Pogba a manchesteri hazatérésről beszélt

pogba_paul_mu.jpgA héten zárult le Paul Pogba végeláthatatlan hosszúságúra nyúlt szappanoperája, s a francia középpályás visszatért egykori csapatához, a Manchester Unitedhoz, amelytől négy esztendővel ezelőtt ingyen igazolt a Juventushoz. A zebramezesek egykori játékosa a MU TV munkatársának beszélt a visszatérésről.

"Nincsenek szavak, hogy őszinte legyek, nincsenek szavak. Visszatértem Carringtonba. Olyan volt, mintha csak hazatértem volna. Csak szabadságra mentem, olyan, mintha csak szabadságon lettem volna. Hazatértem, boldog vagyok, s láthatok mindenkit, ugyanazokat az embereket. Őszintén szólva nagyszerű érzés.

Úgy gondolom, hogy ez a sors, azt mondhatom, hogy ez a sorsszerűség. Először az anyám mondta nekem, hogy visszatérek ide, én pedig azt válaszoltam, hogy soha sem tudhatjuk, majd meglátjuk. Számomra is hatalmas kihívást jelent visszatérni oda, ahonnan elindultam, ahol felnőttem, ahol mindent elkezdtem. Nem fejeztem be, amit itt elkezdtem, így azt gondolom, hogy azért jöttem, hogy befejezzem.

A legjobbak egyike akarok lenni, trófeákat akarok nyerni, eredményeket akarok elérni, ennyi az egész. Ezért jöttem ide, egyszerűen csak hogy így tegyek, hogy a legjobbak egyike legyek, hogy trófeákat nyerjek, mert tudom, hogy ennek a klubnak trófeákat kell nyernie. Ez a klub azért jött létre, hogy trófeákat nyerjen, hogy dolgokat, nagy dolgokat nyerjen.

Legfőképpen először megnyerni a bajnokságot a Uniteddel, mert nem nyerhettem meg a bajnokságot, amikor elmentem. A Bajnokok Ligája természetesen, és a személyes álmaim egyike, megnyerni az Aranylabdát. Ez remélhetőleg majd eljön, azonban előbb a bajnokság, amelyet még soha sem nyertem meg."

A Manchester Unitednél Pogba együtt dolgozhat José Mourinhóval, s ez komoly szakmai kihívást jelent a francia középpályás számára.

"Először is beszéltem egy csomó játékossal arról, amikor Madridban volt. Beszéltem Moratával, Varane-val, s mind azt mondták, hogy ő a megfelelő edző számomra, rengeteget fejlődök majd nála, s keményebb munkára ösztönöz majd. Ezt érzem. Beszéltem vele néhány alkalommal, és energiát és pozitivitást kaptam tőle. Ezért azt gondoltam, hogy miért is ne? Biztos vagyok benne, hogy képes fejleszteni, jobb játékossá és jobb emberré tesz majd."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5810117384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rikoo 2016.08.10. 22:13:36

"Nem fejeztem be, amit itt elkezdtem, így azt gondolom, hogy azért jöttem, hogy befejezzem."
Ezt a mondatot már előre megjósoltam.:D

"A Bajnokok Ligája természetesen, és a személyes álmaim egyike, megnyerni az Aranylabdát."
Teljesen reális vágyak.:)

"Hazatértem, boldog vagyok, s láthatok mindenkit, ugyanazokat az embereket. Őszintén szólva nagyszerű érzés."
Édesanyád kicsit másképp nyilatkozott erről...

Mitya10 2016.08.10. 22:22:54

A blog engedi h idehánnyak?

Rocky80 2016.08.10. 22:23:39

"Egy személy kedveli ezt."

Egy áruló van köztünk. :D

Lenny85 2016.08.10. 22:23:46

Durva 2,5 éve lehetett a gyereknek Manchesterben az már biztos . Sírok milyen röhejes :)

2016.08.10. 22:25:57

Emlékszem én olyan nyilatkozatára,amely ennek épp az ellenkezője,bohóccá vált,gratulálok hülyegyerek!

Hiribi27 2016.08.10. 22:27:53

Ki ez a srác pirosban? Geréb a vörösinges.

Rocky80 2016.08.10. 22:29:15

(Kedves Szerkesztők!

A cikknek nincs semmi köze a Juventushoz - hacsak az nem, hogy egy volt játékosunk nyilatkozott valami egész másról - szerintem ennek a cikknek már nincs itt létjogosultsága. :-) Vagy lehet, hogy csak engem nem érdekelnek már Pogba gondolatai? Megvallom őszintén kicsit elegem lett már a rengeteg vele kapcsolatos cikkből és örülök, hogy lezárult ez az egész.

Persze ha a kommentek generálása a cél, telitalálat. ;-) No offense, csak egy vélemény! )

Rocky80 2016.08.10. 22:30:06

Már 4 áruló van köztünk.

Apuleius 2016.08.10. 22:34:27

@Rocky80: A privát szerkesztői véleményem szerint a cikknek van köze a Juventushoz, s igenis érdekes a Pogba-transzfer okai, motivációi, meg úgy általában Pogba hozzáállása szempontjából. Ha Téged nem érdekel, számodra nem releváns, ugord át. No offense :-)

Juve82 2016.08.10. 22:40:44

En személy szerint nem hibaztatnam a szerkesztőket, nekem ez kellett hogy végleg el tudjam engedni őt!

m.martin91 2016.08.10. 22:45:51

Szerintem ezt Raiola mondatta vele, irányítja, mint egy bábut.

Rikoo 2016.08.10. 22:46:10

@Rocky80: szerintem is jó ez a cikk. Most igazolt el, sztem sokakat érdekel, hogy hogyan járatja le magát a megnyilvánulásaival.

MdewC 2016.08.10. 22:56:09

Pogba agyát kimosták, de legalább is kurvára átb@szták.

Juveboy92 2016.08.10. 23:02:37

gyerekek tudom hogy nem Pogba viszont mint helyettes hagyd említsem meg, a 21 éves tkp Marko Rog (Dinamo Zagreb) az ide szezonba alig kezdődött el de már 8 meccsen 4 gól 3 gólpassznál jár , abból 2 gól 1 gólpassz a BL selejtezőbe illetve ma a Hajduk Split elleni 4-0ra megnyert 2 gólt lőtt és 1 gólpassz!!!
Pjacaval nagyon jól megértik egymást ráadásul válogatottban mikor a spanyolok ellen nyertek horvátok Rog a védelem elött játszott amilyet keresünk :www.transfermarkt.de/spielbericht/index/spielbericht/2645664
folyamatosan látom hogy Napoli egyre közelebb van hozzá... nem akarom őt afrikai mezben látni!!!!
Igazán rámehetne Marotta is, ha már egy üzletet összehoztunk Dinamo Zagrebbel ..

Rikoo 2016.08.10. 23:05:29

@Juveboy92: úgy néz ki Witsel mellett döntöttünk, mert emeltünk az ajánlatunkon. 18 millió + 4 millió bónusz.

niccolo 2016.08.10. 23:09:32

Dehogy is vágták át Pogbát,nálunk is már nagyképű volt, legjobb akar lenni, aranylabdát akar nyerni stb. A fodrász-szalonban nyer csak díjat,

Zsöné 2016.08.10. 23:12:07

@m.martin91: @MdewC: Így van - sajnos.

Volt a blogon valaki aki vállig állította, hogy Pogba nem lép le : hisz a mamája is megmondta...

Rocky80 2016.08.10. 23:15:23

@Apuleius: @Rikoo:

Akkor csak én sokalltam be már ettől az egésztől srácok. Természetesen ez is lehetséges. :-)

Mondjuk még mindig nem értem kik lájkolják és miért ezt a cikket.

giorgio007 2016.08.10. 23:32:51

nekem az jut eszembe erről, hogy: Paul, Paul... a k*rva anyád :DDDDD

Juveboy92 2016.08.10. 23:40:15

@Rikoo: ez nem zárja ki hogy rámenjünk , Rog más típusú mint Witsel és társai :))

The king of alibis 2016.08.11. 00:06:20

Elment, kész. Ne kelljen figlalkozni már többet ezzel az agyatlan négerrel

The king of alibis 2016.08.11. 00:09:17

Csak szabadság viltunk neked? Elmész te a jó büdös francba

delpi0823 2016.08.11. 00:14:04

Koszonjuk palika az itt eltoltott 4evedet,koszonjuk ezt az uzletet amit a frizraddal meg a hulye tancaiddal generaltal nekunk meg az oltozkodeseddel a realis erteked kb 60 misi.Sok sikert az angol bajnoksagban a nemzetkozi porondon meg remelem hulladekok lesztek.Visszlat Pal(en is nagyon remelem tobb cikk nem lesz mar ezzel a"divatdiktatorral" boven eleg volt mar belole)

Leram7 2016.08.11. 00:30:20

Tudtuk, hogy nem lesz itt örökké, mégis rosszul érint, hogy elment.

Nekem nagyon fog hiányozni. Az igazi okát a döntésének úgysem tudjuk meg nyíltan.

Mi is sokat köszönhetünk neki és ő is nekünk.

Hittünk benne, 10-est is kapott, de mégis elvágyódott. Kár érte!

A bombagólok és a nagyszerű játék hiányozni fog.

Eladhattuk volna 2 év múlva is és kb 150-ért.

Higuain remélem leadja a kilókat és megmutatja, hogy Paul árából jött!

Zsöné 2016.08.11. 00:32:59

@Leram7: Azért az érdekes, hogy senki sem szídja azt aki odaadta a 10-es mezt neki... Mindig csak Pogba...

Rikoo 2016.08.11. 00:38:02

@Juveboy92: nem vagyok biztos, hogy feltétlenül neki kellene érkeznie most.
Az tény, hogy tehetséges játékos ezt nem vitatom.
Ha nem távozik más a középpályáról jelenleg akkor csak egy játékos fog érkezni.
Ha más is távozik akkor még szóba jöhet a horvát, de nem olvastam még csak pletykát se róla.

west30 2016.08.11. 00:39:01

Pogbara nincs jobb szo,csak az hogy egy gyerek,melle pedig meg nem is egy eszleny,ez a ketto igy remek kombinacio,egyebkent ez a nyilatkozat nevetseges.

Juveboy92 2016.08.11. 01:01:38

@Leram7: annyit hozzáfűznék a 2 év múlva 150 millióhoz, hogy 2019 ig szóló szerződése volt velünk, azaz ha marad és teszem azt nem hosszabbít akkor azt mondja MU hogy 2 év van a szerződéséből most még kaphattok érte egy értelmes összeget teszem azt 100 ha meg 2 év múlva megy és nem hosszabbítunk akkor ugye 1 év szerződéséből még kevesebb pénz , ez a 150 akkor jönne ki ha esetleg 2021 ig hosszabbítani tudtunk volna vele ahhoz viszont ha Raiolan múlik követelt volna vagy 10 m fizut meg bónuszokat

Leram7 2016.08.11. 01:21:33

@Zsöné: Én úgy tudom ő kérte el a 10-es mezt, de azon sem lepődnék meg, ha Marotta vagy Raiola találta volna ki, hogy a 10-es legyen eladva.

@Juveboy92: igazad van, csak abból indultam, ki hogy 2 évig még maradhatott volna, akkor is csak 25 lesz.

babo0410 2016.08.11. 01:25:38

Ezt amit Mourinhoról mondott nem kellett volna. Ezzel Allegrit és főleg Conte-t, aki valakit faragott belőle, köpte szembe. Mintha alattuk, az ő kezük között nem lett volna lehetősége fejlődni.
Ja és azért olyan ez a nyilatkozat, mintha nálunk nem nyerhetett volna trófeákat, nem nyerhetett volna semmit. BL-t akar nyerni? Nálunk akár jövőre is megnyerhette volna, a Uniteddel meg az se biztos, hogy jövőre kvalifikálják magukat. Ő tudja. Nagy csalódás ez a nyilatkozat. Az előző sokkal szimpatikusabb volt. Annál úgy éreztem, mintha ő azért távozott volna, mert a vezetőség részéről nem érezte azt, hogy mindenáron megtartanánk. De most már érthető. Nálunk nem fejlődött eléggé saját bevallása szerint. Azt várta, hogy azonnal ő lesz a világ legjobbja. és mindenki a lábai elé hever? Remélem nem erre gondolt, mert ez nagyon fájdalmas csalódás lenne.

babo0410 2016.08.11. 01:37:44

@Juveboy92: Igen, neki nagyon örülnék. Tényleg, miért nem merült ő fel? Nekünk idén minden
ron a BL kell, és inkább telepakoljuk a csapatot csupa 29 éves játékossal a tapasztalat jegyében? Pedig Rognak is van tapasztalata a BL-ben. Hatalmas fogás lenne, rá kéne menni.

Kukszi 2016.08.11. 03:59:06

@babo0410:
+1!
Mourinho-s rész erős nekem is...
Annó irtam hogy a vissza térésbe M.-is közre játszik. De azert nem kell burkoltan semmibe venni az előző edzőit.
Raiola is tehet egy szivességet és elmehet gyomor szűkítőre meg zsír leszívasra ebből a pénzből!

venember83 2016.08.11. 06:36:50

Szóval nyaralt egyet Olaszországban, hisz ott úgyis jobb a klíma, mint Angliában, aztán visszament a Unitedhez, hogy majd ott Aranylabdát meg BL-t nyerjen. Legalább ment volna a Madridhoz, ott pár éven belül úgyis vezéregyéniség lehet, hisz CR lassan megfakul. Mindegy, jobb ez így a Juventusnak, mintha az egyik BL-riválist erősítené.

Juve82 2016.08.11. 06:51:39

@babo0410:+1
Igen totál felháborító egy ilyen embert istenít.Allegri es Conte meg mintha nem is lett vna...most már tényleg azt kívánom, hogy semmi ne Jöjjön nekik össze!

4Evorg 2016.08.11. 08:01:12

Revideálom magam: Pogba elmehet a búsba emiatt a nyilatkozat miatt. Vigyázz Palika, magasról lehet pofára esni.

Vidal, Pogba egy kutya...

So5ika 2016.08.11. 08:08:57

Kedves fórumtársaim!

Nem tudom, Ti melyik álomvilágban éltek?
A játékosoknak ez nem más, mint munka; és mint minden munka, ez sem szól másról, csakis a pénzről! Egy idő után mindenki jobbat, többet akar. Az már más kérdés, hogy az adott helyzetet ki, hogy ítéli meg (gondolok itt a lehetőségekről). Aki nem saját nevelésű játékos, vagy olasz nemzetiségű (bár manapság ez sem meghatározó tényező), attól felesleges elvárnunk azt, hogy örökké a szeretett csapatunkhoz tartozzon.

Lásd pl.: Deschamps, Davids, Zidane, Fonseca, Tevez, Vidal..

Annak kell örülnünk, hogy egy nagyszerű csapatnak szurkolhatunk, akinek olykor nagyszerű játékosai vannak. Ezzel csak azt akarom mondani, aki menni akar, az menjen. Csináljunk belőle minél több pénzt és szerezzünk helyette jobb, de legalább olyan jó játékost. Hiszen ez is csak egy business ;)

Forza Juve!

pedronegroo 2016.08.11. 08:21:38

"Mourinho a megfelelő edző számomra" - ha ez motiválja akkor meg lehet érteni. Lehet utálni a beképzelt portugált de klasszissal nagyobb edző mint Allegri. Csak meg kell nézni ki hány trófeát nyert eddigi munkássága során. Nagyon úgy néz ki hogy minden komolyabb játékosunk lelép amióta Allegri az edzőnk... Ja tudom Allegri fóbiám van, de egyszerűen nem tudom megemészteni hogy csak úgy mindenki itt hagy akinek kedve tartja és én ezzel magyarázom.

Szalnoki81 2016.08.11. 08:31:05

@So5ika: Teljesen egyetértek .
Neki most ezt kellett nyilatkozni hisz ez csak munka.
Tehetséges játékos de nem egy észlény és jócskán túlértékelt .
A Juve nagy bizniszt csinált vele mindkét fél jol járt kivánom hogy legyen egy jo MU akit aztán kiverünk a Bl-ből.

4Evorg 2016.08.11. 08:35:43

@pedronegroo: Mourinho egy idióta pojáca, aki a Portoval és az Interrel ért el valamit, s meggyőződésem, hogy 2010 óta is csak ebből él.

Nem csarélném el Allegrit rá. Az mondjuk más kérdés, hogy Te annyira rühelled Allegrit, hogy bottal kergetnéd el.

4Evorg 2016.08.11. 08:36:32

@4Evorg: * A Portoval, az Interrel és a Chelseavel.

Il Principino 2016.08.11. 09:15:09

2-3 szezon jó esetben és ebből dobbantás lesz Madridba,vagy Barcelonába Polip...

venember83 2016.08.11. 09:17:38

@Il Principino: szerinted a Manchester el fogja engedni? Majd ki tudják vásárolni tőlük? Ez olyan, mintha a PSG akarata ellenére a Juve meg akarná szerezni Verrattit. Esélytelen.

MdewC 2016.08.11. 09:20:00

@4Evorg: +1

@pedronegroo: igen, a tünet neve: Maxifóbia :)

Il Principino 2016.08.11. 09:21:17

@venember83: Szerintem igen.Perez bármire képes,ha 'megatranszferről' van szó:)
Paul pedig rájön majd,hogy a mostani MU-nak még a bl hely megszerzése is nehéz lesz minden évben,nem hogy a PL cím!
Ez a MU már rég nem,ami volt egyszer...

pedronegroo 2016.08.11. 09:23:11

@4Evorg: Arra azért még jó hogy elcsábítsa Pogba-t. És én nem írtam olyat hogy elcserélném Allegri-t Mou-ra. Egyébként ahogy írod Mou a Porto-val és az Inter-el elért valamit(amúgy a cselskíből is ő csinált nagy csapatot de mindegy) Allegri meg ennyit se. És ezek tények nem kell hozzá rühellni Allegri mestert. A fenti cikkből meg egyértelműen az derül ki hogy Mourinho meggyőzte Pogba-t egy-két beszélgetéssel. Szóval lehet bármekkora pojáca a portugál ha lecsapja a kezedről a csajodat akkor biztos nem ő a lúzer!

niccolo 2016.08.11. 10:00:17

@pedronegroo: ebben az esetben a csaj a lézer,de nem kicsit! Emberileg Allegri sokkal különb.

pedronegroo 2016.08.11. 10:04:39

@niccolo: persze fogjuk a csajra ha nem tudjuk őt kielégíteni....

Mitya10 2016.08.11. 10:06:42

@pedronegroo: hát de nem is azok akik elfogadták a 105 misit... ez a nyilatkozat felbaszta sokak agyát (én ugye az elején kifejtettem a véleményem) ha a futball ekkora MUNKA lett és nem sport akkor Bonucci 1 fasz és Pogba csinálja jól h 1 malacka szerint ugrál és rombol le 4 gyönyörű évet a hülye ellentmondásos nyilatkozataival

Juventino73 2016.08.11. 10:23:31

@So5ika: +1

Mar korabban is kifejtettem, hogy nem erzek inkorrektseget, legfeljebb a nyalizas Murinnyonak eros egy kicsit...

1. A tavalyi ev mar csak egy ajandek volt Pogbatol es kozben 85M-rol 110M-re novekedett az erteke es segitett hozni nekunk egy ujabb scudetto-t.

2. Meghosszabbitotta velunk a szerzodeset, hogy a legoptimalisabb, azaz legmagasabb aron adhassuk el iden.

3. A 10-es mez tavaly szerintem inkabb a marketing mgmt dontese volt, hogy turbozzak a merchandising beveteleket. Iden ujra eljatsszuk ugyanezt majd Dybala-val es Azsiabol bejon 10M+ megint.

A nagyobb kerdes az, hogy jol koltsuk el a penzt: Huguaín bevaljon, Dybala felfuttathato legyen mktg szempontbol es hozzunk meg 2 jo jatekost (munkas, jo jatekost, nem vilagszart...) a kozeppalyara.

Juveboy92 2016.08.11. 10:41:08

@Juventino73: mondjuk munkás jó játékossal aki nem világsztár tele a padlás, mint pl Asamoah, Pereyra , Lemina , Sturaro és akkor még ottvan Khedira aki bár nem munkás jó játékos hanem egy nagyon jó játékos, viszont az orvosi stábba rengeteg munkás dolgozik rajta hogy egy huzamba letudjon húzni 3 meccset egészségesen :)

4Evorg 2016.08.11. 10:51:49

@Juventino73:

"Meghosszabbitotta velunk a szerzodeset, hogy a legoptimalisabb, azaz legmagasabb aron adhassuk el iden."

Azért ezeket a szerződéshosszabbításokat ne (vagy ne minden esetben) úgy állítsuk már be, hogy azzal a játékos tett a klubnak szívességet! Nyilván a bérét is emelik ilyenkor a játékosnak.

Az persze megint más kérdés, hogy van akinek semmi sem elég --> pénzéhes zsoldos. Mondom ezt úgy, hogy kezdem elfogadni, hogy a mai foci már kőkemény gazdasági elvek mentén működik.

babo0410 2016.08.11. 10:52:59

@So5ika: Akkor vegyük példának a színészeket. Ők folyamatosan azt mondják, hogy ez nem csak munka, hanem egy elhivatottság, az életük. Ugyanez igaz a focistákra, és más sportolókra is. Nem azért güriznek annyit, mert ez csak egy munka. Akinek ez csak munka, abból nem lesz olyan nagy játékos, mint pl. Del Piero is volt. Neki nem csak munka volt a foci. Akinek meg csak egy munka, az ne várjon túl sokat az egésztől.

Apuleius 2016.08.11. 10:59:15

@pedronegroo: Érdekes, lehet, hogy hasonló betegségben szenvedek, mint Te, mert én meg hányingert érzek, ha akár csak meghallom Mourinho nevét. Ennyire szalonképtelen féreg kevés van a labdarúgás világában. Amúgy én őt legfeljebb eredményes edzőnek tartom, de jónak semmi esetre sem. A sikereit értelmetlen elvitatni tőle, de elképesztő, hogy még egy Real Madridból is képes volt nézhetetlen és a sportszerűség keretein túllépően durva, nézhetetlen játékot nyújtó csapatot kreálni. A MU-nál sem marad majd sokáig.

Apuleius 2016.08.11. 11:04:45

@Rocky80: Nem, nem csak te sokalltál be tőle. Elhiheted, hogy nekünk, szerkesztőknek is tele volt már tökünk a Pogbával kapcsolatos pletykákkal. Mikor tegnap este elolvastam ezt a nyilatkozatot, azonnal éreztem, hogy ezt közzé kell tennem, mert egészen egyszerűen mindenkinek látnia kell, hogy ki is az a Pogba. Szánalmas nyilatkozat.

Részemről legközelebb akkor közlök bejegyzést Pogbáról, amikor gratulál egykori csapattársainak a Juventus BL-győzelme után, vagy Dybalának, amikor az argentin elnyeri az Aranylabdát, esetleg ha megindító vallomásban beszél arról, hogy van egy közös gyerekük Padoinnal, netalán a Mouinhóhoz fűződő intim viszonyáról mesél.

Juveboy92 2016.08.11. 11:09:34

@Apuleius: nem mintha bárhol túllépte volna 3 éves álomhatárt ...1. éve mindig extra volt, mondjuk csak eredményben mert játékban hasonlóan antifoci király mint Simeone , aztán 2. évébe kezdődnek az összetűzések a sajtónak beszólógatások majd mivel kikezdte a sajtót, így a csapatainak rossz periódusaira rászáll a sajtó hogy gyengélkedik a Real , a Chelsea és meneszthetik az edzőt lásd tavalyi Chelsearől mit írt a sajtó hozzáteszem jogosan...ezzel együtt a nyomással romlik az öltözői hangulat és vele együtt az 1. összeveszések az edzővel (mondjuk ez Mataval kapcsolatba 1 hónap se kellett nem hogy 2 szezon... és aztán eljön a 3. szezon már ha addig nem rugják ki , de ha nem rugják már ki akkor az öltözői hangulat olyan botrányos már hogy a saját csapata bultatja meg (lásd Real Chelsea)

bianconeri83 2016.08.11. 11:16:16

@babo0410: Attól, hogy egy színész imád játszani, még válthat színházat. Az viszont bizony nehezen magyarázható szakmai érvekkel, ha a Madáchból a Kiskunmajsai amatőr társulathoz csatlakozik :)

Apuleius 2016.08.11. 11:19:05

@Juveboy92: Pontosan, Mourinho állandóan ugyanazokat a köröket futja, mindig mindenhol rossz viszonya volt a rivális csapatok edzőivel, állandóan megy a szájkarate, a hangulatkeltés a játékvezetés kapcsán, állandóan arról nyafog, hogy mindenki az ő csapatát bántja, sokszor méltatlanul és nem elfogadható módon kezeli még a saját játékosait is, legutóbb meg még a csapat orvosába is belekötött. A gyeplő pedig mindig kicsúszik a kezéből, ő pedig ott áll a felperzselt földön, s távoznia kell.

JuventusFanatikus 2016.08.11. 11:31:47

Nálam most ásta el magát.Eddig nem volt vele bajom, de most már kétszer is meggondolom, hogy levegyem-e a Pogbás posztert a falról.

Zsöné 2016.08.11. 11:39:16

@JuventusFanatikus: Tényleg nem kötekedés de plakátok vannak a faladon? Hány éves vagy?

Shyr Kahn 2016.08.11. 11:39:47

@Zsöné: A korabbi 10-es (Tevez) kezdettol fogva nem titkolta, hogy visszavagy a csaladja miatt a hazajaba. Mivel totalisan oszinte volt es ehhez kepest meg azota nyilatkozta is, hogy itt k***a jol erezte magat (tehat ahhoz kepest ahogy nalunk indult pozitiv iranyba ment at a megitelese), ezert mi okbol is szidna bki is? Ez persze nem azt jelenti, hogy egyet ertek a Pogba-t szidokkal. Paul Pogba eddigi nyilatkozatai is arulkodtak rola, hogy az egyeni celjai elveznek prioritasokat (szinte mindig szot ejtett rola, hogy a legjobb akar lenni) a csapat celjaival szemben. Ez egyebkent elegge evidens es ebbol sosem csinalt titkot. Nem ertem miert kell ra haragudni. Ebben a nyilatkozataban a szokasos seggnyalast muvelte, amit a jatekosok 99%-a megtesz egy klubvaltas utan, DE a Juverol egy rossz szot nem szolt. Legalabb is en nem latom. Ellentetben mondjuk a sokak kedvencekent szamon tartott Arturo "baratunkkal", aki az elso adando alkalommal belenk rugott es rugdos azota is.

pedronegroo 2016.08.11. 11:52:52

@Mitya10: Szerintem nem túl elegáns besértődni mert itt hagyott minket Pogba. Meghozta a döntését el kell fogadni. Nem tudtuk meggyőzni a maradásról, ennyi. És minek maradt volna? Hogy nyerjen egy újabb scudetto-t?? Az olasz bajnokságot már rég kinőtte itt már nem fejlődött semmit. El ment egy komolyabb színvonalú bajnokságba hogy tovább tudjon fejlődni. A PL-t megnyerni sokkal komolyabb. A fejlődéshez kellenek újabb kihívások és Ő ezt választotta. Most komolyan ezért köpködünk rá??? Minden valamire való játékos tovább áll oda ahol fejlődhet újabb célokat érhet el. Ezért jön hozzánk egy Pjanic vagy Higany is. Őket is köpködjük le?? Ja nem, Ők a "mi két szép szemünkért" hagytak hátra mindent, így rendben vannak, őket köpködik majd a romák meg a kukások.

4Evorg 2016.08.11. 12:33:21

@pedronegroo: Nem, nem azért "köpködünk rá", hanem azért, ahogyan nyilatkozik. Tulajdonképpen nyaralásnak tekintette azt a négy évet, amely során komoly játékost faragott belőle Európa egyik legpatinánsabb klubja.

Azért "köpködünk rá", mert most annak a csapatnak a seggét nyalja, ahonnan négy évvel ezelőtt sírva menekült el.

És nem utolsó sorban azért "köpködünk rá", mert nyilatkozata utolsó része olyan üzenetet hordoz, mely lenézi azt a két szakembert, akinek a kezei alatt pallérozódott.

Lehet elegánsan is nyilatkozni és lehet buta gyerek módjára.

pedronegroo 2016.08.11. 13:17:08

@4Evorg: Előttem is többen már leírták hogy a játékosok mindig az aktuális csapatuk seggét nyalja ez teljesen normális. Mi seggünket is nyalta 4 évig és szart az MU-ra pedig onnan jött. És nem érzem hogy lenézné Conte-t vagy Allegri-t. Egyszerűen csak benyalt Mou-nak is, aki egyébként eredményekben messze felül múlja az említett két edzőt, tehát még csak hülyeséget se mondott azzal hogy úgy látja új edzőjétől sokat tanulhat.
Fiatal gyerek, természetes hogy beszél hülyeségeket, talán el is van kicsit kényeztetve.
10-es mez, fizu emelés, meg minden meccsen játszik akkor is ha hetekig semmi haszna nincs... nem csoda hogy elszállt.

nortu30 2016.08.11. 13:48:13

Most komolyan, ugyan mit vártatok? Ő is csak egy a zsoldosok közül, aki az épp aktuális klubjának a lógóját szopkodja. Ez volt az álma gyerekkora óta, ott kiteljesedhet, velük akar mindent megnyerni, blablabla. Ez manapság normális. Én személy szerint nem bánom hogy elment, mindig is egy túlsztárolt figurának tartottam, aki nyilvánvalóan nem ér 100+ milliót. Örüljünk a befolyt összegnek, és annak, hogy véget ért ez a bohóckodás.

niccolo 2016.08.11. 15:09:15

@pedronegroo: és akkor a te csajodat,hogy hívják MU vagy Juve? Mourinho v.Allegri?

pedronegroo 2016.08.11. 15:33:47

@niccolo: Lehet bármelyik, a lényeg ha egy kapcsolat megszakad akkor annak van valami oka, Pogba már nem talált minket olyan vonzónak, ezt el kell fogadni és mivel szerettük ezért elengedjük hogy boldog legyen, minden jót kívánunk neki és nem köpködjük. Azon meg el lehet aztán gondolkodni hogy miért lett vonzóbb neki a másik és talán rá jövünk hogy volna min változtatnunk.

Drotkoszoru 2016.08.11. 16:02:48

@pedronegroo: Nagyon nem kell elgondolkodni az okokon, ez teljesen egyértelmű. 3-szoros fizetés, Raiola jutaléka, nagyobb piac, több pénz, erősebb bajnokság, nagyobb hype. Ettől függetlenül szakmai szempontból visszalépés Pogba számára, a Juve erősebb az MU-nál jelenleg, ahogy az összes angol csapat gyengébb nálunk (más kérdés, hogy a PL erősebb a Serie A-nál, viszont a spanyol bajnokságnál meg lényegesen gyengébb). Mi a BL-ben szereplünk, ők az EL-ben, BL-t, Aranylabdát nyerni pedig semmivel nincs több esélye, mint nálunk. Szóval az okok számomra teljesen egyértelműek.

pedronegroo 2016.08.11. 16:11:51

@Drotkoszoru: Nem az számít mi hogy látjuk hanem ahogy Pogba. És Ő azt látta hogy az MU a jövője és nem a Juventus a többi az mellékes. Amúgy szerinted a PL-t nehezebb megnyerni vagy a Serie A-t???

Drotkoszoru 2016.08.11. 17:00:10

@pedronegroo: Pogba a pénzt látta, ahogy a menedzsere is, aki telebeszélte a fejét, mert neki érdeke volt a váltás, a sikerdíj miatt. Az se kizárt, hogy mindig is jobban szerette az MU-t, mint a Juvét, ezért is akart mindenáron visszamenni, annak ellenére is, hogy csak az EL-ben szerepelnek. Nem szakmai alapon döntött, mert akkor maximum a Real, Barca, Bayern hármasba igazolt volna. Az MU jelenleg gyengébb nálunk, nyugodtan végigzongorázhatjuk a posztokat, kereteket, együtthatókat, elmúlt évek eredményeit hazai és nemzetközi színtéren. Ezek tények. "Amúgy szerinted a PL-t nehezebb megnyerni vagy a Serie A-t???" Szerintem leírtam, hogy a PL erősebb a Serie A-nál, ezáltal nyilván nehezebb megnyerni, mint a Serie A-t, kiegyenlítettebb a mezőny, így igazából a kérdést nem is értem. Ettől függetlenül tartom: a Juve erősebb az összes angol csapatnál jelenleg és valószínűleg megnyerné a Premier League-t is (nyilván nehezebb dolga lenne, mint Olaszországban és nagyobb, kiegyenlítettebb lenne a harc). A BL viszont Pogba szempontjából mindennél fontosabb elmondása szerint, így az EL szintén visszalépés. Aranylabdát szintén kevesebb eséllyel nyerhet ott jelenleg, mint nálunk (védekező középpályásként, az EL-ben szerepelve nehéz is lenne). Ha már állítása szerint annyira a kihívások éltetik ezt a fiút, akkor miért nem ment inkább Spanyolországba? A spanyol bajnokság lényegesen erősebb, mint az angol (ha már a Serie A-val hasonlítottad). Vagy ahhoz nem volt elég tökös? Félre ne érts, én nem köpködöm (bár ez a nyilatkozata finoman szólva is röhejes, nem csodálom, ha sok embernél kiverte a biztosítékot), de bármilyen oldalról nézem: szakmai szempontból nehezen indokolható ez a döntés (és ezt nem amiatt mondom, mert Juve szurkoló vagyok). Ha ennyire odáig van az MU-ért, bőven ráért volna 1, vagy 2 év múlva oda igazolni, még csak 23 éves és most reális esélye lett volna BL-t nyerni velünk, még az MU-ban ugye el se indulhat ott. Várt volna egy évet, adott volna egy utolsó esélyt a csapatnak, aztán ha nem nyerjük meg a BL-t akkor is ráért volna eligazolni a Unitedhez (főleg, ha addig kvalifikálják magukat a BL-be). Kétlem, hogy jövőre ne kellett volna az angoloknak, 24 évesen pedig még szintén nagyon fiatal lett volna, nem maradt volna le semmiről, ha marad még egy évet. Hozzáteszem: én már a legkevésbé sem hiányolom már, nem muszáj itt játszania senkinek, aki nem akar. Harag sincs bennem, inkább csak kis értetlenség, hogy miért az MU és legfőképp: miért pont most. Sok sikert kívánok neki egyénileg, de őszintén remélem, hogy a csapatával semmit sem fog nyerni és "őszinte" lesz a mosolya, ha ne adj Isten nélküle megnyerjük a BL-t a következő 2 évben.

pedronegroo 2016.08.11. 17:17:37

@Drotkoszoru: Ha a PL-t nehezebb megnyerni mint a Serie A-t akkor nem értem milyen szakmai visszalépésről beszélsz?? Az EL-ben jövőre szerepelnek ez az egy ami biztos. Jelenleg annyi a tuti hogy 1 évet ki hagy a BL-ből de jövőre is még csak 24 éves lesz. Játszhat még eleget a BL-ben. Továbbá fiatal korából adódóan bőven játszhat még a Barca/Real valamelyikében. Jelenleg egyik csapatban se volt égető egy középpályás megszerzése és MU-ba sokkal nagyobb sztár lehet, itt nincs se Messi se CR aki beárnyékolhatná.
Abba biztos vagyok én is hogy a pénz is motiválta, nincs ezzel semmi baj. De az hogy megnyerje a X-dik scudetto-ját na az biztos nem motiválhatta. Továbbá nyilatkozatából kikövetkeztethető hogy az edző kiléte is sokat dobott a latba. Szóval itt közel se csak a pénzről volt szó.

Drotkoszoru 2016.08.11. 17:28:05

@pedronegroo: A PL-t nehezebb megnyerni, mint a Serie A-t, viszont a BL-t meg nagyobb kihívás megnyerni, mint az EL-t, vagy a Premier League-t. Az pedig, ha egy gyengébb csapatba igazol egy játékos igen is szakmai visszalépés (remélem azt nem vitatod, hogy erősebbek vagyunk az MU-nál). Ha ezek után nem érted az érveimet, akkor felesleges tovább folytatni, mert parttalan vita lesz belőle.

pedronegroo 2016.08.11. 17:42:40

@Drotkoszoru: De nem 1 évre igazolt az MU-ba azt ugye vágod? Az MU igen az gyengébb nálunk épp ezért nem visszalépés szakmailag mivel itt sokkal nagyobb így a kihívás számára, nem lesz elég az a bohóckodás amit nálunk megtehetett.

Juve82 2016.08.11. 17:50:19

@4Evorg: Teljesen egyetértek!!!

SzDöme 2016.08.11. 18:01:38

@Mitya10: +1 :D:D:D:D én is én is

ToTTy-Juve 2016.08.11. 18:22:49

Nekem meg ez a rész tetszett a legjobban: "Biztos vagyok benne, hogy képes fejleszteni, jobb játékossá és jobb emberré tesz majd."
Jobb emberré tesz? Ki? Mourinho? ... na az biztos, Ő a Materazzi-Diego Costa féléket szereti. Ha ilyen a jó ember...!

niccolo 2016.08.11. 18:59:41

@pedronegroo: ebben egyet értek,hogy nem lesz elég a bohóckodás a MU-ban,de mást nem nagyon tud.Csúnyákat nem írtam róla,de nem bánom hogy elment,Vidalt jobban hiányolom, mint Pogbát,hasznossága végett.

Csimpifon91 2016.08.11. 21:40:11

Sziasztok

Barcasként is szinte minden nap néztem a blogotokat, ( szimpatizalok a Juveval ) emiatt ezt a Pogba ügyet is végignéztem.

Bocs a nyers véleményért de ha a Barcát hagyta volna ott és utána nyilatkozna ilyet.... szembeköpném ezt az embert, nagyon sokáig rettentő szimpatikus volt a srác, mikor még téma volt abban is remenykedtem h egyszer a Barcában köt ki de teljesen kettétört ez az illuzió róla. Szerintem egyrészt már eleve buta mint a segg mivel egy BL esélyes fejlődő Juvét hagyott ott a jelenleg középszerü MU-ért, ( ahol eldobták mint egy darab szart ) , de egy ilyen szinten hálátlan undorító köpedék nyilatkozat...sehol egy köszönöm, hálás vagyok hogy befogadtatok, sztárt csináltatok belőlem stbstb Szabadság.... hányinger.

Szerintem teljesen szembeköpte a Juvét és a szememben már csak egy buta bantu..

Trieszt120506 2016.08.11. 22:39:16

Sokadjára elolvasva (eredeti verzióban is) semmi gázt nem érzek ebben a nyilatkozatban..

Grinta 2016.08.11. 23:06:32

@JuventusFanatikus: Életkorodat illetően megleptél.Bárcsak minden 16 éves ilyen érett stílusban tudná kifejezni magát.+1

kremturo 2016.08.12. 09:03:09

@Csimpifon91: Egyetértek. Szerintem egy MU-s sem sertődne meg ha picit jobban méltatná volt csapatát, amelyik egy hebrencs fiatal tehetségből labdarúgót nevelt. Egyébként fejődésben lelassult es egyre tobb lett a hisztiáno féle kirohanásaiból egy elrontott csel, labdaátvétel vagy labdavesztés után.
Mikor megláttam róla azt a képet, amelyen arany szemüvegkeretben és arany hátitáskával virít, akkor mondtam menjen, nem való a Juventusba. Sajnos egy csilivili bohoccá vált utolsó nálunk töltött évében.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása