Conte nem tart igényt Fábregasra?

fabregas_cesc_chelsea_mezben.jpgBrit hírek szerint Antonio Conte megadta az engedélyt Cesc Fábregasnak arra, hogy szabadon távozhasson a Chelsea csapatától. 

Az olasz bajnokot már korábban is hírbe hozták a spanyol középpályással, aki Paul Pogba helyét vehetné át a csapatnál.

Most a Sun konkrétan arról értesült, hogy Conte egyértelműsítette a játékos számára, hogy nem illik az elképzeléseibe, ezért az átigazolási szezon végéig fent maradó pár napban szabadon távozhat egy megfelelő ajánlat esetén. 

A Juventus korábbi mestere híres az agresszív, folyamatos presszinget előtérbe helyező futballjáról, Fábregas pedig úgy tűnik, védekezés tekintetében nem illik az elképzeléseibe. 

A 29 éves középpályás 12 percet kapott eddig a Premier League 3 mérkőzésén, és bár igaz, hogy ezeken egy gólpasszt kiosztott, a Burnley elleni 3-0 alkalmával egy percet sem tölthetett a pályán.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5311657452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DegerFaCan 2016.08.28. 14:51:27

LÉÉÉÉÉÉCCCIIIII ŐT KÉREM :D

2016.08.28. 14:54:47

Naná és erre most jönne rá Conte is h nem számolják fel ezt a rohadt szennylapot is.

DegerFaCan 2016.08.28. 14:56:35

@hellan: én reménykedni akarok benne (am igen 20% esély van rá h eladják 4 nap alatt, és még akkor se biztos h hozzánk jönne), de hát reménykedni csak szabad :)

2016.08.28. 15:03:06

@DegerFaCan: 3 nap van már csak a mercatoból, ne számolj csodákkal. :)

Flachs 2016.08.28. 15:05:45

Tavaly fiatalositottunk. Idén sikerült öregiteni a csapaton. Jövöre megint a fél csapat kuka... ujra 5-6 jàtékost kell beépiteni...

frenky441 2016.08.28. 15:29:09

Luis Gustavo, Matuidi, N'Zonzi, Witsel hát akkor már inkább Fabregas, egy évre 5 milláért kölcsönbe jöhet, és nincs nagy bukta. De az első számú célpont Brozovic lenne szerintem.

Leram7 2016.08.28. 15:48:21

Fabregas, Pjanic, Marchisio, Khedira - rotálva mindig 3 játszana.

Lemina, Asa, Sturaro pedig B megoldásnak.

Ez jól hangzik, de rohadt sok Fabregas fizetése jelenleg, kölcsönben kéne kérni.

Beppe? Mire vársz?

Glivenko 2016.08.28. 15:48:34

Azért azt bevallhatjuk, hogy Fabregas nagyon technikás, jól passzoló játékos. Majdnem olyan jó hosszú indításai és meglátásai vannak, mint Pirlonak. Egyértelmű, hogy erősítés lenne. Megérne egy kölcsön+opciót. A Chelsea is jól járna, mert ha Conte tényleg nem számít rá, akkor nem lenne hasznos, ha bomlasztana. A Barcának, Realnak nem kell, egyébként meg gyengébb csapatba mehetne, ha egyáltalán mehetne. Emberileg ugyan ellenszenvesnek tűnik, de majd Allegri meg Buffon megneveli. :)
Az ilyen Gustavo, Witsel vonal vészmegoláds, Brozovic meg egyenesen a középszer maga, 30 milliót kér érte az Inter és senkinek sem kell. :) Az interesek közül 10-ből 9 nem sajnálná, ha menne. Ez is elmond valamit, hogy még a fostos Interből sem hiányozna.

rockitbaby 2016.08.28. 15:50:25

@frenky441: Brozovicot nem engedi az Inter hozzánk, és őszintén hülyék is lennének. Fabregas szerintem ebben az olasz bajnokságban úgy felsülne, mint a huzat. Ha nincs más opció, akkor kérem szépen hadjuk inkább a fenébe. Egyezzünk meg Witsellel télen, jöjjön nyáron igyen és kész.

Addig pedig Khedira egészségi állapotára úgy kell vigyázni, mint egy csokor hímes tojásra, Lemina mehet ki Pogba helyére, Pjanic meg a védelem elé - természetesen Marci felépüléséig. Ha nem tudunk tényleg erősítést hozni, akkor tucatembert minek. Számszerűleg megvagyunk.

A BL csoportnak meg kell lennie, mert ennél csak nagyon kevés esetben lehetett volna könnyebb a sorsolás. Onnan meg minden szerencse kérdése. De addigra talán rendben lesz Marchisio és Mandragora is.

Ha nem tudunk minőséget hozni, és továbbra is tartom, Fabregas nekünk nem lenne minőségi előrelépés, mert egyáltalán nem illik a bajnokságba, akkor inkább ne érkezzen senki sem. Asamoah szódával elmegy, ha Sturaro ez EB-n mutatott teljesítményt hozza, akkor még ő is meglephet minket, de én kiegyezek a RM elleni formájával is. Lemina a helyére kerülhet, amennyiben végre Pjanic is. Elmondani sem lehet, mennyivel lenne már most minőségibb a középpálya, ha a bosnyák nem padozna.

Egy szó, mint száz, csak valóban erősítés érkezzen. Ha erre nincs lehetőség, akkor inkább maradjon minden így, és jövőre durrantsunk.

Juveboy92 2016.08.28. 15:51:28

keresünk egy labdaszerző box to box középpályást erre szóba jön Fabregas és ő a tökéletes megoldás mindenkinek úgy , hogy a cikkben is azt írják : "A Juventus korábbi mestere híres az agresszív, folyamatos presszinget előtérbe helyező futballjáról, Fábregas pedig úgy tűnik, védekezés tekintetében nem illik az elképzeléseibe. "
vele akkor tényleg beljebb lennénk labdaszerzés szempontjából, ami jelenleg a legfontosabb :)

hurbiny3k 2016.08.28. 15:56:11

Nem értem, miért írjátok többen, hogy védekező típusú játékos kell elsődlegesen.. A Lazio és a Fior elleni meccset sikerült lehozni anélkül, hogy komolyabb helyzetet dolgozott volna ki az ellenfél.. Szerintem elképesztő a csapat védekezése, inkább olyan típusú játékos kellene, aki képes váratlant húzni.. Gyere-gyere, Cesc..

m.martin91 2016.08.28. 16:03:01

@hurbiny3k: Én is egyetértek, nem tudom, hova kéne még védekező középpályás, meg minek.

Glivenko 2016.08.28. 16:04:13

@hurbiny3k: No igen, szerintem is egy box to box lenne az ideális, de az elérhetők közül ki lenne az, akivel tényleg nagyot fognánk, és elérhető? Gyakorlatilag Pjanicon, és az évek óta formán kívüli Hernanesen kívül nincs kreatív emberünk a középpályán. Most is Dybalának kell osztogatni, ha értelmes passzt akar kapni valaki. Oké, hogy Pjanic majd játszani fog, de mi van, ha sérült lesz? Rögtön a Lemina, Khedira, Asamoah hármastól kellene a nagy passzokat várni. Oké, egy Fio vagy Lazio ellen még kiszenvedjük, de mi van egy komoly BL-meccsen? Fabregas nekem nem kéne alapesetben, de szerintem kölcsönbe simán megérné, ha nem akarjuk, hogy Dybala hátrébb legyen, mint pl. Khedira. ((Abba már bele sem merek gondolni, hogy mi lenne, ha Dybala nem játszhatna.)

Apuleius 2016.08.28. 16:07:43

@hurbiny3k: @m.martin91: +1 Abszolúte nem egy védekező középpályás az, ami hiányzik a Juventusból.

Rivendell 2016.08.28. 16:07:58

Pjaca banyek...Pjaca,csak játszatni kéne a kp-n kezdőként

Zombijuve 2016.08.28. 16:10:07

@Kristóf Hidvégi: Lehet hogy a semminél jobb lesz.Azért annyira nem fanyalognék miatta,nem rossz játékos és még tapasztalt is!Nekünk pont ez kell!Ráadásul a levegő változás is jót tehet neki.

hurbiny3k 2016.08.28. 16:16:00

@Glivenko: Nálam a legideálisabb jelölt: Adam Maher..

Zombijuve 2016.08.28. 16:17:35

@Rivendell: Asa nem tetszett tegnap! Helyette ki lehetett volna próbálni!

Watakuki 2016.08.28. 16:25:25

@Flachs: melyik fele? Barzagli az egyetlen, akit gondolnék de annak már megvan a pótlása, Buffon elismerten 2 évet fog még játszani, Dani Alves, Chiellini, Mandzukic akik már korban járnak, de 2-3 év simán van bennük is. Idén érkezett egy Pjaca illetve véglegesítettünk egy Leminát, nem igazán látom, hova kéne 5-6 új ember...

Hoods. 2016.08.28. 17:03:34

@hurbiny3k: +1 Vedekezo kozepbol van annyi mint a szemet, nekunk egy kis kreativitas kell. Ha o jonne, akkor nem lenne elbaszva a mercato.

hurbiny3k 2016.08.28. 17:15:24

@Hoods.: Nekem az a koncepció jobban tetszett, mikor a legígéretesebb fiatalokat szedtük össze, akikből világklasszis lehet.(lásd anno Zidane), így a 90 misit inkább öltem volna egy Maher-Milik kettősbe.. Annak ellenére, hogy Gonzalo kurvanagy csatár, és baromi hasznos is lesz..

Drughi Di Bianconeri 2016.08.28. 17:18:29

@hurbiny3k: +1
Erről beszélek hetek óta.
Asamoah-Lemina-Khedira-Sturaro,de még Marchisio is leginkább a védekező mutatókban remekelnek (noha nem úgy és olyan stílusban,mint A.Vidal),ide kreatív,passzer player kell, Fabregas pedig az "utolsó szamuráj",Xavi és Pirlo után.

Remélem jön,bár ez a forrás kb. Blikk színvonal,de tény és való:
Fabregas 1 klasszis,ellentétben azokkal,akiket szóba hoztak velünk.

Ha jön Fabregas: Pjanic mehet Pogba helyére,ha pedig Marci is felépül,mehet a 4-3-1-2 és Pjanic pedig trequartistába.

steven.h 2016.08.28. 17:22:38

Szerintem van 3 napunk, nem biztos hogy a hisztis Conténál kellene próbálkozni, mivel elvileg Cuadradora se tartott igényt, aztán meg jól beintett nekünk, nem fogja Fabregast se elengedni kölcsönbe.

Ligán belüli gyors igazolás kell, tűzoltásra Marchisio és nem Pogba pótlására. Bigliát kell elhozni a Lazioból, 20-25 millió meg megkapják Gratisba Hernanest (nem akarom többet Juve mezbe látni). Pjanic fellép Pogba helyére és máris pofásabban nézünk ki, mikor meg visszatér Marchisio meglátjuk hányadán is állunk és télen lehet nyugodtan gondolkodni. Ez a középpályás kérdés már el lett egyébként is k*rva, ettől függetlenül szerintem egyáltalán nem volt rossz az idei mercato, én Higanynak is nagyon örülök, szükség lesz rá, a horvát tankot sose tartottam igazán sokra.

Hoods. 2016.08.28. 17:28:30

@hurbiny3k: En is hasonloan gondolom. Belegondolva, hogyha nem lett volna kivasarlasi ar Pjanic/Higu eseteben, akkor vajon kit hoztunk volna el ? Akkor lett volna egy Pjaca, Dani Alves +aug31.ei Hernanes 2.0 mercato ? Szamomra eleg remiszto. Fiatalokat nem akarunk venni, mert a jelen a fontos, de azert egy 2 eve hianyposztot nem sikerult meg befoltozni. Erre elment meg Pogba es Marci is kidolt (ki tudja valaha lesz e meg belole focista.) Szomoru..

Györijuventino 2016.08.28. 17:30:22

Jöjjön csak 3 szezon biztos van benne. Nem játékosok életkorát kell nézni, hanem a koncepciót.

Hiribi27 2016.08.28. 17:36:50

Semmilyen komolyan vehető forrás nem említi Fabregast, szóval kàr róla beszélni. Jó lenne itt, ebben biztos vagyok, de 3 nap alatt nem fogjuk őt és Contet meggyőzni. Ez a mercato kp terén egy nagy 0. Évek óta ez megy, a kp-ok csak mennek de jönni egy normális nem jön (remélem Pjanic beválik) teljesen felesleges volt ennyi pénz kiadni Higanyra ha értelmes labdát nem fog kapni. Látszott a tegnapi Lazio elleni meccsen, h a középpályánkra helyezték a fő hansúlyt és az első fèlidőben tönkrevertek minket abban a csapatrészben. És ez "csak" a Lazio. Minden épkézláb csapat ezt fogja ellenünk játszani, mert tudják h ott verhetők vagyunk.

Juveboy92 2016.08.28. 17:42:27

@Hiribi27: ezt a következtetést sikerült 2 forduló alatt levonni , 6 behúzott ponttal? :D

Hoods. 2016.08.28. 17:47:16

@Juveboy92: Most amugy a bajnoksag a lenyeg, vagy a BL? Szerinted lehet keresnivalonk egy Khedira, Lemina, Asa harmassal ? Plus ok fogjak kiszolgalni elol Higut?

Juveboy92 2016.08.28. 18:04:39

@Hoods.: szerinted ezrk a játékosok fognak játszani végig? Fokozatosan épülnek be az újak... Ugyanez volt tavaly Dybalaval , már tegnap a stúdióban is megemlítették a meccsen a lényeget...Allegri nem akar abba a hibába esni mint tavaly hogy berakja az új játékosokat egyből akik nem ismerik a taktikát és így akadozna a gépezet ...
Ha te úgy gondolod hogy Asa Lemina Khedira 3-assal játszuk le a szezont miközben 150 millió ül a padon akkor nem bennem van a hiba...Nem a padra erősítettünk 150 milliót ... késöbbiekben a belső kp Marchisio Pjanic Khediraval fog kinézni, illetve amíg nincs Marchisio addig Lemina vagy Asamoah pótolja illetve legjobb esetben aki érkezni fog kpra
Most meg amíg az új érkezők nem tanulják meg jól a taktikát addig 5-6 fordulón át kénytelen leszel elviselni azokat a játékosokat akik lehet hogy nem olyan minőséget képviselnek mint akik padon , de jobban tudják a taktikát mint az új érkezők , akik előző csapataikban 4-3-3ban (Pjanic,Higuain,Alves) illetve 4-2-3-1ben (Pjaca)

Grinta 2016.08.28. 18:09:02

@Juveboy92: Rájukhagyhatod,mert semmisejó.Pedig vehettünk volna 1 Joao Mariót is 45 millióért : D oszt mindenki ugrálna örömében

Juveboy92 2016.08.28. 18:09:06

@Hoods.: @Hiribi27: de még aztis idevehetném mennyire számít az első 2 forduló felállása, h pl tavaly Allegri 5 fordulón keresztül Padoinnal rémísztgetett minket míg nem kapta meg utolsó pillbe Hernanest ... de még akkorse játszatta őt, hanem ugyanúgy Padoint mivel a brazillal ellentétben a Don ismerte a taktikát ...

Hiribi27 2016.08.28. 18:20:04

@Grinta: @Juveboy92: nem szeretem, amikor félreértik a mondanivalómat. 2 dolgot állítottam. 1. Normális kp nem érkezett az elmúlt években, csak elment. 2. Tegnap a Lazio a kp-n tönkrevert minket. Semmi többet. Ebbe a csapatba kellett volna egy komoly kp ( posztját tekintve inkább tkp) ugyanez volt tavaly is a probléma. A csapat így is jó. Ha meglesz a kellő motiváció, erőnlèt és a kulcsjátékosok sem sérülnek meg akkor idén is bajnokok leszünk. De azt állítom, h ez a kp Európában kevés. Ha szerintetek emiatt "nekem semmi sem jó", akkor nem biztos h nálam van a hiba...

Hiribi27 2016.08.28. 18:27:01

@Juveboy92: Alves játszik Lichti helyén, Benatia helyettesítette Bonut, nem Rugani. Érdekes, h ők milyen hamar elsajátították a taktikát. Nem lehet h ők jobb játékosok? Pjanic azért nincs, mert van egy kis sérülése, ez rendben van. De a többi belső kp? Nincs alternativájuk. Nyugi, ha Marci sérült lesz ősszel ugyanez lesz a felállás, legfeljebb Pjanic játszani fog és Asa meg nem.

Grinta 2016.08.28. 18:27:31

@Hiribi27: Ahhoz képest elég jók vagyunk..hogy normális kp nem érkezett.Pjanicot egyébként nem tudom minek hívhatjuk akkor??gondolom bohóc-az előző kommentem jobbára általánosságként íródott,nem ellened

Hiribi27 2016.08.28. 18:30:41

@Grinta: Pjanicról írtam, h remèlem beválik. Őt jónak tartom. A 6 ponttal elégedett vagyok én is. Nyilván. De ha picit messzebbre nézünk, akkor láthatjuk a hiányosságokat. Részemről ez nem egy csakazértis fikázás, hanem inkább aggódás és egy kicsi elégedetlenség.

west30 2016.08.28. 18:36:16

Tavaly a Bayern izekre szedte a Pogba-Marchisio-Khedira kozeppalyat,de meg a Napoli is,most oszinten szerintetek ez iden nem fog megtortenni?Ne altassuk mar magunkat,hogy midnen rendben van amikor nincs igy.

Juveboy92 2016.08.28. 18:36:50

@Hiribi27: ugyanaz a kp fut ki BLre mint tavaly, csak Pogba helyett Pjaniccsal , plusz Leminaból tavaly nem sokat láthattunk meg Asamoahból és Khedira is jobb állapotba van és jobban tudja a taktikát is (előre senkit nem sérítek le, mint itt páran) ...most viszont rendelkezésre állnak és ígyis tavaly elég jól helytálltunk majdnem kiis ejtettük Bayernt ha Evra egyből kivágja , ebből is látszik a BL nüanszokon múlik
Amúgy szerintem vki mindenféleképp érkezik kpra , nem bírom elképzelni az ellenkezőjét ...a kérdés csak az hogy ki?!

Grinta 2016.08.28. 18:41:03

@west30: Ha ez így van..akkor az eredményeinket a szél hordta össze??

Juveboy92 2016.08.28. 18:41:51

@west30: akkoris egy box to box hiánya volt érezhető és nem az hogy Pogba a pályán van :)

Juveboy92 2016.08.28. 18:44:30

@Juveboy92: amúgy a tili toli 80% ban birtoklom a labdát Bayern bárki középpályáját szétszedi ha már itt tartunk ...a Napoli meg max szokásához híven szétrugta a középpályánkat :) majd jött DzááDzáá... a többi történelem

Grinta 2016.08.28. 18:45:01

@Juveboy92: Ez is kétélű dolog..mert Hernanes nagyon is megélt az első meccsen-csereként-pedig minden,csak nem btb.Nem olyan egyszerű ez,mint innen látszik.Másik példa..Dybalának nem volt értékelhető megmozdulása az első meccsen..most akkor feledjük el,mert Ő nem ez a szint?Hagyjuk már

Juveboy92 2016.08.28. 18:47:39

@Grinta: én nem szidtam egyiket se nem tudom miért nekem mondod ?

Grinta 2016.08.28. 18:48:29

@Hiribi27: Én ezt is megértem,de ebből jön az a mantra hogy a Mercatónk szar,Marotta+nem ért hozzá.Ha valaki ennek ellentmond..akkor az Babo követője : ),és ezzel meg is van magyarázva minden

Grinta 2016.08.28. 18:50:03

@Juveboy92: Én melletted vagyok,úgy is kommukáltam.Neked írtam..nem rólad!-lehet félreérthető volt,azt hittem vágod.sorry

west30 2016.08.28. 18:50:15

@Grinta: Bl-t nyert a Juventus?mert akkor en lemaradtam valahol,de piszkosul.Ha viszont nem,de most a csapbol is az folyik,hogy itt bizony a Bl trofea a cel,akkor bizony arra nincs felkeszulve a kozeppalya a tavaly latottak alapjan.

sleepy8 2016.08.28. 18:54:10

@west30: Marchisio 1 félidőt játszott a Bayern ellen... (a két meccsen)

west30 2016.08.28. 18:59:13

@sleepy8: Es milyen emlekezetes felido is volt az,botranyosan szarul jatszott.Mellesleg ha akkor is serult volt,most pedig eppen egy sulyos serulesbol labadozik ami utan sokan mar csak tenferegni ternek vissza a palyara,akkor minden rendben van?Komolyan ennyire nehez felfogni emberek?

Nathas 2016.08.28. 19:02:49

Nincs elég baj a csapat háza táján, már csak Cesc hiányozna...

Juveboy92 2016.08.28. 19:05:02

@west30: elárulok egy nagy titkot , amiről lemaradtál de piszkosul ... a BL indulók legalább felének a győzelem a célja , ebből a bukik minket a 4. legesélyesebbnek tartanak , mivel az igazolásainkkal a 4 legerősebb csapat egyike vagyunk de nem a legerősebbek ezt soha nem mondta senki a Juventustól ... de mivel a BLben minden a szerencsén múlik és a kereteken csak részben így reális elvárás a BL ...:)
vannak nálunk keretben erősebb csapatok mint a City és a PSG akik minden évben annyit költenek mint mi idén és mi az UEFA rankingbe mégis a 4. legesélyesebbek vagyunk, miért? Mert az elmúlt évek eredményei alapján de legfőképpen 2 éve elért döntőnk alapján közelebb állunk a győzelemhez és azóta erősítettünk is az tök mind1 mennyivel mert tavaly a Barca 82 millios Suarezestol es Neymarostól a legjobb 4be se jutott...
a vezetőség 2-3 éves terve hogy megnyerje a BLt nem az idei , de attól még megvan rá az esélyünk bőven ... vagy te azt gondolod hogy ha még maradis Pogba a BL 1. számú esélyesei vagyunk ? Mikor egy Realba 3 kp posztra 8 magasszínvonalú kp van de abból 4 világklasszis? NEM ... de akkoris top4 vagyunk ahogy mostis ... és ezt az oddsot már Pogba nélkül adták ki

Hiribi27 2016.08.28. 19:17:23

@Grinta: szerintem nem szar a mercatonk, de lehetett volna jobb is. Csak tudod: jó lett volna egy kicsit álmodozni a Bl-ről. Úgy igazán... Nem baj, egyszer össze fog jönni. :)

Juveboy92 2016.08.28. 19:19:34

@Hiribi27: az még idén is bőven összejöhet nm 1 emberen fog múlni

Hiribi27 2016.08.28. 19:20:02

@Juveboy92: ebben igazad van. Én ennek szurkolok. ;)

west30 2016.08.28. 19:31:36

@Juveboy92: De ki a francot erdekel Pogba?vagy ki emlitette hogy elvaras a bl cim?Engem az zavar,hogy olyan kozeppalyarol beszeltek ami fikcio jelenleg,nem letezik.A csapatnak van jelenleg egy celja,alma,ami persze semmilyen korulmenyek k0zott sem biztos,hogy megvalosul.Ez rendben is van,senki sem varja el,hogy itt a Juventus most biztos Bl-t fog nyerni,meg akkor sem ha klasszisokat hoztak volna a nyaron.Viszont az ember elvarna,hogy legyen a csapatnak egy biztos,fix es jo kozeppalyaja,ami ugy latszik ismet nem lesz a tavalyi ev utan.

Roli984 2016.08.28. 19:38:55

Meccset a csapat nyer, nem a középpálya. Baromság azt elemezni, hogy a felkészülés végén mire képes a három belső játékos. A csapat erősebb lett, azt kellene nézni és nem egy két kiragadott cserejátékost. Annak kéne örülni, hogy Khedira élete formájában van, és Asa is egészséges.

Juveboy92 2016.08.28. 19:39:57

@west30: Pjanic még nemis játszott , Khedira eddig nem sérült le hosszan...neis sérüljön ... már csak egy box to box kp hiányzik aki ha értelmest nem tudnak hozni akkor inkább legyen Lemina , mert a szóba hozott nevek 90%a nem jobb Leminanál max tapasztaltabb...
a többit meg majd az idő eldönti mire lesz elég azért kár civakodni évelejrn mi mire lesz elég a jövőben , mert sokszor komolyabb kerettel rendelkező csapatok is felsülnek az éveleji terveikkel
Ember tervez, isten végez :)))

west30 2016.08.28. 19:48:44

@Juveboy92: Nyilvan ez igy van,de engem attol meg zavar ahogy mostanaban alakultak a dolgok,nem varom el hogy a csapat Blt nyerjen,vagy hogy vilagklasszisokkal toltse fel a keretet,de ettol sokkal jobban is lehetett volna ugyeskedni a tavalyi es mostani mercaton,szamomra ez csalodas.

Juveboy92 2016.08.28. 20:01:55

@west30: te így gondolod én másképp ... ez így van jól :) majd meglátjuk mi lesz :D

west30 2016.08.28. 20:17:11

@Juveboy92: Persze,nem vagyunk egyformak.

Nathas 2016.08.28. 20:25:44

Azt ne mondjátok, hogy a Higany-Pogba csere jó üzlet volt, mert magamhoz nyúlok :-)

Grinta 2016.08.28. 20:35:16

@west30: Hát igen..most mondhatnám hogy nem maradtál le..de egy kicsit mégis.Persze hogy a Bl a "nagy cél",de tudhatnád,hogy szép történelmünk során ez mennyiszer jött (csak)össze.És voltak egészen kiváló csapataink is..akiknek nem sikerült elérni a címet.Nem gondolnám hogy ettől kevesebbek lettek volna azon csapataink.Eddig szólt konkrét Neked,a továbbiakban egy kicsit többes számban beszélek majd,amiről muszáj szót ejtenem..mert állandóan(jó,inkább csak sokszor)csak a rossz dolgok jelennek meg,és nagyon unalmas dolognak tartom ezt.Teljesen úgy csináltok,mintha a világgon a legfontosabb dolog,és kb.az egyetlen lenne..hogy mondogatjátok hogy a Bl,csak a Bl,anélkül nem is lehetne ennek a klubnak szurkolni.Nem lennék bizony a helyetekben,mert nem tudtok örülni annak ami van!Nem is értem hogyan lehet így meccset nézni.Én mindig azt Érzem,hogy ez az Én JUVENTUS-OM.Egyszer majd próbáljátok ki,fenséges érzés!És ez nem kicsinyes dolog,csak nem veszitek észre hogy ez a csapat,miből lett mivé.Itt idézném Camoranesi szavait/2008/..aki szerint el kell telnie 10évnek,mire a Juve újra olyan erős lesz,mint a Capello érában!!(nem kellett 10év,ami nagyban köszönhető annak a management-nek akik szerintetek tök hülyék.-vagy a fifa manager játékon szocializálódtok-amit néha nagy kegyesen el is árul1ik másik,és ilyenekkel kell vitatkozni.1büszke Juventino..Forza Juve!!

MdewC 2016.08.28. 20:40:35

@Nathas: ne spórolj a vazelinnel. ;)

Pogba menni akart / ki akartuk maxolni a transfert, ezért kellett egy gólzsák, Higu volt elérhető. Az idő dönti el, de sokkal jobban nehéz lett volna megoldani, én egyedül 2 dolgot hiányolok. Egy klasszis kp-t és Hernanes eladását.

Hiribi27 2016.08.28. 20:48:28

@Grinta: +1 nagyon egyetértek veled. A Juvenak szurkolni kitüntető érzés. Akkor is ennek a csapatnak szurkolnék életem végéig, ha évekig a 2. osztàlyban játszana. De szeretném ha a mai fiatalok is a Juvenak szurkolnának. Megbolondulok, h minden gyereken Real meg Barca mez van. Az én időmben meg Juve és Milan mez rongyolódott mindenkin. Ehhez meg kellene legalább egy Bl, meg pár igazi top játékos. Ez hiányzik sokaknak itt. Nem öncélúan és dühből vagdalkózunk néha, hanem mert van egy pici hiányérzetünk: azt akarjuk h az egész világ csodálja a mi szeretett csapatunkat. Forza Juve!

Tony. 2016.08.28. 20:58:11

Fabregas egy álomigazolás lenne.

Grinta 2016.08.28. 21:05:03

@Hiribi27: Az a baj hogy erre halad a világ..ezt sulykolja a média.Akit el lehet vinni ezzel,azt vigyék is.Én javarészt divatszurkolóknak tartom Őket.Baráti körünkbe jár egy olyan srác,aki Ajax szurkoló,nyilván régebbről,viszont nem is a Bl győztes csapatba szeretett bele..de nem adja fel az elveit,csak azért mert jelenleg nem elérhetőek azok címek,amikért régen harcban voltak.Szokták kóstolgatni.Én erre csak annyit szoktam mondani..könnyű annak "szurkolni" aki nyer..helyetekben egy szót nem szólnék,mert Ti lennétek az elsők,akik ebben az esetben másik csapatot választanátok,úgyhogy ezen el lehet gondolkozni...

Grinta 2016.08.28. 21:08:46

Na annyit pofáztam már ebben a topicban..csak arról nem írtam mi legyen Cesc-el.Nem tudom.Fenntartásaim vannak vele kapcsolatban,továbbra is.Így csak azt tudom írni,amit eddig is.Motivációját hiányolom elsősorban..és Ő már messze nem az a játékos aki régen volt.Cáfoljon Rám,Én leszek a legnagyobb szurkolója ha jól játszik-mint minden egyes Juve játékosnak,aki ekként tesz

epaska 2016.08.28. 21:13:50

Ez a mercato talan akkor érne valamit, ha egy Fabregas, James féle kp jönne.
Majd Higuain megold mindent.
Labda eddig se sokat volt nalunk BLbe, hát ezután se lesz.

west30 2016.08.28. 21:14:55

@Grinta: De miert kellene erdekeljen a tortenelem,amikor az elottunk allo szezonrol vitatkozunk.Semmi jelentosege nincsen,mellesleg senki nem huzta le a regi csapatokat,szoba sem kerultek.

Grinta 2016.08.28. 21:16:40

@epaska: Miért,az Atletico-nál olyan sokat volt??mégis eljutottak odáig.megint.ne gyere azzal hogy nem nyerték meg,mert ennél jobb indokot kellene kitalálnod

Grinta 2016.08.28. 21:17:48

@west30: Mert a történelmünkből lettünk azzá,akik vagyunk!

Grinta 2016.08.28. 21:22:05

@west30: Tényleg csak az orrotokig láttok..így teljesen felesleges pjojectekről,csapatépítésről,hosszútávú dolgokról,klubmodellről beszélni,mert mindig csak az aktuális szezon számít.Jöjjenek a nagy sztárok,a NEVEK..aztán mehet a kesergés hogy nincsenek fiataljaink.Mindent nem lehet ám.

Hiribi27 2016.08.28. 21:25:02

@Grinta: ne legyünk már álszentek... Mi sem a Chievonak szurkolunk. Én pl 94-95 körül szerettem meg a Juvet. Utána 3 évig tudjuk mi volt. Akkor most én is divatszurkoló vagyok? A Barcat Realt azért szeretik meg a gyerekek mert bl-t nyernek és világsztárjaik vannak. Azért ne legyünk már ennyire naivak!

Hiribi27 2016.08.28. 21:28:57

@Grinta: rendben. :) de nincs harag

west30 2016.08.28. 21:29:21

@Grinta: Jobb is mert,nagyon elbeszelunk egymas mellett,mellesleg olyanokat allitasz amiket en nem mondtam,a fuvocsoves pigmeus Juventus szurkoloi onkepedrol nem is beszelve..

west30 2016.08.28. 21:29:46

@Grinta: @Hiribi27: Nincs harag persze,nem ertunk egeyt es kesz.

Grinta 2016.08.28. 21:31:01

@west30: Ellentétben veled..Igen :) vállalom

Hiribi27 2016.08.28. 21:31:14

@west30: ennyi! :) ettől még ugyazt a csapatot szeretjük. Ki így, ki úgy :)

GGábr81 2016.08.28. 21:32:42

Talán nem is lenne rossz, de legyen inkább Sisocco, neki jobban örülnék. Egyébként most sem vagyunk rosszak. Ha nem jön senki is meglehetünk, csak Khedira "kissé" sérülékeny, Marci ki tudja mikor lesz, Pjanic meg biztos beválik, de mi van ha mégsem. Akkor Stu, Le, Asa hármas van, nah az max a bajnokságban elég. Hernyót szándkosan felejtem ki, max a kupában, vagy gyengébb bajnokin jöhet szóba.

Grinta 2016.08.28. 21:39:31

@west30: @Hiribi27: Lehet sok mindenben nem értünk egyet srácok,viszont amit a javunkra írok..az az hogy mióta megváltozott a "széljárás",vagy hogy a Harry Potter-ből idézzek:tudjuk ki nem jelentkezik..azóta azért nem születnek vállalhatatlan hangvételű írások.Ez mindenképpen pozitívum.Reméljük sokáig ez lesz a mérce.Forza Juve!

Hiribi27 2016.08.28. 21:42:42

@Grinta: ez így van. Egész kulturált viták zajlanak. :)

epaska 2016.08.28. 22:12:09

@Grinta: Azért az Atletico játékát nem kell azzal összekeverni, hogy nyomozzák a labdát... Nézd vissza a tavalyi Bayern elleni meccseiket és hasonlítsd össze a mi meccseinkel. Ha ez megvolt, játszd le magadban ugyan ezt Leminaval, Sturaroval és Asamoahval...

Juveboy92 2016.08.28. 22:26:34

@epaska: hatalmas csúsztatásokkal vagy képes érvelni "Asamoah,Lemina,Sturaro" inkább Pjanic - Lemina/ha felépül Marchisio - Khediraval kéne behelyettesíteni ... de te inkább a cseresorral helyettesíted be csak mert 2 -3 meccsig ők fognak játszani míg a többiek beleszoknak a taktikába ... de ha már így érvelsz akkor nézzük vissza az Atletico meccset Bayern ellen és helyettesítsük be Thomasszal, Oliver Torreszel és Augusto Fernandes kpval hiszen hamár teis így raktad össze akkor így igazságos ;)

Grinta 2016.08.28. 22:54:06

@epaska: Amit Te labda nyomozásnak hívsz..az Taktika.Tudod Calcio

Ravanelli 2016.08.28. 22:57:53

@Hiribi27: Engem is zavar,hogy a mai kölkök nem is nagyon ismerik a Juventust.
A Barca meg a Real előtt le a kalappal,hatalmas csapatok,jómagam is nézem a meccseiket,tényleg élmény.
Azt is megértem,hogy a srácok CR7- et,meg Messit istenítik.
Zseniális játékosok,megérdemlik.
A Juventusnak újra "divatba kellene jönni",amihez egy sikeres BL szereplés lehetne a kezdete.
Meg ugye kéne minimum egy reklám értékű sztár,mint Pogba.
Talán Dybala lehet ilyen.
Engem személy szerint mindez nem befolyásol,sok jó csapatot megnézek,élvezem a játékukat- de szurkolni csakis a Juventusnak tudok.És a világon 100 millióan vagyunk így.

Leram7 2016.08.28. 23:13:53

Szerintem Mourinho abba bukott bele a chleseanél, hogy tehetségeket elherdált.

Pl Mata, De Bruyne, Lukaku, Schürrle

Aztán Remy, Pato és egyéb gyenge nevek jöttek helyettük.

Én úgy gondolom, hogy Contétól is egy rossz lépés lenne Fabregas elküldése, de nagyon örülnék neki, mert ide pont illik.

Fabregas, Pjanic, Marchisio, Khedira rotálva császár lenne.

Hiribi27 2016.08.28. 23:15:25

@Ravanelli: Maximálisan egyéletértek veled!

epaska 2016.08.28. 23:16:02

@Juveboy92: Nyugodj meg, majd ha Khedira és Asamoah lesérülnek majd nézheted őket BLben eleget, akár Pjaniccal akár nem. Marchisio se lesz még nevezve sem ősszel szvsz.

Goku06 2016.08.28. 23:19:38

Kölcsönbe opcióval?
Ajánljunk be egy 10-est a Fabregas-Cuadrado duóért!!! :D

2016.08.28. 23:22:16

@Ravanelli: Sportboltban dolgozom (saját). Nemrég bejöttek szülők kiscsákóval. Max 6 lehetett. Meglátta a Juvés lasztit: Húúú, Juventusos labdaaa!!!
Lent az udvaron egy ismerősöm fia (8 lesz), ha fociznak, általában kapus. Fel is kaptam a fejem, amikor megszólalt tegnap, h ő Buffon.:)

epaska 2016.08.28. 23:22:45

@Grinta: Nem! Az taktika, amit az atletico csinál.

Ravanelli 2016.08.28. 23:30:29

@MGB75: Ezek az esetek a megfelelő családi nevelésnek köszönhetők;)
A lányom sulijában is csak neki van rózsaszín Juve szettje,a többiek mind Real,Barca cuccokban nyomják.
A kiscsajt elsőre a zebracsíkos mez fogta meg(mégiscsak nőből van) ,de mostanra egész jól kikupáltam:)

Juveboy92 2016.08.28. 23:30:41

@epaska: én teljesen nyugodt vagyok :) mindig is irigyeltem az olyan embereket akik előre tudnak mindent "ha majd...,ha majd"
ha majd egyszer te leszel a vezetőségi székben , megmutathatod mennyire vagy jobb mint a klubvezetők , ha majd ...:)

MdewC 2016.08.28. 23:35:22

@Ravanelli: :D és erre legyél is büszke, amint tehetem, követem a példád.

2016.08.28. 23:43:59

@Ravanelli: Az én lányom is vágja a Juventust (Buffon az osztálytársa :D). Ha zebrát lát, akkor is rávágja, h Juventusos. Ellenben nemrég cr7-be volt szerelmes... (focikártyákon látta) Hál' Isten, mostanában nem emlegette.:)

Ravanelli 2016.08.28. 23:45:06

@MdewC: Hajrá!
Jómagam is kilencévesen szerettem bele véglegesen a Juvéba,konkrétan a '85- ös BEK döntőn.Gondoltam,most,hogy a kislány is ennyi idős,gondoltam,eljött az én időm;)
Tetszett neki a mez,nekiadtam a Juve sálamat és törölközőmet.
Mostmár csak egy sztárra volt szükség,erre a célra ott volt a Polip;)
Mostmár van meze és bár Pogbát még mindig sajnálja-új kedvencet is talált Dybala személyében;)

Juveboy92 2016.08.28. 23:49:57

@MGB75: @Ravanelli: csak ne tegyétek a TV elé a gyerekeket mert most indul újra a Győzike show és majd minden Győzikés lesz:)))

Ravanelli 2016.08.28. 23:50:05

@MGB75: Hát csak lányok,na;)
Az enyém is szereti Ronaldót,Messit,Neymart...de egy cseppet se bánom.
Nagy játékosok,nincs ezzel semmi baj.

Rikoo 2016.08.28. 23:54:02

@Juveboy92: Szerencsére nem lesz Győzike show. Az kéne még...

Ravanelli 2016.08.28. 23:54:16

@Juveboy92: Na ez a veszély nem fenyeget;)
10 évig TV előfizetésem sem volt,annyira utálom a mocskot;)
Minden mesét,filmet töltve nézünk,nekem ne reklámozzon senki.
Most is csak foci megy,mióta beköttettem;)
Szerintem azt se tudja,ki az a Győzike;)
Őszintén szólva én se nagyon;)

epaska 2016.08.28. 23:57:03

@Juveboy92: Igazad van, nagy a valószínűsége, hogy egyikük sem fog lesérülni, végigrobotolják a szezont, mindig is erről voltak híresek.

Juveboy92 2016.08.29. 00:00:43

@Ravanelli: szerencsés ember vagy , azaz ember minden iparágba befurakodik ... :)
egyébként tvt énis csak meccseket nézek , meg néha tehetségkutatókat de inkább már csak meccseket , mert ez az énekes tehetségkutató showk is olyan sűrűk lettek hogy teljesen felhígult a szakma ... régen volt egy Rúzsa Magdi Tóth Vera Caramell , vagy a még régebbi táncdalfesztiválok nagy énekesei ... ma meg már mindenki aki a zuhany alatt dalolgat meglátják benne a "komoly tehetséget..."

Juveboy92 2016.08.29. 00:04:46

@epaska: én nem vagyok ilyen mélyen negatív ember , szóval kérlek velem ne folytass efféle vitát ... tudom az álláspontod a Juventus egy szar csapat az Atletico meg klasszisokkal jobb és Európa elitjében se vagyunk benne ...:)
Én azért szurkolok a csapat eddigis "szegényes" sikereiért engedelmeddel :)

Ravanelli 2016.08.29. 00:09:59

@Juveboy92: Csak dolgozni ne kelljen;)
Tehetségkutatót csak egyet néztünk(reklámmentesen,töltve):a címére már nem emlékszem,de mivel odavagyok a gyerekekért meg Ördög Nóráért-(róla tévém nem lévén addig azt se tudtam,hogy a világon van,de szerelem lett első látásra;) ) -az nagyon teszett!

Juveboy92 2016.08.29. 00:16:28

@Ravanelli: csak az asszony megne tudja :))) de Nóri foglalt férjezett ... férje a Playboy elsőszámú aktfotósa Nánási Pál :))
na neki bejött az élet a felesége Ördög Nóra miközben minden nap a playboy cicababáit fotózhatja meztelenül ...

Ravanelli 2016.08.29. 00:21:09

@Juveboy92: Anya tudja,nem csinálok titkot belőle;)
Nánásinak meg a fene a zsírját.
A Playboynyuszikért nem irigylem,de Nórika az"egy randiért egy évet az életemből" kategória:)

MdewC 2016.08.29. 00:24:15

@Ravanelli: Ezekkel a mondatokkal vigyázz, tapasztalatból tudom. :P ;)

Ravanelli 2016.08.29. 00:27:09

@MdewC: Miért,hány évet használtál már el?:D
Én számításaim szerint kb.3 éve halott vagyok;)

Juveboy92 2016.08.29. 00:32:56

@Ravanelli: akkor minél több randi Nórival, annál több évet lehet letagadni...:))

Rikoo 2016.08.29. 00:33:22

@MdewC: +1
Nem jö ötlet. Az ilyenek mindig csalódással végződnek.

epaska 2016.08.29. 00:46:54

@Juveboy92: :) Én nem vagyok negatív ember, inkább nem naív. A Juventus nem szar csapat ilyet én nem mondtam. A kp-nk szar az elithez...

babo0410 2016.08.29. 01:30:43

@Juveboy92: @Ravanelli: Ha már a tehetségkutatók jöttek szóba, én a Britain's Got Talentet szeretem nagyon. Na itt vannak csak igazán tehetségesek. És ha már @Ravanelli: megemlítetted, hogy imádod a gyerekeket, én is (csak nehogy félreértsék). A BTG-ben rengeteg nagyon tehetséges srác van. 2104-ben pl. a Bars and Melodies nyert, az ő zenéjüket nagyon szeretem. Ha már, akkor ajánlom, hogy ezt nézzétek. Van youtube csatornájuk. A magyar tehetségkutatók nagyon le vannak butítva.
De hogy a témához is hozzászóljak lehet, hogy Conte nem tart igényt Fabregasra, de én se lennék feltétlenül boldog, ha ő jönne. Egyedül az Arsenalban nyújtott jó teljesítményt. Mióta visszament a Barca-ba, azóta látványosan gyenge. Emellett meg ő is 29 éves. Biztosan, hogy nem tudunk fiatalabbat igazolni? Mondjuk egy 25-27 éves játékost?
De ettől függetlenül, ha ő érkezne, akkor nem fogom kritizálni. Mutassa meg, hogy rosszul ítéltem meg.
De én még azt se tartom lehetetlennek, hogy Matuidi jöjjön az utolsó pillanatban. Azok a nyilatkozatok, amik elhangzanak tipikusan a Pogba szágára emlékeztetnek. Szerintem, ha tényleg azon az 5 millión múlik (mi 25-öt adnánk, ők 30-at akarnak), akkor ha nem jön senki addig, az utolsó pillanatban még érkezhet.

Juveboy92 2016.08.29. 01:44:08

@babo0410: valaki tuti érkezni fog , mivel Marchisio teljesen csak úgy december fele de inkább januárba lesz 100% os és emellett akkor leszünk csak igazán bajba mikor Asamoah és Khedira elmennek az Afrika kupára ...szóval kiváncsian várom mit alkot a vezetőség mert utolsó 3 napban nagyon nehéz lesz mozdítani bárkit is , márpedig vkit muszáj lesz hogy ne legyünk bajba

Hiribi27 2016.08.29. 04:06:56

@Juveboy92: khedira mit csinál az Afrika kupán? :)

epaska 2016.08.29. 06:51:09

@Hiribi27: Elmegy nézőnek. Úgy is sérült lesz.

epaska 2016.08.29. 06:59:08

@Juveboy92: :)
Viccet félretéve, jó egészséget kívánok Saminak!

Ravanelli 2016.08.29. 07:32:27

@Rikoo: Mindiiig?Gyerekek,ti aztán tudtok élni:)
Sztárcsajszikkal randiztok és még meg se vagytok elégedve???;)

kozagaha 2016.08.29. 07:34:40

Srácok...! :D
+ egy gól Khedirának :D

Ravanelli 2016.08.29. 07:43:19

@Juveboy92: Azért én nem vagyok biztos abban,hogy tényleg az utolsó napon szerzünk valakit.
Nyilván akkor fog beesni ,de nem lehetetlen,hogy miközben a sajtónak különféle neveket dobálnak be,közben a háttérben már meg is állapodtunk valakivel.

Grinta 2016.08.29. 07:59:21

@Ravanelli: Pont fordítva vagyok..Én már sparba sem szívesen járok..mert annyira irritál az "ördögnóri féle:tökéletesek vagyunk" jelenség

Ravanelli 2016.08.29. 08:00:55

@babo0410: Én hivatásszerűen foglalkozok gyerekekkel,hátha nem értik félre;)
Én is hozzászólok már Fabregashoz,mert eddig végigoffoltam a témát;)
Volt már egy kiégett játékosunk,aki nálunk támadt fel.
Pirlo a becses neve...
Hátha Fabregasszal is így járnánk...

Tomi Répási 2016.08.29. 08:53:20

@Ravanelli: Nagyon igaz! Kiegészíteném viszont egy bizonyos Carlos Tévezzel, akiről szintén "lemondtak"

Hiribi27 2016.08.29. 09:44:40

A mai hírek szerint szó sincs Fabregasról. Brozovic, Gustavo a tèma, de állítólag egyiket sem engedi a klubja. Szerencsére.

FeriGjuve 2016.08.29. 13:07:35

Nekem úgy tűnik nèhànyan itt túl sokat jàtszottak a Fifa manager módjàval ès azt hiszik hogy a valósàgban is úgy működik minden. :)

Rikoo 2016.08.29. 13:14:39

@FeriGjuve: Football Manager jobb és divatosabb.:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10221) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4270) nyilatkozat (7636) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása