Dybala önbizalomhiánytól szenved

dybala_paulo_mutat.jpgPaulo Dybala elsimerte, hogy a Juventus számára az idény kezdete bizony hagy kívánnivalót maga után, amely persze a játékosok moráljára is hatással van. A játékos arról is beszélt, hogy kicsit önbizalomhiányos az utóbbi időben.

Az argentin támadó bemutatkozó évében minden sorozatot figyelembe véve 23 találatig jutott 46 mérkőzésen, s egyből bajnokságot nyert a Juventusszal, önmaga számára az elsőt, csapata számára sorozatban az ötödiket.

"Tavaly egy kicsivel jobban indult a szezonom." - kezdte a játékos az ESPN-nek adott nyilatkozatát.

"Talán egy kicsit önbizalomhiányos vagyok mostanában." - folytatta.

"De minden erőmmel azon vagyok, hogy segítsem a csapatot, bármilyen módon, ahogy tudom. Ha nem tudok gólt szerezni, akkor megpróbálok összejátszani azokkal akik képesek rá. Például elfutásokkal, vagy a labdakihozatalok megzavarásával segítek."

Még mindig várat magára Dybala első gólja a szezonban, mely a ma esti Cagliari elleni mérkőzésen meg is születhet. Ezzel szemben honfitársa, Gonzalo Higuaín már három találatnál jár négy forduló alatt.

"Gonzalo nagyon fontos játékos a csapat számára. Az összes új érkező hozzáad valamit a csapat játékához és segít abban, hogy versenyképesebbek legyünk a tavalyi évhez képest."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1111733985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patricco 2016.09.21. 22:42:40

Csak nehogy ez az onbizalomhianyban szenvedes kitartson egesz evben......

Rocky80 2016.09.21. 22:50:23

Pedig még mindig te vagy a legnagyobb király! Persze csak a mezőnyjátékosok közül. :D

I love JU 2016.09.21. 22:51:33

@Patricco: nem fog. betalál ő is, mint tavaj Morata aztán megnyílik a csap :) Forza Juve

Rikoo 2016.09.21. 22:52:36

Sajnos nagyon látszódik ez. Kapd össze magad komi, mert szükség lesz Higany mellett egy másik klasszis támadóra a BL-ben.

Patricco 2016.09.21. 23:00:56

Lehet hogy ellotte az osszes puskaporat a felkeszulesi merkozeseken.

cd1 2016.09.21. 23:07:57

Majd jönnek a gólok, nem kell fosni. Minden megmozdulásán látni, hogy klasszis.

babo0410 2016.09.21. 23:39:26

Én őt nem féltem. Bele fog jönni véleményem szerint.

Kukszi 2016.09.22. 05:30:48

Picit lehetne önzőbb is most !
"Nincs gól amíg nem lősz"
Nem kell pincérkedni állandóan és kiszolgálni a társakat.
Pl.
Higany talál magának úgy is ziccert, mert klasszis ő is.

Mixbetegállat 2016.09.22. 07:51:09

Ha összeszámoljuk azokat a ziccereket amiket a kapu közvetlen torkából megpróbált lepasszolni honfitárásnak és nem született belőle gól, akkor ő lenne nálunk a házi spíler pontszerzésben, és egy pár csapatnak már többet kéne csapatpschycho-t foglalkoztatni..

Pavel1988 2016.09.22. 08:34:41

Nekem nem tetszik, hogy ennyire hátra tolja Allegri. Nagyon kevés helyzet adódik előtte, ne tüntessük már el egy összekötő szerepben a világ egyik legtehetségesebb csatárát...

pedronegroo 2016.09.22. 09:06:50

Higany elnyomja, ez van, Allegri meg lassan már középpályást csinál belőle. Nem fair úgy a gólokat várni tőle hogy a játékidő nagy részét a középpályán tölti.

Apuleius 2016.09.22. 10:17:51

A történetnek semmi köze Higuaínhoz. Allegri nyomja el, nem Higuaín.

pedronegroo 2016.09.22. 10:51:09

@Apuleius: És Allegri miért nyomja el? Tavalyi legjobb emberével direkt ki akar cseszni??? Csak úgy ok nélkül??? Érdekes felvetés...

venember83 2016.09.22. 11:19:09

@pedronegroo: valakinek ki kell szolgálnia a nyáron történelmi rekordösszegért érkezett csatárt egy ilyen kevéssé kreatív középpálya esetén is.

Apuleius 2016.09.22. 11:22:02

@pedronegroo: Természetesen nem szó szerint értettem, alapvetően nem gondolom, hogy Allegri lelki terror alatt tartja Dybalát.

Mivel azonban a Juve középpályája romokban, Dybala szemmel láthatóan nem pontosan ugyanazon a poszton játszik, nem pontosan az a szerepköre mint tavaly, amikor sok gólt lőtt. Ez az egész nem Higuaínról szól. Nem olyan bonyolult ez.

persze fogalmazhatunk úgy is, hogy Marotta nyomja el Dybalát azzal, hogy nem igazolt Pogba helyére senkit.

Drughi Di Bianconeri 2016.09.22. 11:24:37

Nagyon sajnálom a kis Paolo-t,látszik rajta,hogy szomorkás és elégedetlen magával,mert nem talál be.
Éppen ezért kéne minél hamarabb lövetni vele egy gólt,teljesen mindegy,hogy milyen formában,de,ha azt a kritikus 1. találatot megszerzi,onnantól átszakadhat a gát.

Azért egyesek túlzásokba esnek, még így sem játszik rosszul,mindent megtesz, a labdakihozatalai,cselei,meglátásai így is élményszámba mennek,pláne,hogy ezekben Ő a legjobb a keretünkben !
(A néger palikától még így formán kívül is hasznosabb)

Egyértelműen a gól hiányzik a játékából.

Szvsz. szó sincs arról,amit egyesek pedzegetnek,nem parancsolt rá senki,hogy :
"Pali fiam,innentől csak és kizárólag Higuain-nal lövethetsz gólt".

Ez szvsz. onnan látszik,hogy lőne Ő és lő is,csak éppen rosszkor,amikor meg ziccerbe van egyszerűen lepasszolja = ez az önbizalomhiány jele egy csatárnál.
Higany is akart vele gólt lövetni,tegnap is,nem is 1szer,pedig tudjuk,hogy egy vérbeli önző 9es.

Az tény és való,hogy a játéka átalakult: Ő egy modern trequartista mostmár,ezzel nincs bajom,mert messze a legtehetségesebb,legkreatívabb játékosunk,aki világklasszissá érhet nálunk, de türelmesnek kell lenni vele, mindenkinek.

Azt ne felejtsük el,hogy Ő még 1 gyerek, hiába hasonló korosztály,mint Pogba,mentes a nigger-exhibicionizmustól,Ő csak edz,játszik, tényleg gyerek még, nem pedig kész,kiforrott klasszis.

Természetesen egy trequartistától nem lehet évi 20-25 gólt várni,Del Piero sem azért volt zseni elsősorban,mert évi 20-30 gólt vert volna...

Az,hogy a posztja némiképp átalakult,semmi összefüggésben nincs azzal,hogy Higuain jött,nem hiszem,hogy taktikai utasítás,hogy nem lőhet,vagy,hogy Higany "leterrorizálná", nincs önbizalma,de az 1. gólja után át fog szakadni a gát !

Hajrá Paolo !!!

venember83 2016.09.22. 11:33:48

@Apuleius: vagy Pogba a távozásával. De felelőssé tehetjük akár Mourinhót vagy Van Gaalt is akár! :)

pedronegroo 2016.09.22. 11:37:07

Már pedig Higany el tudja nyomni Dybala-t. Mandzu mellett több és jobb esélye volt Dybala-nak gólt szerezni. A Horvát inkább birkózik meg visszajár védekezni, meg gólt is csak akkor tud szerezni ha már csak a kis buksiját vagy lábát kell beletolnia a labdába, nem nagyon kerül helyzetekbe.
Na Higany nem ez a karakter, Ő megy mint egy pitbull addig amit gólt nem szerez, Őt más nem érdekli, továbbá Ő minden helyzetből kapura tör és lő. Ezért tudja elnyomni a kis argentint mert Higany sokkal agilisabb és elveszi a lehetőséget Dybala elől. Magyarán azzal veszi el a gólokat Dybala-tól hogy jóval nagyobb eséllyel kerül helyzetekbe és jóval nagyobb eséllyel értékesíti azokat mint a horvát tank. Mi meg ugye legtöbbször csak az első gólig toljuk a támadást, ha az meg van már nem szakadunk meg, ha még kontrákból futja gólokra akkor jól van ha meg nem akkor meg simán visszaállunk, tartjuk az eredményt csak azért nem támadunk hogy minden támadónk gólt szerezzen.

Apuleius 2016.09.22. 11:38:30

@venember83: Igen, teljesen igazad van, ezt a listát elég hosszúra lehet nyújtani. Raiola neve azért akkor még odakívánkozik :-)

Apuleius 2016.09.22. 11:47:38

@pedronegroo: Lehet azon agyalni, hogy Dybala Mandzukic vagy Higuaín mellett érvényesül-e jobban, de abszolúte nem ez az alap probléma. Most ilyen alapon akkor kitalálhatjuk, hogy az lenne a megoldás, ha visszahozzuk Matrit vagy Anelkát, mert ők bizonyosan nem veszik el a lehetőséget Dybala elől. Ennél sokkal lényegesebb tényező, hogy a középpálya kreativitásának hiányában Dybala más poszton játszik. Szerintem totális félreértés egyszerűen Higuaín jelenlétében keresni annak az okát, hogy Dybala még egyáltalán nem talált be a kapuba. Ha valaki onnan közelíti meg az egész történetet, hogy látja, Dybala más poszton játszik, s esetleg kiegészítésként hozzáteszi, hogy Higuaín játéka is más, mint a horváté (s mivel Higuaín jobb játékos, eleve több gólhelyzetet ő próbál megoldani), részemről elfogadható vélemény, de nemes egyszerűséggel azt írni, hogy Higuaín nyomja el Dybalát... Nos, izé...

pedronegroo 2016.09.22. 12:00:24

@Apuleius: Az elnyomást nem kell szó szerint érteni. Egyszerűen azokat a labdákat, passzokat amiket eddig Mandzu lefejelt vagy visszapasszolt azt most Higany kapura lövi. Ilyen egyszerű. Így marad kevesebb szitu Dybala-nak.

Apuleius 2016.09.22. 12:14:47

@pedronegroo: Ezt én értem, s igazából nem is akarom vitatni, csak továbbra is azt gondolom, hogy ennél van egy sokkal alapvetőbb oka is annak, hogy Dybala idén nem jeleskedik a gólszerzésben. Ha lenne egy kreatív középpályásunk, vagy legalább Pjanic végre konstans jelleggel a saját posztján játszana, egész más lenne Dybala játéka Higuaín mellett. Vagyis szerintem Higuaín játékának hatása másodlagos kérdés.

pedronegroo 2016.09.22. 13:02:39

Reméljük Pjanic átveszi ezt a szerepet hogy Dybala feljebb húzódhasson. Amúgy meg egyáltalán nem fura amit mondok, CR vagy Ibra ugyanilyen hatással van a csapattársaira.

steven.h 2016.09.22. 13:36:00

@Apuleius: @pedronegroo: Szerintem csak idő kell nekik. A Messi, Neymar, Suarez hármas is "megfér egy csárdában", reméljük a mi HD minőségű duónk is összecsiszolódik.

venember83 2016.09.22. 14:25:11

@Apuleius: visszatér Sturaro, akkor meglesz Lemina váltótársa, plusz pár hét és remélhetőleg Marchisióra is lehet majd számítani, akkor remélhetőleg Pjanics játékszervezőként működhet a pályán.

FinoAllaFine 2016.09.22. 15:15:33

@venember83: Ez így van, de ettől még nagyon hiányzik 2 középpályás. Egy Witsel/Matuidi féle megbízható mindenes, illetve egy igazi klasszis, aki gólokat, gólpasszokat hoz a kreativitás mellett.

Witsel jöhetne télen bagóért (4-5m), a klasszis pedig nyáron 60 - 80m árkategóriában, amellett hogy végre NEM ADUNK EL KULCSJÁTÉKOST. Az idei nyári mercatot sikeresen lehoztuk pénzügyileg, ideje lenne most már végre csapatépítés szintjén is sikeresnek lenni és igenis invesztálni a csapatba. A szurkolóknak BL serleg kell, nem pedig kiváló pénzügyi mérleg.

Rikoo 2016.09.22. 17:47:50

@Apuleius: Én egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy Allegri miatt van ez a helyzet.

Apuleius 2016.09.22. 18:54:36

@Rikoo: Természetesen nem közvetlenül Allegri miatt van így, erről az tehet, aki eladta Pogbát, s a helyére nem igazolt senkit.

patrik1112 2016.09.22. 19:07:23

Szerintem kicsit tul reagaljatok ezt az egesz tortenetet. Azert nem az a helyzet hogy botranyosan szarul jatszik folyamatosan, egyszeruen tobb rossz dontest hoz. Fiatal jatekos, kicsit megcsappant az onbizalma..szerintem ezt nem kell visszavezetni akar Allegri vagy Marotta, de meg talan Higuain hibajanak se. Folytatnia kell a munkat aztan majd jonnek a golok is, ezt tudja o is. Forza Paulo!

Rikoo 2016.09.22. 21:55:14

@Apuleius: Én ezt nem feltétlenül látom így. Amiért Dybala nem lövi a gólokat az 100%-ban saját maga miatt van.

Apuleius 2016.09.22. 21:56:53

@Rikoo: Ebben most abszolúte nem értünk egyet :-)

Rikoo 2016.09.22. 22:25:01

@Apuleius: Szerintem Allegri elvárása ugyanaz, mint tavaly volt Dybalával szemben. Ami, viszont tisztán látszik, hogy az argentín kerüli, a helyzetbe kerülési lehetőségeket és a tizenhatosnál is teljesen rossz döntéseket hoz. Szvsz ennek nincs köze se Higuaínnak, sem Pogbának sem más játékosnak vagy taktikának.
Ez pusztán önbizalomhiány. Keveset van az ellenfél kapujánál és inkább a tuti játékhelyzetek és alibi passzokat választja. Ezek mentális problémák akik bárkinél előfordulhatnak. Tavaly is volt egy ilyen játékosunk Morata személyében aki sokszor kerülte a helyzetbe kerülést. Nem is lőtt gólt hónapokig. Dybalánál nincs most minden rendben fejben, ha összekapja magát akkor a pályán is többet fog az ellenfél kapuja előtt helyezkedni.
Még emellett megjegyezném, hogy a mostani Dybalában nincs is sok haszna a csapatnak. Megközelítőleg sem csatárt játszik.

Apuleius 2016.09.23. 09:29:18

@Rikoo: "Megközelítőleg sem csatárt játszik."

Igen, ezzel az egy mondattal megfogalmaztad a lényeget.

Dybala nem ugyanabban a szerepkörben játszik, mint tavaly, ennek pedig legfőbb oka, hogy Pogba eligazolt, a helyére nem jött senki, a középpálya kreativitása pedig igencsak hiányos. Ennek a történetnek vajmi kevés köze van Higuaínhoz, de szerintem Te a mentális oldalt is erősen túlértékeled. Mostanra már én is azt látom rajta, hogy nagyon zavarja a góltalanság, de nem mindegy, mit nevezünk oknak és mit okozatnak. A probléma gyökere szerintem nem mentális eredetű.

Dybala egyébként jelenlegi állapotában is a csapat egyik legjobbja, így azzal sem igazán tudok egyetérteni, hogy rossz döntéseket hozna, vagy hogy a mostani Dybala ne lenne sok hasznára a csapatnak.

Rikoo 2016.09.23. 10:48:03

@Apuleius: Én nem ezt látom. Dybala ugyanabban a szerepkörben játszik, mint tavaly csak látványosan kerüli az ellenfél tizenhatosát. Nem az van, hogy nem ér fel, hanem nem is akar helyzetbe kerülni ami komoly baj. Vagy, ha esetleg 20-on belül van lepasszolja vkinek.
Tavaly ugyanígy mélységi csatárt játszott aki visszalépett a középpályára, de felért az ellenfél kapuja elé és bátran lövöldözött 20-25-ről is. Most, viszont ezt nem teszi és ez az önbizalomhiánya miatt lehet.

"A probléma gyökere szerintem nem mentális eredetű."
Na ez az amit találgatunk, hogy mi lehet, de igazából nem tudjuk.

"Dybala egyébként jelenlegi állapotában is a csapat egyik legjobbja, így azzal sem igazán tudok egyetérteni, hogy rossz döntéseket hozna, vagy hogy a mostani Dybala ne lenne sok hasznára a csapatnak."

Technikailag, a csapat egyik legjobbja, de nem azt játsza ami egy csatár dolga, így nem mondanám, hogy a mostani Dybala a csapatjátékra nézve nagy hasznára lenne a csapatnak. Láthattuk az Inter és a Sevilla ellen, hogy az egyedüli ék előretolva semmit nem ér nálunk, ha nem segíti a játékát a második csatár, mert nagyrészt egyedül küzd egész meccsen Mandzukic vagy Higuaín.

Apuleius 2016.09.23. 10:58:14

@Rikoo: Csodálom, hogy mást látsz, Dybala szerintem teljesen egyértelműen nem ugyanabban a szerepkörben játszik jelenleg, így igazából szerintem olyan ponthoz érkeztünk, amikor el fog halni a vitánk :-)

"Technikailag, a csapat egyik legjobbja, de nem azt játsza ami egy csatár dolga, így nem mondanám, hogy a mostani Dybala a csapatjátékra nézve nagy hasznára lenne a csapatnak."

Igen, pontosan ez a probléma, hogy kényszerből nem azt játssza, amiben a legjobb lenne. Mindenesetre továbbra is tartom, hogy jelenlegi formájában is rendkívül hasznos, kiváló passzokat osztogat, a csapat egyik leghasznosabb játékosa, más kérdés, hogy neki rohadtul nem ezen a poszton kellene játszania. Dybalának pillanatnyilag két játékos szerepkörét is be kellene töltenie egyszerre, ami abszolúte nonszensz.

Rikoo 2016.09.23. 11:33:27

@Apuleius: Nem fogunk megegyezni nagyon úgy néz ki :-)
Sokkal többet várok tőle, de kérdés, hogyha felállást váltunk hol lesz helye a csapatban. Cuadradonak és Pjacának is több lehetőséget kell adni, mert ez jelenleg nem normális állapot.

Apuleius 2016.09.23. 11:56:53

@Rikoo: Hát ez szinte borítékolható, de nincs ezzel semmi baj, tök unalmas lenne, ha pontosan ugyanazt gondolnánk :-)

Cuadradót és Pjacát én is szeretném többet látni a pályán (a kolumbiait egyáltalán a pályán látni). Kíváncsi vagyok, hogy Pjaca mire lesz képes hosszabb távon.

Apuleius 2016.09.23. 11:57:15

@keshudioo: Remek összefoglalás a kérdésről.

Rikoo 2016.09.23. 11:58:43

@keshudioo: Egyetértek ezzel az írással. Tényleg nagyobb lehet rajta a nyomás a tavalyi szezon miatt.
Ami kicsit érdekes, hogy a felkészülési meccseken még úgy játszott, mint tavaly. A tétmeccseken, viszont teljesen mást látni tőle és mind1, hogy ki a csatártársa.

Apuleius 2016.09.23. 12:03:05

@Rikoo: Kizárt, hogy teljesen egyetértesz az írással :-)

Rikoo 2016.09.23. 12:17:13

@Apuleius: Nyilván nem az egésszel, de amit kiemeltem az szerintem átgondolandó.
Lehetséges, hogy van rajta bizonyos szintű nyomás ami 2-3 gólnélküli meccs után előjöhet és súlyként hordozhatja a hátán ezt a puttonyt.

Rikoo 2016.09.23. 12:28:16

@Apuleius: Újraolvastam a cikket és teljesen egyetértek mindennel. Igazából ezek statisztikák és észrevételek az elmúlt 3 meccsről. De sztem pontosan ebben egyezünk, mint amiről szól a cikk. Hogy feljebb kellene játszania és közelebb Higuaínhoz, legalábbis reméljük, hogy őt fogja játszatni Allegri.

Apuleius 2016.09.23. 12:28:50

@Rikoo: Bocs, csak ezt nem lehetett kihagyni, mert az elemzés konklúziója lényegében az, amivel eddig nem értettél egyet :-)

Rikoo 2016.09.23. 12:39:47

@Apuleius: Nem, én ezzel egyetértettem eddig is.:-)

Apuleius 2016.09.23. 12:45:36

@Rikoo: "Amiért Dybala nem lövi a gólokat az 100%-ban saját maga miatt van."

Izé... Vagyis szerinted Dybala mentális okokból, önmaga miatt játszik hátrébb, mint tavaly? Némi ellenmondást vélek felfedezni az álláspontodban.

Rikoo 2016.09.23. 12:52:25

@Apuleius: Mint az interjúban is elmondja a kis argentín, jelenleg önbizalomhiányban szenved.
A profi játékosokban ez úgy jelenik meg, hogy inkább a biztos játékhelyzeteket választják a kockázatosabbak helyett.
Messi esetében is volt ilyen nem is egyszer mikor nem volt mentálisan teljesen rendben, mint most Dybalánál. Nála is ugyanígy jelent meg.
A mezőnyben a technikai képességeikkel tökéletesen elvannak és hoznak egy nagyon magas szintet, de nem vállalják fel azokat a dolgokat az ellenfél kapuja előtt amiktől ők klasszis játékosok.
Igazából ezt saját példából is megtudom erősíteni.

Rikoo 2016.09.23. 12:56:37

@Rikoo: Mármint én nem voltam egy jó játékos, de nekem is voltak ilyen helyzetek.:)
Még a végén visszatér Zsöné, hogy megint nagyképű vagyok.:D

Dybala igazán kiállhatna még egyszer és elmondhatná, hogy mi miért történik jelenleg, mert csak találgatunk és mind a ketten teóriákat gyártunk.:-)

Apuleius 2016.09.23. 13:00:02

@Rikoo: Én ezt világosan értem, de az önbizalomhiány csak következmény, nem pedig az ok maga. Dybala pillanatnyilag nem a saját, a számára leginkább megfelelő poszton játszik (kényszerből), mivel távolabb van a kaputól, így értelemszerűen kevesebb gólt szerez, s az összjáték is akadozik Higuaínnal (ez a cikk konklúziója, amivel állítólag egyetértesz). Magyarán szólva, szerintem nem áll meg az a kijelentés, hogy Dybala saját maga miatt nem lövi a gólokat.

Rikoo 2016.09.23. 13:06:47

@Apuleius: Nem, ez nem így van.
Benne van a cikkben, hogy Allegri elmondja, hogy ugyanaz a posztja és ugyanaz a szerepköre, mint tavaly volt.
Az, viszont tény, hogy Dybala mélyebben játszik és ezek szerint ezt nem Allegri kéri tőle.

Apuleius 2016.09.23. 13:19:17

@Rikoo: "Benne van a cikkben, hogy Allegri elmondja, hogy ugyanaz a posztja és ugyanaz a szerepköre, mint tavaly volt."

És akkor ez most egy axióma? Allegri sokszor megdicsérte Padoint, s nagyon fontos játékosnak nevezte... Dybala egyáltalán nem pont ugyanabban a szerepkörben játszik, s pontosan erre a megállapításra jut az imént beillesztett elemzés is, bármit is nyilatkozott Allegri.

"Az, viszont tény, hogy Dybala mélyebben játszik és ezek szerint ezt nem Allegri kéri tőle."

És egészen komolyan azt gondolod, hogy Dybala egyszer csak úgy döntött, hogy na akkor ebben a szezonban most kipróbálom, milyen lenne, ha egy kicsit mélyebben játszanék?

"Allegri elmondja, hogy ugyanaz a posztja és ugyanaz a szerepköre"
"Az, viszont tény, hogy Dybala mélyebben játszik"

Ez a két dolog nem mond ellent egymásnak?

Rikoo 2016.09.23. 13:30:57

@Apuleius: Az az igazság, hogy van egy nagyon erős véleményed amiből nem lehet kimozdítani. Szerintem mind a ketten nagyon makacsok vagyunk szóval most nem fogunk megegyezni.:-)

Padoin nagyon fontos játékos is volt az öltözői hierarchia szempontjából.

Azért drasztikusan nem változott Dybala szerepe. Egyedül annyi, hogy az ellenfél tizrnhatosánál nem vállalkozik. Nem kéri a labdát és, ha esetleg nála van akkor pedig nem kockáztat, hanem a biztosabb lehetőségeket keresi.

Én nem tudom azt elképzelni, hogy egy Allegri szintű edző akkora hibát kövessen el, hogy amit tavaly felépített Dybalával most mindent tönkretegyen azzal, hogy teljesen átlagos játékost kreál belőle azzal, hogy nem a képességeihez megfelelő helyen játszassa.
Ha ilyet csinál akkor tényleg nem neki kell lennie a Juventus edzőjének!

Apuleius 2016.09.23. 13:50:32

@Rikoo: Valóban van egy nagyon erős véleményem, s meggyőzni annak ellenkezőjéről csak a legritkább esetben lehet, viszont szeretem meghallgatni a Hozzád hasonló, értelmesen érvelő, intelligens emberek véleményét, s ez sokszor árnyalja a saját meglátásaimat.

Jelen esetben alapvetően az a bajom, hogy szerintem hatalmas ellentmondás van a véleményedben. Ragaszkodsz ahhoz, hogy Dybala szerepköre, posztja nem változott, s ezt el is fogadhatnám, de gyakorlatilag ugyanabban a mondatban leírod, hogy mélyebben játszik. Az angol nyelvű elemzésnek is tulajdonképpen az a meglátása, hogy Dybala éppen a tavalyitól eltérő szerepkör, s a mélyebb játék miatt kevésbé eredményes. nem az a baj önmagában, hogy kevesebbet vállalkozik, hanem az, hogy alapból távolabb játszik a kaputól. Pontosan leírod, látod a kérdést, de az okokat mintha egy másodrangú okozatban keresnéd.

"Én nem tudom azt elképzelni, hogy egy Allegri szintű edző akkora hibát kövessen el, hogy amit tavaly felépített Dybalával most mindent tönkretegyen azzal, hogy teljesen átlagos játékost kreál belőle azzal, hogy nem a képességeihez megfelelő helyen játszassa.
Ha ilyet csinál akkor tényleg nem neki kell lennie a Juventus edzőjének!"

Én ezt nem vetném így Allegri szemére, az a gond, hogy irtózatosan hiányzik a kreativitás a Juve középpályáról, ha Pjanic végre nem a védelem előtt játszik, az sokat segíthet, de Dybala helyzetét a kényszer szülte. A nyári mercato talán egyetlen hiányossága, hogy a középpálya nincsen készen. nem arról van szó, hogy Allegri meghülyült, s eltékozolja Dybala képességeit.

"Padoin nagyon fontos játékos is volt az öltözői hierarchia szempontjából."

Na ne... Ehhez nekem már nagyon péntek van, s mivel szerencsére végül megszabadultunk attól a szerencsétlentől, már bántani sem akarom.

steven.h 2016.09.23. 14:19:52

@Apuleius: Sry, hogy beletrollkodok az eszmecserétekbe, mellesleg nagyon jó volt olvasni, de az én véleményem Rikoo véleményéhez van közelebb. Én nem érzem az ellentmondást a mondanivalójában. Dybala szerepköre nem változott, ahogy Allegri is elmondta, viszont tényleg hátrébb játszik, azt nem tudhatjuk, hogy ezt Allegri kérte-e vagy egyszerűen Dybala érzi úgy hogy visszább kell mennie, ezt szerintem akkor fogjuk megtudni ha Pjanic konstansan Pogba posztján fog játszani. Az elemzés is kitér rá, hogy az Inter ellen elvileg Higu úgy lépett pályára hogy Allegri mondta neki hogy szóljon már Dybalának hogy lépjen feljebb, persze ez jöhet megint abból, hogy ő mondta neki hogy lépjen mélyebben vissza, vagy jöhet abból, hogy az Inter ellen tűnt fel igazán a Misternek is hogy mennyire mélyen visszamegy, hiszen az első három meccsen igazából jól játszott csak a gól nem jött.

Apuleius 2016.09.23. 14:25:57

@steven.h: Semmi gond, szívesen látunk az eszmecserében :-)

Azt természetesen azért nehezményezem, hogy inkább Rikoo kollégával értesz egyet, s nem velem, de mit van mit tenni... Talán az én agyamban akadt be valami, vagy túlhangsúlyozok valamit Rikoo gondolataiból, s ezért érzek ellentmondást a részgondolatok között, de szerencsére már nincs sok hátra a hétből. Szépen kényelmesen megiszom még egy kávét, s elindulok a gyerekért az iskolába :-)

Rikoo 2016.09.23. 21:25:38

@Apuleius: Én nem igazán látom az ellentmondást. Ugyanaz a szerepköre, mint tavaly. Labdabirtoklásban és labdakihozatalban is ugyanúgy helyezkedik. A mélyebben helyezkedik értelmezése nálam abban merül ki, hogy nem ér fel a kapu elé a támadásbefejezéskor, illetve a támadóharmadban semmi kockázatot nem vállal és a pozícióját sem tartja ilyenkor. Teljesen felesleges területeken tartózkodik.
Ez Mandzukicra is igaz. Addig nem fog gólt lőni amíg folyamatosan úgy helyezkedik, hogy még csak véletlen sem kerülhet hozzá a laszti.

Én szerettem Padoint.:-)
Az igazság az, hogy sosem értettem mi a problémád vele. Ahogy a játékosok is nyilatkoztak egy rendkívül tisztességes ember aki az öltözőben is képes volt mókázni és az egyik hangulatfelelős volt Storari és Pepe mellett.
Bármilyen poszton bevethető volt és minden edzésfelvételen látszott, hogy 2x olyan keményen edz, mint a többiek. (Nyilván ez az egyetlen elfogadható indok amiért Juventus játékos lehetett, mert teljesen átlagos képességei vannak.)
Egy szerethető játékos volt aki egyfajta kabalája volt a csapatnak a játékostársak és a szurkolók körében is.:-)

Apuleius 2016.09.24. 18:14:37

@Rikoo: Szerintem pedig van ellentmondás abban, amit írsz. Egy játékos nem önszántából játszik mélyebben, s ha valaki mélyebben játszik, akkor az már önmagában azt jelenti, hogy nem pont ugyanabban a szerepkörben játszik, mint előtte. A másik szerepkör értelemszerűen nem azt jelenti, hogy támadó helyett kapust játszik. Ennyi, de tényleg nem ragoznám tovább.

Az, hogy Padoin esetleg tisztességes ember, nagyon szép dolog, azonban képességei alapján semmi helye nem volt a Juventusnál. "Bármilyen poszton bevethető volt" Igen, mert minden poszton egy kalap szar volt. "minden edzésfelvételen látszott, hogy 2x olyan keményen edz, mint a többiek." Nem állítom, hogy állandóan nyomon követtem az edzésekről készült felvételeket, de szerintem ezt Te inkább csak gondoltad, mint láttad valójában. Hihetetlenül gyenge képességű játékos volt, aki kvalitásai alapján méltatlan volt a Juve-mezre (az emberi értékeit nem vitatom), s helyette nyugodtan játszhatott volna a Primavera-csapat bármelyik játékosa. A képességek tökéletes hiányát számomra nem egyenlíti ki, hogy marha szépen énekelt és sok viccet tudott.

Uff.

Rikoo 2016.09.25. 14:01:30

@Apuleius: Jó, hát különböző véleményen vagyunk semmi gond.:-)
Én szeretem az ilyen vitákat, néha még tanulni is lehet belőle.
Bár szerintem túl kritikus voltál mindig Padoinnal szemben. A blogon a többiek nem voltak vele ennyire ellenszenvesek vele kapcsolatban, de ezt is elfogadom, mert tényleg a Calciopoli után nagyon sok ilyen játékosunk volt és már csak ő maradt az elmúlt években a gyengébb képességű játékosok közül. Bár ő azért egy szerencsésebb verzió volt.:-)

Juveboy92 2016.09.25. 14:50:37

@Rikoo: az igazsághoz hozzátartozik hogy a Calciopoli elött is voltak olyan játékosok akik nem voltak Juve szinten de a rájuk kirott feladatot tisztességgel megoldották a kvalitásaikhpz mérten mindent beleadva

Apuleius 2016.09.25. 16:14:45

@Rikoo: Tökéletesen egyetértek, többek között az ilyen vitákról szól ez az egész blog :-)

Abban igazad van, hogy a poszt-Calciopoli időszakban azért megfordultak a Juvénál olyan játékosok, akiknek szégyen szinte csak a nevüket leírni, s őszintén szólva már felidézni sem nagyon tudnám őket (a pszichológia azt hiszem ezt a jelenséget nevezi "motivált felejtésnek"). Padoin azonban egy sikeres Juventusban volt kerettag, egészen elképesztően szerény képességekkel, s ugyan az emberi oldalt nem vitatnám (a legutóbbi nyilatkozata is nagyon korrekt volt), aligha volt a klub történetében nála gyengébb kvalitású ötszörös bajnok. Számomra vörös posztó volt a látványa Juve-mezben. Ennyi.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1893) bajnokság (3515) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (970) elemzés (40) előzetes (888) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10250) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2501) meccsek (4314) mercato (4278) nyilatkozat (7665) Olasz Kupa (331) összefoglaló (432) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (303) video (223) Címkefelhő
süti beállítások módosítása