Marotta: "A türelem nem szolgálhat alibiként"

Marotta Beppe_2.jpgA Juventus továbbra is nyeretlen az olasz bajnokságban, s most megszólalt a torinóiak igazgatója, Beppe Marotta is, aki óva intette a csapatot attól, hogy az átalakulás miatti türelem alibiként szolgáljon a játékosok számára.

"A türelem egy dolog, azonban nem szabad ezt alibiként használnunk." - nyilatkozta Marotta a Rai Sport munkatársának.

"Nálunk az alibik nem elfogadhatóak, s minden sorozatban a győzelem céljával kell részt vennünk. Nem számítottam arra, hogy a szezon ilyen sok nehézséggel indul majd, azonban tudtam, hogy bonyolult lehet, mert ez egy új csapat, új taktikával."

A Chievo elleni döntetlen estéjén a csapat mestere, Massimiliano Allegri azt írta a Twitteren, hogy "az úszáshoz meg kell tanulnunk a víz alatt tartani a fejünket". Marottát megkérdezték arról, hogy mit tanácsolna az edzőnek.

"Azt tanácsolnám Allegrinek, hogy ne foglalkozzon a múlt sikereivel. A győzelemért játszunk majd a Manchester City ellen, ahogyan azt mindig is tesszük. Allegri dolga, hogy megértesse a csapattal, a Bajnokok Ligája más elvárásokat támaszt, mint a bajnokság."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr657785802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2015.09.13. 20:34:10

"Allegri dolga, hogy megértesse a csapattal, a Bajnokok Ligája más elvárásokat támaszt, mint a bajnokság."
Heh? Hat nem mindenhol a gyozelem a cel?
Azert latszik h a vezetoseg is kezd bepipulni..azt hittem h kesobb lesz ez a pillanat.
Szedd ossze magad Max dee nagyon. Forza Juve

babo0410 2015.09.13. 20:39:58

Teljesen egyetértek ezzel. Nagyon jól mondja. Remélem végre megindul a szekér. Egyébként Allegri kezdett már így a Milannal. Ott egy gyengébb kerettel gyorsan talpra tudott állni, és jöttek a győzelmek. Én most is erre számítok, hiszen a keret sokkal jobb. És Allegrinek az idei az egyetlen esélye. Ha nem szereplünk jól, akkor nem lesz lehetősége javítani, mert a szerződése, ha jól rémlik csak két évre szól. Ezt tudja jól ő is, így szerintem mindent meg fog tenni a javulásért. Ha nálunk is megbukna (én hiszek benne), akkor a karrierjének lőttek.

Lord Viktor 2015.09.13. 20:47:20

Függetlenül attól, hogy egyébként igaza van, a gyengélkedéseink fő oka elsősorban ő, és az ő tökölése volt az átigazolási piacon. Ha a City ellen kikapunk, és a következő forulóban sem sikerül nyerni, akkor lehet mondani, hogy Allegri is benne van már és elkezdhet inogni a kispad.

Drughi Di Bianconeri 2015.09.13. 20:48:51

Húha, Beppe de bekeményített ! :D

Ebből nekem az jön le,hogy Allegrinek ketyeg az órája: ha záros határidőn belül nem kezdjük el hozni a 3 pontokat,akkor repülhet.

Egyébként most viszonylag sok,egész ígéretes/minőségi/korrekt edző van munka nélkül,bár nem szeretem,ha szezon közben új edzőt neveznek ki.

Én remélem,hogy azért kap még némi időt Allegri,de ha 1-2 hónapon belül nem stabilizálódik legalább annyira a Csapat,hogy vhogy be tudjuk gyűjteni a 3 pontokat a kötelezőkön,akkor repül...
Nem lenne jó elqrni a szezont,és,ha Allegrivel nem megy,akkor jöhet más.

Pl.: Montella

@babo0410: "Ha nálunk is megbukna (én hiszek benne), akkor a karrierjének lőttek. "
Ez azért nem feltétlenül igaz. Nézz körbe Európában,jó néhány bukott/bohóc/kókler edző kap egész korrekt kispadokat.
A-V.Boas,Ranieri,Mancini,Hodgson stb-stb., de talán legékesebb példája Benitez,aki rendre jó padokat kap a semmire.

Devilke Balla 2015.09.13. 20:52:31

Na mi van gyerekek olyan leszunk mint a Real? évente fogunk edzoket cserélgetni? Azért csak nyertunk idén egy szuperkupát,s még csak 3!!!! meccs ment le a szezonból. Nehogymá egybol uj edzo után nézzunk.

Drughi Di Bianconeri 2015.09.13. 21:03:21

@Devilke Balla: Csak nehogy a nagy lojalitásban a tavaszra kieső helyen, meg Bl-csoport 4. hellyel forduljunk :D

Én bízom és még türelmes vagyok,de Marrotta ezek szerint nem.

Jól beszél egyébként Cobretti,igaza van,de egyet értek @Lord Viktor: -al abban,hogy Ők sem végezték túl jól a munkát: kulcsfontosságú,kezdő pozíciókra utolsó pillanatokban igazolni, úgy,hogy 3 kulcsember is távozott,amelyikből 2 elképesztő módon hiányzik.

Én nem is néznék új edző után,de ha 1-2 hónapon belül nem áll össze ez a keret egy CSAPATTÁ,akkor szerintem Marrotta új edző után fog nézni.
Most meg munkanélkül van: Montella,Spalletti,Prandelli,Klopp,Ancelotti is(bár utóbbi kb. lehetetlen,más-más okok miatt).

Allegri egy intelligens,finom-mechanikus,remek taktikai érzékkel,aki jól is rotál.
De nem egy motivátor,arra ő képtelen,mint,ahogy a csapatépítés sem az Ő erőssége.

Én nem állítottam soha,hogy megkedveltem Maxi-t,ugyanúgy ellenemre van,mint ember,de elismerem és becsülöm,mint edzőt,mert tavaly kishíján történelmet írtunk vele.

Azt mondtam,hogy türelmes vagyok és majd december-január környékén esetleg lehet fikázni,hogy nincs játékunk.
Na,de ekkor még arra alapoztam,hogy lesz pár nyögvenyelősen,keservesen megnyert meccsünk,meg számos X-ünk, de nem úgy,hogy 3 forduló alatt 1 pontot gyűjtünk,úgy,hogy a 2 hazai meccsen 2 kiesőjelölttel néztünk szembe :D

Az Udinese-t most szop@atta ki egy duplával a bohóc Matri,9 percen belül.

Aki bajnok akar lenni,hoznia kell a kötelezőket,pláne hazai pályán.

Átalakuló keret, néhány sérült, ide vagy oda: ilyen kerettel ütni kell Chievo,Udinese szintű csapatokat,ha nem akarunk a szezon végén a 7. helyben gyönyörködni.

Gabuero9 2015.09.13. 21:09:55

Ancellotti johetne ha esetleg... de remelem nem!

eddig allegri 1-0 ancellotti :)

venember83 2015.09.13. 22:23:01

Érdekes lenne, ha ezt mondaná mondjuk Agnelli is pár mérkőzés múlva, mert akkor talán nem csak az edzőre értené. Mert ebben a botladozásban benne van Marotta munkássága is, akár tetszik, akár nem.

Szucseee 2015.09.13. 22:31:24

Milannal egészen a hetedik helyig tudott visszaesni ...mire picsán rúgták ezt a bohócot.

KysBé 2015.09.13. 23:31:06

@venember83: Így van.
Kicsit arcpirító, hogy miután Marottát körbeszopatták a mercatón holmi német közpcsapatok még ő beszél elvárásokról.
Allegri ugyan olyan középszer edző, mint amilyen kókler Marotta sportigazgatóként.

MdewC 2015.09.14. 00:19:32

1értelmű. Kell a BL pénz.
Mostantól nem babra megy a játék.

Devilke Balla 2015.09.14. 00:30:48

@Drughi Di Bianconeri: Ez az Allegri nem egy motivátor egy kicsit kétélu dolog azért. Mégiscsak profi focistákról van szó,akik nem véletlenul vannak ott ahol,bár vannak kivételek. Azt elismerem hogy az edzo személyisége sokat csinál csapaton belul,na de nehogy már milliós fizetésu játékosoknak,akiknek ez a munkájuk még el kelljen minden egyes meccs elott magyarázni mint vmi ovodásoknak hogy mi is a dolguk,teszem azt kihajtani a beleiket is a pályán a végso sípszóig. Ehelyett a fele lézeng mint vmi edzomeccsen. Bírom Pogbát,de ez már vicc kategória,hogy 7méterrol még az oldalhálót sem találja el,egy meccsel elotte meg még a lelátót is éphogy eltalálta kapu helyett. Egy 10éves gyerek jobban eltalálja a labdát rugás kozben. Morata is nekem ugy tunik,hogy most magára akarja vállalni Tevez szerepét,aztán ahelyett hogy passzolna,elonzozi az akciókat. Szerintem ha meglesz az elso gyozelem,aztán egyre jobban fog menni,le kell kicsit nyugodniuk,mert most nem birnak a nyomással.

Egyébként most olvasom Ferguson konyvét,s tulajdonképp egy kupagyozelemnek koszonhetoen tarthatta meg az állását,aztán meg tudjuk mi lett..megnyert mindent. Nyilván nem lehet Allegrit sem Fergusonhoz hasonlitani,ahogy más idok járnak már,de azért nem kellene egybol kirugni. Sandro,Hernanes és Cuadrado is nagyon jól játszottak,pedig még csak az elso meccsuk volt. Simán oda fogunk férni az 1-3 -ba év végén,a kovetkezo szezonra meg mostmár lesz ido a nyáron is rendesen felkészulni majd.

venember83 2015.09.14. 06:27:14

@KysBé: Marottát leközépszerezni azért elég durva így négy bajnoki cím és számos egyéb eredmény után. De az idei gyenge rajtban benne van, mivel későn érkeztek a meggyengült középpályát és támadó szekciót erősíteni hivatott kulcsemberek.

Spider81 2015.09.14. 06:57:18

@Devilke Balla: +1, en sem hiszem el,hogy tobb millio euros gazsit bezsebelo profi focistakat meg kulon kell motivalni?!Inkabb abba latoma gondot,hogy a fiatalokra nagy teher nehezedik es lehet egy pszihodoki is jo lenne a csapat korul,akivel tudnanak beszelni. Peldaul sokat szidtak Dybala-t,de szerintem rajta latni,hogy akar menne elore,de vaalahogy a csapatreszek kozott nincs meg az osszhang,nincs meg az az osszekoto kapocs ami volt Vidal es meg inkabb Pirlo...visszalep a labdakert es kiossza vagy a kozeppalyan vagy pedig a csataroknak. Nincs osszeszokva a csatar duo,egymast oltjak ki,nem tudnak meg osszejatszani...Egyebkent en szemely szerint Sandro-val es Cuadrado-val kezdenek a ket szelen es Mandzu,Dybala lenne elol (ok legalabb mar tobb percet jatszottak egyutt mint a a Morata -Dybala/Mandzu duo). Kelleni fog a City ellen a harcos horvat!
En nem Allegrizek,de szerintem vasoksan benne volt mind a ket a veresegben es az utobbi dontetlenben is. Nem is a Roma meccs faj,ahol szinten ha lett volna egy kis szerencsenk,bar hozzateszem nem erdemeltuk volna meg,akkor egyenlithettunk volna,de az elso felideje beszari taktika igen szembetuno volt. A Chievo ellen meg sokszor ugy erzetem,hogy a kozeppalyank ossze-vissza fut es senki nem tudja,hogy hol a helye. Tipikusan az a meccs volt,amit mindenkeppen hozni kellett volna es mar az elso felidotol Lichi,Pogba es nalam Lemina Sturao helyett kezdhetett volna. Miert a City elleni meccsre pihentetett?Pont ez az a meccs amit meg a tavalyi full kerettel is el lehet vesziteni tisztes helytallas mellett!Mennyivel jobb lett volna,ha egy gyozelemmel hangolodunk akar a BL-re,akar a kovetkezo Seria A fordulora!
En komolyan remelem,hogy a Genoa-t utjuk majd idegenbe,mert ha nem akkor nagy bajok lesznek...Genoa,Frosinone ellen kell a 3 pont es mehetunk Afrikaba,hogy onnent is lehozzuk a pontokat :).
Forza Juve!Torjon mar meg az atok!

Rivendell 2015.09.14. 07:53:54

Marotta te is alibiztél a nyáron ergo mire fel ez a kijelentés? magadnak a tükör előtt nem ismételnéd meg ezen szavakat? ALIBIZTEM ÉN IS

köszi

Rivendell 2015.09.14. 07:56:25

én 1 valamit nagyon nem értek...milyen fiatalokra kerül nagy teher? Mandzu-Sandro-Hernanes-Cuadrado

1ik se fiatal...Sandro se tekinthető fiatalnak a mai foci viszonyai között,nem 1 Oscar aki 18 évesen vagy hogy hopp bekerült az Abra csapat kezdőjébe,jó pár évvel előrébb tart korban

1dül max Dybala az aki fiatalként érkezett,meg talán Lemina,de már őt se sorolnám a tinik közé,igaz még nem is játszott

Hoods. 2015.09.14. 07:59:50

Forintot nem er egyik nyilatkozata se. Ez meg, hogy rogton Allegrire mutogat, sirok ilyen bohocot, eloszor a sajat hazad tajan kene korulnezni, hogy te mit is csinaltal a nyaron, majd utana baszogatni masokat.

Spider81 2015.09.14. 08:19:15

@Rivendell: Szerintem a csatarsorunk igenis fiatal es rajtuk nagy a teher. Meg Morata sem lehet nyugodt,hogy majd Tevez ugyis bever egyet. Fel kell noniuk es valamelyikuk nek vezeregyenisegge kell valniuk Tevez hianyaban!
Mandzu,aki tenyleg nem fiatal uj kornyezetbe,uj csapattarsakkal es uj taktikaval kell,hogy megkuzdjon...ez idobe telik!
A masik 3-sal szerintem nincs gond,akarnak,probalnak jatszanak meg egymas gondolatait nem ismerik,ami majd jon a kozos meccsek szamaval es akkor lesz tokeletes a csapat....sajna ez is ido :(

Rivendell 2015.09.14. 08:44:16

@Spider81: 23-4-5 éves focisták már nem fiatalok,nekik bőven kén már tudni kezelni a helyzetet

Rivendell 2015.09.14. 08:45:49

csak nálunk a menyeiben szokás azt mondani rájuk,hogy fiatalok...26-7 évesen is még ezzel jönnek:D

Spider81 2015.09.14. 08:50:27

@Rivendell: Most oszinten te latod a Dybala,Morata,Mandzu harmasbol valamelyikben is,hogy a Juve vezere lesz mondjuk 1-2 honapon belul?A tavalyi csapatban az volt a jo,hogy ha nem ment Pirlo-nak,ment Pogba-nak vagy Vidal-nak. Ha nem ment Teveznek,akkor elol nem lottunk golt vagy csak ritkan :D

Rivendell 2015.09.14. 08:57:00

@Spider81: írtam,hogy az 1ik vezér lesz? nem,de ne fogjuk már a korukra,mert az minden csak nem igaz.

sleepy8 2015.09.14. 09:44:35

@Spider81: Akar Morata, akar Dybala lehet vezer 1-2 honapon belul. Fejben kell rendet tenni, mig elobbi lathatoan el van szallva magatol, utobbi olyan lampalazas minden meccsen hogy rossz nezni.

A nagyobb baj, hogy az egesz csapatnak kene egy vezer, valaki a kp-rol, aki egybe tartja a csapatot. Pogba idei mutatvanya eddig 2M eurot nem er, nem hogy 100M-t... Marci is a legjobbkor akar baratkozni Khediraval.

KysBé 2015.09.14. 09:57:55

@sleepy8: Dybala egy csikó még! Nem kellene egyből ráhárítani a Vezér szerepét, mert félő megszakad alatta.
Morata: Láttuk tavaly mit tud, ha nem Tévez játszik mellette....

sleepy8 2015.09.14. 10:06:50

@KysBé: a csikos reszben egyetertek, de teher alatt no a palma. Morataban amugy en sem latom annyira ezt a faktort, de ki tudja, tavaly is tavasszal indult be.

Hoods. 2015.09.14. 10:16:05

@sleepy8: @KysBé: Most kene az oreg a hazhoz. (Sneijder)

sleepy8 2015.09.14. 10:17:15

@Hoods.: Itt van Hernyo. A holland se lett volna jobb nala semmivel.

Tony. 2015.09.14. 10:20:15

Sajnos a fociban egy csapat körül igazából mindig csak 1 embert lehet elővenni, kritizálni és legkönnyebben eltávolítani. Ez az edző. A játékosokat nem lehet elküldeni, az igazgatót még annyira sem.
Ez a szánalmas barom itt üzenget, meg alibikről beszél, holott egész pályafutása alatt az alibit keresi, hogy kit miért nem tud leigazolni. Tavaly itthagyta egy edző, idén is magasról leszarta mit akar az új edző, valamint kulcsjátékosokat az utolsó percben hordott össze. Ugyanúgy benne van, mint Allegri. Ettől függetlenül nem kicsit tartok attól, hogy Allegri valóban csak a "finomhangoláshoz" ért, a csapatépítéshez viszont nem.

Viszont, ha netalán megbukna, akkor jelenleg elég sok alternatíva mutatkozik a pótlására.

venember83 2015.09.14. 10:23:31

@Tony.: jó alternatíva is lenne vajon? Olyan, aki valamennyire pozitívan kapcsolódik a Juventushoz? Mert Conte nyomán valahogy ez lehet a kulcs a csapatépítéshez.

Hoods. 2015.09.14. 10:26:18

@sleepy8: Hernanes egy jo jatekos, (akiket eltudtunk hozni a vegen kozuluk a legjobb) de sose lesz a Juventus vezere. Pedig nekunk ilyen kene..

pedronegroo 2015.09.14. 10:26:23

Ez az!!! Arrivederci Allegri!!!

Tony. 2015.09.14. 10:27:48

Egyébként, ha megengeditek végeznék egy kis "közvéleménykutatást", mert kíváncsi vok a véleményetekre:

Teszem azt Allegri előbb-utóbb megbukik.

Én nem tartom földtől teljesen elrugaszkodott elképzelésnek, hogy Marotta-ék első körben tennének egy próbát és rákérdeznének Conte-nál, hogy akár a válogatott mellett elvállalná-e a tűzoltást. Azóta megjöttek a minőségi játékosok, szélsők is vannak, Cuadrado is itt van, akit mindig akart, akár még úgy is gondolhatná, hogy miért ne?!

Mit szólnátok egy ilyen forgatókönyvhöz?

nemesszabi 2015.09.14. 10:28:55

Szerintem Vidal elengedése volt a kulcspont. Ha itt tartjuk jövőre már csak bagóért ment volna, de idén azért oda tette volna magát. Úgy volt a vezetőség, hogy akkor inkább kapjunk érte egy kis pénzt, most úgyis új csapat épül. Ezt még el is fogadom. De viszont a keret csak a bajnokság elején állt össze és ez meg is látszik.
AMI BIZAKODÁSA AD OKOT: A játékosok akik jöttek ügyesek (Dybala, Cuadrado,Alex Sandro, Hernanes) csak a begyakorolt mozgások hiányoznak. Ha taktikailag is rendbe jön a játék, ami összeszokotság kérdése is, akkor utána már lesz egy felépítette játékunk ami hozza majd az eredményeket. És ha a középpálya és a szélek már tudni fogják a dolgukat, akkor utána Morata Mandzukis is elkezdhetik majd termelni a gólokat.

Sajnos Marchisio, és Khedira/Asamoah sérülés a lehető legrosszabbkor jött. A Cél az lehet, hogy lötávolban maradjunk az összel és majd januártol egy remélhetőleg egészséges kerettel kezdjük el a felzárkózást.

Tony. 2015.09.14. 10:31:55

@venember83: Nem fogunk mindig Juve-kötődésű embert találni. Én Klopp-nak örünék a legjobban. Szerintem ő is fel tudná rázni a csapatot.

pedronegroo 2015.09.14. 10:42:49

@Tony.: Hol kell aláírni?? :) Conte egy Isten Allegrihez képest! De Marotta-ék nem fognak kuncsorogni Conte-nél, sajnos.. Prandelli(tudtommal nincs melója) lesz ebből ha a vezetőségen múlik.

És ahhoz mit szólnál ha Allegri-t és a hentes erőnléti edzőit beíratnánk Conte-hoz egy kurzushoz?? :) Szakmai továbbképzés, van ilyen...

nemesszabi 2015.09.14. 10:44:33

@Tony.: Conte nem úgy néz ki mint, aki nagyon összerázta volna a válogatottat. Sztem ő nyár után feláll a padról vagy igy vagy úgy. Maxnak is kb addig van szerződése. Ha ilyen csere lesz az akkor nyáron fog megvalósulni.

Drughi Di Bianconeri 2015.09.14. 10:47:29

@Tony.: Részemről nagyon is üdvözölném ezt a forgatókönyvet !
Conte egy jóval szerényebb képességű keretből,egészen konkrétan: rakás középszerből tudta kiüvölteni a veretlen bajnoki szezont :D

Most,ahogy mondod itt van Cuadrado,akiért kb. 2 évig hőzöngött,van minőségi padunk,fiatalság-rutin keveréke.

Ennek a brigádnak egy erős,karakteres edző biztosan jót tenne,aki leüvölti,egységessé,harcossá kovácsolja őket.
Most építeni és nem csak taktikázgatni kell.

Azonban szerintem olyan szinten összebalhézott a vezetőséggel,hogy amíg ez a brigád van,addig nem láthatjuk ismét a Juventus alkalmazásában :(

Hogy mi történt pontosan,arról valószínűleg majd évtizedek múlva fogunk választ kapni, egy életrajzi könyvben - de az etikett ismeretében még akkor sem...

Klopp kiváló lenne,de neki szerintem esze ágában sincs Olaszországban edzősködni,PL-be fog Ő menni szerintem.

Apuleius 2015.09.14. 10:53:53

@Tony.: Egyetértek, nyilván az edző lesz (lehet) az első áldozata a mélyrepülésnek, annak ellenére, hogy abban Marotta is jócskán sáros. Nem nagyon láttam még olyat, hogy egy BL-döntős csapat, amely bevallottan a három nagyhoz akar közelíteni, így vezényeljen le egy mercatót, s megváljon három kulcsjátékosától is. Mind a három játékos távozását meg lehet magyarázni külön-külön (Tévez haza akart menni, Pirlo már öreg volt, Vidal meg ment a pénz után, blablabla) de ez így együtt már túl sok és nem fér bele. A pótlások vagy nem ütik meg ugyanazt a színvonalat, vagy ha meg is ütik talán, irtózatosan későn csatlakoztak a csapathoz. Ha pusztán a távozók és az érkezők névsorát nézem, akkor sem vagyok biztos abban, hogy megfelelő lépések történtek-e, de leginkább az egésznek az ütemezése és forgatókönyve az, ami katasztrofálisnak tűnik. Nem vitatom Allegri felelősségét, de meggyőződésem, hogy a legfőbb problémát máshol kell keresni, illetve legalább ugyanolyan gondok vannak máshol is (ahogy tetszik).

Conte szerintem esélytelen, nem fog segget csinálni a szájából, s nem fogja otthagyni az olasz válogatottat sem az EB előtt. Egyébként szerintem sem kell feltétlenül Juventus-kötődésű szakemberekben gondolkodni, nem ez az elsődleges szempont.

pedronegroo 2015.09.14. 10:58:06

@nemesszabi: Az olaszok vezetik az EB csoportjukat, veretlenek, mind ezt középszerű játékosokból... pont hogy nagyon is látszik Conte munkája..

peti78 2015.09.14. 10:58:44

Átigazolási szezon kezdete + 4hét
Allegri: Helló beppe beszélnünk kéne, jó jó hogy jött Khedira kicsit nagyon sérülékeny de azért csak csak világbajnok, ez a Dybala gyerek jó gyors és ügyes is majd nálunk beérik, Mandzukic meg jó lesz elől bírózni, de kedves kollega trequartista mikor jön és ha lehetek egy kicsit pofátlan Evra sem egy tini az ő pótlására is kellene valakit nézned ha lehet valami fiatal sokat futó technikás brazilt aki még beadni is tud.
beppe: Kedves Max hól van még karácsony hihi
Allegri: több mint 1 éve könyörgök egy értelmes trequartistáért, azt mondtad intézed addig próbáljam meg megoldani, a csapatból Buffon kivételével majd mindenki játszott ezen a poszton de nem vált be senki. Trequartistát akarok és nem az Atalantából és most légyszi légyszi légyszi.
beppe: dolgozom az ügyön de te is tehetnél valamit a gyorsabb sikerért
Allegri: igen. mit?
beppe: adj egy puszit, olyan nagy cuppanósat mint amit a gyönyörű feleségednek szoktál adni.
Allegri: ne szórakozz beppe komoly felnőtt férfiak vagyunk még hogy puszi
beppe: de de puszi.
Allegri: hagyjál már.
Átigazolási szezon vége -1hét
Allegri: beppe bácsi hova adjam azt a puszit és mennyit csak hozzál nekem trequartistát és balbunkót.
beppe: Hernanes+Sandro 6 nap múlva jó lesz.
Allegri: ÓÓÓ Maestro marotta te vagy a legnagyobb éppen időben van 2 napom hogy beépítsem őket a csapatba és az új felállást a többiekkel begyakoroljuk, ez pont 1,5 nappal több mint amire szükségem van.------na és a puszik?
Beppe: este egy ital mellett megbeszéljük a kék osztriga bárba.
Allegri: ott leszek és még egyszer köszönöm te vagy a legnagyobb.

Devilke Balla 2015.09.14. 11:02:01

@Rivendell: "23-4-5 éves focisták már nem fiatalok,nekik bőven kén már tudni kezelni a helyzetet"

Na jah,és a világ egyik legerosebb bajnokságában,a világ egyik legerosebb csapatában 23-4-5 évesen már boven tudniuk kellene pontosan passzolni 5méterre,de 35,és 60méterre is,illene tudni 10bol legalább 7szer pontosan beadni,és illene 25méterrol is eltalálni a kaput,nemhogy 15rol. Azért kapnak milliókat mert elvileg ok a legjobbak. Pl.Lichti beadásai ugye,ha még azt is veszuk hogy neki az elsodleges feladata a védekezés,s kényszerbol kellett 3-5-2-ben szélen játszani,s beadni a labdákat,még ha nem is lesz mindenkibol Beckham,évek óta azon a poszton játszik,pár hetes edzéssel nagyon jol meg lehet tanulni,illetve ráérezni a beadás csínjára-bínjára.

KysBé 2015.09.14. 11:02:37

@venember83: Utánam páran megválaszolták a Marotta kérdésed.
Amúgy igazad van: nem középszer, hanem egy halvérű alibi hazug tróger.

KysBé 2015.09.14. 11:05:14

@Tony.: Klopp-nak én is őrülnék, de Montella miatt sem fakadnék sírva :)

nemesszabi 2015.09.14. 11:09:07

@pedronegroo: Az hogy Oalszország csoportelsőként jut ki sztem azért nem egy olyan nagy durranás (sőt az ő estetükben még talán rossz előjelnek is tekinthető :D).
Engem a játékuk aggaszt. Olyan játékosokat erőltet, akik egy nagyobb válogatott ellen tutira nem fognak letenni semmit az asztalra, sőt még most málta ellen se voltak képesek bebizonyítani, hogy mit keresenek a válogatottban. Az 1-0 nem érdekel de nincs játék.

Juvegaspy 2015.09.14. 11:11:33

Ancelottit miert nem emliti senki?
Ugyanolyan helyzetben van mint Klopp.
Deschamps meg Conte az eb vegeig tuti h nem hagyjak ott a valogatottat

pedronegroo 2015.09.14. 11:22:39

@nemesszabi: Conte-nél csak az eredmény számít, és ehhez neki nem kellenek sztárok se klasszisok.

pedronegroo 2015.09.14. 11:25:02

@Juvegaspy: Ancelotti lenyilatkozta hogy pihenni kíván, nem vállal munkát 1 évig, valami műtétje is volt vagy lesz. Klopp nagyon nem passzolna hozzánk és úgy az olasz focihoz általában.

pedronegroo 2015.09.14. 11:28:46

Ha jól láttam a kókler Mancini 8 új emberrel a kezdőben eddig 9 pontot szerzett?? Lehet Marotta ezért nem tudja elfogadni a türelmet mint alibit Allegritől???

nemesszabi 2015.09.14. 11:55:41

@pedronegroo: Az inter mondjuk már 4 éve épülget, nem csoda hogy végre összeállt :D

RuidaRobert 2015.09.14. 12:47:12

@Tony.: @pedronegroo:

Conte egy isten Allegrihez képest? Jaja, kurva nagyokat meccselt a BL-ben.

stevenh 2015.09.14. 12:54:21

@RuidaRobert: Szerintem ez a tipikus az idő mindent megszépít effektus, most hogy van egy kis gond a csapatnál rögtön ismét a 10 eurós Conte lett az isten.

Egyébként még mielőtt bárki megtalál az első idényes Conte-t lehet még én is visszavárnám, a mostanit nem.

Rivendell 2015.09.14. 14:26:11

@Devilke Balla: most őszintén a világ 1ik legerősebb bajnokságának 1ik legerősebb csapatában....csak 1 kérdés..hány ilyen csapatot lehetne felsorolni...válasz: legalább 13-4 csapatot,na most akkor a Juvéban ez nem lehet elvárás? ne vicceljünk már,az angol bajnokság sokkal komolyabb és nem csak iramban és hopp teszik be a fiatalokat még a kirakat csapatok is,pedig ott van iram-tempó és már taktika is.

nálunk semmi iram és még így se tudnak lekezelni 1 lasztit úgy,hogy helyzeti előnyt tudjanak kiharcolni,de tovább megyek ha nézted a mérkőzést,akkor láthattad,hogy saját magának se tudja úgy megtolni a lasztit,hogy utol is érje.

Kicsit túlságosan védi pár emberke a játékosainkat,miközben az edzőt ekézik.

Rivendell 2015.09.14. 14:31:20

Conte?

elment Vidal és Pirlo...Contenál ez főben járó bűn lenne,ha nem balhézott volna össze a vezetőkkel,még akkor se jönne vissza.

Allegri 1 rossz döntést hozott minden mérkőzésen..Padoin 2x majd Indián 1x
Amennyiben kivágja az Indiánt is a kezdőből és megszűnik a tutyi mutyi játék Dybala-Morata-Bonu részéről,de nem jönnek a pontok,na majd akkor fogom Allegrit elővenni.

ui:Sturaro...miatta nem venném most elő,mivel sokat nem játszott és amikor meg berakták /14'5-ös/ nem okozott nagy csalódást,kipróbálta és nem jött be.

stevenh 2015.09.14. 14:51:35

@Rivendell: Én Cácerest most nem venném elő, semmivel se tartom rosszabbnak, a jelenlegi Lichtinél, akiről pl az Udine ellen a gólt kaptuk, teljesen átment idegbetegbe és semmi haszna nincs.

Ráadásul csúnyán árnyalja Cáceres játékát, hogy most a bal oldalon egy igazi terminátor, a modernkori szélsővédok egyik megtestesítője játszott. Mellette még Lichti is egy kalap szar lett volna, ráadásul szerintem nem ott ment el a meccs

Devilke Balla 2015.09.14. 14:59:09

@Rivendell: Hát nem tudom mit vettél ki a mondandómból,de pont nem Allegri nyakába varrom az egészet,s azt mondom hogy ezen a szinten már illene a játékosoknak profin végezni a munkájukat.

Rivendell 2015.09.14. 15:07:32

@Devilke Balla:neked csak az első fele ment,Allegri általánosságban ment,mert ahogy nézem baromi sokan 1ből őt vennék elő.

Devilke Balla 2015.09.14. 15:18:50

@Rivendell: Abban is egyet értunk szerintem. Csak ugye Te azt mondtad,hogy huszonéves játékosoknak már nem kellene gondot okozzon a nyomás,stb... én erre reagáltam,hogy ugyanugy nem kellene gondot okozzanak a foci alapjai sem,mégis mindketto elofordul.

Devilke Balla 2015.09.14. 15:25:13

@Devilke Balla: S az Allegris dolgot én sem értem. Egyedul talán a Roma érdemelte meg ellenunk a 3ponot,s bár tény,hogy az Udineset és a Chievot is vernunk kellett volna,de az sokkal inkább a játékosok hibája mint Allegrié. Udinese talált egy gólt,azzal nyert. Az védelmi hiba volt,egy pillanatnyi kihagyás. A Chievo gólja meg.... szegény csóri blokkolta a belott labdát,ami a 16ostól kifelé pattant,Hetemaj meg tokéletesen találta el. Neki szerencséje volt,Pogbának 2x nem.

MDaniel98 2015.09.15. 19:17:21

Nyilván ezt azért mondja, mert 1.) Finoman szólva szarul esik a Juventust a 16. helyen látni míg a Merda csak akkor kerül a helyére, ja megfordítjuk (esetemben) a laptopot...
2.) A hosszútávú sikertelenség az ő munkájára is negatív hatással lehet...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása