Pjaca a Juventust választotta?

pjaca_marko_valogatott.jpgAz utóbbi napok során úgy tűnt, hogy a hamarosan kínai kezekbe kerülő AC Milan nyeri a versenyfutást Marko Pjaca ügyében, azonban a Mediaset Premium állítása szerint a horvát válogatott meggondolta magát, s inkább a Juventust részesíti előnyben.

Mindkét olasz klub 25 millió euro körüli ajánlatot tett a Dinamo Zagrebnek, s a horvát klub a játékos kezébe adta a döntést. A hírforrás úgy tudja, hogy Juventus sikerrel járt, s a hazája válogatottjával az Európa-bajnokságot is megjárt játékos Torinóban tervezi a jövőt.

Sky Sport Italia szerint az a tény, hogy Pjaca még nem bólintott rá a Milan ajánlatára, azt sejteti, hogy a Juventus igen jó esélyekkel várhatja a fejleményeket.

Mindeddig úgy tűnt, hogy a horvát játékos lehet a milánóiak új igazolása, hiszen Pjaca ügynöke kiváló kapcsolatokat ápol Adriano Gallianival, aki múlt héten személyesen látogatott Zágrábba.

Pjaca szeretne minél több játéklehetőséget kapni, amiből több ígérkezik Milánóban, azonban a Juventus Bajnokok Ligáját és tartós sikereket kínálhat az ifjú szélsőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr268876242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekáry 2016.07.09. 13:09:12

Ő kel nekünk! Majd meglátjátok!

Leram7 2016.07.09. 13:20:38

@Pekáry: 8-10M oké érte, de 25?

Hát nem tudom... Én nem érzem olyan erősítésnek, akivel BL szinten erősödni lehet. De lehet tévedek.

steven.h 2016.07.09. 13:40:16

Én örülök neki, a kezdeti melléfogásai eléggé eltűntek a Marrotta-Paratici párosnak, ha hozzák, nyilván alaposan feltérképezték és nem csak az EB volt benne a döntésben.

Cannavaro 2016.07.09. 15:07:44

Jöjjön! Gyors technikás és nem csak szélen kesz jó ebben bizztos vagyok! Mai árak mellett az ára se túlzás.

west30 2016.07.09. 16:35:55

@juve1986: De ez valoban igy van?Latta ott valaki egyaltalan mas poszton is jatszani,mellesleg mas poszton is jol jatszani?Ez nem kotekedes csak tenyleg erdekelne.

Drughi Di Bianconeri 2016.07.09. 18:26:33

Én azért remélem,hogy mi nem őt választjuk, posztja sincs nálunk,annyira meg nem jó (én semmit nem láttam benne konkrétan),hogy rá építsen Allegri 1 taktikát.

m.martin91 2016.07.09. 18:33:13

@west30: Őszintén szólva, a paramétereiből kiindulva, nem sokáig tud megélni a szélen.

Juveboy92 2016.07.09. 18:57:40

@m.martin91: mrlyik paramétereire gondolsz a fizikálisra? 186 cm 81 kg, csak összehasonlításképp Berardi 183 cm 74 kg :)

steven.h 2016.07.09. 19:14:46

@Juveboy92: Draxler pedig 187 és 72, ő megél ott, Berardi egyébként szintén nem annyira

Juveboy92 2016.07.09. 19:29:25

@steven.h: azt hittem arra érti hogy nem él meg, hogy kevés oda ... de most te hova állítanál egy bitang gyors játékost? Sebességbe nagyon erős ... amúgy ügynöke vagy nemtudom ki vmelyik külföldi oldalon olvastam, Benzemához hasonlította , amin jót nevettem ha egyszer szélsőként játszatják ...mondjuk én ha ide kerül őis meg Cuadrado is esetleg ...kipróbálnám őt vmi olyan formációban elöl mint Dortmund Aubameyangot

steven.h 2016.07.09. 19:42:15

@Juveboy92: Én is úgy értettem, csak Berardit nem éreztem jó példának, mert ő szélsőnek lassú, Pjaca viszont elég gyorsnak tűnik így inkább Draxler a jó hasonlítási alap, aki szintén elég magas, de mellé gyors és jól megél a szélen, csak nagyon sérülékeny.

m.martin91 2016.07.09. 19:46:31

@Juveboy92: Hosszabb távon nem fog tudni megélni a szélen. Túl magas, túl erős játékos, Berardi sem az a szélsőnek való típus, ugyanúgy, ahogy Draxler sem, nem véletlen vitték be középre. Pjaca sem lesz sokáig azon a poszton. Még fiatal, addig megbirkózik a helyzettel, de később a terhére lesz az alkata, és be kell majd vinni középre.

Juveboy92 2016.07.09. 19:49:59

@steven.h: én meg arra próbáltam rávilágítani hogy a súlya miatt eléggé ottvan fizikálisan nem tudják elnyomni , csak elég arra gondolni hogy az általad említett Draxlernél egy 10-essel több mégis elég gyors

Juveboy92 2016.07.09. 19:55:02

@m.martin91: én egyébként még mindig tartom magam ahhoz , hogyha valóban szélsőkben gondolkodunk hogy kipróbáljunk egy 3 csatáros játékot, pl a Dortmund féle 3-4-3at ahol Dybala lehetne bal oldalt Pjacat én csatárnak használnám és jobb oldalon Cuadradot ha sikerül megszerezni ...mert én pl el nem tudom képzelni ha marad Evra akkor pluszba még Sandroval sok lehetőséghez jutna Pjaca...jobbon meg ha jön Cuadrado is márpedig arról szól a fáma hogy érkezni fog akkor a jobb szélen se nagyon kapna lehetőséget , úgyhogy én amolyan Aubameyangosan beraknam csatárnak

patrik22 2016.07.09. 20:01:35

www.youtube.com/watch?v=VP6A_kxJG3o

Szerintem nem rossz ez a fiú és annyi pénzért megéri elhozni.

Drughi Di Bianconeri 2016.07.09. 20:09:53

@Juveboy92:
Az elképzelés és a párhuzam nem rossz, mert:
a Bl-ben erősebb ellenfelek ellen nekünk a kontra az egyik fegyverünk gólszerzésre,na mármost Morata és Cuadrado távozásával nincs a keretben olyan játékos aki végig tudna vinni 1 kontrát,talán A.Sandro kivételével.
A gyerek ilyen téren végülis pótolhatná Morata-t ,de továbbra sem gondolnám,hogy Ő lenne "A" megoldás.

A másik:
3-4-3ban melyik CM-eket raknád be a Pogba,Marchisio,Pjanic,Khedira,Lemina,Sturaro sorból ?
Nem hiszem,hogy Allegri megbontaná a stabil,jól működő 3 CM-es rendszert 1 lutri horvát gyerekért.

Tony. 2016.07.09. 20:27:18

Egészen zseniális, hogy milyen sokan vannak, akik követik a horvát bajnokság meccseit. Így el is hiszem, hogy mekkora ász a gyerek, mert biztos vagyok benne, hogy nem pusztán abból néhány percből indulnak ki, amit az EB-n játszott.

Juveboy92 2016.07.09. 20:28:11

@Drughi Di Bianconeri: nemis úgy kell rá tekinteni mint A megoldás, azértMoratat nem kell túlmisztifikálni tavaly szezon 2. felébe olyan ziccerek maradtak lábába hogy a szekrény ajtóm lekellett cserélni...
Mandzukic és Zaza sztem idén miután már beleszokott a légkörbe jobb lesz mint tavaly, Mandzu ráadásul tavaly sokáig sérülten tolta ...
na igen 3-4-3 ba már mikor előzőt írtam tudtam hogy a kpval lenne probléma , egyébként talán Sandro Alvessel 2 szélen középen Pogba Pjanic , és a 2 szélső wingback segítené ki a 2 vkpt vagy ha egyik előrébb megy a wingback befele zárná a helyét.... de igen itt az a baj hogy a vkpknak nincs helye...habár amíg Sturaro, Khedira , Marchisio lábadozik én elnézegetnék egy ilyen vésztaktikát ...4-3-1-2 vel az a bajom hogy nincs szèle csapatnak akkor mar inkább 4-2-3-1

Drughi Di Bianconeri 2016.07.09. 20:41:18

@Juveboy92:
Úgy látszik félreérthetően fogalmaztam: Morata-ról,nem mint játékosról beszéltem,hanem a szerepéről,stílusáról,Ő volt az egyetlen kontrázni képes csatárunk,most Cuadrado sincs,ergo a 2 brazil szélső hátvéd tud csak kontrázni -de az meg kevés.

Ha már kitértél erre a csatár összehasonlítósdira: Zaza lelkes,de nem tud focizni,vele kontrázni elég vicces lenne,mert noha a futósebessége talán meg is van,de ahhoz labdát is kéne tudni kezelni.
Mandzu meg körülményes,lassú,de legalább lelketlen is - de persze legyen igazad és legyen egy 20+ gólos szezonja -attól még kontrázni nem fog tudni :)

Pogba-Pjanic középen ? Jól néz ki,de védekezni ki fog ?
Nem hiszem,hogy Allegri akár csak kipróbálna egy 2 CM-es szisztémát, 4-2-3-1et meg olasz edzőtől,olasz bajnokságban nem nagyon várhatunk.

Juveboy92 2016.07.09. 21:10:23

@Drughi Di Bianconeri: viszont az Allegri egyik kedvelt taktikája hogy Mandzu , Zaza féle csatárokkal lefárasztja elöl védőket (inkább Mandzu ilyen) majd rászabadít helyettük a meccs egy periodusában egy villámgyors támadót(ez volt Morata) ...4-3-1-2t meg nemtudom ...oda esetleg rakhatná Allegri Pjacat csatárok mögé, de ahhoz meg egyeltalán nem kiforrt játékos hogy oda egy Pjacat berakjanak , Cuadradonak meg abba nincs helye (azért íron ennyit a kolumbiait mert arról szól a fáma hogy nagy valószínűséggel sikerül visszaszereznünk és nem zárja ki Pjaca érkezését sem)
3-5-2 meg BLre nem az igazi

Cannavaro 2016.07.09. 23:25:19

@west30: Őszintén megmondom a videók alapján mondom!
Góljainál, gólpasszainál mindkét oldalon ugyanúgy, mint ahogy középen is megtalálható, így szerintem nem egyértelmű szélső, csak ott játszatják inkább! De Dybala pozíciójában is meg állná a helyét, a gyorsasága kreativitása miatt!
Mivel mi nem nagyon játszunk támadó szélsőkkel, csak védekezni is tudókkal így nem hiszem hogy Pjaca oda jön, ha csak nem látnak Marotta-ék olyat benne, amit én is! Szabad poszton, visszavont csatárként simán el tudom képzelni!

MDaniel98 2016.07.15. 12:07:23

Én kedvelem a játékstílusát, hogy megér-e ennyi pénzt azt nehéz megmondani jelenleg, bár erősen kétséges, de ettől függetlenül elhoznám.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása