Dybala: "Mi vagyunk a legjobbak!"

dybala_paulo_csikosban_fut.jpgA Juventus végre talán elkezdett kimászni a gödörből. A címvédő az Empoli felett aratott tegnapi győzelmével az idei Serie A kiírásban először tudott nyerni sorozatban kétszer, így már 18 pontja van 12 forduló után és előreugrott a bajnokság 7. helyére, tartva a 9 pontos távolságot a listavezető Fiorentina-Internazionale duótól.

A klub 40 millió euróért vásárolt fiatal csatára, Paulo Dybala is betalált a Stadio Castellaniban 3-1-re megnyert mérkőzésen, így vezeti a csapat házi góllövőlistáját.

"Akartuk ezt a győzelmet, ezért boldogok vagyunk." – nyilatkozta a 21 éves argentin a Sky Sport Italiának a mérkőzés lefújását követően.

"A korai gól után jól reagáltunk és a győzelmünk megérdemelt."

A csatár csak a kispadon kezdte a mérkőzést, de ő cseppet sem bánta ezt. "Sok jól teljesítő játékosunk van, szóval közel sem voltam dühös, amiért a cserepadon kezdtem. Egyszerűen csak örülök, hogy ha lehetőséget kapok és mindig koncentrált tudok maradni. Sajnos ebben a sportban a csapatból csak 11 játékos kezdhet."

A Juventus sorozatban másodszor nyert, és tartja a lépést az élmezőnnyel. A következő mérkőzés azonban pont a tabellán egy hellyel a Bianconeri előtt álló Milan csapata elleni lesz.

"Elhisszük, hogy a Serie A legjobb csapata vagyunk, és ezt be is akarjuk bizonyítani. A következő mérkőzés a Milan ellen tökéletes alkalom lesz arra, hogy folytassuk ezt a jó sorozatot." – zárta nyilatkozatát Dybala.

Az olasz bajnokság két legsikeresebb csapatának összecsapására november 21-én kerül sor a Juventus Stadiumban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr448063938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cannavaro 2015.11.09. 12:54:26

A milányt meg kell verni, mert én sokakkal ellentétben, őket utálom a legjobban, egy nem emiatt, de VOLT barátom miatt, és az ő nagyarcúsága miatt! :D Szóval nálam ez a csúcsderbi!! A mostanin túl kell lépni, a pontok jöttek, újabb tapasztalat, kicsit összébb rázódtunk! A mentalitás már nem olyan bajos, mint a szezon elején, és most mivel a BL lényegében már továbbjutós, mert azért azt a legnegatívabb kommentelők sem hiszik, hogy a sevilla ellen nem bírunk egy x et minimum, és hogy ez a Gladbach ki kap majd a jelenlegi Sevilla-tól..
A bajnokságra kell 1000 el koncentrálni, sok sérült nincs, és DYBALA-t játszatni kell, mer zseni, csak a csapat nem az igazi még, és hát nálam Allegri a hunyó elsősorban, de majd cáfoljon rám FORZA!!

Devilke Balla 2015.11.09. 13:19:03

@juve1986: én is a Milant utáltam a legjobban,ugyanis nem azon nottem fel,hogy az inter ellenfél lett volna :D

pedronegroo 2015.11.09. 13:41:49

Az kész csoda hogy eddig még ő nem sérült le, minden meccsen aprítják rendesen, bár ehhez az is hozzá tartozik hogy sajnos nagyon könnyen felborul a kisfiú.

ovaentat besök 2015.11.09. 14:00:03

@Devilke Balla:
Boban,Weah mennyire nem szerettem őket azt a k...a

Juve82 2015.11.09. 14:00:13

@Devilke Balla: :) ez mekkora szöveg volt !

Andras74 2015.11.09. 14:20:45

@pedronegroo: éppen azért sérül kevésbé, mert dobja magát, ezáltal kisebb nyomásnak van kitéve az izma, amikor eltalálják. Amíg bejön, addig jó, viszont, ha egyszer ellentétesen mozdul be előre a rúgásnak, akkor szívás lehet.

pedronegroo 2015.11.09. 14:28:26

@Andras74: Ja, ezt nem tudtam! Szólhattál volna előbb egy csomó sérülést megúsztam volna. :)

Rikoo 2015.11.09. 15:37:25

@Andras74: ez pontosan így van. Ráadásul nagyon szépen homorít és kiabál. Tanult vmit olaszban. Khedirának is ezt kéne.:)

.Bulldeo 2015.11.09. 15:48:06

@juve1986: "a legnegatívabb kommentelők sem hiszik, hogy a sevilla ellen nem bírunk egy x et minimum, és hogy ez a Gladbach ki kap majd a jelenlegi Sevilla-tól.."
Tegnap a Sevilla szopatta a Real Madridot, szóval annyira nem írnám le őket. Bár lehet, hogy én vagyok a legnegatívabb kommentelő;)

Andras74 2015.11.09. 18:14:31

@pedronegroo: Sajnálom, ha Te többször megsérültél.....Én fociztam és jégkorongoztam, és az volt a saját tapasztalatom, hogy akit rendszeresen félre tudtak lökni, az sokkal kevésbé volt sérülékeny, mint aki beleállt. Ez az saját tapasztalatom, nem értendő szabályként. kezeljük úgy, mint egy esetleges lehetőség! -:))

Cannavaro 2015.11.09. 23:51:52

@Andras74: Igen... Te vagy.. :D Megmondom őszintén nem tudtam róla, nem néztem csak az ellenünk lejátszott meccsük alapján mondtam! :D

MDaniel98 2015.11.14. 12:17:24

Talán most már tényleg elindultunk felfelé (ideje lenne), a keretben rejlő potenciál nyilvánvalóan óriási, remélem most Allegri tényleg megtalálta a csapattal az összhangot.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása