A Juventust és a Napolit gazdagítja a Roma kiesése

totti_francesco_bl_kieses.jpgAz AS Roma számára idén sem tartogatott sok sikerélményt a Bajnokok Ligája, hiszen a Portugáliában szerzett vékonyka előny dacára, a rómaiak hazai pályán, kilenc főre fogyatkozva szenvedtek háromgólos vereséget az FC Porto ellenében.

A fővárosiak korai búcsúja természetesen szomorú esemény az olasz labdarúgás számára, anyagi szempontból azonban mindenképpen jól jár vele a csoportkörbe jutott Juventus és Napoli.

A Bajnokok Ligájától 4:1-es összesítésű vereséggel búcsúzó AS Roma az Európa Ligában folytathatja az európai szereplést, de jelentős bevételnek inthet búcsút, s az összeg a hazai riválisokat gazdagítja majd, hiszen a legrangosabb kupasorozatból származó összegen és a televíziós közvetítési jogdíjakon a Juventus és a Napoli osztozkodhat.

A rómaiak mindössze 10 millió eurót könyvelhetnek el, a fennmaradó 100 millió euro a versenyben maradt két klub pénztárcájába vándorol majd. 

Az első 50 millió euróból 27.5 millió a Juventust, 22.5 millió pedig a Napolit illet meg (55-45 % arányban), a másik 50 millió euro pedig a két csapat későbbi szereplésének függvényében kerül szétosztásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5611648674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forza Juve 2016.08.24. 13:11:19

Koszonjuk Matudit rómaiak:)

Rivendell 2016.08.24. 13:16:11

tehát ha megnyerjük a BL-t,akkor is csak a fennmaradó 50m x részét kapjuk meg?

mit takar ez a 100m? ez csak a közvetítési díjat? és ezen felül jönnek a pontok után járó összegek és persze a jegyeladásokból származó összegek?

danimester1 2016.08.24. 13:21:33

Előbb pont a dühöngőbe írtam,de írok ide is.Egyszerűen számomra érthetetlen és felfoghatatlan,hogy hogyan tudnak ilyenek lenni.Szerencsére nem történt súlyos sérülés,de ez a magatartás megengedhetetlen ilyen szinten,de amúgy sehol sem.Ezek a lúzer senkiháziak teljesen megérdemelten estek ki,a két agyatlan vadbarmot pedig simán eltiltanám vagy 4-5 meccsre hiába nem a bajnokságban történt a dolog.A koeff. pontok tekintetében kár,de remélem a nápolyi is megteszi nekünk a szívességet,hogy segít duzzasztani a tárcánkat hamár fizettünk nekik 90M.-t.

danimester1 2016.08.24. 13:23:29

@Rivendell: Biztos van aki nálam jobban tudja,de én úgy tudom,hogy a meccseken elért győzelem és döntetlen is fizetve x összeg meccsenként.A kieséses szakaszban szintén,de összegeket nem tudok.Szerintem ez csak a közvetítési jogról szól.Elnézést ha nem tudom jól nem akarlak félre vezetni.

bianconeri83 2016.08.24. 13:34:38

@Forza Juve: Vagy épp Pjanic árát, az talán jobban fáj nekik :)

Komolyra fordítva a szót, amíg az aktuális olasz BL induló így elcseszi a selejtezőt vagy a csoportkört, nagyon nehéz lesz visszamásznia az olasz labdarúgásnak Európa térképére. Szóval akármennyire is jól esik néha a riválisokon mosolyogni, közös érdek lenne, hogy nemzetközi szinten is erős, minőségi játékosok által is vonzó csapatok legyenek a Serie A-ban...

Juveboy92 2016.08.24. 13:44:24

@Rivendell: ez szimplán meccsek utáni induló pénz 27,5 millió , utána minden egyes győzelemért továbbjutásért további x összeg jut az 50 millióból... a TVs bevételek ezen felül érkeznek , de a Juve abból elég jók szokott állni ... tavaly 110-120 millió volt a TVs bevétek 40 a mez és a szponzorpénz és olyan 50-60 millió BL pénz ... idén ha elég soká jutunk és hozzávesszük hogy megemelkedtek Olaszországba is a TVs jogdijak simán bezsebelhetünk 180-200 milliót de 150 et tuti

babo0410 2016.08.24. 13:57:36

Ezt a cikket meg se kellett volna írni. Szomorú, ha annak örültök, hogy több pénz jut, mert kiesett egy olasz csapat. A Juve drukkereként annak kéne szorítani, hogy az olaszok minéljobban szerepeljenek, nem annak, hogy kiessenek, és több pénzünk legyen. Ez vissza is üthet. Ha az olaszok nem szerepelnek jól a nemzetközi kupákban, és lecsúsznak még inkább, akkor szerintetek kiket lehet majd igazolni? Milyen játékosok jönnek majd el egy TOP 4-sem szereplő bajnokságba? Mivel nincs pénzünk, hogy csilliárdos fizetéseket osztogassunk, így nem sok mindenki. Ráadásul a Juve még önmagát se fogja tudni megszponzorálni, illetve azt látjuk mennyit ér. A Jeep nem egy Etihad, hogy teljen 100 milliós mezszponzorációra. Tehát ez szomorú dolog. Kiesett a Roma, mert s.ggarcok játszanak náluk. És van egy olyan érzésem, hogy Spalletti ezt nem fogja elnézni nekik.

venember83 2016.08.24. 14:11:28

@babo0410: nem kellett volna, ja, ha mondjuk a Roma képes eljutni a csoportkörig, de nem sikerült.

Nem tudom, miből gondolod, hogy mi örülnénk ennek. Egyszerű tényközlés történt, nem látok szerkesztői örömködést, akárhogy is próbálkozok.

Ravanelli 2016.08.24. 14:20:25

@babo0410: Jogos.Attól,hogy rövid távon jónak tűnik a Roma kiesése,hosszú távon az olasz focinak ártani fog.Annak pedig a Juventus is részese.
Bár azért a Juve már csak a patinás mivoltával is vonzó lehet egy komolyabb játékos számára is.Akinek csak a pénz számít,az nyilván elmegy egy Leicesterbe.
Aki viszont egy igazi nagycsapat ,mitöbb- család tagja akar lenni,az a Juvét választja.
Legalábbis remélem.

Apuleius 2016.08.24. 14:21:06

@babo0410: Először is idézném Neked a blogrend 6. pontját:

"A blog szerkesztői nem kérnek tanácsot, milyen bejegyzés kerüljön ki az oldalra, főleg kommentben nem. "

Ezen túlmenően, ha szerinted a fenti cikk bármilyen formában, akár csak egy félmondat erejéig is kimerítené az "örömködés" fogalmát, akkor Neked elég komoly problémád van, s érdemes volna szakember segítségét kérned.

Egy száraz és kikezdhetetlen tényt tudósít a cikk, akár örül neki valaki, akár nem. Engem személy szerint egyébként mélyen elszomorított a Roma tegnapi kiesése, s azt gondolom, hogy távlatilag a Juventus számára is sokkal többet jelentene (még anyagi értelemben is), ha a Roma néha képes lenne felnőni a feladathoz.

2016.08.24. 14:23:19

Engem spec nem érdekel sem a róma, sem a nápolyi nemzetközi szereplése. Nehogymár azért sírjam tele a párnám, mert olyan balfaszok, h kiesnek. Elsősorban magyar vagyok és a Juventusnak szurkolok és nem az olasz bajnokságnak. Azért mert szomorú leszek, nem fog a többi csapat több koeff pontot hozni. A Juve meg van olyan erős, h még jódarabig nem kell attól tartani, h a bl-ért kelljen küzdenie. És igenis, jusson nekünk a legtöbb pénz, h abból meg tovább erősödjünk!
Róma megérdemelte.

Lord Viktor 2016.08.24. 14:23:54

@babo0410: Trollkodásnak tűnhet, de lehet benne valami: ez a Roma lehet több koeff. pontot tud gyűjteni az EL-ben, mint a BL-ben.

2016.08.24. 14:27:17

Egyébként amikor megláttam tegnap az eredményt, mindenféle örömködés és pezsgőbontás nélkül ez jutott az eszembe: ekkora egy balfasz brigádot...

preczol 2016.08.24. 14:45:20

Én örülök, hogy kiestek. Megérdemelték! Elég 3 csapat a BL-be, így nehezebb dolguk van a milánói csürhének. A Roma meg bőven szerez annyi koef pontot az EL-ben, mint a BL-ben.

Juventino73 2016.08.24. 14:46:39

Ez Juve szempontbol alom szcenario! Megmagyarazom:

1. Nagy restet elvisszuk a 100 millas orszag budgetnek, foleg, ha tovabbjutunk a csoportkorbol es a kukasok nem. Ez a Juve szamara kotelezo tovabbjutas, mig a Napoli reszerol realitas a kieses.

2. Jo lenne, ha mindket ellenfelunk vitezkedne az EL-ben kesobb (Roma mar mostantol, Napoli tavasszal) es sokaig jutnanak abban:
- sok zseton nem jar nekik erte, igy nem erosodnek anyagilag tulzottan
- leterheli oket is sokaig az europai szereples, igy nem birjak a scudetto race veget
- EL-ben jok lehetnek es konnyebb nekik UEFA koefficienseket nyerni az olasz focinak (sokkal kisebb koefficiensben a BL es az EL kozotti kulonbseg, mint zsetonban).

Aztan lehet, hogy szuklatokoru (csak a Juve...) vagyok.

Dante01 2016.08.24. 14:47:50

Nem tudom örömködés vagy nem, de kérdez meg egy Barca szurkolót, hogy örülne a Real kiesésének? Vagy bármilyen másik példát említhetnénk. Az, hogy itt áll jelen pillanatban az olasz foci az nem azon fog múlni, hogy most a Roma bejutott vagy sem ha jók lesznek az el-ben az is jó az olasz focinak és a tegnapi meccs is mutatta, hogy inkább oda valók. Több játékosuk inkább orvosi segítségre szorulna, de azt most hagyjuk is.

ovaentat besök 2016.08.24. 14:48:53

És ha az EL-ben van a Roma talán még Pogbaékat is idefújja a szél...
;)

Glivenko 2016.08.24. 14:49:10

Egyesek túlreagálják a dolgot, szerintem.
Hogy mi egy szurkoló dolga? Elsősorban az, hogy a saját klubjának minél jobb legyen. Én nem fogok sírni a Roma kiesése miatt. Ez nem jelenti, hogy ellenük szurkoltam, és azt sem, hogy nem örültem volna, ha bejutnak. De nem jutottak be, innentől pedig semmi sírásnak nincs helye. Majd a saját szurkolóik sajnálkoznak. Biztosan minden római, milánói meg nápolyi drukker sajnálkozott, amikor kiestünk a csoportból...
Másrészt a Serie A még simán top4-ben van. Angol, spanyol előrébb van, oké. A német sem rossz, hozzá van legközelebb az olasz. De mondjon már valaki olyan bajnokságot, ami jobb, vagy nemsokára jobb lehet, mint az olasz. Az egycsapatos francia? Vagy a játékosnevelde portugál és holland? A pénzéhesek gyűjtőhelye, az orosz? Melyik?
Egyébként a Juve jelenleg egyeduralkodó. Nézzétek meg a francia bajnokságot! A PSG és a francia bajnokság vonzó lenne? Dehogy is! De ott van pénz, és persze állandó BL-szereplés. Nyilván nem annyira stabil pénzügyi háttérrel, de mi vagyunk az, ami a franciáknál a PSG, vagy a németeknél a Bayern. Szóval nem kell félnünk, hogy nem lesz vonzó a Juve, mert egyre inkább az. Pont azért, mert erős, stabil, és egyre erősebb, a BL-ben meg fejlődőképes. És ha angol-szintű fizetéseket még nem is tudunk adni, remek játékosoknak tudunk olyan fizetést adni, amiért eljönnek a Juvéba játszani.

preczol 2016.08.24. 14:51:34

Ja és öröm volt nézni Totti arcát a 3. gól után. Kár, hogy nem állt be, és nem állították ki őt is. Akkor lett volna teljes a tegnapi nap.

rockitbaby 2016.08.24. 15:05:06

@babo0410: Semmi kérörvendés nincs ebben, csupán elmondják, hogy ez van. És tényleg. Ez van, ezt kell szeretni. Avagy nem, ez részletkérdés. Nem is tudom, hány alkalommal beszéltük már ezt ki töviről hegyire, de talán itt is érdemes megemlíteni, hogy amíg a tradícionális nagy csapatok - Milan és Inter - ilyen szarul fut a keret minőségétől függetlenül, érdemi koeff pont gyűjtésről álmodni sem szabad. A Juve-Milan-Inter trión kívül a többi csapat egyszerűen nem érzi át ezt. Talán ez a legjobb megfogalmazás.

Szóval, ha ahhoz, hogy a két milánói csapat felálljon végre az kell, hogy Roma közröhej tárgyát képezze - kétség sem férhet hozzá, a tegnapi kiesésükön röhög mindenki, mert amit DDR és társai műveltek az minősíthetetlen -, ám legyen. A fentebb említett hármason kívül nincs más olasz csapat, akik átéreznék ennek a lényegét.

A Roma meg a többiek meg mehetnek vissza az EL-be serénykedni, hátha megnyerik és BL helyet szereznek ezzel maguknak.

Juveboy92 2016.08.24. 15:27:25

@babo0410: 1. ez a cikk nem az itteni adminok kreálmánya hanem kulfoldi lapok által lehozott tények lefordítása magyarra amit illik megköszönni
2. nagyon zsákutcába jársz ha azt gondolod hogy az ellenfelek leszereplése rontja az alkupozíciónkat a külföldi sztároknál , pont hogy az ilyen leszereplések hoznak annyi plusz bevételt a Juvenak hogy már 5-7 milliós fizukat osztogasson majd 4-5 év múlva 8-10 et is akár ...
Az meg hogy csak a Serie Aból igazolunk többnyire , nézd meg a Bayernt hogy honnan igazol többnyire ? A játékosai nagy része Országon belül váltott és 2-3 játékosa jött külföldről Guardiola kérésére ...
Szted őket mennyire izgatja hogy egyeduralkodó Németországba és a mögöttük levők mit alkotnak a BLbe vagy mit nem alkotnak? Nekik ezzel is több pénzük lesz amivel mégjobb játékosokat igazolhatnak... Szerinted Vidalt pl az érdekelte hogy úristen a bajnokságba ilyen olyan gyenge csapatokkal játszik? Vagy Renato Sanches aki mehetett volna a sztarokkal teli PLbe de őis játszik inkább a gyengébb Bundesbe amit 90%ba mindig a Bayern nyer de viszont az a Bayern a BL esélyes Bayern
Na most a Juventus ugyanez és ha már most tus dupla annyi fizukat osztani mint a riválisai akkor még 3-4 év és tud 8-10 et is amu eléri az europai top átlagot , de ehhez olyan bevételek kellenek amiket többek közt a többi olasz csapat leszereplése generál ... a Juve mögött a 2. leggazdagabb olasz csapat cirka 200 millióval van lemaradva ami rmévekbe mérve 6-8 év lemaradás szóval nem fog se osztani se szorozni h most bejutnak e vagy sem , viszont mi pont hogy segítünk nekik ígyis mikor a bevételeinket a többi olasz csapatba költjük a honi vásárlásainkkal pedig megse érdemelnék, hiszen az olasz az egyetlen olyan bajnokság aki folyamatos botrányokat generál főleg minket bemocskolva az egyetlen mentsvárukat , míg más bajnokságokba ugyanúgy megvan a bundázás csak inkább a szőnyeg alá söpőrve hogy védjék a bajnokság hírnevét, lásd Barca adócsalás Real balhé ... gyorsan eltusolták hogy ne legyen rossz hírneve a bajnokságuknak , vagy a Premier League doppingbotrány is kb 3 napig tartott ...
de bezzeg ha a Juve kap egy kétes tizit míg mások kapnak 10 et kétes szituba, akkor máris világra szóló évekig elhúzódó bundabotrányokat kiabálnak , vagy h Conte mitcsinált a 2. osztályba egy nevetséges meccsen a Real Barca Premier League botrányokhoz képest ez semmi de az olaszok ebből is képesek Armageddont csinálni... inkább ezen kéne elgondolkodni a többi olasz csapatnak mikor nem tudnak neveket igazolni , maguknak köszönhetik ... pont nem izgat mitcsinálnak a többiek hegedűs Rudi Garciastól , meg a bundakirály sárgafogú Morattistól, gengszter Gallianistól és De Laurentiisestől akit minden exjátékosa vmilyen oknál fogva utál... érdekes

Rivendell 2016.08.24. 15:36:09

valamit be kéne látni.

A Seria A nem a BL-EL pénzekből állhat talpra,mint miként a Real-Barca-PL-Bayern sem ezekből tart ott,ahol.

ide tőke kell,kérdés a Kínaiaknak mi a valódi elképzelésük. Real-Barca is azért top csapatok,mert anno költekeztek,mint az állat és rájöttek arra,hogy nagy befektetés árán lehet nagyot szakítani. Sztárok által fut a reklámgépezet,amibe egyre több és több pénz van évről évre. Igaz mi ezzel meg is szívattuk saját magunkat,mert Pogbat,mint jól felépített reklám gépezetet eladtuk,de cserébe meg akarnak 1 full támadó felfogású pörgős csapatot,mondjuk ki Bayern mintára....szép támadó foci,csak a kérdés az,hogy nálunk ki helyettesíti majd a nagy német cégeket szponzorként. Olasz gazdaságban nincsenek akkora szereplők,mint a németben:(

delpi0823 2016.08.24. 16:56:53

@Lord Viktor: Teljes mertekben igazad van az olasz foci pont hogy jol jart hogy a roma kieset mert sokkal tobb pontot tudnak sztem az elben gyujteni mint a blben,a blben nekik a csoportbol valo tovabbjutas is meleg lett volna sztem,az elben meg akar elmehetnek a legjobb 4ig(felteve ha nem szarjak le ami sajnos benne van a pakliban)

Juventino73 2016.08.24. 17:24:30

A lenti linken az olasz GDP hosszu tavu trendszeru alakulasat latjatok.
Nincsenek csodak, az orszag relative (sok regioban tenylegesen) szegenyedik, hosszabb tavon, strukturalis okokbol, amely trend 2007 ota csak tovabb gyorsult negativ iranyba = Kis penz, kis foci...

Csoda, hogy a Juve birja a lepest, de a kivalasztodas termeszetes, az olasz gazdasag mar nem bir el tobb europai top10-es csapatot, a kulonbseg csak tovabb fog noni a Juve es a tobbiek kozott.

Ezert csak a BL a valodi kihivas sportszakmailag es uzletileg egyarant, erre gyurnak Marottaek a tapasztalt klasszisok osszegyujtesevel.
A Juvenek szuksege van az evi 80-100M EUR BL forrasra, hogy fenntartsa a versenykepesseget a top10 kozott.

www.google.hu/search?q=italy+gdp+growth+chart&client=safari&hl=hu-hu&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfitKArNrOAhWDlCwKHbvRAooQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=1w9RyVzuZBq_MM%3A

Juveing 2016.08.24. 18:56:49

@Juventino73:
Nem gondolom, hogy ilyen éles összefüggés lenne az ország GDP-je, s a Serie A versenyképessége között.
Látni kell, hogy a teljes eu zóna minusz-nulla GDP-t produkál egy ideje, s ezért is nyomtat euró milliárdokat az Európai Központi Bank. Az USA-ban bejött, ott évek óta stabilan 2-3 % a GDP növekedés, s "bezárhatták a pénznyomdát".
Inkább ami az eltávolodást jelenti pl. a Premier Liga csapataihoz képest gazdasági értelemben, az a televíziós közvetítési jogdíjak szétosztásában, vmint a nem saját tulajdonú stadionok miatt fizetendő komoly bérleti díjakban keresendő.
Amúgy az egy főre jutó GDP nem csökkent Olaszországban az elmúlt években, tehát az nem lehet oka a nézőszám csökkenésének, hogy kevesebb pénz marad az emberek zsebében, mert, hogy nincs így:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_in_Europe_by_GDP_(PPP)_per_capita

S ugye Angliában a Brexit miatt GDP visszaesés várható, s ha komoly összefüggés lenne a csapatok gazdasági ereje, s a GDP között, akkor most az angol csapatok, s a bajnokság színvonalának visszaesésére lehetne számítani.
De nyílván nem így lesz, mert pl. Abramovicsot, s a Gazpromot sem érinti súlyosan Anglia kiválása az Unióbol, de pl. az amerikai vagy arab tulajdonban lévő csapatokat sem.

Egyébként én személy szerint szurkoltam a Rómának, s sajnálom, hogy kiestek.
De gyakorlatilag több, mint egy meccset emberhátrányban játszottak.
Így azért nehéz...

Drotkoszoru 2016.08.24. 19:07:11

"Sajnos a Napolira is ez vár majd a csoportban... Az egyedüli esélye a Juvénak van. Ez történik, ha az egyik csapat tervszerűen meggyengíti a hazai riválisait. Csak ezzel tönkremegy a bajnokság nívója... Francia bajnokság szintjére redukálódott az egykor legerősebb bajnokság. Köszönjük Marotta!" Ezt írta egy Roma szurkoló tegnap este az INC facebook oldalán. És tudnátok még mennyi ilyen idióta csicska Roma szurkoló van. Sose tudtak méltósággal veszíteni, továbbmegyek nyerni sem (lásd Totti 4-es mutogatása 2004-ből). Jellemző, hogy az "ikonjaik" (Totti, De Rossi) idegbetegek, sportszerűtlenek, jellemtelenek, kifejezetten ostobák és buták (Lásd Totti viccek), emberileg hulladékok. A cipőfűzőjét sem köthetné egyik sem Del Pierónak, Maldininek, vagy akár Zanettinek (ha már riválisok). Egy olyan csapat kiesését a legkevésbé sem tudom sajnálni, akik a globális felmelegedésért is a Juvét okolják, minden kudarcukat, frusztráltságukat rajtunk vezetik le és degradálják a sikereinket azzal, hogy folyamatosan csalóznak. SEMMI TISZTELETET NEM ÉRDEMEL AZ AS ROMA. Más téma: Juventino73 remekül levezette, hosszútávon minden gazdasági szinten dől el, egyszerűen egy jó ideig (valószínűleg már soha) nem lesz az olasz vásárlóerő, piac egy szinten a némettel, vagy angollal, ez pedig behatározza a lehetőségeket. Abból kell főzni, ami van, racionális gazdálkodás, profi menedzsment, szakértelem. Ezekkel a dolgokkal lehet kompenzálni a gazdasági hátrányokat, ami a Juve remekül kezel. Abszolút a Bayern a követendő példa, még ha kifejezetten utálom is őket.

babo0410 2016.08.24. 19:07:57

@Lord Viktor: Ezzel egyetértek, csak az a baj, hogy azt meg le szokták sz.rni magasról. sajnos.

Goku06 2016.08.24. 19:13:12

amikor néztem a Roma meccs eredményét pont ezen röhögtem :D lúzerek :D
Napoli meg mehet a halálcsoportba :D

molnaratti10 2016.08.24. 21:59:18

@babo0410: Az esélyük megvolt!
Élniük kellett volna vele.
Nem tették.
Sírjunk???

Dartagnanxy 2016.08.24. 23:04:38

@Juveing: Plusz nyilván a római, milánói és nápolyi szurkolók is nagyon bánatosak voltak és sokat gondoltak az olasz bajnokság meggyengülésére, amikor a Juventust egy szép koncepciós per során letolták a Serie B-be.
Pont leszarom a Roma kiesését. Kicsit röhögtem is, hogy így kifizették nekünk Pjanic árát. Ha a kettes számú milánói horda megszűnne, egyenesen pezsgőt is bontanék.
Kizárólag a Milannak "szurkolok", hogy újra erős legyen.

Az EL-ben jussanak jó messzire, gyűjtsék a koefficiens pontokat, ugyanannyi jár ott egy meccseért, mint a BL-ben.

Grinta 2016.08.24. 23:15:21

@Dartagnanxy: Csak a tisztánlátás miatt..Itt most arról a Milanról beszélsz..akit CSAK! annyi pontlevonással büntettek,hogy még éppen elindulhasson a Champions Leaguben..és ha már ott volt,akkor meg is nyerte??esetleg Berlusconi közbenjárására.

Dartagnanxy 2016.08.24. 23:48:46

@Grinta: Igen, róluk beszélek. Hányadék dolog valóban, de nem az ő apparátusuk dolgozott minden szinten korrupt módon azon, hogy lenyomják a Juventust.

Grinta 2016.08.25. 07:47:01

@Dartagnanxy: Viszont nem is a nápolyi klub,és a római klubok,akik az As Romát kivéve a térképen is alig voltak akkor.Csakis egy Moratti nevezetű patkánynak és egy Berlusconi nevezetű maffiózónak ért el a keze odáig!

Dani880709 2016.08.25. 17:59:31

@Dante01:

Olasz foci akkor lesz rendben ha a két Milan visszajut megfelelő szinten a Bl-be és a Roma- Napoli kettős tarol az EL-be.
Ezzel 1-2 év alatt megelőznénk az angolokat, bár nem rég olvastam hogy az UEFA meg akarja változtatni a BL-t.
Minden top bajnokságból autómatikusan menne 4 csapat, ez pedig a kis csapatoknak lenne rossz mivel 32-ből 16 hely már foglalt lenne.

Aléb 2016.08.29. 20:39:09

Juventus szurkolóként nehogy szégyenkeznem kelljen, amiért örülök, hogy kiesett a Roma!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása