Del Piero gondolkodik az edzősködésen

Alessandro Del Piero_regi golorom.jpgA Juventus legendája, Alessandro Del Piero utat nyitott a találgatásoknak, ugyanis újságírói kérdésre elárulta: gondolkodik azon, ahogy edző legyen. Bevallása szerint három éve még nemet mondott volna, de azóta ez változott.

Pinturicchio profi játékoskarrierje tavaly véget ért, a torinói klubnál eltöltött 19 év után szerepelt még az ausztráliai Sydney FC, illetve az indiai Delhi Dynamos csapatánál is, összesen 3 szezonon keresztül.

Most azonban azon gondolkodik, hogy edzői karriert építsen magának.

"Ha három éve kérdeztek volna erről, nemet mondtam volna, de azóta többféle tapasztalatot gyűjtöttem." – vallotta be Alex a Sport Mediaset kérdésére. "Olaszországban csak egyféle felfogás van a futballról. Ez egy nagyszerű felfogás ugyan, de mégiscsak az egyetlen.

Kell egy kis idő, még eldöntöm, hogy ez-e a helyes út számomra." – hagyta nyitva a kérdést a korábbi világklasszis csatár, aki ezután beszélt a Celtic FC-vel való kapcsolatáról is.

"Az utóbbi pár szezonban kapcsolatban vagyok velük. Közel voltam ahhoz, hogy oda igazoljak, de aztán mindketten másik opciót választottunk. Szívesen játszottam volna Glasgowban, az ottani szurkolói atmoszféra nagyon lenyűgözött."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1007881622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mixbetegállat 2015.10.02. 18:25:11

A feleségem szerintem rá a legféltékenyebb nálunk, de ettől függetlenül mégis úgy gondolom, edzőnek nem lesz ő jó.

DegerFaCan 2015.10.02. 18:47:42

@juventus 99: csak engedd el :) többiek is :) úgyis törölve lesz, feleslegesen meg ne kommenteljünk :)

Lord Viktor 2015.10.02. 19:14:08

Moderálva, bannolva. :)

molnaratti10 2015.10.02. 20:05:10

Off:Mi ez a Tevez visszatérhet???
Valaki?

MdewC 2015.10.02. 22:00:15

Mi történt itt?? :D

Apuleius 2015.10.02. 22:00:51

@MdewC: Passz, jó kérdés, én is lemaradtam az izgalmakról.

babo0410 2015.10.03. 01:19:50

@molnaratti10: Maradjon ahol van! Bajban a Boca, nem kapnak fizut, ezért felmerült, hogy visszatérhet. Egyelőre csak a sajtó pletykálja, a valóságtartalma nem ismert.
Amúgy én úgy gondolom, hogy elment honvágy miatt, azt se mondta cseszd meg, most már ne jöjjön vissza. Szerintem nélküle is jók leszünk. Dybala egyre jobb, Morata nagyon jól játszik, Zaza se rossz, és ha Mandzukic is formába lendül, akkor a támadósor rendben is lesz. Itt a kp-vel van gond, de úgy látszik Khedira visszatérésével az se lesz már rossz, mert a kellő stabilitás ott is megvan. Szerintem a távozók nélkül is jó lesz ez a csapat, mert jó játékosok érkeztek, csak össze kell érjen a keret. Jelenleg túl fiatal, kell a rutin. Khedira úgy látszik meghozta ezt, most jobbak voltunk, de kíváncsi leszek, ha Lemina, Marchisio és Pogba kezdenek a kp-n, akkor mi lesz? Az lenne a legerősebb kp. Esetleg 4-3-1-2-ben Lemina-Marchisio-Pogba-Hernanes.

Barolo4 2015.10.03. 10:38:03

Valamiért én is úgy érzem, hogy a Capitano nem edzőnek való, de persze erre simán rácáfolhat. Ami Tevezt illeti.... amikor eligazolt nekem volt egy olyan furcsa érzésem, hogy fog ő még Európában játszani, de nem nálunk. Szerintem még 1-2 évig hatalmas erőssége lehetne (lehetett volna) a csapatnak, fiataloknak is jó lehetőség lenne tanulni tőle, de erre az esély szerintem minimális. Forza Juventus!

MDaniel98 2015.10.03. 11:28:00

Hát, ha máshol nem, nálunk találnának neki valamilyen szerepkört, ebben biztos vagyok.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása