Khedira Bajnokok Ligáját nyerne a Juventusszal

khedira_sami_golorom_lazio.jpgA Juventus német válogatott középpályása, Sami Khedira a torinói csapatnál töltött időszakról, valamint az eddigi élményeiről beszélt, s azt is elárulta, hogy a Bajnokok Ligája-siker miatt igazolt a zebramezesekhez.

"Eljön egy pont, amikor az embernek meg kell állnia, s az életére, valamint a karrierjére kell gondolnia." - mondta Khedira az UEFA hivatalos honlapjának adott nyilatkozat során.

"Megértettem, hogy a Real Madrid volt a legjobb dolog, ami történhetett velem, öt csodálatos évet töltöttem Madridban, ahol különleges emberekkel és kiváló játékosokkal találkoztam.

Huszonnyolc éves koromban azonban két választási lehetőség állt előttem: meghosszabbítani a szerződésemet, s Madridban zárni a pályafutásomat, vagy új kihívást keresni. Valami újat akartam, valami mást, újra magamra akartam találni.

Ekkor hívott a Juventus, s azonnal nyilvánvaló volt, hogy klubot fogok váltani. A Juve olasz bajnok volt, bejutott a Bajnokok Ligája döntőjébe, s visszanyerte a régi kisugárzását. Számomra ez egy új ország volt, egy új kultúra és egy új nyelv. Az edzővel beszélve megértettem, hogy abban a szerepkörben játszhatok, ahol akartam, hogy nagyobb felelősségem legyen, s vezér lehessek. Működött, s azt gondolom, hogy a legjobb választás volt aláírni a Juventushoz.

A Bajnokok Ligája? Ha jól emlékszem, a Juventus 1996 óta nem nyerte meg, ezért azt mondanám, hogy itt az idő, hogy megnyerjük. Ezért vagyok itt, ezért csatlakoztam a Juventushoz. Ugyanakkor azt is tudom, hogy ez nem egyszerű, az ember álmodozhat róla, hogy megnyeri, de mindig keményen kell dolgozni azért, hogy ez sikerüljön.

Komolyan hiszek benne, hogy a keretünk versenyben lehet a trófeáért, de tudjuk, hogy vannak még nagyon erős csapatok, amelyek harcban vannak. A Bajnokok Ligájában, ahogyan azt idén is láthatják, nyolc csapat van, amely reálisan megcélozhatja a trófeát. Jó csapatok és kiváló játékosok sora verseng ugyanazért, így tudjuk, hogy egy kis szerencsére is szükség van.

Minden egyes nap a Bajnokok Ligája megnyerésének álmával küzdünk és dolgozunk. Tavaly már a legjobb tizenhat között a legerősebb ellenféllel, a Bayernnel találtuk szemben magunkat, s nagyon közel jártunk. Végül kiestünk, de ez előfordul, másként is alakulhatott volna. Csak továbbra is hinnünk kell, s még keményebben kell dolgoznunk, mint a többi csapat."

A Juventus sikereihez nagy mértékben hozzájárulhat a Juventus Stadium hangulata is, hiszen a csapat hazai színtéren hosszú győzelmi sorozatot tudhat a háta mögött a bajnokságban, míg a Bajnokok Ligájában mindössze egyetlen alkalommal távozott innen győzelemmel a vendégcsapat.

"Az első mérkőzésem a Juventusnál a Sevilla ellen volt a Bajnokok Ligájában. Nézőként voltam ott, s különleges volt az atmoszféra, amelyet később a pályán is megtapasztaltam. Csak negyvenezer néző, s azonnal azt gondoltam, hogy ez elképesztő. Ha az ember becsukja a szemét, s belekóstol a hangulatba, a szurkolók lelkesítése miatt azt gondolná, hogy százezren vagy még többen vannak.

Ez igazán nagy lökést ad. Nézzék csak meg a fontos mérkőzéseket, mint például tavaly a Napoli ellen, amikor 0:0 volt az állás, a szurkolók pedig az utolsó pillanatig hajtottak bennünket. Vagy a Bayern ellen, amikor kétgólos hátrányban voltunk, nem játszottunk jól, de a szurkolók segítettek talpra állni, s majdnem megnyertük azt a mérkőzést. A hangzavar, az izgatottság és a hangulat a stadionban egészen különleges, még európai szinten is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4612027423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathas 2016.12.06. 15:29:26

"Az edzővel beszélve megértettem, hogy abban a szerepkörben játszhatok, ahol akartam, hogy nagyobb felelősségem legyen, s vezér lehessek." - nehéz megállni mosolygás nélkül :)

Bbenj 2016.12.06. 16:01:55

Nem szeretne inkàbb àzsiai bl-t nyerni a Guangzhou csapatàval??

.Bulldeo 2016.12.06. 16:08:26

@Nathas: A klasszikus kerékkötő szerepkörre gondol.

babo0410 2016.12.06. 16:12:30

Anyám. Ennyi hülyeséget összehordani. Lehet nem játszik látványosan, de ettől még nagyon is hasznos. Jól szűr. Felesleges szapulni.

The king of alibis 2016.12.06. 16:13:56

Remélem télen takarodsz a pííbe

mpite 2016.12.06. 16:27:56

@babo0410: Én nem szoktam szapulni Khedirát, de a "jól szűr" kifejezésre én is felkaptam a fejem és rákerestem a statjaira. Az eddigi 12 Serie A mérkőzésén átlagban 1,2 szerelése volt (whoscored). Azért ez több, mint gyatra egy védekező felfogású középpályástól. A szintén gyakran megtalált Hernanesnél ez a szám 2,1.

The king of alibis 2016.12.06. 16:40:01

@mpite: úgy hogy Hernanes visszavont irányító és pályafutása során ritkán volt feladata a védekezés

babo0410 2016.12.06. 16:43:48

@mpite: Bele fog jönni. Jól kezdte a szezont. Szerintem annyi Khedira-val a gond, hogy az idén tud először hosszabb ideig sérülésmentesen játszani, és pihenőre lenne szüksége. Biztosra veszem, hogy ennél sokkal jobb is lesz.

The king of alibis 2016.12.06. 16:44:29

Ez a lófejű bohóc elvileg védekező középpályás. Viszont védekezni nem szeret (nem is tud) támadásokhoz szeret felmenni, nem is figyelnek rá (mert ott is bűngyenge) helyzeteit csekély %-ban értékesíti. Játékostársak ritkán keresik, ős is szereti magát kivonni a játékból, meccsek nagy részében csak lézeng a pályán, ha támad az ellenfél meg sem próbál besegíteni a védelemnek, könnyen kocorászik visszafelé. Állítom, ha a nagy magyar bajnokságban játszana, onnan sem tűnne ki, max a lófejével.
Kérdem, megér ez a bohóc 4,5 millás fizut? Ennyit egy Primaverából felkerült fiatal is hozna.

Bbenj 2016.12.06. 16:45:10

@babo0410: annyira nem jàtszik làtvànyosan,hogy a meccsen kb 90%-ban èszrevehetetlen!meg jol szűr?amikor nagy ritkàn èszre vehető akkor is a kapu előtt bènàzik...

Leram7 2016.12.06. 16:47:01

Voltak bíztató megmozdulásai és nagyon jó meccsei. De sajnos lassú és puhány, ez az igazán agresszív csapatok ellen mutatkozik meg, amikor is Khedira nagyon szenved.

Meg kell tartani őt, de amolyan csere / kiegészítő ember szerepkör a reális.

m.martin91 2016.12.06. 16:56:07

@Bbenj: Ők az örökös kínai bajnokok. Oda nem fér be. Ott jobb játékosok játszanak.

The king of alibis 2016.12.06. 16:56:21

@Leram7: 4,5 milláért üljön a padon? Hát még mit nem. Hátha valamelyik kínai bohóc klubnak kell majd

babo0410 2016.12.06. 17:01:29

@Jóska gyerek: Erősítést jelentő cserejátékost alacsony fizetéssel nem fogsz találni. Sajnos a mai fociban a cserék is keresnek ennyit. Vagy vissza lehet hozni esetleg Melot vagy Padoint. Melyiket szeretnéd Khedira helyett a padra? Nekik alacsony a fizetésük, igaz cserébe egy Bayern ellen nem nagyon lehetne becserélni őket.
Ha azt akarjuk, hogy a padon is minőség üljön, annak ára van.

mpite 2016.12.06. 17:04:50

@babo0410: Én is optimista vagyok és nem szapulok senkit általában, indokolatlanul meg pláne nem. Csak azt mondom, hogy a tények (=statisztikák) alapján egyáltalán nem játszik jól. Vannak, akik zsigerből szidnak mindenkit, te meg pont az ellentétje vagy, zsigerből védesz mindenkit. Khedira idén erre nem szolgált sajnos rá. De nem én foglak megváltoztatni ebben a tekintetben, ez is tény :) Mindenki akkor jár jól, ha végül neked lesz igazad és tényleg úgy fog játszani, mint az év elején.

Viszont én nem gondolom, hogy a fáradtság lenne az oka, szerintem egyszerűen nem elég jó a tartósan Juventus szintű csúcsteljesítmény nyújtásához, fellángolásai voltak és vannak csak.

JuventusFanatikus 2016.12.06. 18:01:24

Én nem nagyon szoktam szidni a játékosokat, csak ha tényleg megérdemlik.Khedira sajnos nem sokat tesz hozzá a játékhoz, csak lézeng össze vissza, ha labdát kap, akkor lepasszolja a legközelebbi emberhez.így nem sok hasznunk van belőle.

Watakuki 2016.12.06. 19:52:08

"Ez a bele fog jönni" szöveg, hááát... másfél éve nem tud tartósan jól játszani, de legalább a támadások fele elhal benne, nem beszélve a rengeteg eladott labdáról... mindegy, amíg nem Asamoah játszik, addig tökéletes.

2016.12.06. 21:39:20

Te leszel még egyedül vezér...én valamiért bizakodó voltam vele kapcsolatban,amikor idekerült,mert azért csakcsak megnyert mindent és mindenhol alapember tudott lenni,gondoltam nem véletlenül. Ehhez képest be kell látni,hogy igazi semmirekellő,semmiben sem hasznos,nem harcol,nem szerez labdákat,támadásban full homály,képtelen bármi értékelhetőt hozzátenni a játékhoz. Röviden,tömören,igazi fék,aki a nevéből él.

NagyonJuve 2016.12.07. 01:27:48

@fire06: azért nevet kellett szerezni. Nem születési kiváltság a nevéből élni.

.Bulldeo 2016.12.07. 02:09:30

@babo0410: Khedira jól szűr.. hát, neked aztán jó alacsonyan vannak az elvárásaid.
Tíz ujjadat megnyalnád, ha Kanté szűrne a tuniszi alibista helyett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása