Raiola szerint Matuidi valószínűleg meghosszabbítja szerződését

matuidi_blaise_furcsa_mosoly_psg_mezben.jpgBlaise Matuidi ügynöke, Mino Raiola nemrégiben arról beszélt, hogy pártfogoltja új szerződést fog aláírni a Paris Saint-Germain vezetőségével a folytatásról.

A Juventus közel állt a harcos francia középpályás megszerzéséhez a nyáron, ám a PSG elnöke, Nasser Al-Khelaifi végül megvétózta az ügyletet, mivel a francia klubnak nem tetszett, hogy Kingsley Comant elcsábította az észak-olaszországi Öreg Hölgy.

A nyári átigazolási időszak lecsengését követően úgy tűnt, hogy Blaise Matuidi nem fog szerződést hosszabbítani, és 2017 nyarán akár Torinóba is költözhet, mivel Unai Emery nem adta meg az elvárt játéklehetőséget a középpályásnak.

Mindazonáltal a Le Parisien számára adott interjúban nemrégiben Mino Raiola a francia válogatott számára pozitív eseményekről számolt be.

„A dolgok természetes medrükben haladnak előre.” - idézi a francia napilap Mino Raiola szavait.

„Egyeztetéseket folytatunk a klubbal, amik rendkívül pozitív hangulatban zajlanak. Szerintem Blaise a PSG kötelékénél fog maradni.”

Blaise Matuidi kiesésével a torinói vezetőségnek másik opció felé kell irányítania figyelmét, amennyiben meg kívánja erősíteni az elmúlt években Arturo Vidal, Andrea Pirlo és Paul Pogba távozásával jelentősen meggyengült középpályát, ám a francia klub ténykedése akár példaként is szolgálhatna, hiszen jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy végül a klub akarata diadalmaskodott a játékos szándéka fölött.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2012027141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomy81 2016.12.06. 12:28:01

"nagyon úgy tűnik, hogy végül a klub akarata diadalmaskodott a játékos szándéka fölött." és még a játékos is diadalmaskodik Raiola akarata fölött...

Jamal Jamal 2016.12.06. 12:34:50

lehet nem is baj, lesz másik... mindig van másik/jobb másik

Rocky80 2016.12.06. 16:11:43

Mi ez a gerjesztés az utolsó bekezdésben? :D

babo0410 2016.12.06. 16:38:32

Ezt az utolsó bekezdést nagyon nem kellett volna leírni. Ez csak egy szándékos hangulatkeltésnek tűnik.
Nem tudom éppen mire vagy kire gondoltok a bekezdés kapcsán, de semmi értelme célozgatni. Pogba-nál tudjuk, hogy Raiola már két éve az eligazoláson dolgozott, és maga a francia is azt nyilatkozza folyton, hogy neki az igazi otthona a United. Akkor mi értelme lett volna megtartani? Vagy Vidalt, aki szintén álmai csapatába igazolt. Szerintem Matuidi helyzete teljesen más, mint Pogba-é vagy Vidalé. Sokkal inkább Mandzukic-hoz lehetne hasonlítani. Mandzukic is ment volna, de az edző meggyőzte.
Vajon miért nem ehhez hasonlítjuk Matuidi esetét? Pont ugyanaz a két sztori.

venember83 2016.12.06. 16:42:20

@babo0410: nyugodtan írd egyes számban. Az meg szerintem nyilvánvaló, hogy kire gondoltam. Nem hangulatkeltés, hanem egyszerű vélemény. Ritkán talán az is belefér a viszonylag objektív virtuális világunkba.

Matuidit az edző győzte meg? Ez egyedi látásmód a részedről, de korántsem meglepő.

babo0410 2016.12.06. 16:46:18

@venember83: Mivel erről már volt korábba cikk itt is, hogy ő el akart jönni, és miután beszélt vele Emery, akkor döntött a maradás mellett, így ez nem egyedi látásmód, hanem egy tény.

venember83 2016.12.06. 16:49:31

@babo0410: és miért volt még egyáltalán ott a PSG-nél, hogy "az edző meggyőzhesse"? Talán azért, mert az átigazolási szezonban azt mondták neki, hogy nem megy ő sehova?

babo0410 2016.12.06. 16:56:17

@venember83:
„Akkoriban valóban készen álltam arra, hogy a Juventushoz csatlakozzak.
A nyaralásomat töltöttem, és mindenféle pletykákat hallottam, amik zavartak, és nem igazán tetszettek. Számos kérdést feltettem akkor magamnak, és arra a válaszra jutottam, hogy talán itt az ideje a távozásnak. A Juventusszal folytatott tárgyalások pedig csak tovább táplálták ezt a vágyat.

Talán akkoriban nem éreztem a párizsiak szeretetét, és ez nagyon zavart engem. Mivel a Juventus nyíltan érdeklődött, beszéltem Unai Emery edzővel, aki azóta sem változtatott a pozícióján.
Az edző soha nem mondta, hogy nem számít rám. Ez elgondolkodtatott, és azt mondta, hogy meg kell ismernie engem.
Amennyiben Unai Emery nem beszélget így velem, talán összecsaptam volna a klubbal, amire azonban nemigen vágytam, mivel szeretem ezt a klubot.
Tehát talán távoztam volna. Mondhatjuk így. De talán én is hibáztam, és a PSG elnöke mindig biztosított ragaszkodásáról. Tehát talán a klub nyitott egy ajtót adott időpontban, aztán meggondolta magát a vezetőség.”
Matuidi

"A Manchester United ott van a szívemben. Ez az igazi otthonom, amikor távoztam, hogy csatlakozzam a Juventushoz, tudtam, hogy egy nap majd visszatérek ide. Itt lenni olyasvalami, ami természetes számomra. Olyan, mintha csak nyaralni mentem volna, majd visszatértem. Semmi sem változott, ugyanaz az ember vagyok, s ez a klub is ugyanaz."
Pogba

venember83 2016.12.06. 18:27:27

@babo0410: a véleményedet elfogadom természetesen, de engedelmeddel én is ragaszkodok az enyémhez.

Ha pedig a cikkbe beillesztett pár sor zavar, nyugodtan fordulj a szerkesztőkollégákhoz, hogy töröljék ezeket.

További szép estét.

babo0410 2016.12.06. 19:26:40

@venember83: Természetesen nam akartalak megsérteni, jogod van a véleményedhez, csak nem értem, hogy mire jó folyton a vezetőséget kritizálni? És természetesen véleményed lehet neked is, de azt szerintem jobb lenne, ha komment formájában írnád le, és nem a cikkben közölnéd. Legalább is szerintem. De nem akarok kötekedni senkivel.
Neked is szép estét.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása