környezetet ismert meg az Appennini-félszigeten.

„Mamma mia, nagyon hideg volt Udinében! Kolumbiában azelőtt csak a nyarat ismertem! Aztán meg szélsőhátvéddé kellet válnom, de ebben a pozícióban csak a kolumbiai bajnokságban játszottam, ami nagyon különbözött az olasz futballtól. Semmit nem tudtam taktikai szempontból.

De jó volt átélni azokat a pillanatokat is, mivel mindig arra kényszerítettem magam, hogy ne veszítsem el az örömöt és a mosolyom.

Azt mondtam magamnak, hogy egy álom megvalósításáért érkeztem, az álmot pedig ötéves koromban fogalmaztam meg, és ezért tudtam, hogy semmi esélye annak, hogy megfutamodjak.

Azért tudtam kitartani, mert rengeteget imádkozok, a bennem lévő erő jelentős része Istennel szembeni hitből fakad.”

Juan Cuadrado nem tagadja, hogy sokan próbálták már átalakítani a játékstílusát, azonban nehéz megtalálni a megfelelő egyensúlyt.

„Eljött az ideje a felnövésnek, egyszerűbben kell játszanom. Massimiliano Allegri számtalanszor mondta ezt nekem, de az igazság az, hogy mióta betettem a lábam Olaszországba, az összes edző ezt mondta nekem, kezdve Pasquale Marinótól, hogy keressem az egyszerű megoldást.

Azonban Massimiliano Allegri nem szeretné, ha elvészne az ösztönöm. Intelligensen kell kezelnem a helyzetet anélkül, hogy túlgondolnám. Ennek a megtanulásához adott időt kell töltenünk a saját térfelünkön, aztán fontos a másik térfélen is jelen lenni. Ezt alkalmazom, mivel sok mindent szeretnék még nyerni.

Hogy megnevettetem-e a csapattársaimat a táncommal és az éneklésemmel? Nem, most már Dani Alves a hivatalos DJ.

Amikor még itt játszott Paul Pogba, akkor tanulmányoztuk a zenéket, a táncokat és az ünnepléseket. Paul és én nagyon jó barátok voltunk, mostanában is gyakran hallunk egymásról.

A nyáron Medellinben barátságos meccset szervezek az ő és az én barátaim között, természetesen az alapítványom számára. Hála Istennek előbb-utóbb sikerül összehozni.”

De hogy tetszik a Fiorentinától egykor a Chelsea csapatához távozott futballistának a Juventus új, 4-2-3-1 alapú rendszere?

„Nekem jobban tetszik, de a hozzáállás a fontos, a düh és a csapatszellem. Itt van például Gonzalo Higuaín, aki ragadós példát mutat, amikor valamelyik ellenfelet futtatja meg.

Hogy mit tervezek a jövőben? A jövőm ehhez a helyhez köt most, számos trófeát szeretnék nyerni, aztán csak Isten tudja, hogy mi lesz a következő lépés.

Ja, hogy mibe fogok majd a futball után? Ó, ezt már eldöntöttem: életre fogom nevelni a gyermekeimet az alapítványnál. Amikor abbahagyom, visszatérek Medellin városába, és teljes mértékben ennek szentelem majd az időmet.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2112179966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2017.02.03. 14:05:25

Cuadradinnyó ala Bongyor Johnny! :D

Hajrá!

Juve82 2017.02.03. 14:08:42

Köszönjük a hosszú fordítást! Én nagyon örülök, hogy itt van és üde színfoltja a csapatnak a kis kolumbiai:)!

Gabuero9 2017.02.03. 15:42:14

Nagyon jo szelso. Nem topszli, nagyon gyors, jol cselez, kreativ.
Kell o nekunk nagyon, foleg ebbe a felallasban.

Il Principino 2017.02.03. 16:14:58

Őt nyáron végleg meg kell szerezni nincs mese :)
Benatia-t meg tartsa meg a bajor bőrgyatyás bagázs,Rugani kapjon több szerepet inkább..

Il Principino 2017.02.03. 16:45:53

@MdewC: Én úgy tudtam,hogy ismét kölcsön vettük és most szezon végén már meg van határozva mennyiért véglegesíthetjük...

Nathas 2017.02.03. 16:47:18

@Il Principino: Ne kapkodjuk el! Benatia alig kapott szerepet, de mikor pályán volt, akkor igenis jól játszott. Chiello és Barza is sokat sérült (plusz utóbbi eléggé le is lassult), Rugani meg még nem bírja úgy a nyomást. Szóval szerintem még szükség lehet Medhi-re.

2017.02.03. 17:26:01

Hányszor megmentett minket ez a kis fürge pumukli! :)

delpi0823 2017.02.03. 18:01:47

@Nathas: Egyetertek Benatia egy kincs kulonben,vilagklasszis a posztjan,ha nem lesz serult akkor egyertelmuen le kell igazolni.Plane ugy hogy a maga 29-30evevel az egyik legfiatalabb vedonk,sajnos mar Barza es Chiello se lesz fiatalabb.

Il Principino 2017.02.03. 18:43:06

@delpi0823: Benatia mint világklasszis?Na ne viccelj :) Előbb nyúltak a bajorok Kimmichhez,vagy Martinezhez mint hozzá..nem véletlenül nem kell nekik..A Romaban még jól tolta,azóta a sérülések miatt lefelé vezet az útja..Jöjjön a brazil srác,vagy Caldara és ott van Rugani is..Nem kell még egy Cáceres,akit alig lehet használni!

Rikoo 2017.02.03. 21:04:27

@Il Principino: Jöjjön a brazil srác. Ha nem is annyira jó 5. védőnek megfelel. Felesleges Benatiaért 20 milliót kifizetni. 4 védős rendszerben 5. belsővédőnek óriási luxus ennyiért leigazolni egy 30 éves játékost. De a hírek szerint nem is nagyon fogjuk erőltetni a leigazolását illetve Marotta sem mondja biztosra, hogy leigazoljuk.

cd1 2017.02.03. 21:08:13

Nagy kedvenc. Kár lenne egyszerűsíteni a játékát, így jó ahogy van.

venember83 2017.02.03. 21:13:29

@Il Principino: Németországban Barza is kutyaütőként futballozott, erről azért ne feledkezz meg. Más kultúra, más futball, más játékosok válnak be Németországban és Olaszországban.

venember83 2017.02.04. 07:22:50

@delpi0823: kérlek, tartózkodj a személyeskedésektől.

delpi0823 2017.02.06. 01:06:08

@Il Principino: Szalljal le rolam rendben,nem erdekel se a velemenyed,sem a baromsagaid,ne is probalj meg valaszolni mert mar ugysem fogok irni,nem fogoj reagalni egyik hozzaszolasodhoz sem,te se reagalj az enyemekre ,ennyi,befejeztem.

Il Principino 2017.02.06. 12:27:05

@delpi0823:
1. te reagáltál legelőször az én kommentemre,ami nem volt kötelező..
2. az alpári stílust és a személyeskedést is te kezdted...
3. végre valamiben egyetértünk,nem reagálunk egymásra!

2017.02.06. 12:33:43

@delpi0823: @Il Principino: Srácok, utolsó felszólítás, kerüljétek egymás hsz-eit, ha másként nem megy, kövi alkalom pihenő lesz mindenkinek, köszi a megértést.

delpi0823 2017.02.06. 15:48:26

@hellan: Befejeztuk mar megbeszeltuk hogy nem reagalunk egymas hozzaszolasaira.Elnezest reszemrol a balhe miatt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása